stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Dec 02, 2010 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ 40:
www.eleftherianews.gr

Quote:
Το έργο κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα θα χρηματοδοτηθεί άμεσα με 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 προβλέπεται χρηματοδότηση ανάλογη με αυτή του πρώτου εξαμήνου του 2010 όταν εκταμιεύονταν για το έργο 5 εκατομμύρια ευρώ το μήνα. Σύμφωνα με τον υφυπουργό Οικονομικών Δημήτρη Κουσελά που μίλησε στην “Ε“ για την πορεία του έργου, η χρηματοδότηση αυτή διασφαλίζει τη συνέχιση των εργασιών. Ο κ.Κουσελάς είπε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με 5 εκατομμύρια ευρώ και πλέον οφείλονται στην κατασκευάστρια εταιρεία 3,7 εκατομμύρια ευρώ.
Από την άλλη πλευρά όμως παράγοντες της κοινοπραξίας που κατασκευάζει το έργο, εκτιμούν ότι απαιτείται άμεση εκταμίευση τουλάχιστον 15 εκατομμυρίων ευρώ για να τρέξουν οι εργασίες. Στο άλλο μέτωπο των έργων η κοινοπραξία “Μορέας“ προχωράει με εντατικούς ρυθμούς και την Τρίτη ή την Τετάρτη θα παραδώσει στην κυκλοφορία το τμήμα Παραδείσια - Λεύκτρο μήκους 6 χιλιομέτρων. Ο “Μορέας“ θα εισπράξει σύντομα 10 εκατομμύρια ευρώ όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης και ο αυτοκινητόδρομος θα φθάσει στην Καλαμάτα το φθινόπωρο του 2011.

Πάντως εάν αυτά που λέει ο Μεσσήνιος Κουσελάς (υφυπ. Οικονομικών) τηρηθούν βλέπω σχετικά καλή πορεία έργων στην Τσακώνα.
Πάντως πρέπει να αισθανόμαστε τυχεροί οι Μεσσήνιοι που έχουμε τον Μεσσήνιο Κουσελά στο ΥΠΟΙΚ, ο οποίος δείχνει προσωπικό ενδιαφέρον για το έργο και κρατάει και το πορτοφόλι. Ελπίζω να τηρήσει αυτά που λέει και να περπατήσουμε την Τσακώνα κατά τον Ιούνιο.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Για το κλείσιμο της Εγνατίας οδού στα Γιάννενα με καταιγίδα μιας ημέρας και μάλιστα με τα νερά να είναι ένα μέτρο πάνω από το οδόστρωμα, είναι κάποιος που μπορεί να πει ότι δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο έργο ή ότι δεν έχουν γίνει σημαντικές παραλήψεις όσον αφορά το υδραυλικό τμήμα του έργου??
Εδώ στα Γιάννενα πολυ συζήτηση γίνεται με κάποιες καταβόθρες που έχουν κλείσει με την κατασκευή της Εγνατίας στο ύψος της Πεδινής..
Από ποιον ζητάς πλέον ευθύνες??
Back to top
View user's profile Send private message
heavyg
Visitor
Visitor


Joined: 25 Apr 2009
Posts: 8
Location: Ioannina

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Χθες ερχόμενος από τα Γρεβενά για Ηγουμενίτσα, τα είδα όλα στην Εγνατία....
Μας έβγαλαν από την Εγνατία στο Μέτσοβο και ήρθαμε μέχρι τα Γιάννενα απο τον παλιό δρόμο , γιατί είχαν πέσει χώματα στην παράκαμψη της Εγνατίας (στην τελευταία γέφυρα που δεν έχει δοθεί ακόμα σε κυκλοφορία).
Κατόπιν στον κόμβο Ιωαννίνων μας έστειλαν από τον δρόμο του Μαντείου Δωδώνης γιατί είχε πλημμυρίσει η Εγνατία στο ύψος της Πεδινής. Μπήκαμε ευτυχώς στην Εγνατία στον Κόμβο Δωδώνης και φθάσαμε Ηγουμενίτσα.

Στο γυρισμό, η αστυνομία εξέτρεπε την κυκλοφορία απο τον Κόμβο Παραμυθιάς για τον παλιό δρόμο Ηγουμενίτσας - Ιωαννίνων, οπότε ήρθαμε στα Γιάννενα απο την παλιά Ε.Ο.

Γολγοθάς .....
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 wrote:
Για το κλείσιμο της Εγνατίας οδού στα Γιάννενα με καταιγίδα μιας ημέρας και μάλιστα με τα νερά να είναι ένα μέτρο πάνω από το οδόστρωμα, είναι κάποιος που μπορεί να πει ότι δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο έργο ή ότι δεν έχουν γίνει σημαντικές παραλήψεις όσον αφορά το υδραυλικό τμήμα του έργου??
Εδώ στα Γιάννενα πολυ συζήτηση γίνεται με κάποιες καταβόθρες που έχουν κλείσει με την κατασκευή της Εγνατίας στο ύψος της Πεδινής..
Από ποιον ζητάς πλέον ευθύνες??


Καλά,δεν ήταν και καταιγίδα μιας μέρας!Ολο το 2010 έπεσαν 2000χιλ βροχης,τον Νοέμβριο 400 χιλιοστά και την Παρασκευή προς Σάββατο σε 5 ώρες 200 χιλιοστά!Το 1/10 της ετήσιας βροχόπτωσης δηλαδή!!!Αυτό δεν το έχω ξαναδεί ποτέ!Για πρώτη φορά η λίμνη βγήκε ...στο δρόμο!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι μάστορα μου αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει και αυτή τη ριμάδα τη διωρυγα που αδειαζει τη λιμνη, να τη καθαρισουνε.

Παντως για την Εγνατία οδό είναι τραγικό το οτι δεν έχει γινει σωστη αντιπλημυρική προστασια...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

O Τάσος μου έστειλε τις φώτο της εγνατίας από τον κόμβο Ιωαννίνων και μιλάνε από μόνες τους Shocked



Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Στα Γιάννενα πάντα έβρεχε πολύ και ποτέ δεν είχαμε τέτοιου μεγέθους προβλήματα..
Περιοχές που ποτέ δεν κρατούσανε νερό το Σάββατο ήταν πλημμυρισμένες..
Τα Γιάννενα πλέον έχουν πολεοδομικά αναπτυχθεί χωρίς τα προβλεπόμενα έργα να ακολουθούν με τον ίδιο ρυθμό..
Περιοχές που πλέον είναι εργοστάσια και καταστήματα δίπλα στην πόλη των Ιωαννίων (παράλληλα της εθνικής οδού Ιωαννίνων - Αθηνών) παλιά με την παραμικρή βροχή γινόντουσαν λίμνες (Praktiker -ikea κτλ)..
Πλέον αυτά τα νερά που πάνε??
Η εγνατία από τη σήραγγα Πεδινής μέχρι και μετά τα διόδια Δροσοχωρίου έχει χάραξη σε περιοχή που χρησιμοποιούνταν για καλλιέργειες - κάμπος - και κάθε χειμώνα πλημμύριζε..
Στο χωριό Μουζακαίοι έχουν χαθεί αρκετά σπίτια και κάθε μέρα η κατάσταση γίνεται χειρότερη..Ποτέ δεν είχαν πρόβλημα στην περιοχή. Είναι το χωριό που φιλοξενούσε για χρόνια το μουσείο κέρινων ομοιομάτων του Βρέλλη..
Καποιοι διαμαρτύρονται ότι όλα αυτά έχουν αρχίσει με την κατασκευή του ΧΥΤΑ στην περιοχή.
Δεν θέλω να γίνω ειδικός αλλά με όσους μίλησα αυτό που συμβαίνει είναι πρωτόγνωρο..
Ας δούνε οι ειδικοί λοιπόν τι φταει και τι έργα πρέπει να γίνουν..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 6:21 pm    Post subject: Reply with quote

φοβερές οι φωτογραφίες από τα Γιάννενα!
καλά, έκλεισε ολόκληρη η Εγνατία γιατί δε μπορούσαν να φτιάξουν το επίχωμα του δρόμου 1-2 μέτρα πιο ψηλό, σε μήκος 150-200 μέτρων;
Η "γούβα" που κάνει ο δρόμος είναι εμφανής.
Καλά, υδρολογικές μελέτες στην περιοχή δεν είχαν κάνει;
Δηλαδή η περιοχή δεν έχει πλημμυρίσει ΠΟΤΕ ξανά και πιάστηκαν στον ύπνο;
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Dec 06, 2010 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Οι βροχές που έχουν πέσει φέτος το φθινόπωρο στα Γιάννενα είναι πρωτοφανείς και οι πλημμύρες αυτές νομίζω ότι είναι φυσιολογικές.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πράσινο φώς για την ανακατασκευή του δρόμου στη Σελλασία

Με απόφαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Φώτη Χατζημιχάλη, εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Βελτίωση της Ε.Ο. Τρίπολης – Σπάρτης Τμήμα Σελλασία – Γέφυρα Κελεφίνας» στον άξονα προτεραιότητας 2 «Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Πελοποννήσου» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007-2013» ως έργο γέφυρα.
Η πράξη χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και σύμφωνα με τη συνοπτική περιγραφή, «το νέο οδικό τμήμα Σελλασία – Γέφυρας Κελεφίνας, μήκους 8,90 χλμ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Πελοποννήσου 2000 – 2006 και αποδόθηκε στην κυκλοφορία κατά το Δεκέμβριο 2009. Κατά τη διάρκεια της χρήσης, κατά το Φεβρουάριο 2010, εκδηλώθηκε βαθιά κατολίσθηση λόγω αστάθειας του υπεδάφους στην περιοχή του έργου, με συνέπεια να υποχωρήσει η οδός περί τη ΧΘ 4+630 και να προκληθούν ζημιές σε διάφορες θέσεις κυρίως υψηλών επιχωμάτων.
Στις 12-2-2010 διακόπηκε η κυκλοφορία του νέου οδικού τμήματος και έκτοτε διεξάγεται από την παλαιά εθνική οδό, μέσω του οικισμού Βουτιάνων. Το προτεινόμενο έργο-γέφυρα ΕΣΠΑ αφορά στην προστασία και αποκατάσταση της οδού από την εκδηλωθείσα βαθιά κατολίσθηση στην περιοχή του έργου, στην ολοκλήρωση κατασκευής και παράδοση σε πλήρη λειτουργία του νέου οδικού τμήματος Σελλασία – Γέφυρας Κελεφίνας».
Ο προϋπολογισμός φτάνει τα 25,9 εκατ. ευρώ και ο προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι περί τους 57 μήνες.


www.report24.gr


Καλά κρασιά! Twisted Evil
Καλά είχα πει ότι πολύ φοβάμαι πως πρώτα θα τελειώσει ο Α71 και έπειτα τη παράκαμψη των Βουτιάνων.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

γιατι η κυκλοφορία διακόπηκε μέχρι Νεωχώρι και όχι μέχρι Δωδωνη?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι Δωδωνη διεκόπη αλλά δεν γίνεται να χωρέσουν από τον παλιό δρόμο της Δωδωνης όχι νταλίκες αλλά ούτε δυο αυτοκίνητα!Στο ρεύμα προς Ηγουμενίτσα αφήνουν να πας από Δωδώνη σαν ένα είδος μονοδρόμησης...αλλά στην επιστροφή τους βγάζουν στο Νεοχώρι...
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Tue Dec 07, 2010 10:38 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:

Ο προϋπολογισμός φτάνει τα 25,9 εκατ. ευρώ και ο προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι περί τους 57 μήνες.


Ποσο;;;; Καλα τρελαθηκαμε τωρα!!!
Δεν το θελουμε καθολου εαν ειναι ετσι, με τα λεφτα αυτα (και με το χρονο κατασκευης) φτιαχνουμε καινουργιο δρομο, βιολογικο στο γυθειο και στην μονεμβασια 2 μαρινες και λυνουμε το προβλημα με τα σκουπιδια στην λακωνια μια και καλη. Και πανε να τα δωσουν για το επαρχιακο δικτυο που ηταν λαθος εξαρχης η χαραξη εκτος του οτι κατασκευαζεται κλειστος αυτοκινητοδρομος....Τι σπαταλες ειναι αυτες τωρα,
Με λιγα λογια μας λενε οτι δεν θα γινει ποτε, και ο μωρεας ειναι μονοδρομος για τα πρωτα 4 χρονια, μεχρι να συνηθισουμε το ραβασακι. Κι οποιος δεν θελει... βουτιανους. Μαλιστα...
ο Χατζημιχαλης μου φαινεται αρχισε τους μπαφους, δεν παιζει αλλιως να εδωσε τετοια αποφαση. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:25 am    Post subject: Reply with quote

Παρερμηνεία! Ο χρόνος που αναφέρει ο Σταύρος αναφέρεται συνολικά από όταν ξεκίνησε το έργο, και το συνολικό κόστος του έργου, μαζί με την επισκευή που θα γίνει στο σημείο που έκατσε. Δεν αναφέρεται στην επισκευή μόνο, αλλά στο τελικό κόστος του έργου και στον τελικό χρόνο κατασκευής μαζί με το κόστος και τον χρόνο για την επισκευή. Το έργο δεν είχε παραδοθεί επίσημα από τον εργολάβο.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Dec 08, 2010 9:49 am    Post subject: ΛΕΥΚΤΡΟ - ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ Reply with quote

Απο τη σημερινή Ελευθερία online

Παραδίδεται σήμερα το Λεύκτρο - Παραδείσια

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=2564:παραδίδεται-σήμερα-το-λεύκτρο-παραδείσια&Itemid=68

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

balantis7 wrote:
Παρερμηνεία! Ο χρόνος που αναφέρει ο Σταύρος αναφέρεται συνολικά από όταν ξεκίνησε το έργο, και το συνολικό κόστος του έργου, μαζί με την επισκευή που θα γίνει στο σημείο που έκατσε. Δεν αναφέρεται στην επισκευή μόνο, αλλά στο τελικό κόστος του έργου και στον τελικό χρόνο κατασκευής μαζί με το κόστος και τον χρόνο για την επισκευή. Το έργο δεν είχε παραδοθεί επίσημα από τον εργολάβο.


Και όμως, παλικάρια μου, μάλλον δεν είναι έτσι. Ο δρόμος θα ολοκληρωθεί το 2016, και το ποσό είναι αυτό ακριβώς διότι θα υπάρξει αλλαγή διαδρομής και οχι επισκευή της κατολίσθησης, με απαλοτριώσεις αξίας 2,6 εκ €. Παγκόσμιο ρεκόρ! Ο μόνος δρόμος που ξεκίνησε σε επίπεδο Νομαρχίας, και θα ολοκληρωθεί απο τον ... δεύτερο εκλεγμένο Περιφεριάρχη το 2016!
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

κάτι κουνιέται στον Ε65, δίνουν 150 μύρια για τη συμμετοχή του κράτους!
από το capital:
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1101134

πολυ θα ήθελα να δω φωτογραφίες από έργα, ιδίως στην περιοχή Καρδίστας, Τρικάλων, Καλαμπάκας, αλλά και της Λαμίας.
Οι ντόπιοι φορουμίστες κάντε κανένα οδοιπορικό!
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

@ jollyroger
Κι εγω νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες. Βασικα περιμενω την τελευταια συνεντευξη (της θητειας του) απο τον περιφερειαρχη για να καταλαβω τι εχουν στο κεφαλι τους, (εκτος απο σκ@τ@)
Κατα την γνωμη μου με το που πιασει δουλεια ο Τατουλης σαν νεος περιφερειαρχης το εργο ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ.
Αρκετα λεφτα σκορπισαν στα υπερεκτιμημενα χωραφια της Σελλασιας, να βρουν ενα τροπο φθηνο και γρηγορο να διορθωσουν αυτο το χαλι.
Στα μουτρα μας δουλευουν κανονικα εκει κατω! Μια με τους βουτιανους μια με την ευρεια παρακαμψη σπαρτης, δεν προκειται να ολοκληρωθει τιποτα στην Λακωνια.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

Και όπως φαίνεται ούτε το Πύργος-Καλό Νερό θα γίνει.
http://iliatora.gr/news_details.php?id=2304
Δεν συμφέρει οικονομικά το μεγάλο κεφάλαιο! Laughing
Και το σενάριο προς Τρίπολη είναι ασθενές.
Ολυμπία οδός στην πραγματικότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Βλέπετε, το άρθρο μιλά ξεκάθαρα πλέον ότι ο δρόμος στρέφεται προς Τρίπολη και εγκαταλείπεται το τμήμα που θα εξυπηρετούσε τη Δυτική Ηλεία και Μεσσηνία.
Τι να περιμένει κανείς από τον ΑΡΚΑΔΑ χΡέππα! Το ξαναέγραψα πριν πολλούς μήνες εδώ στο φόρουμ ότι για μια ακομα φορά ο ΧΡΕΠΠΑΣ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ τη Μεσσηνία για χάρη της Τρίπολης και της Βυτίνας.
Το ΠΑΣΟΚ άφησε τη Μεσσηνία από το 1990 χωρίς δρόμο και για μια ακόμα φορά κάνει το ίδιο, τώρα για τη δυτική Μεσσηνία και Ηλεία όπου ζούν πάνω από 30,000 άνθρωποι. (σσ. ο πλυθησμός της Τρίπολης που έχει αυτοκινητόδρομο από το 1990 είναι 25,000 με το ζόρι).

Για ένα πράγμα χαίρομαι. Οι Ζαχαριώτες την πάτησαν, και ξέμειναν χωρίς δρόμο. Αυτοί το ξεκίνησαν - για να μη χάσουν τα οικόπεδά τους, προβάλλοντας την οικολογία (που σιγά μη τους νοιάζει) και τελικά θα συνεχίσουν να τρώνε την κίνηση μέσα από το κέντρο της Ζαχάρως.
Καλά να πάθουν.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ που τα λέμε ο δρόμος αυτός δε θα γινόταν ποτέ.
Είναι από τις λίγες προσφυγές που είναι τόσο δικαιολογημένες. Καλύτερα να τον αφήσουμε τελείως και να κοιτάξουμε για άλλες εναλλακτικές.
Αν αυτό είχε γίνει από την αρχή, ίσως να γινόταν μια πιο εσωτερική χάραξη και ας μην έφτανε στην Τσακωνα αλλά στο Καλό νερό στο Γιαννιτσοχώρι ή οπου αλλού από αυτά τα όμορφα χωριά.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως θα αναπροσαρμοστεί η σύμβαση. Το κράτος θα μικρύνει τη συμμετοχή, η εταιρεία το κατασκευαστικό έργο αλλά θα έχει στην κατοχή της την εκμετάλευση για τα ίδια χρόνια. Μην ξεχνάμε ότι πήρε ποίκα το Ελευσίνα Κόρινθος που αρχικά ήταν ας πούμε 10% του συνολικού εκμεταλευσιμου δρόμου. Τώρα η προίκα γίνεται ίσως και 15-20%. Μήπως η κοινοπραξία πρέπει να δώσει κάτι παραπάνω πισω?

Μήπως να φτιάξει κανένα τμήμα με μηδαμινή κρατική συμμετοχή, που όμως ΄θα έχει δεδομένα κέρδη από διόδια όπως το τμήμα προς Άργος Ναύπλιο(μικρό αλλά σημαντικό για την κίνηση που έχει). Επιτρέπεονται τέτοιες αναπροσαρμογές σε αυτές τις συμβάσεις?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Οι αριθμοί του δημοσιεύματος εννοούν το χρόνο και το χρήμα μόνο για τη διόρθωση της καθίζησης και όχι για το έργο στο σύνολό του.
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα θα υπάρξει αλλαγή της χάραξης του δρόμου.
Το χειρότερο της όλης ιστορίας είναι πως αυτό το ήξεραν ήδη από την εποχή των μελετών (~10 χρόνια πριν).
Δυστυχώς αυτό που λέγαμε χαριτολογώντας κάποτε, τελικά θα βγει αληθινό. Ο ΜΟΡΕΑΣ ήδη πέρασε και στην αριστερή πλευρά της εισόδου της Σπάρτης με αποψίλωση και καθαρισμό για τον νέο αυτοκινητόδρομο.

Όσο αφορά την Ολύμπια Οδό, περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό...;
Όπως έστρωσαν μερικοί, θα κοιμηθούν!
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Fri Dec 10, 2010 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Παρατηρησατε οτι η φωτογραφια στην ιστοσελιδα που εβαλε ο per88 φερνει λιγο σε αυτην του Πινδος10;
Τωρα τελευταια πολυ κυκλοφορει αυτη η φωτο. Question
Στο θεμα μας, μπορει καποιος να μου πει πώς επηρεαζεται η μεσσηνια στο να μην γινει ο δρομος απο το καλο νερο μεχρι πυργο, και να δημιουργηθει μια παρακαμψη απο ολυμπια και να κατεβει λευκτρο;
Το τσακωνα καλο νερο να υποθεσω πως θα ολοκληρωθει σωστα;
Τα χμ πρεπει να ειναι ιδια ή να υπαρχει μικρη διαφορα, απο οποιον ξεκινησει απο καλαματα για πατρα.
Στην καλαματα και περιφερειακο σας φτιαχνουν και αναβαθμιζουν ποσους επαρχιακους για το δικτυο του νομου και το αεροδρομιο αναβαθμιζεται κτλ με οσες αλλες επενδυσεις γινονται στον νομο.
Που σας ριχνει το υπουργειο;;; Μην τρελαθουμε.
Και η Ολυμπια δεν ειναι και κανενα κατσικοχωρι χωρις καμια αξια, γιατι να μην γινει ο δρομος;
Εξαλλου, εγω θυμαμαι και ενα σχεδιο επι Σουφλια που υπηρχε χαραξη του λεγομενου εναλλακτικου σχεδιο, οποτε δεν ειναι σχεδιο αρκαδα πολιτικου,
εφοσων υπηρχε ηδη στην λιστα για το δικτυο της πελοποννησου εστω κι εαν προοριζοταν για το μελλον!
Να λεμε παλι καλα που θα ενωθει η ανατολικη με την ολυμπια εστω και ετσι, και δεν στελνουν τα λεφτα πουθενα αλλου.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 2:23 am    Post subject: Reply with quote

Κάποιοι μέσα στο φόρουμ αναρωτιούνταν που θα ξεκινά ο δρόμος Άκτιο-Πρέβεζα.
Καταλήγει/ξεκινά περνώντας ανατολικά των Ακαρνικών ορέων στην ιονια.
Επίσης βρήκα στην διαύγεια κάποια ενδιαφέροντα πράγματα του στυλ <<Ημερομηνία λήξης προθεσμίας επιλεξιμότητας δαπανών...31/12/2013.>>
Αν λατρεύετε τις λεπτομέρειες τρέξτε http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/4%CE%99%CE%A6%CE%A31-%CE%96%CE%9E
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Dec 11, 2010 4:32 am    Post subject: Reply with quote

Από το σημείο που ενώνεται σήμερα η παράκαμψη Αγρινίου με την Ε.Ο. λίγο πιο πάνω θα γίνει η σύνδεση με το Αμβρακία Άκτιο. * Η σύνδεση δεν είχε αρχικά προβλεφθεί στην μελέτη, δείγμα της προχειρότητας και βιασύνης να δημοπρατήσουμε έργα).
πηγαίνει δυτικά και ανεβαίνει στο "οροπέδιο της Κατουνας" (αν δεςι Google earth θα καταλάβεις τι εννοώ), και βγαίνει στην παραλία παρακάμπτωντας πλήρως την Αμφιλοχία. Μετά συνεχίζει λίγο πού στη σημερινή χάραξη *δεν θυμάμαι τι γίνεται στο βουνό πριν τη Βόνιτσα). Έχω και τον χάρτη, νομίζω ότι κάποιος τον έχει ανεβάσει παλιότερα, όταν βρεθώ Ελλάδα θα τον ανεβάσω.

Όσο για το άλλο θέμα συμφωνώ εκατό τοις εκατό με Greekbiz περί αδικίας. Αδικημένοι σε σχέση με Τρίπολη μπορεί να είναι η Μεσσηνία, αλλά ποιός δεν είναι. Η Τρίπολη είναι η μόνη πόλη σε όλη την Ελλάδα (άντε βάλε και την Κόρινθο) που είχε 100% αυτοκινητόδρομο για Αθήνα από το 90, χωρίς να δικαιολογείται σε σχέση με αυτους που δεν είχαν γίνει (και ακόμα δεν έχουν γίνει). Κατά βάση, αν υποθέσουμε ότι οι Τριπολιτσιώτες λύνουν και δένουν, τότε θα έπρεπε όλοι οι Πελοπονήσιοι να είστε "ευγνώμονες απέναντίτους. Κατά βάση ευνοημένοι είστε, τουλάχιστον για μένα και σε σχέση με άλλους10-20 νομούς που εύκολα μπορώ να απαριθμήσω.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 419, 420, 421  Next
Page 201 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr