stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tovarish
Visitor
Visitor


Joined: 05 Dec 2010
Posts: 8
Location: Athens

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους τους συμμετέχοντες...
Παρακολουθώ αρκετό καιρό τα τεκταινόμενα στο forum αλλά μόλις πρόσφατα αποφάσισα να συμμετέχω και εγώ...

Και σαν πρώτο post μια εξέλιξη την οποία δεν ξέρω αν έχετε αντιληφθεί...

http://tickets.trainose.gr/dromologia/

..πλέον μπορώ να πώ ότι αισθάνομαι Ευρωπαίος.... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Tovarish, καλως ορισες στην παρεα μας. Βεβαιως, ηδη πριν εναμιση μηνα που πηγα Καλαβρυτα με μια μεγαλη παρεα εκανα αναζητηση δρομολογιων για Διακοπτο-Καλαβρυτα και πισω στο link που αναφερεις και την μερα που αγορασα τα εισιτηρια(περιπου 25), οταν γυρισα σπιτι ανοιξα το δρομολογιο στο link και οι θεσεις του συρμου που ειχα κλεισει εμφανιστηκαν αμεσως ως κατηλειμμενες. Να δουμε με την ηλεκτρονικη κρατηση εισιτηριων τι θα γινει. Αναμενομεν...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 12:24 am    Post subject: Reply with quote

Tovarish.
Δεν πέρασε ακριβώς χωρίς να την αντιληφθούμε:
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=122128&highlight=#122128

Εγώ που κριτικάρω τα του ΟΣΕ, σ' αυτό τους παραδέχθηκα.

Φυσικά, το ειρωνικόν του πράγματος είναι ότι αυτά τα θετικά συμβαίνουν τώρα που το μαγαζί είναι σε αναζήτηση "στρατηγικού επενδυτή" και το περιφερειακό δίκτυο είναι υπό κλείσιμο... Confused

Υ.Γ
Btw, καλωσήλθες στο φόρουμ. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Nέα δρομολόγια προαστιακού από την Κυριακή .
Πλακεντίας - Κόρινθος 58 λεπτά με όλες τις στάσεις .
Δηλαδή το εξπρές μα 2-3 στάσεις θα χτυπάει χαλαρά τα 45 λεπτά .
Το Ναύπλιο αν παραμείνει σε λιγότερο από 2 ώρες πλέον και η Τρίπολη σε λιγότερο από 3 περίπου 2.50 , που σε εξπρές ίσως 2.35 .
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Τα νέα, μειωμένου χρόνου διαδρομής, δρομολόγια, είναι αποτέλεσμα της παράδοσης της Ηλεκτροκίνησης για Κιάτο.

Δείτε εδώ το σχετικό ρεπορτάζ του κρατικού καναλιού:
http://www.youtube.com/watch?v=Cry8yQuR3Kg&feature=player_embedded

Μαζί με τα ευχάριστα (μειωμένος χρόνος διαδρομής), η ΤΡΕΝΟΣΕ θα μας χρεώνει και "ρευματό-σημο" (τρόπος του λέγειν-χα χα χα), καθώς τα εισητήρια ακριβαίνουν !
Back to top
View user's profile Send private message
Tovarish
Visitor
Visitor


Joined: 05 Dec 2010
Posts: 8
Location: Athens

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

Παρ' ότι παρακολουθώ το forum (στα πλαίσια των χρονικών δυνατοτήτων) ομολογώ ότι μου διέφυγε...
Όπως και νάχει αποτελεί μια θετική εξέλιξη, πολύ δε περισσότερο αφού περιλαμβάνεται και αγγλική έκδοση για τους ξένους επισκέπτες μας (εμείς οι έλληνες τουλάχιστον τον γκισέ στα τραίνα τον είχαμε συνηθήσει... Confused ).
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:26 am    Post subject: Reply with quote

Ρε ποιός Δυτικός άξονας... εδώ θα κλείσει και ο Ανατολικός έτσι όπως πάμε Confused
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 2:27 am    Post subject: Reply with quote

Προσπάθησα μέσω ίντερνετ να ρίξω μία ματιά στα δρομολόγια, για να δω τους επίσημους χρόνους. Και τα δύο site (οσε και τραινοσε) δεν βγάζουν κανένα αποτέλεσμα. Πληροφορίες υπάρχουν μόνο για δρομολόγια προς Β. Ελλάδα. Επίσης στην σελίδα του ΟΣΕ, άμα βάλεις προορισμό Καλάβρυτα, σου δίνει αποτελέσματα από Κιάτο και μετά. Μάλλον ανακάλυψαν τον διακτινισμό μέχρι εκεί. Το 1/10 του μισθού μία καθαρίστριας άμα έδιναν, θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα site που να δουλεύει.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ on-line της Καλαμάτας αναφέρεται σε τραινο-εκδρομή που έγινε το περασμένο Σάββατο από τους φίλους του σιδηροδρόμου.
Παρακαλούνται όσοι συμφορουμήτες συμμετείχαν (και υπάρχουν τέτοιοι) να μας δώσουν τα φωτογραφικά τους φώτα να θαυμάσουμε και εμείς και να ζηλέψουμε που δεν είμαστε εκεί.

http://eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=2572:εκδρομή-με-το-τρένο-μέσα-από-φανταστικά-τοπία-του-δικτύου-της-πελοποννήσου&Itemid=16
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 11:36 am    Post subject: Reply with quote

To capital δημοσιεύει νέα για το Θριάσιο:
http://www.capital.gr/News.asp?id=1100367
Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση, αντί να το τρέχουν με 1000 και να αρχίσει η επένδυση. Προβλέπω προσφυγές και σφοδρές συγκρούσεις που θα φέρουν και αλλες καθυστερήσεις.
Γιατί δε το βάζουν στο fast track;

Πάντως διαβάζοντας το σκέφτηκα πως αφού το τραίνο θα φτάσει μέχρι το Πέραμα η σχεδιαζόμενη διπλή οδική ζεύξη της Σαλαμίνας θα πρέπει να περιλαμβάνει πρόβλεψη και για το τραίνο. Να μη γίνουν πάλι τα λαθη του Ριο-Αντίρριο.
Επίσης θα πρέπει να ενωθεί η επιβατική γραμμή του ΟΣΕ του Πειραιά με το Πέραμα. Εμείς από εδώ πρέπει να πιέσουμε γι αυτό.
Φαντάζεστε Κιάτο - Κόρινθος - Πειραιάς σε 45 λεπτά, χωρίς να πρέπει να ανέβει 15 χλμ μέχρι τα Λιόσια! Και μετά το καράβι και φύγαμε για το νησί.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ειναι και τόσο ευκολο μια και μιλαμε για 17 χλμ μονής γραμμης χωρίς σημείο διασταύρωσης και με ταχυτητα μελέτης 90 χαω.

Θα ειναι ζορικο να χωρέσεις τακτικα επιβατικα και μεγαλα και αργα εμπορικα στο κομματι αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

OK το δέχομαι, για την εμπορική διακλάδωση Θριάσιο - Πέραμα αλλά μίλησα και για σύνδεση του επιβατικού σταθμού του Πειραιά με την Πελοπόννησο μέσω Σαλαμίνας.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 4:38 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω παλι αναρωτιεμαι εαν ο αξονας Ελευσινα-Θηβα θα ειναι οπως η Αττικη οδο, με νησιδα στην μεση για το τρενο.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

Οχι, γιατι οι κλίσεις που εχει ειναι απαγορευτικές για σιδηρόδρομο
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ιαπωνική Αντιπροσωπεία στο 7th World Congress on High Speed Rail στο Πεκίνο:
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/10120718055380c9e59385e9a6.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/101207180777605d810bfce24c.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/1012071809bbf92b6abf057db7.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/1012071812dc34c890af0196bf.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/1012071816338e98d40a1ffdce.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/10120718161693909f7a0696aa.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/101207181261ec5577363531b0.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/10120718231aa818a82d02de23.jpg
http://attachment.ourail.com:9999/hgfd4g634v4v/day_101207/1012071823182ed490ec4b16b1.jpg

Προσέξτε την τελευταία φωτό.
Προφανώς θα παρατηρήσετε ότι απουσιάζει η JR-Central και ορισμένα "ενδιαφέροντα" προϊόντα της (Maglev).
Ορισμένοι αφελείς σε ξένα forum αναρωτιούνται γιατί συμβαίνει αυτό !
Πόσες φορές θα πούμε ότι η Ιαπωνία θεωρεί ΜΗ-ΕΞΑΓΩΓΙΜΗ τεχνολογία το Maglev στην Κίνα (γιατί μπορεί να έχει στρατιωτικές εφαρμογές) και ότι η μυστικοπάθεια των Ιαπώνων είναι τέτοια που δεν δημοσιεύουν ούτε καν τον αριθμό των μαγνητών στον διάδρομο-guideway του μαγνητότραινου ?
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή όμως πρόκειται γιά ένα δρόμο μόλις 50 χλμ , θα μπορούσε να γίνει μονή γραμμή και να εξυπηρετεί τα υπεραστικά τρένα πρός Παλαιοφάρσαλο και βορειότερα , ώστε η παλιά γραμμή να γίνει προαστιακή .

Αλλωστε με μιά χάραξη 120 χαω μωτ θα χρειαζόταν μόλις 20-25 λεπτά , οπότε αφού το τρένο το υπεραστικό δεν θα πέσει συχνότερα από τις 2 ώρες ουσιαστικά δεν θα υπάρχει συνάντηση εκεί , ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από εμπορικά τρένα , τα οποία θα ακολουθούσαν το επιβατικό .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 8:57 am    Post subject: Reply with quote

50 χλμ μονη γραμμη δεν θα οφελησει ιδιαίτερα. Καλυτερα να ριξεις τα χρηματα στο ΣΚΑ-Οινοη να εξυγιανεις υποδομη-επιδομη και καμπύλες για να ανεβει η ταχυτητα και να εχεις και αμφιδρομη σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση.

Εαν ειναι να φταχτει γραμμη στο Θριάσιο-Σφιγγα, καλυτερα διπλη και ΣΓΥΤ.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 9:34 am    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι μπορεί η υπάρχουσα γραμμή Αθήνας - Θήβας να σηκώσει προαστιακούς των 15 λεπτών μέχρι Κιούρκα , της μισής ώρας μέχρι Οινόη , της ώρας μέχρι Χαλκίδα - Θήβα και των υπόλοιπων βορειότερα .
Ενώ μιά άλλη γραμμή θα απελευθέρωνε την υπάρχουσα γιά τοπική χρήση .
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Ατύχημα με 1 σαραντάχρονο επιβάτη νεκρό και δύο τραυματίες σε αμαξοστοιχία, λίγο έξω από το Άργος. Μόλις το είδα στο Σκάι.
Περιττό να σας πω ότι σταματάνε επ'αόριστον τα δρομολόγια στη γραμμή Άργος-Τρίπολη-Καλαμάτα, ενώ η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία ταξίδευε με 4 επιβάτες και 3 άτομα προσωπικό...


Last edited by Arxitektonas on Fri Dec 10, 2010 10:27 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Βάλανε και την ταφόπλακα στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου

http://www.capital.gr/News.asp?id=1101518

Είμαι περιέργος να δω τι θα πει το πορισμα για τον εκτροχιασμό
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

στη Νετ ειπανε οτι το οριο ηταν 60χλμ/ωρα,,και πηγε ο οδηγος με 90,,και γιαυτο εκτροχιαστηκε..


μετα απο αυτο πραγματικα ποσοι στηριζουν ακομα το μετρικο δικτυο?
ειναι απλως γελοιο κατ εμε..
κριμα που πεταξαν τοσα εκατομμυρια στην ανακαινιση,,..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για υπερβολική ταχύτητα του μάστορα του RB, αλλά ας περιμένουμε το τελικό πόρισμα, θα έχει πολύ ενδιαφέρον (αν και δεν γνωρίζω τι μπορούμε να περιμένουμε μιας και θα συνταχθεί απ' τους ίδιους τους ΟΣΕτζήδες...)

@Agg3los
Αν έπρεπε να κλείνουμε όποιο τμήμα του δικτύου έχει ατυχήματα, ο ΠΑΘΕ θα έπρεπε να κλείσει πρώτος καθότι εκεί έχουν γίνει τα περισσότερα ατυχήματα...
Φυσικά καταλαβαίνω ότι εν μέσω τόσο δυσμενούς συγκυρίας για τον Σιδηρόδρομο θα βγούν πολλοί να πουν διάφορα, αλλά το εύρος της γραμμής δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια, μην τρελαθούμε και τελείως !
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
αλλά το εύρος της γραμμής δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια, μην τρελαθούμε και τελείως !


στενοτερη βαση,τουμπαρεις πιο ευκολα..

ελεος ,πια..γιαυτες τις κ@λογραμμες που χρησιμοποιουν ελαχιστοι χαλαμε τοσα λεφτα,,ειναι απλα παρανοικο..

δεεεν βγαινουν τα λεφταμμτι να κανουμε..

μην εχουμε εμονες ρε παιδια..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 6:02 pm    Post subject: Reply with quote

Αν ισχύουν αυτά που λένε (speculations ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ) ότι ήταν 50άρα καμπύλη και μπήκε με 90kmph, τουμπάρεις μια χαρά και σε κανονικού εύρους γραμμή.

Δες Τιθορέα 1995, Μεζούρλος 2008 και άλλα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Dec 14, 2010 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Νεότερα απ' το θανατηφόρο ατύχημα στον Αχλαδόκαμπο:

http://img406.imageshack.us/img406/6059/50308152.jpg

Με ενδιαφέρει η νομική εξέλιξη της υποθέσεως και οι πειθαρχικές κυρώσεις που θα έχει ο μηχανοδηγός.

Επί τη ευκαιρία, με το σύγχρονο τροχαίο υλικό, τα στοιχεία μπορούν να γίνουν download σε έναν οποιονδήποτε υπολογιστή και "μαγειρέματα" δεν μπορούν να υπάρξουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 38, 39, 40  Next
Page 32 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr