stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Παραδόθηκε ''στα μουλωχτά'' ο κόμβος Μεσοβουνίου-κόμβος Καρτερίου!Ορίστε και το σχετικό άρθρο από τον τοπικό τύπο(κρατήστε μόνο την ουσία από τον ηπειρωτικό αγώνα γιατι σαν κομματικό όργανο που είναι βγάζει άχρηστο κάθε τι των προηγούμενων)

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/3914/2009-11-19.html

javascript:emoticon('Arrow')nikoskyr
Το τμήμα Συστρούνι-Στεφάνι που είναι στην αρμοδιότητα της Νομαρχίας Πρέβεζας είναι πολύ πίσω,δεν έχουν τελειώσει ούτε με τις μελέτες...
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:37 pm    Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ!!!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 2011!!!!!!!!!!

"Παραπάνω χρήματα που εκτιμώνται από 20 μέχρι 30 εκ. ευρώ, αναμένεται να ζητήσει η κατασκευάστρια κοινοπραξία για το έργο Παραδείσια -Τσακώνα. Εξέλιξη που δημιουργεί κινδύνους για νέες μεγαλύτερες καθυστερήσεις και αβεβαιότητα στην ολοκλήρωση του έργου. Ενός έργου που με προϋπολογισμό 110 εκ. ευρώ, χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και μέχρι τώρα η ροή της χρηματοδότησής του είναι προβληματική. Απόδειξη αποτελεί οφειλή 10 εκ. ευρώ, για εργασίες που έχουν ήδη εκτελεστεί. Λόγω της μεγάλης δυσκολίας του από τις κατολισθήσεις, της προβληματικής χρηματοδότησής του και των απρόβλεπτων τεχνικών προβλημάτων που προκύπτουν κατά την υλοποίησή του, το έργο έχει πάει προς τα πίσω και είναι αμφίβολο αν θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2010, ενώ η αρχική του προθεσμία ήταν για τον Ιούνιο του επόμενου χρόνου. Το αίτημα της κοινοπραξίας για συμπληρωματική σύμβαση που δημιουργεί νέα ανησυχητικά δεδομένα, αφορά τις επιπλέον εργασίες που έγιναν και πρέπει να γίνουν, εξαιτίας των σοβαρών και ιδιαίτερων προβλημάτων και ζημιών που προέκυψαν και οι οποίες δεν είχαν προβλεφθεί στη μελέτη"

Πηγή: Ελευθερία Καλαμάτας

ΑΝΤΕ, ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Η ειδηση που αλιευσα απο το ηπειρωτικο blog αναφερεται για αλλη μια φορα στην ιδιαιτερη σχεση που εχει αναπτυχθει πλεον αναμεσα στα ζωα και στην Εγνατια. Εδω το αρθρο αναφερεται πλεον και σε κοπαδια που προτιμουν τον αυτοκινητοδρομο για "σουλατσο". Γι'αυτο πρεπει να υπαρχει μεγαλη προσοχη γιατι οι ταχυτητες ειναι μεγαλες. Και αποδεικνυεται οτι το ζωο σαν το διαολο θα παει να χωθει εκει που δεν πρεπει δηλ. ενα μεγαλο μερος του γεωγραφικου αναγλυφου απο Ηγουμενιτσα μεχρι Γρεβενα εχει μεινει ανεπηρεαστο απο την κατασκευη του δρομου λογω του μεγαλου πληθους των σηραγγων και των γεφυρων. Και ομως τα ζωα προτιμουν τα συρματοπλεγματα και θα "μυριστουν" και τα αδυνατα σημεια για να εισελθουν στον αυτοκινητοδρομο.
http://epirusgate.blogspot.com/2009/11/blog-post_6451.html
Και εδω αρθρο για την αναγκη επισπευσης των εργασιων στην Ιονια Οδο και συνδεση της με το επαρχιακο δικτυο της περιοχης.
http://epirusgate.blogspot.com/2009/11/blog-post_1352.html
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 1:00 am    Post subject: Reply with quote

για την εγνατια πρεπει να ληφθουν αμεσα μετρα..δεν ειναι δυνατον να αφανιστουν οι αρκουδες Rolling Eyes
Arrow γνωριζετε αν το τμημα παραδεισια-τσακωνα γινεται να το αποπερατωσει ο ΜΟΡΕΑΣ που αλλωστε εχει και συμφερον να τελειωσει γρηγορα ο δρομος???ή χρειαζεται να αναθεωρηθει η συμβαση παραχωρησης??παντως πιστευω οτι ηταν μεγαλο λαθος που δημοπρατηθηκε ως δημοσιο εργο μετα την κατολισθηση με την αιτιολογια πως θα κατασκευαστει γρηγοροτερα Exclamation απο τα υπολοιπα κομματια του παραχωρησιουχου..πολυ κακη επιλογη Surprised
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 9:03 am    Post subject: Reply with quote

Εδώ αδιαφορούν για τη βιωσιμότητα κοινωνικών ομάδων, για τις αρκούδες θα ενδιαφερθούν ;

Έπρεπε εξ αρχής να γίνει καλύτερος και προσεκτικότερος σχεδιασμός αλλά δυστυχώς όπως γίνεται συνήθως στην Ελλάδα, αφού πάθουμε, όχι μόνο δεν μαθαίνουμε αλλά ταυτόχρονα αυτομαζοχιζόμαστε καταγγέλοντας, χωρίς πραγματικό αντίκρυσμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Και αποδεικνυεται οτι το ζωο σαν το διαολο θα παει να χωθει εκει που δεν πρεπει δηλ. ενα μεγαλο μερος του γεωγραφικου αναγλυφου απο Ηγουμενιτσα μεχρι Γρεβενα εχει μεινει ανεπηρεαστο απο την κατασκευη του δρομου λογω του μεγαλου πληθους των σηραγγων και των γεφυρων. Και ομως τα ζωα προτιμουν τα συρματοπλεγματα και θα "μυριστουν" και τα αδυνατα σημεια για να εισελθουν στον αυτοκινητοδρομο.


Σαν τα παιδια ενα πραγμα... Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο καιρό δεν εφαρμόζουν την μέθοδο με τους ηλεκτροφόρους φράχτες που χρησιμοποιεί ο Αρκτούρος εδώ και 15+ χρόνια στο καταφύγιο της αρκούδας στο Νυμφαίο αλλά και γύρω από μία σειρά κτηνοτροφικών μονάδων της ευρύτερης περιοχής με θεαματικά αποτελέσματα. Τόσα χρόνια δεν έχει καταστραφεί και καμία αρκούδα δεν έχει τραυματιστεί ποτέ.

Τόσα δισεκατομμύρια δώσαμε (καλώς) για να κατασκευαστεί ο δρόμος στην περιοχή έτσι ώστε να προστατευτεί ο βιότοπος της αρκούδας, στα λίγα τους έπιασαν οι τσιγκουνιές.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 9:09 pm    Post subject: MΩΡΕΑΣ Reply with quote

Όπα! Άρχισαν τα προβλήματα στην κατασκευή του δρόμου Τρίπολη-Καλαμάτα και συγκεκριμένα στο Τσακώνα-Καλαμάτα λόγω απαλλοτριώσεων. καθυστέρηση για τους φορολογούμενους=43,000,000 ευρώ Shocked http://www.eleftherianews.gr/. Αχ ! Μακάρι να μην συμβεί.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Έστω και καθυστερημένα, ας ελπίσουμε ότι θα κάνουν κάτι ,με το θέμα της αρκούδας.

Μας έχουν ζαλίσει με την πράσινη ανάπτυξη...
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Παραδόθηκε ''στα μουλωχτά'' ο κόμβος Μεσοβουνίου-κόμβος Καρτερίου!Ορίστε και το σχετικό άρθρο από τον τοπικό τύπο(κρατήστε μόνο την ουσία από τον ηπειρωτικό αγώνα γιατι σαν κομματικό όργανο που είναι βγάζει άχρηστο κάθε τι των προηγούμενων)

http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/3914/2009-11-19.html

javascript:emoticon('Arrow')nikoskyr
Το τμήμα Συστρούνι-Στεφάνι που είναι στην αρμοδιότητα της Νομαρχίας Πρέβεζας είναι πολύ πίσω,δεν έχουν τελειώσει ούτε με τις μελέτες...


Σήμερα που πέρασα απο το δρόμο εκεί ανεβαίνοντας απο Πρέβεζα για Ηγουμενίτσα είπα να πάω στην Ηγουμενίτσα μέσω του νέου δρόμου και της Εγνατίας. Αποτέλεσμα? 10 λεπτά μόνο από διασταύρωση στο Καρτέρι μέχρι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας!!!
Τελικά δεν συμφέρει να πηγαίνει κανείς απο τον παλιό δρόμο με τις στροφές ούτε για πλάκα... Σκεφτείτε το λίγο...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alek2002
New Member
New Member


Joined: 13 Nov 2008
Posts: 10
Location: CHRISOUPOLI

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 12:47 am    Post subject: Reply with quote

Επ' αόριστον αναστολή για την κατασκευή της εξωτερικής περιφερειακης της Θεσσαλονίκης. Crying or Very sad http://www.newsblog.gr/?p=27405
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 1:52 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά συγγνώμη moderators αν θέλετε διαγράψτε και το ποστ αλλά μάλλον για κακό ανέβηκε η νέα ηγεσία ΥΠΕΧΩΔΕ στην προεδρία. Το ένα μετά το άλλο έργο κωλύεται ή ακυρώνεται. Μπορεί να μας εξηγήσει κανείς τι γίνεται τώρα εδώ? Αντί να δούμε ώθηση των έργων και συνέχισή τους απ'την παραλαβή της σκυτάλης επανέρχονται τα παλιά που κατά σύμπτωση ή όχι μας θυμίζουν τις ηγεσίες του Λαλιώτη και της Βάσως? Τώρα δεν πρόκειται πέρι σύγκρισης. Μετράμε τα πράγματα σαν τα κουκιά. Η κάθε ηγεσία προφανώς έχει διαφορετική στάση και σκοπούς. Παλιά είχαν τη δικαιολογία της δυσκολίας του έργου. Τα πάρα πολύ δύσκολα έργα. Τώρα επειδή έχει γίνει της μόδας χρησιμοποιούν τη δικαιολογία της περιβαλλοντικής επιβάρρυνσης. Γιατί μελετάνε 11,5 χλμ σήραγγες απ'τα 34 στο σύνολο χλμ? Για να φαίνεται σύγχρονος ο αυτοκ/μος? Και πόσες άλλες γέφυρες. Το επαναλαμβάνω, δεν ανέβηκαν για καλό επάνω οι της νέας ηγεσίας.
ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠ' ΑΟΡΙΣΤΟΝ!!!
Quote:
Ο κ.Μαγκριώτης είπε ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτε χωρίς τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας, ενώ στο ενδεχόμενο να χαθούν τα κονδύλια τα οποία θα είναι δεσμευμένα και για τον επόμενο χρόνο, διαβεβαίωσε τους κατοίκους και τους τοπικούς φορείς ότι ακόμα και αν υπάρχει αυτός ο κίνδυνος δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια χωρίς να έχει προηγηθεί η απαραίτητη διαβούλευση.

Αυτό ο φίλος γιατί μας το λέει? Δεν το ξέρουμε? Δεν είναι αυτονόητο? Ο τρόπος πάντως που το διατυπώνει μας αφήνει και αυτονόητο ότι γενικώς δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια είτε υπάρξει διαβούλευση είτε όχι.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 8:04 am    Post subject: Reply with quote

Να με συγχωρεί ο Alek2002 για την πηγή του (ελπίζω να μην το πάρεις προσωπικά Rolling Eyes), αλλά σύμφωνα με την ανακοίνωση από τη γραμματεία του υφυπουργού, αναφέρεται σε 'διαβούλευση' με τις τοπικές κοινωνίες, και δεν βλέπω πουθενά 'οριστική αναβολή΄(που αναφέρεται το blog και 'κοπιάρουν' όλα τα υπόλοιπα -δες τροκτικό-, και μάλλον προέρχεται από την αντιπολίτευση). Στην ανακοίνωση ο υφυπουργός Υποδομών δηλώνει ότι:
Quote:
"(...) Δέσμευση (...) είναι η λύση των προβλημάτων που υπάρχουν και για τα οποία έχουν διατυπωθεί σημαντικές ενστάσεις (....) (και) μπορούμε να βρούμε λύσεις που να σέβονται το περιβάλλον και τους σχεδιασμούς για την οικιστική ανάπτυξη της περιοχής. Είναι σημαντικό να δώσουμε γρήγορα τις αναγκαίες λύσεις για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε τους αναγκαίους πόρους για τη δημοπράτηση του έργου".
Πάντως φαίνεται να υποχώρησε αρκετά άμα δούμε προηγούμενη συνάντηση με τους φορείς στις αρχές του Νοεμβρίου, επισημαίνοντας ότι η διέλευση της οδού από το Τριάδι (όπου αντιδρούν με την όλη χάραξη)είναι αναπόφευκτη, θέση που άλλαξε πρόσφατα.

Αυτό που εμένα με προβληματίζει είναι ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο όργανο ή επιτροπή, στο οποίο θα απευθύνονται οι τοπικές κοινωνίες και οι περιβαλλοντικοί σύλλογοι, όπου θα καταθέτουν τις ιδέες τους και τις προτάσεις τους, και μετά από συγκεκριμμένο χρονοδιάγραμμα ή πλάνο, να υπάρξει όσον το δυνατόν μεγαλύτερη συναίνεση, ώστε να μην έχουμε προσφυγές, δικαστήρια και το Σ.τ.Ε. Και δεν πιστεύω ότι από μόνη της η Εγνατία Οδός ΑΕ που μελετά και δρομολογεί το έργο μπορεί να εγγυηθεί από μόνη της την 'ειρηνική' επίλυση του ζητήματος. Αυτή είναι η δουλειά του επιστήμονα διαπραγματευτή, γιατί και να παρουσιάσει η Ε.Ο.ΑΕ. μία μελέτη, θα υπάρχει πάντοτε για παράδειγμα ΄ο σύλλογος φίλων του γυπαετού' Razz και ας μην υπάρχουν γυπαετοί στο Σέιχ-Σου Laughing, που θα καθυστερήσει το έργο.

Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει για έργα υποδομών με ευαίσθητα οικοσυστήματα ή άλλες καταστάσεις, ώστε να υπάρχει συμφωνία μεταξύ των παραγόντων (en:creative outcomes/fr:acteurs). Και οι διαπραγματεύσεις, λίγο παρεξηγημένος όρος, ας το πούμε διαβουλεύσεις, γίνονται όταν το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο αδυνατεί να επιλύσει πολύπλοκες διαφωνίες και προβλήματα. Στην Ελλάδα, μπορεί η επιστήμη της κοινωνιολογίας, της ανθρωπολογίας και ο ρόλος του διαπραγματευτή να ακούγονται σαν κάτι ξένο, αλλά εφαρμόζεται περισσότερο σε αναπτυσσόμενες χώρες (Κεντρική και Νότια Αμερική, Αφρική κτλ) όπου το νομοθετικό πλαίσιο είναι ανεπαρκές ή υπάρχει μεγάλη διαφθορά (κάτι μου θυμίζει αυτό Laughing), ή ακόμα και σε ανεπτυγμένες χώρες, όπως ο Καναδάς, με τις αντιρρήσεις που υπάρχουν για την κατασκευή φραγμάτων για την κατασκευή υδροηλεκτρικών εργοστασίων. Ή στις Ηνωμένες Πολιτείες για την κατασκευή πυρηνικών εργοστασίων. Ή στην Γαλλία με την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και τούνελ στις Άλπεις. Ακόμα και σε οικοσυτήματα παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως στα νησιά Καλαμπάγκος με το πρόβλημα της υπερπόντιας εντατικής αλιείας (λίγο...άσχετο αλλά είναι κάτι που έχω μελετήσει Smile) και άλλες περιπτώσεις.

Εντάξει στην Ελλάδα, μπορεί το 85% των αποφάσεων να βγαίνουν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και μέσω των οδηγιών και των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου, να γίνονται τελικά νόμοι του ελληνικού κράτους, αλλά υπάρχουν αδυναμίες, γι'αυτό και έχουμε πληθώρα προσφυγών.

Σκεφτείτε πόσα έργα έχουν κολλήσει λόγω προσφυγών: Λίμνη Καϊάφα, εκτροπή Αχελώου, Υποθαλάσσια Αρτηρία, Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής, υπογειοποίηση γραμμών ΟΣΕ και τόσα άλλα. Σκεφτείτε πόσα χρήματα θα γλύτωνε το ελληνικό κράτος από την βιομηχανία των μελετών. Κάθε έργο μελετάται και ξαναμελετάται συχνά πάνω από δύο φορές. Και δεν γίνεται όλες τις "διαφορές" μας να τις επιλύουμε στις αίθουσες των δικαστηρίων. Mad
(Βασικά σε κράτη όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, που δεν υπάρχει το φαινόμενο του ενεργού πολίτη που λαμβάνει μέρος στις αποφάσεις, όπως στην Ευρώπη, τον ρόλο των αντιπροσώπων κάθε κοινωνικής ή περιβαλλοντικής οργάνωσης, ευτυχώς ή δυστυχώς, λαμβάνει ο νομικός εκπρόσωπος (δικηγόρος) της, με αποτέλεσμα να χάνεται η επαφή με την τοπική κοινωνία και να θυμίζει περισσότερο εξωδικαστική διαδικασία με κατάθεση ντοκουμέντων και σκληρή διαπραγμάτευση. Και να μην μιλήσουμε για τις πιέσεις των ισχυρών οικονομικών παραγόντων. Δεν έχουν αλλάξει πολλά από τότε που έγινε η υπόθεση (που έγινε και ταινία) με την Έρiν Μπρόκοβiτς)
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ως γνωστό λεφτά (ελληνική συμμετοχή στο προυπολογισμό του έργου) δεν υπάρχουν. Οποτε αφου ειναι προφανες οτι το εργο της εξωτερικής περιφερειακης στη Σαλονικη θα κολησει στα δικαστηρια αμα παει να γινει οπως εχει σχεδιαστει τωρα, ειναι καλυτερο να ριξουμε τα ευρω της ελληνικης συμμετοχης καπου αλλου. Αντε γιατι εχουμε και μια τρυπα 43.000.000 Ευρω να καλυψουμε στο Τσακωνα Παραδεισια απο οτι λεει το χθεσινο δημοσιευμα της Ελευθεριας 22/11/2009.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

με τα λεφτά που ζητάνε, το Παραδείσια Τσακώνα ίσως θα γίνει το ακριβότερο τμήμα αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα (χωρίς να περιλαμβάνει τούνελ), 110 (αρχικός προϋπολογισμός)+43 εκ = 153 εκ ευρώ συν το κόστος της αρχικής κατασκευής του 1999 για 11 χλμ δρόμο!!!
Δηλαδή μιλάμε για πάνω από 15 εκ ευρώ το χλμ.
Μα δεν έκαναν μια διπλή σήραγγα 11 χλμ 3+3 με αυτά τα λεφτά; Θα τους περίσσευαν και μερικά να φτάσει η σήραγγα μέχρι την Καλαμάτα Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Beethoven, στο Quote που εχεις κανει σε ποιο εργο ακριβως αναφερεται ο Μαγκριωτης?
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν κανουν το εργο με συμβαση παραχωρησης.. Rolling Eyes στην αθηνα η αττικη οδος αλλα και η επεκτασεις θα γινουν με αυτην τη μεθοδο..ας παραδοσουν τον δρομο για περισσοτερα χρονια στον παραχωρησιουχο ωστε η κρατικη συμμετοχη στην χρηματοδοτηση του εργου να ειναι πολυ μικρη..και να δωθουν χρηματα απο τον προυπολογισμο για κατασκευη μεσων σταθερης τροχιας στην συμπρωτευουσα ( πχ ελαφρυ μετρο απο μικρα για αεροδρομιο..)
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Φιλε Beethoven, στο Quote που εχεις κανει σε ποιο εργο ακριβως αναφερεται ο Μαγκριωτης?


Στην εξωτερική Θεσσαλονίκης μάλλον.
Και φαντάσου οτι εκλέγεται εκεί!!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Τα κυκλοφοριακά της Θεσσαλονίκης δεν τα κατέχω αλλά έχω μια απορία. Η εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης ποιες ανάγκες μετακίνησης θα εξυπηρετήσει?? Από ποιο ρυθμιστικό, πολεοδομικό, συγκοινωνιακό, περιφερειακό ή όπως αλλιώς λέγεται σχεδιασμό προέκυψε η ανάγκη κατασκευής??

Επειδή ακούω για τούνελ 11km, γέφυρες, αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς, ελλιπείς μελέτες που σίγουρα θα κολλήσουν στο ΣτΕ κτλ. αξίζει πραγματικά να δαπανηθούν τόσα λεφτά?? Μήπως με σοβαρές εργασίες αναβάθμισης στον υφιστάμενο περιφερειακό και τον αυτοκινητόδρομο Θεσσαλονίκη - Ν.Μουδανιών αντιμετωπιστεί εξίσου καλά το πρόβλημα.

Τέλος φαντάζομαι ότι ο λόγος που δεν έχει δοθεί με σύμβαση παραχώρησης είναι ότι κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για αυτό τον άξονα αν έχει διόδια. Όταν υπάρχει παράλληλα άλλος ελεύθερος αυτοκινητόδρομος (έστω και κορεσμένος) ποιος θα προτιμήσει τη νέα διαδρομή??
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

ΛΕΥΚΤΡΟ – ΣΠΑΡΤΗ
Θα παραδοθούν αρκετά χιλιόμετρα μέσα στο 2011

Το 2011 θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ένα μεγάλο τμήμα από τα συνολικά 46 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη. Αυτό μας τόνισε έγκυρη πηγή από τον κατασκευαστή όμιλο “Μορέα”, ενώ σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, όλος ο κλάδος θα τελειώσει το 2012. Μέχρι τώρα έχουν διανοιχθεί γύρω στα 12 με 13 χιλιόμετρα δρόμου και κατασκευάζονται όλα τα τεχνικά (γέφυρες και οχετοί ομβρίων), που προβλέπονται στα πρώτα αυτά χιλιόμετρα. Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Να υπενθυμίσουμε ότι στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη προβλέπονται διόδια στο Λογκανίκο και ΣΕΑ (σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών) στην Πελλάνα. Με τον κλάδο αυτό η διαδρομή Σπάρτη – Τρίπολη θα καλύπτεται σε μισή ώρα.


Πηγή: http://www.eleftherianews.gr 23-11-2009, σελ: 19
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 1:39 am    Post subject: Reply with quote

Δυστυχως,δυστυχως,δυστυχως. Οι συμπατριωτες μας Αγραφιωτες θα συνεχισουν για πολυ καιρο να μετακινουνται στον απομονωμενο δημο τους μεσα στις πετρες και τη σκονη. Εκπτωτοι εργολαβοι παντου, στα Βαρδουσια τα ιδια, στα Αγραφα τα ιδια στον Ασπροποταμο τα ιδια. Θα μου πεις, εκπτωτοι εργολαβοι σε εκπτωτη χωρα. Τι να πω ρε παιδια. Θα πρεπει να καλουμε κοινοπραξιες για να κατασκευασουν τμηματα ορεινων επαρχιακων δρομων?
http://www.evrytanika.com/article.php?id=2468
Να θυμησω οτι ο δρομος των Αγραφων εχει παρουσιαστει στην σελιδα 123 των "οδικων εργων".

Engineer wrote:
Το πρωτο κομματι που εφτιαξε ο εργολαβος ειναι επιεικως απαραδεκτο ως συληψη αφου πιθανοτατα δεν προκειται για μελετη και κατασκευης μιας επαρχιακης οδου απο το μηδεν αλλα διαπλατυνση χωματοδρομου η οποια προκαλει μεγαλη αλοιωση στο φυσικο περιβαλλον ενω ο δρομος που προκυπτει ειναι στο ελεος των φυσικων φαινομενων. Αυτο βεβαια δεν λεγεται δημοσια επενδυση αλλα δημοσια σπαταλη. Ετσι σκοπευουν να συνεχισουν το δρομο μεχρι τα Αγραφα?

Ποσο δικιο ειχες φιλτατε...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 8:46 am    Post subject: Reply with quote

H περιφερειακή της Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε το 1975 και ολοκληρώθηκε η κατασκευή της το 1990. Μέχρι το 2004 σε όλους τους κόμβους είχε φανάρια, και λόγω των Ολυμπιακών η άνατολική της πλευρά αναβαθμίστηκε με ανισόπεδους κόμβους. Ήδη έχει κορεστεί και τις ώρες αιχμής πηγαίνεις σημειωτόν.

Αν το έργο δεν δημοπρατηθεί εντός του 2010, θα μείνει εκτός του 4ου ΚΠΣ και απο συνχρηματοδοτούμενο έργο, θα πρέπει να κατασκευαστεί με εθνικούς πόρους (που προφανώς δεν υπάρχουν).
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 9:29 am    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Τα κυκλοφοριακά της Θεσσαλονίκης δεν τα κατέχω αλλά έχω μια απορία. Η εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης ποιες ανάγκες μετακίνησης θα εξυπηρετήσει?? Από ποιο ρυθμιστικό, πολεοδομικό, συγκοινωνιακό, περιφερειακό ή όπως αλλιώς λέγεται σχεδιασμό προέκυψε η ανάγκη κατασκευής??

Επειδή ακούω για τούνελ 11km, γέφυρες, αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς, ελλιπείς μελέτες που σίγουρα θα κολλήσουν στο ΣτΕ κτλ. αξίζει πραγματικά να δαπανηθούν τόσα λεφτά?? Μήπως με σοβαρές εργασίες αναβάθμισης στον υφιστάμενο περιφερειακό και τον αυτοκινητόδρομο Θεσσαλονίκη - Ν.Μουδανιών αντιμετωπιστεί εξίσου καλά το πρόβλημα.

Τέλος φαντάζομαι ότι ο λόγος που δεν έχει δοθεί με σύμβαση παραχώρησης είναι ότι κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για αυτό τον άξονα αν έχει διόδια. Όταν υπάρχει παράλληλα άλλος ελεύθερος αυτοκινητόδρομος (έστω και κορεσμένος) ποιος θα προτιμήσει τη νέα διαδρομή??
Η εξωτερική περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης με την υπάρχουσα μελέτη πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό προσπάθησε να μην 'θίξει', με την κατασκευή των μεγάλων σηράγγων, το περιαστικό δάσος του Σέιχ-Σου (ή αλλιώς Κέδρινου Λόφου). Οι κόμβοι, αν και περιορισμένοι, και οι οδικές συνδέσεις με την εσωτερική περιφερειακή είναι ένα θέμα, καθώς θα χρειαστεί να κοπούν πολλά δένδρα και διχοτομούν το δάσος.

Η εξωτερική περιφερειακή θα εξυπηρετεί αυτούς που θέλουν να μεταβούν σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς να χρησιμοποιούν το κέντρο και την μποτιλιαρισμένη εσωτερική περιφερεικακή, δηλαδή κάποιος που θέλει να πάει από την ανατολική Θεσ/κη στη δυτική και αντίστροφα, προς την Χαλκιδική και σε βάθος χρόνου, ως νέα είσοδο της Θεσσαλονίκης με την κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου που θα καταλήγει στην Εγνατία Οδό πίσω από τον Χορτιάτη. Επίσης οι ανατολικές αναπτυσσόμενες περιοχές της Θεσσαλονίκης δεν εξυπηρετούνται από αυτοκινητόδρομο και έτσι διέρχονται από το κέντρο της πόλης ή το κορεσμένο περιφερειακό.

Το έργο αν και δαπανηρό είναι αναγκαίο για την αποσυμφώρηση του κέντρου και των περιοχών περιμετρικά στην εσωτ. περιφερειακή οδό από την μόλυνση και τον θόρυβο. Θα χάσουμε ορισμένες εκτάσεις δασικής έκτασης, αλλά θα κάνουμε πιο βιώσιμη και λειτουργική της πόλη, που τα μικροσωματίδια χτυπούνε κόκκινο πολλές μέρες την εβδομάδα.

Αλλά παράλληλα πρέπει να επεκταθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς ώστε να απομακρύνεται το ενδεχόμενο μετακίνησης μεταξύ των περιοχών του πολεοδομικού συγκροτήματος, καθώς και με την Χαλκιδική (προαστιακό μέχρι τα Νέα Μουδανιά), γιατί όσες φορές και να διαπλάτύνουμε την εθνική οδό, πάντα κορεσμένη θα είναι τα σαβ/κα. Ο υφιστάμενος περιφερειακός δεν μπορεί να διαπλατυνθεί γιατί υπάρχουν κτήρια κοντά στην οδό, περιέχει επίσης περιμετρικά δασικές εκτάσεις υψηλής βλάστησης, τις μόνες που γλύτωσαν από τις πυρκαγιές. Κάποτε νομίζω σε αυτό το φόρουμ, είχε ακουστεί η ιδέα της κατασκευής σε δυο επίπεδα, δηλαδή να κατασκευαστεί ο νέος αυτοκινητόδρομος πάνω ακριβως από το υπάρχον περιφερειακό. Confused

Σε νέα συνάντηση του υφυπουργού με τον Νομάρχη Χαλκιδικής, υπάρχουν δηλώσεις για αυτό το θέμα και αναφέρει ότι: Εδώ η Πηγή
Quote:
Όσον αφορά τις άλλες δύο συνδέσεις από τη Θεσ/νίκη προς τον Πολύγυρο αλλά και προς το Στρυμωνικό κόλπο και τις δίδυμες λίμνες Λαγκαδά και τη σύνδεσή τους με την Εγνατία οδό, στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε αυτό το πλέγμα των οδικών αξόνων σε συνδυασμό με την Εγνατία και την εξωτερική περιφερειακή της Θεσ/νίκης, η οποία θα εξυπηρετήσει τη Χαλκιδική και το αεροδρόμιο και συνολικά την Κεντρική Μακεδονία. Η εξωτερική περιφερειακή καταλήγει στο αεροδρόμιο. Ο ένας άξονάς της θα διοχετεύει την κίνηση προς τον άξονα των Μουδανιών και ο τρίτος προς τον Πολύγυρο. Είναι το έργο που συνολικά θα αναβαθμίσει τη συγκοινωνιακή επάρκεια της περιοχής και θα λύσει μακροπρόθεσμα τα προβλήματα.Αυτόν τον άξονα πρέπει να τον συνδέσουμε με τις άλλες οδικές αρτηρίες.(...)
,καθώς ότι...[quote](...)πέρα από τον άξονα Θεσσαλονίκη – Μουδανιά που και αυτός χρειάζεται αναβάθμιση γιατί δε μπορεί σε καμιά περίπτωση να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο. Υπάρχει σε εξέλιξη και μελετητική ετοιμότητα για δημοπράτηση από το ΠΕΠ Κ.Μ. στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ το τμήμα Ποτίδαιας – Κασσάνδρας και θα επισπεύσουμε αυτή την προσπάθεια.
Edit later:
Σημερινό άρθρο της εφημ. Μακεδονία για την αναστολή του μελετητικού έργου της εξωτ. περιφερειακής, οι προτάσεις των δήμων, οικολόγων και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου. Εδώ η Πηγή

----------------------------------
Μια που ανέφερα του υφυπουργό, σε ερώτηση στην Βουλή για την Ολύμπια Οδό από την Ηλεία στη Μεσσηνία, ανέφερε ότι: Εδώ η Πηγή
Quote:
H Oλύμπια οδός θα φθάνει οπωσδήποτε στη Μεσσηνία..(και) θα ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία του υγροβιότοπου του Καϊάφα, όμως ο αυτοκινητόδρομος θα καταλήγει στην Τσακώνα, χωρίς μεγάλες υπερβάσεις.
Άντε να το δούμε.. Γιατί νιώθω ότι μας εμπαίζουν με τις δηλώσεις για επανεξέταση των συμβάσεων και των μελετών οδικών έργων;
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Nov 25, 2009 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν λίγες μέρες υπήρξε συνάντηση μεταξύ Μαγκριώτη και νομαρχών Αιτωλοακρνανίας, Πέβεζας, Λευκάδας με αντικείμενο το οδικό δίκτυο της περιοχής ( καθυστέρηση Ιονιας Οδού, Αμβρακία-Άκτιο, σύνδεση Αγρινίου και Πλατυγαλίου με την Ιόνια Οδό κλπ ).
Τώρα αν βγήκε άκρη, δεν ξέρω και για να πω την αλήθεια,δε νομίζω.
Τα δείγματα των 50 πρώτων ημερών δεν είναι και ιδιαίτερα ενθαρρυντικά όσων αφορά τις υποδομές, δυστυχώς.
Ακόμα και το νέο νοσοκομείο στο Αγρίνιο, το οποίο κατασευαζόταν σε φουλ ρυθμούς τον τελεταίο 1,5 χρόνο, σταμάτησε 10 μέρες μετά τις εκλογές Shocked Shocked
Αθάνατη Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Nov 26, 2009 6:40 am    Post subject: Reply with quote

Αgr-engineer, η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σήμερα, αλλά υπάρχει γκρίνια, πριν την συνάντηση, επειδή δεν 'καλέστηκαν' οι νομάρχες και οι παράγοντες των άλλων νομών της Ηπείρου. Για το άξονα Αμβρακία-Άκτιο, διαφαίνεται πριν την συνάντηση (αν κρίνουμε από την δήλωση πριν λίγες μέρες στην Αθήνα), ότι θα υποχωρήσει το υπουργείο που είχε ένσταση πάνω στην επαναδημοπράτηση του έργου πριν περάσει το αναγκαίο από τον νόμο χρονικό διάστημα.
Πηγές: 1. http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_1087.html 2. http://65.109.14.159/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=1474&Itemid=27
---------------------------
Τελικά η Ιόνια Οδός (στο βόρειο τμήμα της) και η Γέφυρα Α.Ε. (Ρίου-Αντιρίου) βρήκαν ως σημαντικό ανταγωνιστή τους την Εγνατία Οδό (μέχρι την Παναγιά) και την διαδρομή μέσω Καλαμπάκας-Τρικάλων-Καρδίτσας-Λαμίας (Ε65) για να πάνε Αθήνα.
Quote:
Πως αλλάζουν τα πράγματα… Μετά την ολοκλήρωση της Εγνατίας, ιδιαίτερα δημοφιλής αποδεικνύεται για τους Γιαννιώτες, αλλά και για άλλους Ηπειρώτες, η διαδρομή Γιάννενα, Μέτσοβο, Τρίκαλα, Λαμία, Αθήνα. Λόγω και του υψηλού κόστους της παραδοσιακής διαδρομής (μέσω Ρίου – Αντίρριου), οι γείτονες τελευταία, άλλαξαν δρόμο για να προσεγγίσουν γρηγορότερα την πρωτεύουσα με μικρότερο μάλιστα, κόστος.
Η συγκεκριμένη πραγματικότητα δημιουργεί νέα δεδομένα για δύο έργα τα οποία αναφέρονται ως ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Για την Ιόνια Οδό που υποτίθεται ότι θα έφερνε την Ήπειρο πιο κοντά με την Αθήνα, αλλά και για τον Ε65 ο οποίος αποδεικνύεται ότι είναι ένας οδικός άξονας ο οποίος δεν θα εξυπηρετήσει μόνο τη Δυτική Θεσσαλία, αλλά και τη Δυτική και Βορειοδυτική Ελλάδα.
Quote:
(...)Ο χρόνος του ταξιδιού και μόνο λόγω της ύπαρξης του τμήματος της Εγνατίας (κόμβος Πεδινής –Κόμβος Παναγιάς) έχει μειωθεί κατά σχεδόν μία ώρα, ενώ είναι κατά πολύ φθηνότερος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παραχώρησε η Εγνατία οδός, επιβλέπουσα αρχή του κεντρικού οδικού άξονα, φαίνεται ότι από τα Γιάννενα μέχρι τη Λαμία ο χρόνος που θα χρειάζεται είναι μόλις δύο ώρες. Με άλλες δύο ώρες ταξίδι σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο φτάνει κανείς στην Αθήνα. Σήμερα το ταξίδι μέχρι τη Λαμία ξεπερνά τις τρεις ώρες(...)
Τελικά, τα λιγότερα χιλιόμετρα και η μικρότερη χρονική διάρκεια του ταξιδιού, η ασφάλεια που υπάρχει στα τμήματα με αυτοκινητόδρομο και η μη πληρωμή της τσουχτερής διέλευσης από την Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνθήκες μετακίνησης των κατοίκων της Ηπείρου και της Δυτικής Ελλάδας.
Πηγές 1. http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=77801 2. http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_7899.html

Μια που αναφερόμαστε και στο Ε65, να επισημάνουμε ότι η εγκατάσταση των εργοταξίων και η κατασκευή του έργου, ιδιαίτερα στα ορεινά τμήματα, είναι πολύ πίσω. Όμως τα μικροπροβλήματα υπάρχουν και στις πεδινές περιοχές, και ένας λόγος είναι η απουσία των τοπικών κοινωνιών, πολλές φορές με δική τους ευθύνη, στον σχεδιασμό του έργου και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Εδώ ένα παράδειγμα που κάτοικοι του χωριού, που πρόκεται να κατασκευαστεί ο κόμβος των Τρικάλων θέτουν τις ενστάσεις τους, ενώ ο δήμος Τρικκαίων ζητά δεύτερο κόμβο που θα εξυπηρετεί την πόλη, που πολύ δύσκολα θα εφαρμοστεί.
Πηγή: http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=77752.0000
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 418, 419, 420  Next
Page 131 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr