stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Mar 23, 2010 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Ενω στην αρχή ήμουν αντίθετος, τώρα βλέπω οτι θα ειναι ενα χρήσιμο εργο για τους λόγους που προαναφέρθηκαν. Ως υπέργειο δε θα μπλέκεται στην κίνηση και θα έχει στανταρ χρόνους. Φαντάζομαι οτι και η κατασκευή του θα ειναι σχετικά φτηνή.

Ετσι οπως το φαντάζομαι θα ειναι ουσιαστικά αυτόματο (σαν το τρενακι που παει απο τερμιναλ σε τερμιναλ στο αεροδρόμιο της Φρακφουρτης) και θα κάνει τη διαδρομή Ακτή Βασιλειάδη-Λιοντάρι.

Εκεί εχει να μαζεύει κόσμο απο Κρουαζιερόπλοια, απο πλοία Κυκλαδων, Αργοσαρωνικου, ΗΣΑΠ, ΟΣΕ, Κρητη, Δωδεκανήσων, Αν. Αιγαίου


Φοβάμαι απλά μη γίνει προσφυγή απο "κατοίκους" με πρόσχημα την οπτική όχληση Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 3:07 am    Post subject: Reply with quote

Aikinn και Ariskop, αυτά που λέτε είναι λογικά και μάλλον έχετε δίκιο ότι θα ήταν ανέφικτο να επεκταθεί το τραμ στο λιμάνι υπεριψωμένο. Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι το monorail είναι 100% απαραίτητο. Το λεωφορείο που έχουν τώρα είναι αρκετά βολικό και πολύ φθηνό και δεν μου φαίνεται ότι δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία αν και επίγειο. Το monorail θα είναι περισσότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες καθότι υπερυψομένο.

Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του monorail είναι ότι θα φαίνεται αρκετά όμορφο και φουτουριστικό και θα βελτιώσει την σημερινή τριτοκοσμική εικόνα του λιμανιού από το οποίο περνάνε τόσοι και τόσοι τουρίστες...


Last edited by Alkis on Thu Mar 25, 2010 3:00 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Mέχρι 30-4-2010 το τμήμα του ΗΣΑΠ Καλλιθέα-Φάληρο θα παραμείνει κλειστό.
(πηγή oasa.gr)
Αναμενόμενο λόγω αρχαίων!
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα σε όλους! Παραθέτω μια πρώτη εικόνα από την επέκταση προς Ελληνικό:

Μετά τον Άγ.Δημήτριο φτάνουμε στον σταθμό "Ηλιούπολη"..

εδώ κατεβαίνουμε από την πλατεία στο σταθμό:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/011.jpg

εδω είμαστε στο επίπεδο έκδοτηρίων...
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/014.jpg

και φθάσαμε στις αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/035.jpg

Επόμενος σταθμός... Άλιμος:

Επίπεδο εκδοτηρίων:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/030.jpg

οι σκάλες προς τις αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/031.jpg

και οι αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/034.jpg

Επόμενος σταθμός... Αργυρούπολη:

Είμαστε στην πλατεία κ βλέπουμε το στέγαστρο της εισόδου (τα ίδια θα έχουν όλοι οι σταθμοί)...
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/036.jpg

επίπεδο εκδοτηρίων:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/042.jpg

αποβάθρες:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/044.jpg

Τέλος, φτάνουμε στον τερματικό σταθμό "Ελληνικό":

τα φωτιστικά σώματα και η υποδομή για την ψευδοροφή:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/048.jpg

ανεβαίνουμε για να βγούμε...
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/054.jpg

το φως της... εξόδου:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/050.jpg

Bonus, το τέλος της γραμμής, 200m μετά τον σταθμό "Ελληνικό, ξεκινάει μια σήραγγα μονής γραμμής που οδηγεί στο υπόγειο αμαξοστάσιο της γραμμής, στο χώρο του παλαιού αεροδρομίου:
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/063.jpg
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/064.jpg
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/067.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 11:56 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλές φωτογραφίες StavrosGramm, να είσαι καλά. Very Happy
Αναρωτιέμαι γιατί εξακολουθεί να στρώνει η Αττικό Μετρό στις επεκτάσεις της διμερείς στρώτηρες και όχι Rheda-2000...
Προφανώς λόγω κόστους !
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 1:57 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε StavrosGramm για τις φωτογραφίες που μας έκαναν εμάς των νοτίων προαστίων να αισιοδοξούμε. Ξέρεις πότε τελικά θα αρχίσουν οι δοκιμές και πότε θα δοθεί η επέκταση σε χρήση;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Μας εβαλες στα ..βαθια αμεσως. Ευχαριστουμε και καλη αρχη. Περιμενουμε τη συνεχεια... Cool Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 2:21 am    Post subject: Reply with quote

Mike: ακόμα είναι πολύ νωρίς γι'αυτό, θα σου μεταφέρω ότι εμείς με τα έως τώρα δεδομένα θα παραδώσουμε το έργο στις 10 Οκτωβρίου. Από εκεί και πέρα είναι θέμα της Αττικό Μετρό και της ΑΜΕΛ (Εταιρεία Λειτουργίας) το πόσο καιρό θα κρατήσει η δοκιμαστική λειτουργία και το πότε τελικά θα δοθεί σε χρήση. Ευτυχώς που δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα καθώς το Υπουργείο Υποδομών έχει ήδη εξοφλήσει το έργο και έτσι δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα. Γι'αυτό και είμαι αισιόδοξος ότι το χρονοδιάγραμμα τα τηρηθεί.
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 3:49 pm    Post subject: Συγχαρητήρια! Reply with quote

StavrosGramm συγχαρητήρια για το φωτο-ρεπορτάζ! Keep posting!


****Μια ερώτηση, αν ξέρεις: Μετά το σταθμό Αγ. Δημητρίου και προς Ηλιούπολη, το ανοιχτό όρυγμα που καταλαμβάνει 1 λωρίδα από κάθε κατεύθυνση της Λ. Βουλιαγμένης έως την οδό Αγ. Βασιλείου, πρόκειται να κλείσει τελείως και να απελευθερώσει το δρόμο με την παράδοση του έργου, ή πρόκειται να κλείσει νωρίτερα;; Γιατί αυτό το χάλι με το μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής είναι αρκετά εκνευριστικό σε αυτό το σημείο!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

einsiedeln: είναι πραγματικά πολύ μεγάλο το πρόβλημα στο σημείο, σκέψου ότι εγώ μένω εκεί κοντά και περνάω από εκεί σχεδόν καθημερινά. Δυστυχώς όμως θα αργήσει ακόμα καθώς από εκεί κατεβαίνουν ακόμα υλικά (ράγες, αγωγοί, σωληνώσεις κ.α.) καθώς μόνο από εκεί χωράνε μεγάλα αντικείμενα. Θα αποκατασταθεί σίγουρα πριν το τέλος του έργου αλλά δεν νομίζω πριν τον Ιούλιο. Επίσης κατα την αποκατάσταση του χώρου θα μείνει μόνο μία λωρίδα/κατεύθυνση οπότε μάλλον θα επιλεγεί ο Αύγουστος με τους άδειους δρόμους...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Και μια φωτό από το εν λόγω σημείο (από τον γερανό)

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/untitled2.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε StavrosGramm απο κει βγηκε ο αποσυναρμολογημενος μετροποντικας(Νινης)? Παντως βλεπω και 'γω την τρυπα ανοιχτη και την μεταφορα υλικων.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι φίλε Pindos από εκει... Γενικά η χρησιμότητα του συγκεκριμένου χώρου είναι πολύ σημαντική ακόμα και τώρα. Στην πορεία θα δείτε και άλλες φωτό από όλη την πορεία του έργου (και από την αποσυναρμολόγιση)... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε πολύ StavrosGramm ,

αποτελείς πολύτιμη πηγή για το forum και είναι πολύ καλό που πλεον μπορούμε να δούμε φωτογραφικό υλικό που δύσκολα θα είχαμε πρόσβαση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Παρατηρησατε οτι την παρασκευη 26 μαρτιου τα λεωφορεια της εθελ ειχαν μειωμενα δρομολογια.Οι καρεκλοκενταυροι αποφασισαν να εχουν δρομολογια σαββατου οπως παρατηρησα μετα στο site καθιστωντας ημιαργια την ημερα αυτη.Μαλλον ολοι οι ελληναρες οδηγοι θελαν αδεια εκεινη την ημερα.Εκανα πολυτεχνειο-10η σταση αμαρουσιου στην πευκη 1 ωρα και 25 λεφτα(περιμενε και διαρκεια διαδρομης).Συνηθως κανω 50 λεπτα και 5 λεπτα το πολυ να περιμενω.Και δεν μιλαω για ωρα αιχμης αρα για τις 12 το μεσημερι.
Ζητω η αργια της 26ης μαρτιου
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Athens Voice” (τεύχος 295 / 25-31 Μαρτίου) στο editorial της σελ.4 αναφέρεται:

"Τον ίδιο καιρό που όλοι ασχολούμαστε με «μέτρα», μια μικρή είδηση πέρασε απαρατήρητη, κανείς δεν της έδωσε σημασία στα δελτία ειδήσεων. Η γραμμή U του μετρό αναβλήθηκε οριστικά, δεν υπάρχουν τα 2 δις που κοστίζει η κατασκευή της. Αυτή η χώρα, με έναν αιώνα καθυστέρηση από τις άλλες χώρες, έφτιαξε πριν μια δεκαετία δύο γραμμές μετρό. Ακόμα και μ’ αυτές τις δυο γραμμούλες η ζωή εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων άλλαξε. Έκτοτε, δεν έγινε τίποτε απολύτως. Όχι γραμμή, ούτε σταθμός. Το 2003 προέβλεπαν για τον προαστιακό ότι σήμερα θα ’χει 281 χιλιόμετρα δίκτυο και θα μεταφέρει 420.000 επιβάτες. Δεν έχει ούτε το μισό και μεταφέρει 16.000. Μπορεί κανείς να υπολογίσει πόσα είναι τα διαφυγόντα έσοδα του κράτους από τις γραμμές του μετρό και του προαστιακού που δεν έγιναν ποτέ; Ποιο είναι το κόστος στην ελληνική οικονομία από τις χαμένες εργατοώρες στις συγκοινωνίες; Πόσα χάνουν οι πολίτες σε ταξί, σε βενζίνες, σε πάρκινγκ κάθε μέρα; Πόσο αποτιμούνται οι χαμένες ώρες απ’ τη ζωή μας μποτιλιαρισμένοι, υστερικοί, σε κάποιο φανάρι;"
http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/295/edito-295

Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω? Δεν το έχω δει πουθενά αλλού σαν είδηση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Το δημοσιευμα αυτο φαινεται περιεργο. Ουτε εγω εχω διασταυρωσει την ειδηση πουθενα αλλου σε διαδικτυο και τηλεοραση
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

koeman wrote:
Έκτοτε, δεν έγινε τίποτε απολύτως. Όχι γραμμή, ούτε σταθμός.


Μάλλον ο άνθρωπος όχι απλά δεν έχει μπει στο μετρό, αλλά ούτε καν έχει ιδέα που παει η κάθε γραμμή. Απλά κάποιος του έχει σφυρίξει ότι υπάρχουν 2 γραμμές και τίποτε άλλο. Αν θυμάμαι καλά, όταν το μετρό έκανε εγκαίνεια, είχε τις διαδρομές Εθνική Άμυνα-Μοναστηράκι και Σεπόλια-Σύνταγμα. Αυτό και μόνο κάνει για μένα το άρθρο αναξιόπιστο.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά έχεις δίκιο aikinn, ο άνθρωπος δεν πρέπει να γνωρίζει το θέμα, και είναι φανερό πως το ότι γράφει το γράφει τελείως αυθέρετα. Για την ιστορία το αρχικό δίκτυο που ανέφερες, με τις επεκτάσεις που θα παραδωθούν φέτος θα έχει διπλασιαστεί και κάτι παραπάνω! Όλοι θα θέλαμε ακόμα γρηγορότερους ρυθμούς καθώς η Αθήνα έχει πολύ μεγάλες ανάγκες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει, με δεδομένα τα προβλήματα γενικότερα των κατασκευών και τις ιδιαιτερότητες της πόλης.
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 1:59 am    Post subject: Reply with quote

aikinn wrote:

Αν θυμάμαι καλά, όταν το μετρό έκανε εγκαίνεια, είχε τις διαδρομές Εθνική Άμυνα-Μοναστηράκι και Σεπόλια-Σύνταγμα. Αυτό και μόνο κάνει για μένα το άρθρο αναξιόπιστο.


Ο σταθμός του μετρό στο Μοναστηράκι ,εγκανιάστηκε αρχές καλοκαιριού του 2003.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Για να γίνουν λίγο πιο κατανοητά τα πράγματα μιας και τυγχάνω τακτικός αναγνώστης της Athens Voice. Το συγκεκριμένο editorial προφανώς δεν είναι άρθρο ή ρεπορτάζ σχετικό με τον τομέα των κατασκευών, ούτε ο αρθρογράφος ειδικεύεται σε αυτό. Απλά αναφέρει την είδηση για να τονίσει την έλλειψη υποδομών και οράματος για κάτι τέτοιο.
Αυτό βέβαια δεν τον απαλάσσει από την ανακρίβεια ότι από τότε δεν έγινε ούτε σταθμός αφού το μετρό άνοιξε με τις γραμμές "Σύνταγμα-Σεπόλια" και "Σύνταγμα-Εθνική Άμυνα" και από τότε δόθηκαν άλλοι 14 σταθμοί (Μοναστηράκι, Κεραμεικός, Ελαιώνας, Αιγάλεω, Ακρόπολη, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Άγιος Ιωάννης, Δάφνη, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Νομισματοκοπείο, Χαλάνδρι, Δουκίσσης Πλακεντίας) ενώ άλλοι 9 σταθμοί βρίσκονται υπό κατασκευή (Χαϊδάρι, Χολαργός, Αγία Παρασκευή, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Περιστέρι, Ανθούπολη) στην πράξη και όχι στα λόγια.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:
Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι το monorail είναι 100% απαραίτητο. Το λεωφορείο που έχουν τώρα είναι αρκετά βολικό και πολύ φθηνό και δεν μου φαίνεται ότι δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία αν και επίγειο. Το monorail θα είναι περισσότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες καθότι υπερυψομένο.

Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του monorail είναι ότι θα φαίνεται αρκετά όμορφο και φουτουριστικό και θα βελτιώσει την σημερινή τριτοκοσμική εικόνα του λιμανιού από το οποίο περνάνε τόσοι και τόσοι τουρίστες...


Μάλλον δεν έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το λεωφορείο του ΟΛΠ μέρα αιχμής. Προσωπική εμπειρία το καλοκαίρι, φτάνει καθυστερημένο αργά το απόγευμα και ασφυκτικό γεμάτο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ από Σάμο στην Ε2 (δίπλα στο κτίριο του υπουργείου). Μετά από 2 λεωφορεία καταφέρνω και επιβιβάζομαι και για κακή μας τύχη σε 2 ώρες αναχωρούν τα πλοία για την Κρήτη με αποτέλεσμα να επικρατεί το χάος στο λιμάνι. Αποτέλεσμα Ε2 - ΗΣΑΠ 30 λεπτά!!!

Επίσης η άλλη πλευρά του λιμανιού δεν έχει καμία συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση (εκτός από κάτι γραμμές του ΟΑΣΑ εκτός λιμανιού) και από εκείνη την πλευρά υπάρχουν τόσες δραστηριότητες εντός λιμανιού (terminal για κρουαζιερόπλοια - εκθεσιακό κέντρο/μελλοντικό ξενοδοχείο - νέο εκθεσιακό κέντρο)

Πολύ καλές οι inside photos από το μετρό StavrosGramm.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα και πάλι σε όλους με νεα από το Ελληνικό:
Στην παρακάτω φωτο είναι το ανατολικό κλιμακοστάσιο του Σταθμού "Άλιμος" (η είσοδος του σταθμού στην απέναντυ πλευρά της Λ. Βουλιαγμένης). Αυτός είναι ο λόγος που καθυστερεί το εν λόγω έργο, ενώ ο κυρίως σταθμός είναι σχεδόν έτοιμος, όπως και το υπόλοιπο έργο, στη συγκεκριμένη είσοδο η κατάσταση είναι αυτή που βλέπετε στην 1η φωτο... Sad

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1008.jpg

Η εκσκαφή άργησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων (με την ολοκλήρωση των έργων κάποια από τα ευρήματα θα επανατοποθετηθούν δημιουργώντας ένα μικρό αρχαιολογικό χώρο δίπλα στην είσοδο του σταθμού Cool )
Το στοίχημα τώρα έιναι το εξής: πρέπει το συντομότερο δυνατό να ολοκληρωθούν κάποιες από τις εργασίες ώστε να ξεκινήσει η εκσκαφή της σήραγγας που θα συνδέει την ανατολική είσοδο με τον κυρίως σταθμό. Στη 2η φωτο βλέπετε το σημέιο που θα κατασκευαστεί η σήραγγα στο ανατολικό κλιμακοστάσιο.

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1003.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Thu Apr 01, 2010 12:05 am    Post subject: Reply with quote

Αντίθετα, στα άλλα μέτωπα της επέκτασης προς Ελληνικό, τα πράγματα και στην επιφάνεια ξαναμπαίνουν στη... θέση τους, κυριολεκτικά Very Happy

Ακολουθούν κάποιες φωτο από το υπόγειο αμαξοστάσιο της επέκτασης, όπου αποκαθίσταται, ακριβώς από πάνω, η οδός πρόσβασης του παλαιού Αεροδρομίου Ελληνικού από τη Λ. Βουλιαγμένης (ελπίζω στο μέλλον να τη λέμε οδό πρόσβασης στο Μητροπολιτικό Πάρκο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα Rolling Eyes ).

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1006.jpg

http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1010.jpg

Μεγάλη νησίδα όπου θα μπούν πολλά δενδράκια... Very Happy
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1016.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Apr 01, 2010 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Kατατοπιστικές οι φωτογραφίες stavrosgramm. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για το τέλος της σήραγγας-επέκτασης
Η σήραγγα έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο που να προβλέπεται μελλοντική επέκταση προς Γλυφάδα?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Next
Page 15 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr