stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 386, 387, 388  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά ένα μεγάλο μπράβο σε όλους για τις "ανταποκρίσεις" σας!

Ένα άλλο θέμα που προέκυψε σήμερα: θυμάστε παλαιότερες συζητήσεις μας με αφορμή το "σταμάτημα" των έργων στα υπολοιπόμενα τμήματα του "πετάλου" του Μαλιακού κάποιοι είχαμε εκφράσει την άποψη ότι είναι θέμα της εταιρείας ΑΤΤΙ-ΚΑΤ και όχι του Υπουργείου....
Προς επιβαιβέωση των απόψεων αυτών σήμερα έμαθα ότι η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ πούλησε το μερίδιο των μετοχών της στην Αττική Οδό (10%) στην ATE Bank προς αναζήτηση οικονομικής βοήθειας.
Η ανακοίνωση της τράπεζας:

«Η ΑΤΕbank ανακοινώνει την αγορά 233.817 ονομαστικών μετοχών της εταιρείας ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. και 211.614 ονομαστικών μετοχών της εταιρείας ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε. από την εταιρεία ΑΤΤΙΚΑΤ Α.Τ.Ε. (ποσοστό 9,88% του συνόλου των μετοχών, αντίστοιχα).
Η εν λόγω συναλλαγή έγινε σε συνέχεια της από 18-6-2010 δεσμευτικής προσφοράς προς την εταιρεία ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ».
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 58

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 10:37 pm    Post subject: Reply with quote

Αναγκαστηκε να πουλησει ναι αλλα ξερεις ισως μια αιτια να ηταν και αυτη:
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1012812
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, έχεις δίκιο, σε αυτή τη χώρα κάποιοι δαιμονοποιούν τις επενδύσεις (τις θέλουμε ή οχι? τις θέλουμε αλλά μάλλον χωρίς να συμφαίρει τον ιδιώτη που την κάνει!) αλλά παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουν και άλλες εταιρείες που έχουν "υοθετήσει" ολυμπιακά ακίνητα....
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 144
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Mon Jul 19, 2010 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Αλάζει η χάραξη τελικά η χάραξη στη λίμνη Καιάφα.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231052734



Θετικό το βλέπω αυτό για τον Καιάφα...πέρασα απο εκεί χτες , σχεδόν 3 χρόνια μετά απο τις καταστρεπτικές πυρκαγιές , και οι πληγές δεν έχουν επουλωθεί...πόσο μάλλον να γίνει η περιοχή κατα μήκος του υπάρχοντος δρόμου ένα απέραντο εργοτάξιο...

Ο δρόμος πρέπει να περάσει απο άλλο σημείο....λύσεις υπάρχουν, ακόμα κι αν καθυστερήσει η κατασκευή ή κοστίσει αρκετά παραπάνω!
Αξίζει τον κόπο!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 862
Location: White River

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 1:20 am    Post subject: Reply with quote

Αεροφωτογραφηση Ιονιας Οδου

Τμημα: Αντιρριο-Κεφαλοβρυσο.

Οπως εχετε ηδη καταλαβει, αγαπητοι φιλοι, προσφατα, παρεα με τον πιλοτο του foroum μας, corfu και με τον τσεσνακουλα!!! ειχαμε μια θαυμασια πτηση στην περιοχη της Δυτ. Ελλαδος. Η ευκαιρια δεν περασε ανεκμεταλλευτη και η φωτογραφικη μου μηχανη γονατισε απο τον αριθμο των ληψεων. Μαζι μου ομως ειχα και δευτερη , του φιλου mike, που προνοησε να μου την δωσει, με εντολες για πυρ κατα βουληση.
Ξεκιναμε, με ενα ορεκτικο, το οποιο ειναι η κατασκευη της Ιονιας Οδου, απο το Αντιρριο μεχρι το Κεφαλοβρυσο και την αρχη της νεας παρακαμψης Αγρινιου.

Η φωτογραφηση αρχιζει πανω απο το σημειο κατατεθεν της περιοχης τη γεφυρα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03863.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03706.jpg
Προς Μακυνεια
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03705.jpg
Η χαραξη της Ιονιας Οδου απο το Αντιρριο μεχρι τη Μακυνεια. Πισω η Παλιοβουνα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03865.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03866.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03867.jpg
Στο βαθος η σηραγγα και η γεφυρα Μακυνειας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09828.jpg
Πλησιαζουμε
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03868.jpg
Πλησιαζουμε πιο κοντα στη σηραγγα και στη γεφυρα Μακυνειας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03869.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03871.jpg
Τα αρχαια που εχει αναφερει και απο τις εκτενεις παρουσιασεις του στην περιοχη, ο φιλος orthodontist.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03870.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03872.jpg
Πλησιαζουμε την Παλιοβουνα, οπου ακομα δεν εχει ξεκινησει τιποτα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03873.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09961.jpg
Πεταμε γυρω απο την Παλιοβουνα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09962.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03877.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03878.jpg
Και πλησιαζουμε προς τα εργα , που ξεκινουν απο το εργοστασιο της Θερμοζελ.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03876.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03879.jpg
Το εργοστασιο της Θερμοζελ και αρχη των εργων.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09963.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09964.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03880.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03881.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03883.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03884.jpg
Πεταμε πανω απο τα Χανια Γαυρολιμνης.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09966.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03887.jpg
Μια πανοραμικη απο τα Χανια Γαυρολιμνης μεχρι τη Θερμοζελ.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09967.jpg
Πλησιαζουμε τον ποταμο Εύηνο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09969.jpg
Εύηνος
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03890.jpg
Πλησιαζουμε προς τη γεφυρα του Εύηνου
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09970.jpg
Βλεπουμε την κατασκευη των πυλωνων της γεφυρας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03892.jpg
Απομακρυνομαστε και παμε προς την σηραγγα Καλυδωνας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03893.jpg
Το εργοταξιο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03894.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03895.jpg
Ο δρομος οπως κατευθυνεται προς τη σηραγγα Καλυδωνας
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03896.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03897.jpg
Σηραγγα Καλυδωνας.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03898.jpg
Εδω τρυπαει η σηραγγα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03899.jpg
Ανοιγομαστε προς το Μεσολογγι. Βλεπετε τη χαραξη της Ιονιας Οδου που οδηγει στο Κεφαλοβρυσο και στην παρακαμψη Αγρινιου.
Η χαραξη κανει οκταρια. Shocked Shocked Shocked
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03900.jpg
Παμε πιο κοντα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03901.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03903.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03904.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03907.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03908.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03910.jpg
Εδω κοιταμε πισω προς τον Εύηνο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03913.jpg
Κι εδω στο βαθος η Βαρασοβα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03918.jpg
Προς Κεφαλοβρυσο.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03919.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03920.jpg
Στο βαθος ξεκιναει η παρακαμψη Αγρινιου.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03921.jpg
Πανοραμικη της Ιονιας Οδου, αριστερα παρακαμψη Αγρινιου και δεξια φευγει ο παλιος ο δρομος για Κλεισουρα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03922.jpg
Εδω τελειωνουμε προς το παρον, πετωντας πανω απο το Αιτωλικο. Στο βαθος η Ιονια Οδος.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03923.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Και ένα τραγικό συμβάν στην υπό κατασκευή Ιόνια οδό...

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/messolonghi/1039-2010-07-19-17-40-42
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 5:47 am    Post subject: Reply with quote

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε σήμερα το τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Βογατσικού Καστοριάς έως τον Αλιάκμονα Κοζάνης του κάθετου άξονα «Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή» της Εγνατίας οδού. Με το κομμάτι αυτό ολοκληρώθηκε ο οδικός άξονας από τη Σιάτιστα μέχρι την Κορομηλιά, μήκους 51 χιλιομέτρων, που συνδέει την Εγνατία οδό με την Καστοριά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το τελευταίο τμήμα Κορομηλιά – Ιεροπηγή / Κρυσταλλοπηγή μήκους 30 χλμ θα δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα.

http://www.rthess.gr/articles_det.asp?artid=2622

Αλλά και νέο ατύχημα στον ίδιο δρόμο με αρκούδα

Νέο τροχαίο με θύμα μία αρκούδα στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή. Αυτή τη φορά πρόκειται για μία ενήλικη αρσενική, ηλικίας 5 ετών και βάρους 120 κιλών. Η άτυχη αρκούδα χτυπήθηκε θανάσιμα, από διερχόμενο όχημα στο 5ο χλμ. Αλιάκμονα - Μικροκάστρου, στην προσπάθειά της να διασχίσει το δρόμο.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=184811
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 11:27 am    Post subject: IONIA ΟΔΟΣ Reply with quote

Το παρακάτω άρθρο απο το σημερινό ΒΗΜΑ:

"Η κατασκευή της Ιονίας οδού... σκόνταψε στη λίμνη Καϊάφα"
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗΣ

"Το Συμβούλιο της Επικρατείας (2473/2010) σταμάτησε την κατασκευή της Ιονίας οδού στο τμήμα που διέρχεται από την περιοχή του Δήμου Ζαχάρως Ηλείας λόγω της λίμνης Καϊάφα, η οποία είναι προστατευόμενη από το δίκτυο Νatura και ενδέχεται να υποστεί σοβαρό κίνδυνο από την εκτέλεση του έργου. Η Ιονία οδός, τμήμα του λεγόμενου Δυτικού Αξονα, είναι ενταγμένη στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Αυτοκινητόδρομων και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με το λιμάνι της Καλαμάτας. Οι σύμβουλοι της Επικρατείας του Ε΄ Τμήματος, καλούμενου και ως οικολογικού Τμήματος, αναφέρουν ότι η Ιονία οδός διέρχεται από την περιοχή της λίμνης Καϊάφα, η οποία εντάσσεται στον Τόπο Κοινοτικής Σημασίας του δικτύου Νatura 2000. Μάλιστα στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αναφέρουν οι δικαστές, συνομολογείται ότι ορισμένοι από τους οικισμούς που βρίσκονται γύρω από τη λίμνη Καϊάφα «θα υποστούν σημαντικές οχλήσεις». Ετσι οι σύμβουλοι Επικρατείας δέχθηκαν τους ισχυρισμούς κατοίκων και ιδιοκτητών ακινήτων του Δήμου Ζαχάρως που είχαν προσφύγει στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο ότι παράνομα επιλέχθηκε η χάραξη της Ιονίας οδού από τον Τόπο Κοινοτικής Σημασίας της λίμνης Καϊάφα, χωρίς να εκτιμηθεί ότι αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στη λίμνη, όπως και στην πανίδα και χλωρίδα της περιοχής.

Η δικαστική απόφαση δίνει μάλιστα ιδιαίτερη έμφαση στην προειδοποιητική επιστολή της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ενωσης που είχε σταλεί στην κυβέρνηση, και η οποία έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις σημαντικές επιπτώσεις του έργου στο περιβάλλον της προστατευόμενης περιοχής της λίμνης Καϊάφα, καθώς, όπως επίσης τόνιζε, δεν ελήφθησαν τα κατάλληλα μέτρα, με συνέπεια να τίθενται σε σοβαρό κίνδυνο τα οικολογικά χαρακτηριστικά της περιοχής.

Τα σχόλια δικά μας!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε pindos10 και corfu ένα μεγάλο μπράβο για τις καταπληκτικές διά αέρος φωτογραφίες και την περιγραφή του τι βλέπουμε...θυμηθήκαμε σίγουρα τις (όχι και τόσο) παλιότερες καλές ....εποχές του φίλου corfu και τις αεροδιαδρομές του στην Εγνατία!!! Wink
Μια που είδατε την Ιόνιο Οδό από ψηλά σίγουρα θα μπορείτε να μας πείτε σε ποσο τις εκατό επί του συνόλου του δρόμου εκτελούνται έργα???? Question
Και όπως λέει και το τραγούδι του Χατζή...αν το παραφράσουμε λίγο....αν τον κοιτάς από ψιλά μοιάζει (στην περίπτωση μας) ο δρόμος ζωγραφιά Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=pR240P9z5Zw
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 254
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια και από μένα! Πάντα τέτοια! Χαίρομαι που συμμετείχα μέσω της μηχανής μου στο εγχείρημα, όχι θα σας άφηνα να μείνετε από μπαταρία ή μνήμη στα 1000 πόδια.

Εκτίμηση παράδοσης:
Αντίρριο - Μεσολόγγι - Αιτωλικό (πλην Παλιοβούνας) το 2012. Σήραγγα Παλιοβούνας το 2013.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια για την υπέροχη παρουσίαση της Ιόνιας οδού από αέρος. Καταπληκτικές φωτογραφίες για ένα μέρος που φαίνεται ακόμα πιο όμορφο από ψηλά (οι χρωματισμοί των καθαρών νερών στην Μακύνεια μιλούν από μόνοι τους).
Σχετικά με τον χρόνο παράδοσης και τις εκτιμήσεις που γίνονται, θα ήθελα να θυμίσω ότι ο συμβατικός χρόνος παράδοσης του νότιου τμήματος (έως νότια είσοδο ευρείας παράκαμψης Αγρινίου) είναι Απρίλιος 2011. Φυσικά η διαφαινόμενη κατασκευή σήραγγας στην Παλιοβούνα δεν περιλαμβάνεται.
Η εταιρία παραχώρησης έχει κάθε λόγο να παραδώσει προς χρήση το τμήμα αυτό καθώς προσδοκά σε έσοδα διοδίων από τον προβλεπόμενο σταθμό στην περιοχή του εργοστασίου της Θερμοζέλ αμέσως μετά την Παλιοβούνα (και για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν προσέξει, απέναντι από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ λειτουργεί ξενοδοχειακή μονάδα 4 αστέρων ιδιοκτησίας Θερμοζέλ με ονομασία ¨Ελαιώνας¨-αξίζει τον κόπο μιας στάσης).
Επίσης άν προσέξετε στις αεροφωτογραφίες στην περιοχή της Θερμοζέλ θα δείτε μια μικρή τεχνητἠ λίμνη (ναι σωστά λίμνη) μεταξύ Θερμοζέλ και Ιόνίας οδού όπου ο ιδιοκτήτης της Θερμοζέλ διατηρεί ένα μικρό καταφύγιο ζώων (και πάντα πρόθυμος να σας ξεναγήσει).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Πολλή διαφήμιση στη Θερμοζέλ Cool Να κάνει δώρο από ένα τζάκι Laughing

Ωραίο το φωτορεπορτάζ!


Last edited by agr-engineer on Tue Jul 20, 2010 3:41 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 124

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Μια απορία μιας και δεν την γνωρίζω καλά την περιοχή ,
η σηραγγα και η γεφυρα Μακυνειας στην ουσία κατασκευάζονται για να παρακάμψουν το βουνό της Παλιοβούνας ;
Σωστά ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι,βρίσκονται ακριβώς πριν την Παλιοβούνα. Στο βουνό θα διανοιχτεί δίδυμη σήραγγα 2,3 χιλιομέτρων περίπου η καθεμία που θα βγάζουν ακριβώς πριν και πίσω από τη Θερμοζέλ που ανφέρθηκε πιο πάνω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες οι εναέριες λήψεις σας παιδιά!!!
Ευχαριστούμε και περιμένουμε και τις επόμενες.
Ο δρόμος είναι αρκετά πιο πίσω από ότι φανταζόμουν. Η σήραγγα της Καλυδώνας τίποτα ακόμα Mad Μα καλά 2 χρόνια τι κάνουν; Σε αντίθεση ο Μορέας το πήγε σφαίρα και ήδη παραδίδει τμήματα.
Από αέρος πάντως έχουν άλλο αέρα οι λήψεις!
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 7:09 pm    Post subject: Reply with quote

O Μεσσήνιος Λάκωνας απαντά...για το Λεύκτρο-Σπάρτη...Δουλεύουν μέχρι Λογκανίκο από Λεύκτρο τουλάχιστον με αρκετά καλούς ρυθμούς..τέλειωσαν τα τεχνικά γύρω από το Λεοντάρι...γέφυρα Αλφειού, σιδηροδρομικής γραμμής μεταφοράς δρόμου......έχουν κολήσει σε αρχαία στο Κυπαρρίσι Πελάνας στην είσοδο του Νομού Λακωνίας...αλλά όχι τιπότε ιδιαίτερο...ο μεγάλος φόβος είναι όταν πλησιάσουν στην Πελάνα μην πέσουν σε τίποτε άγνωστο...
Από Κλαδά προς τα πάνω..νιετ...τίποτα ακόμη...
2 τεχνικά μεγάλα έτοιμα...από το Λογκανίκο όπως βλέπετε απέναντι στο βουνό...
Έχει ο δρόμος cut and cover...αλλά μικρά...200 αρια και 300 άρια αν θυμάμαι καλά πρέπει να δω την οριζοντιογραφία αύριο στο γραφείο και να σας ενημερώσω...
Θα προσπαθήσω μέσα στην εβδομάδα να ρίξω ένα σκανάρισμα με καμμιά φώτο
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

Φοβερές οι αεροφωτογραφίες από την Ιόνια οδό! Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά!
Απογοητεύτηκα όμως...
Κατα τη γνώμη μου πλέον είναι αδύνατο να δοθεί το κομμάτι από Αντίρριο μέχρι παράκαμψη Αγρινίου τον Απρίλιο του 2011. Από ότι κατάλαβα, από Χάνια Γαβρολίμνης μέχρι και τη νέα γέφυρα του Εύηνου δεν έχει γίνει καν χάραξη του δρόμου, όπως και από τη γέφυρα μέχρι τη σήραγγα Καλυδώνας. Επίσης και στην περιοχή του Μεσολογγίου υπάρχουν κομμάτια που προφανώς δεν τα έχουν αγγίξει, προφανώς εξ'αιτίας των απαλλοτριώσεων. Πότε θα προλάβουν να γίνουν όλα μέσα σε 9 μήνες;
Εσείς παιδιά που έχετε και την εμπειρία της Εγνατίας, πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό;
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 144
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue Jul 20, 2010 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίο και κατατοπιστικότατο το αεροφωτορεπορτάζ!!

Θέλουμε και άλλα τέτοια στο μέλλον !!! Wink

Με βάση την εμπειρία και την σημερινή κατάσταση , δεν βλέπω να ολοκληρώνεται το συγκεκριμένο κομμάτι , και με την Παλιοβούνα μαζί, πρίν το 13... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 639
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu, pindos, vas να ΄στε καλά για τισ καταπληκτικές φωτογραφίες σας! Μέρες Εγνατίας ζούμε και πάλι με την Ιόνια και τις πελοποννησιακές οδούς! Πλήρης κάλυψη.

Όσον αφορά την Ιόνια, προσωπικά πιστεύω ότι αν πιάσουν ρυθμούς Εγνατίας τα εργοτάξια, τουλάχιστον το τμήμα Αντίρριο-Κεφαλόβρυσο (χωρίς Παλιοβούνα) το πιάνουν άνετα μέχρι το το Δεκέμβρη του 11 (για Απρίλη το θεωρώ αδύνατο) Τώρα όσον αφορά την Παλιοβούνα, δεν είναι και τόσο τραγική η παράκαμψη για κανά δυο χρόνια μέχρι να γίνει το τούνελ, εκτός βέβαια από Πάσχα-Χριστούγεννα κλπ που θα πήζει σίγουρα από την μεγάλη κυκλοφορία.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 582

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα σε όλους τους φίλους. Κάτι η δουλειά, κάτι οι υποχρεώσεις στο σπίτι, καθυστέρησα να «σηκώσω» φωτό από τη βόλτα της περασμένης Κυριακής στην Μεσσηνία και στο έργο του Μορεά. Όπως θα δείτε το έργο πλέον «δουλέυεται» παντού από τη διασταύρωση του δρομάκου που εννώνει τα φανάρια της Θουρίας με τον Άρη (περίπου 1 Km από το ΤΕΙ και τον υποσταθμό της ΔΕΗ όπου ξεκινά αυτό που λέμε Περιφερειακή οδός Καλαμάτας – το τελευταίο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου) μέχρι και το Καλογερικό της Τρίπολης.
Ξεκινάμε στη Θουρία λοιπόν και πάμε προς Τρίπολη. Οι απαλοτριώσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη 3 χρόνια μετά την κύρωση του έργου στο κοινοβούλιο οπότε μπορούμε όλοι να καταλάβουμε γιατί οι ξένοι γελάνε μαζί μας και δεν παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάμε για ανάπτυξη κλπ. Στη φωτό οι τοπογράφοι έχουν «χτυπήσει» το σημείο πάνω στο δρόμο αλλά η απαλοτρίωση στα περιβόλια εκατέρωθεν του δρόμου έχει μόλις γίνει από ότι με πληροφόρησε ο θείος – πρώην ιδιοκτήτης που έτυχε να βρίσκεται εκεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria03.jpg
Λίγο πιο πάνω στο ύψος της Αίπειας και είμαστε στον δρομάκο που συνδέει το χωριό με το διπλανό χωριό του Άρη και της Ασπροπουλιάς. Εκατέρωθεν της οδού έχουν γίνει οι απαλωτριώσεις και έχουν φτιαχτεί και τα πρώτα τεχνικά για την κάτω διάβαση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Thouria02.jpg
Ο αυτοκινητόδρομος κόβει διαγώνια την τωρινή εθνική οδό στο ύψος του ισόπεδου κόμβου των Αρφαρών και φεύγει δεξιά της τωρινής οδού όπως συνεχίζουμε προς Τρίπολη. Εδώ πλέον έχουν πλήρη ανάπτυξη των εργασιών με εκσκαφές, διαστρώσεις και τεχνικά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara09.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara08.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara07.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Arfara01.jpg

Σε αυτό το σημείο ο αυτοκινητόδρομος περνά αριστερά της τωρινής οδού και συνεχίζει προς για να διασταυρώσει τον ποταμό Πάμισο
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros07.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros03.jpg
Αυτό είναι το ποτάμι του πάμισου (3 μέτρα πλάτος στο σημείο) του οποίου η διάβαση αποτέλεσε μεγαλειώδες ζήτημα της εδαφομηχανικής επιστήμης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros02.jpg
Στο πολύ βάθος η Τσακώνα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgFloros01.jpg
Ο αυτοκινητόδρομος συνεχίζει ευθεία για λόφο επάνω στον οποίο βρίσκεται το χωριό της Σκάλας και εδώ έχουμε μεγάλης έκτασης εκβραχισμούς.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Skala04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Skala03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Skala02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Skala01.jpg
Μετά τη Σκάλα και με δεξιά στροφή συνεχίζουμε για τον ανισοπέδο κόμβο στο ύψος της τωρινής διασταύρωσης προς Μελιγαλά και Κατσαρού. Εδώ μερικές φωτό από το τελευταίο τμήμα που κατασκευάζει ο Μορέας μέσα στην Μεσσηνία, την ευθεία από την Τσακώνα .
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Katsarou01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Katsarou02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Katsarou03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Katsarou04.jpg
Στην συνέχεια είναι το τμήμα Τσακώνα – Παραδείσια που ανακατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ. Είναι Κυριακή όμως και όλες οι είσοδοι είναι κλειστές αφού το εργοτάξιο δεν εργάζεται (βέβαια τα συνεργεία του Μορέα εργάζονταν σε κάποια σημεία αλλά μάλλον θα επρόκειτο για ατυχή σύμπτωση, ή σύγκριση δεν μας βοηθά και ειλικρινά δεν αξίζει να δώσουμε την παραμικρή σημασία). Με βάση όμως τις οδηγίες του Vas8 φτάνοντας στον κόμβο Παραδεισίων αφήνουμε την τωρινή εθνική οδό και μπαίνουμε στο δεξί ρεύμα (από Τρίπολη προς Καλαμάτα) που κατασκευάζει ο Μορέας. Σας αφήνω να το απολαύσετε!
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro07.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro08.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-Leyktro09.jpg
Το αριστερό ρεύμα θέλει κανά μήνα δουλειά το πολύ για να το σκουπίσουνε. Ίσως το δώσουνε στην κυκλοφορία για το 15Αύγουστο. Το σταθμό διοδίων των προσέξατε? Στην συνέχεια φτάνουμε στο Λεύκτρο και μπαίνουμε στο παραδωθέν τμήμα που λειτουργεί από το Πάσχα και παρακάμπτει τις στροφές τις Μεγαλόπολης. Φτάνοντας στο τέλος του τμήματος δεν ακολουθούμε τις ταμπέλες αλλά συνεχίζουμε ευθεία για Ασσέα Καλογερικό. Είναι προφανές ότι κάποια σημεία δεν θα είναι έτοιμα πριν το τέλος του χρόνου ίσως και λίγο παραπέρα. Το θέμα όμως είναι ότι η οδός έχει απελευθερωθεί παντού και τίποτα δεν εμποδίζει την πρόοδο των εργασιών.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko07.jpg
Και άλλα διόδια.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko08.jpg
Εδώ είναι η που η άνω διάβαση στου Μάναρι δεν έχει ξεκαλουπωθεί ακόμη και αναγκαζόμαστε να πάμε από το πλάι.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko09.jpg
Ανεβαίνουμε για τη σήραγγα στο Καλογερικό
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko10.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko11.jpg
Έξοδος σήραγγας Καλογερικού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko12.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko13.jpg
Περνάμε την κοιλαδογέφυρα και φτάνουμε στο λατομείο του Καλογερικού. Έχει αρκετή δουλειά αλλά ήδη έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko14.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko15.jpg
Εδώ φαίνεται και η ράμπα που θα κάνει την συναρμογή με το σημερινό τέλος του αυτοκινητοδρόμου στο Καλογερικό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-Kalogeriko16.jpg
Συνεχίζουμε προς Κόρινθο και φτάνουμε κοντά στην Αλέα πριν τη σήραγγα του Αρτεμησίου και βλέπουμε τις εργασίες που γίνονται για να καταργηθεί το S άκι και γλυκάνει η στροφή.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ParalagiAleas01.jpg
Στην έξοδο της σήραγγας του Αρτεμησίου συνεχίζονται οι εργασίες για να βελτιωθεί και εδώ οι γεωμετρία της οδού. Είναι Κυριακή 7 το απόγευμα και τα συνεργεία εργάζονται!!!.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemisio01-2.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Artemisio02-2.jpg
Η ίδια ιστορία και στις σήραγγες πριν τη Στέρνα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna01-1.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna02-1.jpg
Και ναι η γέφυρα στην έξοδο για το ρεύμα προς Αθήνα ολοκληρώθηκε!!!
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna03-1.jpg
Συνοπτικά:
Περιφερειακός Καλαμάτας τίποτα ακόμη
Λοιπή Μεσσηνία: Σε κάποια σημεία μόλις ξεκινάνε οπότε Τέλος του 2011 αρχές του 2012 θα είναι έτοιμο.
Τσακώνα – Παραδείσια: Δυστυχώς δεν είδα τίποτα
Παραδείσια – Λεύκτρο: Κανά μήνα
Λεύκτρο – Αθήναιο: Έτοιμο
Αθήναιο Καλογερικό: Τέλος του 2010 με εξαίρεση το περιοχή του Καλογερικού που μπορεί να καθυστερήσει λίγο.
Τρίπολη Κόρινθος: Κάποια σημεία όπως η εξομάλυνση της στροφής στον Κόμβο της Τρίπολης – Τρίπολη Βόρεια με την καινούργια ονομασία – θα πάρει κανά εξάμηνο. Κάποια άλλα σημεία όπως οι εξομάλυνση των στροφών στο Αρτεμήσιο και οι συναρμογές στη σήραγγα της Στέρνας θέλουν κανά δήμινο το πολύ. Α επίσης κοντευει να ολοκληρωθεί και η παραλαγή στο Σπαθοβούνι όπου ήδη έχει πέσει ασφαλτοτάπητας.
Η κρίσημη ερώτηση βέβαια μετά από αυτά που είδαμε εδώ αλλά και από όσα μας έδειξε το καταπληκτικό φωτορεπορταζ των Corfu- Pindos 10 στην Ιονία οδό, είναι η ακόλουθη: Τι δάνεια πήρε ο Μορέας για να κάνει το έργο και τι δάνεια πήραν οι υπόλοιποι για τους άλλους δρόμους? Γιατί η μια κοινοπραξία έπεσε με τα μούτρα και οι χρόνοι της είναι πολύ κοντά στους συμβατικούς και οι υπόλοιποι όχι? Τελικά με τις απαλοτριώσεις τι γίνεται? Σήμερα κάπου διάβασα ότι η κυβέρνηση ψάχνει τρόπο να αντιμετωπίσει το ζήτημα για να ξεκολήσουν τα έργα. Μακάρι.
Α κάτι τελευταίο ο κόμβος Σπάρτης στην Τρίπολη μετανομάστηκε σε κόμβο Τεγέας. Η καινούργια ταμπέλα γράφει πρώτα Τεγέα και μετά Σπάρτη ενώ οι ταμπέλες που έχουν τοποθετηθεί παραπέμπουν τον ταξιδιώτη στο να σκεφτεί ότι ο δρόμος για τη Σπάρτη είναι παρακάτω στο κόμβο του Λεύκτρου. Αυτό λέγεται έξυπνο marketing για να πουλήσεις τη δουλειά σου. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε όταν τελειώσει ο κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη πόσος θα είναι ο χρόνος για τη διαδρομή Τρίπολη Σπάρτη από τον τωρινό δρόμο και από τον Μορέα.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 7:28 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ Enginneer,

Θεωρώ τιμή μου που είμαι ο πρώτος που θα σου δώσω τα συγχαρτήρια για το ρεπορτάζ σου το οποίο έρχεται να συμπληρώσει τα φωτο-ρεπορτάζ των άλλων φίλων του forum (vas, pindos, corfu) και να επιβεβαιώσει αυτά που γράφεις στο τέλος ότι δηλαδή υπάρχει μεγάλη διαφορά απο κοινοπραξία με κοινοπραξία και γενκά ότι στο θέμα των δημοσίων έργων υπάρχει προσπάθεια να ξεφύγουμε απο το μπάχαλο των περσμένων ετών.

Και πάλι χίλια μπράβο σε όλους που στηρίζουμε αυτό το forum και που παλεύουμε για τη σωστή πληροφόρηση του κόσμου. Και φυσικά μόλις τελειώσουνε τα έργα θα πρέπει να είμαστε όλοι εδώ για να καταγράφουμε όλες τις πληροφορίες (σωστές και λάθος) για τους δρόμους που πλέον θα απολαμβάνουμε. Έτσι και αλλιώς θα υπάρχουν και στο μέλλον και άλλα έργα για τα οποία πρέπει να ενδιαφερθούμε.

Μια τελευταία πληροφορία για να μην σε κουράζω. Σήμερα νωρίς το πρωί μίλησα με Καλαμάτα (με νομαρχιακό στέλεχος υπεύθυνο για τα δημόσια έργα και καλό φίλο) ο οποίος έχοντας ήδη δει το ρεπορτάζ σου, μου είπε να σε ενημερώσω ότι το Λεύκτρο - Παραδείσια μάλλον πάει για παράδοση 5 Αυγούστου (μια μέρα πριν την έξοδο των αδειούχων του Αυγούστου) και το Καλογερικό αναμένουν να παραδοθεί απο 15 Νοεμβρίου έως τέλος Νοεμβρίου.

Αυτά. Και επειδή αύριο ξεκινάω την άδεια μου στην πατρίδα Μεσσηνία μέχρι και τις 23 Αυγούστου, σας εύχομαι καλές διακοπές και καλή ξεκούραση. Με προσοχή και υπομονή στους δρόμους.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 7:58 am    Post subject: Reply with quote

Συγχαρτηρια Enginneer για το αψογο κ κατατοπιστικοτατο ρεπορταζ.......Laughing


Sxiza07 σε ευχαριστουμε για τα ευχαριστα νεα....ετσι για να διαψευδονται οι κασανδρες - καχυποπτοι (σε εμενα αναφερομαι Rolling Eyes , οπου πολλες φορες, εχω εκφρασει την δυσπιστια μου για τις πιθανες ημερομηνιες παραδοσης)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 11:46 am    Post subject: Reply with quote

enginner σε ευχαριστούμε για το φωτορεπορτάζ και ιδαίτερα επειδή κάλυψες τμήματα στη Μεσσηνία και το Παραδείσεια - Λεύκτρο που δεν είχα κάνει εγώ.
Εντύπωση μου έκανε η πρόοδος στο Καλογερικό στο σημείο των εκβραχισμών!!! (μετά τη γέφυρα προς Τρίπολη).
Μέσα σε 1 εβδομάδα έφυγαν οι βράχοι και ο δρόμος άνοιξε!!! Επείσης είδα προβολείς, που σημαίνει ότι το δουλεύουν και βράδυ.
Βλέπεις έχουν να εισπράτουν διόδια όταν το παραδόσουν και το πάνε με 1000!
ο sxiza07 επιβεβαιώνει τις προβλέψεις μου για παράδοση Καλογερικού εντός 3-4 μηνών και αρκετά νωρίτερα από το τέλος του 2010.
Και πάλι ευχαρισούμε. Το νότιο μέτωπο αναποκριτών από τη Μεσσηνία σκίζει!
Θέλουμε φωτογραφίες και από τους φίλους Λάκωνες.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Πολλά μπράβο στους εναέριους (Corfu,Pindos) και επίγειους (Engineer) συντάκτες του forum! Το ενδιαφέρον έχει μετατοπιστεί από το βορρά στο νότο και οι επίμονοι ρεπόρτερ δεν μάσανε πουθενά Very Happy Γαμώτο, θα κατέβω από Αθήνα προς Καλαμάτα 4 Αυγούστου... χάθηκε να δώσουν το Λεύκτρο - Παραδείσια μια μέρα νωρίτερα Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos μπορείς να πας από το τμήμα αυτό κανονικά χωρίς να έχει παραδοθεί!
δεν υπάρχει περίφραξη να σε εμποδίσει.

H ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σήμερα (22/7/2010 σελ 7) έχει λεπτομέρεις σχετικά με την απόφαση το ΣτΕ για την περιόχή του Καιάφα που περιλαμβάνει και τους οικισμούς στη Ζαχάρω.
Αρα πάμε για ανατολική χάραξη - με ορίζοντα ολοκλήρωσης το έτος 20ΧΧ ποτέ!!!
Evil or Very Mad
Πέτυχαν αυτό που ήθελαν οι Ζαχαριώτες....να μη τους πάρουν τα κτήματα. Γιατί για το περιβάλλον δε δίνουν δεκάρα. Εχουν γεμίσει αυθαίρετα την "προστατευόμενη" περιοχή τους με τις ευλογίες των τοπικών αρχόντων.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και ΟΧΙ το περιβάλλον.

http://www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 386, 387, 388  Next
Page 176 of 388

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr