View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 11:09 am Post subject: |
|
|
Ενω στην αρχή ήμουν αντίθετος, τώρα βλέπω οτι θα ειναι ενα χρήσιμο εργο για τους λόγους που προαναφέρθηκαν. Ως υπέργειο δε θα μπλέκεται στην κίνηση και θα έχει στανταρ χρόνους. Φαντάζομαι οτι και η κατασκευή του θα ειναι σχετικά φτηνή.
Ετσι οπως το φαντάζομαι θα ειναι ουσιαστικά αυτόματο (σαν το τρενακι που παει απο τερμιναλ σε τερμιναλ στο αεροδρόμιο της Φρακφουρτης) και θα κάνει τη διαδρομή Ακτή Βασιλειάδη-Λιοντάρι.
Εκεί εχει να μαζεύει κόσμο απο Κρουαζιερόπλοια, απο πλοία Κυκλαδων, Αργοσαρωνικου, ΗΣΑΠ, ΟΣΕ, Κρητη, Δωδεκανήσων, Αν. Αιγαίου
Φοβάμαι απλά μη γίνει προσφυγή απο "κατοίκους" με πρόσχημα την οπτική όχληση |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 3:07 am Post subject: |
|
|
Aikinn και Ariskop, αυτά που λέτε είναι λογικά και μάλλον έχετε δίκιο ότι θα ήταν ανέφικτο να επεκταθεί το τραμ στο λιμάνι υπεριψωμένο. Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι το monorail είναι 100% απαραίτητο. Το λεωφορείο που έχουν τώρα είναι αρκετά βολικό και πολύ φθηνό και δεν μου φαίνεται ότι δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία αν και επίγειο. Το monorail θα είναι περισσότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες καθότι υπερυψομένο.
Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του monorail είναι ότι θα φαίνεται αρκετά όμορφο και φουτουριστικό και θα βελτιώσει την σημερινή τριτοκοσμική εικόνα του λιμανιού από το οποίο περνάνε τόσοι και τόσοι τουρίστες...
Last edited by Alkis on Thu Mar 25, 2010 3:00 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 9:00 pm Post subject: |
|
|
Mέχρι 30-4-2010 το τμήμα του ΗΣΑΠ Καλλιθέα-Φάληρο θα παραμείνει κλειστό.
(πηγή oasa.gr)
Αναμενόμενο λόγω αρχαίων! |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 11:56 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλές φωτογραφίες StavrosGramm, να είσαι καλά.
Αναρωτιέμαι γιατί εξακολουθεί να στρώνει η Αττικό Μετρό στις επεκτάσεις της διμερείς στρώτηρες και όχι Rheda-2000...
Προφανώς λόγω κόστους ! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 1:57 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε StavrosGramm για τις φωτογραφίες που μας έκαναν εμάς των νοτίων προαστίων να αισιοδοξούμε. Ξέρεις πότε τελικά θα αρχίσουν οι δοκιμές και πότε θα δοθεί η επέκταση σε χρήση; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 2:01 am Post subject: |
|
|
Μας εβαλες στα ..βαθια αμεσως. Ευχαριστουμε και καλη αρχη. Περιμενουμε τη συνεχεια... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 2:21 am Post subject: |
|
|
Mike: ακόμα είναι πολύ νωρίς γι'αυτό, θα σου μεταφέρω ότι εμείς με τα έως τώρα δεδομένα θα παραδώσουμε το έργο στις 10 Οκτωβρίου. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της Αττικό Μετρό και της ΑΜΕΛ (Εταιρεία Λειτουργίας) το πόσο καιρό θα κρατήσει η δοκιμαστική λειτουργία και το πότε τελικά θα δοθεί σε χρήση. Ευτυχώς που δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα καθώς το Υπουργείο Υποδομών έχει ήδη εξοφλήσει το έργο και έτσι δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα. Γι'αυτό και είμαι αισιόδοξος ότι το χρονοδιάγραμμα τα τηρηθεί. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 3:49 pm Post subject: Συγχαρητήρια! |
|
|
StavrosGramm συγχαρητήρια για το φωτο-ρεπορτάζ! Keep posting!
****Μια ερώτηση, αν ξέρεις: Μετά το σταθμό Αγ. Δημητρίου και προς Ηλιούπολη, το ανοιχτό όρυγμα που καταλαμβάνει 1 λωρίδα από κάθε κατεύθυνση της Λ. Βουλιαγμένης έως την οδό Αγ. Βασιλείου, πρόκειται να κλείσει τελείως και να απελευθερώσει το δρόμο με την παράδοση του έργου, ή πρόκειται να κλείσει νωρίτερα;; Γιατί αυτό το χάλι με το μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής είναι αρκετά εκνευριστικό σε αυτό το σημείο! |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 4:23 pm Post subject: |
|
|
einsiedeln: είναι πραγματικά πολύ μεγάλο το πρόβλημα στο σημείο, σκέψου ότι εγώ μένω εκεί κοντά και περνάω από εκεί σχεδόν καθημερινά. Δυστυχώς όμως θα αργήσει ακόμα καθώς από εκεί κατεβαίνουν ακόμα υλικά (ράγες, αγωγοί, σωληνώσεις κ.α.) καθώς μόνο από εκεί χωράνε μεγάλα αντικείμενα. Θα αποκατασταθεί σίγουρα πριν το τέλος του έργου αλλά δεν νομίζω πριν τον Ιούλιο. Επίσης κατα την αποκατάσταση του χώρου θα μείνει μόνο μία λωρίδα/κατεύθυνση οπότε μάλλον θα επιλεγεί ο Αύγουστος με τους άδειους δρόμους... |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 4:34 pm Post subject: |
|
|
Φιλε StavrosGramm απο κει βγηκε ο αποσυναρμολογημενος μετροποντικας(Νινης)? Παντως βλεπω και 'γω την τρυπα ανοιχτη και την μεταφορα υλικων. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 4:47 pm Post subject: |
|
|
Ναι φίλε Pindos από εκει... Γενικά η χρησιμότητα του συγκεκριμένου χώρου είναι πολύ σημαντική ακόμα και τώρα. Στην πορεία θα δείτε και άλλες φωτό από όλη την πορεία του έργου (και από την αποσυναρμολόγιση)... |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 125
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 5:54 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε πολύ StavrosGramm ,
αποτελείς πολύτιμη πηγή για το forum και είναι πολύ καλό που πλεον μπορούμε να δούμε φωτογραφικό υλικό που δύσκολα θα είχαμε πρόσβαση. |
|
Back to top |
|
|
kounoupis Junior Member
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 5:37 pm Post subject: |
|
|
Παρατηρησατε οτι την παρασκευη 26 μαρτιου τα λεωφορεια της εθελ ειχαν μειωμενα δρομολογια.Οι καρεκλοκενταυροι αποφασισαν να εχουν δρομολογια σαββατου οπως παρατηρησα μετα στο site καθιστωντας ημιαργια την ημερα αυτη.Μαλλον ολοι οι ελληναρες οδηγοι θελαν αδεια εκεινη την ημερα.Εκανα πολυτεχνειο-10η σταση αμαρουσιου στην πευκη 1 ωρα και 25 λεφτα(περιμενε και διαρκεια διαδρομης).Συνηθως κανω 50 λεπτα και 5 λεπτα το πολυ να περιμενω.Και δεν μιλαω για ωρα αιχμης αρα για τις 12 το μεσημερι.
Ζητω η αργια της 26ης μαρτιου |
|
Back to top |
|
|
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 8:37 pm Post subject: |
|
|
Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Athens Voice” (τεύχος 295 / 25-31 Μαρτίου) στο editorial της σελ.4 αναφέρεται:
"Τον ίδιο καιρό που όλοι ασχολούμαστε με «μέτρα», μια μικρή είδηση πέρασε απαρατήρητη, κανείς δεν της έδωσε σημασία στα δελτία ειδήσεων. Η γραμμή U του μετρό αναβλήθηκε οριστικά, δεν υπάρχουν τα 2 δις που κοστίζει η κατασκευή της. Αυτή η χώρα, με έναν αιώνα καθυστέρηση από τις άλλες χώρες, έφτιαξε πριν μια δεκαετία δύο γραμμές μετρό. Ακόμα και μ’ αυτές τις δυο γραμμούλες η ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων άλλαξε. Έκτοτε, δεν έγινε τίποτε απολύτως. Όχι γραμμή, ούτε σταθμός. Το 2003 προέβλεπαν για τον προαστιακό ότι σήμερα θα ’χει 281 χιλιόμετρα δίκτυο και θα μεταφέρει 420.000 επιβάτες. Δεν έχει ούτε το μισό και μεταφέρει 16.000. Μπορεί κανείς να υπολογίσει πόσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του κράτους από τις γραμμές του μετρό και του προαστιακού που δεν έγιναν ποτέ; Ποιο είναι το κόστος στην ελληνική οικονομία από τις χαμένες εργατοώρες στις συγκοινωνίες; Πόσα χάνουν οι πολίτες σε ταξί, σε βενζίνες, σε πάρκινγκ κάθε μέρα; Πόσο αποτιμούνται οι χαμένες ώρες απ’ τη ζωή μας μποτιλιαρισμένοι, υστερικοί, σε κάποιο φανάρι;"
http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/295/edito-295
Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω? Δεν το έχω δει πουθενά αλλού σαν είδηση. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
|
Το δημοσιευμα αυτο φαινεται περιεργο. Ουτε εγω εχω διασταυρωσει την ειδηση πουθενα αλλου σε διαδικτυο και τηλεοραση |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 10:23 pm Post subject: |
|
|
koeman wrote: | Έκτοτε, δεν έγινε τίποτε απολύτως. Όχι γραμμή, ούτε σταθμός. |
Μάλλον ο άνθρωπος όχι απλά δεν έχει μπει στο μετρό, αλλά ούτε καν έχει ιδέα που παει η κάθε γραμμή. Απλά κάποιος του έχει σφυρίξει ότι υπάρχουν 2 γραμμές και τίποτε άλλο. Αν θυμάμαι καλά, όταν το μετρό έκανε εγκαίνεια, είχε τις διαδρομές Εθνική Άμυνα-Μοναστηράκι και Σεπόλια-Σύνταγμα. Αυτό και μόνο κάνει για μένα το άρθρο αναξιόπιστο. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 12:39 am Post subject: |
|
|
Πραγματικά έχεις δίκιο aikinn, ο άνθρωπος δεν πρέπει να γνωρίζει το θέμα, και είναι φανερό πως το ότι γράφει το γράφει τελείως αυθέρετα. Για την ιστορία το αρχικό δίκτυο που ανέφερες, με τις επεκτάσεις που θα παραδωθούν φέτος θα έχει διπλασιαστεί και κάτι παραπάνω! Όλοι θα θέλαμε ακόμα γρηγορότερους ρυθμούς καθώς η Αθήνα έχει πολύ μεγάλες ανάγκες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει, με δεδομένα τα προβλήματα γενικότερα των κατασκευών και τις ιδιαιτερότητες της πόλης. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 125
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 1:59 am Post subject: |
|
|
aikinn wrote: |
Αν θυμάμαι καλά, όταν το μετρό έκανε εγκαίνεια, είχε τις διαδρομές Εθνική Άμυνα-Μοναστηράκι και Σεπόλια-Σύνταγμα. Αυτό και μόνο κάνει για μένα το άρθρο αναξιόπιστο. |
Ο σταθμός του μετρό στο Μοναστηράκι ,εγκανιάστηκε αρχές καλοκαιριού του 2003. |
|
Back to top |
|
|
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 10:35 am Post subject: |
|
|
Για να γίνουν λίγο πιο κατανοητά τα πράγματα μιας και τυγχάνω τακτικός αναγνώστης της Athens Voice. Το συγκεκριμένο editorial προφανώς δεν είναι άρθρο ή ρεπορτάζ σχετικό με τον τομέα των κατασκευών, ούτε ο αρθρογράφος ειδικεύεται σε αυτό. Απλά αναφέρει την είδηση για να τονίσει την έλλειψη υποδομών και οράματος για κάτι τέτοιο.
Αυτό βέβαια δεν τον απαλάσσει από την ανακρίβεια ότι από τότε δεν έγινε ούτε σταθμός αφού το μετρό άνοιξε με τις γραμμές "Σύνταγμα-Σεπόλια" και "Σύνταγμα-Εθνική Άμυνα" και από τότε δόθηκαν άλλοι 14 σταθμοί (Μοναστηράκι, Κεραμεικός, Ελαιώνας, Αιγάλεω, Ακρόπολη, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Άγιος Ιωάννης, Δάφνη, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Νομισματοκοπείο, Χαλάνδρι, Δουκίσσης Πλακεντίας) ενώ άλλοι 9 σταθμοί βρίσκονται υπό κατασκευή (Χαϊδάρι, Χολαργός, Αγία Παρασκευή, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Περιστέρι, Ανθούπολη) στην πράξη και όχι στα λόγια. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 10:09 pm Post subject: |
|
|
Alkis wrote: | Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι το monorail είναι 100% απαραίτητο. Το λεωφορείο που έχουν τώρα είναι αρκετά βολικό και πολύ φθηνό και δεν μου φαίνεται ότι δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία αν και επίγειο. Το monorail θα είναι περισσότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες καθότι υπερυψομένο.
Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του monorail είναι ότι θα φαίνεται αρκετά όμορφο και φουτουριστικό και θα βελτιώσει την σημερινή τριτοκοσμική εικόνα του λιμανιού από το οποίο περνάνε τόσοι και τόσοι τουρίστες... |
Μάλλον δεν έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το λεωφορείο του ΟΛΠ μέρα αιχμής. Προσωπική εμπειρία το καλοκαίρι, φτάνει καθυστερημένο αργά το απόγευμα και ασφυκτικό γεμάτο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ από Σάμο στην Ε2 (δίπλα στο κτίριο του υπουργείου). Μετά από 2 λεωφορεία καταφέρνω και επιβιβάζομαι και για κακή μας τύχη σε 2 ώρες αναχωρούν τα πλοία για την Κρήτη με αποτέλεσμα να επικρατεί το χάος στο λιμάνι. Αποτέλεσμα Ε2 - ΗΣΑΠ 30 λεπτά!!!
Επίσης η άλλη πλευρά του λιμανιού δεν έχει καμία συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση (εκτός από κάτι γραμμές του ΟΑΣΑ εκτός λιμανιού) και από εκείνη την πλευρά υπάρχουν τόσες δραστηριότητες εντός λιμανιού (terminal για κρουαζιερόπλοια - εκθεσιακό κέντρο/μελλοντικό ξενοδοχείο - νέο εκθεσιακό κέντρο)
Πολύ καλές οι inside photos από το μετρό StavrosGramm. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Mar 31, 2010 11:47 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και πάλι σε όλους με νεα από το Ελληνικό:
Στην παρακάτω φωτο είναι το ανατολικό κλιμακοστάσιο του Σταθμού "Άλιμος" (η είσοδος του σταθμού στην απέναντυ πλευρά της Λ. Βουλιαγμένης). Αυτός είναι ο λόγος που καθυστερεί το εν λόγω έργο, ενώ ο κυρίως σταθμός είναι σχεδόν έτοιμος, όπως και το υπόλοιπο έργο, στη συγκεκριμένη είσοδο η κατάσταση είναι αυτή που βλέπετε στην 1η φωτο...
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1008.jpg
Η εκσκαφή άργησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων (με την ολοκλήρωση των έργων κάποια από τα ευρήματα θα επανατοποθετηθούν δημιουργώντας ένα μικρό αρχαιολογικό χώρο δίπλα στην είσοδο του σταθμού )
Το στοίχημα τώρα έιναι το εξής: πρέπει το συντομότερο δυνατό να ολοκληρωθούν κάποιες από τις εργασίες ώστε να ξεκινήσει η εκσκαφή της σήραγγας που θα συνδέει την ανατολική είσοδο με τον κυρίως σταθμό. Στη 2η φωτο βλέπετε το σημέιο που θα κατασκευαστεί η σήραγγα στο ανατολικό κλιμακοστάσιο.
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1003.jpg |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Apr 01, 2010 12:13 pm Post subject: |
|
|
Kατατοπιστικές οι φωτογραφίες stavrosgramm. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για το τέλος της σήραγγας-επέκτασης
Η σήραγγα έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο που να προβλέπεται μελλοντική επέκταση προς Γλυφάδα? |
|
Back to top |
|
|
|