stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 386, 387, 388  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 7:47 pm    Post subject: Reply with quote

Οι “Ζαχαριωτες” μίλησαν τότε που έπρεπε, οταν πριν τέσσερα χρόνια τοπικός υποψήφιος άρχοντας ζήτησε την ψήφο τους με Κεντρικό σύνθημα «ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ» και ακόμα ψάχνει να βρεί γιατί με το ζόρι συγκέντρωσε το 26%αυτών που δεν λυπάσαι.
Για τα μεγάλα έργα όμως χρειάζεται και η πολιτική βούληση.Υπάρχει άραγε;όταν σύσμπασα η τοπική πολιτική ηγεσία είναι δέσμια των κατά καιρούς υποσχέσεών τους στους άμεσα ενδιαφερόμενους ΟΧΙ για τον ΚΑΙΑΦΑ ,αλλά για την προσωπική τους περιουσία.
Η μόνη μας ελπίδα είναι στην πρόσφατη απάντηση του Μαγκριώτη στην σχετική ερώτηση του Λαμπροπουλου οτι θα κατασκευαστεί όλος ο δρόμος εκτός από τα 6km του Καιάφα.
Βέβαια σχεδόν άμεσα υπήρξε αντίδραση από τους «ευαίσθητους για τον Καιάφα» οικολόγους όπου έδειξαν για τι πραγματικά ενδιαφέρονταν,λέγοντας ότι ο υπουργός ΔΕΝ γνωρίζει καλά και πρέπει να εξαιρεθούν όχι 6 αλλά 15km,για να συμπεριληφθούν βέβαια και τα «οικολογικά»χωράφια τους στην εξαίρεση.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν λέω ότι είναι κακό που κάποιοι μας μεταφέρουν στοιχεία από τους ισολογισμούς και τα οικονομικά των εταιριών που τα έχουν αντιγράψει από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους. Καλό είναι να τα ξέρουμε.

Όμως πρέπει αυτά τα στοιχεία να τα βλέπουμε με προσοχή, και να αναζητούμε και μια "δεύτερη γνώμη" πάνω σε αυτά. Αφού όπως και να το κάνουμε αυτά τα στοιχεία τα εμφανίζουν οι ίδιοι οι "εμπλεκόμενοι" με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την εγκυρότητά τους. Και σε αυτά μπορεί και να εμφανίζονται (όσον αφορά επίμαχα σημεία) και "μισές αλήθειες" που ισοδυναμούν συχνά με "μεγάλα ψέμματα".

Στο παρακάτω άρθρο παρουσιάζονται οι μέθοδοι με τις οποίες κατά πάσα πιθανότητα γίνονται τα "μαγειρέματα" που αναφέρθηκαν σε κάποια προηγούμενα ποστ, ώστε η κοινοπραξία να "κρύβει έσοδα" με στόχο φυσικά την αναβολή λήξης της σύμβασης εις βάρος φυσικά του δημοσίου και του φορολογούμενου πολίτη. Και μια απάτη, όσο και να προσπαθούμε να την καλύψουμε πίσω από την ταμπέλα του "νομότυπου", συνεχίζει να είναι απάτη. Αφού αυτό σημαίνει πως κάποιοι έβαλαν το χεράκι τους για να υπάρξουν τα κατάλληλα..."παραθυράκια". Και σίγουρα "νομότυπος" δεν σημαίνει και νομιμοποιημένος στη συνείδησή μας.

Ας έχει κανείς υπόψιν του και την "άλλη άποψη", (χωρίς να είναι υποχρεωτικό φυσικά να την υιοθετήσει), πόσο μάλλον που η "άλλη άποψη" είναι εξοβελισμένη από τα καλά μας ΜΜΕ που οτιδήποτε δεν γουστάρουν να ακούγεται, φροντίζουν να το διαπομπεύσουν.


Η Αττική Οδός – Το Νομισματοκοπείο.

28 03 2010

Η Αττική Οδός είναι το «Νομισματοκοπείο» που κάθε μέρα κόβει χρήμα.

Από την αρχή ήταν σίγουρη επιτυχία, παρόλο που διάφοροι Οικονομολόγοι, δε μπορούσαν να κάνουν ούτε μια στοιχειώδη εκτίμηση ρίσκου. Όποιος την κατασκεύαζε θα έβγαζε χρήμα με ουρά.
Οι αυτοκινητόδρομοι με διόδια, είναι σίγουρες επενδύσεις, ιδίως σε κορεσμένες Αστικές Περιοχές χωρίς δρόμους.

Όταν είσαι κατασκευαστική εταιρεία, θέλεις οπωσδήποτε ένα χαρτοφυλάκιο, εκμετάλλευσης έργων υποδομής. Ανάλογα με το μυαλό που διαθέτεις, μπορεί να φτάσεις πολύ μακριά.

Το άρθρο για την Αττική Οδό στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ, είναι απαράδεκτο. Δε λέει από ποιους φτιάχτηκε, πότε φτιάχτηκε, πόσο στοίχησε και πολλά άλλα. Είναι της πλάκας.

«….Η Αττική Οδός είναι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας που σχεδιάστηκε και λειτουργεί από το Μάρτιο του 2001 (τμήμα Παλλήνης-Αεροδρόμιο Σπάτων)….»

«…..Νέο ρεκόρ 397.000 διελεύσεων μέσα σε μια μέρα σημείωσε η Αττική Οδός εντός του 2009. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας για λογαριασμό της Αττικής Οδού, ο μέσος όρος διελεύσεων έφτασε τα 300.000 οχήματα, ενώ όσοι τη χρησιμοποιούν κερδίζουν σε χρόνο, μία ημέρα το μήνα…..»

«…Ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί το συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ως κλειστός αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα μεταξύ τους τμήματα:
Την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας-Σταυρού-Σπάτων (Ε.Λ.Ε-Σ-Σ), μήκους περίπου 52 χλμ. και
Τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (Δ.Π.Λ.Υ), μήκους περίπου 13 χλμ…»

«….Του Νίκου Χρυσικόπουλου Στα μέσα του 2014 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού με την ονομασία «Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής», έργο προϋπολογισμού τουλάχιστον 1,65 δισ. ευρώ.

«….Αν και ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την ολοκλήρωση του έργου στα τέλη του 2013, οι απαραίτητες διαβουλεύσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς μετέθεσαν ελαφρά το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Σε διάστημα πέντε περίπου ετών από σήμερα, το νέο έργο θα είναι έτοιμο στο σύνολό του, ωστόσο αρκετά τμήματά του θα έχουν δοθεί προς χρήση αρκετά νωρίτερα. Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, τον προσεχή Μάιο θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου που θα αυξήσει το υπάρχον δίκτυο του αυτοκινητόδρομου κατά 62,3 χλμ., ενώνοντας πρακτικά τα βόρεια και νότια προάστια της πρωτεύουσας με την δυτική και ανατολική Αττική….»

Σχόλιο. Ο Γιώργος Σουφλιάς δεν είναι πλέον υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ. Και σωστά δεν είναι.

«Η Αττική Οδός, στην οποία οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου Αττικής - και κυρίως οι εργαζόμενοι - αναγκάζονται να πληρώνουν καθημερινά χαράτσι διοδίων 2,70 ευρώ, θα έπρεπε να είχε ήδη παραδοθεί στο Δημόσιο από τους ιδιώτες μεγαλοεργολάβους, ακόμη και με βάση αυτή τη «λεόντεια» σύμβαση. Ωστόσο, οι μεγαλοεργολάβοι, με διάφορα νομότυπα τρικ, πετυχαίνουν να κρύβουν τα τεράστια κέρδη τους, ενώ οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εναλλάσσονται στην εξουσία αλλά… «αγρόν αγοράζουν».

Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω.

Τα τρελά κέρδη…


Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς.

Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!

…και το «μεγάλο κόλπο»

Ωστόσο, οι εργολάβοι ισχυρίζονται ότι τα έσοδα πηγαίνουν μόνο για την αποπληρωμή των δανείων και ότι η καταβολή μερίσματος σΆ αυτούς θα αρχίσει το… 2011!

Κι όμως, ούτε αυτό αληθεύει, αφού μεταχειρίζονται το εξής τρικ: Οι μεγαλοεργολάβοι της Αττικής Οδού, εκτός από την εταιρεία «Αττική Οδός ΑΕ», έχουν φτιάξει άλλες τρεις εταιρείες, με πρώτη και καλύτερη την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ». Πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών στην οποία οι μεγαλοεργολάβοι μετέχουν με 80% (το άλλο 20% ανήκει στη γαλλική «Transroute») η οποία διαχειρίζεται τα διόδια και έχει έσοδα που υπολογίζονται επί της τιμής των διοδίων. Η εταιρεία αυτή όχι μόνο έχει κέρδη σήμερα πάνω από 23 εκατ. ευρώ, αλλά μοιράζει στους μετόχους το μεγαλύτερο μέρος από αυτά. Με βάση τους ισολογισμούς της, το 2005 μοίρασε στους μετόχους 11,6 εκατ. ευρώ, το 2006 11,2 εκατ. ευρώ, το 2007 15,7 εκατ. ευρώ και το 2008 17,16 εκατ. ευρώ. Αν προσθέσει κανείς αυτά τα ποσά (55,6 εκατ. ευρώ), θα δει ότι ξεπερνούν κατά πολύ την απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που θα πρέπει να είναι 20,3 εκατ. ευρώ, που απαιτείται για να εγκαταλείψουν οι μεγαλοεργολάβοι το έργο.

Υπάρχουν, όμως και άλλες δύο εταιρείες:

• Η εταιρεία «Αττικές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ», με την οποία διαχειρίζονται ένα δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος της Αττικής Οδού, η οποία παρουσιάζει καθαρά κέρδη που κυμαίνονται (με βάση τους ισολογισμούς της) από 3,16 εκατ. ευρώ το 2005 έως 4 εκατ. ευρώ το 2008, τα οποία αποδίδει ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους.

• Η εταιρεία «Αττικοί Σταθμοί ΑΕ», μέσω της οποίας διαχειρίζονται τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών που υπάρχουν στην Παλλήνη και στον Ασπρόπυργο, η οποία έχει και αυτή καθαρά κέρδη, εκ των οποίων μεγάλο μέρος διανέμεται επίσης ως μέρισμα στους μεγαλοεργολάβους.

ΠαρΆ όλα αυτά, τα κέρδη όλων αυτών των εταιρειών παρότι μοιράζονται ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους δε συνυπολογίζονται στο 11,6% της απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων, επειδή υπολογίζονται ως… «έξοδα λειτουργίας» της «Αττική Οδός ΑΕ»!

Ετσι με αυτό το κόλπο οι μεγαλοεργολάβοι παρατείνουν με το «έτσι θέλω» τη σύμβαση, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη σε βάρος του λαού που χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την έρευνα της ίδιας της Αττικής Οδού, που έγινε το Μάρτη και τον Απρίλη ανάμεσα σε 8.000 οδηγούς, αποδείχτηκε ότι κυρίως αυτή τη χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες, σε ποσοστό 73% για να πάνε και να γυρίσουν στη δουλειά τους. Μάλιστα το 51% περίπου των οδηγών πληρώνει το χαράτσι των 2,70 ευρώ, διανύοντας μικρές διαδρομές (έως 15 χιλιόμετρα) του συνολικού μήκους της, που είναι 65,20 χιλιόμετρα.

Αυτό το «μεγάλο φαγοπότι» το ομολογούν οι ίδιοι οι μεγαλοεργολάβοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία από τις εταιρείες αυτές, η «Ελληνική Τεχνοδομική», το 2005, δηλαδή πριν συγχωνευτεί στη σημερινή «ΕΛΛΑΚΤΩΡ», στον ετήσιο απολογισμό της ανέφερε ότι αν το έργο δεν παραδοθεί νωρίτερα στο Δημόσιο, τα συνολικά έσοδα από τη διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου θα φτάσουν τα 6 δισ. ευρώ, ενώ οι Έλληνες μεγαλοεργολάβοι, μαζί με τη γαλλική «Transroute», θα έχουν συνολικά έσοδα από μερίσματα 850 εκατ. ευρώ, δηλαδή περισσότερο από 4 φορές παραπάνω από όσα προβλέπει η σύμβαση!

http://indy.gr/other-press/ta-trela-kerdi-tis-attiks-odoy

Σχόλιο: Τρέλα. Ζήτω η Τρέλα της Αττικής Οδού!!!! με τα Τρελά λεφτά.

http://bmplefour.blog.co.uk/2010/03/28/919-913-964-964-953-954-942-927-948-972-962-932-959-932-961-949-955-972-925-959-956-953-963-956-945-964-959-954-959-960-949-943-8262955/

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 528

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

Σε απάντηση προηγούμενης ερώτησης κάποιου φίλου (δεν θυμάμαι ποιός διάβασα τόσα πολλά ποσταρίσματα σήμερα και τα έχω χάσει Rolling Eyes ) σχετικά με το γιατί δεν κινούνται δικαστικά οι εταιρείες ή γιατί αφήνουν τον γνωστό αγαπητό συμπολίτη να μας επιδεικνύει τον τσαμπουκά του, η απάντηση είναι μια.
Δεν έχει ολοκληρωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο / βοηθητικοί δρόμοι που θα επιτρέπει την κίνηση χωρίς καταβολή διοδίων. Αυτό και τίποτε άλλο.

Αυτός είναι και ο λόγος που ο τσαμπουκαλεμένος κύριος είναι μάγκας μόνο εκτός Αττικής οδού. Δεν ειναι ότι η ΑΟ έχει κάτι παραπάνω, απλά υπάρχει εναλλακτική διαδρομή.

Αυτό είναι κάτι που οι κύριοι αυτοί το γνωρίζουν καλά και ξέρουν που τους παίρνει και που όχι, μολα ταύτα κάνουν κήρυγμα περί ήδη πληρωμένων έργων. Έχουν δεν έχουν δίκιο είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία, στην οποία δεν θα μπω στον πειρασμό να ακολουθήσω, καθώς διαφωνώ με όλους τους προηγουμενους στο σύνολο και συμφωνώ με διάφορα σημεία διάσπαρτα εδώ και εκει.

Εν κατακλείδι, έλα ψευτράκο να τα πεις τα ίδια στην Αττική οδό, όχι γιατί είναι μάγκας ο Μπόμπολας , απλά γιατί δεν είσαι τόσο μάγκας εσύ... (αναφέρομαι στο γνωστό βίντεο που έχουμε στε προηγούμενη σελίδα και σίγουρα όχι σε οποιοδήποτε μέλος του φόρουμ(.

2 εξαιρέσεις
διοδια Αφιδνων και Εγνατία...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Γενικά υπάρχει μια πολύ περίπλοκη κατάσταση στη Ζαχάρω, τυχαίνει να γνωρίζω ένα δυό πράγματα μιας και έχω κάποιους οικογενειακούς φίλους εκεί. Επιπλέον την έχω επισκεφτεί και εγώ αρκετές φορές και έχω διαπιστώσει ιδίοις όμασι τι γίνεται...

Καταρχάς ένα τεράστιο κομμάτι της παραλίας της είναι γεμάτο αυθαίρετα... μιλάμε για πολλά σπίτια. Επιπλέον από την πόλη μέχρι τη θάλασσα υπάρχουν παντού διάσπαρτα εξοχικά μικρά χωράφια κλπ. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στο κομμάτι από την πόλη ως τα βουνά που την περιβάλλουν. Καταλαβαίνεις ότι μέσα σε αυτό το χάος της αυθαιρεσίας από όπου και να περνούσε ο δρόμος θα υπήρχαν πολλοί θιγόμενοι, άντε βγάλε άκρη... Οι περισσότεροι υποστηρίζουν την άποψη να περάσει ο δρόμος με σήραγγες μέσα από τα βουνά....
Back to top
View user's profile Send private message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Fri Sep 17, 2010 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτοί που υποστηρίζουν να περάσει ο δρόμος από τα βουνά δεν είναι οι περισσότεροι αλλά αυτοί που θίγονται άμεσα.
Οσοι γνωρίζουν τα περισσότερα από τα «οικολογικά» μέλη ,ξέρουν επίσης καλά,οτι είτε θα έχουν επιχειρήσεις που θίγονται από την παράκαμψη της Ζαχάρως,είτε έχουν σπίτια και χωράφια δίπλα από τα οποία περνάει η διαπλάτυνση του αυτοκινητόδρομου.
Το τραγελαφικό στην ιστορία με τις οικολογικές ευαισθησίες τους είναι, ότι κανέναν απ’αυτούς δεν ενδιαφέρει η βελτίωση της απαρχαιωμένης σκοτώστρας που και οι ίδιοι σε καθημερινή βάση χρησιμοποιουν
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 771
Location: Greece

PostPosted: Sat Sep 18, 2010 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

http://agon.gr/news/117/ARTICLE/8043/2010-09-18.html
Να αλλάξουμε κλίμα και επιστροφή στην ιονία και Ε65. Τι ακριβώς επιτυγχάνεται δηλ μπαίνοντας τα δυο έργα στο ΕΣΠΑ?

και για Ε65
http://neosagon.gr/?action=new&id=14806&sb=1&page=1&comm=1
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Sat Sep 18, 2010 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

einsiedeln wrote:
Δεν λέω ότι είναι κακό που κάποιοι μας μεταφέρουν στοιχεία από τους ισολογισμούς και τα οικονομικά των εταιριών που τα έχουν αντιγράψει από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους. Καλό είναι να τα ξέρουμε.

Όμως πρέπει αυτά τα στοιχεία να τα βλέπουμε με προσοχή, και να αναζητούμε και μια "δεύτερη γνώμη" πάνω σε αυτά. Αφού όπως και να το κάνουμε αυτά τα στοιχεία τα εμφανίζουν οι ίδιοι οι "εμπλεκόμενοι" με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την εγκυρότητά τους. Και σε αυτά μπορεί και να εμφανίζονται (όσον αφορά επίμαχα σημεία) και "μισές αλήθειες" που ισοδυναμούν συχνά με "μεγάλα ψέμματα".

Στο παρακάτω άρθρο παρουσιάζονται οι μέθοδοι με τις οποίες κατά πάσα πιθανότητα γίνονται τα "μαγειρέματα" που αναφέρθηκαν σε κάποια προηγούμενα ποστ, ώστε η κοινοπραξία να "κρύβει έσοδα" με στόχο φυσικά την αναβολή λήξης της σύμβασης εις βάρος φυσικά του δημοσίου και του φορολογούμενου πολίτη. Και μια απάτη, όσο και να προσπαθούμε να την καλύψουμε πίσω από την ταμπέλα του "νομότυπου", συνεχίζει να είναι απάτη. Αφού αυτό σημαίνει πως κάποιοι έβαλαν το χεράκι τους για να υπάρξουν τα κατάλληλα..."παραθυράκια". Και σίγουρα "νομότυπος" δεν σημαίνει και νομιμοποιημένος στη συνείδησή μας.

Ας έχει κανείς υπόψιν του και την "άλλη άποψη", (χωρίς να είναι υποχρεωτικό φυσικά να την υιοθετήσει), πόσο μάλλον που η "άλλη άποψη" είναι εξοβελισμένη από τα καλά μας ΜΜΕ που οτιδήποτε δεν γουστάρουν να ακούγεται, φροντίζουν να το διαπομπεύσουν.


Προσωπικά αυτό το στάδιο της αμφισβήτησης και της συνωμοσιολογίας το έχω ήδη ξεπεράσει. Τέτοια δημοσιεύματα πάντα μου κινούν την περιέργεια, όποτε πριν τα υιοθετήσω, προσπαθώ να διασταυρώσω αν υπάρχει αλήθεια από πίσω. Δυστυχώς 9 στις 10 περιπτώσεις τα στοιχεία που παραθέτουν είναι (συνειδητά ή όχι) ψευδή.

Καλά το συγκεκριμένο μπάζει από παντού (τυχαίο που είναι ανώνυμο και διακινείται από mail σε mail και από blog σε blog!!).
Δεν θα ασχοληθώ καν με διάφορες μικρές ανακριβείς λεπτομέριες όπως ο χρόνος παραχώρησης, οι επωνυμίες των Α.Ε., το ότι οι εταιρεία για τους Σ.Ε.Α έχει απορροφηθεί από την μητρική από το 2009 επειδή δεν μπορούσε να ανταπαξέλθει στον δανεισμό κτλ.

Αλλά θα σταθώ κυρίως στο ζουμί της καταγγελίας. Χωρίς να χρειαστεί καν να επιχειρηματολογήσω είναι γελοίο να θεωρούμε ότι το κέρδος της κοινοπραξίας μετά από 23 χρόνια θα είναι μόλις 20,3 εκατ και σε τιμές του 1996 μάλιστα!!!! Αν κλείδωναν τα 175 εκατ. σε έναν απλό λογαριασμό στη τράπεζα για 23 χρόνια με 1% επιτόκιο περισσότερα λεφτά θα κέρδιζαν σε τόκους!!!!

Ας κοιτάξουμε λίγο την σύμβαση παραχώρησης (ΦΕΚ 274Α/1996 διαθέσιμο στην σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου) στα άρθρα 48 και 49 (από σελίδα 206). Πράγματι στην σύμβαση υπάρχει αυτό το μαγικό νούμερο (11,6%) με τίτλο "Μέση Απόδοση Μετοχικού Κεφαλαίου" (σελ. 208) αλλά καμία σχέση δεν έχει με αυτό που υπολόγισε ο "δημοσιογράφος". (Πολύ) Χοντρικά αυτός το ποσοστό 11,6% είναι κάτι σαν την ετήσια απόδοση των κεφαλαίων για όλα τα χρόνια (μεγαύτερο τα πρώτα χρόνια μικρότερο τα επόμενα)

Όποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει πως χρησιμοποιείται αυτός ο συντελεστής μέσα στους αλγορίθμους ώστε κάποια στιγμή να μηδενιστεί (ή να έρθει σε θετικό προσημο) ο δείκτης "Πραγματικής καθαράς παρούσας Αξίας Μετοχικού Κεφαλαίου". Τότε το Ελληνικό Δημόσιο μπορεί να τερματίσει νωρίτερα την σύμβαση. Και αυτό όμως μόνο αν έχουν αποπληρωθεί τα δάνεια (να θυμίσω στο τέλος του 2009 υπήρχε υπόλοιπο ~600εκατ.). Αν αυτό δεν έχει συμβεί τότε ή το Δημόσιο τερματίζει τη σύμβαση και αποπληρώνει αυτό τα δάνεια παίρνει όμως και όλα τα έσοδα από τα διόδια είτε συνεχίζει την παραχώρηση μέχρι αυτή να λήξει, προβλέπει μία συγκεκριμένη αμοιβή για την κοινοπραξία και βάζει στα ταμεία του μόνο την διαφορά.

Όσο για το άλλο γκρίζο σημείο την ύπαρξη της εταιρείας Αττικές Διαδρομές, η λειτουργία αυτής προβλεπόταν τόσο από την προσφορά που είχε καταθέσει η κοινοπραξία στους διαγωνισμούς όσο και στην σύμβαση παραχωρησης (άρθρο 43.1.10 σελ.191) και οι όροι της σύμβασης έλαβαν έγκριση από το Ελληνικό Δημόσιο και τότε και σε μεταγενέστερο χρόνο.


Με τα παραπάνω δεν θέλω να πω ότι τα πραγματα στον τομέα των κατασκευών είναι αγγελικά πλασμένα, σε καμία περίπτωση. Απλώς έχουμε εντοπίσει τον κακό δράκο σε λάθος παραμύθι... Σε γενικές γραμμές σε όλα τα έργα που έχουν γίνει και γίνονται με συμβάσεις παραχώρησης τα πράγματα είναι σχετικά διαφανή και ξεκάθαρα επειδή μπλέκονται μεγάλα τραπεζικά ιδρύματα (και του εξωτερικού), υπάρχει έλεγχος από υπηρεσίες της Ε.Ε. ακόμα και το γεγονός ότι θα περάσει η σύμβαση από τη Βουλή και όχι από ένα υπουργικό γραφείο. Απλώς η συμμετοχή ιδιωτών είναι ικανή από μόνη της να πυροδοτήσει τα πιο βαθιά ένστικτα του Νεοέλληνα.

Ο κακός δράκος όμως βρίσκεται στα καθαρά δημόσια έργα... Εκεί έχουν χαθεί τεράστια ποσά, εκεί θησαυρίζουν οι κατασκευαστικές,...
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 7:42 am    Post subject: Reply with quote

Καλημερα σε ολους

Ευχαριστα νεα απο την κυριακατικη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:

1)Μεσα στο μηνα παραδιδεται το Λευκτρο-Παραδεισια Laughing Laughing Laughing

2) Το Νοεμβριο παραδιδεται και το Καλογερικο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



Περισσοτερες πληροφοριες το βραδυ, που θα εχει βγει ολη η εκδοση της εφημεριδας

Υ.Γ. Επειδη ειναι "κοντινες" οι ημερομηνιες, μεχρι κ εγω τους πιστευω, που ειμαι και λιγακι δυσπιστος (οπως θα εχετε καταλαβει, απο προηγουμενες δημοσιευσεις μου)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

ωραία νέα nvb.
σας το είχα πει πριν 2 μήνες, ότι το Καλογερικό το βλέπω για τέλος Οκτώβρη. Τότε που είχα κάνει το φωτορεπορτάζ.
Για να δούμε θα δώσουν και το Παραδείσια-Τσακώνα με παράκαμψη στη μεταλλική γέφυρα κατά το Γενάρη όπως είχαν πει;
Αλήθεια δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η γέφυρα καθυστερεί τόσο. Δεν τους έδινε χρήματα το δημόσιο για να παραγγείλουν τα κομμάτια σε εργοστάσια του εξωτερικού; Ή υπάρχει πρόβλημα με το έδαφος και την εδραίωσή της ακόμα και σήμερα; Γνωρίζει κάποιος να μας πει;
Πάντως τα βάθρα της έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 6 μήνες τουλάχιστον. Τι στο κόρακα περιμένουν;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Αν θυμάμαι καλά καθυστέρησε η παράδοση των μεταλλικών κομματιών της από την Ιταλία
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Επιστρέφοντας σήμερα από Δράμα στην Αμφίπολη φαίνεται ότι πρόκειται να γίνει διάνοιξη (επιτέλους δηλ) γνωρίζει κανείς τπτ παραπάνω;
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Το ειδα και γω αλλα θέλω να πιστευω πως δεν ειναι εργα του καθετου αξονα που πρόσφατα δημοπρατηθηκε ( η μελετη?). Το σημειο εχει αρχαιολογικο ενδιαφερον και όπως είχε σταματησει παλια η διαπλατυνση το θεωρω σίγουρο ότι θα εχουμε πάλι "προβληματα" του τύπου. Επίσης εχει αρκετη υψομετρικη διαδορα και για μονιμη και σωστή λυση ίσως να ήταν σωστότερη η αλλαγη χάραξης ή δημιουργια τουνελ.

Εκτος και αν λόγω οικονομικων συγκυριων αυτά ερχονται σε δεύτερη μοίρα και δεν παίζουν πλέον σε επαρχιακους-εθνικο δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

ορίστε τι λέει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (19/09/2010, σελ 13), όπως μας τα είπε ο φίλος nvb:
http://www.eleftherianews.gr
Quote:
Το Νοέμβριο αναμένεται να παραδοθεί η διάβαση του Καλογερικού στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας. Μέσα στο μήνα θα δοθεί, εκτός απροόπτου, το μικρό τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια.
Για τον περιφερειακό της Καλαμάτας και τον κόμβο της Σπερχογείας προωθούνται διαδικασίες εξπρές όσον αφορά τις απαλλοτριώσεις, ανάλογες μΆ αυτές των ολυμπιακών έργων, ώστε το καλοκαίρι του 2011 το έργο να δουλεύεται σε εντατικούς ρυθμούς στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα.
.....
Σύμφωνα με την ενημέρωση: Το μικρό τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια είναι έτοιμο και μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές. Ετοιμα είναι και τα διόδια στη Βελιγοστή. Επίσης, δουλεύονται τα κτήρια της Πυροσβεστικής, της Τροχαίας που θα εποπτεύει το δρόμο και της διαχείρισης των διοδίων. Τα διόδια στο συγκεκριμένο τμήμα φαίνεται να είναι το σημείο τριβής, καθώς σΆ αυτή τη φάση δεν μπορούν να λειτουργήσουν, γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η ανακατασκευή στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα.
Το Νοέμβριο θα παραδοθεί η διάβαση του Καλογερικού, που δουλεύεται εντατικά στην περιοχή του λατομείου, στο Παλλάντιο, ενώ το υπόλοιπο κομμάτι είναι σχεδόν έτοιμο. Οσον αφορά τις απαλλοτριώσεις στα όρια της Μεσσηνίας και τον περιφερειακό της Καλαμάτας, ο Γιάννης Καρνέσης, αρμόδιος διευθυντής του υπουργείου για τα έργα των συμβάσεων παραχώρησης στην Πελοπόννησο, μας επεσήμανε: «Εχουν σταλεί στο νομικό σύμβουλο του Δημοσίου και έχουν προωθηθεί στο Εφετείο Καλαμάτας οι φάκελοι των απαλλοτριώσεων για τον περιφερειακό της Καλαμάτας και τον κόμβο της Σπερχογείας, για να προχωρήσουν με διαδικασίες εξπρές. Προβλέπεται εύλογη αποζημίωση των ιδιοκτητών, με βάση του ΣΟΕ (Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών), για να πάρει ο παραχωρησιούχος τη χρήση του χώρου. Για τον κόμβο της Σπερχογείας προχωράει παράλληλα και ο καθορισμός τιμής μονάδας στο Πρωτοδικείο Καλαμάτας, την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου, μετά από αναβολή λόγω απεργίας των δικηγόρων. Τιμές μονάδας θα έχουν καθοριστεί μέχρι το τέλος του χρόνου, θα πληρωθούν τα χρήματα στους ιδιοκτήτες και θα ξεκινήσει το έργο. Θα προχωρήσουμε και με επιτάξεις, αλλά θέλει χώρο το έργο και οι επιτάξεις δε φθάνουν. Ο περιφερειακός δεν είναι σαν το υπόλοιπο έργο του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία, που εκτελείται στον κάμπο. Εχει δύσκολο ανάγλυφο, θα χρειαστούν τεχνικά, στέγαστρα και πρέπει να υπάρχει χώρος. Θα προχωρήσουμε με επιτάξεις μέχρι τον κόμβο του Καρέλια, της δυτικής εισόδου της Καλαμάτας, για να μπούμε και να προχωρήσουμε στο συγκεκριμένο κομμάτι. Στόχος μας είναι το καλοκαίρι του 2011 να δουλεύεται σε φουλ ρυθμούς ο περιφερειακός της Καλαμάτας».

κρίμα που δεν αναφέρει τίποτα για το πολύπαθο τμήμα Παραδείσια Τσακώνα.
Ελπίζουμε σε πιέσεις από την Μορέα γιατί έχει να εισπράττει.
Back to top
View user's profile Send private message
orecuz
Visitor
Visitor


Joined: 01 May 2010
Posts: 8

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Αναφορά και της εφημερίδας "ΠΑΤΡΙΣ" Πύργου στην πρόοδο εργασιών της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ στο τμήμα ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ που δυστυχώς αναφέρεται και στην δυσάρεστη εξελίξη των 50km στο τμήμα ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ.
http://www.patrisnews.gr/newsItem.php?id=2313
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 12:23 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
http://agon.gr/news/117/ARTICLE/8043/2010-09-18.html
Να αλλάξουμε κλίμα και επιστροφή στην ιονία και Ε65.


Από αυτό το δημοσίευμα και από την απάντηση του υπουργού πήραμε και μια απάντηση σε μια παλιότερη απορία που είχε διατυπωθεί στο forum για τον άξονα Αμβρακία - ¶κτιο.
Πώς στο καλό θα συνδεθεί αυτός ο αυτοκινητόδρομος με την Ιονία οδό μιας και στους χάρτες του ΥΠΕΧΩΔΕ ο ένας τερμάτιζε δυτικά της λίμνης και η Ιονία θα διέρχεται ανατολικά ενώ στο ενδιάμεσο υπάρχει ένα μικρό κομμάτι γης (σε ανάχωμα) που διέρχεται η υπάρχουσα εθνική οδός και γύρω γύρω βάλτος???

Τελικά η απάντηση ξεπερνά κάθε φαντασία. Δεν σχεδιάστηκε και δεν δημοπρατήθηκε η σύνδεση. Ιδού το απόσπασμα από το στόμα του υπουργού
Quote:
Είχε σχεδιαστεί αυτός ο άξονας Ακτίου-Αμβρακίας, χωρίς να προβλέπεται στο σχεδιασμό ο κόμβος που θα τον συνδέει με το μεγάλο αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού. Ο δρόμος έφτανε δίπλα στην Ιόνια, χωρίς να προβλέπει το πώς θα συνδεθούν οι δύο δρόμοι. Τόσο δύσκολο ήταν να σχεδιαστεί, ώστε να έχει την πλήρη και κατάλληλη μορφή του;»
Back to top
View user's profile Send private message
BILLIS
New Member
New Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 13
Location: ATHENS

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 11:31 am    Post subject: Reply with quote

http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=81664 : Κακού: μη μου πείτε οτι δε το περιμένατε!
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Και τα πρώτα προβλήματα από τα νέα διόδια στην Εγνατία στον Πολύμυλο...
Χθές το απόγευμα και μη έχοντας σημαντική κίνηση χρειαστήκαμε 5 λεπτά να περάσουμε από τα διόδια. Σε επισήμανση στον υπάλληλο μας έιπε πως ήδη υπήρχαν και άλλες διαμαρτυρίες για την αργοπορία.
Αν δεν (πράγμα που το βλέπω δύσκολο) μπουν και άλλες λωρίδες -υπάρχουν 3 από κάθε μεριά-και μια με ένα σύστημα αυτόματης χρέωσης , βλέπω πως τελικά θα κάνουμε τον ίδιο χρόνο με παλιά , απλά περιμένοντας στα διόδια....
Να τονίσω πως υπήρχε ουρά και από τις δύο μεριές και όχι μόνο στο ρεύμα για Θεσσαλονίκη που θα ήταν λογικότερο για την ώρα της ημέρας.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 771
Location: Greece

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

BILLIS wrote:
http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=81664 : Κακού: μη μου πείτε οτι δε το περιμένατε!


Μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια πράγματα. Ή μάλλον, να τα επαναλάβουμε για να ξυπνάνε σιγά σιγά όποιοι κοιμούνται. Δεν περιμένουμε το καλό. Ούτε απ'το Ρέππα ούτε από κανέναν εκεί πάνω. Μόνο το κακό περιμένουμε απλά περιμένουμε να δούμε πόσο διακριτικά θα μας το φέρνουν για να προλαβαίνουμε να το χωνεύουμε πριν φάμε το επόμενο. Η μάστιγα του μέλλοντος, η έλλειψη εμπιστοσύνης στο ο,τιδήποτε ακούμε να μας λένε και στο τι διαβάζουμε. Πού ξέρουμε δηλ ότι δηλ ο Ρέππας πχ δεν προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις κάτω απ'το τραπέζι έστω και ήπιες (ξέρουν αυτοί όταν θέλουν κινούν τα πάντα έχουν άτομα παντού στο δίκτυο) ώστε να αρχίζουν να δημιουργούνται προβλήματα κλπ χωρίς να φαίνεται αυτός υπαίτιος και πόσο μάλλον να παρουσιάζει μετά τον εαυτό του ως το σωτήρα που θα έρθει και με τα οράματα και τα σχέδιά του θα λύσει το πρόβλημα. Να δω για πόσο ακόμα θα τρώμε αυτές τις συμπεριφορές. Ξέρουμε εμείς αν όντως υπάρχουν τόσο σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που να ακυρώνουν ένα ολόκληρο έργο 180 χλμ? Ή ποιος ακριβώς αντιδρά στον Καιάφα και καταφέρνει να ανατρέπει νόμο του κράτους? Αυτά που διαβάζουμε πιστεύουμε και αυτά που μας δίνουν.

Τελικά αφού δεν θα κατασκευαστεί κόμβος σύνδεσης με την ιονία του Αμβρακία-¶κτιο γιατί ο Ρέππας ακύρωσε τη δημοπράτησή του και το καθυστέρησε έξι μήνες?
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

kosimo wrote:
Και τα πρώτα προβλήματα από τα νέα διόδια στην Εγνατία στον Πολύμυλο...
Χθές το απόγευμα και μη έχοντας σημαντική κίνηση χρειαστήκαμε 5 λεπτά να περάσουμε από τα διόδια. Σε επισήμανση στον υπάλληλο μας έιπε πως ήδη υπήρχαν και άλλες διαμαρτυρίες για την αργοπορία.
Αν δεν (πράγμα που το βλέπω δύσκολο) μπουν και άλλες λωρίδες -υπάρχουν 3 από κάθε μεριά-και μια με ένα σύστημα αυτόματης χρέωσης , βλέπω πως τελικά θα κάνουμε τον ίδιο χρόνο με παλιά , απλά περιμένοντας στα διόδια....
Να τονίσω πως υπήρχε ουρά και από τις δύο μεριές και όχι μόνο στο ρεύμα για Θεσσαλονίκη που θα ήταν λογικότερο για την ώρα της ημέρας.


την πρώτη μέρα είχε ουρά 1 χιλιομέτρου και το απέδωσαν στα μηχανήματα...
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως δεν έχω την αίσθηση πως έφταιγαν τα μηχανήματα.
Οταν φτάσαμε στον υπάλληλο δεν κάναμε ώρα να περάσουμε.
Πιστεύω πως οι τρεις σειρές δεν επαρκούν και τίποτα άλλο. Και να ξαναγράψω πως δεν είχε καμιά τρελή κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Καιρός για νέες φωτογραφίες από την πρόοδο των εργασιών στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού. Οι εργασίες εκτελούνται με σχετικά αργά ρυθμούς και όχι σε όλα τα μέτωπα του έργου.

Δρόμος πρόσβασης στην νέα γέφυρα Ευήνου. Η τωρινή εθνική οδός περνάει πιο ψηλά και οι εργασίες δεν φαίνονται. Η λήψη έχει γίνει από τις όχθες του ποταμού.
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/Evinosaccess.jpg
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04140.jpg

Πρόοδος εργασιών νέας γέφυρας Ευήνου. Ο πρώτος πυλώνας έχει ολοκληρωθεί και γίνεται συναρμολόγηση της κατασκευής για την προβολοδόμηση ( εάν θυμάμαι καλά η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της προβολοδόμησης σε κατασκευή γέφυρας ήταν στη νέα γέφυρα του Ισθμού-οι μηχανικοί ας με επιβεβαιώσουν/διορθώσουν)
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04159.jpg
Κοντινή λήψη
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04160.jpg
Κομμάτια της υπερκατασκευής για την προβολοδόμηση
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04161.jpg

Νότια πρόσβαση σήραγγας Μακύνειας. Τοποθέτηση δοκών στην γέφυρα προς Αγρίνιο
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04143.jpg
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04148.jpg
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04152.jpg
Δυστυχώς, μια βλάβη χθες στον ένα γερανό, δεν επέτρεψε την τοποθέτηση των δοκών στην γέφυρα προς Αντίρριο. Σήμερα όμως, οι εργασίες συνεχίστηκαν (φωτό την άλλη εβδομάδα). Όπως βλέπετε οι δοκοί ήταν έτοιμοι.
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04154.jpg

Ελπίζω σύντομα να δούμε "φως στο τούνελ"
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/Ionia%20Odos%20Sep%202010/DSC04156.jpg
(Νότιο στόμιο σήραγγας Μακύνειας, ρεύμα καθόδου, στο βάθος η Παλιοβούνα).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ αργοί οι ρυθμοί κατασκευής της Ιονιας Οδού.
Too bad. Με το στανιό θα φτάσει ο δρόμος μέχρι Χαλίκι-Νότια είσοδος ευρείας παράκαμψης Αγρινίου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

Η νότια είσοδος της παράκαμψης Αγρινίου ξεκινάει από το Κεφαλόβρυσο και όχι από το Χαλίκι που εκ παραδρομής ανέφερε ο φίλος agr-engineer.
Ενδιαφέροντα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα σχετικά με την πρόοδο των έργων από τον αρμόδιο υπουργό.

http://epirusgate.blogspot.com/2010/09/2010_20.html

Με αυτούς τους ρυθμούς ( +10% κάθε χρόνο), πάμε για παραδόσεις προς το τέλος της δεκαετίας. Εξαίρεση το Μαλιακός-Κλειδί που θέλει μόνο 5 ακόμα χρόνια!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 7:04 pm    Post subject: Υποδομές και έργα Reply with quote

¶κτιο- Αμβρακία: Φήμες για απεμπλοκή της 3ης εργολαβίας

http://ypodomes.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri Sep 24, 2010 7:08 am    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Στην ιστοσελίδα της Νότιας Ελληνικής Τηλεόρασης (ΝΕΤ Καλαμάτας) υπάρχει εκτενές ρεπορτάζ με συνέντευξη του κ. Καρνέση αναφορικά με την ολοκλήρωση του δρόμου Τσακώνα - Καλαμάτα (Νοσοκομείο) εντός του 2011, χωρίς να αναφέρεται βέβαια ο χρόνος που προσδιορίζεται η παράδοσή του και εάν αυτή θα γίνει τμηματικά ή συνολικά. Η ιστοσελίδα για όσους ενδιαφέρονται να δούν το video με τον τίτλο "Στην Κυκλοφορία Μέσα Στο 2011" είναι www.net-tv.gr.

Επειδή ακόμη αντιμετωπίζω πρόβλημα με το pc, εάν κάποιος φίλος μπορεί, τον παρακαλώ να postάρει το link του καναλιού στο forum ή το σύνδεσμο του συγκεκριμένου video για να το δούν περισσότεροι. Σήμερα κατεβαίνω Καλαμάτα και εάν έχω νεότερα απο Καλογερικό θα σας ενημερώσω τη Δευτέρα.

Καλό Σ/Κ

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 386, 387, 388  Next
Page 186 of 388

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr