View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 3:59 pm Post subject: |
|
|
Από το σημερινό ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, παραθέτω απόσπασμα:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=25340&Itemid=32
Quote: | Η εξέλιξη του εθνικού δρόμου, σύμφωνα με τη "Μορέας Α.Ε."
Το Αθήναιο-Λεύκτρο θα λειτουργήσει έως τον Απρίλιο
.......
Νεοχωρίου και Στέρνας (μετά το Αρτεμίσιο με κατεύθυνση προς Αθήνα), καθώς και των γειτονικών τους οδικών έργων, με τα οποία αποτελούν ενιαίο σύνολο παρεμβάσεων βελτίωσης της χάραξης, ολοκληρώνεται μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι.
Όσον για το υπόλοιπο τμήμα, εκτιμάται ότι το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο, συμπεριλαμβανομένης της διπλής σήραγγας Ραψομμάτη, που θα παρακάμψει τις στροφές προς Μεγαλόπολη, θα λειτουργήσει έως τον Απρίλιο του 2010. Στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνονται εργασίες που παραλαμβάνονται από το Δημόσιο, καθώς και εργασίες που αποτελούν μέρος της σύμβασης παραχώρησης.
Θα πρέπει, όμως, να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις προ έτους σχετικές δηλώσεις του τότε υπουργού Γ. Σουφλιά, το συγκεκριμένο τμήμα θα είχε ολοκληρωθεί έως τα τέλη της φετινής χρονιάς.
Το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα παραλαμβάνεται από το Δημόσιο με συμβατική ημερομηνία παραλαβής τις 30 Ιουνίου. !!!!!!! (ποιας χρονιάς????) Τα υπόλοιπα τμήματα του έργου, που κατασκευάζονται από τη «ΜΟΡΕΑ Α.Ε», σταδιακά ολοκληρώνονται όπως προβλέπεται. Έτσι, το Τρίπολη – Αθήναιο (συμπεριλαμβανομένου του Σταθμού Διοδίων Ασέας) θα έχει παραδοθεί έως τον Αύγουστο του 2010. Το τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια (συμπεριλαμβανομένου του Σταθμού Διοδίων Λεύκτρου) θα έχει παραδοθεί το αργότερο έως το Μάρτιο του 2011. Το τμήμα Τσακώνα - Καλαμάτα (συμπεριλαμβανομένου του Σταθμού Διοδίων Καλαμάτας) θα έχει παραδοθεί μέσα στο 2011. Τέλος, το τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη (συμπεριλαμβανομένου του Σταθμού Διοδίων Πετρίνας) θα έχει παραδοθεί μέσα στο 2012. |
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 7:23 pm Post subject: |
|
|
Συνέντευξη τύπου σήμερα του Υπουργού Υποδομών με κάποια ενδιαφέροντα σημεία.
Ακυρώνεται ο διαγωνισμός για τους νέους αυτοκινητόδρομους Αττικής. Να πω ότι στενοχωριέμαι δεν θα το πω. Είχα εκφράσει τις αντιρρήσεις μου από την πρώτη στιγμή.
Quote: | Όσον αφορά στους νέους αυτοκινητόδρομους Αττικής, μετά από μια λεπτομερή αξιολόγηση όλων των δεδομένων του έργου παραχώρησης των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής, εντοπίσαμε προβλήματα τα οποία μας οδηγούν στην απόφαση νΆ ακυρώσουμε αυτή τη δημοπράτηση και να επιδιώξουμε την επαναδημοπράτηση του έργου υπό το πρίσμα των κατευθύνσεων που θα προσδιορίσει και το νέο ρυθμιστικό της Αθήνας.
Πιστεύουμε κατΆ αρχήν, ότι ο περιορισμός του έργου σε μια πιο διαχειρίσιμη κλίμακα αποτελεί μονόδρομο. Είναι μια επιλογή ευθύνης για λόγους που συναρτώνται με την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών συνεπειών του έργου. Χαρακτηριστικά θέλω νΆ αναφέρω, και περιορίζομαι σΆ αυτό, που το γνωρίζετε κι εσείς, ότι το τμήμα από τον κόμβο Μεσογείων μέχρι τις τελικές απολήξεις των δύο κλάδων προς Αγία Μαρίνα ή προς Καλύβια, βρίσκεται εντελώς εκτός ρυθμιστικού. ΑφΆ ετέρου, δεν ετέθη σε δημόσια διαβούλευση. Επίσης, το μικρό τμήμα που προστέθηκε και συνδέει τον κόμβο των Σπάτων με τον κόμβο του Αεροδρομίου, είναι εκτός μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η απόφαση αυτή επίσης συναρτάται με την κάλυψη των δαπανών των απαλλοτριώσεων, που μία πρώτη εκτίμηση δείχνει ότι θα εκτοξεύσουν το κόστος του έργου αυτού σε δυσθεώρητα ύψη. Μιλάμε για εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Οι πόροι αυτοί γνωρίζετε, εάν διατεθούν δεν είναι επιλέξιμοι. Θα καταβληθούν από τον εθνικό κορβανά. Επίσης πιστεύουμε, ότι απαιτείται μια ουσιαστική διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες όπου διέρχεται αυτός ο άξονας, όταν επανασχεδιαστεί, δημοπρατηθεί, κατασκευαστεί και δοθεί προς χρήση. |
Αναφορά στα διόδια. Ουσιαστικά λέει ότι δύσκολα θα καταφέρουν κάτι και η λύση θα δοθεί με ανακατασκευή του παράπλευρου δικτύου
Quote: | Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι συμβάσεις παραχώρησης που υπογράφηκαν το 2007 προβλέπουν πράγματι πολλά και ακριβά διόδια. Θα έλεγα - και το γνωρίζετε - πως τα διόδια αυτά, σύμφωνα με τα όσα περιλαμβάνονται σε αυτές τις συμβάσεις, θα γίνουν ακριβότερα μέσα στο 2010 και μέσα στο 2011.
Γι΄ αυτό ακριβώς είχαμε κατά τη συζήτηση των σχετικών συμβάσεων στη Βουλή διατυπώσει εγκαίρως και εντόνως τη διαφωνία μας. Ο Υπουργός ο κ. Μαγκριώτης που είναι εδώ, ως πολιτικός εκπρόσωπός μας είχε θέσει με όλους τους τρόπους το θέμα από τότε και γι΄ αυτό ακριβώς, το θέμα απετέλεσε αντικείμενο ενδιαφέροντος από τις πρώτες ημέρες της παρουσίας μας σε αυτό το Υπουργείο.
Ο κ. Μαγκριώτης έχει αναλάβει πρωτοβουλία και με συστηματική προσπάθεια, σε επικοινωνία με αρμόδιους φορείς επιχειρεί να καταλήξουμε σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο διαχείρισης του προβλήματος αυτού. Το θέμα συναρτάται με την ανάγκη κατασκευής αξιόπιστων παράπλευρων τοπικών δικτύων, για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε κάθε περιοχή, που σήμερα σε ορισμένες περιπτώσεις αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τους νέους αυτοκινητόδρομους για απολύτως τοπικού χαρακτήρα μετακινήσεις κι έτσι να πληρώνουν υψηλά διόδια. |
Προβλήματα και με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι που σύμφωνα με τον Υπουργό ο διαγωνισμός ήταν με κενά και ανακοινώθηκε για προεκλογικούς λόγους
Quote: | Όσον αφορά στο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, πρέπει να σας πω ότι το έργο αυτό πιστεύουμε ότι είναι ένα έργο αναγκαίο. Είναι ένα έργο αναγκαίο για την Κρήτη και για την Ελλάδα, έτσι όπως προσδιορίστηκε και σχεδιάστηκε στην τελική μορφή του. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι κι εδώ σοβαροί λόγοι μας οδηγούν στην απόφαση να ακυρώσουμε την τρέχουσα δημοπρασία και να δεσμευτούμε και να ανακοινώσουμε σήμερα την επαναδημοπράτηση του έργου μέχρι το καλοκαίρι του 2010. Ουσιαστικά δηλαδή έχουμε μία μικρή χρονική μετάθεση λίγων μηνών.
Αυτό γίνεται προκειμένου να επιτύχουμε την ενσωμάτωση και νέων στοιχείων στο φάκελο του δημοπρατούμενου έργου. Στοιχείων που αφορούν κυρίως στη μελέτη, προμήθεια, εγκατάσταση των ραδιοβοηθημάτων ή αεροβοηθημάτων, καθώς και στη λεπτομερέστερη οριστικοποίηση του περιεχομένου της σχετικής σύμβασης παραχώρησης.
Εν παρενθέσει αναφέρω, ότι τα έργα αυτά, το γνωρίζετε, δημοπρατήθηκαν παραμονές εκλογών. Κλείνω την παρένθεση, τα συμπεράσματα δικά σας.
Πρέπει να σας πω, λοιπόν, ότι και σε αυτό το έργο υπάρχει ένα θέμα το οποίο δεν αντιμετωπίστηκε εγκαίρως. Μπορεί να πει κανείς ότι αποτελούσε μία μεγάλη τρύπα σε ένα έργο το οποίο είχε δημοπρατηθεί κι αυτό αφορά ακριβώς τις διαδικασίες για τα ραδιοβοηθήματα.
Συνεννοηθήκαμε, όλοι όσοι έχουμε ρόλο και νομίζω ότι η δημιουργία αυτού του νέου Υπουργείου έπαιξε ίσως τον πιο καθοριστικό ρόλο σε αυτή την κατεύθυνση, αφού έπρεπε να συνεργαστούν οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Δεν είχε γίνει αυτή η συνεννόηση. Τώρα έγινε και έχουμε καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο και αποφασίσαμε η προμήθεια των ραδιοβοηθημάτων να ενσωματωθεί στη σύμβαση παραχώρησης.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του εδώ τομέα των Υποδομών είναι αυτές, οι οποίες θα εκπονήσουν τη μελέτη με τις προδιαγραφές που προσιδιάζουν στο αεροδρόμιο που πρόκειται να κατασκευαστεί.
Συγκροτείται ομάδα εργασίας στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του Υπουργείου μας, της Γενικής Γραμματείας, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του ΓΕΑ, προκειμένου σε σύντομο χρονικό διάστημα και πάντως όχι μεγαλύτερο των τεσσάρων μηνών, να ολοκληρώσει τη μελέτη εναέριου χώρου και προσδιορισμού των τεχνικών στοιχείων των ραδιοβοηθημάτων που απαιτούνται, προκειμένου όλο αυτό το επιμέρους έργο να ενταχθεί στη σύμβαση παραχώρησης.
Ταυτόχρονα, στο έργο αυτό γνωρίζετε ότι έχουν διατυπωθεί ενστάσεις και έχουν κατατεθεί προσφυγές από Περιβαλλοντικές Οργανώσεις και από το Δήμο Καστελίου, οι οποίες εκκρεμούν προς εκδίκαση στο Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας. |
|
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 8:29 pm Post subject: |
|
|
Να ζήσουμε να μας θυμόμαστε! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 10:30 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ....ιδιαίτερα η σύνδεση της Ποσειδώνος με τον Καρέα και η σήραγγα του Υμητού έπρεπε να να τελειώνουν και όχι να πάνε στις καλένδες. Δηλαδή θα δημοπρατηθούν το 2011, προσφυγές απαλλοτριώσεις άντε να ξεκινήσουν το 2013 και πότε θα τελειώσουν; το 2020;
Και η γραμμή 4 του μετρό το 2030;
Δε μας τα λένε καθόλου καλά οι νέοι Υπουργοί. Η φούσκα τους αρχίζει να ξεφουσκώνει και από ότι φαίνεται θα σκάσει με κρότο σε 1-2 μήνες. Ηδη οι υποβαθμίσεις πάνε σύννεφο και αυτοί ακόμα μιλάνε για έναρξη διαλόγου.
Αλλά ας αλλάξουμε θέμα....σε λίγο σας έχω φωτορεπορτάζ από τα έργα του αυτοκινητόδρομου του Μορέα στη Μεγαλόπολη και τη Μεσσηνία! Περιμένετε λίγο να τις photoshopάρω και τα λέμε σε λίγο. Corfu τρέμε....  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 10:58 pm Post subject: |
|
|
Αντε ρε φιλαρακο vas8. Ριξε φωτορεπορταζ μηπως και ξεκολλησουμε τον Corfu και το αεροπλανακι απο το εδαφος. Αντε ολοι μαζι... |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 11:07 pm Post subject: |
|
|
ο corfu ηθελε να σβησει απο το μπλοκακι του τα χιλιομετρα της εγνατιας.
τωρα ποιος τον πιανει  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 11:25 pm Post subject: Τρίπολη-Καλαμάτα |
|
|
Ξεκινάμε λίγο μετά από τη Μεγαλόπολη, συγκεκριμένα μετά από το Λεύκτρο όπου ολοκληρώνεται η γέφυρα στον Αλφειο, προς Μεσσηνία.
Ολες οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν μεταξύ 20-27 Νοεμβρίου 2009. Φρέσκο πράμα.
Στην πρώτη φαίνεται ολόκληρο το τμήμα αμέσως μετά τη γέφυρα του Αλφειού (η γέφυρα δε φαινεται) μέχρι την αρχή του παλαιού κοματιού στα Παραδείσια που έκλεισε από την κατολίσθηση και τώρα ανακατασκευάζεται από το Δημόσιο.
Κοντινό της προηγούμενης. Στο σημείο που τα χωματουργικά πλαταίνουν θα γίνει ο σταθμός διοδίων της Μεγαλόπολης.
Ενα ακόμα κοντινό στο σημείο που τελειώνει η Μορέας και αρχίζει το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα που κατασκευάζει το Δημόσιο. Βλέπετε τη σημερινή εθνική οδό που περνά κάτω δεξιά και κόβει το εργοτάξιο, και τη μελλοντική της χάραξη που θα συνεχίζει αριστερά και με γέφυρα θα περνά δεξιά. Η γέφυρα φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί. Αμέσως πιο κάτω είναι και η σιδηροδρομική γέφυρα.
Και συνεχίζοντας προς τη Μεσσηνία, το σημείο της κατολίσθησης στην Τσακώνα. Στο πάνω μέρος φαίνονται τα 2 νότια ακρόβαθρα της μεταλλικής τοξωτής γέφυρας που θα γίνει.
Και αμέσως μετά η ανακατασκευή στην Τσακώνα συνεχίζεται και τα μηχανήματα δουλεύουν:
και περνάμε στη Μεσσηνία και στην ευθεία της Αλλαγής. Συγγνώμη για την ποιότητα. Φαίνεται ρέμα όπου το τεχνικό δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί και μια υπό κατασκευή άνω διάβαση:
Τελευταία φώτο από τη περιοχή του Αγ. Κων/νου (το χωριό στο πάνω μέρος). Είναι μετά τον Αγιο Φλώρο και πριν τη διασταύρωση για το Πήδημα, περίπου 12 χλμ πριν την Καλαμάτα. Τα έργα εδώ είναι στην αρχή τους.
Εργα κοντά στην Καλαμάτα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Ούτε οι απαλλοτριώσεις έχουν γίνει από Θουρία και μετά. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 2:58 pm Post subject: |
|
|
Τι έγινε ρε παιδιά, έχουμε και άλλον ιπτάμενο και δεν το ήξερα? Πέτα και λίγο προς Σπάρτη Vas!!!! |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 5:44 pm Post subject: |
|
|
μήπως πρέπει να πετάξουν στα Τέμπη γιατί άκουσα ότι η κατάσταση είναι τραγική |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 7:55 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι η κατάσταση στα Τέμπη πρέπει να είναι τραγική. Λόγω της απεργίας της ΕΣΗΕΑ δεν υπάρχει ενημέρωση αλλά ο δρόμος είναι κλειστός από χτες και κανείς δεν ξέρει πότε θα ανοίξει.
Το τραγικό βέβαια είναι ότι σήμερα σκοτώθηκε και άνθρωπος στα Τέμπη. Ο Ιταλός Σέρτζιο Σιάνι, επικεφαλής μηχανικός της κοινοπραξίας κατασκευής των νέων τούνελ καταπλακώθηκε το πρωί όταν πήγε το συνεργείο της κοινοπραξίας για αυτοψία στο σημείο.
Η είδηση εδώ |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 8:08 pm Post subject: |
|
|
Τραγικη είδηση που δείχνει όμως ότι δεν ήταν απλως ένας επικεφαλής με παχυλο μισθο (όπως συνηθίζεται στους αρχιμηχανικους) αλλα βρεθηκε μεσα στο κινδυνο για να δει το προβλημα και να το αντιμετωπισει. Τουλαχιστον δεν ηταν νεαρος στην ηλικια.
Το θεμα παντως πρεπει να ειναι πολυ σοβαρο. Μαλιστα σημερα το μεσημερι που ανεβαινα την Κηφισού είδα την προειδόποιηση ότι τα Τεμπη είναι κλειστά στις ηλεκτρονικες πινακίδες. Να δούμε αυριο που θα ξαναλειτουργήσει η ενημερωση τι έχει συμβεί. Μάλλον το θεμα σχετιζεται με την διανοιξη των σηρράγγων αλλά και τις εντονες βροχοπτωσεις που εχουν προηγηθεί.
Βρήκα κάποιο link που έχει φωτό. Χειρότερα και από τραγική η κατάσταση. Μιλούν για τρίμηνο κλείσιμο της οδου:
http://www.hbnews.gr/index.php/permalink/22150.html |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
|
Ενημέρωση από Θεσσαλονίκη
Έως και 3 μήνες κλειστά τα Τέμπη με τις πρώτες εκτιμήσεις.
edit: Engineer δεν είχα δει το link που έβαλες. Τα ίδια λένε |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 9:04 pm Post subject: |
|
|
Επικοινωνησα με το συγγενικο μου προσωπο που δουλευει στη σηραγγα των Τεμπων και μου ειπε τα εξης και αφου το πρωι τους εδιωξαν, λογω του τραγικου συμβαντος απο το εργοταξιο. Εδω και αρκετες μερες υπηρχαν συνεχεις μικρες κατολισθησεις, πηραν την αποφαση να κλεισουν το δρομο, αλλα ειχαν τοποθετησει και συρματοπλεγματα σε διαφορα σημεια της πλαγιας. Σημερα το πρωι ο αρχιμηχανικος με αλλους τρεις επικεφαλης των εργοταξιων πηγαν στο σημειο να εκτιμησουν την κατασταση. Δεν αποκολληθηκαν μονο βραχοι , αλλα εφυγε ολη η πλαγια. Οι τρεις προλαβαν και σκορπισαν, ο ιταλος προσπαθησε να καλυφθει πισω απο την πορτα του αυτοκινητου το οποιο και παρασυρθηκε σχεδον μεχρι το ποταμι. Αυτα μου ειπε, αυτα σας λεω. Απο δω και στο εξης, θα ειμαστε σε συνεχη επαφη να δουμε τι θα συζητηθει και αποφασιστει για το ανοιγμα του δρομου. Και βεβαια, επειδη οι δρομοι απο Λαρισα για Κοζανη και Κατερινη θα φορτωσουν πολυ, μεσω Ελασσονας,με ουρες απο νταλικες ατελειωτες ,αλλα και λογω γιορτων, προτεινω ανεπιφυλακτα, απο Λαμια να βγειτε για Θεσσαλια, Τρικαλα, Παναγια και Εγνατια, και απο κει για Θεσσαλονικη. Θα βγει περιπου στις πεντεμισυ ωρες καθαρου ταξιδιου και ειναι μια χαρα, αν κρινουμε τι ακριβως παρακαμπτετε. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 9:28 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει και ο δρόμος Λάρισα-Αγιά-Αγιόκαμπος-Τέμπη ακριβώς στην γέφυρα εκεί που τελειώνουν τα Τέμπη. Αλλά με μια επιφύλαξη γιατί ίσως να έχει κλείσει κι από εκεί... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 9:51 pm Post subject: |
|
|
πω πω, τραγικό αυτό που συνέβη στα Τεμπη. Και έχω προγραμματίσει να πάω προς τα πάνω πριν τη Πρωτοχρονιά!
Κριμα....να δουμε τι θα γίνει μεχρι τότε.
Δυστυχώς δεν πέταξα εγώ αλλά ένας φίλος. Αυτός μου προμήθευσε τις αεροφωτογραφίες και χάρικα ιδιαίτερα! Θα προσπαθήσω να έχει και συνέχεια το πράμα στο κοντινό μέλλον. Θα ρωτήσω εάν μπορεί να παίξει και Λακωνία μεριά....οψόμεθα. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 10:29 pm Post subject: |
|
|
Μία πρόταση για όσους μπορούν να μετακινηθούν χωρίς αυτοκίνητο.
Αυτή τη στιγμή ο μόνος τρόπος για ασφαλή και χωρίς ταλαιπωρία μετάβαση στη Θεσσαλονίκη είναι σιδηροδρομικώς. Αλλά επειδή ο ελλειμματικός ΟΣΕ έχει πληρότητες 100% (σχεδόν πάντα ανεξάρτητα από αυτό το γεγονός), εισιτήριο δεν θα υπάρχει ούτε για δείγμα και δεν υπάρχει περίπτωση να δρομολογήσει επιπλέον τρένα μία λύση μπορεί να δώσει ο Προαστιακός Λάρισας - Θεσσαλονίκης.
Μετάβαση στη Λάρισα με ΚΤΕΛ ή με αυτοκίνητο και από εκεί τον προαστιακό. Έχει δρομολόγια ανά 1:30 περίπου ώρα με τα desiro που είναι προαστιακά τρένα και δεν έχουν αριθμημένες θέσεις, οπότε υπάρχουν πάντα εισιτήρια. Σε 45 λεπτά είσαι Κατερίνη και σε 1 ώρα και 33 λεπτά Θεσσαλονίκη |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 11:36 pm Post subject: |
|
|
Tanash wrote: | Υπάρχει και ο δρόμος Λάρισα-Αγιά-Αγιόκαμπος-Τέμπη ακριβώς στην γέφυρα εκεί που τελειώνουν τα Τέμπη. Αλλά με μια επιφύλαξη γιατί ίσως να έχει κλείσει κι από εκεί... |
Μου είπανε για καποιον που περασε απο αυτόν το δρόμο σήμερα,οπότε μάλλον είναι ανοιχτός. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:16 am Post subject: |
|
|
ακόμα και αν δεν αφήνουν να βγεις στην γέφυρα, υπάρχει δρόμος αν θυμάμαι καλά από Στόμιο για Παλαιόπυργο και από εκεί στον κόμβο της Αιγάνης
Και στο τέλος ας ενεργοποιηθεί πάλι το Μηχανικό του Στρατού να στήσει μια γεφυρούλα στο Πηνειό από εκείνες της αλήστου μνήμης  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 12:04 pm Post subject: |
|
|
με τη σηραγγα και τις γεφυρες ετοιμα θα ειναι πιο ασφαλής ο δρομος ?το ελπιζω...
 |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 4:17 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα,
Συγγνώμη που προσθέτω στην απαισιοδοξία, αλλά, και διορθώστε με αν κάνω λάθος, το γεγονός ότι η κατολίσθηση έγινε τώρα μου φαίνεται να υποδεικνύει κάποιο πρόβλημα στην κατασκευή του έργου. Και εμένα μου φαίνεται ότι μάλλον έρχεται καθυστέρηση - διαπραγμάτευση - καθυστέρηση - αύξηση τιμήματος. Και μακάρι να κάνω λάθος. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 6:33 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά τι σχέση έχει η κατολίσθηση με την κατασκευή της σήραγγας; Η σήραγγα περνάει μέσα από το βουνό σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από εκεί που σημειώθηκε το φαινόμενο. Τα έργα συνεχίζονται κανονικά από Δευτέρα, όπως δηλώνει ξεκάθαρα και η "Αιγαίου". Το πρόβλημα όμως είναι τι γίνεται μέχρι να τελειώσει η σήραγγα το 2012! Μέχρι τότε είμαστε αναγκασμένοι να χρησιμοποιούμε τον υφιστάμενο δρόμο που περνάει μέσα από την κοιλάδα. Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί άμεση λύση διότι είναι απίστευτο εν έτει 2010 η κυκλοφορία μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης να γίνεται από Ελασσόνα και Αι Δημήτρη ή από Αγιόκαμπο και Στόμιο! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 6:41 pm Post subject: |
|
|
Στο συγγεκριμένο έργο (σήραγγες Τεμπων) η διανοιξη των σηραγγων θα γινοταν και με ανατιναξεις. Δεν ξερω εαν εχει αλλαξει αυτό. Πάντως οι δονησεις σε τετοιες περιπτωσεις διαδιδονται για πολυ μεγαλυτερες αποστασεις απο αυτες που αναφερεις ειδικα οταν η βραχομαζα ειναι συμπαγης. Αυτο δεν σημαινει οτι φταινε μονο τα φουρνελα. Εχουν παιξει σημαντικό ρολο και οι πολλες βροχες που ειχαμε φετος στην περιοχη. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 7:19 pm Post subject: |
|
|
Αποκαλυπτικό φωτορεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας από τα Τέμπη.
Η κατασκευή των τούνελ σίγουρα σχετίζεται με την κατολίσθηση. Αν σκεφτείται πόσα εκατοντάδες km διανύουν τα σεισμικά κύματα γίνεται αντιληπτό ότι 1,5km είναι πολύ μικρή απόσταση για τις μικρές δονήσεις από τα φουρνέλα.
Αυτή η επίδραση ήταν αναμενόμενη και την γνώριζαν οι μηχανικοί γι'αυτό τοποθετήθηκαν με την έναρξη των εργασιών στην κοιλάδα των Τεμπών αυτά τα μεγάλα τσιμεντένια και μεταλλικά προστατευτικά προς το βουνό. Απλώς δεν θα μπορούσαν να προβλέψουν τέτοια ένταση στο φαινόμενο.. |
|
Back to top |
|
 |
|