stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Η δυσκολια ηταν στις καιρικες συνθηκες και στις κατολισθησεις ακομα και σε "φρεσκοπαραδομενα" οδικα τμηματα.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 1:47 am    Post subject: Reply with quote

Όταν η Αιτωλοακαρνανία παίρνει για ορεινά οδικά τμήματα τα μισά χρήματα για μηκος ενός χιλιομέτρου, και εξίσου ορεινοί νομοί όπως η Ευρυτανία και τα Γρεβενά παίρνουν για ένα χιλιόμετρο τα διπλάσια, λογικό είναι να κλείνει ο δρόμος από κατολισθήσεις. Κι εξηγούμαι : Καλώς τα παίρνουν, γιατί μόνο έτσι γίνεται σωστά το έργο. Πέραν του οδικού έργου και της περαιτέρω διάνοιξης - διαπλάτυνσης, πρέπει να κατασκευάζονατι τοιχεία 2-3 μέτρων και να τοποθετούνται συρματοπλέγματα μέχρι κάποιο εύλογο ύψος, κάτι που έχω δει σε ορεινά τμήματα άλλων περιοχών, όχι όμως και σε δικά μας, και μάλιστα παραδομένα τον τελευταίο χρόνο.

Last edited by agr-engineer on Thu Dec 10, 2009 2:03 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Ειναι ακριβως οπως τα λες. Θα φανει πεντακαθαρα στις φωτο η ελλειψη οσων ανεφερες(τειχια, συρματοπλεγματα κτλ.) Δεν υπαρχει τιποτα.
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Βίντεο του τηλεοπτικού σταθμού Ελλάδα. Δείχνει την πρόοδο τον έργων στις καινούργιες σήραγγες στο Αρτεμίσιο και στην στέρνα, στο γνωστό δύσκολο κομμάτι με τις κεραίες. Δείχνει την θεμελίωση και τους πυλώνες που έχουν φτιαχτεί για πρόσβαση στην νέα σήραγγα, καθώς και κάποια πλάνα μέσα στην νέα σήραγγα. Μιλάνε 2 εργοδηγοί και η μία ανακοινώνει πως την Τρίτη θα είναι σε πλήρη κυκλοφορία και οι 2 κλάδοι της σήραγγας Αρτεμισίου!

http://www.youtube.com/watch?v=W5X26nEOrVc
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Dec 11, 2009 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Αντιγράφω αποσπάσματα από το σημερινό Capital:

http://www.capital.gr/News.asp?id=870778
Quote:
Στη μέγγενη της Κομισιόν η Εγνατία Οδός
Το “νέο” είναι ότι η χώρα μας δέχεται στενό μαρκάρισμα από την Κομισιόν για να επισπεύσει τις διαδικασίες τοποθέτησης σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό και να θέσει σε λειτουργία όσους έχουν ήδη κατασκευαστεί.

Έξι μήνες μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου 670 χιλιομέτρων που ενώνει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, η διέλευση των οχημάτων παραμένει δωρεάν. Αυτό αν και λειτουργεί υπέρ των διερχόμενων οδηγών αντίκειται τόσο στη σχετική οδηγία της Κομισιόν όσο και στους όρους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χρηματοδοτώντας με πάνω από 3 δισ. ευρώ το έργο.
.......................
Δεκατρείς σταθμοί διοδίων θα τοποθετηθούν περίπου ανά 50 χιλιόμετρα, με την χρέωση να είναι ανά χιλιόμετρο, ενώ, αν και δεν έχει προσδιοριστεί το ακριβές ύψος της, εκτιμάται ότι δεν θα είναι χαμηλότερη από 0,03 ευρώ.

Παράλληλα, υπό κατασκευή βρίσκονται, οι εξής τέσσερις κάθετοι άξονες της Εγνατίας Οδού:

- “Σιάτιστα - Κορομηλιά”, βορειοδυτικά της Καστοριάς, όπου μένουν να ολοκληρωθούν περίπου οκτώ χιλιόμετρα

- “Δερβένι-Προμαχώνας”, ο οποίος προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του καλοκαιριού

- “Νυμφέα-Κομοτηνή”, ο οποίος αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία έως το τέλος του 2010

- “Αρδάνιο-Ορμένιο”, τμήμα του οποίου αναβαθμίζεται

Όσον αφορά τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), ένας βρίσκεται υπό κατασκευή, τέσσερις βρίσκονται στη διαγωνιστική διαδικασία για την ανάληψη της παραχώρησης, ενώ οι υπόλοιπα πέντε θα δημοπρατηθούν, όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης. Ανά κατεύθυνση τέλος, της Εγνατίας Οδού λειτουργούν περίπου δέκα χώροι στάθμευσης.

Λέτε να έχουμε και εδώ διαμαρτυρίες; Είδατε τι έγινε προχθές στις Αφίδνες; Οι κάτοικοι της περιοχής έκαναν έφοδο και τα έσπασαν.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Dec 11, 2009 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ πρόχειρο άρθρο, γραμμένο στο πόδι...Με πολλά λάθη και ανακρίβειες.
- Ο κάθετος άξονας είναι Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή, όπου υπό παράδοση είναι το τμήμα Αλιάκμονας-Κωσταράζι (8χλμ) και υπό δημοπράτηση το τμήμα Κορομηλιά-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή, το οποίο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ αλλά εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης, υπάρχει αδυναμία χρηματοδότητής του λόγω της κρίσης. Το ίδιο ισχύει για την αναβάθμιση των τμημάτων στο κάθετο άξονας Αρδάνιο-Ορμένιο του Έβρου.
- Οι ημερομηνίες παραδόσεων ξεφεύγουν από την πραγματικότητα όταν στο τμήμα Στρυμωνικό-Α/Κ Χριστό (και συγκεκριμμένα κοντά στο Στρυμωνικό) υπάρχουν καθυστερήσεις, λόγω της παύσης εργασιών από τους απλήρωτους εργάτες και της αδυναμίας της κατασκευάστριας να πληρώσει τους εργολάβους. Για το έργο προεκλογικά, ο νέος υφυπουργός Υποδομών, είχε δηλώσει ότι δεν πρόκειται να παραδωθεί το 2010. Πολλά τμήματα που κατασκευάστηκαν παλαιότερα απαιτούν αναβάθμιση και νέα σηματοδότηση, αλλά υπάρχει και πάλι αδυναμία χρηματοδότησης.

Όσο για τα διόδια, οι κάτοικοι της Ηπείρου ζητούν να τοποθετηθούν τα διόδια στα όρια των νομών, αλλά δεν γνωρίζω αν έγινε αποδεχτή η πρόταση. Πάντως, φαίνεται προς το παρόν ότι δεν υπάρχουν έντονες αντιδράσεις, αλλά με την λειτουργία τους θα αρχίσουν οι γκρίνιες. Πάντως φαίνεται ότι οι τοπικές αρχές τηρούν μια στάση αναμονής καθώς δεν τους συμφέρει να μην 'υπενθυμίζουν΄την τοποθέτηση διοδίων και η κάθε κυβέρνηση το τρέναρε μέχρι σήμερα για μικρο-κομματικά οφέλη. Στην περίπτωση των Αφιδνών, του Αιγινίου-Πιερίας, οι κάτοικοι-φορείς άρχισαν να δραστηριοποιούνται μόλις είδαν τα συνεργεία που κατασκεύαζαν τα διόδια, και όχι νωρίτερα, κατά την περίοδο των μελετών, της εκπόνησης του νομοσχεδίου, της προκύρηξης και την επιλογή του αναδόχου.

Η ίδια η Εγνατία Οδός Α.Ε. φαίνεται να εμφανίζει δυσκολία να ανταποκριθεί στις οικονομικες τις υποχρεώσεις, καθώς τράπεζες απευθύνονται στην νέα κυβέρνηση και στο αντίστοιχο υπουργείο, ζητώντας να εξοφληθούν οι οικονομικές υποχρεώσεις της εταιρίας.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Sat Dec 12, 2009 1:09 am    Post subject: Reply with quote

Στο θέμα των διοδίων, πρέπει να τονίσουμε πως σε αντίθεση με τους άλλους οδικούς άξονες της Ελλάδας, την Εγνατία την διασχίζουν κάθε μέρα εκατοντάδες Τούρκικες νταλίκες, και Βουλγάρικες, χωρίς να πληρώνουν μια. Ε, δεν είναι ίδια η χρήση με τις Αφίδνες που πράγματι καθημερινά Αθηναίοι περνάνε για να πάνε στην δουλειά τους.
Επιπλέον στην οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε, δεν υπάρχουν λεφτά για συντήρηση. Καλώς να τα βάλουν, να διατηρηθεί ο δρόμος έτσι καλός που είναι, παρα να μοιάζει με Κορίνθος - Πάτρα επι δημοσίου.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Dec 12, 2009 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

Aγαπητοι φιλοι, σημερα ανεβαζω το τελευταιο οδοιπορικο για φετος. Απο του χρονου ερχονται καινουργιοι δρομοι και οδοιπορικα. Γνωριζω οτι οι ορεινοι δρομοι δεν εχουν την λαμψη των αυτοκινητοδρομων, αλλα σιγουρα και αυτοι ειναι εξισου παρα πολυ χρησιμοι και βοηθουν ιδιαιτερα τις τοπικες κοινωνιες. Η ορεινη οδοποιια τα τελευταια χρονια εχει βελτιωθει παρα πολυ με αποτελεσμα να ζωντανεψουν περιοχες της χωρας οι οποιες βρισκονταν ενα βημα πριν την οριστικη πληθυσμιακη και οικονομικη καταρρευση. Γεωγραφικα διαμερισματα ενωθηκαν, ενω μπορει να χρειαζοσουν και μια μερα για να πας απο την μια περιοχη στην αλλη. Ειδικα οσοι καταγονται απο ορεινες περιοχες, εχουν ζησει μεγαλες δυσκολιες προσβασης εξαιτιας του κακου οδικου δικτυου. Ολα αυτα ομως σιγα-σιγα περνανε στο παρελθον και σε συνδυασμο με το πλεγμα των αυτοκινητοδρομων και οι πιο δυσκολες περιοχες εχουν γινει ευκολα προσβασιμες, αν και πρεπει να γινει αρκετη δουλεια ακομα.

Για σημερα λοιπον, θα παμε στην ορεινη Ναυπακτια και σε οδικο κομματι που ακομα δεν εχει τελειωσει.
Ολη η ορεινη Ναυπακτια περικλειεται σε δυο δρομους, που εχουν κοινη αφετηρια, την Ναυπακτο και κοινο τερματισμο, την λιμνη του Ευηνου και συγκεκριμενα το χωριο Περδικοβρυση οπου και σμιγουν.
Η πρωτη οδικη αρτηρια, η δυτικη η οποια ειναι κατασκευασμενη και πληρως ασφαλτοστρωμενη,ειναι Ναυπακτος-Ποκιστα-Σιμου-Πλατανος-Περδικοβρυση.
Η δευτερη, η ανατολικη, ειναι Ναυπακτος-Ευπαλιο-Εθν. οδος Λιδωρικιου(μεχρι το χανι Ρερεση)-Ανω Χωρα-Κρυονερια-Περδικοβρυση.
Εδω, στην Περδικοβρυση, οι δυο δρομοι γινονται ενας και συνεχιζουν ακομα για λιγο μεσα στην Αιτωλοακαρνανια, περνωντας τη γεφυρα του Ευηνου τα χωρια Κλεπα και Αραχωβα, οπου και θα φτασουμε. Μετα την Αραχωβα ο δρομος μπαινει Ευρυτανια.

Σε αυτους τους δυο δρομους εισερχονται:
στον δυτικο(του Πλατανου) ο δρομος απο Θερμο
στον ανατολικο(της Ανω Χωρας) διαφοροι δρομοι απο Φωκιδα, ΟΛΟΙ χωματοδρομοι!!!

Το δικο μας οδοιπορικο αφορα την διελευση της ορεινης Ναυπακτιας μεσω Ανω Χωρας και θα φτασουμε μεχρι τα ορια του νομού, στην Αραχωβα.
Θα δειτε ταμπελλα για την κατασκευη του δρομου με κοστος κατασκευης σε δραχμουλες και ο δρομος ακομα να τελειωσει καθως απομενουν λιγα χιλιομετρα για ασφαλτοστρωση(περιπου 3).

Ξεκιναμε
Αφετηρια ειναι η γεφυρα του Λιμνιτσιανιτικου(απο το χωριο Λιμνιτσα, λιγο παραπανω) ρεματος πανω στην εθνικη οδο Ναυπακτου-Λιδορικιου.



Πλησιαζουμε την Τερψιθεα



Εδω κατω απο το χωριο ηταν δυσκολο σημειο για το δρομο να περασει. Στενος και κατολισθαινων. Εγινε ομως το καταλληλο τεχνικο


Ανεβαινουμε



Ανεβαινουμε το ορος Ομαλια(καμμια σχεση με Σομαλια) οπου πισω αναπαυεται ραχατικα η Ελατου

Ανοιγω λιγο το πλανο να δουμε το δρομο καλυτερα



Μετα την Ελατου ο δρομος συνεχιζει να ανεβαινει




Εδω ο δρομος μπαινει για Φωκιδα

Φανηκε η Ανω Χωρα


Φτασαμε Ανω Χωρα αλλα δεν μπαινουμε μεσα .Κανουμε δεξια για Κρυονερια και διαβαζουμε και την ταμπελλα που ανεφερα πριν


Συνεχιζουμε

Εδω η Ανω Χωρα περασε δυτικα μας



Φτανουμε στη διαβαση του Φτεροπυργου(1300μ. υψομετρο) οπου αρχιζει και ανοιγεται μπροστα μας η ευρυτερη περιοχη της λιμνης του Ευηνου

Εδω το περασμα ηταν στενο και δυσκολο με γκρεμο απο πανω. Βλεπετε τη διανοιξη

Αντικρυζουμε τα Κρυονερια

Κανω το πλανο λιγο αριστερα για να δουμε απεναντι τον δρομο που θα φτασουμε. Απο κατω βρισκεται η λιμνη του Ευηνου. Απο δω και περα τα πραγματα σκουραινουν καθως ο καιρος επιδεινωνεται και η φωτογραφηση δυσκολευει



Καινουργιο ασφαλτοστωμενο κομματι


Τα Κρυονερια περασαν ανατολικα μας

Πρωτη κατολισθηση



Εδω ξεκιναει ο χωματοδρομος για 3 χλμ. οπου η διανοιξη του εχει παραμεινει στη μεση


Τα Κρυονερια ολο και απομακρυνονται


Απεναντι φανηκε η Κλεπα(ariskop, ariskop are you recieving?)




Ξανα στη φρεσκια ασφαλτο



Να απεναντι ο δρομος και η Αραχωβα που θα παμε


Η δευτερη κατολισθηση

Περδικοβρυση και απεναντι η Κλεπα

Να και η γεφυρα του Ευηνου

Και εδω ειναι το σημειο που συνανταται ο δρομος μας με τον δρομο που ερχεται απο Ναυπακτο και Πλατανο

Κατεβαινουμε προς τη γεφυρα

Πανω στη γεφυρα. Ο Ευηνος σχηματιζει την ομωνυμη τεχνητη λιμνη


Η καινουργια γεφυρα και διπλα η παλια. Κοιταξτε στην παλια την παραμορφωση των πυλωνων της

Οι ουρανοι εχουν ανοιξει

Απεναντι η Περδικοβρυση που αφησαμε

Κλεπα


Ο δρομος ανεβαινει γκρεμο

Κατω, μεσα σε καταρρακτωδη βροχη, διακρινεται η τεχνητη λιμνη του Ευηνου και απεναντι ο δρομος που παει για Πλατανο και Ναυπακτο



Η λιμνη ισα που φαινεται

Αραχωβα και τελος
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 12:01 am    Post subject: Συγχαρητήρια! Reply with quote

Pindos είσαι καταπληκτικός! Τέλειες φωτό, πανέμορφα τα τοπία εκεί πάνω! Είμαι και γω "ορεινός" τύπος και μου αρέσουν ιδιαίτερα τέτοια μέρη.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 12:01 am    Post subject: Reply with quote

pindos ήρθες και στα μέρη μου!!! Ο πατέρας μου είναι από τη Ναύπακτο κι έχουμε και σπίτι εκεί. Τα έχω γυρίσει αυτά τα μέρη πολλές φορές και τα λατρεύω γιατί είναι καταπράσινα και ανέγγιχτα αν και τόσο κοντά στην Ναύπακτο. Η γιαγιά μου είναι από τα Κρυονέρια και την Ελατού ενώ ο παππούς μου ήταν από το Ανθόφυτο (είναι σε άλλο δρόμο από αυτούς που πήρες).
Και κάτι που δε θα μάθετε σε κανένα σάιτ ή βιβλίο. Τα ονόματα εκείνων των χωριών είχανε όλα σλαβικές καταλήξεις σε -ιτσα, -ιστα, -οβα, ως αποτέλεσμα των Σέρβων που κατέβηκαν τον 12ο αιώνα επί Στέφανου Ούρεση. Τα ονόματα μείνανε έτσι μέχρι τη δικτατορία Μεταξά που τα άλλαξε σε πιο "ελληνοποιημένα" ή τα κατήργησε εντελώς. Μερικά ευτυχώς "ξεφύγανε", και θυμίζουνε και αυτή την πορεία της ιστορίας.
Για παράδειγμα:
Άνω Λομποτνά ---> Άνω Χώρα
Κάτω Λομποτνά ---> Κάτω Χώρα
Ελετσού ---> Ελατού
Κοτλίστια ---> Κρυονέρια
Γρανίτσα ---> Ανθόφυτο
Βοϊτσά ---> Περδικόβρυση
Κοζίτσα ---> Αμπελακιώτισσα

edit: ο τοπικός πληθυσμός χρησιμοποιεί ακόμα τις παλιές ονομασίες, σχεδόν 70 χρόνια μετά την αλλαγή τους...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Ωραια εκει πανω παιδια. Φιλε Αrxitektona εξαιρετικες οι πληροφοριες σου εμπλουτιζουν το οδοιπορικο. Προσεξτε αυτο που ειχε πει ο φιλος agr-engineer πιο πανω και ποσο δικιο εχει. Εχουν παραδοθει καινουργια κομματια και στο πλα'ι' δεν υπαρχουν τεχνικα καθολου π.χ. τσιμεντενια τειχια με αποτελεσμα τις συνεχεις κατολισθησεις.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 3:21 am    Post subject: Reply with quote

Μας ταξίδεψες για άλλη μια φορά πίνδος! Τι ωραία χώρα έχουμε οι κωλοέλληνες (κατα Σαββοπουλο)! Αντε να τα κάψουμε να τελειώνουμε. Ολα στα κάρβουνα αδέλφια.
Μια παρατήρηση. Οπτική ίνα ( στην άκρη του δρόμου διακρίνεται εμφανέστατα) μέχρι την Ανω Χώρα Question Φιλανδία γίναμε ρε!
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

pindos, το είχα φανταστεί, χωρίς να έχω περάσει από εκεί. Cool Τα ίδια έχουν κάνει κι αλλού, δυστυχώς.

Προσέξτε σε μια φωτογραφία όπου υπάρχει ένα τεχνικό-οχετός για τα νερά που είναι μέσα στο δρόμο 20 πόντους. "Φοβερή κατασκευή"-επινόηση ( τα έω δει και σε άλλους ορεινούς δρόμους ).
Επίσης κοιτάξτε τον φρσκοασφαλτοστρωμένο δρόμο και τη στρώση της υποδομής. Προσέξτε τη διαφορά. στο πλάτος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Απομονωνω τις φωτο που ανεφερει ο φιλος agr-engineer για σχολιασμο


Επισης, οπως ποσταριζα χθες, η τηλεοραση ανεφερε οτι παραδιδεται και ο παλαιος κλαδος της σηραγγας Αρτεμισιου που ειχε κλεισει για ανακατασκευη. Ηταν να παω Λεβιδι χθες και θα τραβαγα καμμια φωτο ,αλλα η οικογενεια ανεκρουσε πρυμναν, λογω καιρου. Επισης η σημερινη κυρ. Ελευθεροτυπια αναφερει οτι ειναι προς παραδοση η γεφυρα Τ9-Τ11 της Εγνατιας Οδου, αλλα και η σηραγγα στην Τυρια. Για το δευτερο προφανως κανει λαθος. Ετσι Corfu?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Dec 13, 2009 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο της ελευθεροτυπίας είναι αυτό:
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=111873

Σχετικά με την Τ9-Τ11 δεν βρίσκω τον δικό μου να επιβεβαιώσει πότε θα γίνει η παράδοση. Την προηγούμενη εβδομάδα που πέρασα από 'κει, οι πρόβολοι έχουν ενωθεί μεταξύ τους και χάσκουν μόνο τα ακρόβαθρα. Προσωπικά πιστεύω μέχρι τέλος Ιανουαρίου.
Όσο αναφορά τα διόδια πρέπει να ξεκινήσει η λειτουργία τους άσχετα αν δε μας συμφέρει σαν οδηγούς, για τους λόγους που γράφει και το άρθρο παραπάνω.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 9:25 am    Post subject: Reply with quote

πανεμορφα μερη... Very Happy
ειμαι και γω βουνισιος Smile και τα λατρευω.. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα το πρωί πέρασα από την Τ9 και επιβεβαιώνω ότι η τελευταία γέφυρα της Εγνατίας μάλλον πάει για παράδοση για τέλος Ιανουαρίου . Η γέφυρα είναι σχεδόν έτοιμη και οι εργάτες δούλευαν πιο πολύ στην πρόσβαση με το έτοιμο κομμάτι. Τέλεια φωτογραφία που τελικά δεν έβγαλα .... το στολισμένο δεντράκι στη μέση της γέφυρας.....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

A ρε kosimo. Τα χανουν αυτα?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

Α ρε pindos δεν έχω λόγια... Ότι θα έβλεπα και το χωριό μου εδώ μέσα δεν το περίμενα....

Το φαινόμενο με τις κατολισθήσεις είναι τόσο συνηθισμένο σε τέτοια μέρη αλλά δεν πειράξει. Ότι δεν κάνουν οι μηχανικοί το κάνει η φύση με την πάροδο του χρόνου. Θα πέσει μια φορά το πρανές , δύο τρεις στο τέλος θα σταθεροποιηθεί!!
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα τουριστική δίοδος Ξάνθης - Φιλιππούπολης
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_14/12/2009_314307
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Dec 14, 2009 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

Τι είναι αυτό πάλι? Τέλειωσε ο κάθετος Ξάνθης Εχινου Συνόρων? Η μήπως πρόκειται για διαπλάτυνση και ασφαλτόστρωση του τελευταίου τμήματος του υπάρχοντος δρόμου από Εχίνο προς Δημάριο (Α ρε Ι. Μεταξα με τα ελληνικα ονοματα στα πομακοχωρια) μέχρι τα σύνορα που ήταν σε τραγικη κατασταση?
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Tue Dec 15, 2009 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Με λίγο ψάξιμο βρήκα αυτό
http://maxitisthrakis.blogspot.com/2009/12/blog-post_3865.html

Τουριστικός δρόμος...αυτό δεν το ξανά άκουσα!!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Dec 15, 2009 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Εδειξε χθες ρεπορτάζ στη τηλεόραση.

Πρόκειται πράγματι για τουριστικό δρόμο που θα λειτουργεί παράλληλα ως προς την κύρια πρόσβαση με τη Βουλγαρία.

Μάλιστα ο Βούλγαρος Νομάρχης "της άλλης πλευράς", έχοντας υπ' όψιν του τους Έλληνες επισκέπτες των θαυμάσιων Βουλγαρικών χιονοδρομικών διαδρομών αλλά και τους Βούλγαρους επισκέπτες των εξίσου θαυμάσιων ελληνικών παραλιών, ανέφερε αστειευόμενος:

"Εμείς θα φροντίζουμε να σας κάνουμε δώρο χιονοπέδιλα και μπαστούνια και εσείς μαγίο .... "

ΥΓ: "Στις φωτογραφίες διακρίνεται η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου στην οποία βρίσκεται το σύνορο μεταξύ της Ελλάδας και της Βουλγαρίας".
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Dec 15, 2009 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Eψαξα google Earth και χαρτες να βρω που ειναι η διαβαση του Αγ. Κωνσταντινου. Απ'οτι ειδα ειναι λιγο μετα τις Θερμες και πριν το χωριο Μεδουσα, κάνεις αριστερα και σε λιγο εισαι στα συνορα. Η προσωπικη μου γνωμη , μιας και εχω φτασει στις Θερμες απο Ξανθη μεσω Σμινθης και Εχινου, γνωστων ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΩΝ και οχι τιποτε αλλο, ειναι οτι αν η διαβαση για Βουλγαρια γινοταν μεσω αυτου του οδικου αξονα θα ηταν μια θαυμασια ευκαιρια γι'αυτην την περιοχη να αλλαξει εικονα, καθως νομιζεις οτι εισαι καπου αλλου και οχι στην Ελλαδα. Επειδη ομως στα αρθρα διαβασα για καινουργιες ασφαλτοστρωσεις, νομιζω οτι δεν θα ειναι αυτος ο καινουργιος, διακρατικος, "τουριστικος" δρομος. Εχω ζητησει πληροφοριες απο πρωην νομαρχη της Ξανθης και θα τις εχω συντομα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Wed Dec 16, 2009 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Ναι τελικά είναι από την Μέδουσα και αριστερά προς το βουνό. Ο δρόμος από την Ξάνθη Εχίνο μέχρι και τις πρώτες Θερμες είναι φτιαγμένος από το 2006 και είναι αρκετά φαρδύς 8 μέτρα. Από τις Θερμες και μετά όμως ήταν 3 μέτρα φάρδος. Φαίνεται ότι το βελτίωσαν κάπως. Πάντως από τις φωτό που έχει το Google Earth βλέπει κανεις ότι από την άλλη πλευρά των συνόρων η Βουλγαρία έχει ετοιμάσει δρόμους σε διάφορα σημεία με την Ελλάδα και περιμένει να ετοιμάσουμε τους αντίστοιχους.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 418, 419, 420  Next
Page 134 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr