stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Unfair η συγκριτική αναφορά σε κύλιση του TGV με EMU (Velaro-Shinkansen), για τον απλούστατο λόγο ότι το πρώτο είναι "κούφιο" από κάτω καθώς στερείται κινητήρων που προκαλούν θόρυβο και ταλαντώσεις...

Όσον αφορά τους Κινέζους.
Πληροφορήθηκα και εγώ τα σενάρια που ακούγονται αυτές τις μέρες και μου δημιουργήθηκαν κάποιες απλές απορίες:
- γιατί να αναλάβει ο Κινέζος τον ΟΣΕ με το έλλειμα των 9 δις ευρώ ? Και πριν αρχίσουμε τα περί υποχρεώσεων του κράτους που αναγκάζουν τον ΟΣΕ να δανείζεται, ακόμα και η"παρθένα" (από ελλείματα) ΤΡΕΝΟΣΕ παρουσιάζει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ετήσιο έλλειμα που αμφιβάλλω αν προτείθεται να το επωμιστεί ο Κινέζος φορολογούμενος...
- υπάρχει περίπτωση να πληρώσει ο Κινέζος 5,000 ευρώ μηνιάτικο σε "μαστόρια" του ΟΣΕ (λόγω δουλεμένων ρεπό κτλ.) ?
- θα ανεχθεί ο Κινέζος την ελληνική εργασιακή νοοτροπία ?
Μπορώ να γράψω πολύ περισσότερα, αλλά αρκούμαι σ' αυτά, γιατί θεωρώ το σενάριο sci-fi !
Πιθανότερη θεωρώ την δημιουργία μιας cargo εταιρείας για εμπορευματικές μεταφορές που θα δουλεύει τις ροές εμπορευμάτων απ' το Ικόνιο προς τα σύνορα/Ευρώπη και η οποία έχει πολύ υψηλότερες προοπττικές κερδοφορίας.
Είθε να το δούμε.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

το συγκεκριμενο με τους κινεζους δεν μπορουμε να το ξερουμε..καταρχην ειναι απλα μια εικασια...δεν λεω οτι διαφονω η συμφωνω απλα μου τη σπαει κατι που ειναι το αυτονοητο για να γινει σε μια δημοσια εταιρεια πρεπει να τα κανει καποιος ιδιωτηε με τη μεθοδο του μπαμπουλα.. αν κρινουμε οτ γινεται η επενδυση στο πειραια των κινεζων δεν ξερεις τι γινεται ..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Feb 07, 2010 12:36 am    Post subject: Reply with quote

Νέο Shinkansen ανακοίνωσε η JR-East !
Το δελτίο τύπου της εταιρείας με κάποιες φωτογραφίες http://www.jreast.co.jp/press/2009/20100203.pdf
Είναι ολοφάνερο ότι βασίζεται στο E5, αλλά το αξιοσημείωτο είναι ότι δεν πρόκειται για άλλον έναν τύπο τραίνου υπερυψηλής ταχύτητας (320kmph), αλλά θα δρομολογηθεί στα περίφημα mini Shinkansen services στα οποία υπάρχουν τμήματα πρώην μετρικών γραμμών (η ταχύτητα σε αυτά τα τμήματα θα είναι 130 kmph).
Θα αντικαταστήσει το (αγαπημένο μου) Ε3.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Feb 09, 2010 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Δείτε το σημερινό δημοσίευμα των ΝΕΩΝ.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4559361&ct=1

Προσωπικά μου προκαλεί εντύπωση το πως η συγκεκριμένη εφημερίδα επί Χατζηδάκη φώναζε για τον δημόσιο χαρακτήρα του σιδηροδρόμου (και τα υπόλοιπα γνωστά επιχειρήματα των κρατικοδίαιτων), ενώ τώρα χρησιμοποιεί την ίδια επιχειρηματολογία...
Τεσπά, καταγραφή της πραγματικότητας, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο (περικοπή εικονικών υπερωριών, προσλήψεις στις "μάχιμες" ειδικότητες, πύκνωση δρομολογίων και άλλα που έχουμε γράψει κατά καιρούς), αλλά η συνταγή θα είναι η γνωστή: μειώσεις δρομολογίων και κλείσιμο γραμμών.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 09, 2010 12:32 am    Post subject: Reply with quote

Πρωτος στοχος για τους γελοιους ηταν παντα η Πελοποννησος. Τι αλλο να περικοψουν? Το Κιατο-Πατρα δεν εχει πλεον τρενο. Το Κορινθος-Τριπολη εχει 3 δρομολογια την ημερα. Το Τριπολη-Καλαματα δεν εχει παραδοθει και μακαρι να μην προεκταθουν τα προβληματα και στην Μεσσηνια, σε μια ολοκαινουργια να θυμησω μετρικη γραμμη. Το Πατρα-Καλαματα απεμεινε με ενα ή δυο δρομολογια ημερησιως. Ειναι αυτο δρομολογια και συγκοινωνια? Δυστυχως για εμας τους λατρεις της μετρικης, φοβαμαι οτι το δικτυο ειναι ενα βημα πριν το τελος.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Feb 09, 2010 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Θα ήταν έγκλημα να περικόψουν εκ νέου τα δρομολόγια στον Προαστιακό Μεσσηνίας.
Μήπως ήγγικεν η ώρα να αναλάβουν τα ηνία οι τοπικές κοινωνίες ?
Αν το πρόβλημα είναι το know-how, υπάρχουν χώρες όπως η Ελβετία (για να μιλήσουμε για Ευρώπη), οι οποίες έχουν τοπικές σιδ. εταιρείες (εκμεταλλεύονται δίκτυα ολίγων χλμ.) και θα μπορούσαν να συνδράμουν.
Το δίκτυο στην Μεσσηνία απ' την άλλη έχει δεκάδες χιλιόμετρα γραμμών...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 09, 2010 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Kαι τα τρενα full. Για ΤΕΙ και Μεσσηνη γινεται χαμος. Ποιος να παραδειγματιστει? Ενα λαμπροτατο παραδειγμα στην ουσια αστικης συγκοινωνιας με σιδηροδρομο και μαλλον το μοναδικο σε ολη την Ελλαδα. Και ξανατονιζω: πανω σε ΜΕΤΡΙΚΗ.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Feb 09, 2010 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως τα λες είναι pindos10, δυστυχώς ο ΟΣΕ συνειδητοποίησε (με οδυνηρό τρόπο) ότι δεν αναβαθμίζει το εύρος ένα δίκτυο.
Δεν ήξεραν οι άνθρωποι, μην ξεχνάμε ότι οι αποφάσεις για το εύρος του δικτύου Πελλοπονήσου ελήφθησαν μέσα δεκαετίας του '90. Γι' αυτό κάνω λόγο για know-how.
Είναι αναμενόμενο να μην έχει και την καλύτερη αντίληψη για τον σιδηρόδρομο στην Μεσσηνία ο καρεκλοκένταυρος της Καρόλου.
Ακόμα και σε πιο προηγμένες χώρες, τα τοπικά δίκτυα τα εκμεταλλεύονται ξεχωριστοί operators.

Εν τέλει,οι επιβατικές ροές στην Μεσσηνία δικαιολογούν απόλυτα την ύπαρξη του αστικού-προαστιακού σιδηροδρομικού της περιοχής σύμφωνα με τα ιαπωνικά στάνταρντς.
Επιφυλάσσομαι να επεκταθώ περισσότερο προσεχώς.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Feb 10, 2010 12:07 am    Post subject: Reply with quote

Δυσκολο το εγχειρημα, αλλα εστω και ετσι πιστευω με αλλη διαχειρηση κατι μπορει να διασωθει απο τη γραμμη Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα. Ας πουμε οτι οι επιβατες που ερχονται απο Τριπολη και Καλαματα και μετεπιβιβαζονται στην Κορινθο για Αθηνα, δεν ειναι δυνατον να μην βρισκουν θεση εχοντας μονη επιλογη τα σαρδελοκουτια του προαστιακου, οπου γινεται ο κακος χαμος. Θελει υπεραστικο δρομολογιο μονο γιαυτους τους επιβατες και εφ'οσον υπαρχουν θεσεις(που θα υπαρχουν) να συμπληρωνεται και απο αυτους που βρισκονται στην Κορινθο.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Το νέο της ημέρας για τον πολύπαθο ΟΣΕ:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=10276866

Αυξήσεις (ξανά) εισητηρίων και το ενδιαφέρον, "επανεξέταση των περικοπών στα δρομολόγια".

Θα δούμε πως μεταφράζονται όλα αυτά στην πράξη.

-edit-
Σε ποιόν δεν αρέσει η τριπλή ζεύξη (συνολικά 12 οχήματα!) 3 μετρικών Α/Α Σειράς 681 Thunderbird ?
Φαντάζεστε να το βλέπαμε αυτό στον Κόρινθο ?
http://www.youtube.com/watch?v=fkGg1Xs0nyQ&feature=related
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Feb 17, 2010 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Κοιτα, μας εχεις παλαβωσει με τις μετρικες λιμουζινες. Sad Sad Sad Μη μας ξαναβαλεις τετοιο βιντεο, εκτος αν μαζι με το βιντεο μας αναγγειλεις οτι παραγγελθηκαν για το Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 2:32 am    Post subject: Reply with quote

το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας , με επιστολή του προς τον υπουργό Υποδομών ζητά την επιτάχυνση των εργασιών στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη – Πάτρα.Ενδιαφέρον!
http://www.isthmos.gr/article.php?news_id=16476
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
4. Την υπογειοποίηση της γραμμής κατά μήκος της διέλευσής της από το συνεκτικό τμήμα του πολεοδομικού ιστού της πόλης των Πατρών, λύση που τη θεωρούμε δεδομένη και εφικτή.


Βεβαια, εφικτη. 3 με 4 χλμ. υπογειοποιηση. Αμα τσονταρουν και τα φραγκα , κανενα προβλημα. Αφου δεν θελουν να βλεπουν τη γραμμη....


Last edited by pindos10 on Sat Feb 20, 2010 3:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Για όσους δεν έχουν ταξιδέψει τον υπερσιβηρικό, δίνεται μια μοναδική ευκαιρεία, έστω και virtual.
Έξι μέρες διαρκεί το ταξίδι και τα γυρίσματα έγιναν μόνο ημέρα για να μπορεί ο θεατής να το απολαύσει σε όλο του το μεγαλείο.
Καλή διασκέδαση.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=315718&dt=18/02/2010
http://www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Πανεμορφη, απολαυστικη δουλεια. Το βρισκω απο τα μεγαλα ιντερνετικα δημιουργηματα. Για φαντασου ρε Corfu:

9.200χλμ. :680=14.
14 Εγνατιες στη σειρα και ολες με τρενο!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά τα λέει ο pindos10.
Αν νοιάζεται τόσο πολύ το ΤΕΕ ας βάλουν αυτοί κάποια εκατοντάδες εκατ.ευρώ να τελειώσει το έργο.
Απ' την άλλη τους κατανοώ, μηχανικοί είναι, να βγάλουν θέλουν.

Ο Υπερσιβηρικός πρέπει να είναι εμπειρία, αλλά απ' την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει να ταξιδεύεις για μέρες βλέποντας απ' το παράθυρο του τραίνου τις στέππες !
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 9:48 pm    Post subject: Reply with quote

κι ομως ο ΟΣΕ αυξανει τα δρομολογια στη Θεσσαλια!!!
http://www.taxydromos.gr/ArticleDetail.aspx?nodeSerial=001001006&nodeId=51&articleId=21056
τι εγινε εδω??? Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 10:38 pm    Post subject: Reply with quote

Υπο το φως της ακυρωθείσας (στην πράξη) Ηλεκτροκίνησης των γραμμών στον θεσσαλικό κάμπο και την κατάργηση των απευθείας συνδέσεων με Αθήνα μου έρχεται λίγο δύσκολο να πανηγυρίσω για την προσθήκη 2-3 δρομολογίων στο πλέγμα των τοπικών τραίνων !
Οπωσδήποτε είναι θετική εξέλιξη πάντως.
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

σε καμια περιπτωση δεν το βλεπω ουτε κι εγω ουτε για αναβαθμιση ουτε για τιποτα... απλα ειναι αξιο λογου!!!
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 10:10 am    Post subject: Reply with quote

αν δεν κανω λαθος με το χρονοδιαγραμμα που υπαρχει θα πρεπει μεχρι τον ιουνιο ο προαστιακος να εχει φτασει ξυλοκαστρο, αυτο ησχυει η το χρονοδιαγραμμα εχει παει πισω?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως τα έργα του προαστιακού προχωράνε αργά αλλά σταθερά... Τα περισσότερα τεχνικά πρέπει να είναι σε πάρα πολύ προχωρημένο στάδιο στο τμήμα Κίατο-Ξυλόκαστρο και στο τμήμα από το ΣΚΑ μέχρι το Κιάτο έχουν προχωρήσει πάρα πολύ τα έργα της ηλεκτροκίνησης, δεν αποκλείεται μέχρι το καλοκαίρι να αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με τα desiro Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

τι ,βαλανε τα καλωδια? Very Happy
αντε με το καλο...
να δει και ρευμα η πελοποννησος..
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε (κανονικό) τρένο στο Ξυλόκαστρο τα επόμενα 2 χρόνια τουλάχιστον. Απλώς τα τελευταία χρόνια ψιλοδουλεύουν τον κόσμο δείχνοντας του τα έργα υποδομής της γραμμής που πράγματι κινούνται εντός χρονοδιαγραμμάτων.

Τα έργα υποδομής για αυτό το τμήμα γίνονται στα πλαίσια της σύμβασης 510 "Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη Χ.Θ.21+200 έως Χ.Θ.28+000 συμπεριλαμβανόμενης της Σήραγγας Μελισσίου (1485m)" και προχωράνε εντός χρονοδιαγράμματος. Βέβαια υπάρχει μία φημολογία ότι σε ένα σημείο του έργου που μπλέκει το έργο με την Ολυμπία Οδό έχει παραχωρηθεί χώρος για εργοτάξιο του δρόμου και υπάρχει κάποια καθυστέρηση αλλά δεν ξέρω σε πιο βαθμό ισχύει.

Επίσης έχουν αγοραστεί τα υλικά για την επιδομή του τμήματος (σιδηροτροχιές, σκύρα, στρωτήρες, αλλαγές) και για αυτό το τμήμα και για άλλα τμήματα της ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη (Αίγιο). Στην περιοχή του Ξυλοκάστρου οι παρατηρητικοί θα έχουν προσέξει τις ντάνες από τους στρωτήρες σε έναν χώρο νότια της εθνικής.

Τα καλά νέα σταματάνε όμως εδώ. Η σύμβαση "Κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, Η/Μ σηράγγων, φυτοτεχνικές εργασίες και ολοκλήρωση έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από Χ.Θ. 21+200 έως ΧΘ 91+500" που περιλαμβάνει και αυτό το τμήμα είναι στα αζήτητα από το 2007.
Οπότε και σήμερα να αναδειχτεί ανάδοχος θέλει κάμποσο καιρό για να τοποθετηθούν οι γραμμές και τα υπόλοιπα Η/Μ.

Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι η Ηλεκτροκίνηση. Τα έργα για την Η/Κ μέχρι το Κιάτο οδεύουν προς την ολοκλήρωση τους και σύντομα (κανά εξάμηνο στη χειρότερη μαζί με τις δοκιμές) θα έχουμε δρομολόγηση των desiro στο προαστιακό δίκτυο. Η Η/Κ όμως προς Ξυλόκαστρο (ως τμήμα του Κιάτο - Ροδοδάφνη) ένας θεός ξέρει πότε και πως θα προκηρυχτεί. Οπότε εκ των πραγμάτων το Ξυλόκαστρο είναι εκτός προαστιακού δικτύου εκτός και αν γίνει με μετεπιβίβαση στο Κιάτο σε RB.

Τέλος μια παρατήρηση τα έργα δεν είναι για τον Προαστιακό. Τα έργα είναι για τη νέα ΣΓΥΤ Αθήνα - Πάτρα. Προαστιακός είναι απλώς μία υπηρεσία, δυστυχώς η μόνη σήμερα στην γραμμή επειδή τα "ζώα" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοιμούνται.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Παντως φιλε Αρη δεν απεχουμε και πολυ ,απο την καθολικη εντυπωση του κοσμου, εκτος των railfans ή railfreaks(κατα losada7), δηλ. του ποτε φτανει ο προαστιακος στην Πατρα? Ολοι σε μια αποβαθρα, ετοιμοι να μπουκαρουν για να καταλαβουν θεση. Ουτε αριθμημενες θεσεις, ουτε υπεραστικο δρομολογιο, ουτε κρατηση θεσεων ουτε τιποτα. Τα τρενα στις καινουργιες γραμμες ειναι ολα προαστιακα κι ας πανε μεχρι τη Λαρισα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

Το Ξυλόκαστρο δεν απέχει 120 χλμ απ' την Αθήνα ωρέ παληκάρια ? Τι είδους Προαστιακός θα είναι αυτός ?
Γνωρίζετε κανέναν να ονομάζει "Προαστιακό" δίκτυο στα 120 χλμ ?
Σε λίγο θα συνωστιζόμαστε να πάρουμε το "προαστιακό" τραίνο Αθηνών-Πατρών όπως πολύ εύστοχα γράφει ο pindos10 !

Επίσης και τα τοπικά τραίνα Λάρισα-Θεσσαλονίκη ΔΕΝ είναι προαστιακός.

Κάνει τζιζ να πουν εκεί στην ΤΡΕΝΟΣΕ "δρομολογούμε νέο υπεραστικό τραίνο στην τάδε διαδρομή" και το έριξαν στο ξεχείλωμα (σε λίγο θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!) των σιδηροδρομικών όρων ?
Οποία απαξία το προϊόν ΟΣΕ... Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 38, 39, 40  Next
Page 18 of 40

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr