stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Είδα ότι ξεκίνησαν έργα στην Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος της Ν.Πέραμος για τα στηθαία ασφαλείας.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

από αξιόπιστη πηγή έμαθα ότι το τμήμα με τη σήραγγα του Ραψωμμάτη, στη Μεγαλόπολη πάει για Μάρτη του 2010. Το βασικό πρόβλημα δεν εντοπίζεται στο κατασκευαστικό έργο στο τμήμα αυτό, αλλά στη διευθέτηση των κόμβων αρχής και τέλους του νέου δρόμου με την υφιστάμενη εθν. οδό. Μα καλά δε μπορούσαν να έχουν φροντίσει να λυθεί το θέμα νωρίτερα. Το τμήμα συτό κατασκευάζεται πάνω από 10 χρόνια....τώρα θυμήθηκαν ότι όταν θα δοθεί στην κυκλοφορία αναγκαστικά θα διασταυρώνεται με την υφιστάμενη οδό; Οπότε ένας ακόμα χειμώνας παρέα με τις νταλίκες και τις ατελείωτες ουρές οχημάτων στις απαράδεκτες στροφές Twisted Evil Twisted Evil .
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sat Nov 07, 2009 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Δόθηκε στην κυκλοφορία το ρεύμα από Πάτρα πρός Άρτα της παράκαμψης Αγρινίου και ταυτόχρονα έκλεισε το αντίθετο ρεύμα για τη στρώση του αντιολισθητικού τάπητα. Πέρασα χτες από εκεί και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι έριξαν άσφαλτο μόνο στο κομμάτι της παράκαμψης που είχε κατασκευάσει το δημόσιο. Σε αυτό το κομμάτι η διαγράμμιση είναι με λευκό χρώμα πλέον και η άσφαλτος φοβερή σα χαλί. Το πρώτο κομμάτι παραμένει με κίτρινη διαγράμμιση.
Κατά τα άλλα, δουλεύουν στα εργοτάξια πρίν την παλαιοβούνα, μετά πίσω από τη Θερμοζελ, και στη σήραγγα Καλυδώνας. Όλα αυτά μπορεί να τα δεί κάποιος αν περάσει όταν έχει πέσει σκοτάδι από τα φώτα.
Επίσης μου ανέφεραν ότι εργασίες γίνονται στο κομμάτι από Άρτα για Γίαννενα, κατά μήκος του παλιού δρόμου (μετά από Καμπή).
Τέλος έχουν τοποθετηθεί πινακίδες όπου υπάρχουν εργοτάξια στις οποίες αναγράφεται και ποιά εταιρία είναι υπέυθυνη, (Τερνα, Fedorral, Dragados).
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Sat Nov 07, 2009 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Η κατάντια του νέου υπουργείου "Υποδομών", και των νέων προισταμένων τους. Θλίψη, και μόνο θλίψη!
[b]Όπου και να ταξιδέψω, τα έργα είναι στο ψυγείο [/b]
Μπλόκο σε 1.225 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων και στο νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4544878&ct=1
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Nov 07, 2009 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Ψυχραιμια φιλε jollyroger. Υπαρχουν τα γνωστα προβληματα στα γνωστα σημεια(Ιονια, Κα'ι'αφας κτλ.) . Ο "Μωρεας" προχωρα, η "Ολυμπια Οδος" μαλλον εχει φουλαρει στο κρισιμο τμημα Κορινθου-Πατρων, ο δε αυτοκινητοδρομος Αιγαιου προχωρα πυρετωδως τις σηραγγες Πλαταμωνα και Τεμπων ,οπου στη δευτερη εργαζεται πλεον συγγενης μου που δουλευε στη σηραγγα της Γκροπας(Τρικαλων-Αρτας) και με την πρωτη ευκαιρια θα βρεθω εκει για ενημερωση και φωτο.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Nov 07, 2009 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Τι ψυχραιμια!; Καλα κρασια... μας κοβω να χρωσταμε στην ΕΕ για 100 χρονια με τα προστιμα που "ερχονται"! Όλα ηρθαν πισω απότομα, γιατι;;; Σε αυτην την χωρα δεν μπορουν να διαχειρισουν σωστα ενα εργο χωρις να υπαρχουν προσφυγες απο την αρχη;
Και η μελετη τοτε για ποιο λογο γινεται, για τα ματια του κοσμου; Δεν καταλαβαινω. Το ΣτΕ ειναι λαθος που χωνει την μυτη του παντου, ή μαλλον δεν μπορει πια να κρινει τι ειναι αξιο και τι οχι! Οι δε κατοικοι να ξυπνανε νωριτερα εαν κατι δεν τους κολλαει σωστα, γιατι περιμενουν παντα να μιλησουν και να δραστηριοποιηθουν δηλαδη εφοσων εχει ηδη ξεκινησει ενα εργο; Λες και γινεται σε μια μερα η όλη διαδικασια και δεν εχουν χρονο να δραστηριοποιηθουν. ΕΛΕΟΣ ολοι βαλτοί ειναι σε αυτην την χωρα. Δεν γινεται να μενουμε πισω με το ετσι θελω του καθε ανιδεου και καλα "ενεργου" πολιτη που τρεχει στο ΣτΕ με το παραμικρο και ειναι και περηφανος μετα για την ΠΡΑΞΗ του, που τα εκανε ολα ανω κατω!!! Να κοπουν τα λαδομπουκια ή να τα μειωσουν μπορουν;
Το αλλο παλι μετα, δεν μπορω να καταλαβω αυτες τις καινουργιες περιβαλλοντικες μ@λ@κιες κατ'εμε, πώς οι χωρες τοτε που εχουν αυτοκινητοδρομους 50 χρονια, εκαναν τα εργα αυτα χωρις αυτες τις νομοθεσιες και να μην εχουν κατεστρεψει το περιβαλλον, ή ποιον "χωροφυλακα" είχαν πανω απο το κεφαλι τους (λες και ειμαστε αχρηστοι εμεις να κανουμε κατι σωστο) για να βλεπει τα λάθη τους και τις παραποντιες τους και να τους χωνει τα προστιμα ετσι για πλακα; ΚΑΝΕΝΑΝ!!! Απο που κι ως που ο'τι κανουν αυτοι θα πρεπει να ειναι σωστο ενω οτι παει να ξεκινησει σε μας θα ειναι λαθος και θα πρεπει να υπαρχει καποιο βρωμικο παιχνιδι απο πισω; Κανενας δεν ειναι ΑΓΙΟΣ, οποτε να αφησουν το κηρυγμα και τα παιχνιδακια τους σε κανεναν αλλον. Πρεπει να σηκωσουμε λιγο το κεφαλι μας, γιατι μου φαινεται τους αφησαμε αρκετα να παιζουν με την τσεπη μας και τις ζωες μας.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat Nov 07, 2009 8:17 pm    Post subject: Reply with quote

ειναι σιγουρο οτι υπαρχουν προβληματα αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα. ειναι νσιγουρο οτι το 2012 θα ειναι ετοιμοι κατα 85% τουλαχιστον ολοι οι οδικοι αξονες οποτε ωρες ωρες μαλλον υπερβαλουμε
για μενα ελλειωη για μετα τη 2013 εποχη ειναι οτι δεν θα υπαρχει αξιοπισοτς οδικος αξωνας στο λευκαδα-αμφιλοχια και στο ναυπακτο-λαμια
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 09, 2009 1:20 am    Post subject: Reply with quote

1 Το πρώτο 10ήμερο του Δεκεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί και η δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο (η παλιά που εκσυγχρονίζεται), και πλέον η κυκλοφορία θα γίνεται κανονικά και από τις δύο.
2 Οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών πρότειναν στο υπουργείο το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο, μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων, να παραδοθεί πλήρως ολοκληρωμένο, χωρίς ελλείψεις και εκκρεμότητες, στο τέλος Μαρτίου, τη Μεγάλη Εβδομάδα.
3 Ολοκληρώνεται η γέφυρα Αλφειού που πλέον μπορεί να κυκλοφορηθεί από οχήματα, ενώ γίνεται και οδοστρωσία στην επέκτασή της.
4 Στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη έχουν διανοιχθεί πάνω από 10 χιλιόμετρα. Με βάση τη σύμβαση το τμήμα αυτό συνολικού μήκους 46 χιλιομέτρων, πρόκειται να παραδοθεί το Σεπτέμβριο του 2012. Στόχος, όμως, του ομίλου είναι να δοθεί νωρίτερα, εντός του 2011.
5 Ο όμιλος “Μορέας” εκτιμά ότι στις αρχές Αυγούστου του 2010 μπορεί να είναι έτοιμος όλος ο δρόμος από την Κόρινθο έως και τα Παραδείσια.
6 Προχωρούν οι εργασίες του εθνικού δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας σε διάφορα σημεία του μέσα στη Μεσσηνία.
7 Στην ευθεία της Αλλαγής, όπου ο “Μορέας” δουλεύει και τον κόμβο, δηλαδή το σημείο της σύνδεσης με το δρόμο Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα, έχουν φτιαχθεί οι βάσεις για τη γέφυρα που θα περάσει πάνω από τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο.

όλα αυτά και μερικά ακομα στην πρώτη σελιδα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 8/11/2009:
www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 09, 2009 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Παντως ανεμενεται με ενδιαφερον η επαναδιαπραγματευση του υπουργειου Υποδομων με τις κοινοπραξιες για τις τιμες των διοδιων και το κοστος που θα αναλαβει το ελληνικο δημοσιο για να χαμηλωσουν οι τιμες. Παντως, εχω μια εντυπωση χωρις να θυμαμαι και καλα και διορθωστε με γι'αυτο, απ'οτι ειχα διαβασει στις εφημεριδες οτι η διελευση της νεας σηραγγας των Τεμπων μπορει να φτασει τα 10ευρω και παραλληλα στον παλιο δρομο θα υπαρχουν διοδια 6ευρω για να αποτρεπεται η χρηση του απο τους οδηγους και να χρησιμοποιουν τη νεα σηραγγα ενω νομιζω αυτο απαγορευεται απο την Ε.Ε. καθως η εναλλακτικη διελευση του παλιου δρομου θα πρεπει να ειναι δωρεαν.


Απάντηση έστω και με καθυστέρηση.
Πράγματι στο κομμάτι με τις σήραγγες στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα θα υπάρχουν υψηλότερα διόδια σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα αλλά όχι τόσο υψηλά. Ουσιαστικά εκεί που στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους το άνω όριο είναι 0,04ευρώ/km χωρίς ΦΠΑ σε τιμές 2003 στο κομμάτι που περιλαμβάνει τις σήραγγες (και όχι σε όλο το τμήμα της παραχώρησης) θα είναι 0,05ευρώ/km. Οπότε στο σύνολο των περίπου 30km θα κοστολογείται κανά μισό ευρώ το πολύ περισσότερο από ότι το υπόλοιπο. Αυτό έλειπε κιόλας 200km έτοιμου αυτοκινητόδρομου τους δώσανε για να φτιάξουν αυτά τα καταραμένα τούνελ!!!
Για τον παλιό δρόμο νομίζω ότι δεν μπορούν να επιβάλλουν διόδια καθώς δεν θα αποτελεί τότε μέρος διευρωπαϊκού άξονα...

Επίσης πολύ ωραίες φώτο από τα μέρη μου!!! Δεν περίμενα ποτέ ότι θα δω φώτο από αυτές τις περιοχές εδώ μέσα....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Ο υφυπουργος Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ιωάννης Μαγκριώτης εκδραμει στη Σαλονικη και στην Δυτικη Μακεδονια.

http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/555231/Article.aspx

Η ερωτηση μου που θελω να κανω ειναι η εξης: Ο δρομος Κοζανης Φλώρινας που τον ειχα περασει πριν απο χρονια περι το 2003 εχει βελτιωθει καθολου? Θυμαμαι ότι πανω απο την Πτολεμαιδα ο δρομος ειχε καποιο τμημα με 2+2 και NJ στη μεση αλλά χωρις ΛΕΑ. Ο υπολοιπος ήταν τραγικός με λακουβες απο τα βαρια φορτια που μετακινει η ΔΕΗ. Και το πιο βασικο: Στο site της Εγνατιας Οδου ο δρομος δεν περιλαμβανεται στους καθετους αξονες οπως λεει η ανακοινωση για την επισκεψη του υφυπουργου. Χάσαμε κάτι?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=100336

από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ προκύπτει ότι οι σήραγγες Τεμπών-Πλαταμώνα ξεκίνησαν χωρίς ΛΕΑ !!!! και με πρόσθετη ΔΗΜΟΣΙΑ χρηματοδότηση αποφασίστηκε να γίνει ΛΕΑ. Μα καλά τόσο μεγάλες σήραγγες χωρίς ΛΕΑ θα παρείχαν ασφάλεια;
Πάλι καλά που το διόρθωσαν, αν και μου βρωμάει ότι μπορεί να το είχαν "τακτοποιήσει" το θέμα έτσι εξ αρχής.

Η κριτρινοτυπία λέει και τη σύνηθισμένη κοτσάνα της, ότι οι σήραγγες της Κακιάς Σκάλας δεν έχουν ΛΕΑ, αλλά μόνο 3 λωρίδες. Μα καλά δεν έχουν πάει ποτέ τους στην Κόρινθο αυτοί που τα γράφουν;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Οι σήραγγες των Τεμπών έχουν τρεις λωρίδες κυκλοφορίας από το σχεδιασμό τους εκ των οποίων όταν θα ολοκληρωθούν οι σήραγγες οι δυο θα είναι οι λωρίδες κυκλοφορίας και η τρίτη θα είναι η ΛΕΑ η οποία όμως θα έχει μεγαλύτερο πλάτος από τη συνηθισμενη ΛΕΑ (2.20). Αυτο φαίνεται από τις φωτογραφιες των μετώπων που εχουμε δει και υπαρχουν στο site της κοινοπραξιας. Αυτό έχει αποφασιστεί από τη αρχή, τα υπόλοιπα που γράφει η Ελευθεροτυπία εξηπηρετουν αλλους σκοπους οπως και αυτα που έγραφε προχθες.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

οτι πρεπει ειναι αυτο το πλατος για τη μακρυτερη οδικη σηραγγα της Ελλαδος.
τετοιο πλατος πρεπει να εχουν απο οι εχω διαβασει και η σηραγγες της ολυμπιας οδου,κατω απο 600 μετρα,ενω οι πανω απο αυτο θα ειναι 2+λεα..
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Επανερχομαι στα διοδια των Τεμπων γιατι το ζουμι ειναι αλλου και οταν θα περναμε για τη λυπητερη, να δουμε τι ωραια που θα στολιζουμε τους ελληνες πολιτικους. Ανεφερα πριν οτι και η παλια διελευση θα εχει διοδια. Μου απαντησε ο φιλος ariskop, με τις παντα ορθες και τεκμηριωμενες αποψεις του,δεν νομιζει κατι τετοιο που σημαινει οτι δεν το γνωριζει. Ας υποθεσουμε οτι το τμημα Τεμπη-Λεπτοκαρυα εχει τελειωσει. Περναμε τα διοδια του Μακρυχωριου με κατευθυνση τη Θεσσαλονικη και θελουμε να περασουμε απο την παλια διαβαση των Τεμπων και οχι απο τις σηραγγες. Ξαναμπαινουμε μετα τα Τεμπη στον αυτοκινητοδρομο. Τι θα εχουμε πληρωσει και τι θα ξαναπληρωσουμε στον Πυργετο? Βεβαια εδω θα πρεπει να ξερουμε και που θα βρισκονται οι ανισοπεδοι κομβοι. Το ιδιο ερωτημα ισχυει και για Θεσσαλονικη προς Αθηνα αν θελουμε να διασχισουμε τον παλιο δρομο των Τεμπων.
ariskop wrote:
Μιας και ανέφερα την Ε.Ο. Πύργου -Τριπόλεως αλήθεια ποια είναι η κατάσταση σήμερα σε αυτό το δρόμο. Γίνονται σε κάποια σημεία εργασίες? Είχα περάσει το 2004-5 και τότε μόλις είχαν παραδώσει ένα μεγάλο κομμάτι καινούργιου δρόμου (με κάποια μικρά τούνελ) κοντά στα 10-15km μετά την Αρχαία Ολυμπία. Επίσης και το κομμάτι Πύργος -Αρχ.Ολυμπία ήταν αρκετό άνετο και νομίζω είχε γίνει τότε πρόσφατα και κάποια συντήρηση (ίσως λόγω Ο.Α.). Από εκεί και κάτω (μέχρι την Βυτίνα γιατί μετά γυσίσαμε από Καλάβρυτα) δεν θυμάμαι κάτι άλλο από έργα αν και στο τέλος του καινούργιου δρόμου υπήρχε (και το βλέπω ακόμα στο google earth) αναμονή που προδιαθέτει για καινούργια χάραξη.

Φιλε Αρη εχω κι εγω να περασω χρονια απο κει και οπως πληροφορηθηκα δεν εχει γινει καμμια βελτιωση στον δρομο μετα τις παρεμβασεις του 2004 στην περιοχη της Αρχ. Ολυμπιας. Υπαρχει πιθανοτητα να βρεθω εκει συντομα οποτε θα υπαρξει και η αντιστοιχη φωτογραφικη καλυψη του δρομου. Οσο για τις φωτο απο το οδικο δικτυο του ορεινου Βαλτου που δεν περιμενες να δεις εδω, περιμενε να δεις τι εχω φυλαξει στην παρεα για χριστουγεννιατικο δωρο.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos με αφορμή το σχόλιο σου για τα Τέμπη έκανα ένα search-ing και τελικά έχεις δίκιο. Και ο υπάρχον "παλιός" δρόμος θα έχει διόδια!!! Δεν μπορώ να το πιστέψω.. ψιλοαπαράδεκτο!!!
Δείτε σε αυτό το τμήμα της σύμβαση παραχώρησης (ιδιαίτερα στη σελίδα 111) καθώς και στην αιτιολογική έκθεση της Βουλής για τη σύμβαση.
Συνοπτικά στον υπάρχον δρόμο θα παραμείνουν διόδια (στον Πυργετό) με ανώτατη τιμή το 65% της χρέωσης για τον νέο αυτοκινητόδρομο και μάλιστα με απαγόρευση κίνησης φορτηγών στο παλίο τμήμα!!! Διαβάστε μόνοι σας τα αποσπάσματα από τη σύμβαση και την έκθεση (αρχή σελ.16) καθώς δεν μπορώ να τα απομονώσω από το pdf.

Πάντως μου δημιουργείται μία απορία.
Στον νέο αυτοκινητόδρομο προβλέπονται μετωπικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Λεπτοκαρυά και όχι ενδιάμεσα ενώ στον παλιό δρόμο τα διόδια είναι και θα παραμείνουν στον Πυργετό για όλο το τμήμα των 34km. Με το μικρό κομμάτι έτοιμου αυτοκινητόδρομου στο μέσο της διαδρομής τι θα γίνει μιας και κατασκευάστηκε πάνω στο ίχνος της παλιάς Ε.Ο.?? Όσοι επιλέγουν τον παλιό δρόμο θα είναι στο παράδρομο για αυτό το τμήμα??? Ή μήπως ο νέος δρόμος προβλέπει διαφορετική χάραξη σε αυτό το τμήμα???


Πάντως προβλέπω τρελές προσφυγές πάνω σε αυτό το θέμα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτοι ειναι οι "ελκυστικοι" οροι για να ερθουν οι ιδιωτες να παρουν τους δρομους,να επενδυσουν. Ειπαμε παιδια να ερθουν οι ιδιωτες για να ξεβρωμισουμε απο τη γαγγραινα του Δημοσιου, αλλα περασαμε στο αλλο ακρο στην απληστια. Θυμηθειτε τα κολπα της Νεας Οδου(φθηνηναν και καλα τα διοδια Αθηνα-Χαλκιδα-Αθηνα ,αλλα πηραν ενα 30 εως35% τα διοδια Αθηνα-Ωρωπος-Αθηνα) ,χώρια τι σταθμους θα στησει μεχρι τη Σκαρφεια. Να παμε στην Αττικη Οδο. Στην συμβαση, κατω απο 180.000 διελευσεις τη μερα θα πληρωναμε την κοινοπραξια απο την τσεπη μας δηλ. το ελληνικο δημοσιο ,ομως η Αττικη Οδος εφθασε τις 300.000 διελευσεις καταρριπτοντας καθε σεναριο και καθε κουβα που μαζευουν τα κερματα.*
Για το Ριο-Αντιρριο τι να πουμε. Ειχε, πριν 10 χρονια, 6.000.000 Ι.Χ. που περναγαν καθε χρονο με τα ferry-boat και τωρα περνουν απο τη γεφυρα 5.000.000 και κατι ψηλα καθε χρονο χωρις το νουμερο αυτο να αλλαζει. Μεγαλο το κοστος διελευσης. Θυμαμαι περυσι τετοια εποχη τον υπευθυνο δημ. σχεσεων της Γεφυρας Α.Ε. στην τηλεοραση να ψελιζει μπουρδες στην ερωτηση γιατι αυξηθηκε η διελευση απο 10,80 στα 11,70ευρω στην λαιλαπα κιολας της οικονομικης κρισης. Εν κατακλειδει, ολοι θελουμε τους δρομους, αλλα θεωρω τους ορους των συμβασεων ιδιαιτερως επαχθεις, για μας βεβαιως-βεβαιως.

*Η παραπομπη για την Αττικη Οδο ειναι γιατι νομιζω οτι δεν εχει εξαντλησει τα περιθωρια αυξησης της διελευσης που φτανουν βασει συμβασης τα 2,93ευρω(το παλιο χιλιαρικο).
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Διαγράφηκαν πολλά posts με περιεχόμενο που δεν αρμόζει ούτε στο topic αλλά ούτε και γενικότερα στο forum. Ο μόνος λόγος που δεν μοιράζονται και παρατηρήσεις παράλληλα, είναι γιατί μαζί με τα "ξερά" (posts) κάηκαν αναγκαστικά και "χλωρά", ως off-topic.

Ελπίζω την επόμενη φορά να προλάβω παρόμοιο συμβάν στην αρχή του, για να την πληρώσουν μόνο οι πρωταίτιοι, όπως θα τους αρμόζει πλέον.

Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 6:19 am    Post subject: Reply with quote

Σοβαρά προβλήματα δημιούργησε η συνεχιζόμενη κακοκαιρία στο Νομό Ιωαννίνων.
Πλημμυρισμένα υπόγεια, πτώσεις δένδρων και πινακίδων, διακοπές κυκλοφορίας ακόμη και στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων-Αθηνών αλλά και ένας ανεμοστρόβιλος, συνθέτουν... το σκηνικό.
Σήμερα το πρωί, στη σήραγγα Δωδώνης στο ρεύμα από Ιωάννινα προς Ηγουμενίτσα υπήρχε μεγάλη ποσότητα εισροής υδάτων από την οροφή! Η κυκλοφορία μέσα στη δεύτερη σε μήκος σήραγγα της Εγνατίας Οδού, γίνεται μόνο από τον αριστερό κλάδο.


Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_986.html
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Τον περασμένο Σεπτέμβριο υπήρχε πρόβλημα με την σήραγγα του Δρίσκου, και πάλι με εισρροή υδάτων από τον αεραγωγό στην οροφής της σήραγγας. Το βίντεο Déjà vu: http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_738.html
Μένοντας στον οδικό άξονα, αυτές τις μέρες επισκέπτεται ο υφυπουργός Υποδομών Γ.Μαγκριώτης, μετά την Θεσσαλονίκη (βλ. Μετρό), τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, Κοζάνη-Νίκη Φλώρινας (χθες, το οποίο δεν λήφθηκε ποτέ στα σοβαρά η κατασκευή του τόσα χρόνια), και της κάθετου Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή (σήμερα, στην επέτειο απελευθέρωσης της πόλης το 1913).

Για το πρώτο άξονα (Α27), που έχουνε να ακούσουμε νέα πολλά χρόνια τώρα, από την αρχή που η Εγνατία Οδός κατασκευαζόνταν, αν και είχε ενταχθεί αρχικά στον σχεδιασμό της τότε πολιτικής ηγεσίας (στην ιστοσελίδα της Ε.Ο. δεν βρίσκεις καμία αναφορά). Είναι πολύ σημαντικός άξονας καθώς συνδέει την Ελλάδα με την πόλη του Μοναστηρίου (Μπίτολα), δεύτερη ή τρίτη πόλη σε πληθυσμό των Σκοπίων, και την Ορχίδα, σημαντικότατο τουριστικό προορισμό της γείτονος.

Να θυμίσουμε ότι το τμήμα από Κοζάνη έως την Πτολεμαϊδα έχει κατασκευαστεί σε προηγούμενες περιόδους αλλά χρήζει βελτίωσης σε αυτοκινητόδρομο, ενώ το υπόλοιπο είναι σε δίχνη διατομή, ασφαλής θα λέγαμε, αναβαθμισμένος δρόμος με ανισόπεδους κόμβους (τουλ. μέχρι την Φλώρινα). Το τμήμα από το τελωνείο της Νίκης έως τον κόμβο της Φλώρινας (14,6χλμ), βρίσκεται στο τελικό στάδιο μελετών από την Εγνατία Οδό (δες γενικό χάρτη Ε.Ο.), ενώ για το υπόλοιπο τμήμα, από Φλώρινα έως την Πτολεμαϊδα, σύμφωνα με τη δήλωση, η μελέτη θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2010, ενώ θα γίνει προσπάθεια να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Δηλαδή το δύο υπολύποντα τμήματα δεν έχουν διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δήλωση υφυπουργού

Πριν την επίσκεψη στον άξονα Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή (Α29-Υπολείπεται ο σχεδιαζόμενος κόμβος) του υφυπουργού, να σημειώσουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος έχει κατασκευαστεί παλαιότερα. Το τμήματα που απομένουν είναι το τμήμα Νέο Κωσταράζι-Αλιάκμονας (11χλμ και ο -νότιος- κόμβος Νεάπολης που σχεδιάζεται) και το τμήμα Κορομηλιά-Ιεροπηγή(13χλμ. Αυτοκινητόδρομος)-Κρυσταλλοπηγή(8 χλμ δίιχνη διατομή). Το πρώτο τμήμα, την εξαγγελία για παράδοση το περασμένο καλοκαίρι, αναθεωρήθηκε για τα μέσα Νοεμβρίου (μεθαύριο δηλαδή), αλλά γενικά η κατασκευαστική (Ιόνιος) καθυστέρησε σημαντικά ειδικά στο τμήμα κοντά στον Αλιάκμονα (Νεάπολη), αν και έχουν κάνει κάποιες ασφαλτοστρώσεις κοντά στο Βογατσικό. Το τμήμα Κορομηλιά έως τα Ελληνοαλβανικά σύνορα, έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και προεκλογικά, ο τότε πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής, είχε δηλώσει που θα δημοπρατηθει στις αρχές του νέου χρόνου. Πιθανό έτος ολοκλήρωσης στο τέλος του ΕΣΠΑ, δηλ. 2013. Ελπίζω να ακούσουμε πιο ευχάριστα νέα και όχι μόνο υποσχέσεις... (Χάρτης καθέτου 1. και 2.)

'Γκρίνιες΄υπάρχουν και για τον άξονα Θεσσαλονίκης-Προμαχώνα εδώ Και δεν ακούσαμε από τον υφυπουργό ούτε χρονοδιάγραμμα για το Μετρό της Θεσ/κης, ούτε για τους αναφερόμενους καθέτους... Confused

Edit
Quote:
...O κ. Μαγκριώτης επισκέφθηκε χθες το απόγευμα το εργοτάξιο στον κάθετο άξονα «Σιάτιστα – Ιεροπηγή- Κρυσταλλοπηγή» της Εγνατίας Οδού, στη Νεάπολη Κοζάνης και ενημερώθηκε από τους υπευθύνους της Εγνατίας και της κατασκευάστριας εταιρίας, για την πορεία των έργων των τμημάτων «Αλιάκμονας – Βογατσικό» και «Κορομηλιά –Ιεροπηγή- Κρυσταλλοπηγή»....Παρ’ ότι το τμήμα Αλιάκμονας – Βογατσικό των 9 χιλ. θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2008, είναι σημαντικό πως μπορεί να παραδοθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Όσο για το τελευταίο τμήμα των 20 χιλ. περίπου «Κορομηλιά –Ιεροπηγή- Κρυσταλλοπηγή», είναι πολύ πιθανό να έχει μελετητική ωριμότητα μέχρι το τέλος του χρόνου, γεγονός που θα μας επιτρέψει τη δημοπράτησή του στις αρχές του 2010.
Η δημοσίευση και περισσότερα εδώ για την κατασκευή του κόμβου Νεάπολης και την σήραγγα Κλεισούρας, που θα αποτελέσει έναν ασφαλή άξονα μεταξύ Καστοριάς και Πτολεμαϊδας, αφού λέγεται ότι πολλοί κάτοικοι της Πτολεμαϊδας και της Εορδαίας θα επιλέξουν την Κορησό και την Καστοριά ως τόπο πρώτης κατοικίας λόγω της μόλυνσης από τα εργοστάσια της ΔΕΗ. Παράλληλα θα ήθελα να προσθέσω ότι σε συνεργασία με την Αλβανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να συνεχίσει η κατασκευή του οδικού άξονα έως την Κορυτσά και το Δυρράχιο, όπως ιστορικά πήγαινε η Εγνατία.

Last edited by Squirrel on Wed Nov 11, 2009 8:45 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 11:51 am    Post subject: Reply with quote

Διαγράφηκε post που είχε ως περιεχόμενο ακριβώς το ίδιο με του Σταύρου παραπάνω, το οποίο σχετιζόταν με τα προβλήματα κακοκαιρίας στα Ιωάννινα.

Κατανοώ το πάθος που διακατέχει αρκετά μέλη που συμμετέχουν στο παρόν topic, ωστόσο θα πρέπει άπαντες να επιδείξουμε μεγαλύτερη προσοχή κατά την δημοσίευση πληροφοριών, όταν μάλιστα αυτές προυπάρχουν.

Losada
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Squirrel

Εάν ο κάθετος άξονας της Εγνατίας για Καστορια συνεχίσει μέχρι το Δυράχιο, είναι ενδεχόμενο να ακυρωσει την λειτουργια του λιμανιου της Ηγουμενίτσας.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό Engineer δεν είναι στα σχέδια των Αλβανών. Στα σχέδιά τους και στα έργα τους βέβαια υπάρχει σε μεγάλο μήκος κατασκευασμένος ο αδριατικός άξονας που από Δυρράχιο θα έρχεται στην Κακαβιά μέσω Τεπελενίου και Αργυροκάστρου και υπό κατασκευή βρίσκεται το τελευταίο και δυσκολότερο τμήμα του άξονα αυτού που είναι το ορεινό τμήμα 70 χλμ πριν το Τεπελένι. Αλλά και έτσι να είναι, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας δεν θα εξυπηρετεί τον αδριατικό άξονα γιατί απλά αυτός δεν θα περνάει από κει και στην Αλβανία κατασκευάζεται απλή οδός (Rruga) από Δυρράχιο-Αυλώνας-Αγ. Σαράντα-Κονίσπολη και βέβαια ούτε για το ελληνικό τμήμα προβλέπεται κάτι ιδιαίτερο λόγω της ιονίας οδού. Οπότε αδριατικός άξονας μέσω Ιωαννίνων και όχι Ηγουμενίτσας. Απ'το τελευταίο μου ταξίδι έχω πολλές φωτογραφίες απ'το δίκτυο της Αλβανίας αλλά δεν έχω βρει ακόμα το χρόνο να τις ποστάρω και τώρα από σπόντα γράφω περιμένω και κάποιες ακόμα φωτογραφίες από άλλη μηχανή και όποτε καταφέρω και βρω χρόνο θα τις ανεβάσω.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κανένας τι περιβαλλοντικά προβλήματα υπάρχουν στο τμήμα Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή του καθέτου άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Κρυσταλοπηγή, που αναφέρει το δημοσίευμα ; Εφόσον δημοπρατηθεί στις αρχές του 2010, αναμένεται να παραδοθεί το 2013. (Πηγή)

Κάνοντας υπολογισμούς με το Google Earth, μέτρησα την απόσταση από το κόμβο της Παναγιάς στην Εγνατία μεσώ των δύο συνοριακών σταθμών Κακκαβιάς και Ιεροπηγής με κατεύθυνση τα Τίρανα, και η διαδρομή από την Ιεροπηγή είναι συντομότερη χιλιομετρικά (κατά 100 χλμ περίπου) και η διαδρομή έχει λιγότερες ατροφές απ'ότι μπορώ να δω μέσω του πλοηγού (GE). Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να κατασκευαστεί αυτός ο αυτοκινητόδρομος. Ένας από αυτούς που ταξιδεύουν μέχρι την γειτονική χώρα, μπορεί να μας πει ποια είναι η ευκολότερη διαδρομή.

Επίσης ο κάθετος Σιάτιστα Κρυσταλλοπηγή πρόκειται να κατασκευαστεί πιο γρήγορα από την επέκταση της Ιονίας Οδού από τα Ιωάννινα μέχρι την Κακκαβιά. Και μακροπρόθεσμα, μέσω της μελλοντικής ένταξης σε κάποια χρόνια της Αλβανίας, θα προτιμόνται λιμάνια της Αλβανίας από την Ηγουμενίτσα για αυτούς που θέλουν να πάνε στην Ιταλία και στην Δυτική Ευρώπη. Η ρωμαϊκή οδός Εγνατία δεν είχε λανθασμένα αυτήν την διαδρομή, από το λιμάνι του Δυρραχίου (αρχ. Επίδαμνο), το Μοναστήρι, (Ηράκλεια), την Φλώρινα, την Πέλλα, την Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη (Βυζάντιο).

Και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, βλέπω μακροπρόθεσμα να χάνει την γεωστρατηγική του σημασία...Δυστυχώς για την ελληνική ναυτιλία και το λιμάνι...

[size=9]Και είναι πιο πιθανό ένα σιδηροδρομικό δίκτυο από την Καλαμπάκα, μέσω Καστοριάς, τμήματα μελετημένα έως κάποιο στάδιο και σχετικά εύκολα να κατασκευαστούν, να ενωθούν με το γειτονικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Αλβανίας απλά κοιτάζοντας τον χάρτη.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 4:28 pm    Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

Αγαπητέ Vas,

Δυστυχώς, θα πρέπει να κάνουμε λίγο ακόμη υπομονή, μέχρι τη Μεγάλη Εβδομάδα του 2010 που ξεκινά στις 29 Μαρτίου 2010. Ευτυχώς το Πάσχα είναι νωρίς (4/4/10) και έτσι η αναμονή θα είναι σύντομη. Ήδη, εγώ, βρίσκομαι και παρακολουθώ αυτό το forum εδώ και 2 ακριβώς χρόνια και πραγματικά δεν κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός. Ήταν Νοέμβρης του 2007 όταν ο Σουφλιάς είχε κάνει τις τελικές ανακοινώσεις για τη σύμβαση παραχώρησης και είχε πέι οτι τα τα έργα ξεκινούν Μάρτη του 2008 και θα έχουν διάρκεια 36 μήνες.

Εχθές, απο μια πηγή δική μου, έμαθα οτι ενδέχεται το τμήμα Αθήναιο Λεύκτρο (Ραψωμμάτης) να παραδοθεί περί τις 20 Μαρτίου (ίσως και λίγο νωρίτερα) για να μην κατηγορηθεί το Υπουργείο οτι παραδίδει έργα πριν τις μεγάλες εξόδους για μόστρα και φιγούρα (παλαιά τακτική Λαλιώτη). Επίσης, απο μια άλλη φήμη (και όχι επιβεβαιωμένη πηγή), λέγεται οτι η καθυστέρηση οφέιλεται ΚΑΙ στο κομμάτι του Καλογερικού (απο εκέι που τελειώνει ο τωρινός εθνικός δρόμος μέχρι και το Αθήναιο) το οποίο ενδέχεται να είναι σε ένα μεγάλο μέρος του έτοιμο το Φλεβάρη έτσι ώστε να παραδοθεί και αυτό μαζί!!! Κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται. Εάν ξέρεις κάτι για το κομάτι αυτό ενημέρωσε σε παρακαλώ το forum.

Φίλε engineer, 27,28 και 29 Νοέμβρη κατεβαίνω κάτω. Εάν λόγω καιρού ΔΕΝ έχω την οικογένεια μαζί, θα προσπαθήσω να σε μιμηθώ με ρεπορτάζ και φωτογραφίες. Αν έχω την οικογένεια, μάλλον θα είναι δύσκολο. Θα σε ενημερώσω.

Επίσης, θα ήθελα τη βοήθειά σας. Που μπορώ να δώ σε κάποιο χάρτη τη χάραξη του νέου δρόμου? Υπάρχει? Για παράδειγμα, ενώ βρίσκω το Αθήναιο στο google earth δεν βλέπω πουθενά το Λεύκτρο. Υπάρχει κάτι που να μπορώ να δώ τη χάραξη του νέου δρόμου?

Τέλος, φιλε Vas, για να μην χάνεσαι στις ατέλειωτες σελίδες των Μεσσηνιακών εφημερίδων, μπορείς την επόμενη μέρα να μαθαίνεις ότι δημοσίευση και ότι νέο υπάρχει για τον δρόμο απο τα παρακάτω ιστολόγια:

www.kpylos.blogspot.com
www.kaplanivillage.blogspot.com

είναι αξιόλογες προσπάθειες και αξίζουν τη συμπαράστασή μας.

Σας Ευχαριστώ. Καλό Σαββατοκύριακο και ασφαλείς διαδρομές

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Nov 14, 2009 7:07 pm    Post subject: ΠΑΤΡΩΝ-ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ Reply with quote

Το ξέρατε ότι η η χάραξη του δρόμου ΠΑΤΡΩΝ-ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ θα αλλάξει στο ύψος του φράγματος Πείρου - Παραπείρου;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 419, 420, 421  Next
Page 129 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr