View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Jul 28, 2010 12:55 pm Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο, είναι το θέμα με τη Siemens. Το είχα ξεχάσει τελείως Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως! |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
|
Άυριο αν προλάβω θα βγάλω βιντεάκια να δείτε το ΣΚ από χώρους που δεν θα είναι προσβάσιμοι στο κοινό ούτε κατά τη λειτουργία της επέκτασης όπως το υπόγειο αμαξοστάσιο και άλλες υποστηρικτικές εγκαταστάσεις καθώς και τη σήραγγα...  |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Jul 30, 2010 8:11 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και πάλι...
Συνεχίζοντας τη σειρά με τα βίντεο από την επέκταση του Ελληνικού, σήμερα θα δούμε έναν από τους χώρους που δεν θα είναι προσβάσιμοι στο κοινό ούτε κατά τη λειτουργία της γραμμής...
Το Αμαξοστάσιο Ελληνικού όπως λέγεται είναι ένας τεράστιος υπόγειος χώρος που χωράει 8 συρμούς (4 πίσω και 4 εμπρός όπως θα δείτε το βίντεο), έχει πλήθος υπόγειων χώρων (αποθήκες, χωροί τεχνικού εξοπλισμού κτλ) αλλά βρίσκονται σε πολύ μικρότερο βάθος από τους σταθμούς (8 - 15 μέτρα) καθώς από πάνω του βρίσκεται η οδός πρόσβασης από τη Βουλιαγμένης προς τον ανατολικό αεροσταθμό του πρώην ανατολικού Αεροδρομίου. Κατά την αποκατάσταση, ανακατασκευάστηκε η οδός και διαθέτει 2 + 2 λωρίδες και μια μεγάλη νησίδα όπου θα φυτευθούν πολλά δέντρα...
Πάμε να δούμε...
Νότια Επέκταση Γραμμής 2 Μετρό Αθήνας προς Ελληνικό
Αμαξοστάσιο Ελληνικού
30 Ιουλίου 2010
http://www.youtube.com/watch?v=rX4aDgBbinU |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jul 30, 2010 9:59 pm Post subject: |
|
|
Φιλε StavrosGramm κα-τα-πλη-κτι-κο!!!!. Μοναδικος χωρος , για τα ελληνικα δεδομενα το υπογειο αμαξοστασιο. Για αλλη μια φορα σε ευχαριστουμε για τις μοναδικες εικονες που εχουμε την τιμη να βλεπουμε πρωτοι.
Υ.Γ. Οι δικοι σου κλαρινα ακουνε στο εργοταξιο?  |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sat Jul 31, 2010 10:59 pm Post subject: |
|
|
Σαν Χριστοδουλόπουλος μου ακούγεται!  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 1:03 pm Post subject: |
|
|
μπραβο για το βιντεο!!
Να πω ότι το αμαξοστασιο το περιμενα ποιο φαρδυ-πλατυ και φωτεινο!
Επισης δεν μοιαζει να ειναι 15 μετρα κατω απο τη γη. Πως κατασκευαστηκε αυτό? Με ανοιχτο ορυγμα ή με υπογεια εκσκαφη?
Ποιος ο σκοπος της υπαρξης του, ειναι για σταθμευση αμαξοστοιχειων μονο ή εχει και καποιο αλλο ρολο?
η Εισοδος-εξοδος των αμαξοστοιχειων πως γινετε, υπαρχει και σε αλλο ακρο των γραμμων επιφανειακες εγκαταστασεις? |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 3:39 pm Post subject: |
|
|
Φίλε corsakia, είναι λίγο σκοτεινό γιατί δεν ανάβουμε όλα τα φώτα (οικονομία... )
Το βάθος μεταβάλλεται όπως έγραψα από 8 - 15 μέτρα λόγω της κλίσης του εδάφους (στο σημείο απ' όπου μπήκα είναι 8 μέτρα).
Τώρα όσον αφορά το τρόπο κατασκευής, κατασκευάστηκε με τη μέθοδο του ανοιχτού ορύγματος (cut & cover) καθώς από πάνω βρίσκεται η οδός πρόσβασης στον πρώην ανατολικό αεροσταθμό που έχουμε καταργήσει και τώρα αποκαθιστούμε. Να μια φωτό από την περίοδο της κατασκευής (φαίνομαι και εγώ λίγο, συγνώμη γι' αυτό ):
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/001.jpg
Ο σκοπός του είναι η στάθμευση 8 συρμών και η δυνατότητα πραγματοποίησης συντήρησής τους καθώς και ο καθαρισμός τους...
Η είσοδος έξοδος των συρμών στο αμαξοστάσιο γίνεται υπόγεια με υπηρεσιακή σήραγγα που συνδέει την κυρίως σήραγγα με το αμαξοστάσιο. Στην επιφάνεια δεν θα υπάρχει καμμία άλλη εγκατάσταση..
Έφτιαξά ένα πρόχειρο σχέδιο για τα καταλάβετε καλύτερα τη θέση και τον τρόπο σύνδεσης του αμαξοστασίου:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/Plan.jpg |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 7:59 pm Post subject: |
|
|
Συνεχίζουμε με τα βιντεάκια από την επέκταση του Ελληνικού...
Πάμε στην αρχή του έργου, στο σημείο σύνδεσης της υπάρχουσας σήραγγας μετά τον σταθμό "Άγιος Δημήτριος" με τη νέα προς Ελληνικό...
Για να πραγματοποιηθεί αυτή η διασύνδεση, έγινε μια μεγάλη εκσκαφή με τη μέθοδο του cut & cover με αποτέλεσμα να κλείσουν 2 λωρίδες (1 σε κάθε ρεύμα) στη Λ. Βουλιαγμένης. Τις ημέρες που όλοι εμείς θα λείπουμε διακοπές, τις ημέρες του 15άυγουστου, οι "άτυχοι" υπεύθυνοι και εργάτες του συγκεκριμένου εργοταξίου θα δουλεύουν για τα αποκατασταθεί η κυκλοφορία και από τις 17 Αυγούστου να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αργότερα από Σεπτέμβρη θα φυτευθούν το γρασίδι, οι θάμνοι και τα δέντρα.
Στο βίντεο που θα δείτε είμαι στη νησίδα και δεξιά και αριστερά μου (εκεί που το υψόμετρο είναι χαμηλότερα) θα μπεί η άσφαλτος αφού σπάσουν τα τσιμεντένια τοιχια και απομακρυνθούν οι περιφράξεις:
http://www.youtube.com/watch?v=lIMOHI62vWc |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 1:43 pm Post subject: |
|
|
Ανοίγουν στις 8 Αυγούστου οι σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι και Μεταμόρφωση (!) του Προαστιακού. Μόλις το ανακοίνωσε το γκρουπάκι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο facebook. Άντε, καλορίζικοι!!!
Edit: Πάρτε και ένα σχετικό αρθράκι από το in.gr:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231054178 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 11:30 am Post subject: |
|
|
Όντως πολύ καλή ιδέα στη θεωρία. Όμως, αν η κατασκευή αφορά μόνο σε τραμ με μέγεθος που θα σκεπάζει δύο λωρίδες όπως βλέπουμε στις φωτό του άρθρου τότε θα υπάρξει ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα: θα είναι αδύνατον να στρίψει σε δρόμο με μία λωρίδα. Θα πρέπει, επομένως να προβλεφθούν και τραμ μικρότερου μεγέθους που θα σκεπάζουν μία λωρίδα μόνο.
Επίσης πρέπει να είναι αρκετά ψηλό για να περνούν από κάτω του φορτηγά, αλλά και κοντό για να μην βρίσκει σε γέφυρες. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 1:13 pm Post subject: |
|
|
Επίσης μην παραβλέπουμε τον βαθμό επικινδυνότητας για τους οδηγούς όσο αφορά στο πόσο θα τους αποσπά την προσοχή και θα τους παραπλανείς. Ένα τραμ που θα περνάει πάνω και δίπλα από το κεφάλι σου χρειάζεται εξοικείωση ώστε να μην σε μπερδεύει στις κινήσεις σου, και όσο αφορά την οδική ασφάλεια είναι έγκλημα να πεις ότι οι οδηγοί σε κάποιο διάστημα θα "συνηθίσουν". Προσωπικά δεν θα ήθελα ένα τέτοιο τραμ να κινείται στον δρόμο που οδηγάω. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu Aug 05, 2010 1:23 am Post subject: |
|
|
Παιδιά, γνωρίζει κανείς τίποτα παραπάνω για το θέμα με την Siemens και την επέκταση του Μετρό προς Ελληνικό; Από ότι έχω καταλάβει, το έργο έχει κολήσει γιατί οι υπουργοί φοβούνται να πάρουν την απόφαση να αγοράσουν υλικό από την Siemens για να λειτουργήσει η επέκταση. Αλλά όλα τα άρθρα λένε ότι αναμένεται να λυθεί το πρόβλημα μέχρι τον Μάρτιο του 2011. Από περιέργεια, τι περιμένουμε να αλλάξει μέχρι τότε; Προφανέστατα, δεν πρόκειται να έχει διαλευκανθεί η υπόθεση μέχρι τότε. Ούτε και - πιστεύω - θα έχει ξεχαστεί. Άρα τι;
Όπως το βλέπω το πράγμα, εάν μπορεί να αντικατασταθεί η Siemens, έχει καλώς. Αλλιώς τι το καθυστερούνε; Ας έχει το θάρρος ο υπουργός να πει ότι αυτή είναι η μόνη λύση και να λειτουργήσει το Μετρό ΤΩΡΑ. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Aug 05, 2010 9:02 am Post subject: |
|
|
Φίλε Alkis δεν ξέρω και εγώ τι περιμένουν να αλλάξει έως τον Μάρτιο. Και εγώ πιστεύω ότι ειναι θέμα θάρρους..
Δες ένα απόσπασμα από παλαιότερό μου post:
"....Απ' ότι έχω ακούσει το Υπουργείο δεν μπορεί να υπογράψει μια συμπληρωματική σύμβαση όσον αφορά κάποια συστήματα τηλεδιοίκησης της επέκτασης που είναι απαραίτητη για την κίνηση των συρμών λόγω του θέματος Siemens. Το θέμα είναι ότι όλο το σύστημα του Μετρό είναι συμβατό μόνο με το σύστημα της συγκεκριμένης εταιρείας (έχει εγκαταστήσει το ίδιο σε όλο το δίκτυο) οπότε... αδιέξοδο....."
Εφόσον αναγκαστικά θα το εγκαταστήσει η Siemens δεν ξέρω γιατί καθυστερούν... Ίσως περιμένουν να περάσει ο καιρός για να πιάσει πιο πολύ το "δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο...." |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 10:07 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα παραδόθηκαν δύο σταθμοί του Προαστιακού: η πολύπαθη Μεταμόρφωση (μετά από χρόνια καθυστερήσεων) και οι Άγιοι Ανάργυροι, που είναι ο πρώτος σταθμός που παραδίδεται στο τμήμα Αθήνα-ΣΚΑ. Μεγαλώνει το δίκτυο  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Aug 18, 2010 9:59 pm Post subject: |
|
|
gia ton stathmo axarnes xeroume kati? apo ton maio tha anoige...!
*sorry gia ta greeklish |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Aug 23, 2010 1:50 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα αποκατάστασης της Λ. Βουλιαγμένης στο επίμαχο σημείο μετά τον Σταθμό "Άγιος Δημήτριος"...
Επιτέλους σε 1 περίπου μήνα η ταλαιπωρία στο σημείο θα αποτελεί παρελθόν.
Ο λόγος που θα αργήσει τόσο η αποκατάσταση είναι το γεγονός ότι οι εργασίες θα γίνονται μόνο βράδυ.. (10.00 με 06.00)...
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231056170 |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:26 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: | gia ton stathmo axarnes xeroume kati? apo ton maio tha anoige...!
*sorry gia ta greeklish |
Και ο Ταύρος θα άνοιγε την Άνοιξη.
Πάντως στο φεισμπουκ η τραινοσε λέει οτι κάτι θα μπει στις ράγες! Μπες ελεύθερα και θα βγάλεις το συμπέρασμα σου.
Σήμερα η Νετ έλεγε ότι τις επόμενες μέρες(? ) θα ανακοινωθούν οι τελικές ημερομηνίες παράδοσης του Μετρό.
Για να δούμε κάποιοι θέλουν να πάνε με το μετρό στο Πράκτικερ του Αιγάλεω-σύνορα Αγ.Βαρβάρας( και όχι Χαιδάρι όπως λένε).  |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Aug 31, 2010 9:44 am Post subject: |
|
|
per88 wrote: |
Για να δούμε κάποιοι θέλουν να πάνε με το μετρό στο Πράκτικερ του Αιγάλεω-σύνορα Αγ.Βαρβάρας( και όχι Χαιδάρι όπως λένε).  |
Τι εννοείς? |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 10:07 pm Post subject: |
|
|
Εξελίξεις θα έχουμε τις επόμενες μέρες για την επέκταση του Ελληνικού...
Τα έργα ολοκληρώνονται και σε ότι αφορά τις επιφανειακές αποκαταστάσεις. Ειδικότερα στο σημείο κοντά στον σημερινό σταθμό του Αγίου Δημητρίου που η Λ. Βουλιαγμένης γίνεται 2 λωρίδες οι εργασίες προχωρούν όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα ολοκληρωθούν περί τις 20 του μήνα. Η μόνη περίπτωση που οι επιφανειακές αποκαταστάσεις έχουν σταματήσει είναι ο σταθμός "Ηλιούπολη" γιατί είμαστε σε αναμονή έγκρισης των σχεδίων από την Αττικό Μετρό.
Τις επόμενες μέρες θα δείτε και νέα video από τις παραπάνω εργασίες.
Επίσης με ανυπομονησία περιμένουμε ενημέρωση από το Υπουργείο Υποδομών σε ότι αφορά την παράδοση της επέκτασης στο κοινό γιατί μπορεί να είναι έτοιμη αλλά υπάρχει το θέμα με τη Siemens. Χτές έδωσε μια συνέντευξη ο Μαγκριώτης (αντιγράφω από το site του Υπουργείου):
"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας κάλεσα για την επικαιρότητα την ακραιφνώς πολιτική, για να την σχολιάσουμε, αλλά πριν θα ήθελα, το εξής: αν μπορείτε να μας πείτε, πόσο κολλάει το θέμα με την Siemens αναφορικά με την γραμμή του ΜΕΤΡΟ στο Ελληνικό, γιατί περιμένουν πολλοί άνθρωποι να λειτουργήσει ο σταθμός κ. Μαγκριώτη, και πείτε μου αν είστε έτοιμος να βασιστείτε να δώσετε μια απάντηση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: Έγινε ένας διαγωνισμός από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Ήταν η μόνη εταιρεία που είχε καταθέσει πρόταση, για τα ηλεκτρομηχανικά. Η προηγούμενη Κυβέρνηση με τις εκλογές δεν προχώρησε – να το πω έτσι – την ανάδειξη του μειοδότη και έμεινε στον αέρα αυτή η διαδικασία και έτσι παραμένει. Υπάρχει ένα ζήτημα με τη Siemens. Ένα ζήτημα θεσμικό, πολιτικό και ηθικό, θα έλεγα, το οποίο έχουμε θέσει ως Υπουργείο Υποδομών. Το έχει θέσει και η Κυβέρνηση. Έχουν κατατεθεί ερωτήματα προς τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας, προς την ΕΕ. Περιμένουμε αυτές τις απαντήσεις και πολύ γρήγορα, τις προσεχείς μέρες θα ανακοινώσουμε τις επιλογές μας στηριζόμενοι πάντοτε στη βασική κεντρική επιλογή της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού για απόλυτη διαφάνεια και προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το περιμένουμε, διότι πάνω σε αυτό θα χρειαστείτε ένα ακόμη μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι να τελειώσει ο σταθμός. Έτσι δεν είναι;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ: Ακριβώς, γιατί τα έργα πολιτικού μηχανικού όπως λέγονται ολοκληρώνονται, και υπάρχουν μετά τα ηλεκτρομηχανολογικά, οι σηματοδοτήσεις, τα οποία χρειάζονται τις υψηλές τεχνολογίες και εκεί ακριβώς είχε προκηρυχθεί αυτός ο διαγωνισμός, ο οποίος δεν ολοκληρώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση, γιατί ξέσπασε το σκάνδαλο Siemens και εκεί βρισκόμαστε αναζητώντας πάντοτε την απόλυτη διαφάνεια στα θέματα αυτά. Γιατί είναι επιλογή της Κυβέρνησης, είναι απόλυτη επιθυμία των πολιτών."
Άντε να δούμε....  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 11:02 am Post subject: |
|
|
Ερχονται ανακοινώσεις για νέα έργα, δρόμους, μετρό Θεσσαλονίκης και Αθήνας, εν' όψει της ΔΕΘ.
Σημειώνω, οσον αφορά τα έργα μετρό:
- επεκτάσεις μετρό Θεσσαλονίκης
- Δημοπράτηση 1ου τμήματος γραμμής 4!!! δυστυχώς πάμε για σαλαμοποίηση της 4 και η Κηφησίας μένει χωρίς μετρό για τα επόμενα 12-15 χρόνια
- επέκταση μετρό προς Ιλιο-Καματερό.
Περισσότερα απο την Ημερησία, εδώ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=54993147 |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 10:37 am Post subject: |
|
|
Πλάκα θα έχει το τμήμα της γραμμής 4 να κατασκευαστεί πιο γρήγορα από τον Πειραιά.
Μου αρέσει που οι οδηγοί των λεωφορειακών γραμμών του Αεροδρομίου (Χ95) είναι καλοντυμένοι,όχι λέτσοι.Εντυπωσιάστηκα. Νόμισα ότι είμαι σε άλλη χώρα.
Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους λάτρεις του ΗΣΑΠ από την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα με λεωφορεία θα κινούνται οι επιβάτες στο τμήμα Άνω Πατήσια-Ειρήνη από 17/9 ως 26/9. Καλή δύναμη! |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 7:55 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους...
Στην επέκταση του Ελληνικού οι αποκαταστάσεις στην επιφάνεια έχουν ανεβάσει ρυθμούς (είναι οι τελευταίες εργασίες που απομένουν βέβαια) και εξελίσσονται σε όλα τα μέτωπα πλέον. Προσωπικά για μένα σήμερα ήταν η τελευταία μου μέρα στο έργο του Ελληνικού . Φυσικά θα συνεχίσω να ενημερώνω το forum για οτιδήποτε μαθαίνω...
Δυστυχώς το έργο στο οποίο θα βρίσκομαι από αύριο δεν έχει κανένα ενδιαφέρον (αγωγοί ομβρύων στο Θριάσιο ) αλλά ελπίζω σύντομα να ξεκινήσει κάποιο νέο μεγάλο έργο...  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 8:22 pm Post subject: |
|
|
Άντε με το καλό στα εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού!  |
|
Back to top |
|
 |
|