View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 12:19 am Post subject: |
|
|
Unfair η συγκριτική αναφορά σε κύλιση του TGV με EMU (Velaro-Shinkansen), για τον απλούστατο λόγο ότι το πρώτο είναι "κούφιο" από κάτω καθώς στερείται κινητήρων που προκαλούν θόρυβο και ταλαντώσεις...
Όσον αφορά τους Κινέζους.
Πληροφορήθηκα και εγώ τα σενάρια που ακούγονται αυτές τις μέρες και μου δημιουργήθηκαν κάποιες απλές απορίες:
- γιατί να αναλάβει ο Κινέζος τον ΟΣΕ με το έλλειμα των 9 δις ευρώ ? Και πριν αρχίσουμε τα περί υποχρεώσεων του κράτους που αναγκάζουν τον ΟΣΕ να δανείζεται, ακόμα και η"παρθένα" (από ελλείματα) ΤΡΕΝΟΣΕ παρουσιάζει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ετήσιο έλλειμα που αμφιβάλλω αν προτείθεται να το επωμιστεί ο Κινέζος φορολογούμενος...
- υπάρχει περίπτωση να πληρώσει ο Κινέζος 5,000 ευρώ μηνιάτικο σε "μαστόρια" του ΟΣΕ (λόγω δουλεμένων ρεπό κτλ.) ?
- θα ανεχθεί ο Κινέζος την ελληνική εργασιακή νοοτροπία ?
Μπορώ να γράψω πολύ περισσότερα, αλλά αρκούμαι σ' αυτά, γιατί θεωρώ το σενάριο sci-fi !
Πιθανότερη θεωρώ την δημιουργία μιας cargo εταιρείας για εμπορευματικές μεταφορές που θα δουλεύει τις ροές εμπορευμάτων απ' το Ικόνιο προς τα σύνορα/Ευρώπη και η οποία έχει πολύ υψηλότερες προοπττικές κερδοφορίας.
Είθε να το δούμε. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 10:33 pm Post subject: |
|
|
το συγκεκριμενο με τους κινεζους δεν μπορουμε να το ξερουμε..καταρχην ειναι απλα μια εικασια...δεν λεω οτι διαφονω η συμφωνω απλα μου τη σπαει κατι που ειναι το αυτονοητο για να γινει σε μια δημοσια εταιρεια πρεπει να τα κανει καποιος ιδιωτηε με τη μεθοδο του μπαμπουλα.. αν κρινουμε οτ γινεται η επενδυση στο πειραια των κινεζων δεν ξερεις τι γινεται .. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 12:36 am Post subject: |
|
|
Νέο Shinkansen ανακοίνωσε η JR-East !
Το δελτίο τύπου της εταιρείας με κάποιες φωτογραφίες http://www.jreast.co.jp/press/2009/20100203.pdf
Είναι ολοφάνερο ότι βασίζεται στο E5, αλλά το αξιοσημείωτο είναι ότι δεν πρόκειται για άλλον έναν τύπο τραίνου υπερυψηλής ταχύτητας (320kmph), αλλά θα δρομολογηθεί στα περίφημα mini Shinkansen services στα οποία υπάρχουν τμήματα πρώην μετρικών γραμμών (η ταχύτητα σε αυτά τα τμήματα θα είναι 130 kmph).
Θα αντικαταστήσει το (αγαπημένο μου) Ε3. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 12:13 am Post subject: |
|
|
Δείτε το σημερινό δημοσίευμα των ΝΕΩΝ.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4559361&ct=1
Προσωπικά μου προκαλεί εντύπωση το πως η συγκεκριμένη εφημερίδα επί Χατζηδάκη φώναζε για τον δημόσιο χαρακτήρα του σιδηροδρόμου (και τα υπόλοιπα γνωστά επιχειρήματα των κρατικοδίαιτων), ενώ τώρα χρησιμοποιεί την ίδια επιχειρηματολογία...
Τεσπά, καταγραφή της πραγματικότητας, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο (περικοπή εικονικών υπερωριών, προσλήψεις στις "μάχιμες" ειδικότητες, πύκνωση δρομολογίων και άλλα που έχουμε γράψει κατά καιρούς), αλλά η συνταγή θα είναι η γνωστή: μειώσεις δρομολογίων και κλείσιμο γραμμών. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 12:32 am Post subject: |
|
|
Πρωτος στοχος για τους γελοιους ηταν παντα η Πελοποννησος. Τι αλλο να περικοψουν? Το Κιατο-Πατρα δεν εχει πλεον τρενο. Το Κορινθος-Τριπολη εχει 3 δρομολογια την ημερα. Το Τριπολη-Καλαματα δεν εχει παραδοθει και μακαρι να μην προεκταθουν τα προβληματα και στην Μεσσηνια, σε μια ολοκαινουργια να θυμησω μετρικη γραμμη. Το Πατρα-Καλαματα απεμεινε με ενα ή δυο δρομολογια ημερησιως. Ειναι αυτο δρομολογια και συγκοινωνια? Δυστυχως για εμας τους λατρεις της μετρικης, φοβαμαι οτι το δικτυο ειναι ενα βημα πριν το τελος. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 12:55 am Post subject: |
|
|
Θα ήταν έγκλημα να περικόψουν εκ νέου τα δρομολόγια στον Προαστιακό Μεσσηνίας.
Μήπως ήγγικεν η ώρα να αναλάβουν τα ηνία οι τοπικές κοινωνίες ?
Αν το πρόβλημα είναι το know-how, υπάρχουν χώρες όπως η Ελβετία (για να μιλήσουμε για Ευρώπη), οι οποίες έχουν τοπικές σιδ. εταιρείες (εκμεταλλεύονται δίκτυα ολίγων χλμ.) και θα μπορούσαν να συνδράμουν.
Το δίκτυο στην Μεσσηνία απ' την άλλη έχει δεκάδες χιλιόμετρα γραμμών... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 2:48 pm Post subject: |
|
|
Kαι τα τρενα full. Για ΤΕΙ και Μεσσηνη γινεται χαμος. Ποιος να παραδειγματιστει? Ενα λαμπροτατο παραδειγμα στην ουσια αστικης συγκοινωνιας με σιδηροδρομο και μαλλον το μοναδικο σε ολη την Ελλαδα. Και ξανατονιζω: πανω σε ΜΕΤΡΙΚΗ. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Feb 09, 2010 11:08 pm Post subject: |
|
|
Όπως τα λες είναι pindos10, δυστυχώς ο ΟΣΕ συνειδητοποίησε (με οδυνηρό τρόπο) ότι δεν αναβαθμίζει το εύρος ένα δίκτυο.
Δεν ήξεραν οι άνθρωποι, μην ξεχνάμε ότι οι αποφάσεις για το εύρος του δικτύου Πελλοπονήσου ελήφθησαν μέσα δεκαετίας του '90. Γι' αυτό κάνω λόγο για know-how.
Είναι αναμενόμενο να μην έχει και την καλύτερη αντίληψη για τον σιδηρόδρομο στην Μεσσηνία ο καρεκλοκένταυρος της Καρόλου.
Ακόμα και σε πιο προηγμένες χώρες, τα τοπικά δίκτυα τα εκμεταλλεύονται ξεχωριστοί operators.
Εν τέλει,οι επιβατικές ροές στην Μεσσηνία δικαιολογούν απόλυτα την ύπαρξη του αστικού-προαστιακού σιδηροδρομικού της περιοχής σύμφωνα με τα ιαπωνικά στάνταρντς.
Επιφυλάσσομαι να επεκταθώ περισσότερο προσεχώς. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Feb 10, 2010 12:07 am Post subject: |
|
|
Δυσκολο το εγχειρημα, αλλα εστω και ετσι πιστευω με αλλη διαχειρηση κατι μπορει να διασωθει απο τη γραμμη Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα. Ας πουμε οτι οι επιβατες που ερχονται απο Τριπολη και Καλαματα και μετεπιβιβαζονται στην Κορινθο για Αθηνα, δεν ειναι δυνατον να μην βρισκουν θεση εχοντας μονη επιλογη τα σαρδελοκουτια του προαστιακου, οπου γινεται ο κακος χαμος. Θελει υπεραστικο δρομολογιο μονο γιαυτους τους επιβατες και εφ'οσον υπαρχουν θεσεις(που θα υπαρχουν) να συμπληρωνεται και απο αυτους που βρισκονται στην Κορινθο. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 1:00 am Post subject: |
|
|
Κοιτα, μας εχεις παλαβωσει με τις μετρικες λιμουζινες. Μη μας ξαναβαλεις τετοιο βιντεο, εκτος αν μαζι με το βιντεο μας αναγγειλεις οτι παραγγελθηκαν για το Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 2:32 am Post subject: |
|
|
το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας , με επιστολή του προς τον υπουργό Υποδομών ζητά την επιτάχυνση των εργασιών στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη – Πάτρα.Ενδιαφέρον!
http://www.isthmos.gr/article.php?news_id=16476 |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 12:40 pm Post subject: |
|
|
Quote: | 4. Την υπογειοποίηση της γραμμής κατά μήκος της διέλευσής της από το συνεκτικό τμήμα του πολεοδομικού ιστού της πόλης των Πατρών, λύση που τη θεωρούμε δεδομένη και εφικτή. |
Βεβαια, εφικτη. 3 με 4 χλμ. υπογειοποιηση. Αμα τσονταρουν και τα φραγκα , κανενα προβλημα. Αφου δεν θελουν να βλεπουν τη γραμμη....
Last edited by pindos10 on Sat Feb 20, 2010 3:17 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 4:08 pm Post subject: |
|
|
Πανεμορφη, απολαυστικη δουλεια. Το βρισκω απο τα μεγαλα ιντερνετικα δημιουργηματα. Για φαντασου ρε Corfu:
9.200χλμ. :680=14.
14 Εγνατιες στη σειρα και ολες με τρενο!!! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 6:40 pm Post subject: |
|
|
Σωστά τα λέει ο pindos10.
Αν νοιάζεται τόσο πολύ το ΤΕΕ ας βάλουν αυτοί κάποια εκατοντάδες εκατ.ευρώ να τελειώσει το έργο.
Απ' την άλλη τους κατανοώ, μηχανικοί είναι, να βγάλουν θέλουν.
Ο Υπερσιβηρικός πρέπει να είναι εμπειρία, αλλά απ' την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει να ταξιδεύεις για μέρες βλέποντας απ' το παράθυρο του τραίνου τις στέππες ! |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 10:38 pm Post subject: |
|
|
Υπο το φως της ακυρωθείσας (στην πράξη) Ηλεκτροκίνησης των γραμμών στον θεσσαλικό κάμπο και την κατάργηση των απευθείας συνδέσεων με Αθήνα μου έρχεται λίγο δύσκολο να πανηγυρίσω για την προσθήκη 2-3 δρομολογίων στο πλέγμα των τοπικών τραίνων !
Οπωσδήποτε είναι θετική εξέλιξη πάντως. |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 11:02 pm Post subject: |
|
|
σε καμια περιπτωση δεν το βλεπω ουτε κι εγω ουτε για αναβαθμιση ουτε για τιποτα... απλα ειναι αξιο λογου!!! |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 10:10 am Post subject: |
|
|
αν δεν κανω λαθος με το χρονοδιαγραμμα που υπαρχει θα πρεπει μεχρι τον ιουνιο ο προαστιακος να εχει φτασει ξυλοκαστρο, αυτο ησχυει η το χρονοδιαγραμμα εχει παει πισω? |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 3:01 pm Post subject: |
|
|
Πάντως τα έργα του προαστιακού προχωράνε αργά αλλά σταθερά... Τα περισσότερα τεχνικά πρέπει να είναι σε πάρα πολύ προχωρημένο στάδιο στο τμήμα Κίατο-Ξυλόκαστρο και στο τμήμα από το ΣΚΑ μέχρι το Κιάτο έχουν προχωρήσει πάρα πολύ τα έργα της ηλεκτροκίνησης, δεν αποκλείεται μέχρι το καλοκαίρι να αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με τα desiro |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 4:58 pm Post subject: |
|
|
τι ,βαλανε τα καλωδια?
αντε με το καλο...
να δει και ρευμα η πελοποννησος.. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 5:12 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε (κανονικό) τρένο στο Ξυλόκαστρο τα επόμενα 2 χρόνια τουλάχιστον. Απλώς τα τελευταία χρόνια ψιλοδουλεύουν τον κόσμο δείχνοντας του τα έργα υποδομής της γραμμής που πράγματι κινούνται εντός χρονοδιαγραμμάτων.
Τα έργα υποδομής για αυτό το τμήμα γίνονται στα πλαίσια της σύμβασης 510 "Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη Χ.Θ.21+200 έως Χ.Θ.28+000 συμπεριλαμβανόμενης της Σήραγγας Μελισσίου (1485m)" και προχωράνε εντός χρονοδιαγράμματος. Βέβαια υπάρχει μία φημολογία ότι σε ένα σημείο του έργου που μπλέκει το έργο με την Ολυμπία Οδό έχει παραχωρηθεί χώρος για εργοτάξιο του δρόμου και υπάρχει κάποια καθυστέρηση αλλά δεν ξέρω σε πιο βαθμό ισχύει.
Επίσης έχουν αγοραστεί τα υλικά για την επιδομή του τμήματος (σιδηροτροχιές, σκύρα, στρωτήρες, αλλαγές) και για αυτό το τμήμα και για άλλα τμήματα της ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη (Αίγιο). Στην περιοχή του Ξυλοκάστρου οι παρατηρητικοί θα έχουν προσέξει τις ντάνες από τους στρωτήρες σε έναν χώρο νότια της εθνικής.
Τα καλά νέα σταματάνε όμως εδώ. Η σύμβαση "Κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, Η/Μ σηράγγων, φυτοτεχνικές εργασίες και ολοκλήρωση έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από Χ.Θ. 21+200 έως ΧΘ 91+500" που περιλαμβάνει και αυτό το τμήμα είναι στα αζήτητα από το 2007.
Οπότε και σήμερα να αναδειχτεί ανάδοχος θέλει κάμποσο καιρό για να τοποθετηθούν οι γραμμές και τα υπόλοιπα Η/Μ.
Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι η Ηλεκτροκίνηση. Τα έργα για την Η/Κ μέχρι το Κιάτο οδεύουν προς την ολοκλήρωση τους και σύντομα (κανά εξάμηνο στη χειρότερη μαζί με τις δοκιμές) θα έχουμε δρομολόγηση των desiro στο προαστιακό δίκτυο. Η Η/Κ όμως προς Ξυλόκαστρο (ως τμήμα του Κιάτο - Ροδοδάφνη) ένας θεός ξέρει πότε και πως θα προκηρυχτεί. Οπότε εκ των πραγμάτων το Ξυλόκαστρο είναι εκτός προαστιακού δικτύου εκτός και αν γίνει με μετεπιβίβαση στο Κιάτο σε RB.
Τέλος μια παρατήρηση τα έργα δεν είναι για τον Προαστιακό. Τα έργα είναι για τη νέα ΣΓΥΤ Αθήνα - Πάτρα. Προαστιακός είναι απλώς μία υπηρεσία, δυστυχώς η μόνη σήμερα στην γραμμή επειδή τα "ζώα" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοιμούνται. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 5:30 pm Post subject: |
|
|
Παντως φιλε Αρη δεν απεχουμε και πολυ ,απο την καθολικη εντυπωση του κοσμου, εκτος των railfans ή railfreaks(κατα losada7), δηλ. του ποτε φτανει ο προαστιακος στην Πατρα? Ολοι σε μια αποβαθρα, ετοιμοι να μπουκαρουν για να καταλαβουν θεση. Ουτε αριθμημενες θεσεις, ουτε υπεραστικο δρομολογιο, ουτε κρατηση θεσεων ουτε τιποτα. Τα τρενα στις καινουργιες γραμμες ειναι ολα προαστιακα κι ας πανε μεχρι τη Λαρισα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 6:43 pm Post subject: |
|
|
Το Ξυλόκαστρο δεν απέχει 120 χλμ απ' την Αθήνα ωρέ παληκάρια ? Τι είδους Προαστιακός θα είναι αυτός ?
Γνωρίζετε κανέναν να ονομάζει "Προαστιακό" δίκτυο στα 120 χλμ ?
Σε λίγο θα συνωστιζόμαστε να πάρουμε το "προαστιακό" τραίνο Αθηνών-Πατρών όπως πολύ εύστοχα γράφει ο pindos10 !
Επίσης και τα τοπικά τραίνα Λάρισα-Θεσσαλονίκη ΔΕΝ είναι προαστιακός.
Κάνει τζιζ να πουν εκεί στην ΤΡΕΝΟΣΕ "δρομολογούμε νέο υπεραστικό τραίνο στην τάδε διαδρομή" και το έριξαν στο ξεχείλωμα (σε λίγο θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!) των σιδηροδρομικών όρων ?
Οποία απαξία το προϊόν ΟΣΕ... |
|
Back to top |
|
|
|