stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jan 13, 2011 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αγγελε, το υπεραπλουστεύεις. Αλλο καθαρίστρια, άλλο διαχειριστής Wink


οχι ιδιο,,παρομοιο..

οι εταιριες πληρωνονται για τη συντηρηση-επισκευη των δρομων που ανηκουν στο δημοσιο....

οποτε ο πολιτης μπορει να περασει και να πει,,δεν θελω να συντηρειται ο δρομος..δεν πληρωνω..

Wink

δεν ειναι οπως ενα μαγαζι πχ κινηματογραφος που αν δεν πληρωσεις εισιτηριο δεν μπαινεις..
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jan 13, 2011 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, αλλα εγω θελω να συντηρείται. Αρα τί θα γινει; Θα πληρώνω εγω για τη συντηρηση ωστε να την απολαμβάνεις εσυ τζαμπα;

Και, ξαναλεω, δεν ειναι οπως τα λες. Οι εταιρίες έχουν αναλαβει το συνολικο πακέτο διαχείρισης (κατασκευή, συντηρηση, λειτουργία). Δεν ειναι καθαρίστριες (μην επιμένεις)
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Thu Jan 13, 2011 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ας ελπίσουμε ότι πήρανε το μήνυμα. Ο κόσμος έχει ξυπνήσει και όταν βλέπει διόδια κάνει τους αναπόφευκτους συνειρμούς. Για να αποκτήσει η χώρα όλα αυτά τα έργα - "βιτρίνας" για πολλούς - τα οποία όχι στην ανάπτυξη δεν μας οδηγήσαν αλλά στην χρεωκοπία -έχει στερηθεί άλλα βασικά έργα υποδομής τα οποία με κάποιο ρυθμό γίνονταν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 90 όπως επεκτάσεις σχεδίων πόλεων, διανοίξεις -διαπλατύνσεις περιφερειακών οδών κλπ. Πλέον στις πόλεις δεν κατασκευάζονται ούτε σκαλάκια καθώς τα περίφημα μεγάλα έργα έχουνε αποστραγγίσει το σύνολο του ΠΔΕ. Και την ενίσχυση των μεγαλοεργολάβων την εισπράτουμε καθημερινά με αντάλλαγμα την επιβολή πάνω στο πολιτικό σύστημα και τους κοινωνικούς θεσμούς.Γιατί δεν λένε οι κατασκευαστές πόσα έχουνε εισπράξει από τα μέχρι χτες κρατικά διόδια και πόσα έχουνε ξοδεύσει στην κατασκευή την οποία υποτιθέται θα χρηματοδοτούσαν από τα υπερκέρδη της τελευταίας 15ετίας? Τα έργα τα πήραν επειδή είχανε οικονομική επιφάνεια - αυτή ήτανε η φιλοσοφία των ΣΔΙΤ. Ποιό είναι το προσδοκόμενο ποσοστό κέρδους για τους επιχειρηματίες? ( Αττική Οδός 200%? 300%? - θέλουνε και άλλα?) Για να έχει ένας δρόμος σωστή ασφαλτόστρωση πόσα πρέπει να κερδίσει ο εργολάβος? Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν πέφτουνε οι τιμές όταν οι επιχειρηματίες είναι εθισμένοι στο υπερκέρδος? Όσο για την Εγνατία που θέλουνε και εκεί να επεκταθεί το σύστημα των διοδίων η οποία κανονικά είναι ΔΕΚΟ ας δώσουνε πρώτα τα στοιχεία του προσωπικού και της μισοθοδοσίας όπως κάνουνε και για τις άλλες κρατικές εταιρείες και ας αφήσουνε το παραμυθάκι της ακριβής συντήρησης.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Thu Jan 13, 2011 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

spartakos wrote:
Γιατί δεν λένε οι κατασκευαστές πόσα έχουνε εισπράξει από τα μέχρι χτες κρατικά διόδια και πόσα έχουνε ξοδεύσει στην κατασκευή την οποία υποτιθέται θα χρηματοδοτούσαν από τα υπερκέρδη της τελευταίας 15ετίας? Τα έργα τα πήραν επειδή είχανε οικονομική επιφάνεια - αυτή ήτανε η φιλοσοφία των ΣΔΙΤ.



Δεν το λένε γιατί θα φανεί πόσο λεόντειες (όπως έγραψε και ο pindos10) ήτανε οι 'συμβάσεις' που ψήφισαν οι ΠΑΣΟΚΝΔ, με ουσιαστικό ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας σε μερικές δεκάδες κηφήνες που το παίζουν επιχειρηματίες, αφού πρώτα το Κράτος έχει εξασφαλίσει τη 'βιωσιμότητα' και τα...κέρδη τους με δικές του εγγυήσεις!! Φοβερή επιχειρηματικότητα, δε λέω!

Από το γεγονός και μόνο ότι σε όλα αυτά τα τύποις 'αυτοχρηματοδοτούμενα' έργα η συμμετοχή των εργολάβων είναι της τάξης του ...9-11 % καταλαβαίνουμε για το πόσο δικαιούνται να διαχειρίζονται και να εκμεταλεύονται τα διόδια για 35 και σύντομα για 49 χρόνια. Το Κράτος δηλαδή και οι πολίτες βάζουν το υπόλοιπο...80-90 τοις εκατό του κόστους κατασκευής, αλλά την εκμετάλευση την κάνει ο...(τζάμπα) μάγκας. Για αυτό και βλέπουμε να έχουν λυσσάξει ενάντια στις κινητοποιήσεις εναντίων των διοδίων όλοι μαζί οι εθνικοί εργολάβοι, που την ίδια στιγμή είναι και καναλάρχες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Jan 14, 2011 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Γ. Μαγκριώτης....στις αρχές του 2011 οι τροπολογίες για μείωση των διοδίων
http://www.tovima.gr/default.asp?artId=372940&ct=1&pid=2&dt=13/12/2010
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sat Jan 15, 2011 3:07 am    Post subject: Reply with quote

Από ότι βλέπω το Thread αυτό μαζεύει κάθε λογής λαικισμούς και πικραμένους... Όντως έχουν γίνει λάθη με τα διόδια: και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υπερβολικά αυξημένα, και σε άλλες δεν είναι αρκετα (π.χ. Εγνατία), και το μπάχαλο με τα διαφορετικά Pass για κάθε κοινοπραξία είναι ενοχλητικό και η έλλειψη ηλεκτρονικού συστήματος για σωστή χιλιομετροχρέωση είναι προβληματική γιατί οδηγεί σε συνεχή μετωπικά διόδια.

ΑΛΛΑ:

1. Έλεος πια με αυτή την συνεχή σκανδαλολογία. Μου αρέσει που ο κάθε άσχετος σε αυτό το φόρουμ έχει γνώμη για το εάν η κάθε σύμβαση (για την οποία στο κάτω κάτω έγινε διαγωνισμός) είναι σωστή ή όχι (!). Θαυμάζω τις γνώσεις σας και την πληροφόρηση σας. Αντιθέτως εγώ βλέπω ένα σωρό κατασκευαστικές να έχουν οικονομικά προβλήματα, όχι να έχουν υπερκέρδη όπως διατείνονται ορισμένοι.

2. Αντίθετα με ολόκληρες δεκαετίες που πληρώναμε διόδια και δεν φτιαχνόταν τίποτα, τώρα ΟΛΟΚΛΗΡΟ το οδικό δίκτυο της χώρας χτίζεται. Αντί να διαμαρτυρόμαστε τότε, φωνάζουμε τώρα που η πρόοδος είναι εμφανέσταστη;

3. Αυτή η ιστορία με το ότι πρέπει να πληρώνουμε διόδια για τελειωμένους αυτοκινητόδρομους είναι επίσης αστεία. Λες και τόσες δεκαετίες που πληρώναμε διόδια στον ΠΑΘΕ ήταν αυτοκινητόδρομος. Λες και οι μη αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν κόστος κατασκευής και συντήρησης....

4. Με την σημερινή κρίση, ελπίζω να καταλαβαίνουν όσοι δεν πληρώνουν διόδια με τον τσαμπουκά ότι είναι πολύ πιθανόν να οδηγήσουν στον οριστικό σταματημό των έργων. Με τα επιτόκια εκεί που είναι και την έλλειψη ρευστότητας και επενδυτικού κλίματος στην χώρα μας, δικαιολογία ψάχνουν οι τράπεζες και αρκετοί κατασκευαστές να μην εκτελέσουν τις υποχρεώσεις τους. Να μείνουμε λοιπόν με μισοτελειωμένους δρόμους να χορταριάζουν να δούμε τι θα καταλάβουμε.

5. Όχι ότι ιδρώνει το αυτί του καθένα εδώ μέσα, αλλά με την "ανυπακοή", μη πληρωμή κτλ κτλ, καταλαβαίνετε τι ελκυστικός προορισμός για επενδύσεις κάθε είδους είναι η χώρα μας...

spartakos wrote:
Πλέον στις πόλεις δεν κατασκευάζονται ούτε σκαλάκια καθώς τα περίφημα μεγάλα έργα έχουνε αποστραγγίσει το σύνολο του ΠΔΕ.


Φίλε Spartakos, έχεις μεγάλο λάθος:

α) κατ' αρχήν ένα σωρό μικρά έργα γίνονταν στην περιφέρεια (να είναι καλά το φτηνό χρήμα, τα ελλείμματα και τα χρήματα της Ε.Ε.). Κάνεις μεγάλο λάθος εάν νομίζεις ότι ήταν περισσότερα τα έργα το 80. Αυτό που ήταν περισσότερο την δεκαετία του 80 ήταν ρουσφετολογικές προσλήψεις και παράλογες αυξήσεις μισθών που οδηγούσαν σε υποτιμήσεις και πληθωρισμό.

β) εάν φοβάσαι τα σκάνδαλα των μεγάλων έργων, σε πληροφορώ ότι το πραγματικά μεγάλο φαγοπότι γίνεται στα μικρά τα οποία τα διαχειρίζονται οι πολύ πιο ανίκανοι και διεφθαρμένοι τοπικοί άρχοντες, χωρίς διαγωνισμούς και χωρίς έλεγχο από τον κόσμο και τα ΜΜΕ λόγω του μικρού τους μεγέθους.

γ) σίγουρα πρέπει να βρούμε την σωστή ισορροπία μεταξύ μεγάλων και μικρών έργων. Αλλά το χειρότερο που συνέβει στην χώρα είναι το πλιάτσικο της δεκαετίας του 80 όπου το πρώτο πακέτο Ντελόρ και ένα σωρό χρήματα από τα τεράστια ελλείμματα της εποχής εκείνης ξοδεύτηκαν σε συχνά άχρηστα μικροεργάκια για μικροπολιτικούς λόγους χωρίς να αλλάξουν στο ελάχιστο την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας. Πάλι καλά που από την δεκαετία του 90 και μετά άρχισαν τα μεγάλα έργα. Φαντάζεσαι πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα χωρίς μετρό στην Αθήνα, αυτοκινητόδρομο Αθήνα - Κόρινθο (στο μεγαλύτερο μέρος του), σύγχρονο αεροδρόμιο κτλ; Νομίζεις ότι θα ήταν καλύτερα εάν είχαν γίνει μερικά σκαλάκια ακόμα στην κατω ραχούλα ή εάν είχαν αναπλάσει 5 φορές (όπως συνέβαινε και συμβαίνει ακόμα συχνα δυστιχώς) την κάθε πλατεία σε κάθε κωμόπολη.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα παρακαλώ!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Sat Jan 15, 2011 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ανάπτυξη - Ανάπτυξη - Ανάπτυξη
Αυτό είναι το ιδεολόγημα της εποχής που διακινούν τα "παπαγαλάκια" των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων. Θα ήτανε καλύτερα να το διατυπώνανε ως Μπετά - Μπετά - Μπετά. Και στη συνέχεια τα γνωστά σχόλια για την δεκαετία του 80 και τις υπερβολικές σπατάλες και προσλήψεις της εποχής. Καλό είναι να τα θυμόμαστε αλλά όχι για να κλείνουμε τα μάτια στα όσα συνέβησαν μετά και συνεχίζονται ως τις μέρες μας. (Μήπως σταματήσαν μετά το 80 οι αθρόες προσλήψεις?) Από το 2000 και μετά εξαιτίας αυτής της "αναπτυξιακής" φρενίτιδας το χρέος αυξάνει με ρυθμό 20 δις ευρώ τον χρόνο. Και οι κατασκευαστές έχουνε εθιστεί στο υπερκέρδος (γιατί σας ενοχλεί η λέξη?).Δώστε τα στοιχεία με σοβαρή κοστολογική ανάλυση για να δούμε πόσο στοιχίζει η συντήρηση ενός χιλιομέτρου αυτοκινητοδρόμου). Όσο για την ταμπέλα του λαϊκισμού όλοι σε αυτή τη χώρα γνωρίζουμε σε ποιον όμιλο ανήκει η εφημερίδα με τα τεμαχισμένα πτώματα στα πρωτοσέλιδα της (από την δεκαετία του 80 και αυτό). Καλύτερα λοιπόν να αφήσουμε τις ταμπέλες και τις άσχετες αναφορές και να βάλουμε την συζήτηση σε ορθολογικό πλαίσιο.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sat Jan 15, 2011 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:
Από ότι βλέπω το Thread αυτό μαζεύει κάθε λογής λαικισμούς και πικραμένους...


Alkis wrote:
Μου αρέσει που ο κάθε άσχετος σε αυτό το φόρουμ έχει γνώμη για το εάν η κάθε σύμβαση (για την οποία στο κάτω κάτω έγινε διαγωνισμός) είναι σωστή ή όχι (!).



Ας μην αρχίσουμε εδώ μέσα τα γνωστά παλιά του στυλ: όταν διαφωνώ με τις απόψεις κάποιου + βλέπω ότι τα επιχειρήματά μου είναι αδύναμα για να τον κάνουν να το βουλώσει, αρχίζω τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς προς άτομα που συμμετέχουν στη συζήτηση μετά από ποστ που δεν μου αρέσουν. (Ακόμη και όταν οι χαρακτηρισμοί αυτοί είναι διατυπωμένοι έτσι ώστε να φαίνονται "γενικόλογοι" ώστε να 'κοιμίσουν' τον moderator και να μην πέσει καμπάνα, παρόλα αυτά όμως όλοι γνωρίζουν προς ποιον απευθύνονται και ποιον θέλουν να κάνουν να 'βγάλει το σκασμό')

Έλεος πια...και εγώ θα μπορούσα να αρχίσω να εκτοξέυω χαρακτηρισμούς για βολεμένους, για φυτεμένους να 'εκλαϊκεύουν' την κυβερνητική προπαγάνδα εδώ μέσα, για "γλυκαμένους" που μιλάνε γιατί έχουν βουτήξει στο "μέλι" και τρώνε τη στιγμή που όλος ο κόσμος αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες, για πρετεντεράκια και για παπαγαλάκια των εθνικών εργολάβων που θα προτιμούσα να "τα παίρνουν" από τα αφεντικά τους, γιατί αν το κάνουν τσάμπα αυτό που κάνουν εδώ μέσα, αυτό δεν τιμά καθόλου τη νοημοσύνη τους κλπ.

Αυτό που κάνεις ξέρεις πολύ εύκολα μπορεί να προκαλέσει "ξεκατινιάσματα" ένθεν κακείθεν όπως καταλαβαίνεις. Έτσι θα την κάνουμε τη συζήτηση εδώ μέσα; Αφού μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, και ξέρεις πολύ καλά ότι ο καθένας μας δεν αλλάζει εύκολα απόψεις που τις θεωρεί 'βιωματικές'. Πόσο μάλλον δε, αν δέχεται και προσβολές για να 'ξυπνήσει'. Έτσι δεν είναι;

Και εγώ ρε συ (και πολλοί άλλοι εδώ μέσα) 'κάπως' αισθάνομαι όταν διαβάζω απόψεις όπως τις δικές σου, αλλά τι να κάνω, να σου απαντάω ειρωνικά κάθε φορά που γράφεις, μήπως και 'συνέρθεις'; Το τελευταίο που θα ήθελα να κάνεις είναι να το ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ επειδή θα σε ειρωνεύεται κάποιος ή θα τρως κράξιμο. Αυτό ισοδυναμεί με επιβολή χούντας. Προσπαθώ να αποφύγω τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς προς συμφορουμίτες επειδή και μόνο δεν μου αρέσουν αυτά που λένε. Και εμένα κάποια σχόλιά μου είναι ειρωνικά, αλλά όχι προς άτομα που εκφράζουν απόψεις εδώ μέσα, αν δεν έχω προκληθεί. Αυτό ξεπερνά τους κανόνες για στοιχειώδη συνέχιση της ανταλλαγής απόψεων στο φόρουμ. Ας μην το κάνουμε τελείως μπ$%#$δέλο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jan 15, 2011 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Βασικά einsiedeln αν κάποιου οι χαρακτηρισμοί είναι απαράδεκτοι αυτοί είναι οι δικοί σου. Εκτός από την δική σου άποψη υπάρχει και η άλλη άποψη που καλώς ή κακώς θεωρούμε αυτό το κίνημα εναντίον των διοδίων την απόλυτη έκφραση της ¨επανάστασης του τσάμπα ή τσάμπα επανάστασης" και ως την τελευταία αναλαμπή της "νεοελληνικής" κουτοπονηριάς που μας οδήγησε εδώ που φτάσαμε.


Αν διαβάσεις όλο το νήμα (και την αντίστοιχη κουβέντα στα Οδικά έργα) θα δεις ότι εσύ συνήθως ρίχνεις λάδι στην φωτιά και εκφράζεις μη τεκμηριωμένες απόψεις και επιχειρήματα αναπαράγοντας τα χιλιοειπωμένα κλισέ για τις κακές κατασκευαστικές που ρουφάνε το αίμα του λαού και τους ανακριβείς αστικούς μύθους για τα ποσοστά κέρδους και τα υπερκέρδη κτλ...

Δεν ξέρω αν θυμάσαι μια παλιότερη απάντηση που σου είχα δώσει σχετικά με το σκάνδαλο της Αττικής Οδού, που χρησιμοποιείς κατά κόρον ως επιχείρημα. Μιας και ανέφερα την Α.Ο. αλήθεια ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που στην Αττική οδό δεν το παίξουνε μάγκες με τα διόδια??

Ακόμα και το τελευταίο σου επιχείρημα περί χρηματοδότηση των νέων δρόμων από τις εταιρείες με ποσοστό 8-9% αποκρύπτει την μισή αλήθεια. Τόσο είναι το ποσοστό συμμετοχής με ιδία κεφάλαια. Υπάρχει όμως και ένα ποσοστό >30-40% που προέρχεται από δάνεια που έχουν συνάψει οι εταιρείες (και όχι το δημόσιο) με τις τράπεζες.




Με αυτή την στάση δεν χαρακτηρίζουμε σωστές τις συμβάσεις παραχώρησης (για την ακρίβεια ήμουν από τους πρώτους που είχα εκφράσει ενστάσεις με το υψηλό αντίτιμο των διοδίων που προέβλεπαν από την πρώτη στιγμή οι συμβάσεις την περίοδο που ο κουφός πανηγύριζε στις τηλεοράσεις και εδώ μέσα υπήρχε μια μεγάλη ευφορία για την πορεία των οδικών έργων στη χώρα) αλλά το να καταστρατηγείς τους νόμους (δίκαιους ή άδικους δεν έχει σημασία- ο νόμος είναι νόμος) και να μεταφέρεις το κόστος στους χαζούς φορολογούμενους είναι άλλη ιστορία.

Αυτή τη στιγμή το μόνο που έχει καταφέρει το περιβόητο κίνημα των διοδίων είναι να πληρώνει (από πέρυσι) το καταχρεωμένο Δημόσιο αποζημιώσεις για τη μη λειτουργία διοδίων στο Αίγινιο, να έχουν δώσει επιχειρήματα στην πλευρά των κατασκευαστών να ζητήσουν επιπλέον κρατική χρηματοδότηση (καθώς το δημόσιο έχει μπει σε κάποιες συμβάσεις όχι σε όλες εγγυητής στα διόδια) και να διεκδικούν διαφυγόντα κέρδη μέσω ασφαλιστικών μέτρων. Να προσθέσω ότι το κίνημα των διοδίων ήταν και η καλύτερη ευκαιρία που έψαχναν οι τράπεζες για να ζητήσουν επαναδιαπραγμάτευση των όρων χρηματοδότησης...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jan 15, 2011 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητε ariskop μου θυμιζεις με τα γραφομενα σου το "οτι ειναι νομιμο ειναι και ηθικο". Οι νομοι υπηρξαν ενιοτε σκληροι και απανθρωποι.
Εχουμε συζητησει και στο παρελθον καποια πραγματα, οι συμβασεις ειναι του τυπου "παρτα ολα" και γενικα οταν ακουω και διαβαζω για μετοχους και μερισματα σε βασικα καθημερινα αγαθα και υπηρεσιες παθαινω ενα θεμα.
Δεν λαμβανεις καθολου υπ'οψιν σου μια σημαντικοτατη παραμετρο, η οποια δεν ξερουμε που θα μας οδηγησει και αναφερομαι στην οικονομικη κριση, η οποια δεν υπηρχε κατα την υπογραφη των συμβασεων αλλα τωρα ειναι μια μαυρη πραγματικοτητα. Υπαρχουν οντως τζαμπατζηδες και ψωνια, που δεν θελουν να πληρωσουν, αλλα υπαρχει ο πολυς ο κοσμος που δεν μπορει να πληρωσει αυτο το επαχθες , οπως εξελισσεται επιχειρηματικο project.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Η λογική μου σε καμία περίπτωση δεν κινείται γύρω απο αυτο το μότο των βατοπαιδινων. Αλλά ειμαι απόλυτος σχετικά με την εφαρμογή των νόμων όσο αυστηροί και απανθρωποι και αν είναι. Αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος της αστικής δημοκρατίας. Όταν ένας νόμος δεν μας αρέσει τον αλλάξουμε με τις δημοκρατικές διαδικασίες και δεν τον καταργούμε αυτοδικαίως. Πιέζουμε, διαμαρτυρόμαστε να αλλάξει αλλά δεν τον καταργούμε.
Η επιλεκτική εφαρμογή των νόμων είναι το πλέον επικίνδυνο μονοπάτι με απρόβλεπτες εκτροπές όπως έχει δείξει η ιστορία.



Από τη στιγμή που το δημόσιο φάνηκε ανίκανο να κατασκευάσει ένα πλήρες δίκτυο αυτοκινητόδρομων και τα λεφτά μας τελείωσαν η παραχώρηση σε ιδιώτες ήταν αναμενόμενη και ίσως καθυστέρησε κιόλας.
Τώρα σχετικά με το θέμα μας ξαναλεω ότι και κατά τη γνώμη μου οι συμβάσεις έχουν γκρίζα σημεία που έχουν αναδειχθεί τωρα λόγω της κρίσης αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται αυτό το κίνημα.

Όσο για το ποσοστό αυτών που πραγματικά δεν μπορούν ασε με να διατηρώ αμφιβολίες. Αυτός που πραγματικά έχει πρόβλημα δεν θα διακινδυνεύσει να μπλέξει με πρόστιμα κτλ. και είτε θα πληρωσει είτε θα πάει από τον παραδρομο. Μια βόλτα από τα διόδια των Αφιδνων θα σε πείσει.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 1:47 am    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Βασικά einsiedeln αν κάποιου οι χαρακτηρισμοί είναι απαράδεκτοι αυτοί είναι οι δικοί σου. ...

...
Αν διαβάσεις όλο το νήμα (και την αντίστοιχη κουβέντα στα Οδικά έργα) θα δεις ότι εσύ συνήθως ρίχνεις λάδι στην φωτιά και εκφράζεις μη τεκμηριωμένες απόψεις και επιχειρήματα αναπαράγοντας τα χιλιοειπωμένα κλισέ για τις κακές κατασκευαστικές που ρουφάνε το αίμα του λαού....


Ρε ariskop για ποιους χαρακτηρισμούς μιλάς αλήθεια; Τι εννοείς "συνήθως ρίχνω λάδι στη φωτιά";; Επειδή έχω διαφορετική άποψη από εσένα; Λες ότι "αναπαράγοντας τα χιλιοειπωμένα κλισέ" ενώ εσύ;; Δεν αναπαράγεις χιλιοειπωμένα κλισέ; Αυτά που μου λες εσύ μου τα χουν χώσει στη μάπα κάτι δίποδα "φίλοι του λαού" που κατοικοεδρεύουν στα τηλεπαράθυρα και αμοίβονται με 30.000 ως 40.000 € το μήνα από τους εργοδότες τους τους εργολάβους. Και τα πιπιλάνε αυτά που λες εσύ, όχι χίλιες, ένα εκατομμύριο φορές όλοι μαζί σαν εξαγριωμένο μελίσσι. Αυτό είναι όμως το θέμα του σχολίου μου;

Το θέμα του σχολίου μου δεν είναι καν επί της ουσίας, τι μου τσαμπουνάς εδώ για την Αττική οδό και αν λέω αυτό ή λέω το άλλο. Εγώ απάντησα στον Alkis για τους χαρακτηρισμούς που απευθύνει σε κάποιον συμφορουμίτη με τον οποίο διαφωνεί, χωρίς αυτός να τον έχει χαρακτηρίσει. Δεν με ενδιαφέρει αν έχεις δίκιο επί της ουσίας των διοδίων, μπορεί και να έχεις.

Όμως, όταν έχεις "συνομιλητές" εδώ μέσα και επειδή αυτοί διατυπώνουν απόψεις με τις οποίες εσύ διαφωνείς τους χαρακτηρίζεις, ΧΩΡΙΣ αυτοί να σε χαρακτηρίσουν, ε , τότε, θα υποστείς τα δέοντα. Αν απ την άλλη πλευρά εσύ θεωρείς "προκλητικές" τις απόψεις μου απλώς και μόνο επειδή είναι διαφορετικές απο τις δικές σου (χωρίς να εμπεριέχουν προσωπικούς μειωτικούς χαρακτηρισμούς) ε, αυτό δείχνει παντελή έλλειψη σεβασμού προς τη διαφορετική άποψη.

Με την ίδια ευκολία μπορώ και εγώ (ή κάποιος άλλος) να θεωρώ προκλητικές τις ΔΙΚΕΣ σου απόψεις, και να "παίρνω μέτρα" αμέσως μετά από κάθε σχόλιό σου που θα θεωρώ ΕΓΩ προκλητικό. Άμα βάλουμε μπροστά τον υποκειμενισμό, θα το κάνουμε μπάχαλο το φόρουμ.

Καταλαβαίνεις τι λέω τώρα; Και εγώ μπορεί να αισθάνομαι 'κάπως' με αυτά που λες εσύ (και όντως αισθάνομαι), αλλά ΔΕΝ θα καταφύγω σε χαρακτηρισμούς εναντίον σου για αυτό το λόγο (ο Alkis αυτό έκανε ακριβώς). Τό 'πιασες ή να το ξαναπώ;

==========================

Ένα πολύ καλό κατά τη γνώμη μου κειμενάκι για τους διαπλεκόμενους σε μπίζνες αρχιερείς της "αντικειμενεικής ενημέρωσης" απ τους οποίους θα μάθουμε την αλήθεια (και) για τα διόδια:

http://pitsirikos.net/2011/01/%CE%B7-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BD%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-mega/


Συγχώνευση 2 συνεχόμενων posts - Δεν επιτρέπεται η συνεχής δημοσίευση post με διαφορά λίγων λεπτών, αντίθετα προτείνεται edit και συμπλήρωση κειμένου στο υπάρχον post - Losada
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 9:50 am    Post subject: Reply with quote

To κείμενο είναι ενός κομπλεξικού εγγονού του Στάλιν ο οποίος ακολουθώντας την κλασσική άντιδημοκρατική του λογική βρίζει ότι δεν ελέγχει .

Ετσι βρίζει τους ατενίστας , μιλάει γιά "συλλογή παιδιών με καρκίνο" και το κείμενο του είναι γελοίο .
Στην αρχαία Ελλάδα θα θεωρείτο υβριστής και θα τιμωρείτο παραδειγματικά , στην σημερινή Ελλάδα , αυτά τα φασιστοειδή τα θεωρούμε αξιόλογα Shocked

Οτι υπάρχουν εργολάβοι με ιδιοκτησία ΜΜΕ είναι γνωστό δεκαετίες τώρα και μάλιστα στην προσπάθεια του Καραμανλή το 2004 να τους κόψει τον συνδυασμό αυτό πήγαν στην ΕΕ και δικαιώθηκαν , λοιδορώντας μετά τον Καραμανλή . Νόμος περί βασικού μετόχου .

Δεν δέχομαι όμως την λογική , πληρώνω μόνο τα κρατικά διόδια και όχι τα ιδιωτικά , ακριβώς γιατί αυτοί οι εργολάβοι με το παλιό σύστημα των δημοσίων έργων γιγαντώθηκαν και τις μίζες και τις ρεμούλες .
Μαζί όμως με τους πολιτικούς και τους εργολάβους , στα δημόσια έργα έτρωγαν και πολλά τρωκτικά του δημόσιου τομέα , τα οποία τώρα με τα ΣΔΙΤ ζορίζονται .
Δεν θα με ξάφνιαζε να τους έβλεπα πρωτοστάτες στο "κίνημα των διοδίων" . Είναι γνωστό μάλιστα και σε ποιά κόμματα ανήκαν αυτοί και δεν ήταν μόνο της εξουσίας μιά και τέτοιοι διορισμοί ήταν αντιπαροχές προς τα μη κυβερνώντα κόμματα .

Γιά το θέμα των διοδίων πολλοί εδώ και σε άλλα φόρουμ έχουμε γράψει ότι το σύστημα ΠΑΣΧΕΙ . Θέλει ΔΙΟΡΘΩΣΗ και όχι ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ .
Επίσης πρέπει να συμφωνήσουμε ποιός θα πληρώσει το κόστος των δρόμων . Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?

Η δημιουργία της Εγνατίας , μετά από 40 χρόνια και με τεράστιο κόστος σαν δημόσιο έργο , έφερε μεγάλη ανάπτυξη στις περιοχές που περνά .
Είναι προφανές ότι τα έργα πρέπει να γίνουν .

Τώρα τοπικιστικές προσπάθειες κάποιων νεόπλουτων που χτίσανε στα Κιούρκα και στην Ιπποκράτειο και θέλουν να πηγαίνουν τζάμπα από δρομάρες στην Αθήνα δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική .

Επί τέλους το Δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό .
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

συμφωνω,,στα περισσοτερα που λες..

οι κατασκευαστες ειναι οι καναλαρχες που γλυφουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ στις ειδησεις την κυβερνηση του πασοκ ετσι απλα..

και η κυβερνηση τους εχει αναγκη..
χωρις αυτους,,πεφτουν αυριο,,πολυ πιο γρηγορα απο οτι ο κωστακης..
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Καταγράφηκαν, στα τελευταία posts, απόψεις με τέτοιο τρόπο που κινούνται στα όρια του κανονισμού λειτουργίας. Ταυτόχρονα όμως γράφτηκαν και κάποιες απόψεις που ψιθυρίζουν καθημερινοί άνθρωποι γύρω μας και ίσως θα πρέπει κάπως να καταγραφούν και να βρίσκονται σε κοινή θέα.

Η αμφισβήτηση και η έντονη αντιπαράθεση είναι και θα είναι παρούσα στα επόμενα χρόνια γιατί το πλοίο μπάζει ανεξέλεγκτα από παντού, οι αξιωματικοί και το πλήρωμα αμφισβητούντα και υβρίζονται έντονα από τους επιβάτες, ενώ την ίδια ώρα μεταξύ τους οι επιβάτες προσπαθούν να σωθούν ποδοπατώντας ο ένας τον άλλο στη προσπάθεια τους να επιβιβαστούν σε μία ανθεκτική σωσίβια λέμβο, αντί να συμβιβαστούν στη φουσκωτή σχεδία.

Παρακαλώ να συμβάλλετε όλοι στην εύρυθμη λειτουργία του thread.

Θα εισηγηθώ στον Admin κλείδωμα του για να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος προς όλους.
Back to top
View user's profile Send private message
johnyb
Visitor
Visitor


Joined: 16 Jan 2011
Posts: 6

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Καταρχάς χαίρετε,
παρακολουθώ το υπέροχο αυτό site χρόνια τώρα. Αποφάσισα πλέον να συμμετέχω κι εγώ ενεργά. Και την αφορμή την πήρα από το όλο ζήτημα με τα διόδια.
Το κίνημα αυτό έχει σαφή κομματικό πυρήνα, αλλά έχει απήχηση σε όλο το φάσμα του πληθυσμού για συγκεκριμένους λόγους. Ο κυριότερος είναι η παντελής άγνοια του έλληνα πολίτη για το τί πληρώνει, πού πάνε τα λεφτά, αν είναι δικαιολογημένο το αντίτιμο κτλ κτλ. Παρότι με τους κατ'επάγγελμα επαναστάτες διαφωνώ, ίσως αυτό το τζέρτζελο γίνει αφορμή να υπάρξει ένας εξορθολογισμός στις τιμές αλλά και μια υπεύθυνη ενημέρωση του κοινού για τις υποχρεώσεις του και το πώς και πού αυτές αποδίδονται.
Είναι δεδομένο ότι έχουν υπογραφεί λεόντειες συμβάσεις οι οποίες ειδικά με τις παρούσες συνθήκες δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες. Δε γίνεται να υπάρχει τέτοια πίεση στα εισοδήματα και να ανεβαίνουν τα διόδια. Όπως προσαρμόζεται ο μέσος πολίτης προς τα κάτω να προσαρμοστούν και οι κατασκευαστές και οι χρηματοδότες. Είναι δυνατόν να θες 100 ευρώ Αθήνα-Θεσσαλονίκη? Κι επειδή ζω στο εξωτερικό και όντως τα διόδια είναι ελαφρώς πιο ψηλά απ'ότι στην Ελλάδα να τονίσω ότι εδώ στη Γαλλία ο βασικός μισθός είναι 1300 ευρώ.
Λοιπόν ας ενημερωθεί πλήρως ο φορολογούμενος πολίτης για το τί κόστισε το κάθε έργο, πότε θα αποπληρωθεί, τί ποσοστό κέρδους υπαρχει για τους δανειστές κτλ κι αν είναι εξόφθαλμα άδικα τα ποσά ας διορθωθούν. Δεν έχει πρόβλημα να πληρώνει για τις υπηρεσίες που του παρέχονται ο Έλληνας. Αρκεί να μην , ή να μην αισθάνεται ότι, τον πιάνουν κορόϊδο.
Σωστές οι παρατηρήσεις για την επιλεκτική ενημέρωση του κοινού σχετικά με τέτοια ζητήματα. Μια απ'τις αιτίες της κρίσης είναι και η κατασπατάληση 100δισεκατομυρίων τα τελευταία 15 χρόνια σε μη ανταποδοτικά έργα, όπως είναι γκρόσο μόντο οι δρόμοι, τα γήπεδα, τα γιοφύρια. Αλλά η ενημέρωση του κοινού γίνεται από συγκεκριμένα ελεγχόμενα κανάλια. Ποιός ξέρει για το μεγαλύτερο μεταπολεμικό σκάνδαλο σε πολιτικό, πολιτειακό, δικαστικό, οικονομικό επίπεδο, την εκτροπή του Αχελώου? Ουδείς γιατί δε συμφέρει. Τέλος πάντων δεν θέλω να ξεκινήσω με οφ τόπικ. Υποθέτω θα υπάρχει σχετικό θρεντ.
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Mon Jan 17, 2011 5:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ολη αυτη η ιστορια ουτως η αλλως εχει το στοιχειο του λαικισμου εντονοτατο.
Πληρωνεις σε ανταλλαγμα για καποια υπηρεσια (συγχρονο αυτοκινητοδρομο, σωστο οδοστρωμα/σημανση, οδικη βοηθεια κ.ο.κ.). Απο τη στιγμη που αυτα προσφερονται, δεν εχω προβλημα να πληρωσω διοδια. Αντιθετα, ειχα τεραστιο προβλημα τοσα χρονια που και πληρωνα, και ετρεμα μεχρι να φτασω στον προορισμο μου.
Το οτι δεν εχουμε πλευρικα διοδια και ενα ενιαιο ηλεκτρονικο συστημα για τους αυτοκινητοδρομους μας, ειναι τραγικο κ ευτυχως αυτο το "κινημα" φαινεται πως θα οδηγησει στην απαραιτητη υλοποιηση αυτων ακριβως των μετρων.

Τωρα, ολα τα υπολοιπα, του τυπου "σηκωνω μπαρες", η "γινομαι Γκλετσος" ειναι ελαφριες μαγκιες εκ του ασφαλους. Αλλα αφου η υπαρξη διοδιων δε μας ενοχλουσε τοσα χρονια, δε βρισκω το λογο να αλλαξει αυτο τωρα, ειδικα με ενα ανωτερο επιπεδο υπηρεσιων.

Υ.Γ. Αντιλαμβανομαι απο τα προαναφερθεντα, πως το κερδος εχει δαιμονοποιηθει στην Ελλαδα. Οποιοσδηποτε επιχειρηματιας που κανει δουλειες με το δημοσιο, θα πρεπει ειτε να μπαινει μεσα, ειτε να βγαινει τσιμα-τσιμα προκειμενου να μην αντιδρουν διαφοροι. Δεν γνωριζω πιο ειναι το ποσοστο κερδους των εταιρειων, αλλα ουτε αυτοι που κατηγορουν για υπερκερδη γνωριζουν ακριβως τελικα...Οποτε καταληγει να γινεται πολιτικη η συζητηση για το ποσο τελικα ειναι το "καλο" κερδος.... το οποιο δεν εχει κ κανενα νοημα...
Back to top
View user's profile Send private message
johnyb
Visitor
Visitor


Joined: 16 Jan 2011
Posts: 6

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Kalashnikov wrote:


Τωρα, ολα τα υπολοιπα, του τυπου "σηκωνω μπαρες", η "γινομαι Γκλετσος" ειναι ελαφριες μαγκιες εκ του ασφαλους. Αλλα αφου η υπαρξη διοδιων δε μας ενοχλουσε τοσα χρονια, δε βρισκω το λογο να αλλαξει αυτο τωρα, ειδικα με ενα ανωτερο επιπεδο υπηρεσιων.

Υ.Γ. Αντιλαμβανομαι απο τα προαναφερθεντα, πως το κερδος εχει δαιμονοποιηθει στην Ελλαδα. Οποιοσδηποτε επιχειρηματιας που κανει δουλειες με το δημοσιο, θα πρεπει ειτε να μπαινει μεσα, ειτε να βγαινει τσιμα-τσιμα προκειμενου να μην αντιδρουν διαφοροι. Δεν γνωριζω πιο ειναι το ποσοστο κερδους των εταιρειων, αλλα ουτε αυτοι που κατηγορουν για υπερκερδη γνωριζουν ακριβως τελικα...Οποτε καταληγει να γινεται πολιτικη η συζητηση για το ποσο τελικα ειναι το "καλο" κερδος.... το οποιο δεν εχει κ κανενα νοημα...

Όσο συζητάμε με όρους πολιτικοθεωρητικούς ούτε λύνουμε τίποτα ούτε αποδαιμονοποιούμε. Το μόνο που γίνεται είναι να συντάσσονται όλο και περισσότεροι με τους κατ'επάγγελμα μηδενιστές. Νομίζω είναι απλά τα ζητήματα και εντελώς πραγματικά. Όλα τα εισοδήματα έχουν πιεστεί βίαια προς τα κάτω. Πρέπει να υπάρξει προσαρμογή και των διοδίων προς τα κάτω. Δεν είναι μόνοι δανειστές του κράτους οι επιχειρήσεις με τις οποίες υπογράφει συμβάσεις, είναι και οι φορολογούμενοι. Όλοι πρέπει να συνεισφέρουν στη νέα πραγματικότητα στο ποσοστό που τους αναλογεί. Από κει και πέρα όταν είναι αδιαμφισβήτητο δεδομένο το μέγεθος της διαφθορας και της διαπλοκής φυσικό είναι ο μέσος πολίτης να τεντώνει εύκολα το αυτί του σε φήμες περί λεόντειων συμβάσεων. Αυτό λύνεται με ένα τρόπο. Επανεξετάζονται οι συμβάσεις και ενημερώνεται το κοινό για το κάτα πόσο είναι δικαιολογημένα τα υπογραφέντα. Κι αν τυχόν υπάρχουν ανισορροπίες, διορθώνονται. Και βέβαια λύνονται και τραγικές αμέλειες όπως πχ η περίπτωση της Στυλίδας όπου δεν μπορεί να πληρώνει κάθε μέρα διόδια ο πολίτης για να διασχίσει την πόλη του. Από έναν τέτοιο εξορθολογισμό του θέματος διόδια δεν χάνει ούτε η εταιρεία, ούτε το κράτος, ούτε οι πολίτες. Χάνουν μόνο όσοι επενδύουν στη "δαιμονοποίηση" του κέρδους.
Αυτό είναι βασικό μάρκετινγκ διοίκησης. Όλοι οι Έλληνες κατανοούν τις ανώτερες υπηρεσίες που τους παρέχονται πλέον σε πολλούς δρόμους. Το άλλο σκέλος είναι να κατανοήσουν ότι το αντίτιμο που καταθέτουν είναι δικαιολογημένο και ότι στη γενικότερη δυσπραγία συνεισφέρουν οι πάντες. Και προφανώς υπάρχει και "κακό" κέρδος και "κακή" επιχειρηματικότητα. Περιγράφονται σε καμμιά 25ρια άρθρα του Αστικού και του Ποινικού κώδικα. Γκρόσο μόντο και οι μαυραγορίτες κέρδος έβγαζαν για υπηρεσίες που παρείχαν, χωρίς να εννοώ ασφαλώς ότι υπάρχει τέτοια σχέση σήμερα. Απλά αφού μιλάμε για το κέρδος ως ηθικό μέγεθος.
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλό το να γίνει η συζήτηση για το όλο πλέγμα -"επένδυση", τιμολόγηση, κερδοφορία- χωρίς ορολογίες της ξύλινης γλώσσας του "συρμού" (πχ η ταμπελίτσα του λαϊκισμού). Σε μία εποχή που γίνεται τόσος λόγος για "διαύγεια", και ανοιχτά δεδομένα, τώρα που μαθαίνουμε ποιες είναι οι αμοιβές των συνδικαλιστών και των στελεχών της κάθε ΔΕΚΟ, ας πέσει το φως της διαφάνειας και στις αμοιβές και στις λοιπές παροχές (bonus, κινητά, αυτοκίνητα κλπ κλπ) στα στελέχη των κατασκευαστικών εταιρειών. Γιατί το ζήτημα της τιμολόγησης των διοδίων συνδέεται και με το μοντέλο οργάνωσης και διοίκησης αυτών των εταιρειών καθώς και με το εργασιακό περιβάλλον των εργοταξίων (με μία λέξη - απάνθρωπο). Τα στεγανά παράγουν αντιοικονομίες.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μείωση του κόστους των διοδίων με αντάλλαγμα την επέκταση της σύμβασης?? Question
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=378809&dt=18/01/2011
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ας ειναι ετσι...
μαζι ομως με χιλιομετροχρεωση
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

spartakos wrote:
[...]ας πέσει το φως της διαφάνειας και στις αμοιβές και στις λοιπές παροχές (bonus, κινητά, αυτοκίνητα κλπ κλπ) στα στελέχη των κατασκευαστικών εταιρειών. [...]


Διαφωνώ καθετως, οριζοντίως και διαγωνίως.

Οι μισθοι και οι απολαβές των υπαλλήλων/στελεχων ιδιωτικών εταιριων ΔΕΝ αφορούν τον κόσμο.

Δικό τους θεμα τι και πόσο δίνουν, οι διοικήσεις ειναι υπολογες στους μετόχους και σε κανεναν άλλο.

Ελεος, ακομα σοβιετία είμαστε πια;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Υπαρχει μια καραμελα που λεγεται χιλιομετροχρεωση. Στη χιλιομετροχρεωση, την οποια τη βρισκω ακρως πονηρη ιστορια, μιλαω μονο για την Ελλαδα, μπορει να συμβει το εξης, οπως εξελισσονται τα πραγματα. Θα σας το πω με παραδειγμα. Ας πουμε οτι τελειωνουν τα εργα στην Αθηνων-Θεσσαλονικης και αναπτυσσονται ολα τα διοδια αλλα και η οροφη των χρεωσεων που προβλεπει η συμβαση. Συνολο π.χ. διοδιων απο Αθηνα για Θεσσαλονικη 100€. Στη χιλιομετροχρεωση θα κοστιζει περιπου 20€ για Θηβα και 40 για Λαμια. Ικανοποιηθηκατε? Η χιλιομετροχρεωση με το κοστος της συνολικης διαδρομης να βρισκεται στο Θεο ειναι σκετη κορο'ι'δια. Και αυτο δειχνουν οι συμβασεις και αυτο θα γινει στις συμβασεις.
Γι'αυτο οταν μιλαμε για χιλιομετροχρεωση να μιλαμε πρωτα απ'ολα για ενα λογικο κοστος της διανυομενης συνολικης διαδρομης που στην Ελλαδα θεωρουμε τον οδικο αξονα Αθηνα-Θεσσαλονικη.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Η χιλιομετροχρεωση με το κοστος της συνολικης διαδρομης να βρισκεται στο Θεο ειναι σκετη κορο'ι'δια. Και αυτο δειχνουν οι συμβασεις και αυτο θα γινει στις συμβασεις.
Γι'αυτο οταν μιλαμε για χιλιομετροχρεωση να μιλαμε πρωτα απ'ολα για ενα λογικο κοστος της διανυομενης συνολικης διαδρομης που στην Ελλαδα θεωρουμε τον οδικο αξονα Αθηνα-Θεσσαλονικη.


ναι,,,αλλα οι ντοπιοι κατοικοι του γκλετσου κλπ δήμων ή εγω εδω κοντα στην Πάτρα,,δεν θα πληρωνω 2,5-3 ευρω για 10-15 χιλιομετρα,αλλα 50λεπτα
Wink

στην Ολυμπια οδο λεγανε πχ για 4 λεπτα το χλμ...τοσο καλο φαινεται..

πρεπει να πεσουν οι τιμες αν γινεται εκει που ηταν επι κρατικων διοδιων..
και να μπει χρεωση με χαρτακι ,καρτουλα σε εισοδους εξοδους ανα χιλιομετρο..

αλλα αυτο θα ριξει τα εσοδα της Νεας οδου που θελει να βγαλει και την ιονια σε λεφτά,αφου δεν θα ρουφαει τοσο χρημα απο τις ντοπιες μετακινησεις..
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Tue Jan 18, 2011 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Pindos, νομίζω ότι είσαι λάθος στον συλλογισμό σου. Η απάτη είναι τώρα όπου υπάρχει θεωρητικά χιλιομετροχρεωση αλλά όχι στην πράξη. Κάποιος που κάνει την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη πληρώνει γύρω στα 23€ αν δεν κάνω λάθος, δηλαδή περίπου 0.045€ το χιλιόμετρο. Ένας που θα δυανύσει μία απόσταση 10 χιλιομέτρων περνόντας από μετωπικό σταθμό διοδίων, θα πληρώσει 2.9 και όχι 0.45€ όπως θα επέβαλε η χιλιομετροχρεωση. Το αν θα αυξηθούν οι τιμές όταν ολοκληρωθούν τα έργα και μπουν και όλοι οι πλευρικοί σταθμοί, δεν έχει να κάνει με το αν το σύστημα είναι η χιλιομετροχρεωση ή ο ελληνικός αχταρμάς. Έχει να κάνει με τις συμβάσεις και με τις προθέσεις της σημερινής κυβέρνησης.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Page 8 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr