stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αγγελε, κοιτα να δεις. Ισως να μην εδωσα να καταλαβεις σωστα. Δεν θα γινει υπογειοποιηση για μονη γραμμη ,απλα θα "διαπλατυνθει", για να δωσω οδικο ορο η υπαρχουσα μετρικη σε κανονικη. Παντως η παρατηρηση σου ειναι σωστη ,οτι δηλ. οπως φαινεται και στο βιντεο υπαρχει χωρος για την κατασκευη διπλης γραμμης τουλαχιστον μεχρι το αμαξοστασιο.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν θα γινει υπογειοποιηση για μονη γραμμη ,απλα θα "διαπλατυνθει", για να δωσω οδικο ορο η υπαρχουσα μετρικη σε κανονικη.

το φανταστηκα..
καλυτερα να μεινει οπως ειναι,,μεχρι να γινει κανονικη διπλη γραμμη.αλλιως θα πεταχτουν τσαμπα λεφτα..σαν την τριπολεως κορινθου την ανακαινιση που παει για κλεισιμο και πανε τσαμπα τοσα λεφτα..

τωρα να κατσουν να κανουν το τραμ..απο πανεπιστημιο σε Τει..στην νοτια πλευρα της Πατρας..εκει που δεν καλυπτει ο σιδηροδρομος..
εκει πρεπει να στοχευσουν..
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Fri Aug 06, 2010 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Θα σας μεταφέρω την χθεσινή μου εντύπωση από το ταξίδι μου με το τρένο ,ύστερα από παύση 7,5 ετών (μέχρι το 2003 ταξίδευα πολύ συχνά)

Πήρα το ICE 57 (ελκόμενο με 4 καταγραφιτιασμένα βαγόνια) από την Λάρισα , κόστος εισιτηρίου 35,60 ευρώ ,στο ταμείο μας είπαν διάρκεια ταξιδιού 3 ώρες.Τελικά κάνανε γύρω στις 3:20.

Πάμε τώρα σε μερικές δικές μου παρατηρήσεις , σε πολλά σημεία της διαδρομής είχα την αίσθηση πως το βαγόνι θα πεταχτεί έξω από τις ράγες.Ήταν κάτι που δεν μου είχε συμβεί όταν ταξίδευα με τα πιο παλαιά τρένα.

Αυτό το ''πέταγμα'' ή τίναγμα αριστερά/δεξία που οφείλεται ;
-στο ότι ο μάστορας βιαζόταν να κάνει το Λάρισα-Αθήνα 3 ώρες (3 .ωρές και 6 λεπτά λέει η Τραινοσε στα δρομολόγια της)
-στο ότι σε κάποια σημεία η γραμμή είναι παλαιά και θέλει ανακαίνηση
-στο οτι είναι κατασκευαστικό θέμα το βαγονιών και συμβαίνει αυτό;

Επίσης,τα καθίσματα δεν ήταν καθόλου βολικά .θεωρώ κλάσεις ανώτερα των AEG.

Φωτισμός πολύ έντονος,δεν μπορούσα καθόλου να κλείσω το μάτι μου ( στα AEG τουλάχιστον όπως ήταν η θέση του φωτισμού και των καθισμάτων ήταν καλύτερα)

Ανακοινώσεις μόνο στα ελληνικά ,ξεκινώντας με την λέξη ''φου''.
Θυμάμε παλαιά που έλεγαν ευχαριστούμε που επιλέξατε τον ΟΣΕ για το ταξίδι σας και κάτι τέτοια.

Έγραψα το παραπάνω σας ένας απλός επιβάτης-πελάτης του όσε και την εικόνα που μου δημιοργήθηκε από τις υπηρεσίες.

και κλείνω λέγοντας πως αυτό που σκέφθηκα πολλές φορές εχθές για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

Ηθελλημένη απαξίωση.-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Fri Aug 06, 2010 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

plati wrote:

Αυτό το ''πέταγμα'' ή τίναγμα αριστερά/δεξία που οφείλεται ;
-στο ότι ο μάστορας βιαζόταν να κάνει το Λάρισα-Αθήνα 3 ώρες (3 .ωρές και 6 λεπτά λέει η Τραινοσε στα δρομολόγια της)
-στο ότι σε κάποια σημεία η γραμμή είναι παλαιά και θέλει ανακαίνηση
-στο οτι είναι κατασκευαστικό θέμα το βαγονιών και συμβαίνει αυτό;

Όταν σχεδιάζεται η γραμμή είναι σχεδόν σίγουρο ότι στις περισσότερες καμπύλες ένα μέρος της κεντρομόλου θα πρέπει να το δεχτεί ο επιβάτης. Οφείλεται στις διαφορετικές ταχυτήτων συρμών τα οποία περνούν πάνω από τη γραμμή.Υπάρχουν όρια στα οποία σχεδιάζεις τη γραμμή ώστε και να είναι άνετα ο επιβάτης αλλά ταυτόχρονα να μη φθείρεται η εσωτερική σιδηροτροχιά περισσότερο απ' όσο θα 'πρεπε αυξάνοντας το κόστος συντήρησης.

Τώρα δεν ξέρω για το δικό σου παράδειγμα αλλά είναι πιο πιθανό να συμβαίνει το 1 ή/και 2 από τα παραπάνω που ανέφερες. Παρόλ' αυτά, (θεωρώ λιγότερο πιθανό) μπορεί να υπάρχει πρόβλημα και στη συντήρηση των αμορτισέρ των βαγονιών, με αποτέλεσμα κάποια από την επιτάχυνση που έπρεπε να απορροφούν αυτά να τη δέχεται τελικά ο επιβάτης.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sat Aug 07, 2010 9:26 am    Post subject: Reply with quote

φου, Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Aug 19, 2010 1:56 am    Post subject: Reply with quote

Εάν δεν έχετε μπει μέχρι τώρα στο group της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Facebook, αξίζει τον κόπο (link). Ξοδέψτε λίγα λεπτά για να διαβάσετε τον τοίχο, για να καταλάβετε πως κάποια πράγματα είναι πολύ απλούστερα από ό,τι νομίζουμε. Αρκούν νέοι ανθρωποι με φρέσκα μυαλά και περιθώριο να δουλέψουν.

Δεν ονειροβατώ βέβαια, ξέρω πολύ καλά για τι καρκίνωμα μιλάμε (ΟΣΕ). Αλλά έχοντας πλέον διαβάσει τα όσα έχουν γραφτεί εκεί μέσα, επιτρέψτε μου να είμαι "μια στάλα" πιο αισιόδοξος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Thu Aug 19, 2010 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με τον admin
Τις προηγούμενες μέρες σκεφτόμουν εάν είναι σωστό και δεν παραβιάζω κάποιον κανόνα να τους στείλω το λινκ από τις συζητήσεις που κάνουμε στο forum του stadia.gr σχετικά με το Σιδηρόδρομο.
Γιατί εδω μέσα αλλά και στο κατά κύριο λόγο σιδηροδρομικό forum (amnizia) γράφονται απόψεις και ιδέες που έαν διαβάζονταν από τους κατάλληλους και ανοιχτόμυαλους ανθρώπους ,κάτι μπορεί και να άλλαζε.

Επίσης επειδή είμαι και εγώ μέλος στο γκρουπάκι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο facebook , παρατηρώ πως τα άτομα που το διαχειρίζονται είναι ανοιχτά σε προτάσεις και λαμβάνουν υπόψιν τους τα όσα γράφονται για αυτούς.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Aug 23, 2010 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αναρωτιέμαι από που αντλείτε αυτή την αισιοδοξία !
Γκρουπάκι στο fb ο καθείς μπορεί να φτιάξει. Αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να επηρρεάσει καταστάσεις.
Και btw, τι θέση έχουν στην ΤΡΕΝΟΣΕ τα εν λόγω άτομα ?
Γιατί αν είναι Προαστιακάριοι (κάπου γράφουν ότι δεν είναι πολλά χρόνια στον Σιδηρόδρομο), δεν νομίζω ότι μπορούν να κάνουν και πολλά, ανεξάρτητα της όποιας καλής θελήσεως μπορεί να έχουν.

Αυτά τα γράφω γιατί έχουν βρεθεί διάφοροι φίλοι του Σιδηροδρόμου κατά καιρούς σε διάφορα πόστα του ΟΣΕ (σύμβουλοι-μηχανικοί κτλ.), και δεν έχουν καταφέρει να αλλάξουν στρατηγικές επιλογές απαξίωσης (παρότι έχουν επιτύχει σημαντικά πράγματα σε επί μέρους τομείς).

Να γράψουμε και κάτι ευχάριστο !
http://e.nikkei.com/e/fr/tnks/Nni20100819D19SS971.htm
Αύξηση σημείωσε η επιβατική κίνηση και των έξι εταιρειών των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων την εβδομάδα 11-18 Αυγούστου, την πρώτη μετά από 2 χρόνια.
Αυτό ήρθε μετά την επιλογή της ιαπωνικής κυβέρνησης να μειώσει την περίοδο που παρέχονται εκπτώσεις στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
Η γραμμή Tokkaido Shinkansen, είχε αύξηση 4% φτάνοντας τους 2,5 εκατ. επιβάτες !

Για να γίνουν ευκολότερα κατανοητά τα νούμερα που παρατείθονται, η επιβατική κίνηση μόνο της γραμμής Tokkaido Shinkansen, ξεπερνά από μόνη της όλα τα τραίνα μεγάλων αποστάσεων των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn)... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Aug 24, 2010 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν αναρωτηθείς, δοκίμασε να κάνεις αυτό που έγραψα και να διαβάσεις τον τοίχο του εν λόγω group. Εκεί απαντώνται οι απορίες σου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Aug 25, 2010 2:27 am    Post subject: Reply with quote

Μα το έκανα, και εξηγώ πως αυτό δεν λέει τίποτα πέραν της καλής θελήσεως των ατόμων που έχουν φτιάξει το group.
Εδώ το μαγαζί έχει βαρέσει διάλυση και στα προαστιακά βάζουν Intercity (τα ΜΑΝ-2000 ξεμένουν από τροχούς...), πως μπορώ να είμαι αισιόδοξος από ένα group-άκι στο fb ?

Φυσικά, ο τρόπος που εκλαμβάνει ο καθένας μας την πραγματικότητα είναι υποκειμενικός...
Back to top
View user's profile Send private message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 32

PostPosted: Fri Aug 27, 2010 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Σήμερα μετά από αρκετό ψάξιμο με το μηχανάκι ανακάλυψα το νέο σταθμό
του προαστιακού στο Ζευγολατιό Κορινθίας (μιας και είμαι στο Βραχάτι Κορινθίας για διακοπές)..
Φαίνεται καθόλα έτοιμος (τουλάχιστον από την εξωτερική όψη) αλλά έχουμε
καμία επίσημη ενημέρωση πότε θα παραδοθεί στο κοινό;
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Fri Aug 27, 2010 9:09 am    Post subject: Reply with quote

Πιθανον τον Οκτώβριο μαζί με την ηλεκτροκίνηση εως το Κιάτο (θα πάει πακέτο με τους 2 νεους σταθμους στο ΣΚΑ καθως και τη Λυκότρυπα)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Aug 31, 2010 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

είναι δεδομένο το ενδιαφέρον και η αγάπη για το τραίνο στη Μεσσηνία.

Σε μια άλλη χώρα με μια αλλη νοοτροπία θα είχαμε συχνά τοπικά και αξιόπιστα δρομολόγια εντός του νομού με μικρές καθαρές και καινούργιες αυτοκινητάμαξες.
Αλλά δυστυχώς ζουμε στο ΚΤΕΛ-ιστάν.

δείτε από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (σελ 40) τι έγινε την περασμένη Κυριακή:
Quote:
Την αγάπη τους για το τρένο και το ποδήλατο εκδήλωσαν δεκάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας, που την Κυριακή συμμετείχαν με τα ποδήλατά τους στην εκδρομή με το τρένο που πραγματοποιήθηκε από την Καλαμάτα στο Καλό Νερό. Με τα ποδήλατά τους πήγαν από το σταθμό του Καλού Νερού έως το μαγευτικό παραλιακό δάσος της Ελαίας μέσω του Αγιαννάκη, ενώ κάποιοι προτίμησαν να επισκεφθούν την Κυπαρισσία. Οι εκδρομείς απόλαυσαν το μπάνιο τους στη θάλασσα του Ιονίου από το Καλό Νερό έως την Ελαία. Στο σταθμό του Καλού Νερού τους υποδέχθηκε ο δήμαρχος Αυλώνος Γιάννης Φιλντίσης. Την εκδρομή οργάνωσαν ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας και ο Μεσσηνιακός Γυμναστικός Σύλλογος, αρκετά μέλη των οποίων έδωσαν το “παρών“. Οπως μας επεσήμαναν οι οργανωτές, ήταν τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε τις τελευταίες μέρες για συμμετοχή στην εκδρομή που και δύο βαγόνια να είχαν ακόμα, θα τα γέμιζαν. Δεσμεύτηκαν, όμως, ότι σύντομα θα οργανώσουν και άλλη τέτοια εκδρομή. Γ.Σ.

www.eleftherianews.gr
(αρχειο, 31/8/2010 σελ 40)
επισκευτείτε το σύνδεσμο όπου υπάρχει και φωτογραφία.


Last edited by vas8 on Tue Aug 31, 2010 5:23 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Aug 31, 2010 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πλουσιοτερο υλικο απο το ωραιο event που ελαβε χωρα στη Μεσσηνια και μας παραθετει ο φιλος vas8, απο το μελος του amnizia.com forum, de dietrich











Μελος του ιδιου forum, αποκαλει την Μεσσηνια "Το Γαλατικο χωριο στον σιδηροδρομικο χαρτη". Να θυμισω εδω οτι ενω η πολη εχει αποκοπει σιδηροδρομικα απο την Αθηνα, απολαμβανει ακρως πετυχημενα προαστιακα και αστικα δρομολογια προς Μεσσηνη και ΤΕΙ, τα οποια καποιοι εχουν στοχοποιησει ακριβως επειδη πανε καλα.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

Κρίμα που πάει για κλείσιμο!
Είναι αλήθεια ότι το μνημόνιο προβλέπει διατήρηση της-τουριστικής- γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο?
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η γραμμή Κορινθος-Τριπολη-Ναυπλιο δεν ειναι καθόλου τουριστική
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είπα για Κορινθος-Τριπολη-Ναύπλιο αλλά για Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο .
Τελοσπάντον ζούμε στην χώρα του αυτοκινήτου.
Επίσης οι δηλώσεις λένε για βιωσιμότητα της γραμμής με 50-55 επιβάτες κατά μέσο όρο.
Ωστόσο ακούω και είδα 2 φορές ότι ο μέσος όρος είναι 30 επιβάτες
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Sep 09, 2010 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Την πολύ καλή πορεία του Προαστιακού Πατρών, την επιβεβαιώνει η κάτωθι είδηση:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/29400

Ώστε ζητούν επέκταση του Προαστιακού και στον Ψαθόπυργο και την Κάτω Αχαϊα...
Πάντως εγώ εξεπλάγην !
Μπορούμε και λειτουργούμε προαστιακά δρομολόγια σε μονή μετρική μη Σηματοδοτούμενη και Τηλεδιοικούμενη γραμμή... Shocked

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μετρική γραμμή για προαστιακά δρομολόγια και δεν είναι απλώς "τραινάκια του λούνα παρκ" για τους ΟΣΕτζήδες ?
Τι λες βρε αδερφέ... Very Happy
Βρε τι μαθαίνουμε το 2010 !
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 10:38 am    Post subject: Reply with quote

αντε με το καλο..να ερθει ψαθοπυργο.στα μερη μου..

παντως ανεξαρτητα με αυτο..πρεπει να επιταχυνθουν τα νεα εργα..

η ηλεκτροκινητη διπλη γραμμη παντα ειναι καλυτερη για προαστιακος..λιγοτερη συντηρηση τρενων..,μεγαλυτερη ταχυτητα κλπ..

οποτε μη χανουμε το στοχο..
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Καλα Αγγελε, κατσε να δημοπρατηθει πρωτα η σιδηροδρομικη σηραγγα της Παναγοπουλας και μετα θα μπορεις να ελπιζεις οτι θα ερθει και στον Ψαθοπυργο. Παντως φαινεται να υπαρχει κινητικοτητα σε ενα αλλο μερος , που δεν ειχε ξεκινησει τιποτα. Αναφερομαι στο Διακοπτο και μαλλον ξεκινουν τα εργα εκει. Απ'οτι ξερω, στο Διακοπτο η νεα ΣΓΥΤ θα περασει στο ιχνος της παλιας μετρικης και στο υψος του παλιου σταθμου θα κατασκευαστει ενα cut & cover μηκους 300μ. περιπου.

Δεν αποκλειω με την παρουσα οικονομικη κατασταση και τον κακιστο σχεδιασμο, που λαμβανε και λαμβανει χωρα στον ελληνικο σιδηροδρομο, να φτασει η νεα γραμμη στο Αιγιο και απο κει να εχουμε τιποτα μετεπιβιβασεις, οπως συνηθιζεται, σε τρενο της ΣΠΑΠικης γραμμης για να συνεχιστει το ταξιδι για Πατρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
αντε με το καλο..να ερθει ψαθοπυργο.στα μερη μου..

παντως ανεξαρτητα με αυτο..πρεπει να επιταχυνθουν τα νεα εργα..

η ηλεκτροκινητη διπλη γραμμη παντα ειναι καλυτερη για προαστιακος..λιγοτερη συντηρηση τρενων..,μεγαλυτερη ταχυτητα κλπ..

οποτε μη χανουμε το στοχο..

Ο στόχος είναι η καλύτερη σιδηροδρομική εξυπηρέτηση κάθε περιοχής και όχι οι εμμονές μας.
Αν ρωτήσεις έναν κάτοικο π.χ της Ελευσίνας θα σου πει ότι η παλιά μετρική τον βόλευε περισσότερο και ότι αυτός πρέπει να είναι ο στόχος (η επαναλειτουργία της...)

Η μεγαλύτερη ταχύτητα από που προκύπτει ?
Σε πληροφορώ ότι πέριξ Πατρών η ταχύτητα της νέας ΣΓΥΤ θα είναι αντίστοιχη της παλιάς μετρικής...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

μεχρι Αιγιο θα φτασει..αρκετο ειναι.μετα βλεπουμε..

παντως τα ηλεκτρικα τρενα μπορουν να επιταχυνουν πιο γρηγορα,περισσοτερες φορες,μικροτερη συντηρηση..με διπλη γραμμη ,περα δωθε..

γιατι το μετρο ειναι ηλεκτρικο?

και η χαραξη που λενε για την νεα γραμμη προς Πατρα θα ειναι εκει περιπου που ειναι η μετρικη..

οχι μακρια,,οπως στην Κορινθο πχ..


η ηλεκτροκινηση μεχρι πατρα ειναι απαραιτητη..ειναι το μελλον..
και διπλη γραμμη ακομα καλυτερα..
ολες οι προηγμενες χωρες σε τρενα κατι ξερουν..
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως κακά τα ψέμματα, αυτή την συγκεκριμένη στιγμή το μείζον ζήτημα είναι η εξυγίανση του οργανισμού, και ύστερα όλα τα άλλα. Και πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες προτιμούν να μην δουν ούτε ένα έργο για τον επόμενο χρόνο, μέχρι να μπει ο οργανισμός σε μία σύγχρονη και σταθερή τροχιά, παρά να αρχίσουν να στρώνουν σιδηροτροχιές με το υπάρχον καθεστός, οι οποίες σε 5 χρόνια θα αχρηστευτούν και αυτές.

Σας παραθέτω άρθρο σχετικά με τις πρώτες σημερινές εξαγγελίες.

Quote:
Μετατάξεις εργαζομένων σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες και συνταξιοδότηση 2.451ατόμων, (751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 1600 από τον ΟΣΕ και το διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής) προβλέπει μεταξύ άλλων το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ που πήρε το πράσινο φως από το υπουργικό συμβούλιο.

Όπως είπε ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, παρουσιάζοντας το σχέδιο, τα συσσώρευμα χρέη του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα απορροφηθούν από το δημόσιο, ενώ ως αντιστάθμισμα, η ακίνητη περιούσια του Οργανισμού θα περάσει στην κυριότητα του δημοσίου.

Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί θα παραμείνουν στην κυριότητα του ΟΣΕ προκείμενου να τους αξιοποιεί ο οργανισμός και να έχει έσοδα.

Ο κ. Ρέππας δηλωσε ότι με το σχέδιο απαλλάσσεται ο έλληνας φορολογούμενος από τα ελλείμματα του οργανισμού που ξεπερνούν τα 10,7 δισ. ευρώ.

Το σχέδιο επισης προβλέπει τον διαχωρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου σε τέσσερις κατηγορίες:

- Στο ενεργό δίκτυο, που διενεργούνται κανονικά μεταφορές

- Στο δίκτυο που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής, όπου μετά την ολοκλήρωση των έργων συνδέεται με το ενεργό δίκτυο

- Στο ενεργό δίκτυο που βρίσκεται σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας όπου εκεί διενεργούνται μόνο οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης προκείμενου να είναι δυνατή η διενέργεια σιδηροδρομικών μεταφορών σε περίπτωση που χαρακτηρισθεί ως ενεργό στο μέλλον

- Και στο σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο έχει καταργηθεί, αλλά θα αξιοποιείται απο τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και θα μπορεί να κάνει συμβάσεις παραχώρησης είτε με ιδιώτες είτε με οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης


Επίσης πριν από λίγο στις ειδήσεις είδα τα νούμερο που αφορούν τον ΟΣΕ. Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά κράτησα την διαίρεση που έκανα. Για το 2009 ο μέσος όρων ήταν στα 55.000€. Τι καθόμαστε δηλαδή και συζητάμε για νέες γραμμές και νέα δρομολόγια? Δεν θέλω να δω νέα τρένα. Δεν θέλω να δω νεες γραμμές. Θέλω αυτά τα λαμόγια εκεί μέσα να έχουν μειώσεις 60% στους μισθούς τους και μετά ας στρώσουν όλη την Ελλάδα με σίδερα. Δεν θέλω να αναπτυχθεί ο ΟΣΕ στην κατάσταση που βρίσκεται, γιατί το ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι θα μιλάμε για πεταμένα λεφτά και για έργα που δεν τελειώνουν ποτέ. Δέκα χρόνια και δεν μπορούν να στρώσουν 500χιλ. γραμμής στο Αθήνα-Θεσσαλονική. Και εκτός από όλα αυτά έχουν και το θράσσος και βγαίνουν και στον δρόμο σήμερα. Αντί να πάνε να κρυφτούν όλοι στα σπίτια τους. Λαμόγια...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Άγγελε στα προαστιακά δίκτυα (ειδικά σε τόσο μικρά όπως μιλάμε για την Πάτρα) το θέμα Η/Κ δεν παίζει κανέναν ουσιαστικό ρόλο. Οι αποστάσεις είναι τόσο μικρές και οι σταθμοί τόσο κοντά που τα όποια πλεονεκτήματα είναι ελάχιστα. Οι λόγοι που έχει εγκατασταθεί Η/Κ σε όλα τα σοβαρά προαστιακά δίκτυα δεν είναι ούτε η ταχύτητα ούτε η επιτάχυνση αλλά η οικονομία στην καταναλώση και η μείωση της μόλυνσης στα αστικά κέντρα. (Μιλάω για σοβαρά προαστιακά δίκτυα με μεγάλη κυκλοφορία, το 1 τρένο την ώρα στη Πάτρα δεν μετράει για μόλυνση).
Ο μόνος λόγος για να μπει Η/Κ στην Πάτρα είναι όταν θα φτάσει η κανονική γραμμή μέσα στην πόλη για να εξυπηρετεί τον άξονα Αθήνα -Πάτρα....

Όσο για αυτό για ποιο λόγο τα μετρό είναι ηλεκτροκίνητα, σκέψου σε μία υπόγεια σήραγγα μια ντηζελομηχανή!!!!!


Aikinn θα διαφωνήσω με την άποψη σου περί υποδομών. Άλλο ο ΟΣΕ και άλλο οι σιδηροδρομικές υποδομες!! Οι επενδύσεις σε υποδομές όχι μόνο δεν πρέπει να σταματήσουν αλλά θα πρέπει να επιταχυνθούν. Μόνο αν υπάρχουν σοβαρές υποδομές υπάρχει περίπτωση να προσελκύσουμε κάποιον επενδυτή να ασχοληθεί με τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. Αν δεν είχαν γίνει τόσα έργα (έστω και με ρυθμούς χελώνας) τις τελευταίες δεκαετίες στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν θα υπήρχε καμία ελπίδα ούτε καν για αυτόν τον άξονα. Ποιός τρελός ιδιώτης θα έβαζε τρένο που θα έκανε 7-8 ώρες για Θεσσαλονίκη??? Οι ιδιώτες θέλουν έτοιμες υποδομές και δεν έχουν πρόθεση να κατασκευάσουν νέα δίκτυα..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 12:27 am    Post subject: Reply with quote

Ένα update για μια διαφωνία που είχαμε για το group-ακι του fb.
Mea culpa !
Τα άτομα δηλώνουν σύμβουλοι της Διοίκησης, τείνουν ευήκωα ώτα στις παρατηρήσεις των επιβατών ( Shocked ), και έκαναν μια εξαιρετική προσπάθεια με το κάτωθι site:
http://tickets.trainose.gr/dromologia/

Το site μοιάζει με αυτά αεροπορικών εταιρειών (...), σου βγάζει ακόμα και την φορά του συρμού ώστε να διαλέγεις που θα "βλέπει" η θέση που θα κρατήσεις !
Πραγματικά ευχάριστη έκπληξη αυτό το site, ελπίζω να συνεχίσει.

Ένα μπράβο στα παιδιά που βρίσκονται πίσω απ΄την προσπάθεια, αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί και κατά το παρελθόν υπήρξαν αξιόλογες προσπάθειες, αλλά χάθηκαν μέσα στο γενικότερο "κλίμα" που υπάρχει στον Οργανισμό...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 38, 39, 40  Next
Page 27 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr