View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 8:18 pm Post subject: |
|
|
kostis wrote: | Η Εγνατια εγκαινίασε στην ιστοσελίδα της πιλοτικά υπηρεσία αναφοράς φθορών και προβλημάτων που εντοπίζουν οδηγοί στον δρόμο...οπότε σπεύστε για ότι εντοπίσατε |
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!
πηγα να δηλωσω δυο σημεια, αλλα μου εβγαλε προβλημα!!!
1. 2 χιλιομετρα πριν το κομβο Λαγκαδα, στο ρευμα προς δυτικα σε σημειο όπου υπάρχει κατω διαβαση ενα παο αυτα τα "ελαστικα"¨που βαζουν στους ρμους γεφυρων εχει χαλασει εδω και 2 χρόνια τουλαχιστων με τη δημιουργια μιας υποτυπόδους ( λακουβας). Ακριβως δίπλα σε πινακιδα χιλιομετρικων αποστασεων.
Ως "χαμηλωμενος" ξερω και τη παραμικρη λακουβα και ανωμαλια του δρόμου!
2. επισης στο κομβο του Αι συλλα υπαρχουν δεκαδες σημεια με λακουβες-χαλασματα- της ασφαλτου. Ενω οι προσβασεις που φανταομαι ειναι νομαρχιακου ενδιαφεροντος ειναι διορθωμενες εδω και μισο χρόνο, το τμήμα που ανηκει φαινομενικα στην εγνατια οδο είναι αστα να πάνε... |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 8:39 pm Post subject: |
|
|
Η ΕΓΝΑΤΙΑ βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση. Όντως,λόγω της γεωμορφολογίας τηε περιοχής κατασκευής του έργου, ιδιαίτερα στα Γρεβενά και την Ήπειρο, υπήρξαν και υπάρχουν κάποια προβλήματα. |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 11:05 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | nvb
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου Engineer
...και μια ακομα ερωτηση, σε εσενα αλλα και σε οποιον τυχον γνωριζει....οι "ποροι" (μηχανηματα - ανθρωποι) που χρησιμοποιουνται εως τωρα για το τμημα μεχρι την τριπολη αλλα και για το αθηναιο - λευκτρο, μολις τελειωσουν αυτα τα εργα (δηλ. το Πασχα) θα "στηριξουν" τα υπολοιπα τμηματα ή απλως θα φυγουν.....
με αλλα λογια μετα το πασχα υπαρχει περιπτωση ο ρυθμος προοδου του καλογερικου, να αυξηθει κατακορυφα διοτι τα μηχανηματα - ανθρωποι που θα το "υποστηριζουν" θα ειναι περισσοτεροι;;;;;
Θυμηζω ακομα μια φορα στο forum την προθεσμια του ΜΟΡΕΑ (οχι εφημεριδων...), οτι τον Αυγουστο θα "περπαταμε" απο τριπολη εως λευκτρο με ραψωματη και καλογερικο.... |
Θεωρητικά Ναι πρακτικά επειδή οι περισσότεροι είναι υπεργολάβοι...πάρα πολλά νοικιασμένα φορτηγά που δουλεύαν σε Εγνατία..και λιγνιτωρυχεία....Κοζάνης...μπορεί και να λίγουν οι συμβάσεις τους και τα σχετικά...θα δείξει...
Ανάλογα με τα cash flow...και το τι θέλουν να κάνουν οι Τράπεζες.. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 11:13 pm Post subject: |
|
|
Και με τι λεφτα να αντιμετωπισει αυτα τα προβληματα η Εγνατια. Ουτε διοδια δεν εισπραττει, οπως ολοι γνωριζουμε.
Κοιτατε εδω κατολισθηση:
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3769
Φιλε agr-engineer και οι καβατζες Αγρινιο-Προυσσος, ειναι αυτη την εποχη αδιαβατες. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 12:03 am Post subject: |
|
|
Θα ήθελα να προσθέσω ως συνέχεια του προηγούμενου ποστ μου πως ok, δέχομαι καλώς ή κακώς χρησιμοποιείται μονό jersey.
Σε αυτή όμως η φωτογραφία δεν φαίνεται το σκυρόδεμα να έχει οπλισμό (τις δύο μπετόβεργες)...
Παραθέτω μια φωτογραφία με τις προδιαγραφές του στηθαίου ασφαλείας από σκυρόδεμα New Jersey (http://www.tsanak.gr/civil.htm):
http://img16.imageshack.us/img16/4224/61536699.jpg
[...]Τα εν λόγω στηθαία κατασκευάζονται από ελαφρά οπλισμένο σκυρόδεμα
υψηλής αντοχής, είτε επί τόπου, με χρήση ολισθαινόντων ξυλοτύπων, είτε με τη
μέθοδο της προκατασκευής.[...]
Επίσης εδώ είναι φωτογραφία από εκεί που τελείωνε το τμήμα Ραψωμάτι-Λευκτρο το οποίο είχα επισκεφτεί το 2007, όπου φαίνεται καθαρά η χρήση οπλισμού:
http://img202.imageshack.us/img202/139/dsc01094medium.jpg
Και ερωτώ... για ποιο λόγο δεν υπάρχει ο οπλισμός αυτός και στα νέα τμήματα...;
Edit:
Για ΧΙΛΙΟΣΤΗ φορά θα σας παρακαλέσω να μην εισάγετε φωτογραφίες με πλάτος περισσότερο από 640 pixels!
Admin |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 1:04 pm Post subject: |
|
|
pindos, και τις κατολισθήσεις είδα και τους κλειστούς δρόμους είδα ,λεφτά δεν υπάρχουν όμως και αυτό είναι το κακό.
Last edited by agr-engineer on Thu Mar 04, 2010 2:36 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 757
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 1:23 pm Post subject: |
|
|
Άνοιξες μεγάλο θέμα.
Τα δύο χονδρά σύρματα που φαίνονται στη μια φωτο δεν είναι ακριβώς οπλισμός του σκυρόδεματος. Οπως ολοι γνωριζεται ο οπλισμός για να είναι οπλισμος πρεπει να βρισκεται κοντα στην επιφανεια του σκυροδεματος ωστε να παραλαμβανει εφελκυστικες τασεις που δεν μπορει να παρει το beton. Κατά την έννοια αυτή, οι βεργες λειτουργούν περισσότερο σαν οδηγος συνοχης της διαδικασιας παραγωγής του NJ με τον ολισθαινοντα ξυλότυπο παρά σαν οπλισμός. Επιπλέον επειδή το NJ λειτουργεί χωρίς φορτία τυπικά (το μόνο που φορτίο που κουβαλά είναι το ίδιο βάρος ενώ τα θερμικά φορτία λόγω ήλιου την ημέρα και ψύξης τη νύχτα είναι αμελητέα όπως επίσης και τα φορτία ανέμου λόγω χαμηλού προφιλ, για τα σεισμικά δεν ξερω αλλά οι μάζες είναι μάλλον μικρές) δεν έχει ανάγκη οπλισμού. Τα accintental loads που αναπτύσονται σε περίπτωση σύγκουσης είναι σοβαρά για την περίπτωση μεγάλων μαζών (φορτηγά) αλλά εν γενει το beton συμπεριφέρεται αρκετά καλά σε τέτοιες κρούσεις με επιπτώσεις συνηθως στην επιφάνεια του NJ και οχι στο συνολο. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 6:15 pm Post subject: |
|
|
Okay thanks Engineer.
Απλά το ανέφερα γιατί καλό είναι μερικές φορές να τα βλέπουμε τα πράγματα σε μεγαλύτερο βάθος και όχι επιφανειακά.
---------------------------------------------------------
Το αναφέρω με κάθε επιφύλαξη, αλλά αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα τρελαθώ, θα πηδηχτώ από το παράθυρο!
"Εχω συγγενή (θείος μου για την ακρίβεια) ο οποίος εργάζεται στα ΚΤΕΛ στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Λόγω της κατολίσθησης όπως όλοι γνωρίζουμε τα Τέμπη είναι κλειστά.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο θείος μου να είναι σε άδεια και για να τα βγάλει πέρα να δουλεύει νταλίκα με τον αδερφό του.
Τα Τέμπη ανακοινώθηκε ότι θα δωθούν στην κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο!!!(Αν και αρχικές εκτιμήσεις έφεραν ως πιθανό...
σενάριο τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο).
Η αιτία της τόσο μεγάλης καθυστέρησης;
Σε όλο το βουνό βρέθηκαν μεγάλα κοιτάσματα γρανίτη. Τα οποία σύμφωνα με Άγγλους συναδέλφους νταλικέρηδες μεταφέρονται εκτός Ελλάδας χωρίς να το ξέρει κανένας!!! Όπως πληροφορήθηκα αν δεν εξορύξουν και δεν πάρουν όλο το γρανίτη από το βουνό τα Τέμπη δεν θα δωθούν στην κυκλοφορία.
Το ερώτημα που θέτω ως πολίτης αυτής της χώρας είναι όμως το εξής...
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΡΑΝΙΤΗ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ;
Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας πει γιατί η υπόθεση "βρωμάει" και μάλιστα πολύ άσχημα κατα τη γνώμη μου..."
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_2067.html |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 7:29 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και με βάση δημοσιεύματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σε τοπικές εφημερίδες και blogs της Δυτικής Ελλάδας, υπογράφεται στις 12 Μαρτίου η σύμβαση για ην κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία - Άκτιο που αποτελεί κάθετο στην Ιόνια Οδό άξονα.
Ο άξονας αυτός είναι μήκους 48,5 χιλιομέτρων, με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και με διαχωριστικό διάζωμα new jersey, 7 Α/Κ και 26 διαβάσεις.
Με΄ζωνος σημασίας για τη Δυτική Ελλάδα, αφού βάζει τέλος στην αιματοχυσία της περιοχής αυτής, συνδέει το αεροδρόμιο του Ακτίου,την Πρέβεζα,τη Λευκάδα,το δυτικό τμήμα του μεγαλύτερου σε έκταση νομού της χώρας,της Αιτωλοακαρνανίας με την υπό κατασκευή Ιόνια Οδό.
Ας περιμένουμε ,όμως, να πέσουν οι υπογραφές και μετά ξαναγράφουμε οτιδήποτε. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 757
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
|
Γιατί υπάρχουν λεφτά για να πάρει προκαταβολή ο εργολάβος ???
Σταυρο86
Για το γρανιτη που αναφέρεις, έχε υποψη οτι ο Μαλτεζικος ειναι φθηνοτερος φορτωνεται σε μεγαλες ποσοτητες στο λιμανι της Βαλετας και γενικά να ξεσκαρωνουν το βουνο και να φορτωνουν γρανιτη στα Τεμπη χωρις εξοπλισμο που να μην το εχουμε δει σε φωτο μου φαινεται λιγο κουλο... Το βασικο νεο απο το link που παραθετεις ειναι οτι παμε για Σεπτεμβρη στα Τεμπη? |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 9:55 pm Post subject: |
|
|
Engineer ( σκέτε ) άλλο μειώνονται τα ποσά για τις δημόσιες επενδύσεις λόγω της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και άλλο ακυρώνονται τα πάντα.
Γι'αυτό γράφω στο τέλος ότι πρέπει να περιμένουμε πρώτα να πέσουν οι υπογραφές και μετά να γράψουμε οτιδήποτε άλλο. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 11:56 pm Post subject: |
|
|
Θέμα:Ολυμπία Οδός
Θα ήθελα να ήξερα που βρίσκουν τις πληροφορίες οι βουλευτές. Βρήκα ενδιαφέρουσα την ερώτηση του Βουλευτή Κορινθίας Άγγελος Μανωλάκης προς τον Ρέππα ως προς το σκέλος Μελίσσι Κορινθίας.Σο τμήμα που διέρχεται από το Μελίσσι Κορινθίας είχε προγραμματιστεί κάλυψη με την μέθοδο του cut and cover ενός τμήματος 700 μέτρων.Ωστόσο σύμφωνα με τον βουλευτή φαίνεται ότι η κάλυψη θα περιοριστεί μόνο στα 75 μέτρα.(πηγή sfedona.gr)
Πάτρα-Πύργος. Καλύτερα Κυλλήνη-Πύργος να λέω.Κάτι παίζει.Έχουν ξεκινήσει-η ΤΕΡΝΑ συγκεκριμένα- τεχνικές εργασίες σε ένα μικρό κομμάτι στον Πηνειό Ποταμό. Καλύτερα να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα πατώντας http://www.protinews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=14197&Itemid=36 |
|
Back to top |
|
|
cosygatos New Member
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 1:10 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει θέμα με τη χάραξη μέχρι την Κ.Αχαϊα με αντιδράσεις των αχαιών για πιο ανατολική χάραξη ώστε να μην κοπούν οριστικά στη μέση οι παραθαλάσσιοι οικισμοί, που στην ουσία είναι προάστια της Πάτρας. Ίσως να μην έχουν τελειώσει και με τις απαλλοτριώσεις πιο κάτω, υπήρξαν καθυστερήσεις, δεν ξέρω με βεβαιότητα τι έχει γίνει. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 5:01 pm Post subject: |
|
|
ρε παιδια ξέρει κανενας αν θα πεαραδοθει κανενα κομματι στο πΑΤΡΩΝ-ΚΟΡινθου μεχρι τα αλλα χριστουγεννα? |
|
Back to top |
|
|
pettakos New Member
Joined: 14 Jul 2009 Posts: 61
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 6:18 pm Post subject: |
|
|
Οχι, 4/2011 κιατο και 6/2011 δυτικη α/κ αιγιου |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 10:30 pm Post subject: |
|
|
http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=16993&pid=7&CategoryID=7
Πληροφορίες σχετικά με τα Τέμπη και με την εξέλιξη των έργων στις σήραγγες. Σε κάθε περίπτωση μου κάνει μεγάλη εντύπωση η ταχύτητα κατασκευής των σηραγγών στα νέα έργα όπως είναι το λαμπρό παράδειγμα των σηραγγών Αρτεμησίου, Ραψωμμάτη, Καλογερικού και τελικά όλων των σηραγγών που κατασκευάζει ο Μωρέας. Τώρα έρχεται η κοινοπραξία των Τεμπών με την Τ1 σχεδόν διανοιγμένη και τις άλλες δύο σε πολύ καλό στάδιο. Θυμάμαι πριν ένα χρόνο περίπου που πέρασα απ'τα Τέμπη είδα σε προχωρημένο στάδιο και το επίχωμα απ'την Τ1 προς Γυρτώνη.
Το τμήμα Καλογερικό-Αθήναιο είναι δυνατόν να τελειώνει σε μερικούς μήνες? Πόσο καιρό έχουν που ξεκίνησαν τα έργα εκεί κανά 2 χρόνια? σημ. έχει μήκος 13,5 χλμ. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 12:52 am Post subject: |
|
|
Προχθές έπρεπε να κάνω ένα αυθημερόν ταξίδι στην Καρδίτσα. Λόγω του προβλήματος των Τεμπών αποφάσισα να κάνω τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κόμβος Παναγιάς (Εγνατία)-Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Καρδίτσα.
Ο παλιός Ε65 λοιπόν, παραμένει ένας δρόμος πολύ δύσκολος και κυρίως με πολλή κίνηση (πολλές νταλίκες ιδίως) Ακόμη και στα πεδινά τμήματα (Καλαμπάκα-Καρδίτσα) είναι αρκετά επικίνδυνος σε αρκετά σημεία.
Με τον Ε65 αλήθεια.... Τι γίνεται; Υποτίθεται ότι το έργο έχει παραχωρηθεί στις εταιρίες που θα τον κατασκευάσουν ή κάνω λάθος;;; Αν έχει παραχωρηθεί γιατί δεν ξεκινούν τα έργα;
Όποιος γνωρίζει ας δώσει κάποια πληροφορία ρε παιδιά...
ΥΓ. Μιας και έφτασα ως εκεί, έκανα και μια γρήγορη βολτίτσα μέχρι το... Μέτσοβο... (που να έλεγες πριν ένα χρόνο ότι θα κάνεις βολτίτσα από την Παναγιά μέχρι το Μέτσοβο σε... 10 λεπτά!! ... Ολόκληρη ΚΑΤΑΡΑ έπρεπε να περάσεις...) Πραγματικά εκπληκτικό έργο, αν και σε αρκετά σημεία γίνονται εργασίες και χρησιμοποιείται μόνο η μία λωρίδα. Επίσης το Παναγιά-Μέτσοβο ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ δείχνει την ηλικία της χάραξης και οι στροφές εκεί πάνω δεν αστειεύονται, αν πας πάνω από 100 και με το βρεγμένο - συνήθως οδόστρωμα - έχεις πρόβλημα. Και το καταλαβαίνεις αυτό ακόμη περισσότερο αν συγκρίνεις το τμήμα αυτό με το αμέσως προηγούμενο, Γρεβενά-Παναγιά όπου το σύγχρονο της χάραξης είναι πραγματικά πολύ εμφανές και ο δρόμος είναι θα έλεγα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΩΝ προδιαγραφών, ειδικά σκεπτόμενος ότι περνάει από την καρδιά της Πίνδου. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 1:15 am Post subject: |
|
|
Φιλε supera, με εκεινη την τρυπα μολις εβγαινες απο την σηραγγα Ανηλιου και πριν πατησεις τη γεφυρα του Μετσοβιτικου, τι εγινε? Το φτιαξανε? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 1:47 am Post subject: |
|
|
Φτιάχτηκε αμέσως. Θέλω να πω μετά από μια εβδομάδα αφότου το είχαμε περάσει παρέα. |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 8:36 pm Post subject: Re: Σηραγγα Ραψοματτη |
|
|
Να και η κυριακατικη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με εκτενες ρεπορταζ για το τμημα Αθηναιο - Λευκτρο, συμφωνα με το οποιο η παραδοση πριν το Πασχα θα ειναι ενα μικρο θαυμα (αυτη την εβδομαδα παντως, ο καιρος δεν θα τους βοηθησει...), και αν οχι 10 μερες μετα το Πασχα, ιδου:
"Την πιο καθοριστική μάχη με το χρόνο για να παραδώσουν τη Μεγάλη Εβδομάδα, το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο ε τις σήραγγες Ραψομμάτη δίνουν τα συνεργεία των κατασκευαστών και το υπουργείο Υποδομών. Κι εκτιμούν πως θα τα καταφέρουν, αν και κάποια σημεία θέλουν ακόμα δουλειά, γνωρίζοντας ότι η κατάργηση των στροφών της Μεγαλόπολης είναι το όνειρο των Μεσσηνίων. Υπουργείο και κατασκευαστές γνωρίζουν τη μεγάλη σημασία του συγκεκριμένου τμήματος, γι’ αυτό και θέλουν να το παραδώσουν έστω και τη Μεγάλη Παρασκευή για να κατέβουν από κει και να γλυτώσουν τις στροφές της Μεγαλόπολης, οι Μεσσήνιοι ετεροδημότες που θα βρεθούν στο νομό για τη γιορτή του Πάσχα. «Λέμε πως ναι, θα δοθεί τη Μεγάλη Εβδομάδα. Γίνεται μάχη για να δοθεί πριν το Πάσχα», επεσήμανε στην “Ε“ ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής Μελετών και Εργων Πελοποννήσου του υπουργείου. Μας ενημέρωσε ότι αυτό το διάστημα θα πέσει ο αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας, ενώ τοποθετούνται οπτικές ίνες και στηθαία.
Στέλεχος του “Μορέα“ και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας σημείωσε χαρακτηριστικά: «Το παλεύουμε, πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να δοθεί τη Μεγάλη Εβδομάδα. Και θα δοθεί και με τις δύο σήραγγες στο Ραψομμάτη, θα είναι έτοιμη και η δεύτερη. Αν δεν τα καταφέρουμε, θα χρειαστούμε μια εβδομάδα - 10 ημέρες μετά το Πάσχα. Το ξέρουμε ότι είναι σημαντικό για τους Μεσσήνιους και ενόψει Πάσχα και έχουμε έναν παραπάνω λόγο για να το παραδώσουμε». Ο ίδιος παραδέχθηκε πως η ολοκλήρωση πριν το Πάσχα μοιάζει με μικρό θαύμα, αναφέροντας ότι «γίνονται και θαύματα». Και παρατήρησε πως πέρα από τη δεύτερη σήραγγα που θέλει δουλειά, είναι και ο κόμβος της Ασέας (του Αθήναιου) που έχει δουλειά. Τα συνεργεία δουλεύουν εντατικά κυρίως στο Αθήναιο που ρίχνουν άσφαλτο, στη δεύτερη σήραγγα στο Ραψομμάτη και τοποθετούν στηθαία κοντά στη γέφυρα Αλφειού."
Λετε ρε παιδια, να κατεβουμε για Πασχα χωρις τις στροφες;;;;; |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 11:05 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλα νεα, πανω σε αυτο που ρωταγα στο τμημα κορινθο-πατρα στα σημεια που θα γινει διαπλατυνση του υπαρχοντος δρομου υπαρχει ενδεχομενο να παραδοθουν πριν απο το 2011? |
|
Back to top |
|
|
nvb Junior Member
Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm Post subject: Re: Σηραγγα Ραψοματτη |
|
|
απο την κυριακατικη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ παλι...ετσι για να θυμομαστε...και να μην πιστευουμε (ποτε) τις δηλωσεις πολιτικων.....
".....Συμφώνησαν πως ο δρόμος από την Τρίπολη και κάτω, μόνο εθνικός δεν είναι και ότι αποτελεί ντροπή για το σύγχρονο ελληνικό κράτος. Γι’ αυτό και δίνουν μάχη να παραδώσουν το σημαντικό αυτό κομμάτι τη Μεγάλη Εβδομάδα, έστω και τη Μεγάλη Παρασκευή αν είναι δυνατόν. Για ουσιαστικούς και συμβολικούς λόγους. Για να κατέβουν οι Μεσσήνιοι ετεροδημότες - επισκέπτες του Πάσχα στον τόπο τους από τον καινούργιο δρόμο. Να μην ταλαιπωρηθούν και πάλι στις στροφές της Μεγαλόπολης. Το συγκεκριμένο τμήμα έχει ιστορία και για τους Μεσσήνιους που παρακολουθούν τα του εθνικού δρόμου, αποτελεί “γεφύρι της Αρτας“, όπως το πολύπαθο Παραδείσια - Τσακώνα, που έφυγε στο γκρεμό.
Το Αθήναιο - Λεύκτρο αν τηρούνταν οι δεσμεύσεις των υπουργών ΠΕΧΩΔΕ θα κυκλοφορείτο από το 2002 ή στη χειρότερη περίπτωση το 2007. Απλά θυμίζω: Κώστας Λαλιώτης, 13 Νοεμβρίου 2000, μετά τα εγκαίνια της παράκαμψης Τρίπολης: «Μέσα στο 2002 και πριν τις δημοτικές εκλογές θα έχουν παραδοθεί και η σήραγγα Ραψομμάτη και οι οδοί προσαγωγής σ’ αυτή». Γιώργος Σουφλιάς, 12 Απριλίου 2005, σε επίσκεψή του στην Καλαμάτα: «Το 2007 θα τελειώσουν τα έργα στις οδούς πρόσβασης στη σήραγγα Ραψομμάτη και τότε θα δοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα». Το έργο παραδίδεται με καθυστέρηση 7,5 ή 2,5 χρόνων. Γι’ αυτό πανηγυρίζουμε. "
Καμια αντιρρηση;;;;;; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 1:26 am Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | pindos10 wrote: | Ακολουθει το Σαββατοκυριακο παρουσιαση με κομματι αυτοκινητοδρομου, που ελαχιστες εικονες και προοδο γνωριζουμε.
vas8, "κουμπωσε" τη δουλεια του Engineer με αεροφωτογραφιες. |
Που χώθηκες πάλι...;
Περιμένουμε με ανυπομονησία. |
Χωθηκα Σταυρο, χωθηκα. Φιλε nvb,μια βδομαδα πριν, μια βδομαδα μετα, οι στροφες της Μεγαλοπολης σε λιγο θα περασουν στο παρελθον. Εδω να δειτε που εχουμε δυσκολιες. Που? Το βραδυ. Πρωτη παρουσιαση οπως παντα, εικονες που δεν εχει δει κανενας(πλην αυτων που εργαζονται). Σας εχω σολωμο με χαβιαρι. Εν τω μεταξυ για να χαλαρωσετε, πατε απο "ταξιδιωτικους προορισμους" μερια, να δειτε καταπληκτικες εικονες απο losada7 και Giannis. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 5:26 am Post subject: |
|
|
πινδος ανυπομωνω για τις φωτογραφιες σου
αυξησεις 20% απο σημερα στον αυτοκινητοδρομο αιγαιου(μαλιακος-κλειδι)..το αρθρο αναφερει τα διοδια μακρυχωριου..ετοιμαστηκαν αυτα??ειχα την εντυπωση πως θα ανοιξουν μετα το περας των τουνελ των τεμπων το 2012
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=318606&dt=05/03/2010 |
|
Back to top |
|
|
|