stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

sotoscivil wrote:
pink floyd, ο διακονιάρης ρίχνει ασφαλτικά στο φουλ οπότε θεωρώ ότι και οι 4 στρώσεις ασφαλτικού θα είναι έτοιμες μέχρι τον ιούνιο..μετά θα ξεκινήσουν τα ασφαλτικά στις παραγλαύκιες όπου απομένουν η τελευταία στρώση που είναι τροποποιημένη και η αντιολισθηρά.. εκτιμώ ότι τα χρονοδιαγράμματα αυτήν την φορά θα τηρηθούν...

Eυχαριστώ για την απάντηση και για τα καλά νέα Smile Σήμερα πέφτει άσφαλτος και στην Πανεπιστημίου, στον Τόφαλο. Ελπίζω να συνεχίσουν με αυτό το ρυθμό!

AUGalos wrote:
Soto να σε ρωτήσω κάτι που το έχω απορία εδώ και πάρα πολύ καιρό. Στην έξοδο της Εγλυκάδας από όσο έχω δει κατασκευάζεται μια γέφυρα που συνδέει τον κόμβο με τη λεωφόρο του Διακονιάρη, λογικά θα υπάρχει και ένας ανισόπεδος κόμβος με τον δρόμο που οδηγεί στη συνοικία που είναι δίπλα στον κόμβο ο οποίος δρόμος υπήρχε απο πριν. Πως γίνεται να μην έχουν φτίαξει μια μικρή ράμπα τόσα χρόνια ώστε να είναι λειτουργικός ο κόμβος και τον έχουν κλειστό? Είναι δύσκολο τεχνικά ή στα @@ τους? Razz

Φίλε η περίπτωση αυτού του κόμβου είναι τραγική για πολλούς λόγους! Καταρχήν για το δούλεμα που μας έκαναν "Μηχανική" και ΥΠΕΧΩΔΕ, που έκλεισαν τον κόμβο το Μάιο του 2007 λέγοντας ότι θα τελειώσει σε 6 μήνες, και κοντεύουν τώρα 3 χρόνια Evil or Very Mad Δεύτερο, γιατί θα μπορούσαν να έχουν αφήσει μια προσωρινή είσοδο/έξοδο όπως λες, ειδικά στις μεγάλες περιόδους που είχαν παρατήσει το έργο! Δεν τους ενδιέφερε όμως που είχαν αποκλείσει μια μεγάλη περιοχή της Πάτρας από την Περιμετρική, και για να πας προς Ρίο έπρεπε να διασχίσεις όλο το κέντρο της πόλης (επιβαρύνοντας φυσικά το κυκλοφοριακό)! Τρίτο, γιατί απ' ότι έχω μάθει (μακάρι να κάνω λάθος...) ΔΕΝ θα υπάρχει σύνδεση με τον τοπικό δρόμο που λες, αλλά θα πρέπει να κατέβεις 1-2 Km πιο κάτω, κοντά στο νεκροταφείο της Εγλυκάδας και στα γήπεδα τέννις "Νίκη" (όπου οι δρόμοι είναι ακόμα πιο στενοί και σε πολύ πιο άθλια κατάσταση...).
Back to top
View user's profile Send private message
sotoscivil
New Member
New Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 17

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω καμιά εταιρεία αφού είναι δεδομένο ότι κάθε εταιρεία κοιτάει το συμφέρον της και δεν την νοιάζει η ταλαιπωρία του κόσμου, στο σημείο όπου έγινε η γέφυρα σύνδεσης της περιμετρικής με τον αυτοκινητόδρομο του διακονιάρη, δεν μπορούσε να γίνει κάποια ράμπα προκειμένου να εξυπηρετείται ο κόσμος αφού ήθελε σχετικά μεγάλη έκταση λόγω υψομετρικής διαφοράς η οποία δεν υπήρχε αφού από την μία μεριά φτιαχνόταν η λεκάνη απόθεσης φερτών του Διακονιάρη και από την άλλη υπήρχαν ιδιοκτησίες που δεν μπορούσαν να απαλλοτριωθούν.. χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι απαράδεκτη η εταιρεία που καθυστέρησε τόσο το έργο..στα Μποζαίτικα δυστυχώς δεν έριξαν ασφαλτικά αυτή την βδομάδα, μόνο έβαψαν το 3Α... να δω τι θα κάνουν που ξεκινάν από βδομάδα πάλι οι βροχές..
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

"Έμφραγμα" άνευ προηγουμένου στην Πάτρα

Επιτέλους άρχισαν τα έργα ασφαλτόστρωσης στο κέντρο της πόλης! Οπλιστείτε με υπομονή, οι επόμενοι 2 μήνες θα είναι δύσκολοι...

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=18987&Itemid=1892
Back to top
View user's profile Send private message
abaleo
New Member
New Member


Joined: 03 Jun 2007
Posts: 20
Location: Patra

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

τι συγκίνηση είναι αυτή!!! θα έχω την τιμή να δω τους δρόμους αυτής της πόλης στρωμένους μετά από 7,5 ολόκληρα χρόνια και πριν αποχωρήσω από αυτήν! (κλαψ κλαψ - δακρυα ευτυχίας)

ΥΓ1. τώρα πρέπει να τους πούμε και μπράβο?
ΥΓ2. σα να πλησιάζουν οι εκλογές μου φαίνεται..! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Μέσα είσαι....

Καλά απο το καλοκαίρι είχε ανακοινωθεί αυτό το έργο, έχω την εντύπωση πως γίνεται από τη νομαρχία και όχι τον δήμο χωρίς να είμαι σίγουρος... Αυτή τη στιγμή οι δρόμοι της Πάτρας είναι με διαφορά οι χειρότεροι σε όλη την Ελλάδα.... Τι τραβάνε τα κακόμοιρα τα αμορτισέρ μας κάθε μέρα...
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ακόμη και στην περιοχή του νοσοκομείου Άγιος Ανδρέας υποφέρεις. Κάποιοι δρόμοι θυμίζουν την Κορίνθου-Τριπόλεως πριν την ανακαίνιση.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Mar 10, 2010 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Στοίχημα: Τέλος η Μίνι πριν το ‘11

Η γ.γ του ΥΠΠΟ Λίνα Μενδώνη δήλωσε στην Πάτρα χθες ότι θα δώσει κατευθύνσεις απεμπλοκής του έργου της Μικρής Περιμετρικής από τις αρχαιότητες. Αυτό σημαίνει ότι ο δρόμος μπορεί να αποδοθεί σε κυκλοφορία φέτος. Σηκώνουν το στοίχημα οι τοπικές αρχές και η διοίκηση; Για Πολιτιστική: Ισχύει η δέσμευση, αλλά ούτε ευρώ δεν έχουμε δει στον ορίζοντα. Θα δούμε;

http://www.peloponnisos.com.gr/
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Φοβάμαι ότι η Μικρή Περιμετρική έχει κι άλλα προβλήματα, εκτός από τα αρχαιολογικά ευρήματα. Το πιο πρόσφατο είναι η κατολίσθηση, δυστυχώς σε έτοιμο τμήμα της, που όπως άκουσα στην ημερίδα του ΤΕΕ είναι σοβαρή και θα φέρει νέες καθυστερήσεις.... Sad

Τουλάχιστον είναι έτοιμο το νέο λιμάνι! Η υπηρεσία που επόπτευε το έργο (ΕΥΔΕ-ΜΕΔΕ) ενημέρωσε τον ΟΛΠΑ ότι τα έργα ολοκληρώθηκαν και μπορεί προχωρήσει στις ενέργειες που απαιτούνται για την έναρξη της λειτουργίας του. Εκτιμάται ότι για να λειτουργήσει πλήρως χρειάζονται ακόμη 4 με 5 μήνες. Άντε γιατί μέχρι να δω πλοία να "δένουν" δεν πιστεύω κανένα χρονοδιάγραμμα πια!...

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/10902
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

κατα τη γνωμη μου αν δεν τελειωσουν τα εργα της βενιζελουμεχρι τη περιμετρικη το λιμανι δεν ανηγει, χψρις δρομο που θα ξεφοτρωνουν οι νταλικες?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο, αλλά έχουν πει και για το Διακονιάρη ότι μπορεί να τελειώσει το Μάιο, οπότε αν τηρηθεί αυτό (νομίζω ότι αυτή τη φορά είναι εφικτό, γιατί δουλεύουν στο έργο και έχουν προχωρήσει αρκετά), τότε ίσως αρχίσει και το λιμάνι να λειτουργεί το καλοκαίρι....
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά οι νταλίκες θα πρέπει (αν και όταν ολοκληρωθεί) να χρησιμοποιούν τη Γλαύκου και όχι τη Διακονιάρη. Η Διακονιάρη διασχίζει τη μισή Πάτρα, μέσα από (πυκνο)κατοικημένες συνοικίες, έχει πολλά περισσότερα φανάρια και θα σηκώνει πολύ μεγαλύτερη επιβατική κίνηση. Νομίζω ότι για τη λειτουργία του νέου λιμανιού απαιτούνται και οι 2. Οι νταλίκες μόνο προσωρινά θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τη Διακονιάρη...
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Έτσι είναι Arxitektona, ο σχεδιασμός προβλέπει εξυπηρέτηση του νέου λιμανιού κυρίως μέσω των παραγλαύκιων, και μάλιστα με ανισόπεδο κόμβο. Το κακό είναι ότι οι παραγλαύκιες λένε ότι θα τελειώσουν στο τέλος του χρόνου ( Question ), ενώ ο κόμβος δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμα Confused Έχει αναβληθεί 1 ή 2 φορές η διαδικασία, ενώ θα χρειαστούν 2 χρόνια για την κατασκευή του. Το χειρότερο όμως είναι ότι "...επίκειται η επαναδημοπράτηση του έργου, δίχως τους δύο κλάδους που προέβλεπε η αρχική μελέτη και οι οποίοι είχαν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής":

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=18886&Itemid=1892

Αχ αυτές οι "σοβαρές αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής", πόσα έργα έχουν κουτσουρέψει!... Και καλά, οι κάτοικοι ζητάνε βέβαια αυτό που τους βολεύει, αλλά το κράτος υποκύπτει στο πολιτικό κόστος λίγων ψήφων, θυσιάζοντας τη λειτουργικότητα ενός τόσο σημαντικού έργου; Ή μήπως απλά βρήκαν ευκαιρία να γλυτώσουν μερικά εκ. ευρώ;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

Σοβαρες θα ηταν οι αντιδρασεις των κατοικων της περιοχης, αν απαιτουσαν σιδηροδρομο για το νεο λιμανι, απο τους πολιτικους(πολιτικαντηδες) της Αχα'ι'ας, για να μην ονομασω και οχι να συζητιεται ποια περιοχη της Πατρας θα βουλιαξει απο τις νταλικες και ποια οχι.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιοι κάτοικοι τις περιοχής ρε παιδία?? 5-6 οικοδομές βρίσκονται στο σημείο που θα κατασκευαστεί ο κόμβος... μας δουλεύουνε?
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Fri Mar 12, 2010 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα που θίγεις έχει να κάνει με ολόκληρη την χώρα και όχι την Πάτρα. Επειδή όμως ο σιδηρόδρομος αργεί τραγικά, κι έχουμε φτάσει σε χρονοδιαγράμματα που τοποθετούν την ένωση του λιμανιού με σιδηρόδρομο το 2020, πρέπει να δούμε τι θα γίνει ΤΩΡΑ. Γιατί αν είναι δίπλα σε σπίτια και σχολεία να περνάνε νταλίκες, τότε να τα βράσω τα αναπτυξιακά έργα. Υποτίθεται ότι οι δρόμοι αυτοί θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της Πάτρας και θα εξυπηρετήσουν το νέο λιμάνι. Αν είναι να μεταφέρουν το πρόβλημα από το κέντρο λίγο παραέξω, δεν πετυχαίνουμε τίποτα...Οι Παραγλαύκιες για μένα είναι μεγαλύτερης σημασίας και απο τον Διακονιάρη, για ακριβώς αυτό το λόγο, ότι δηλαδή είναι ο καταλληλότερος δρόμος για να αποσυμφορηθεί η πόλη από τις νταλίκες...

ΥΓ: Πριν 2 βδομάδες γύρισα από 7ήμερο ταξίδι στην Ολλανδία με τη σχολή. Τα τρένα τους είναι άριστα, όπως σε όλη σχεδόν την Ευρώπη. Οι αυτοκινητόδρομοί τους όμως, είναι και αυτοί γεμάτοι με νταλίκες. Περίεργο; Οχί, γιατί ασφαλώς και χρησιμοποιούνται νταλίκες παντού όσο καλό κι αν είναι το τρένο. Οπότε νταλίκες δεν θα πάψουν να υπάρχουν, ακόμα κι αν αποκτήσουμε Ιαπωνικό σιδηρόδρομο. Ο σχεδιασμός μας ΠΡΕΠΕΙ να λάβει υπόψιν του και αυτές...
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Mar 16, 2010 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

Oλοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για Πατρινό Τραμ Α.Ε.(λέτε να το ονομάσουν έτσι?). http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/11246
Πρέπει να το ομολογήσουμε η γραμμή του τραμ έχει ενδιαφέρον. Πανεπιστήμιο-κέντρο-Ατει. Θα έχει και κάποιο κόσμο που θα την χρησιμοποιεί με την προυπόθεση ο κόσμος να αφήσει το αυτοκίνητο του.
Με την προυπόθεση να μην υπάρξουν προσφυγές από κατοίκους,καταστηματάρχες...και κτελατζήδες.
Μακάρι να βρεθούν τα 240 εκατομμύρια ευρώ(μέσα και οι συρμοί) για να γίνει θαύμα στην Πάτρα...πριν την Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο θα πρέπει να αποδεχτούμε την κυριαρχία του τραμ σε δρόμους -στενούς- όπως η Κορίνθου και η Μαιζωνος
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Mar 16, 2010 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

Για μένα πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα του κλεισίματος και της πεζοδρόμησης σχεδόν του συνόλου των δρόμων στο κέντρο της Πάτρας. Το τραμ και η Μίνι Περιμετρική μπορούν να αντικαταστήσουν επαρκώς τη σημερινή χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο. Μερικές φορές πρέπει πρώτα να πάρεις μέτρα ώστε να αλλάξουν οι οδηγικές συνήθειες των κατοίκων, παρά να περιμένεις το ανάποδο...
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Mar 18, 2010 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να δούμε κάποια στιγμή πεζοδρομημένο μεγάλο μέρος του κέντρου! Μου άρεσε τις τελευταίες μέρες που έβλεπα άδεια την Κορίνθου, έστω κι αν ήταν σκαμμένη και με μπουλντόζες στη μέση Exclamation Βέβαια θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα ζευγάρι δρόμων που να διασχίζουν την πόλη (Κορίνθου - Μαιζώνος ή Αγ.Ανδρέου - Όθωνος Αμαλίας). Ευτυχώς γίνονται κάποια βήματα (αν πιστέψουμε τις ανακοινώσεις του Δήμου):

- Έγινε καταβολή αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις του έργου της διάνοιξης της Κανακάρη και σύμφωνα με την δημοτική αρχή, το έργο αποκτά ωριμότητα για ένταξη στο ΕΣΠΑ και χρηματοδότησή του από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας.

- Τον Ιούνιο θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου, ενώ πρόγραμμα πεζοδρόμησης υπάρχει και για την οδό Παντανάσσης.

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=19041&Itemid=2006
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Mar 18, 2010 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

Arxitektonas wrote:
Για μένα πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα του κλεισίματος και της πεζοδρόμησης σχεδόν του συνόλου των δρόμων στο κέντρο της Πάτρας. Το τραμ και η Μίνι Περιμετρική μπορούν να αντικαταστήσουν επαρκώς τη σημερινή χρήση του αυτοκινήτου στο κέντρο. Μερικές φορές πρέπει πρώτα να πάρεις μέτρα ώστε να αλλάξουν οι οδηγικές συνήθειες των κατοίκων, παρά να περιμένεις το ανάποδο...

Συμφωνώ και επαυξάνω. Κάποιες φορές τα μέτρα που θα είναι για το -πραγματικό- καλό μας πρέπει να έχουν υποχρωτικότατο χαρακτήρα.
Απορία: Τι είναι η κοινοτική πρωτοβουλία «Jessica» που ζητά ο Δήμαρχος Πάτρας να ενταχθεί το έργο του τραμ?( πηγή ert.gr)
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu Mar 18, 2010 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Επί του θέματος. Είχα δει μια μελέτη στην οποία πεζοδρομούνταν όλοι οι δρόμοι στο κέντρο πλην Κανακάρη, Κορίνθου, Αγ. Ανδρέα, Όθωνος Αμαλίας, Γούναρη και της μισής Αγίου Νικολάου. Η Κανακάρη και η Κορίνθου αντιδρομούνται και έτσι, με τα υποτιθέμενα και αναμενόμενα τούνελ της, και η Κανακάρη βγαίνει ακριβώς εκεί που αρχίζει η Μίνι Περιμετρική και η Εθνική Οδός. Έτσι υπάρχουν 2 ζέυγη οριζόντιων δρόμων, ένα παραλιακό κι ένα πιο κεντρικό και 2 κάθετοι.
Επίσης, στη συγκεκριμένη μελέτη, η Ρήγα Φεραίου παραλαμβάνει και τις δύο κατευθύνσεις του τραμ και μετατρέπεται σε εμπορικό τραμο-πεζόδρομο. Πολύ πετυχημένο μοντέλο που έχει γίνει και στο Μιλάνο αλλά και στο Άμστερνταμ, που είχα πάει πριν 3 βδομάδες. Μακάρι μια μέρα να το δούμε και ως πραγματικότητα...
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue Mar 23, 2010 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να δούμε κάποια στιγμή το ιστορικό κέντρο της πόλης να αποκτά ένα ανθρώπινο πρόσωπο...Θα είναι πολύ καλυτερα για τους κατοίκους , για τους επιχειρηματίες και φυσικά τους επισκέπτες!!
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Παιδια να προσθεσω κι εγω τις ευχες μου...

Αν ανοιξει το παραλιακο μετωπο
και πεζοδρομηθει (πολυ) μεγαλο μερος του ιστορικου κεντρου

η Πατρα μας θα γινει απο τις ωραιοτερες πολεις της Μεσογειου !

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 2:42 am    Post subject: Reply with quote

Έμαθα ότι αποφασίστηκε πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου και ότι τα έργα θ'αρχίσουν το φθινόπωρο. Ξέρει κανείς τίποτα;
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Arxitektona, σύμφωνα με τη χθεσινή "Πελοπόννησο": Ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο την μελέτη για την πεζοδρόμηση του «στρατηγικού τμήματος» της Ρήγα Φεραίου, με προγραμματισμό να αρχίσουν οι εργασίες περί το φθινόπωρο. Σήμερα αναφέρεται στις πρώτες αντιδράσεις: "Ναι" ο Εμπορικός Σύλλογος, "όχι" οι ταξιτζήδες.

Ελπίζω ο Δήμος να μην υποχωρήσει σε πιέσεις και να προχωρήσει επιτέλους στις πεζοδρομήσεις που έχει ανακοινώσει! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη κιόλας, αλλά ποιός τους χέζει τους ταρίφες; Μια μέρα κάνανε απεργία και αδειάσανε οι δρόμοι. Πήγαινες όπου ήθελες στο μισό χρόνο.
Σιγά μη τους ρωτήσουμε για την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου ή και όλου του κέντρου. Ας πληρώσουν πρώτα κανέναν φόρο, όπως όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες, και μετά ας μιλήσουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Next
Page 37 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr