stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Mar 25, 2010 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Το ίδιον όφελος , η συναλλαγή και οι λαμογιές έφτασαν την Πάτρα στο σημερινό της χάλι...
Μήπως ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε σαν κοινωνία και να κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον ??
Η πόλη απαιτεί λύσεις με μακρόπνοο σχεδιασμό και προοπτική άμεσα!!
Πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν οι πεζοδρομήσεις του ιστορικού κέντρου!
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Η απόφαση για την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου φέρνει νομίζω και ένα σημαντικό μήνυμα, ότι εμείς οι απλοί πολίτες έχουμε τελικά περισσότερη δύναμη απ' όση νομίζουμε. Όσο η απαίτηση για ένα πιο ανθρώπινο αστικό περιβάλλον ωριμάζει μέσα μας και γίνεται διεκδίκηση μέσα από συλλογικές δράσεις, τόσο οι πολιτικοί θα αναγκάζονται να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις ακόμα και κόντρα στα συντεχνιακά συμφέροντα, όπως των ταξιτζίδων που αναφέρει ο Arxitektonas, ή των εμπόρων που δεν ντρέπονται να ζητούν να επιτρέπεται το παράνομο διπλοπαρκάρισμα!

Έχουμε και υποσχέσεις ότι θα ξαναρχίσουν οι εργασίες στη μικρή περιμετρική (χωρίς χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης όμως...) που είχαν σταματήσει από το ΚΑΣ: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/11867
Back to top
View user's profile Send private message
abaleo
New Member
New Member


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 20
Location: Patra

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 3:33 am    Post subject: Reply with quote

οι οδοστρωτήρες έφυγαν και από το κέντρο και τι άφησαν... όχι μια τρύπα στο νερό, κάτι χειρότερο... φρεσκοστρωμένους - προχειροστρωμένους δρόμους με κακοτεχνίες, σκαλοπάτια σε σταυροδρόμια και φρεάτια και ωραιότατα βουναλάκια!

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

Έλα ρε... Ανυπομονώ να τους δω Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Ανοιξε ο δρομος για να γινει η Πατρα - επιτελους - παραθαλασσια πολη !

Αντιγραφω την χτεσινη "επισημη" ανακοινωση (οι υπογραμισεις δικες μου):

30/03/2010
"Συνάντηση εργασίας σχετικά με θέματα που αφορούν στο λιμάνι της Πάτρας είχαν σήμερα η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Τ. Κατσέλη, ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής και στελέχη του ΥΠΟΙΑΝ με τον Δήμαρχο Πατρέων, Ανδρέα Φούρα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συμφωνήθηκε η ανάγκη επαναπροσδιορισμού της χερσαίας ζώνης του Λιμένος Πατρών με στόχο την εξασφάλιση στον ΟΛΠΑ τόσο της έκτασης από τον ποταμό Γλαύκο έως και τον ποταμό Διακονιάρη, όσο και την προσωρινή χρήση του τμήματος του παραλιακού μετώπου από την οδό Θεσσαλονίκης έως και την οδό Κολοκοτρώνη.

Τα υπόλοιπα τμήματα του παραλιακού μετώπου θα επανέλθουν στο Ελληνικό Δημόσιο
ως ανοιχτή παραλιακή ζώνη με στόχο την έξοδο της πόλης προς τη θάλασσα
”.


Με αλλα λογια :
Η δικαιοδοσια του ΟΛΠΑ περιοριζεται στους χωρους καθαρα λιμενικης χρησης
και το υπολοιπο παραλιακο μετωπο παραδιδεται στους φυσικους του "ιδιοκτητες", τους πολιτες της Πατρας.
Μιλαμε για τη παραλιακη γραμμη απο την Ελευθεριου Βενιζελου εως την Κολοκοτρωνη
με προοπτικη η απελευθερωση να επεκταθει ως την οδο Θεσσαλονικης
- ουσιαστικα δηλαδη ως την Μαρινα.

Ελπιζουμε στην αμεση υλοποιηση της "συμφωνιας" αρμοδιου υπουργειου και δημου
που θα ανοιξει ενα νεο κεφαλαιο στην ιστορια της πολης.
Θα αναβαθμισει ΚΑΘΕΤΑ την αισθητικη και την ποιοτητα ζωης στη "προσοψη" της

Η διαχειριση της παραλιας απο ενα δημοσιο φορεα (κι οχι μια Α.Ε.)
εξασφαλιζει τον ελεγχο της απο τους δικαιωματικους χρηστες, δηλαδη τους δημοτες.

Ας ριξουμε μια ματια, με την ευκαιρια, πώς αναβαθμιζεται θεαματικα το θαλασσιο μετωπο της Θεσσαλονικης
χαρις στους σχεδιασμους του δημου :

http://online-pressblog.blogspot.com/2009/06/blog-post_1733.html
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλά νέα, αφού έτσι απομακρύνεται ο κίνδυνος τσιμεντοποίησης του παραλιακού μετώπου μέσω μιας πιθανής ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠΑ!
Μένει βέβαια τώρα να δούμε αν (και πότε) θα αξιοποιήσει ο Δήμος όλη αυτή την έκταση που διεκδικούσε επίμονα, για μια δραστική αναβάθμιση της εικόνας της Πάτρας.

Προτείνω πανηγυρικό γκρέμισμα του τείχους, με ανοιχτή συναυλία των PinkFloyd στο μώλο Wink Laughing

Κι άλλο ένα καλό νέο, ένα βήμα για τη διάνοιξη της Κανακάρη: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/12312
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Καλά νέα, λλά λέω να περιμένουμε μέχρι να ανακοινωθεί αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την διαμόρφωση του χώρου που απελευθερώνεται. Αλλιώς θα είναι τραγικό το μέλλον της παραλίας. Χωρίς ενιαίο σχεδιασμό το μέτωπο της πόλης θα γίνει ένα τραγικό συνοθύλευμα από ανεξάρτητες, κατακερματισμένες ιδιωτικές πρωτοβουλίες, γαρνιρισμένες από κλαασική δημοτική αισθητική. Δηλαδή αστα ν απάνε
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Θα προτιμούσα την διαμόρφωση της παραλιακής ζώνης να την αναλάβει ο ΟΛΠΑ ,κατα βάση, για πολλούς λόγους...
Βλέπω να γκρεμίζεται το "τείχος του αίσχους" , αλλά στην θέση του να μην γίνεται τίποτα σοβαρό , αν το αναλάβει ο Δήμος...
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Οτι αναλαμβάνει ο Δήμος να "καλλωπίσει" χαρακτηρίζεται απο προχειρότητα και φτηνοδουλειά...
Παράδειγμα οι ασφαλτοστρώσεις πολλών οδικών αρτηριών που γίνονται αυτή την περίοδο....μόνο για τα μάτια είναι...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι λάθος να τοποθετούμαστε εναντίον πρωτοβουλιών που προέρχονται από δημόσιους φορείς λόγω έλειψης εμπιστοσύνης... Καλώς η κακώς με τις λανθασμένες επιλογές τους και την κακή φήμη που τους συνοδεύει μας κάνουν να σκεφτόμαστε έτσι αλλα τελικά είναι οι μόνοι που όταν θα πάρουν αποφάσεις δεν θα έχουν τον παράγοντα κέρδος σαν πρώτο στόχο....

Πρέπει να υπάρξουν άνθρωποι με όραμα και θέληση οι οποίοι λειτουργήσουν δημιουργικά για το καλό της πόλης με ορίζοντα δεκαετιών και όχι 4ετίας μέχρι τις επόμενες εκλογές. Το θέμα είναι που θα βρεθούν τα χρήματα για μια τόσο μεγάλη παρέμβαση. Αν προκυρηχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός (δεν είναι και μικρό πράγμα να αλλάξεις ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο μιας πόλης) θα υπάρξουν σίγουρα πολλές και καλές προτάσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Augalos έτσι ΘΑ έπρεπε να ήταν ...αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική!
Το προσδοκώμενο κέρδος μπορεί να βοηθήσει πολλαπλά τόσο στην βιωσιμότητα ενός έργου όσο και στην μη κατασπατάληση πόρων κατά την κατασκευή.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Thu Apr 01, 2010 12:12 am    Post subject: Reply with quote

Μιλαμε για μια Αναβαθμιση που εχει καθυστερησει
με ευθυνη των κυβερνησεων και των δημοτικων αρχοντων του παρελθοντος.

Ο Σχεδιασμος θα πρεπει να ειναι ενιαιος
- τουλαχιστον για μεγαλα αυτοτελη τμηματα οπως αυτο της Ακτης Δυμαιων, μετα το κολυμβητηριο του ΝΟΠ-
ομως η εκτελεση θα μπορουσε να γινει σταδιακα, αν υπαρξουν υψηλα κοστη.
Αλλωστε μια καλως εννοουμενη εκμεταλλευση του χωρου θα αποδοσει και εσοδα στον Δημο
που θα καλυπτουν και τα εξοδα συντηρησης, για να μην τα ξεχναμε και αυτα.
Τετοια μεγαλα αναπλαστικα και αναπτυξιακα εργα μπορουν σχετικα ευκολα να ενταχθουν σε προγραμματα της Ε.Ε.
Οραμα χρειαζεται, δουλεια και πιστη στις δυνατοτητες της πολης.
Δεν ειναι δυνατον μια τοσο μεγαλη και κρισιμη για τους δημοτες εκταση
να παραχωρηθει σε Α.Ε.
Η ιδιωτικη πρωτοβουλια βεβαια θα πρεπει να αξιοποιηθει (αναποφευκτο)
αλλα στα πλαισια μιας στρατηγικης που θα υπηρετει πρωτιστα το κοινωνικο οφελος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 01, 2010 11:07 am    Post subject: Reply with quote

το λιμανι για τα πλοια προς κεφαλλονια Ζακυνο κλπ..θα μετακινηθει και αυτο στο νεο λιμανι?ή μονο το εμπορικο λιμανι θα μετακινηθει?
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Apr 15, 2010 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Την επόμενη Τρίτη είναι πιθανό να γίνει η παράδοση του νέου λιμανιού στον ΟΛΠΑ: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/13496

Οι προοπτικές του θαλάσσιου μετώπου και της αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης μετά τις εξαγγελίες για παραχώρηση των εκτάσεων στο Δήμο, θα συζητηθούν στην εκπομπή "Συνωμοσίες" του SuperB, σήμερα στις 10.15μμ (επανάληψη Κυριακή 2.30μμ).

Ο Δήμος σκοπεύει βέβαια να προωθήσει διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για τον τρόπο αξιοποίησης του σημερινού λιμανιού, αλλά έχει ενδιαφέρον ότι έχει γίνει ήδη μια προμελέτη που έχει προσδιορίσει τις βασικές κατευθύνσεις της ανάπλασης, και το καλό είναι ότι αυτή έχει καλές ιδέες και βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση. Δείτε μια περίληψη εδώ:

http://www.symboulos.gr/1/20039.scr (2η και 3η παράγραφος).
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Apr 15, 2010 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Παίδες πέρασα χτες από το δρόμο μπροστά από το παμπελοπονησιακό στάδιο και στη διασταύρωση με την μελλοντική λεωφόρο του Διακονιάρη πρόσεξα ότι έχει πέσει άσφαλτος! Λέτε να γίνει κανα θαύμα? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat Apr 17, 2010 10:16 am    Post subject: Reply with quote

εχει αρκετο καιρο που γινονται τα εργα και αναφερσαι στην ελ. βενιζελου, αν δεν παραδωθει η βενιζελου που ξεκιναει απο την εισοδο του νεου λιμανιου μεχρι τη περιμετρικη το λιμανι δεν μπορει να ανειξει ακαθως το φορτιγα πρεπει με καποιο τροπο να μην περνουν μεσα απο το κεντρο της πατρας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 3:09 am    Post subject: Reply with quote

Πέρασα προχτές από μίνι περιμετρική. Απραξία;!;!;! και κατολίσθηση...

ο δρόμος είναι έτοιμος από την οδό αγ σοφίας μέχρι την είσοδο των τούνελ με κανονική διαγράμμιση, και με άσφαλτο καονικά μέχρι το τούρκικο υδραγωγείο. Από κει και πέρα χωράφια και ανασκαφές. Μια καταολίσθηση επίσης στο διαγραμμισμένο τμήμα.
Πάμε για το 2012.... Θα προλάβουμε; (εμπνευσμένο από τους δικούς μας ολυμπιακούς )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

Μα αυτή η κατολίσθηση είναι πιθανών ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Exclamation Θυμηθείτε την κατολίσθηση στην εθνική Καλαμάτας - Τρίπολης (Παραδείσια,αν θυμάμαι καλά). Αν επεκταθεί το φαινόμενο ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ για μερικά χρόνια. Θα πρέπει να ξηλωθεί το προβληματικό τμήμα και να γίνει πλήρης υδρολογική παρέμβαση. Πόσο ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ είναι τα έργα της Πάτρας πια;... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτές τις μέρες ξηλώνουν το δρόμο μπροστά απο το σπίτι μου....για να δούμε τι αποτελέσματα θα έχουμε μετά την ασφαλτόστρωση!!
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon May 10, 2010 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

cosygatos wrote:
Μα αυτή η κατολίσθηση είναι πιθανών ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Exclamation Θυμηθείτε την κατολίσθηση στην εθνική Καλαμάτας - Τρίπολης (Παραδείσια,αν θυμάμαι καλά). Αν επεκταθεί το φαινόμενο ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ για μερικά χρόνια. Θα πρέπει να ξηλωθεί το προβληματικό τμήμα και να γίνει πλήρης υδρολογική παρέμβαση. Πόσο ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ είναι τα έργα της Πάτρας πια;... Confused


ΜΟΥΤΖΩΜΕΝΑ πραγματικά... Sad Εκτός από την κατολίσθηση που είναι σίγουρα μεγάλο πρόβλημα, η ταλαίπωρη μικρή Περιμετρική έχει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια μπροστά της. Η χθεσινή "Πελοπόννησος" γράφει: "Σοβαρό πρόβλημα προκύπτει στο έργο της Μίνι Περιμετρικής της Πάτρας. Πληροφορίες αναφέρουν πως έχει προκύψει ζήτημα με τον ανάδοχο που έχει αναλάβει το τρίτο τμήμα της Μίνι Περιμετρικής, που είναι και το πιο δύσκολο - πίσω από το 1ο Δημοτικό Σχολείο στην περιοχή των Κρητικών - όπου γίνεται η σήραγγα. Η παρέμβαση στο τμήμα αυτό πρέπει να γίνει με τρόπο που να προφυλάσσονται και τα αρχαία ευρήματα, τα οποία έχουν αποκαλυφθεί στην διάρκεια των εργασιών για την κατασκευή του σημαντικού αυτού έργου. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν να υπάρχουν απαιτήσεις από την πλευρά του Αναδόχου που είναι η τεχνική εταιρεία ΘΟΛΟΣ, οι οποίες δεν έχουν προϋπολογιστεί και παρά τις προσπάθειες που έχουν καταβληθεί δεν έχει προκύψει κάποια λύση στο πρόβλημα. Το ζήτημα της Μινι Περιμετρικής είναι από τα έργα με τα οποία ασχολείται ιδιαίτερα ο Περιφερειάρχης Τασος Αποστολόπουλος που θέλει να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέσα στο 2010, καθώς έχει ήδη ενημερωθεί για την πολύχρονη καθυστέρηση του λόγω της εμπλοκής που υπήρξε με τον εντοπισμό των αρχαιοτήτων στην περιοχή των Κρητικών και γνωρίζοντας καλά την σημασία του για την Πάτρα".

Αυτό το "θέλει να έχει ολοκληρωθεί το έργο μέσα στο 2010" μόνο σαν αστείο ακούγεται... Σημειώστε ότι ο "Θόλος" είναι θυγατρική της Μηχανικής, που εκτελεί (στην κυριολεξία Evil or Very Mad ) και τα άλλα μεγάλα οδικά έργα της Πάτρας (Διακονιάρης, Γλαύκος, Τόφαλος).
Back to top
View user's profile Send private message
pat-ioa90min
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2009
Posts: 10

PostPosted: Mon May 10, 2010 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Και τώρα που είπες Τόφαλος, εκεί φανάρια θα βάλουν; Ξέρει κανείς;
Το Σ/Κ που πέρασα είδα κάποια πρόοδο (άσφαλτο), και φαίνεται να τελειώνει σύντομα!
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue May 11, 2010 10:14 am    Post subject: Reply with quote

γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο..
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue May 11, 2010 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο..


Ωρες , ώρες το σκεπτικό της κατασκευής κάποιων έργων δεν γίνεται με την πρώτη αντιληπτό...
Είναι και της μόδας οι κυκλικοί κόμβοι τελευταία, οπότε εύλογο το ερώτημα...
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed May 12, 2010 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
γιατι δεν βαζανε ενα κυκλικο κομβο εκει να τελειωνουμε?
τωρα ετσι που το κανανε ειναι πιο επικινδυνο..

Όταν έχει πολλή κίνηση σε ένα κόμβο δε δουλεύει καλά ο κυκλικός, γίνονται όλα μπάχαλο και είναι αρκετά επικίνδυνο. Σε εκείνο το σημείο καλύτερα που μπαίνουν φανάρια.
Back to top
View user's profile Send private message
abaleo
New Member
New Member


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 20
Location: Patra

PostPosted: Wed May 12, 2010 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Τα αίσχη στον τόφαλο, οπου έχει μπει κακήν κακώς άσφαλτος με ανωμαλίες ( Laughing) και μπαλώματα, στην οποία έγιναν και κίτρινες διαγραμμίσεις. Στην άκρη του δρόμου όμως, τα καπάκι των φρατίων με τα τσιμεντένια πλαίσια τος ΕΞΕΧΟΥΝ από το ύψως του οδοστρώματος και έτσι δεν κάνουν προφανώς τη δουλειά τους για απομάκρυνση των υδάτων, ενώ είναι και άκρως επικίνδυνα για οχήματα και κυρίως για δίκυκλα (τα ποδήλατα έχουμε μια τάση να τα ξεχνάμε εντελώς...)
Πολύ φοβάμαι ότι η κίτρινη διαγράμμιση θα παραμείνει (ουδέν μονιμότερο του προσωρινού) και μαζί και ο σκ@τοδρομος, σε ένα έργο που το έχουν ήδη ζαλίσει πολύ και μαζί και τα νεύρα των διερχομένων και κατόικων της περιοχής. Στην Πάτρα όλα δουλέυουν ρολόι...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 47, 48, 49  Next
Page 38 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr