stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 2:42 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Φαντάζομαι χωρίς διόδια και κάμερες, ο δρόμος είναι κοινωνικό αγαθό. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλα κάθε λωρίδα έχει χωρητικότητα ~2000 αυτοκίνητα/h? Υπάρχουν πολλές περιοχές με ανάγκη για 4000 αυτοκίνητα/h ανά κατεύθυνση


Oχι φίλε μου ΚΑΙ διόδια ΚΑΙ κάμερες .
Δεν έχω καμμία διάθεση να επιδοτώ αεριτζήδικες εταιρείες δημοσίων έργων που τον μόνο πελάτη που έχουν είναι το Ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμμένα ο υπουργός και το κόμμα που ταίζουν .
Επειδή έχω κάποια ηλικία θυμάμαι τα τελευταία 30 χρόνια αρκετά μεγάλα ονόματα που εμφανίστηκαν στο στερέωμα των δημοσίων έργων και εξαφανίστηκαν αφήνοντας χρέη και κακοτεχνίες .

Να έρθουν σοβαρές εταιρείες με δυνατότητα τραπεζικής χρηματοδότησης και να εισπράτουν διόδια από τους χρήστες γιά την αποπλήρωμή και την συντήρηση και να πληρώνουν και ενοίκιο στο κράτος γιά την χρήση της γής .

Ο ρυπαίνων πληρώνει και ο χρήστης πληρώνει . Δεν μπορεί να πληρώνει τους δρόμους ο φορολογούμενος των άλλων περιοχών .

Γι' αυτό λέω ότι το κράτος πρέπει να κάνει μιά συνολική μελέτη γιά το απαιτούμενο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο με τους ανάλογους φόρτους , ώστε να ξέρουμε τι θέλουμε και που το θέλουμε .

Δηλαδή ο ΒΟΑΚ χρειάζεται την ίδια διατομή παντού ? Εχει ίδιους φόρτους μεταξύ Χανίων - Ηρακλείου και μεταξύ Χανίων - Κισσάβου ?

Οσο γιά τις κάμερες δυστυχώς έχουμε πλέον πάρα πολλούς κάγκουρες που κινούνται με λάθος αυτοκίνητα ,με λάθος ταχύτητες σε λάθος δρόμους .

Ας μάθουμε να οδηγούμε , ας χώνουν φυλακή αυτούς που τρέχουν με 80 στα στενά και μετά μιλάμε .
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.lamiareport.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3291:diabebainei-o-reppas-oti-den-tha-xathoyn-theseis-ergasias-ston-ose&catid=37:ellada&Itemid=4

1)6.500 υπάλληλοι?Δηλαδή πόσοι επιβάτες(καθημερινά) αναλογούν σε έναν υπάλληλο?

2)Οι 2.000 που δεν θα χάσουν ελπίζω να πάνε σε θέσεις που υπάρχει ανάγκη.
Όπως πχ στο 1110,που έχει σταματήσει να λειτουργεί απο τον Δεκέμβριο.
*Για την ακρίβεια να μην πάνε σε θέσεις αλλα σε δουλειές,οι θέσεις είναι για να κάθεσε όχι για να δουλεύεις.Δεν είναι τυχαίο που στην Ελλάδα η δουλειά στο δημόσιο έχει ταυτιστεί με την λέξη θέση.

3)Δεν μας λέει ο Υπουργός οι 4.500 που μένουν για πόσο ακόμα θα δουλεύουν στον ΟΣΕ.Για κανα χρόνο ,2 το πολύ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Jun 26, 2010 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Γι' αυτό λέω ότι το κράτος πρέπει να κάνει μιά συνολική μελέτη γιά το απαιτούμενο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο με τους ανάλογους φόρτους , ώστε να ξέρουμε τι θέλουμε και που το θέλουμε .

Σοφή κουβέντα.
Αυτό υποστηρίζω και εγώ (εδώ και χρόνια).

Μια μελέτη με διάφορα μοντέλα που θα προβλέπουν τους κυκλοφοριακούς φόρτους.
Που χρειάζεται μόνο δρόμος, που σιδηρόδρομος και που και τα δύο μαζί.

Τόσο δύσκολο είναι ή πρέπει να "ταϊζουμε" τα διάφορα μελετητικά γραφεία αναθέτοντας μελέτες αξίας δεκάδων εκατ. ευρώ για να μας λένε μετά οι κυβερνήσεις πως δεν υπάρχουν χρήματα ?

cruiser wrote:
Ας μάθουμε να οδηγούμε , ας χώνουν φυλακή αυτούς που τρέχουν με 80 στα στενά και μετά μιλάμε .

Την ίδια στιγμή που σε δρομάρες όπως η Εγνατία υπάρχουν κάποια γελοία όρια για εισπρακτικούς και μόνο λόγους...

Πάμε να δούμε τι γίνεται στο Japan ν' ανοίξει λίγο το ματάκι μας...
Στις 17 Ιουλίου ξεκινάει δρομομόγια το νέο (direct) service του αεροδρομίου της Keisei Electric Railway.

Στοιχεία για το έργο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Keisei_Narita_Airport_Line

Ρεπορτάζ της Ιαπωνικής τηλεόρασης:
http://www.youtube.com/watch?v=GAs8oiBKADk&feature=player_embedded
Αναλυτική παρουσιάση και σύγκριση με το υπάρχον μετρικό service (απίστευτη πολυτέλεια το μετρικό!):
http://www.youtube.com/watch?v=4TdgPEo5USA&feature=player_embedded
Το αξιοσημείωτο είναι πως η Ηλεκτροκίνηση είναι 1500V DC.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Skyliner_route_Narita_Sky_Access.svg/800px-Skyliner_route_Narita_Sky_Access.svg.png
Το μπλέ χρώμα είναι η νέα γραμμή και το γκρι το service της JR-East με το μετρικό τραίνο που (είναι φανερό) εξυπηρετεί άλλες περιοχές.

Ο χρόνος διαδρομής Τόκιο-Αεροδρόμιο Narita θα είναι 36 λεπτά (Vmax=160 kmph), την ώρα που το μετρικό JR-Narita Express θέλει 50 λεπτά (λόγω χάραξης όπως βλέπετε), αλλά οι ναύλοι θα είναι παρόμοιοι:
30 Euros (με την τρέχουσα ισοτιμία) ! ! !

Με τέτοιες τιμές, τα hostels στην περιοχή του αεροδρομίου θα κάνουν χρυσές δουλειές αφού προσφέρουν κλίνες με 23 ευρώ, και την δυνατότητα χρησιμοποίησης μη-εξπρές τραίνων που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο Ναρίτα με εισητήρια 10 ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν δυνατότητες διαφορετικών συνδυασμών.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 6:08 am    Post subject: Reply with quote

Σύντομα θα πάω Κωνσταντινούπολη. Από τον ΟΣΕ ούτε δρομολόγια βγάζει (γιατί κάποιος έχει περάσει ΚΩΝΣΤΑΝΤΙ/ΠΟΛΗ την πόλη στα δρομολόγια), ούτε καν αναφορά έχει ότι στην τουρκική πλευρά έχουν κάποιο πρόβλημα και μέρος της διαδρομής γίνεται με λεωφορεία.

Για τις απεργίες κανείς δεν ξέρει τίποτα, αλλά δεν τους κόβει ότι ακυρώνοντας διεθνή δρομολόγια γίνόμαστε ρόμπα σαν χώρα;

Επειδή θα πάω Σαββατο και επιστροφή το άλλο Σάββατο, καταλήξαμε ότι δύσκολα γίνονται απεργίες ΣΚ οπότε οι πιθανότητες να γίνει το ταξίδι είναι μεγαλύτερες.

Και ψάχνοντας στο internet, πέφτω σε αυτά. Πόσο πίσω είμαστε από τους γείτονες;

http://www.marmaray.com/
Υπόγειο σιδηροδρομικό τούνελ στον Μαρμαρά.

και αυτό:

http://www.tcdd.gov.tr/tcdding/ankist_ing.htm

Κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής Κωνσταντινούπολης ¶γκυρας με ταχύτητες 250χαω.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αλλα εμείς έχουμε δημοκρατία ενώ αυτοί έχουν στρατιωτικό καθεστώς ! Twisted Evil Embarassed

Σε τι απίστευτο φαύλο κύκλο έχουμε μπλέξει. Φοβάμαι ότι ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο πάτο.
Sad
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

καλά κρασιά σε μας...

εσείς που έχετε πάει με τρένο(όταν είναι ok), πως είναι η διαδρομή?

από την αθηνα για πόσες ώρες μιλάμε? Question

αλήθεια ...και άσχετο λίγο, στο μουντομπάσκετ θα πάτε ? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

¶υριο θα συναντηθεί ο Ρέππας με τον υπουργό μεταφορών της Γαλλίας. Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι "θα συζητήσουν θέματα κοινού ενδιαφέροντος". Λέτε να βγεί καμιά είδηση για τον ΟΣΕ? Οι Γάλλοι έχω ακούσει κατά καιρούς ότι ενδιαφέρονται για κάποιες γραμμές....
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

Θα σας πω μόλις επιστρέψω. Ξέρω ότι στην Τουρκία έχουν ένα πρόβλημα στις γραμμές και 1,5 ώρα πριν την Κωνσταντινούπολη σε μεταφέρουν με λεωφορεία.

Επίσης το γνωστό ότι το τουρκικό τρένο είναι κλάσεις ανώτερο από το δικό μας.

Πήρα ο έρημος το 1110 μπας και μάθω τίποτα, αλλά στα ηχογραφημένα δεν υπάρχουν τα διεθνή δρομολόγια. Το σύστημα κρατήσεων αν και το αναφέρει στο μενού δεν είναι ακόμα διαθέσιμο. Στα τηλέφωνα πληροφοριών της Θεσσαλονίκης 2310517517 - 8 δεν το σηκώνει (όπως περιμένουμε άλλωστε) κανείς.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Γενικά δεν νομίζω (δυστυχώς γιατί κ εμένα είναι το αγαπημένο μου μέσο) να υπάρχουν χειρότεροι σιδηρόδρομοι από τους δικούς μας Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

Μαζοχιστής είσαι chr.04, και θέλεις να πας με τραίνο ?
Πάρε το αεροπλανάκι (δεν υπάρχουν πτήσεις Θ-Κ?) dude, ή το ΙΧ σου (μπαινοβγαίνουν πολλοί Θρακιώτες Τουρκία και δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα) και πήγαινε μέσω Εγνατίας.

Η γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη είναι "απάλευτη" από πλευράς χρόνων διαδρομής-ποιότητας γραμμής.

@StavrosGramm
Στην περιοχή μας (και με εξαίρεση κάποια δίκτυα που δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί μας όπως Αλβανικό και Σκοπιανικό), είμαστε αντικειμενικά πίσω σε όλους τους δείκτες που χαρακτηρίζουν τις υπηρεσίες ενός δικτύου...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Οχι δεν υπάρχουν πτήσεις Θ-Κ.

Το ΙΧ είναι καινούργιο και φοβάμαι το πάρω, από την άλλη με την πρώτη επαφή που είχα στους δρόμους της Πόλης δεν είναι ότι καλύτερο από θέμα οδηγικής συμπεριφοράς.

Την πρώτη φορά πήγα με λεωφορείο και η ταλαιπωρία ήταν απίστευτη.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

φίλε chr04 πηγαινοέρχομαι από Θεσσαλονίκη Κωνσταντινούπολη πάρα πολύ τακτικά εδώ και 6 χρόνια περίπου. Σε όλη αυτή την περίοδο μια φορά τόλμησα να κάνω τη διαδρομή με τρένο, τον Ιούλη του 2005. Το ταξίδι διήρκεσε 14 ώρες (!) το τρένο που με μετέφερε ήταν ΠΑΝΑΘΛΙΟ (παρεμπιπτόντως ήταν το ελληνικό και στο πήγαινε και στο έλα) και η ταλαιπωρία πολύ μεγάλη αφού στα σύνορα φτάνεις μαύρα μεσάνυχτα (2-3 το πρωί) και σε ξυπνάνε διαρκώς οι τελωνειακοί και στην Ελλάδα και στην Τουρκία. Προσωπικά δεν ξανακάνω αυτό το ταξίδι με τρένο ούτε με σφαίρες παρ' ότι γενικά μου αρέσει πολύ ο σιδηρόδρομος.

Το αεροπλάνο θα ήταν μια καλή λύση, όμως εδώ και 1,5 χρόνο δεν υπάρχει σύνδεση SKG-IST.

Η καλύτερη λύση κατά την άποψή μου είναι το αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικώς πηγαινοέρχομαι μόνο με ΙΧ και στα περίπου 50 ταξίδια μου στην Τουρκία τα τελευταία έξι χρόνια και με καινούριο αυτοκίνητο δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα. Με την Εγνατία και τον αρκετά καλό δρόμο μετά τους Κήπους στην Τουρκία, το ταξίδι Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη γίνεται σε 6 ωρίτσες (χωρίς στάσεις εκτός συνόρων). Νομίζω ότι ούτε από πλευράς ασφάλειας έχεις να φοβάσαι κάτι για το αυτοκίνητο, ούτε από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς. Προσοχή ασφαλώς επιβάλλεται, αλλά γενικά είναι αρκετά χαλαρά τα πράγματα. Αν θες με πμ ρώτα με ότι πληροφορία χρειάζεσαι για ταξίδι με αυτοκίνητο.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 9:10 am    Post subject: Reply with quote

Μετά του Κήπους οι γείτονες δεν έχουν φτιάξει αυτοκινητόδρομο έως την Κωνσταντινούπολη? Περίεργο μου φαίνεται....
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 11:27 am    Post subject: Reply with quote

κατι ακουγεται για πωληση τμηματος του οσε στους γαλλικους σιδηροδρομους..

τι συμβαινει?ισχυει κατι?καλο θα ηταν..
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Σ' αρέσει η γλαρόσουπα Αγγελε; Laughing

Για να καταλάβεις

Quote:
Υποδομών: Υπέγραψε διακήρυξη συνεργασίας με τους Γάλλους
Tου Δημήτρη Δελεβέγκου

Διακήρυξη συνεργασίας υπέγραψε ο υπουργός Μεταφορών, και Δικτύων κ. δημήτρης Ρέππας, με τον Γάλλο ομόλογό του, Ντομινίκ Πισερό, η οποία αφορά τον ΟΣΕ και θέματα μεταφορών και υποδομών της χώρας.

Συγκεκριμένα, οι δύο υπουργοί κατά τη διάρκεια ωριαίας συνάντησης που είχαν, συζήτησαν εκτενώς το ενδεχόμενο συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών στους τομείς:

- του εκσυγχρονισμού των ελληνικών σιδηροδρόμων,
- της εκμετάλλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου,
- των σιδηροδρομικών υπηρεσιών και
- της εκμετάλλευσης των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών.

Όπως έγινε γνωστό, οι Γάλλοι εξέφρασαν ενδιαφέρον για την συνεργασία της ΕΡΓΟΣΕ με αντίστοιχες γαλλικές εταιρείες για την ανάπτυξη και κατασκευή έργων στον τομέα των υποδομών του ΟΣΕ, όπως και για την εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του οργανισμού.

Τέλος, ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τους Έλληνες στο εμπορευματικό κέντρο του Πειραιά, το αντίστοιχο σχεδιαζόμενο στη Θεσσαλονίκη, όπως και για το αεροδρόμιο στο Καστέλι, και τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού.


http://www.capital.gr/News.asp?id=1002887

Όπως επίσης:

Quote:
ΟΣΕ: Ξεκίνησε το "ξήλωμα" γραμμών

Ξεκινά από σήμερα η διακοπή δρομολογίων του ΟΣΕ, αν και ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης του Οργανισμού που προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατάργηση ζημιογόνων γραμμών.

Κατά πληροφορίες, οι θυγατρικές του ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ (διαχειριστής σιδηροδρομικής υποδομής) αποφάσισαν χθες την αναστολή συγκεκριμένων δρομολογίων εξαιτίας αφενός μειωμένης επιβατικής κίνησης και αφετέρου έλλειψης προσωπικού.

Συγκεκριμένα, αναστέλλεται μέρος των δρομολογίων προς Πελοπόννησο, όπως και οι γραμμές από:

- Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη

- Θεσσαλονίκη προς Σέρρες, Έδεσσα, Ημαθία και Φλώρινα

- Φλώρινα προς Κοζάνη.

Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΣΕ επισημαίνουν ότι η διακοπή των συγκεκριμένων δρομολογίων λόγω μειωμένου προσωπικού είναι αντίθετη με όσα υποστηρίζει η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για ύπαρξη πλεονάζοντος προσωπικού στον οργανισμό.

Δημ. Δελεβέγκος


http://www.capital.gr/News.asp?id=1002599
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους ένα καλό νέο για τον σιδηρόδρομο (όπως πολύ σωστά λέει ο Nozomi άλλο ΟΣΕ άλλο σιδηρόδρομος).

Υπογράφτηκε σήμερα η χορήγηση δανείου 2 δις ευρώ μεταξύ της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για μια σειρά επενδύσεων στην χώρα μας στους τομείς των μεταφορών, της ενέργειας, των επικοινωνιών της πληροφορικής κτλ. Μάλιστα η παρουσίαση της συμφωνίας έγινε τόσο από τον υπουργό Οικονομικών όσο και από την υπουργό Οικονομίας.

Το θετικό για τον σιδηρόδρομο είναι το 1 δις από αυτά θα διατεθούν για την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ\Π, την ολοκλήρωση του εμπορευματικού κέντρου του ΟΣΕ (όχι του ιδιώτη) στο Θριάσιο, την ολοκλήρωση της σύνδεσης με το Ικόνιο κτλ.

Πηγή Καθημερινή
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Οντως καλο νεο. Αντε μπας και τελειωσει εκεινο το Καλλιδρομο, καθως εμαθα οτι η διανοιξη παει πιο αργα και απο ενα σαλιγκαρι. Κυριολεκτω!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Οχι δεν υπάρχουν πτήσεις Θ-Κ.

.


ορίστε?? έλεος δηλαδή.. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Δεν κατάλαβα? Embarassed Ελεύθερη οικονομία δε θέλουμε??? Αν υπήρχε ζήτηση, όλο και κάποιος θα είχε βάλει μια γραμμή για Πόλη, έστω και όχι κάθε μέρα. Εδώ π.χ για Ιταλία πλέον υπάρχει και τρίτος προορισμός, η Βενετία από την Aegean 3 φορές τη βδομάδα.

Αλλιώς ας φτιάξουμε μια νέα Ολυμπιακή να κάνει τέτοια δρομολόγια για "Εθνικούς λόγους"
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

για αυτό είπα έλεος.......τόσο χαμηλή ζήτηση έχει η συμπρωτεύουσα να μην υπάρχει καν δρομολόγιο;

Rolling Eyes


συμπρωτεύουσα μεν αλλα όλοι από αθηνα πετάνε....
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και λίγο οφ τόπικ...

Ακούστηκε ότι η Aegean θα βάλει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Κωνσταντινούπολη, αλλά ακόμη δεν έχει μπει απ' ότι ξέρω.

Πάντως το δρομολόγιο που υπήρχε της Ολυμπιακής είχε μεγάλη πληρότητα παρά την αρκετά ακριβή του τιμή. Δεν νομίζω ότι ο λόγος που δεν γίνεται αυτο το δρομολόγιο είναι η ζήτησή του αλλά πρέπει να έχει σχέση με τις διαθέσιμες πτήσεις μεταξύ Ελλάδας Τουρκίας κλπ. Δεν είμαι γνώστης της κατάστασης, απλώς μεταφέρω αυτά που έχω ακούσει.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι να μεταφερθούμε στις αερομεταφορές.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις διακρατικές συμφωνίες μεταξύ Ελλάδας -Τουρκίας. Στον πίνακα του Υπουργείου που παρουσιάστηκε στις 18/5 σχετικά με τις διακρατικές συμφωνίες υπάρχει πρόταση της aegean για δρομολόγηση στο Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη 3 φορές την εβδομάδα που έγινε δεκτή.

Το πότε και αν όμως θα δρομολογήσει αεροπλάνο η aegean είναι δικιά της υπόθεση καθώς δεν είναι δεσμευτικό.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Για να σας εππαναφερω λιγακι: Δεν εχω παει με τρενο Κωνσταντινουπολη, αλλα μου εχουν πει οτι το Τουρκικο τρενο ειναι κλασεις ανωτερο απο το Ελληνικο, οπως το ιδιο ισχυει και για το λεοφωρειο
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Περί του Δυτικού Σιδηροδρομικού ¶ξονα.......

http://prototypia.blogspot.com/2010/07/blog-post_03.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Να ρωτήσω κάτι ?
Πόσα μέλη έχει ο Όμιλος Φιλών Σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς και ποιές οι παρεμβάσεις του ?
Ερωτώ καλοπροαίρετα, γιατί Σύλλογο μπορεί να ιδρύσει ο καθένας (υπάρχει ακόμα και Σύλλογος για Σιδηρόδρομο στο Καρπενήσι Shocked ), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι υποχρεούμαστε να τους παίρνουμε στα σοβαρά...

Αντί ο Όμιλος Φιλών Σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς να αναλώνεται σε τέτοιες παρεμβάσεις, θα ήταν ουσιαστικότερο κατ΄εμέ να προσπαθήσει (έχει προσπαθήσει-αλλά όχι αρκετά προφανώς!) να επαναλειτουργήσει η ανακασκευασμένη γραμμή Κρυνονερίου-Αγρινίου με το ΜΙΝΙΜΟΥΜ λειτουργικού κόστους, και με πρωτοβουλία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Υπάρχουν διάφορα μοντέλα, από Γερμανία μέχρι Ιαπωνία, για το πως μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.
Η γραμμή είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό της έτοιμη, αυτό που απαιτείται είναι η παραχώρηση με leasing του τροχαίου υλικού (Rb) και η λειτουργία.

Αν λοιπόν έχουμε επαναλειτουργία του Σιδηροδρόμου στο Αγρίνιο και την αποδοχή του μέσου στην τοπική κοινωνία, μπορούμε ευκολότερα να ζητήσουμε επέκταση του μετρικού δικτύου στην Δ.Ελλάδα, το οποίο θα εξυπηρετεί εν είδη τοπικού δικτύου την περιοχή και θα συνδέεται με το αρτηριακό στην νέα -κανονικού εύρους- γραμμή Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα.

Νομίζω είναι ουτοπικό (για τις επομένες δεκαετίες) να ζητά κάποιος υποθαλάσσια σήραγγα (φαντασιώσεις του Γιαννακού...) στο στενό του Ρίο-Αντίρριο, και την κατασκευή ΣΓΥΤ στην Δ.Στερεά...
Λογικότερος μου φαντάζει ο κλάδος Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα (αν και αυτός απαιτεί πλήθος τεχνικών έργων).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 38, 39, 40  Next
Page 25 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr