stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed May 05, 2010 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Δεν κάνεις λάθος. Το κύριο πρόβλημα της Βαρκελώνης πριν τους Ολυμπιακούς ήταν η ασφάλεια και η καθαριότητα. Από τη στιγμή που αυτά τα δυο λύθηκαν, η πόλη πήρε τα πάνω της. Επίσης εκεί τόλμησαν και έκαναν το αυτονόητο: ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ. Το παλιό της λιμάνι που ήταν ένα επικίνδυνο γκέτο ισοπεδώθηκε από ταρσανάδες, θαλασσόσπιτα κλπ, και έγινε αυτό που είναι σήμερα. Από κει και πέρα, το αρχιτεκτονικό απόθεμα και η διαφορετική λογική δόμησης της πόλης υπήρχαν και πριν τους Αγώνες. Απλά οι άνθρωποι τη νοικοκύρεψαν και τώρα απολαμβάνουν τα οφέλη.
Άρα το θέμα δεν είναι πώς η Αθήνα θα γίνει Βαρκελώνη, αλλά πώς θα γίνουν οι Αθηναίοι Βαρκελωνέζοι. Λίγο πριν τους δικούς μας αγώνες όλοι παραμυθιαστήκαμε ότι μπορεί να γίνει το θαύμα και να γίνουμε κι εδώ Βαρκελώνη. Η Αθήνα ποτέ δεν έδειχνε ωραιότερη. Σήμερα, τα περισσότερα νεοκλασσικά που ανακαινίστηκαν από την ΕΑΧΑ (ειδικά σε Θησείο, Πλάκα) είναι γεμάτα αυτοκόλλητα, τσίκλες και συνθήματα με μαρκαδόρους.
Χρειάζεται να πούμε περισσότερα?
Μάλλον όχι, πέρα ίσως από το γεγονός ότι η Βαρκελώνη ευτύχησε να έχει και οραματιστές δημάρχους, τόσο πριν όσο και μετά τους Αγώνες της.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu May 06, 2010 11:32 am    Post subject: Reply with quote

Πάρκινγκ Σταθμός Λαρίσης
http://i893.photobucket.com/albums/ac137/per88/parkingstathmoslarissis2.jpg
http://i893.photobucket.com/albums/ac137/per88/parkingstathmoslarissis.jpg

Εδώ αυτή η παρέμβαση ταιριάζει. Δεν υπήρχε πλατεία(π.χ. οδός Κύπρου). Ήταν το τσιμεντένιο πάρκινγκ της τροχαίας.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu May 06, 2010 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

@aikinn
Δεν απάντησα, διότι δεν έχω επισκεφθεί την Βαρκελώνη προ 1992 που όλοι λένε ότι ήταν μια παρηκμασμένη πόλη !
Απ' αυτά που έχω διαβάσει όμως, προσυπογράφω αυτά που έγραψε ο Ypsilon και αυτό που ήθελα να δείξω με τις φωτογραφίες, είναι πως ΔΕΝ έχουμε (οι Αθηναίοι) την αντίληψη των Βαρκελωνέζων και αυτό αποτυπώνεται στις προσεγμένες πολυκατοικίες και στα περιποιημένα πάρκα τους.

Η χαλαρή δόμηση και οι φαρδύτεροι δρόμοι που έχει η Βαρκελώνη, είναι όντως κληρονομιά του παρελθόντος της.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri May 07, 2010 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Σε μια πόλη που τα περισσότερα γλυπτά στον δημόσιο χώρο είναι είτε αδιάφορα είτε κακόγουστα, το έργο της Ντιάννας Μαγκανιά ξεχωρίζει
Sad

http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=159537



κανένα σοβαρό μεγάλο μνημείο σε αεροδρόμιο και σταθμό λαρίσης θα δούμε? ακούστηκε και ότι είναι ακριβά.......έλεος. Evil or Very Mad [/img]
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri May 07, 2010 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

Πειτε με ασχετο αλλα δεν βλεπω κατι παραπανω απο ενα τριγωνο κομματι μαρμαρου..
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri May 07, 2010 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

και εμενα λόγο εμπειριών εκεί πήγε το μυαλό μου,, αλλα όχι πρέπει να είναι 5 κομμάτια σε μεγάλο χώρο..

ένα αστέρι δηλαδή .
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Sat May 08, 2010 1:34 am    Post subject: Reply with quote

Μια και μιλάμε για τις παρεμβάσεις σε Βαρκελώνη και Αθήνα με την ευκαιρία των Ολυμπιακών αγώνων, αν θέλετε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε αυτή την ανασκόπηση.

Θα έλεγα ότι είναι μάλλον κακογραμμένη και αρκετά βιαστική - γράφηκε το καλοκαίρι του 2004 με σκοπό να είναι έτοιμη πριν τους αγώνες - αλλά παρουσιάζει (στα σχετικά κεφάλαια) τις παρεμβάσεις σε Αθήνα και Βαρκελώνη με αρκετή σαφήνεια και λεπτομέρεια.

http://rapidshare.com/files/384743305/Athens2004_Barcelona1992.pdf.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon May 10, 2010 9:28 am    Post subject: Reply with quote

Το Σάββατο έκανα μια ποδηλατάδα απο το Παγκράτι έως την Παραλιακή, στο χώρο του Tae-kwon-Do, και πιο πέρα ώς το beach volley.

Εχω να πω οτι εξεπλάγην σχετικά ευχαριστα απο το γεγονός οτι ο χώρος ειναι λιγοτερο εγκαταλειμένος απ' οτι περίμενα. Ναι μεν τα κτήρια χασκουν άδεια (ασχημο θέαμα), αλλα γενικώς ειναι ψιλοκαθαρά. Υπήρχε κόσμος που έκανε βόλτα, ποδήλατο, τρέξιμο.

Λείπει καποιο σημείο που να μπορείς να κατσεις να πιεις/φας κατι, σημαντικό εαν θες να προσελκύσεις οικογένειες. Ο Φλοισβος ειναι μεν κοντα, αλλα εαν εχεις παιδια/καρότσια/ποδηλατάκια αντε να πας.

Η Εσπλαναδα ήταν καθαρή και περιποιημένη, εαν εξαιρέσεις ενα εγκάρσιο κομματι σχαρας που έλειπε και που ευτυχως το είδα εγκαιρως Shocked

Στο χώρο του πρώην Ιπποδρόμου, εχουν αρχίσει δοκιμαστικές γεωτρήσεις για τα έργα του ιδρύματος Νιάρχου. Να πω εδώ οτι, παρ' όλο που ειναι ευχαριστο οτι θα αποκτήσουμε επιτέλους συγχρονο κτήριο όπερας και βιβλιοθήκης, η χωροθέτηση του σε τοσο απομακρυσμένο απο το κέντρο σημείο, που ΔΕΝ ειναι Αθήνα, δε με βρίσκει σύμφωνο.

Τελος πάντων, ας ελπίσουμε οτι θα γινει πόλος έλξης και σημείο αναφοράς σαν (εστω και λιγο) την οπερα του Συδνεϋ
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Tue May 11, 2010 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

Προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού το 2011 για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου σε όλο το μήκος της, με κενή μια λωρίδα για τη διέλευση των ΜΜΜ και τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων, και πρόβλεψη για γραμμή τραμ στο μέσον.
Την είδηση δεν την έχω βρει ακόμα στο Διαδίκτυο, την άκουσα στις ειδήσεις της ΝΕΤ.

Αν βρεθεί το βέλτιστο μοντέλο για τη διαχείριση της κυκλοφορίας (ήδη εξετάζεται) και βρεθεί μια φόρμουλα να μην ξεκινάνε οι πορείες από τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου, προφανώς μιλάμε για τη σοβαρότερη προσπάθεια αστικής ανάπλασης στην Αθήνα μετά την πεζοδρόμηση της Αρεοπαγίτου.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Tue May 11, 2010 6:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σίγουρα ακούγεται πολύ ενδιαφέρον,αλλά με προβληματίζει το ότι αυτο δεν είναι μέρος ενος μεγαλύτερου σχεδίου,πιο ολοκληρωμένου.
Δεν θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα με μια τέτοια πεζοδρόμηση?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue May 11, 2010 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

Αν αναφέρεσαι σε κυκλοφοριακά θέματα, φαντάζομαι πως θα γίνει κυκλοφοριακή μελέτη. Η Σταδίου και η Ακαδημίας λογικά δεν θα έχουν πιά κοινή κατεύθυνση κ.ο.κ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue May 11, 2010 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Το σχέδιο (επειδή έχει τύχει να έχει πέσει στα χέρια μου) είναι 5ετίας, πρωτοσυντάχθηκε από ομάδα του ΕΜΠ του τομές πολεοδομίας της Αρχιτεκτονικής και του τομέα συγκοινωνιολογίας των Πολ.Μηχανικών και περιλαμβάνει εκτός από πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, Βασ.Όλγας, Αθηνάς και Ερμού, τις εξής παρεμβάσεις για το κέντρο:

-Ομόνοια-Σύνταγμα-Στύλοι Ολυμπίου Διός μέσω Σταδίου-Φιλελλήνων-Αμαλίας(μονοδρομημένη)
-Στύλοι Ολυμπίου Διός-Σύνταγμα-Ομόνοια μέσω Αρδηττού(μονοδρομημένη)-Βασ.Κωνσταντίνου(μονοδρομημένη)-Ριζάρη(μονοδρομημένη)-Βασ.Σοφίας(μονοδρομημένη)-Ακαδημίας(αντιδρομημένη)

-Αμπελόκηποι-Χίλτον-Σύνταγμα μέσω Βασ.Σοφίας (μονοδρομημένη)
-Χίλτον-Αμπελόκηποι μέσω Μιχαλακοπούλου (μονοδρομημένη)

-Ομόνοια-Κάτω Πατήσια-Άνω Πατήσια μέσω Γ' Σεπτεμβρίου(αντιδρομημένη)-Αχαρνών (μονοδρομημένη)
-Άνω Πατήσια-Κάτω Πατήσια-Ομόνοια μέσω Πατησίων(μονοδρομημένη και αντιδρομημένη, αναλόγως το τμήμα)

-Στύλοι Ολυμπίου Διός-Φιξ μέσω Συγγρού(μονοδρομημένη)
-Φιξ-Στύλοι Ολυμπίου Διός μέσω Καλλιρρόης(μονοδρομημένη)

Είναι ένα πολύ καλό masterplan που σε συνδυασμό με τη γραμμή 4 του μετρό (όταν αυτή γίνει) και τις επεκτάσεις του τραμ προς Γαλάτσι, Πατήσια και Παγκράτι (όταν σχεδιαστούν και γίνουν) θα αποσυμφορήσει το κέντρο από τουλάχιστον το μισό φόρτο οχημάτων και θα ελευθερώσει χώρο για τους πεζούς και τα ΜΜΜ.


Last edited by Arxitektonas on Tue May 11, 2010 8:54 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue May 11, 2010 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

@ Nozomi
@ aikinn

Μελαγχολία & προβληματισμός είναι αυτά που σε κυριεύουν όταν συγκρίνεις αυτές τις 2 πόλεις...

Ευτύχησα να επισκεφτώ την Βαρκελώνη πριν απο ακριβώς 3 χρόνια και να δώ με τα ίδια μου τα μάτια, ποιά στοιχεία συνιστούν την επιτυχία των Καταλανών να κάνουν την πόλη τους σημαντικό τουριστικό πόλο έλξης.

Οδήγησα εντός & εκτός πόλης , στα περίχωρα κάνοντας περίπου 500 χλμ.
Περπάτησα την πόλη απο την μια άκρη στην άλλη ...
Τα συναισθήματα σχεδόν παντού τα ίδια...
Βέβαια υπάρχουν συνοικίες και γειτονιές που θυμίζουν έντονα Ελλάδα ( Αθήνα )ακόμη...

Σαφώς και είχαν σημαντικό πλεονέκτημα , πριν ακόμα γίνουν οι Αγώνες , λόγω ρυμοτομίας , στύλ & νοοτροπίας.
Δηλαδή ξεκίνησαν με αβαντάζ , με μια σοβαρή προίκα!
Κατάφεραν όμως να κάνουν σημαντικές τομές και αναπλάσεις , σε τέτοιο βαθμό , που σε ορισμένες ήδη βεβαρημένες περιοχές να μην θυμίζει τίποτα την προ 1992 εποχή...

Αυτό για μένα είναι άθλος!Είναι αξιέπαινοι γιατί κατάφεραν να συνδυάσουν το παραδοσιακό με το μοντέρνο , το χρηστικό με το στυλάτο.
...και έιναι παρα πολλά τα παραδείγματα που μπορεί να αναφέρει κανείς...

Πάνω απο όλα όμως , επειδή τα παραπάνω έργα απορρόφησαν πάρα πολλά χρήματα , έγινε δυνατό μέσω της εμπορικής αξιοποίησης κατά περίπτωση , να προσφερθεί μια πόλη τους κατοίκους , με πιο ανθρώπινο πρόσωπο!

Μια πόλη που χαίρεσαι να ζείς !!!
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue May 11, 2010 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό Ypsilon είναι από τα καλύτερα νέα που έχω ακούσει ποτέ. Αν πραγματοποιηθεί θα είναι μια πραγματικά "ιστορική" παρέμβαση που θα αλλάξει το πρόσωπο της πόλης μας. Αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουν και οι άλλες παρεμβάσεις που έχουν σχέση με την Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα μια γενικότερη αναβάθμηση. Έχει δίκιο ο arxitektonas υπάρχει ευρύτερο πλάνο και είναι εντυπωσιακό. Έστι όπως το περιέγραψες arxitektona νομίζω ότι είναι αυτό σε γράφημα:

http://wwk.kathimerini.gr/kathnews/graph/20-09-09/s38.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue May 11, 2010 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό για την ακρίβεια το είχα δει και διαβάσει στην Καθημερινη κι εγώ. Είναι η πρόταση που προανέφερα ελαφρώς αναθεωρημένη. Πρόκειται για αναθεώρηση της πρότασης σε κάτι πιο "μετριοπαθές" στις περιοχές Συντάγματος-Ζαππείου-Ολυμπιείου-Ριζάρη. Βλέπουμε ότι η Βασ.Σοφίας και Βασ.Κωνσταντίνου παραμένουν διπλής κατεύθυνσης, ενω η Συγγρού, Καλλιρρόης, Πατησίων, Γ' Σεπτεμβρίου και Αχαρνών δεν πειράζονται.
Αυτό που σας είπα εγώ είναι το συνολικό πολεοδομικό-κυκλοφοριακό masterplan για το αθηναϊκό κέντρο. Κάτι σαν ρυθμιστικό σχέδιο για την κυκλοφορία. Αν γίνει αυτό, μιλάμε για ριζική αλλαγή της φυσιογνωμίας του κέντρου, πως κινούμαστε σε αυτό και πως (θα) το αντιλαμβανόμαστε. Φανταστείτε μόνο ότι τόσο μεγάλοι δρόμοι θα αποκτήσουν είτε πολύ φαρδιά πεζοδρόμια (οι μονόδρομοι) είτε θα έχουν αποκλειστική κυκλοφορία για ΜΜΜ και ποδήλατα (οι πεζόδρομοι). Μιλάμε για ριζική ανατροπή στην εικόνα του κέντρου αλλά και στις συνήθειες και αντιλήψεις του αυτοκινούμενου αθηναίου. Αφήστε ότι θα φύγει το καυσαέριο και ο θόρυβος από μερικά από τα ωραιότερα μέρη της Αθήνας...
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed May 12, 2010 9:05 am    Post subject: Reply with quote

A, ρε Τρίτση, σε χάσαμε νωρίς.

Ας δικαιωθεί έστω και τόσα χρονια μετά....

Δεν είμαι σίγουρος οτι τόσο μεγάλες λεωφόροι (Βασ. Κωνσταντίνου και Βασ. Σοφίας) ειναι σωστό να μονοδρομηθούν, θα προτιμουσα να έχουν στο μεσο τους λωρίδες τραμ (και λεωφορείων).

Ακουγεται σαν σοκ όλο αυτό και δύσκολα το βλέπω να υλοποιείται σε όλο του το σχεδιασμο. Η Μιχαλακοπούλου πχ σαν ανοδος ειναι ψιλοπροβληματική, στενή με στροφές, αλλα οι αλλαγές γίνονται ευκολα. Ας θυμηθούμε πχ οτι καποτε η Σταδίου και η Πανεπιστημίου ήταν διπλης κατεύθυνσης.

Σιγουρα όμως και μονο η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου (Ελ. Βενιζέλου... Rolling Eyes ), θα επιφέρει και άλλες αλλαγές (πχ Ακαδημίας καθοδος κλπ). Η Πανεπιστημίου θα πρεπει να έχει δυο μεσαίες λωρίδες για Τραμ/Λεωοφορείο και ειναι ώρα επιτέλους να ξεφύγουμε απο τα πρότυπα της Ανατολικής Ευρώπης και να αντικαταστήσουμε τα Τρόλεϋ με Τραμ. Η αρχή ας γίνει με την ενοποίηση των εταιριών και τελικα σε βαθος χρόνου (για να γίνει και η αποσβεση των νεων τρόλεϋ) να ξεμπερδεύουμε με αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed May 12, 2010 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ώντως η παρέμβαση στο σύνολό της θα γίνει τμηματικά σε βάθος χρόνου αλλά η πεζοδρόμηση Βασ.Όλγας και αρχικά σε πρώτη φάση πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και διασύνδεση τους μέσω αναπλάσεων πεζοδρομίων σε Αμαλίας, Ηρ. Αττικού και Βασ.Σοφίας είναι μια καταπληκτική αρχή που που είναι απολύτως εφικτή ΤΩΡΑ και αυτή από μόνη της θα αλλάξη την όψη της Αθήνας..
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed May 12, 2010 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά!

Επιμένω για το Τραμ στην Πανεπιστημίου γιατί ειναι πραγματικά πολύ εύκολη επέκταση απο το τέρμα στην Αμαλίας, να συνεχίσει μεχρι κατω, φτιαχνοντας (προσωρινό) τερμα με κυκλική διαδρομή στην Ομόνοια. Χωρις μεγάλο κόστος και χωρίς αντιδράσεις.

Επίσης ο σημερινός διάδρομος του Τραμ στην Αμαλίας μπορεί να έχει και κοινή χρήση με λεωφορεία (αφου δε θα ειναι τερματικός πλεον) και να φαρδύνει το πεζοδρόμιο της Πλ. Συντάγματος μεχρι τις γραμμές, απο την πλατεία ως τη Φιλλελήνων
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Wed May 12, 2010 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Το ξέρατε ότι σήμερα ξεκινούν κατεδαφίσεις στην παραλιακή; Και ότι όντως πραγματοποιήθηκαν;
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4574352

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=161380

Επιτέλους, κάτι πράγματι γίνεται!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed May 12, 2010 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι πλέον ο κόσμος στο κέντρο (ειδικότερα οι καταστηματάρχες) έχουν καταλάβει ότι μοναδική λύση να δουν ασπρη μέρα είναι να πεζοδρομηθούν όλοι οι δρόμοι. Φανταστείτε μία εννοποιημένη Κλαυθμώνος-Κοραή-Τριλογία... Laughing Άλλωστε η περιοχή είναι γεμάτη στάσεις του μετρό. Θα πρέπει και ο πολιτης να ξεφύγει απο την λογική που επιτάσσει να έχει ο καθένας μία στάση του μετρό έξω από το σπίτι του. Μπορεί ο οποιοσδήποτε να πάρει το αμάξι του μέχρι τα μισά της διαδρομής, και μετά να πάρει το μετρό. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει νοήμων ανθρωπος που να θέλει να κατεβαίνει με το αυτοκίνητο στο κέντρο. Οι διαδρομές αυτές είναι πολύ ωραίες και για περπάτημα, μιας και υπάρχουν πολλά κτίρια τα οποία "χανονται" στο μάτι του επισκέπτη όταν περπατάει από κατώ τους.
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Wed May 12, 2010 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Για δείτε και αυτό:
http://www.ypeka.gr/ypeka/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=318
Συνέντευξη τύπου ΕΑΧΑ για Βασ. Όλγας και περιοχή Γεράνι!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tyron
New Member
New Member


Joined: 05 Apr 2010
Posts: 14

PostPosted: Wed May 12, 2010 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Admin wrote:
Πρώτη παρατήρηση στο μέλος tyron στο Ποινολόγιο για το ανωτέρω σχόλιο.

Πρόσεξε, γιατί δεν σε βλέπω να μακροημερεύεις εδώ μέσα! Το (προφανές) νεαρό της ηλικίας σου είναι ίσως δικαιολογία για κάποια ανάξια λόγου posts σου μέχρι τώρα, δεν θα με κάνει όμως να παραβλέψω "κατορθώματα" όπως το παραπάνω. Αν δεν έχεις καταλάβει πώς λειτουργεί ο χώρος αυτός που σε φιλοξενεί, θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στις συζητήσεις, πριν επιχειρήσεις το επόμενό σου post.


ποια ειναι τα "αναξια λογου"?
ποιος νομιζεις οτι εισαι για να κρινεις την "αξια" των γραφομενων?
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed May 12, 2010 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

tyron wrote:
σιγα μην δεχτουμε να γινει τζαμι στην αθηνα!
θα του βαλουμε μπομπα!
ουστ απο δω βρωμομεμετια!


Συγνώμη αλλά όλο το ποστ σου είναι ένα ανάξιο λόγου πράμα που καλύτερα να το κρατήσεις για τον εαυτό σου. Δικαίωμά σου να το γράφεις, αλλά δικαίωμα μας να το κατακρίνουμε.
Αν είναι 200 χρόνια μετά τους Τούρκους να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση, τότε δεν είμαστε άξιοι της κατάντιας μας. Αν νομίζεις ότιμε το να ρίξεις "μπόμπα" σε λατρευτικό χώρο άλλης θρησκείας σε κάνει μάγκα επειδή δεν τους χωνεύεις είσαι πολύ ανώριμος.
ΝΑ μου έλεγες ότι δεν έχουμε λεφτά για να το χτίσουμε και θα το πληρώσεις από την τσέπη σου να το δεχτώ, αλλά με την ίδια λογική καλύτερα να περάσει όλη η περιουσία της εκκλησίας στο κράτος...
Ψυχραιμία φίλε μου.
Δεν μας ενδιαφέρει "ποιός" είναι ο καθένας αλλά τι "λέει" και τι "κάνει".
Και η πρώτη σου επαφή δεν ήταν και η καλύτερη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu May 13, 2010 12:34 am    Post subject: Reply with quote

έλα te ρε παιδιά τώρα δήθεν δε κατάλαβε ο φίλος το περίεργο έχει το post έεεε....... Rolling Eyes Laughing

γεια σου δημοκρατία...... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu May 13, 2010 12:52 am    Post subject: Reply with quote

@ tyron: Αντίο και να μας γράφεις.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 35, 36, 37  Next
Page 27 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr