stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
Οταν πληρωνω στην Κορινθου Πατρων ποιο ειναι ακριβως το προιον που αγοραζω;

Pavel13 wrote:

"ασφάλεια" που προκύπτει από το στρίμωγμα σε μιά λωρίδα. Καλά αυτό το αστείο ήταν πολύ καλό. Μιλάμε δεν παίζεται αυτός που το σκέφτηκε.
Τότε η λύση παιδιά στα ατυχήματα μόλις βρέθηκε!
Να βάλουμε σε όλους τους δρόμους κορίνες και να πάμε ό ένας πίσω από τον άλλο κι έτσι δεν θα έχουμε ατυχήματα!

Αλλά πέρα από την πλάκα, δεν σου δίνει κανένα προϊόν.
Γιαυτό βέβαια μπορείς να παρακάμψεις τα διόδια μεσω διαφόρων περασμάτων (γνωστά και ως "κοπάνες") που είναι απόλυτα νόμιμες και σου επιτρέπουν να χρησιμοποιείς το δίκτυο χωρίς να περνάς από τα διόδια και χωρίς να αφήνεις 3 ευρώ να πιει καφέ η ολυμπία οδός.


Δεν αγοράζεις κάποιο προϊόν γιατί δεν υπάρχει να το αγοράσεις. Γι' αυτό έγραψα το θα σε παρένθεση.
Φορολογείσαι/το πληρώνεις ωστε να το έχεις στο μέλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

Κι αν εγώ δεν ξαναπάω ποτέ από αυτό το δρόμο;
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Thu Oct 21, 2010 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Το έχω πει και παλιότερα. Όσο θεωρούμε ότι η εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών δεν προσφέρει κανένα προϊόν δεν θα βγάλουμε ποτέ άκρη με την επιβολή των διοδίων καθώς μπορεί ο καθένας μας να βρει εκατοντάδες επιχειρήματα όπως το προηγούμενο.

Το κακό είναι ότι ξεκινάμε από λάθος βάση καθώς ξεχνάμε ότι το προϊόν υπάρχει αν και είναι υποβαθμισμένο. Η εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών είναι η ΝΕΑ εθνική οδός (ένας οδικός άξονας με χαρακτηριστικά οδού ταχείας κυκλοφορίας που κατασκευάστηκε από το μηδέν πριν από μόλις 35-40 χρόνια - διάστημα αντίστοιχο με την επιστροφή των νέων αξόνων στο Δημόσιο) που ήρθε να προσφέρει μία εναλλακτική γρήγορη όδευση σε σχέση με την παλαιά εθνική οδό και για αυτό τον λόγο μπήκανε και διόδια (από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του δρόμου όχι πριν από 3 χρόνια που παραχωρήθηκε ο δρόμος).
Το ότι καθυστέρησε σημαντικά η αναβάθμιση αυτής της οδού σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι σήμερα δεν προπληρώνουμε αποκλειστικά για την χρήση του αναβαθμισμένου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Πατρών αλλά πληρώνουμε κυρίως την χρήση του υπάρχοντος δρόμου με κάποια προσαύξηση για την χρηματοδότηση του νέου δρόμου. Δεν μπήκανε διόδια στον Πατρών - Πύργου ή στον Αντίρριο - Ιωάννινα για να προπληρώσουμε τον αυτοκινητόδρομο που θα κατασκευαστεί...

Σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό καλώς υπάρχουν διόδια στην Κορίνθου - Πατρών. Για το μόνο που μπορώ να εκφράσω αντιρρήσεις είναι αν αυξηθούν και άλλο τα διόδια σε αυτό το τμήμα πριν ολοκληρωθούν τα έργα. Μετά τα έργα δυστυχώς ήδη ξέρουμε ότι θα πάνε στα ύψη αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο.
Back to top
View user's profile Send private message
philimonas
Visitor
Visitor


Joined: 15 Dec 2008
Posts: 8

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Ναι προφανώς υπάρχει αυτός ο δρόμος και τον χρησιμοποιούμε. Αλλά με αυτή τη λογική υπάρχει και η παλιά ΕΟ Αθηνών-Πατρών στην οποία θα μπορούσαμε επίσης να τοποθετήσουμε διόδια.
Αν το θέμα είναι ότι η παλιά ΕΟ είναι "παλιά" τότε, θα μπορούσαμε να βάλουμε διόδια σε καινούριους δρόμους 1+1, όπου κατασκευάζονται.

Δεν υποστηρίζω να μην πληρώνουμε γενικά διόδια, αλλά για δρόμους που δεν είναι αυτοκινητόδρομοι και με έργα σε μεγάλα κομμάτια της διαδρομής, είναι κοροϊδία..!

Επίσης, το δημόσιο, παρόλο που έβαλε τα διόδια σε έναν δρόμο που δεν ήταν αυτοκινητόδρομος, ήταν αυτό που πλήρωσε τότε όλα τα έξοδα για την κατασκευή του. Και βέβαια πρώτα την κατασκεύασε και μετά άρχισε να εισπράττει διόδια. Ενώ η εταιρία που εκμεταλλεύεται το δρόμο δεν δαπάνησε χρήματα για να κατασκευάσει το δρόμο. Το μόνο που έκανε ήταν συντήρηση σε κάποια σημεία ("άρση επικινδυνότητας"), έβαλε τα οχήματά της να κάνουν περιπολίες κλπ. Και βέβαια αύξησε τα διόδια. Επομένως, πληρώνουμε περισσότερα διόδια στην εταιρία απ'ό,τι πληρώναμε στο κράτος για ένα έργο (αυτό που έχει κάνει η εταιρία τα τελευταία 3 χρόνια) πολύ μικρότερο και φθηνότερο από αυτό του κράτους.
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 9:22 am    Post subject: Reply with quote

manosbar wrote:
Mika wrote:
Οταν πληρωνω στην Κορινθου Πατρων ποιο ειναι ακριβως το προιον που αγοραζω;



Δεν αγοράζεις κάποιο προϊόν γιατί δεν υπάρχει να το αγοράσεις. Γι' αυτό έγραψα το θα σε παρένθεση.
Φορολογείσαι/το πληρώνεις ωστε να το έχεις στο μέλλον.


αυτο ειναι απο τα πιο αδικα πραγματα που εχω ακουσει.

υ.γ. συμφωνα με την θεση σου, στο μελλον που θα το εχω πληρωσει θα ειναι τσαμπα ο αυτοκινητοδρομος ε;
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Παίδες, καταλάβετε ενα απλο πραγμα. Τα διόδια υπαρχουν ΚΑΙ για την συντήρηση ενος δρόμου.

Αρα, παντα θα πληρώνεις ακομα κι οταν δοθει σε χρήση ο δρομος. Οπως εκανες τόσα χρονια (απο το 1970), οπως κανεις στην Αττικη Οδο

Μην κολλατε άλλο σε αυτο
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Οκ επομενως αφου φανταζομαι οτι η συντηρηση ενος δρομου κοστιζει σημαντικα λιγοτερο απο την κατασκευη του και συμφωνα με τη λογικη του manosbar αφου πληρωνω τωρα 3 ευρω για την κατασκευη της Κορινθου-Πατρων οταν ολοκληρωθει δεν θα πρεπει να κοστιζουν τα διοδια πανω απο 1 ευρω Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτα, ετσι μπακαλιστικα δεν υπολογιζονται κόστη. Αυτός που κανει μια επενδυση απο την οποία θελει κερδος (κατι το οποιο στην Ελλαδα το θεωρουμε πολλες φορές παρανομο), κανει μακροπρόθεσμους υπολογισμους και οχι ποσταροντας σε φορουμ.

Παντως εαν ακολουθούσε το συλλογισμο σου, τωρα θα πληρώναμε 10 ευρω και όχι 3.
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Απλα να σε διωρθωσω λεγοντας πως δεν ειναι ο δικος μου συλλογισμος. Ο δικος μου συλλογισμος ειναι οτι δεν νοειται να πληρωνεις μια υπηρεσια ενω δεν σου προσφερεται Wink
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 23, 2010 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Bλεποντας το χαρτη του "Μωρεα" στο link που ανεβασε στα "οδικα" ο φιλος Balantis7 παρατηρω τα εξης: Κατ'αρχην εχω(οχι μονο εγω) μεγαλες ενστασεις και αντιρρησεις για την σκοπιμοτητα του εργου. Δοθηκαν τοσα λεφτα για να φτιαχτει καινουργια χαραξη για Σπαρτη με τη χωρα να εχει αδηριτη αναγκη για πορους σε απαραιτητες υποδομες. Θα μπορουσε να συνεχιστει η βελτιωση του υπαρχοντος δρομου εστω και αν υπηρξαν μεγαλα προβληματα με την παρακαμψη Βουτιανων. Ο χρονος που θα κερδισει βλεποντας τη χαραξη θα ειναι μεν σημαντικος για ενα τοσο μικρο μηκος χιλιομετρων,υπολογιζω περιπου ενα τεταρτο, αλλα δεν ξερω αν συμφερει να πληρωνεις δυο διοδια (Σπαρτη-Λευκτρο και Καλογερικο) για να φτασεις μεχρι Τριπολη. Πιθανον να ειναι σημαντικο το οφελος προς Καλαματα εστω και αν κανεις κυκλο για να παρακαμψεις τον Ταϋγετο ,καθως σε μια ωρα περιπου θα εισαι απο Σπαρτη στην Καλαματα, πληρωνοντας ομως τρια διοδια.
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Sun Oct 24, 2010 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
αυτο ειναι απο τα πιο αδικα πραγματα που εχω ακουσει.

υ.γ. συμφωνα με την θεση σου, στο μελλον που θα το εχω πληρωσει θα ειναι τσαμπα ο αυτοκινητοδρομος ε;


Αν είσαι συνεπής εσύ και οι υπόλοιποι πολίτες τότε ναι, ΙΣΩΣ να είναι δωρεάν οι αυτοκινητόδρομοι. Το κράτος πρέπει να έχει λεφτά για τη συντήρησή τους.

Αν δεν έχει, ή θα τα νοικιάζει σε ιδιώτες ή θα βάζει διόδια.

ΥΓ:Νιώθεις και τόση αδικία όταν στα εισητήρια των συγκοινωνιών αντί για 3€ πληρώνεις 1€;
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Sun Oct 24, 2010 10:55 pm    Post subject: Reply with quote

Οκ δηλαδη εσυ πιστευεις οτι οταν με το καλο γινει ο αυτοκινητοδρομος Κορινθος-Πατρα θα ειναι δωρεαν αφου το 99% των πολιτων ειναι συνεπεις. (δεν ειναι μεγαλυτερο του 1% το ποσοστο αυτων που δεν πληρωνουν). ωραια η σκεψη αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να τη δουμε στην Ελλαδα.

καταληγουμε να χρυσοπληρωνουμε μια λωριδα ενος παλιοδρομου με τη λογικη οτι οταν ΘΑ γινει θα ειναι δωρεαν (που δεν προκειται). τι ωραια! και μετα ανρωτιομαστε γιατι παει κατα διαολου αυτη η χωρα.

οσο για το υ.γ. φυσικα και νοιωθω αδικημενος οταν σε μερικα ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΜΜ (πχ τα λεοφωρεια της περιοχης μου) πληρωνω 1 ευρω. Με τετοια εξυπηρετηση 10 λεπτα του ευρω επρεπε να ειναι το εισητηριο.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Oct 26, 2010 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Ρε Μίκα, γιατί πρέπει να λέμε τα ίδια και τα ίδια συνέχεια;

Προφανώς δεν θα γίνει δωρεάν ο αυτοκινητόδρομος όταν κατασκευαστεί. Εν μέρει λόγω της συντήρησης αλλά κυρίως γιατί ΔΕΝ φτάνουν μερικά χρονάκια για να πληρωθεί το τεράστιο κόστος κατασκευής του. Δεν είμαι ειδικός αλλά συνήθως παίρνει 15+ χρόνια.

Όσο για το εάν είναι "άδικο" να πληρώνεις τώρα για κάτι που δεν υπάρχει, έχεις εν μέρει δίκιο. Αλλά όπως έχει ήδη αναφερθεί, εάν δεν υπήρχαν διόδια τώρα, τα διόδια θα ήταν ακόμα μεγαλύτερα όταν κατασκευαζόταν ο δρόμος. Ίσως υπερβολικά μεγαλύτερα. Και ίσως αυτό να ήταν δικαιότερο αλλά φαντάζεσαι πόσοι εδώ θα ούρλιαζαν με αγανάκτηση για τα υπέρογκα διόδια τότε.

Εκτός εάν εννοείς ότι η κατασκευή του δρόμου θα έπρεπε να επιδοτηθεί περισσότερο από τους φορολογούμενους, κάτι το οποίο είναι πιθανότατα ακόμα πιο άδικο.

Άλλωστε, το μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεων τώρα γίνεται από άτομα τα οποία θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον δρόμο και στο μέλλον.

Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι πρέπει να βρεθεί μια καλύτερη λύση από τα μετωπικά διόδια κάθε 40 χιλιόμετρα, όπως και να βάλλουν επιτέλους διόδια στην Εγνατία και στις κάθετες οδούς καθότι είναι ηλίθιο και άδικο να πληρώνουν στο νότο της Ελλάδας διόδια κάθε 40 μέτρα ενώ στο βορρά να είναι (σχεδόν) όλα δωρεάν.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Tue Oct 26, 2010 10:34 am    Post subject: Reply with quote

δεν ξερω γιατι πρεπει να λεμε τα ιδια και τα ιδια συνεχεια Smile εμενα η θεση μου συνοψιζεται σε μια γραμμη: Ειναι αδικο και αντισυνταγματικο να πληρωνεις για εναν αυτοκινητόδρομο που δεν πληροί τις προδιαγραφες και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο.

Λες οτι δεν φτανουν μερικα χρονια πληρωμων και οτι θελει 15+. εγω απο παιδακι θυμαμαι που πηγαιναμε στο Ξυλοκαστρο μια χαρα διοδια πληρωναμε και τωρα ειμαι 26 χρονων. ακομα κι αν δεν εχουν ηδη συμπληρωθει ηδη 15 χρονια τοτε ειμαστε πολυ κοντα.

τελος παντων το κουρασα(με) το θεμα με την Κορινθου-Πατρων οποτε δεν θα θελα να αναφερθω ξανα. απλα για να διαχωρισω τη θεση μου απο τη νεα "μοδα" της εποχης να (ξανα)πω οτι δεν εχω αρνηθει ποτε να πληρωσω διοδια και οτι θεωρω αυτο το νεο κινημα που δεν θελει να πληρωνει πουθενα διοδια αφελες και λαικιστικο.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 26, 2010 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Πόσο δίκαιο/σωστό είναι στην Εγνατία να λειτουργούν 2 (Πολύμυλος - Μάλγαρα) διόδια και να επιβαρύνονται οι κάτοικοι των περιοχών αυτών, ενώ στο υπόλοιπο κομμάτι είναι -προς το παρόν- δωρεάν.

Τα χρήματα αυτά θα επενδυθούν για συντήρηση μόνο στο συγκεκριμένο κομμάτι ή θα πάνε και στην Θράκη πχ;
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
Ειναι αδικο και αντισυνταγματικο να πληρωνεις για εναν αυτοκινητόδρομο που δεν πληροί τις προδιαγραφες και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο.


Βρε παιδιά, μια ζωή μας πνίγει το δίκιο μας... Τα διόδια είναι στην ουσία ένας φόρος. Το εάν είναι "δίκαιος" ή όχι είναι υποκειμενικό. Εάν ΔΕΝ είχαμε καθόλου διόδια και πληρώναμε όλοι τους δρόμους με την φορολογία εισοδήματος ή τον φόρο στα τσιγάρα, δεν θα φώναζε κανείς. Κανένας φόρος δεν είναι "δίκαιος" και σε κανέναν δεν αρέσει. Το να πληρώνει κανείς διόδια για δρόμους που είτε κατασκευάζονται ή συντηρούνται δεν είναι και το πιο παράλογο πράγμα. Ίσως μερικοί να πιστεύουν ότι θα ήταν καλύτερα να πληρώνουμε μεγαλύτερους φόρους στα τσιπς αντί διόδια ή να πληρώνουμε διπλάσια διόδια μετά την ολοκλήρωση του δρόμου. Αυτές είναι θεμιτές πολιτικές απόψεις. Αλλά δεν είναι και η μεγαλύτερη αδικία στον κόσμο να πληρώνει κανείς διόδια για την κατασκευή του δρόμου, είναι;

Όσο για το "αντισυνταγματικό" δεν το γνωρίζω εάν είναι. Αλλά υποψιάζομαι ότι αυτή η άποψη προέρχεται από αυτή την γενικότερη συνήθεια τελευταία να ερμηνεύουν το σύνταγμα για κάθε μικροπράγμα το οποίο θα έπρεπε να είναι πολιτική και όχι συνταγματική απόφαση. Το ΣτΕ είναι ο πρώτος διδάξας δυστυχώς. Το σύνταγμα της χώρας πρέπει να είναι γενικόλογο και να δίνει μόνο γενικές κατευθύνσεις. Εάν η πολιτική ηγεσία αποφασίσει να βάλει διόδια και σε μη αυτοκινητόδρομους (π.χ. στον δακτύλιο της Αθήνας) αντί π.χ. να αυξήσει το ΦΠΑ στα ραδίκια, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ή πρέπει να είναι αντισυνταγματικό. Εάν διαφωνούμε, στις επόμενες εκλογές αλλάζουμε κυβέρνηση. Τέτοιου είδους ερμηνείες του συντάγματος τελικά το ευτελίζουν και είναι επικίνδυνες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 9:19 am    Post subject: Reply with quote

συγνωμη αλλα τα διοδια δεν μπορουν να θεωρηθουν φορος απο τη στιγμη που μερικα καταληγουν σε ιδιωτες. Αγορα μιας υπηρεσιας ειναι.

Οσο για τον ευτελισμο τους συνταγματος, προτιμω να το ευτελιζω (αν και δεν συμφωνω με την αποψη σου Αλκη) παρά να το εχω για να λεω οτι το χω
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Απο πότε λοιπον η πληρωμη για προσφορα υπηρεσίας ειναι αντισυνταγματική;

Εκτός αν καταργηθηκε το εμποριο...
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

εχμ, απο τοτε που ο εμπορος αποτυγχανει στο να παραδωσει την ήδη πληρωμενη υπηρεσια μηπως;;
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και δεν έχω χρόνο να παρακαλουθώ εκτεταμένως τα περί οδικών έργων και διοδίων θα δοκιμάσω να πω και εγώ τις, ενδεχομένως, απλοϊκές σκέψεις μου:

Μιλάμε για σύμπραξη έργου. Άρα βάζει το κράτος, βάζει και η κατασκευαστική. Ας υποθέσουμε ότι η δεύτερη πρέπει να καταβάλει π.χ. 100εκ. Προφανώς δεν τα έχει όλα στην άκρη, οπότε φαντάζομαι παίρνει δάνεια και ταυτόχρονα κοτσάρει και διόδια πριν ο δρόμος τελειώσει για να μπορεί σε αυτή τη φάση να χρηματοδοτεί το έργο από τη μεριά της (αν δεν κάνω λάθος οι κατασκευαστικές σε αυτή τη φάση δεν βγάζουν κέρδος).

Όταν τελειώσει ο δρόμος, ένα μέρος των εσόδων από τα διόδια θα πάει για να καλύψει κόστη (προσωπικό, συντήρηση έργου κτλ) και ένα άλλο θα αποτελεί κέρδος.

Αν αυτά που λέω είναι σωστά, προφανώς τίθεται το ερώτημα αν είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες να βάλουν διόδια πριν την ολοκλήρωση του έργου ή όχι. Διότι όντως είναι εξοργιστικό να πρέπει να πληρώνεις κανονικά διόδια και να κολλάς σε μια λωρίδα. Ωστόσο, αν ΠΡΕΠΕΙ να μπουν από πριν διότι αλλιώς η κατασκευαστική δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο δικό της κομμάτι του συνολικού κόστος (το άλλο το επιβαρύνεται το κράτος) τότε καλώς και μπαίνουν διότι είναι για το καλό μας. Και λέω για το καλό μας διότι διαφορετικά πάπαλα, δεν έχει δρόμο.

Αν λοιπόν, πρέπει να μπουν διόδια πριν απο την ολοκλήρωση, είναι αδιανόητο να μην πληρώνουμε με την επίφαση ότι είναι αντισυνταγματικό ή ό,τι άλλο. Ουσιαστικά σαμποτάρουμε τους εαυτούς μας. Υποτίθεται ότι μπαίνουν ιδιωτικές εταιρίες γιατί το κράτος δεν μπορεί από μόνο του να κατασκευάσει τους δρόμους.

Τώρα, αν παρατηρούνται καθυστερήσεις σε ένα έργο υπ'ευθύνη της κατασκευαστικής θα πρέπει να υποστεί κανονικά και τις συνέπειες.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Mika wrote:
εχμ, απο τοτε που ο εμπορος αποτυγχανει στο να παραδωσει την ήδη πληρωμενη υπηρεσια μηπως;;


Αυτο ειναι αθετηση συμφωνιας, όχι αντισυνταγματικο, να ξεχωρισουμε λιγο τις εννοιες.

Δωσε ενα παραδειγμα σε αυτο που αναφέρεις
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

παραδειγμα 1: πληρωνω στη forthnet για 3 μηνες internet, δεν με συνδεουν ποτε
παραδειγμα 2: πληρωνω στο μαναβη για 2 καρπουζια, μου τα δινει και ειναι χαλασμενα
παραδειγμα 3: πληρωνω για να μπω σε εναν αυτοκινητοδρομο και δεν ειναι αυτοκινητοδρομος

και στις 3 περιπτωσεις εχω εξαπατηθει. και στις τρεις περιπτωσεις πρεπει να παρω τα χρηματα μου πισω, ειναι αναφαιρετο δικαιωμα μου ως πολιτης
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω για το 2 και το 3, αλλά από την Forthnet δεν πρόκειται ποτέ να πάρεις τα λεφτά σου πίσω... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 586

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Οσο αφορά το γεγονός ότι πληρώνεις για να μπεις σε αυτοκινητόδρομο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη, φταις εσύ διότι το γνωρίζεις από πριν ότι είναι σε φάση κατασκευής και επιλέγεις να μπεις. Για παράδειγμα μπορείς να πας στην Πάτρα από την παλιά εθνική οδό και να κάνεις τέσσερις ώρες αντί για τρεις, για την Θεσσαλονικη μπορεις να πας από Ελευσίνα Καζα, Θηβα, Αμφικλεια Μπράλο Λαμία Δομοκό Λαρισα Ελασσωνα Ελευθεροχωρι Κατερινη Κλειδι και να βγεις στην οδό Λαγκαδα χωρις να πληρωσεις ούτε λεπτό του Ευρω και να κάνεις 10 ώρες ταξίδι αντί για 5. Συνεπώς γιατί διαμαρτυρόμαστε αφού επιλογή υπάρχει?
Για το καρπούζι φταίει ο μανάβης ο οποίος όμως δεν έχει δόλο διότι στο πουλάει ολόκληρο και όχι τεμαχισμένο, οπότε δεν στο δίνει εσκεμένα ενώ για την forthnet που έχει ενδεχόμενο δόλο, φταίει ο ΟΤΕ που δεν τις παραχωρεί την απαιτούμενη σύνδεση στο DSLAM που εξηπηρετεί την περιοχή σου.
Λοιπόν επειδή το καλαμπουρι έχει παραγινει και επειδή ολη αυτη η νοοτροπια της λογικής ότι δεν μου παρεχουν οι υπηρεσιες που ακόμη δεν μου προσφερει στο 100% η εταιρεία που έχει αναλάβει το δρομο, αρα δεν πληρωνω (παρολο που πριν τις συμβασεις παραχωρησης χρησιμοποιούσα τον ιδιο κωλοδρομο για την Πατρα αλλά γούσταρα να αφηνω μισό ευρω στον υπάλληλο λέγοντας "δικά σου" και αυτός τα έπαιρνε, για να μην ξεχναμε και τη φαρα ειμαστε ως λαος), πιστεύω ότι το συγκεκριμένο thread στο forum, δεν προσφέρει τιποτα και ορισμένες φορές προσανατολίζει ενδεχομένως ανωριμα μυαλα σε παραβατικές συμπεριφορες. Είμαι παρόλα αυτά 1000% πεποισμένος ότι κάτι τέτοιο, δεν υπήρξε ποτέ στις προθέσεις των διαχειριστών του συγκεκριμένου δυκτιακού χώρου.
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 770
Location: London, UK

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

μου αρεσει που εκανες και τη διαγνωση για το DSLAM Very Happy Very Happy

ενημερωτικα δεν φταιει παντα ο ΟΤΕ Wink

επισης το οτι καποιος σου πουλαει φυκια για μεταξωτες κορδελες νομιμοποιειται από το γεγονός οτι εσυ ενδεχωμενως ξερεις την απάτη. η πραξη συνεχιζει να ειναι παρανομη
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next
Page 3 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr