stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 11:31 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm για κάποιο λόγο δεν μπορώ να δω τις τελευταίες σου φώτο. Για κοίταξε λίγο τα link
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε για τις νέες πληροφορίες
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri Apr 30, 2010 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε ariskop οι συγκεκριμένες φωτό είναι πολύ παλιές και δεν έχουν νόημα τώρα. Δεν έχουν σχεσή με τα τωρινά δεδομένα του έργου. Η ουσία είναι στο κείμενο. Επανέλαβα παλαιότερό μου post για να ξαναεξηγήσω τους λόγους καθυστέρησης της παράδοσης της γραμμής προς Ελληνικό, γιατί δημοσιεύματα αναφέρονται λανθασμένα στα ηλεκτρομηχανολογικά.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue May 11, 2010 12:41 am    Post subject: Reply with quote

Είναι κάποιες φορές, που παρά την πρόοδο της τεχνολογίας και τα μηχανήματα, τις εργασίες στην Επιδομή της γραμμής πρέπει να τις κάνεις by hand ! Laughing
"Στρατός" Ιαπώνων τεχνικών εκτελεί εργασίες στην επιδομή και στο έρμα της γραμμής σε προαστιακή γραμμή του Τόκιο:


Πηγή: http://szh-449901.cocolog-nifty.com/blog/2010/04/post-3da2.html

Να δώ και στην Ελλάδα τέτοιες εικόνες και τι στον κόσμο... Very Happy
Πάντως η ομάδα συντήρησης επιδομής στην ΑΜΕΛ κάνει πολύ καλή δουλειά, καθότι οι πρώτες στρώσεις γραμμής απ' τους Γάλλους είχαν πολλά φάουλ (τα όποια όλοι μπορείτε να αισθανθείτε!)...
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed May 19, 2010 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm wrote:
Φίλε οι φωτό είναι πολύ παλιές και δεν έχουν νόημα τώρα. Δεν έχουν σχεσή με τα τωρινά δεδομένα του έργου. Η ουσία είναι στο κείμενο. Επανέλαβα παλαιότερό μου post για να ξαναεξηγήσω τους λόγους καθυστέρησης της παράδοσης της γραμμής προς Ελληνικό, γιατί δημοσιεύματα αναφέρονται λανθασμένα στα ηλεκτρομηχανολογικά.

Και εξακολουθούν να λένε τα ίδια για Ελληνικό και Περιστέρι-Χαϊδάρι. Αυτή την φορά ισχυρίζονται και νομικά κωλύματα.
Το σχετικό δημοσίευμα http://www.capital.gr/News.asp?id=972046
Δεν θα σχολιάσω την ονειρική κυκλική γραμμή 4. Κουράζομαι. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed May 19, 2010 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο όσον αφορά την επέκταση προς Ελληνικό που γνωρίζω εγώ δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές. Έχω και στο παρελθόν γράψει ότι το πρόβλημα με την επέκταση είναι τα αρχαιολογικά ευρήματα στον σταθμό Άλιμος και όχι τα Η/Μ. Τώρα όσον αφορά νομικά προβλήματα αν υπήρχαν σίγουρα θα το γνώριζα. Έχω ξαναναφέρει ότι (χωρίς να είναι κάτι σίγουρο ακόμα) δουλεύουμε 24ωρα και στη σήραγγα σύνδεσης του σταθμού Άλιμος με το ανατολικό κλιμακοστάσιό του έχουμε ανοίξει τα 30 από τα 70 μέτρα με στόχο τη 10η Οκτωβρίου. Οι εργασίες Η/Μ τελειώνουν σύντομα και θα αρχίσουν να τοποθετούνται ψευδοροφές. Επίσης ξεκινούν οι επιφανειακές αποκαταστάσεις. Δεν μένει κάτι άλλο (στον σταθμό Ελληνικό έχουν μπει και τα καθίσματα). Θα εκμεταλλευτώ την αυριανή απεργία και αύριο θα έχω και φωτογραφικό υλικό από την πρόοδο του έργου που σε καμμία περίπτωση δεν συνάδει με το παραπάνω άρθρο.

Και ένα σχόλιο για τη γραμμή 4, ίσως είναι καλύτερα να αργήσει λίγο καθώς θεωρώ θετικό τον επανασχεδιασμό της ώστε να έχει περισσότερο κυκλική μορφή καθώς πλέον γραμμές τύπου ring είναι αυτές που χρειάζεται το δίκτυό μας.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed May 19, 2010 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:

Πάντως η ομάδα συντήρησης επιδομής στην ΑΜΕΛ κάνει πολύ καλή δουλειά, καθότι οι πρώτες στρώσεις γραμμής απ' τους Γάλλους είχαν πολλά φάουλ (τα όποια όλοι μπορείτε να αισθανθείτε!)...

Που ακριβώς? Εννοείς για παράδειγμα στο Σύνταγμα?
@StavrosGramm. Προφανώς ο συντάκτης έχει λανθασμένες πληροφορίες. Πάλι καλά που μέσω του φόρουμ μαθαίνουμε την πραγματικότητα.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu May 20, 2010 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Στην γραμμή 2 (κόκκινη) με κατεύθυνση από Συγγρού-Φιξ προς Νέο Κόσμο, σε κάποιο σημείο ο συρμός κάνει λες και χορεύει mambo, με ταλαντώσεις δεξιά-αριστερά. Είναι κλασσική κακοτεχνία των γραμμών στο συγκεκριμένο σημείο και απορώ γιατί δεν την αλλάζουν.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu May 20, 2010 1:13 am    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm σήμερα πάντως στην συνέντευξη τύπου του ΥΜΕ ειπώθηκε ξεκάθαρα από τα πλέον επίσημα χείλη ότι υπάρχει πρόβλημα με τις επεκτάσεις προς το Ελληνικό, προς Περιστέρι και προς Χαιδάρι (σύνολο 7 σταθμοί). Η αιτία δεν είναι ούτε τα Η/Μ ούτε τα κατασκευαστικά που και το ίδιο το υπουργείο αναγνωρίζει ότι είναι σχεδόν έτοιμα. Το πρόβλημα είναι σχετικά με την ένταξη των νέων σταθμών στο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που για να πραγματοποιηθεί πρέπει να γίνει μέσω της SIEMENS, για την οποία δεν μπορούν να υπογραφούν νέες συμβάσεις όσο διαρκεί η έρευνα... Μύλος..

Ο Γ.Γ.Δ.Ε κ. Οικονομίδης δηλώνει ξεκάθαρα ότι ελπίζει μέσα στο μήνα να λυθεί το πρόβλημα με τη SIEMENS και από αυτό το σημείο χρειάζονται 4-8 μήνες για να ολοκληρωθούν οι εργασίες οπότε υπολογίζει παράδοση σταθμών στις αρχές του 2011.
Το απόσπασμα
Quote:

Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Η Αγία Παρασκευή το Σεπτέμβριο του ΄10, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Ανθούπολη, Περιστέρι. Εδώ έχουμε και το πρόβλημα της SIEMENS. Αν υποθέσω ότι σήμερα το λύνουμε, γιατί οι σταθμοί είναι σχεδόν έτοιμοι και θα πρέπει να γίνουν κάποιες αλλεπάλληλες εργασίες τοποθέτησης όλων των συστημάτων, αν λοιπόν λύσουμε το πρόβλημα σήμερα θέλουμε περίπου τέσσερις με οκτώ μήνες για να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες εγκατάστασης. Κατά συνέπεια, σταδιακά θα έχουμε την ολοκλήρωση των σταθμών αυτών, μέχρι το αργότερο το Μάρτη του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: (Ερώτηση εκτός μικροφώνου)
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Εάν στον επόμενο μήνα κλείσουμε το θέμα της SIEMENS, με οποιονδήποτε τρόπο, βρούμε τον τρόπο, θέλουμε περίπου τέσσερις με οκτώ μήνες για να ολοκληρώσουμε όλη αυτήν τη διαδικασία. Σταδιακά θα μπαίνουν, ένας-ένας σταθμός θα ολοκληρώνεται. Άρα λοιπόν θα έχουμε μέχρι τέλος του χρόνου που κάποιοι θα ολοκληρωθούν και όλοι οι σταθμοί θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτη του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και το Ελληνικό;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Αν δεν λυθεί το θέμα της SIEMENS, θα πάει πολύ πίσω.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Συγνώμη και με το Χολαργό δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί με τη SIEMENS; Που σημαίνει ότι αν δεν λυθεί και δεν υπογραφεί, είναι απευθείας ανάθεση κι αυτό, ούτε κι αυτό θα ανοίξει ποτέ, έχει παγώσει.
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Κοιτάξτε, ο Χολαργός δεν έχει το ίδιο πρόβλημα όπως έχουν οι υπόλοιποι εφτά σταθμοί του Ελληνικού.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι αλλά θα ανοίξουν αυτοί;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ναι, αυτοί οι δύο σταθμοί θα ανοίξουν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή ανακοινώνετε τώρα ότι σε ένα μήνα από σήμερα ανοίγει ο Χολαργός, έτσι;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Αρχές Ιουνίου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ανθούπολη-Περιστέρι;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ηλιούπολη-Περιστέρι σας είπα, θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2011. Εάν δοθεί λύση στο θέμα της SIEMENS μπορούμε να επισπεύσουμε. Ο χρόνος είναι μεγαλύτερος, αλλά ήδη έχουμε κάνει διαδικασία επίσπευσης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για ξαναπείτε τους σταθμούς.
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Ανθούπολη, Περιστέρι και Χαϊδάρι.


Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τη SIEMENS καθυστερεί και την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση προς Πειραιά, όπως παραδέχεται ο υπουργός πιο πάνω στη συνέντευξη. Η Siemens συμμετέχει σε ένα από τα σχήματα για την επέκταση. Δεν μπορούν ούτε να την αποκλείσουν καθώς θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός μετά από (δικαιολογημένη) προσφυγή αφού δεν υπάρχει λόγος αποκλεισμού αλλά ούτε μπορούν να υπογράψουν την σύμβαση όσο διαρκεί η έρευνα καθώς θα τους "φάνε".
Χαρακτηριστικό το απόσπασπα
Δ.Ρέππας wrote:
Το πρόβλημα δεν είναι δικό σας, το πρόβλημα είναι δικό μας. Μας λέτε ότι είμαστε παγιδευμένοι, αυτό μας λέτε. Ευχαριστώ που το καταλάβατε. Όλοι είμαστε παγιδευμένοι μ’ αυτήν την έννοια αφού πράγματι πληρώνουν οι φορολογούμενοι πολίτες τα έργα. Αλλά, για να κλείσουμε εδώ, για να μην οδηγηθείς σε καθυστέρηση υπογράφεις, υπογράφεις και δημιουργείς ταυτόχρονα ένα μεγάλο θέμα συζήτησης, προκαλείς ένα άλλο πολιτικό πρόβλημα που δεν είναι μόνο πολιτικό πρόβλημα.
Δεν είναι μόνο, επαναλαμβάνω, η καθυστέρηση, είναι το ότι, ποιος είναι αυτός ο οποίος μπορεί να πει ότι σ’ έναν νέο διαγωνισμό, αν προχωρήσει η δημοπράτηση, αποκλείεις εκ προοιμίου τη συμμετοχή μιας εταιρείας αν δεν έχεις κάποιο λόγο να στοιχειοθετήσεις αυτό τον αποκλεισμό. Είναι ένα θέμα το οποίο μας απασχολεί πάρα πολύ. Είναι πρόκληση να υπογράψουμε, αλλά δεχόμαστε την κριτική ότι έχουμε καθυστέρηση σε σχετικά έργα.



Σε αυτή τη φάση οι μόνοι σταθμοί που θα ανοίξουν είναι ο Χολαργός και η Αγ.Παρασκευή που δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα με τη SIEMENS αφού βρίσκονται σε γραμμή που λειτουργεί και έχουν μπεί στο σύστημα σηματοδότησης ήδη παλιότερα
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu May 20, 2010 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

Για το Ελληνικό δηλαδή απ'ότι καταλαβαίνω το έργο εμείς θα τους το έχουμε παραδώσει από τον Οκτώβριο του '10 και αυτοί θα το λειτουργήσουν στην καλύτερη τον Μάρτιο του '11. Evil or Very Mad Τι να πω? Πραγματικά τραγικό, γιατί όπως θα δείτε από τις φωτό που θα ανεβάσω αργότερα σήμερα θα δείτε ότι πραγματικά είμαστε λίγο πριν το τέλος...
Εξ ίσου σηματικό και το θέμα με τον Πειραιά, όλα έτοιμα για να προχωρήσουν οι διδικασίες για να ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να χάνουμε τόσο χρόνο??
Απίστευτα πράγματα...
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Thu May 20, 2010 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό που με ενοχλεί πραγματικά δεν είναι τόσο οι καθυστέρησεις όσο η φοβερή έλλειψη σαφούς ενημέρωσης. Αν υπήρχε πρόβλημα με την SIEMENS από το 2008, γιατί το μαθαίνουμε τώρα; Έχουμε ακούσει στο παρελθόν για προβλήματα λόγω έλλειψης τροχαίου υλικού, για προβλήματα με τους αναδόχους, για προβλήματα τεχνικής φύσης και για ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Τώρα, μας λένε για τη SIEMENS. Τελικά, το έλλειμμα ενημέρωσης είναι τραγικό σε αυτή τη χώρα και αυτό δείχνει την έλλειψη σεβασμού από τους πολιτικούς μας προς όλους εμάς...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu May 20, 2010 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν ρώταγαν το Σαρακατσάνο σχετικά, είχε αφόρτιστες τις μπατταρίες από το ακουστικό και δεν άκουγε.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu May 20, 2010 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm wrote:
Για το Ελληνικό δηλαδή απ'ότι καταλαβαίνω το έργο εμείς θα τους το έχουμε παραδώσει από τον Οκτώβριο του '10 και αυτοί θα το λειτουργήσουν στην καλύτερη τον Μάρτιο του '11. Evil or Very Mad Τι να πω? Πραγματικά τραγικό, γιατί όπως θα δείτε από τις φωτό που θα ανεβάσω αργότερα σήμερα θα δείτε ότι πραγματικά είμαστε λίγο πριν το τέλος...
Εξ ίσου σημαντικό και το θέμα με τον Πειραιά, όλα έτοιμα για να προχωρήσουν οι διδικασίες για να ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να χάνουμε τόσο χρόνο??
Απίστευτα πράγματα...

Όντως δεν είναι ωραίο.
Να το δούμε και να μην το πιστεύουμε η Ελευθεροτυπία λέει ότι<< πιθανότατα ώς τις 10 του μηνός(Ιούνιος), θα δοθεί επιτέλους στο κοινό ο σταθμός στον Χολαργό >>.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu May 20, 2010 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Με την ευχή το συντομότερο δυνατό η επέκταση του Ελληνικού να τη δώσουν σε χρήση και να μπορούν να την χαίρονται όλοι θα ξεκινήσω άλλη μια "ξενάγηση" στο έργο που πλησιάζει στο τέλος του...

Ξεκινάμε από την αρχή του έργου αμέσως μετά τον Άγιο Δημήτριο:

και εγώ όπως και πολλοί άλλοι ταλαιπωρούμαστε από την αναγκαστική δυστυχώς κατάληψη λωρίδων της Λ. Βουλιαγμένης αμέσως μετά τον σταθμό του Αγίου Δημητρίου. Μέχρι πρότινως το άνοιγμα το χρησιμοποιούσαμε για να "κατεβάζουμε" υλικά στη σήραγγα. Οι εργασίες αυτές ολοκληρώθηκαν, το άνοιγμα μπαζώθηκε και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες αποκατάστασης:

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/005.jpg

Θα σας ενημερώσω πότε να αποφύγετε το σημείο καθώς κατά την τελική διαμόρφωση και λίγο πριν δοθεί ο δρόμος οριστικά, θα πραγματοποιηθούν οι τελικές εργασίες για τις οποίες θα χρειαστεί άλλη μια λωρίδα με αποτέλεσμα να έχουμε για 1-2 μέρες μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Πέρα από το συγκεκριμένο σημείο που μας ενδιαφέρει περισσότερο, οι αποκαταστάσεις προχωρούν και στα άλλα εργοτάξια όπως φρέατα (πχ εδώ το φρέαρ της οδού Υμηττού λίγο μετά την Αλίμου):

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/024.jpg

πάμε στον πρώτο σταθμό "Ηλιούπολη" όπου οι εργασίες ολοκληρώνονται.

Εδώ το επίπεδο έκδοτηρίων:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/013.jpg

μετά ο σταθμός "Άλιμος" και εδώ τα πράγμτα έχουν προχωρήσει (εκτός από την ανατολική είσοδο που μας έχει καθυστερήσει, τα αρχαία που λέγαμε):

εκδοτήρια:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/020.jpg

αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/022.jpg

για τον σταθμό Άλιμο θα σας δείξω "σε πρώτη μετάδοση" και τα σχέδια της επιφανειακής αποκατάστασης (παρόμοια θα είναι σε όλους τους σταθμούς):

ανατολική είσοδος, Βουλιαγμένης προς Αθήνα:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/023.jpg

δυτική είσοδος, Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/024-1.jpg

συνεχίζουμε στον σταθμό "Αργυρούπολη" όπου η επιφανειακή αποκατάσταση βρίσκεται σε τελικό στάδιο:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/026.jpg

τα φώτα έχουν τοποθετηθεί:

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/030.jpg

και οι αποβάθρες φωτίζονται από αυτά. Το μόνο που μένει εδώ είναι οι ψευδοροφές:

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/036-1.jpg

φτάσαμε και στον τελευταίο σταθμό "Ελληνικό".

Η δυτική είσοδος:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/043.jpg

από το εσωτερικό του σταθμού:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/041.jpg

τα κλιμακοστάσια από το επίπεδο εκδοτηρίων:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/046.jpg

κατεβαίνοντας προς τις αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/054.jpg

και οι αποβάθρες έτοιμες σχεδόν να υποδεχτούν τους συρμούς και τους επιβάτες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/056.jpg

Τέλος, μια εικόνα της επιφάνειας στην περιοχή του υπόγειου αμαξοστασίου στο τέλος του έργου:

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/058.jpg

Μετά από αυτά σχόλια δεν χρειάζονται, μακάρι να δοθεί το συντομότερο (τα οφέλη είναι γνωστά) και να προχωρήσουμε σε νέα έργα που θα βελτιώνουν αισθητά την ποιότητα ζωής μας όπως αυτό...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu May 20, 2010 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Σταυρο σε ευχαριστουμε πολυ για την εξαιρετικη παρουσιαση και τις εικονες απο το εργο , που εχουμε την τυχη να βλεπουμε εδω στο forum. Tο εργο ειναι εκπληκτικο, πραγματικη οαση μεσα στον ζόφο των ημερων.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu May 20, 2010 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Το έργο πράγματι έχει πολύ υψηλό επίπεδο αισθητικής, λειτουργικότητας και ποιότητας που όλοι θα διαπιστώσετε όταν το δείτε από κοντά. Pindos, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, απλά πιστεύω ότι είναι κουτό να κρύβουν τα έργα αυτά από τον κόσμο. Ελπίζω να φωτήσει ο Θεος την Αττικό Μετρό να οργανώσει και επισκέψεις για το κοινό αφού το κρατάει κλειστό Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu May 20, 2010 11:49 pm    Post subject: Reply with quote

Αφού εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον StavrosGramm για τις εξαιρετικές φωτογραφίες, θα σχολιάσω το παρακάτω.
Dromeas wrote:
Τελικά, το έλλειμμα ενημέρωσης είναι τραγικό σε αυτή τη χώρα και αυτό δείχνει την έλλειψη σεβασμού από τους πολιτικούς μας προς όλους εμάς...

Πότε σεβάστηκαν τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου για να το κάνουν τώρα ?
Εδώ ο βαρήκοος ταϊζε τους εργολάβους και δήλωνε ευθαρσώς κατά ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς που κόστισε εκατοντάδες εκατ. ευρώ στους φορολογούμενους.

Όσον αφορά την Μίζενς, αγνόω για ποιόν λόγο πρέπει να ψωνίζει το ελληνικό Δημόσιο απ' αυτή την εταιρεία για όόόλα τα έργα του, και να φτάνουμε στο σημείο όποια πέτρα και να σηκώσουμε σ' αυτό τον τόπο να έχει το όνομά της από κάτω...
Χάθηκε η Alstom, χάθηκε η ABB, χάθηκαν οι Ασιάτες ?


Last edited by Nozomi on Fri May 21, 2010 2:09 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri May 21, 2010 1:59 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi τους λόγους που η SIEMENS ήταν πίσω από κάθε έργο τα τελευταία 30 χρόνια πλέον όλοι τους ξέρουμε, "μαύρα ταμεία".

Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι μαζί με τα ξηρά καίγονται και τα χλωρά. Στην εμπλοκή με τη σηματοδότηση κτλ. στις νέες επεκτάσεις του μετρό δεν μιλάμε για καινούργια έργα που πρέπει αναγκαστικά να τα κάνει η SIEMENS. Η SIEMENS συμμετείχε στην κοινοπραξία που κέρδισε το 2006 τους αντίστοιχους διαγωνισμούς απλώς τώρα (ή μάλλον πριν κανά χρόνο) ήρθε η ώρα να υπογραφούν οι ανάλογες συμβάσεις. Σε αυτή τη φάση δεν μπορείς να αλλάξεις ανάδοχο...

Παρόμοια και στον Πειραιά, δεν μπορείς να αποκλείσεις από ένα διαγωνισμό μία εταιρεία λόγω πολιτικού κόστους καθώς θα σε ξεσκίσει στις προσφυγές. Μόνο αν κάποια στιγμή αποφασίσει η ελληνική δικαιοσύνη να προχωρήσει την έρευνα και αποδείξει ότι σε προηγούμενα έργα υπήρχαν υπερκοστολογήσεις ή άλλες ποινικές πράξεις θα μπορείς να αποκλείσεις τη SIEMENS από τους διαγωνισμούς.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri May 21, 2010 4:57 am    Post subject: Reply with quote

O Ariskop τα λέει σωστά.
Αν η κυβέρνηση προχωρήσει σήμερα με τη SIEMENS θα κατηγορηθεί ότι δίνει έργα σε εταιρεία που κατηγορείται για διαπλοκή με το δημόσιο, ανεξάρτητα ότι ο διαγωνισμός έχει ήδη γίνει το 2006.

Αν ΄θελήσει να αποκλείσει τη SIEMENS θα πρέπει να επαναπροκηρύξει το διαγωνισμό, και η καθυστέρηση θα είναι μεγαλύτερη.

ΤΟ μόνο που μπορεί να κάνει είναι να περιμένει να κλείσει το θέμα SIEMENS.

Είναι μια ιδιότυπη ομηρία... Δυστυχώς όμως βασικοί μάρτυρες-κατηγορούμενοι έχουν φυγαδευτεί στο εξωτερικό, ενώ το μισό κοινοβούλιο είναι με κάποιο τρόπο αναμεμιγμένο σε σκάνδαλα με την συγκεκριμένη εταιρία.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue May 25, 2010 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ο ΟΛΠ προχωράει τη διαδικασία σχετικά με το monorail στο λιμάνι και μάλιστα εντός των χρονοδιαγραμμάτων που ο ίδιος έχει ανακοινώσει.

Στις 10/3 είχε βγει η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής τεχνικών προτάσεων με προθεσμία 60 ημερών (έως 19/5) με δεσμευτικό όρο ότι στον διαγωνισμό θα συμμετέχουν μόνο όσοι κατέθεσαν τεχνική πρόταση σε αυτή τη φάση.

Σήμερα ο ΟΛΠ ανακοίνωσε τις εταιρείες που κατέθεσαν προτάσεις.

Quote:
1. BOMBARDIER TRANSPORTATION ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική
της BOMBARDIER TRANSPORTATION G.m.b.H. (Εταιρεία
κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία).
2. Ένωση εταιρειών J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. (Κατασκευαστική εταιρεία) –
INTAMIN TRANSPORTATION LTD (Εταιρεία κατασκευής
μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Λιχτενστάιν και
εγκαταστάσεις σε Ελβετία, Γερμανία και Ολλανδία)
3. METRAIL AG (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων
με έδρα το Ην. Βασίλειο)
4. SCOMI ENGINEERING (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών
συστημάτων με έδρα τη Μαλαισία) – 2π ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
5. SIEMENS ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της SIEMENS A.G.
(Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη
Γερμανία)
6. Ένωση εταιρειών ARCHIRODON (Κατασκευαστική εταιρεία) –
URBANAUT COMPANY (Εταιρεία ανάπτυξης μεταφορικών
συστημάτων με έδρα τις Η.Π.Α.) – ROWIN Co (Εταιρεία
κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Ν. Κορέα)
7. FCC CONSTRUCTION (Κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την
Ισπανία)
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri May 28, 2010 10:34 am    Post subject: Reply with quote

Πριν από λίγο ήμουν στο σταθμό του ηλεκτρικού στην Ομόνοια. Κάποια στιγμή ένας τουρίστας τράβηξε μια φωτογραφία με φλας. Αμέσως του την πέφτει ο σεκιουριτάς. Πλησίασα λίγο περισσότερο να δω τι λένε. Ακούω τον τουρίστα να λέει no no, και ο σεκιούριτι να του απαντά σε αρκετά αγενές ύφος τι no no, Ι saw you. Show me the picture. Μετά δεν μπόρεσα να δω αν του ζήτησε να τη σβήσει ή όχι. Φεύγοντας πάντως, ο σεκιουριτάς γυρνάει και του λέει με τα απίθανα αγγλικά του: "Don't see you again" Laughing Evil or Very Mad

Εκτός του ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να μιλήσει με τέτοιο τρόπο στον τουρίστα, που στο κάτω κάτω δεν ήξερε ο άνθρωπος ότι απαγορεύεται η φωτογράφιση (αλήθεια, γιατί; ), με τρελαίνει ότι βάζουν σεκιουριτάδες που ξέρουν ελάχιστα αγγλικά σε σταθμούς απ' όπου περνάνε άπειροι τουρίστες και που φυσικά συνήθως κάνουν πολλές ερωτήσεις. Αλλά, θα μου πεις, τι δουλεύει σωστά σε αυτό τον τόπο, για να δουλέψει αυτό. Τα λέμε, τα ξαναλέμε έτσι για να περνάει η ώρα τελικά... Rolling Eyes

Για αυτό που μετανιώνω είναι ότι δεν επενέβησα.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri May 28, 2010 11:05 am    Post subject: Reply with quote

Δίκιο έχεις, το ύφος του σεκιουριτά ήταν απαράδεκτο. Και το χειρότερο είναι ότι τα κάνουν εκεί που τους παίρνει! Άλλωστε η φωτογράφιση με φλας απαγορεύεται μόνο στις αποβάθρες για λόγους ασφαλείας (να μην τυφλώνει οδηγούς κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri May 28, 2010 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Μια καταγγελία ρε παιδιά. Πρώτα στην ΑΜΕΛ και μετά σε κανα Τρωκτικό, στο Athensville, κάπου τέλος πάντων... Την τάδε μέρα και ώρα, στο τάδε σημείο, έγινε αυτό το περιστατικό. Οπωσδήποτε θα βρεθεί ο σεκιουριτάς. Όχι πως θα του κάνουν τίποτα, αλλά έστω και μια μικρή "επιμόρφωση" στο πόδι, σ' αυτόν και τους συναδέλφους του, κέρδος θα'ναι! Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri May 28, 2010 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm όντως το περιστατικό έγινε στις αποβάθρες του ηλεκτρικού. Από περιέργεια θα κοιτάξω αν υπάρχει σήμανση στους τοίχους που να λέει ότι απαγορεύεται η φωτογράφιση διότι δεν το έχω προσέξει. Να υποθέσω ότι το να βγάζεις φωτογραφίες χωρίς φλας επιτρέπεται;

Ypsilon, έχει απόλυτο δίκιο και μόλις έστειλα email στον ΗΣΑΠ ζητώντας τους να με ενημερώσουν για τις ενέργειες που θα κάνουν για το θέμα αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri May 28, 2010 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Dimiskour δυστυχώς δεν υπάρχει ανάλογη σήμανση αν και θα έπρεπε! χωρίς φλάς επιτρέπεται ναι.
Επίσης για χρήση άλλου εξοπλισμού (τρίποδες κα) απαιτείται γραπτή άδεια.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri May 28, 2010 5:10 pm    Post subject: Reply with quote

Κλασσικά, δεν θα του κάνουν τίποτε.

Επειδή έχω φίλο που κάνει ως δεύτερη δουλειά το συγκεκριμένο επάγγελμα για να προσθέτει στο εισόδημα του, πραγματικά έχω να σας πω ότι η στελέχωση των εταιριών ασφάλειας αυτού του επιπέδου , είναι τραγική. Προσοχή δεν μιλώ για φύλακες με ειδική εκπαίδευση στην προστασία υψηλών προσώπων ή κάποιους που προέρχονται από στρατό και σώματα ασφαλείας που μπορεί να ξέρουν 5 πράγματα παραπάνω,

Παίρνουν 450-600 ευρώ το μήνα, αν εργάζονται 40ωρο και προέρχονται συνήθως από τη χαμηλότερη τάξη της κοινωνίας μας. Άλλωστε, δεν έχει κάποιος παρά να παρατηρήσει την σωματοδομή τους, για να καταλάβει, τι άθλια ζωή πρέπει να έχουν περάσει. Δεν αναφέρομαι υποτιμητικά , λέω αυτό ακριβώς που βιώνει ο φίλος μου όταν συναναστρέφεται μαζί τους κατά τις αλλαγές βαρδιῶν ή όταν χρειάζεται να συνομιλήσει μαζί τους. Ας μην γίνει λόγος για γνώση Αγγλικών !!! Shocked Δεν παίζει τέτοιο πράγμα.

Το πολύ πολύ να τον αλλάξουν πόστο και να φέρουν στη θέση του κάποιον παρόμοιας ή χειρότερης νοοτροπίας.

Οι εξαιρέσεις είναι λίγες και συνήθως είναι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους λόγω άτυχων επιλογών τους ή λόγω οικονομικής κρίσης και κατάληξαν εκεί ως προσωρινή λύση επιβίωσης.

Μετά από τη σύντομη αυτή παρένθεση επιστρέφουμε στο θέμα μας. Συγνώμη για το εκτός θέματος post αλλά το θεωρώ απαραίτητο για να καταλάβουν οι συμφορουμήτες ποια είναι η κατάσταση σε αυτό το τομέα και τι θα πρέπει να προσδοκούμε . Κατά τη γνώμη μου δηλαδή ζητάμε πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν.

Συμφωνώ πάντως ότι ως τρόπος συμπεριφοράς ήταν λανθασμένος. Θα μπορούσε να φωνάξει μέσω ασυρμάτου κάποιον εκπρόσωπο του σταθμού και να του επικοινωνήσει τα πρέποντα εκείνος.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Next
Page 17 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr