stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 392, 393, 394  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 3:41 am    Post subject: Reply with quote

Η καθιερωμένη πλέον παρουσίαση των εργασιών προόδου στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού. Δυστυχώς η πρόσβαση στην νέα γέφυρα Ευήνου ποταμού ήταν αδύνατη καθώς η παλιά εθνική οδός που οδηγούσε εκεί έχει κλείσει για εργασίες διάνοιξης της Ιόνιας οδού.Εν αναμονή λοιπόν....
Η σήραγγα Μακύνειας έχει πλέον διανοιχτεί και γίνονται εργασίες σκυροδέτησης στο εσωτερικό της.
Η σκυροδέτηση των δοκών στήριξης του δρόμου προχωρά με κανονικούς ρυθμούς
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9856.jpg
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9857.jpg
Οι εργασίες φυσικά σταματούν στους πρόποδες της Παλιοβούνας εν αναμονή της οριστικής απόφασης χάραξης του δρόμου....
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9855.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 9:01 am    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
Υπόψιν οτι εαν μπεις Αττική Οδό απο τον κομβο Ασπροπύργου προς Ελευσίνα, δεν πληρώνεις Wink


Αυτό ίσχυε πολύ καιρό πριν. Πλέον πληρώνεισ και εκεί κανονικά. Αυτό άλλαξε όταν άνοιξε ο υπόγεις δρόμοσ που συνδέει τα δύο ΣΕΑ.΄Αλλιώς θα έμπαινες Ασπρόπυργο προς Ελευσίνα δωρεάν στα ΣΕΑ αναστροφή και μπήκεσ Α.Ο δωρεάν.

(ψιλοάργησα να απαντήσω έτσι...)
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδια τι καινουργιο παιχνιδι ειναι αυτο με τις τραπεζες και τις χρηματοδοτησεις;;; Στο σημερινο φυλλο της Ελευθεριας σελιδα 3 ξανα αναφερει για καθυστερησεις (τα ακουσαμε και απο αλλες εφημεριδες) και προσεχως αλλαγες ορων δανεισμου με συνεπεια να μην καταφερουν να ολοκληρωθουν τα εργα... ΜΑ ΚΑΛΑ ΒΑΛΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; Θα μας τρελανουν για ποια καθυστερηση μιλαει και ΠΟΥ; Εαν καθυστερει το παραδεισια Τσακωνα που ανακατασκευαζεται απο το κρατος, πώς μπορει να επηρεασει το εργο του Μορεα ωστε η τραπεζα να τον χρεωσει αυτον, αφου ο ιδιος το εργο που εχει αναλαβει το ολοκληρωσει και νωριτερα, ετσι κι αλλιως τα διοδια τα εισπραττει κανονικοτατα. Τι λενε τοτε;;; Μηπως μας προετοιμαζουν για την μπομπα πυργος καλαματα; Πολυ δεν ασχοληθηκαμε με το συγκεκριμενο τμημα;;; Εαν δεν γινεται ΤΕΛΟΣ προχωραμε παμε αλλου, περιμενουν και αλλες περιοχες στην Ελλαδα.
Ε μα τι αλλο θα ακουσουμε!!! Παρτε το αποφαση παμε για Ολυμπια/Μεγαλοπολη πια!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 263
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ως προς την αρχή του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας - Θήβας να αναφέρω ότι ήταν ο ΑΚ Χαλυβουργικής επί της ΕΟ 8. Δεν ξέρω αν έχει αλλαξει κάτι. Στο ΡΣΑ και στα ΓΠΣ Ελευσίνας και Μαγούλας πάντα έτσι ήταν. Το τμήμα ΑΚ Χαλυβουργικής - ΑΚ Αγ. Λουκά (επί της Αττικής Οδού - πολύ σωστά αυτά που αναφέρθηκαν για τις 3+3 λωρίδες που γίνονται 2+2) θα είχε χαρακτήρα ταχείας λεωφόρου και στη συνέχεια προς Θήβα θα ήταν αυτοκινητόδρομος. Είχαν μάλιστα κηρυχθεί οι απαλλοτριώσεις σε μήκος περίπου 7 χλμ. για το τμήμα αυτό γύρω στο 1990 - 1995 αλλά δεν ξέρω αν συντελέστηκαν ποτέ. Πριν 10 χρόνια περίπου είχα ακούσει στέλεχος του γραφείου Denco να περηφανεύεται ότι έχει βρει λύση χωρίς σήραγγα στην Κάζα, αλλά δεν τον πολυπίστεψα Shocked . Δεν νομίζω ότι περιβαλλοντικά θα έβγαινε δρόμος χωρίς σήραγγα εκεί πάνω.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 11:53 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα ανέβηκα από Καλαμάτα στην Αθήνα και κατάφερα και πέρασα από το τμήμα του Καλογερικού, που απασχολεί το forum.
Έχω πολλές φωτογραφίες από τη διαδρομή που θα τις ποστάρω τις επόμενες ημέρες.
Για να μη μακρηγορώ, στο μεγαλύτερο τμήμα έχει πέσει η πρώτη στρώση ασφάλτου και σε ένα κομμάτι περνούσαν και τη 2η στρώση. Δούλευαν μηχανήματα και στις 7 το απόγευμα.
Ομως υπάρχουν 2 σημεία που θέλουν πολύ δουλειά, στο νταμάρι και στα αρχαία (τα οποία αρχαία δε τα είδα).
τα σημεία αυτά εδώ:
Περιοχή Ασέας - η διάνοιξη δεν έχει γίνει σε μήκος 400 μ περίπου!!!!:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Asealimni.jpg
Τέλος κοιλαδογέφυρας προς Τρίπολη - το βουνό θέλει δουλειά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/GefyraDianixivounou.jpg
Η κοιλαδογέφυρα είναι έτοιμη (χωρίς άσφαλτο) και στο τούνελ έχουν προχωρήσει τα μηχανολογικά και έχει πέσει άσφαλτος.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelnorthexit.jpg
Με εργαζόμενο που μίλησα μου είπε ότι προσπαθούν να το παραδώσουν στο τέλος Αυγούστου. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι εφικτό προς το τέλος Σεπτέμβρη εάν οι βροχές δεν επηρεάσουν τις ασφαλτοστρώσεις.
Περισσότερες φωτογραφίες τις επόμενες ημέρες.....με σχόλια από όλη τη διαδρομή από Καλαμάτα μέχρι τη Νεμέα.
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 6:27 am    Post subject: Reply with quote

Καλημερα

Σε ευχαριστουμε vas8 για το φωτορεπορταζ σου.....

Η κυριακατικη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, αναφερει, οτι παρολο που το λευκτρο-παραδεισια, θα ειναι ετοιμο τον Αυγουστο, δεν θα παραδοθει, διοτι θα περιμενουμε να παραδοθει κ το παραδεισια-τσακωνα.....Ισχυει αυτο ή ειναι "ιστοριες" που μας πασαρουν για να καλυψουν πιθανη καθυστερηση;;;;;;;;;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 8:27 am    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Cpt. Haddock wrote:
Υπόψιν οτι εαν μπεις Αττική Οδό απο τον κομβο Ασπροπύργου προς Ελευσίνα, δεν πληρώνεις Wink


Αυτό ίσχυε πολύ καιρό πριν. Πλέον πληρώνεισ και εκεί κανονικά. Αυτό άλλαξε όταν άνοιξε ο υπόγεις δρόμοσ που συνδέει τα δύο ΣΕΑ.΄Αλλιώς θα έμπαινες Ασπρόπυργο προς Ελευσίνα δωρεάν στα ΣΕΑ αναστροφή και μπήκεσ Α.Ο δωρεάν.

(ψιλοάργησα να απαντήσω έτσι...)


Δεν το ήξερα, ευχαριστώ
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 5:31 pm    Post subject: αθηνα-λαμια Reply with quote

γεια σας φιλοι μου,
μολις επεστρψα απο ταξειδι προς βορρα και στο τμημα αυτο διαπιστωσα οτι
οι πινακιδες σημανσης οτι θελουν γραφουν για παραδειγμα εξω απο το Καστρο
γραφουν Θεσαλονικη 500 ,
οι χιλιομετρητες και στα δυο ρευματα ειναι σχεδον ανυπαρκτοι,
στην Υλικη ακομα εχουν εργα.
θα επανελθω αργοτερα με αλλα νεα του βορρα.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 8:23 pm    Post subject: Reply with quote

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Shocked :
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε τη Λ. Βουλιαγμένης ταλαιπωρούμαστε από την μείωση των λωρίδων αμέσως μετά τον σταθμό μετρό του Αγίου Δημητρίου όπως πάμε για Γλυφάδα (και προς Αθήνα) από τα έργα που κάνουμε για την επέκταση προς Ελληνικό. Είχα εξηγήσει παλαιότερα στο "ΜΜΜ Αθήνας" τον λόγο ύπαρξης της συγκεκριμένης ρύθμισης. Ζητάω συγνώμη από όλους όσοι ταλαιπωρήθηκαν αυτά τα χρόνια στο σημείο Embarassed . Όλα αυτά όμως σύντομα θα αποτελούν παρελθόν. Θα εκμεταλλευτούμε την μειωμένη κίνηση του 15-άυγουστου για την αποκατάσταση (τις ημέρες εκείνες μην περάσετε από εκεί, θα μείνει για 3 μέρες μία λωρίδα ανά ρεύμα Exclamation ).

Με την ευκαιρία της ανακατασκευής της Λ. Βουλιαγμένης στο σημείο θα σας δείξω επετειακά, ένα φύλλο της πρώτης μελέτης κατασκευής της Λεωφόρου που έχουμε στα χέρια μας. Το πρώτο τμήμα που κατασκευάστηκε ήταν από τον σημερινό σταθμό Άγιος Δημήτριος έως το Πρώην Ανατολικό Αερολιμένα Αθηνών. Ημερομηνία της μελέτης? 1966 Exclamation Exclamation

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/13072010136.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίος StavrosGramm! ευχαριστούμε για την ενημέρωση.


Άντε επιτέλους να ξεμπερδεύουμε! Η καταληκτική ημερομηνία που μας είχες πει για παράδοση από τους αναδόχους στην ΑΜΕΛ (10 Οκτωβρίου) ισχύει ακόμη?? Τα έργα σε ποια φάση βρίσκονται; Γιατί νομίζω ότι στον σταθμό Ηλιούπολη απ έξω τουλάχιστον που φαίνεται λίγο, πρέπει να έχει δουλίτσα ακόμη, είναι ορατά τα τσιμέντα και οι μπετόβεργες Confused (αν και η ερώτηση αφορά το νήμα για το Μετρό Sad )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Θα σου απαντήσω εκεί... Arrow
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Πείτε μου ότι είδα καλά!
έργα στο τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο?
Ασφαλτόστρωση στην παραλλαγή Σπαθοβουνίου στην Κορίνθου-Τριπόλεως?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μια χαρα ειδες. Ερχονται και ντοκουμεντα. Cool Cool Cool Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 9:37 am    Post subject: Reply with quote

επειδή η Εγνατία δεν θα πάψει να μας απασχολεί μήπως γνωρίζετε αν τελείωσε η ασφαλτόστρωση στο Μέτσοβο-Γρεβενά?
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 5:24 pm    Post subject: ΑΡΤΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Reply with quote

γεια σας φιλοι μου,
δεν εχω διαβασει τιποτε σχετικο στις σελιδες του ΣΤΑΔΙΑ και ετσι σας γραφω δυο λογια :
αρτα προς τρικαλα στριβεις ανατολικα στη διασταυρωση για ΑΡΤΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και κανοντας αναστροφη συνεχιζεις προς ΠΕΤΑ και συνεχεια
δεν υπαρχει πινακιδα και πρεπει να ρωτησης, συνεχεια παιρνεις τα ορη τα βουνα και τα λαγκαδια ολο στροφες με ελλειπεστατη σημανση ως προς τα χωρια και το δρομο και με μωτ οχι μεγαλυτερη των 45 χμ.
ξαφνικα λιγο πριν εγκαταλειψεις το νομο ΑΡΤΗΣ συναντας μια τρυπα στο βουνο συνεχεια του δρομου χωρις καμμια σημανση - φωτα - αντανακλαστικα
η οτιδηποτε αλλο βοηθημα ,μηκος 1500μ και μετα απο λιγο μπαινεις στο νομο ΤΡιΚΑΛΩΝ και αλλαζει οψη ο δρομος οχι για πολυ βεβαια, να σημανση δρομου να διαχωριστικη να καλλιτερο οδοστρομα και οπως ειπα οχι για πολλυ
και βεβαια 4 τουνελ με ολλα τα χρειωδη εκτος απο ονομα.
το φραγμα ΜΕΣΟΧΩΡΑΣ ετοιμο απο το 1999 αλλα η ΔΕΗ δεν μεταφερει το χωριο παρα πανω , ετσι μενει στεγνο και βεβαια δεν εχει γινει και το αλλο παρα κατω οπου ομως εχει κατασκευαστει το υδροηλεκρικο εργοστασιο της
κραταιας μας ΔΕΗ και εμεις θα πληρωνουμε σαν καλα υποζυγια.
μετα τη ΜΕΣΟΧΩΡΑ μερικα χμ προς ΠΥΛΗ εχουν εκατασταθει εργοταξια για μια ακομα συραγγα αυτη της ΓΚΡΟΠΑΣ.....
αυτα και ευχομαι να μη σας κουρασα
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 5:30 pm    Post subject: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Reply with quote

περασα την ΕΓΝΑΤΙΑ απο διασταυρωση προς ΒΕΡΡΟΙΑ μεχρι την ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και μετα παλι πισω μεχρι ΙΩΑΝΝΙΝΑ.
μου φανηκε τελεια αν και υπηρχαν σε ορισμενα σημεια συνερργεια
κατασκευων/επισκευων στο κοματι ΓΡΕΒΕΝΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ και στη συραγγα ΔΡΙΣΚΟΥ να δουλευει μονο το ενα ρευμα.
οι προειδοποιητικες πινακιδες κομβων(2χμ πριν) δεν αναφερουν ονομασια παρα μονο αριθμο κομβου και δεν υπαρχουν χιλιομετρητες για γνωρζεις που βρισκεσαι.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 662

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την Ε.Ο. Άρτας - Τρικάλων μας είχε κάνει μία καταπληκτική περιήγηση με πλούσιο φωτορεπορτάζ ο pindos10 πριν 1 χρόνο περίπου. Τότε είχαν αναφερθεί και διάφορα άλλα στοιχεία με χάρτες και ιστορικά στοιχεία.

Μόλις βρω σε ποια σελίδα είναι θα βάλω το link

Το βρήκα viewtopic.php?t=1436&postdays=0&postorder=asc&start=2675
ενώ υπάρχει και συνέχεια και στην επόμενη σελίδα με κάποιες λεπτομέρειες.

Μιας και το έφερε η κουβέντα παραδόθηκε στην κυκλοφορία η σήραγγα της Γκρόπας?? Είχαν διάφορα προβλήματα και η τελευταία ενημέρωση που είχα από άνθρωπο της περιοχής το Πάσχα έλεγε για αρχές καλοκαιριού.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 11:28 pm    Post subject: Re: ΑΡΤΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Reply with quote

doxasot wrote:
γεια σας φιλοι μου,
δεν εχω διαβασει τιποτε σχετικο στις σελιδες του ΣΤΑΔΙΑ και ετσι σας γραφω δυο λογια :
αρτα προς τρικαλα στριβεις ανατολικα στη διασταυρωση για ΑΡΤΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και κανοντας αναστροφη συνεχιζεις προς ΠΕΤΑ και συνεχεια
δεν υπαρχει πινακιδα και πρεπει να ρωτησης, συνεχεια παιρνεις τα ορη τα βουνα και τα λαγκαδια ολο στροφες με ελλειπεστατη σημανση ως προς τα χωρια και το δρομο και με μωτ οχι μεγαλυτερη των 45 χμ.
ξαφνικα λιγο πριν εγκαταλειψεις το νομο ΑΡΤΗΣ συναντας μια τρυπα στο βουνο συνεχεια του δρομου χωρις καμμια σημανση - φωτα - αντανακλαστικα
η οτιδηποτε αλλο βοηθημα ,μηκος 1500μ και μετα απο λιγο μπαινεις στο νομο ΤΡιΚΑΛΩΝ και αλλαζει οψη ο δρομος οχι για πολυ βεβαια, να σημανση δρομου να διαχωριστικη να καλλιτερο οδοστρομα και οπως ειπα οχι για πολλυ
και βεβαια 4 τουνελ με ολλα τα χρειωδη εκτος απο ονομα.
το φραγμα ΜΕΣΟΧΩΡΑΣ ετοιμο απο το 1999 αλλα η ΔΕΗ δεν μεταφερει το χωριο παρα πανω , ετσι μενει στεγνο και βεβαια δεν εχει γινει και το αλλο παρα κατω οπου ομως εχει κατασκευαστει το υδροηλεκρικο εργοστασιο της
κραταιας μας ΔΕΗ και εμεις θα πληρωνουμε σαν καλα υποζυγια.
μετα τη ΜΕΣΟΧΩΡΑ μερικα χμ προς ΠΥΛΗ εχουν εκατασταθει εργοταξια για μια ακομα συραγγα αυτη της ΓΚΡΟΠΑΣ.....
αυτα και ευχομαι να μη σας κουρασα


Φιλε doxasot αν και προσπαθω να βγαλω νοημα απο τα γραφομενα σου δηλ. που βρεθηκες και που πηγες, δεν μπορω να καταλαβω γιατι μπερδευτηκες, ενω τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.

Αρτα-Βουργαρελι-Τρικαλα.

Το link το εβαλε πριν ο Αρης
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=115857&highlight=#115857

Τρυπες, λαγκαδια, αναστροφες, ορη και βουνα..... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Για δες τις φωτο. Απο κει περασες ή μηπως απο κατι άλλα τουνελ που δεν εχουν ουτε φως ουτε τιποτα.

Αρη, για τη σηραγγα καλα που το θυμησες. Ευκαιρια να μαθουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 12:58 am    Post subject: ! Reply with quote

Ξεκινάω το οδοιπορικό από Καλαμάτα για Αθήνα - ΜΕΡΟΣ 1ον:

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010, ώρα 18:00-20:00

Από ότι μου είπε φίλος ιπτάμενος, υπάρχει συνεχές μέτωπο του Μορέα στη Μεσσηνία από τη Τσακώνα μέχρι τη Θουρία, με χωματουργικά και τεχνικά.
Από τη Θουρία μέχρι το ΤΕΙ (σημείο που ο δρόμος θα περνά ανατολικά της ΠΕΟ) και που θα παραδοθεί το επόμενο καλοκαίρι υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες με τις απαλλοτριώσεις.

Γέφυρα πάνω από την ΠΕΟ και το αρδευτικό κανάλι στο Μελιγαλά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/meligalas1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/meligalas2.jpg
Μετά την Αλλαγή, άνω διάβαση της Ιονίας (προς Κυπαρισία) που κατασκευάζει ο Μορέας.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/allagi3.jpg
Και στη συνέχεια οι στροφές στο βουνό της Τσακώνας. Το εργοτάξιο εκεί ήταν κλειδωμένο με λουκέτο. Μετά το βουνό και το χωριό Παραδείσια έργα του Μορέα για τη σύνδεση της απόληξης με την ΠΕΟ.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Paradeisiakomvos4.jpg
Ο Μορέας δούλευε στο φούλ αργά το απόγευμα!!! Πάνω από τη γέφυρα της ΠΕΟ προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Paradeisiaworks5.jpg
και αμέσως μετά έργα σύνδεσης με την ΠΕΟ:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Paradeisiakomvos6.jpg
Προβλέπω ότι σε 3 μήνες θα το "περπαταμε" από Τρίπολη μέχρι τα Παραδείσια!
Το τμήμα Μεγαλόπολη - Παραδείσια από την ΠΕΟ. Ειναι ασφαλτοστρωμένο και κατασκευάζεται ο σταθμός διοδίων με τα κτήρια εξυπηρέτησης σχεδόν έτοιμα. Δυστυχώς δε πρόλαβα να βγάλω φώτο.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/MegalopParad6.jpg
Προσωρινός κόμβος από την ΠΕΟ στο νέο τμήμα της παράκαμψης της Μεγαλόπολης:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/komvosmegalopoli7.jpg
Απολαυστική ευθεία! προσέξτε στο βάθος οι λωρίδες γίνονται 3 στην ανηφόρα.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/megalopoli8.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/megalopoli3lanes9.jpg
Νότια είσοδος σήραγγας Ραψωμμάτη
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Rapsomatissouth10.jpg
Μετά την έξοδο οι ανεμογεννήτριες πριν την Τρίπολη
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Aseawindmills11.jpg
και μπαίνουμε στο τμήμα Ασέα-Καλογερικό που είναι υπό κατασκευή:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/enterAseaKalog12.jpg
μας έβλεπαν αλλά δε μας σταμάτησε κανείς!
Τα πρώτα 3-4 χλμ έχουν άσφαλτο.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogendofasphalt13.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/KalogJN14.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/KalogJNworkers15.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogasphalt16.jpg

και ξαφνικά ΤΕΛΟΣ ΔΡΟΜΟΥ!!!!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogendofroad17.jpg
εχει δημιουργηθεί λίμνη εκεί που θα περνά ο δρόμος!!!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Manarilake18.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Manariroadagain19.jpg
Εδώ υπήρχε η καθυστέρηση λόγω αρχαίων!
για 500μ περίπου δεν έχει γίνει διάνοιξη.
Μετά ευτυχώς πάλι δρόμος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Manari20.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Manari21.jpg
Διόδια στην περιοχή Μάναρι:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/DiodiaManari22.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/DiodiaManaricloseup23.jpg
Και η περίφημη γέφυρα Μνημείο του ΟΣΕ:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/ManariGefyratrainou24.jpg
(περισσότερα για το Μάναρι εδώ
http://www.syndesmos-manarioton.gr/mnimia.html
)
Αμέσως μετά τα διόδια άνω διάβαση με σκαλωσιές μας αναγκάζει να βγούμε από τον άξονα και πέσαμε σε κλειστές πόρτες!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Manaribridge25.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Parakampsicloseddoors27.jpg
βλεπαμε την ανηφόρα του Καλογερικού από μακρυά!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/afterthebridge26.jpg

αλλά το καλο το παλικάρι βρήκε κι άλλο μονοπάτι και ξαναπμήκε στο δρόμο!!!! Laughing Laughing Laughing
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogeriko28.jpg
βάζουν και τη 2η στρώση ασφάλτου!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikoasphaltmachine29.jpg
φρέσκια ζεστή και μυρωδάτη! Shocked
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelsouthfreshasphalt30.jpg
Νότια είσοδος σήραγγας Καλογερικού (600μ)
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelsouth31.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikoinsidetunnel32.jpg
Μπήκαμε μέσα ανάποδα γιατί τώρα μπορούμε!
Εχει πέσει η 1η στρώση ασφάλτου και τα Η/Μ έχουν προχωρήσει.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelnorthexit.jpg
Βόρεια είσοδος σήραγγας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelnorth33.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikotunnelnorth34.jpg
αμέσως μετά προς Τρίπολη - ξεκινα το new jersey:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikoaftertunnelnorth35.jpg
άσφαλτος και στύλοι φωτισμού!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikoaftertunnelnorthasphalt36.jpg
προς τη κοιλαδογέφυρα που έχει ολοκληρωθεί:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Kalogerikobeforebridge37.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogbridge38.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogbridgeside39.jpg
αμέσως μετά τη γέφυρα ΤΕΛΟΣ ΔΡΟΜΟΥ!!!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogGefyraDianixivounou40.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogerikodianoixi41.jpg
τα μηχανήματα δούλευαν αργά (είχε πάει σχεδόν οχτώ). Εδώ ήταν το περιβόητο νταμάρι που δεν παρέδιδε ο ιδιοκτήτης στον Μορέα. Η διάνοιξη έχει μείνει πίσω αλλά πάει καλά και δούλευαν μέχρι το βραδυ.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogerikodianoixi42.jpg
και εδώ μου τηλεφώνησε ο corfu!!! και έμαθε τα νέα μου πρώτος!
αλλά και εγώ έμαθα τι μας ετοιμάζει.
Wink
Μετά από ένα δύσκολο χωματόδρομο κατεβήκαμε στο επίπεδο της πεδιάδας όπου τελειώνει το Καλογερικό και συναντά την έτοιμη παράκαμψη της Τρίπολης
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/kalogerikonorthend43.jpg

ΑΥΡΙΟ η συνέχεια του φωτορεπορτάζ μέχρι την Νεμέα!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 610

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 9:14 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε Βασίλη! Φοβερή δουλειά.

Εντάξει πάμε για τέλος του 2010 αρχές του 2011 στο καλογερικό αλλά τουλάχιστον προχωράνε. Κυριακή κατα 99% κατεβαίνω στην πατρίδα και ο σκοπός είναι να φωτογραφήσω μέτρο μέτρο το έργο μέσα στην Μεσσηνία. Για το Σάββατο μάλλον δεν τα καταφέρω.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 9:37 am    Post subject: Reply with quote

engineer...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ε τα δίνουμε όλα για το φόρουμ! Laughing
όταν θα κατέβεις μετά τη παράκαμψη της Μεγαλόπολης συνέχισε προς Παραδείσια στο νέο δρόμο για να βγάλεις φωτογραφίες.
Από όσο μου φάνηκε είναι βατός και με άσφαλτο μέχρι τη νέα γέφυρα στα Παραδείσια.
Πριν τη γέφυρα θα στρίψεις δεξιά για να μπεις στην παλαιά ΕΟ.
Εγώ από βλακεία δε το έκανα προχθές.

bouble edit (sorry):
.....όσον αφορά την παράδοση του Καλογερικού, πιστεύω ότι σε 3 μήνες θα το περπατάμε....δηλαδή πολυ νωρίτερα από το τέλος του 2010.
ένας εργαζόμενος με τον οποίο μίλησα όταν το πέρασα μου είπε ότι προσπαθούν μέσα στην προθεσμία (?) και εργάζονται εντατικά. Δε μου είπε πότε είναι η προθεσμία.
Ασε που έχουν να εισπράτουν τα διόδια στο Μάναρι...οπότε τους συμφέρει να τρέξουν.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

vas8, ευχαριστουμε για την καταπληκτικη δουλεια και την πολεμικη ανταποκριση.
Φιλοι vas8 και engineer συνεχιστε ετσι σε ολα τα μετωπα.
Μονο προσοχη. Το σαββατοκυριακο θα ειστε υπο ... επιτηρηση. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και ο φίλος doxasot αναφέρθηκε στη σύραγγα του Δρίσκου που λειτουργεί το ένα ρέυμα προς Γιάννενα μπορεί κάποιος να μας πει τι συμβαίνει εκεί?
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 4:54 pm    Post subject: ΕΓΝΑΤΙΑ - ΑΡΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ Reply with quote

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ARISKOP + PINDOS10
εκανα ενα τρελο ταξειδι ΩΡΩΠΟΣ-ΞΑΝΘΗ/Ξ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΞΑΝΘΗ/Ξ
-ΙΩΑΝΝΙΝΑ/Ι-ΑΡΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΙ ΤΡΙΚΑΛΑ/Τ-ΩΡΩΠΟΣ σε 8 μερες με διανυκτερευσεις ΞΑΝΘΗ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΤΡΙΚΑΛΑ. ΣΥΝΟΛΟ 2100 χμ.
λιγο δυσκολο για μενα εναν κατ εξοχη θαλλασινο να μπορεση να ειναι τοσο περιεκτικος στις αφηγησεις του οσο εσεις και βεβαια με τις γνωσεις που εχετε.
αλλωστε δεν ειχα και τα μεσα για να εχω φωτο η βιντεο η εστω καπποιες σωστες σημειωσεις αφου ταξειδευα για σχεδον πρωτη φορα σε τοσο μεγαλες αποστασεις και για 4 ωρες σε καθε σκελος (7ω ΞΑΝΘΗ,3 συνολικα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ,4 Ξ-Ι,5 Ι-
νομιζω η ΣΚΟΤΕΙΝΗ σηραγγα ηταν μετα το ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΙ και αυτη της ΓΚΡΟΠΑΣ μετα τη ΜΕΣΟΧΩΡΑ προς ΠΥΛΗ. απο το δρομο δεν ειδα εισοδο/εξοδο σηραγγας παρα μονο δυο εργοταξια που σημαινει οτι δεν εδοθη στην κυκλοθορια ακομα.
λυπαμαι αν σας μπερδεψα με τη διαδρομη και υποσχομαι να μην το ξανακανω σαν καλος μαθητης που κολακευομαι οτι ειμαι στα 68 μου.
αυτα.
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 4:57 pm    Post subject: ΕΓΝΑΤΙΑ - ΑΡΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ Reply with quote

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
σκελος ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΡΤΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ 5 ωρες
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 392, 393, 394  Next
Page 174 of 394

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr