stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

κατι παει να κουνηθεί στον Ε65....με υπεργολάβο την ΕΔΡΑΣΗ:

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1732104
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Κοιτάξτε εδώ κατάσταση στην Εγνατία-σήραγγα Δρίσκου.

http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_738.html

Εντάξει,είμαστε και σε προεκλογική περίοδο και όλα ενοχλούν τους πάντες κατά το δοκούν. Παρ'όλα αυτά η εικόνα μοιάζει πολλή άσχημη.

Πηραμε μια ιδεα Engineer στις αρχες Σεπτεμβρη για το προβλημα και τις βλακειες που εγιναν.
Για τις δε εικονες που μας εδειξε ο agr-engineer ,πραγματικη γροθια στο στομαχι, ο καθενας μας ας αναλογιστει, ας κρινει και ας πραξει(οδηγει) συνετα. Τωρα βεβαια δεν θελω να κρινω κανεναν απλα να αναφερω οτι μετα τις φωτογραφιες του agr-engineer , o engineer ετρεχε με 200, οπως με πληρη διαθεση αυτοκριτικης μας ανεφερε.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer, θα σου πω κάτι. Προφανώς δεν έχεις περάσει από το δρόμο αυτό ( Αμφιλοχία-Βόνιτσα-Λευκάδα ). Τον έχω πάει το δρόμο πάρα πολλές φορές, καθώς όπως θα ξέρεις ή όπως μαθαίνεις τώρα, 3ήμερα,2ήμερα, μονοήμερα ( Κυριακές ) στη Λευκάδα κυρίως, αλλά και στην Πέβεζα βρίσκονται στις προτιμήσεις πολλών Αγρινιωτών τα καλοκαίρια, οπότε ξέρουμε τί εστί βερύκοκο. Ο δρόμος αυτός και στεγνός που είναι το καλοκαίρι είναι..... βόηθα Παναγιά. Το χειμώνα με τις βροχές είναι ο Χάρος βγήκε παγανιά. ¶λλο σχόλιο δε χρειάζεται. Μπορεί να στο επιβεβαιώσει ο prevezanos ή όποιος άλλος από την περιοχή για να μη νομίζεις ότι γράφω τίποτα φανφάρες έτσι αλά για να λέμε. Τα οδικά δίκτυα της περιοχής κι όχι μόνο είναι τριτοκοσμικά.
Γι'αυτό έγραψα και παραπάνω ότι μέσω πληκτρολογίου μπορεί ο καθένας να γράφει ότι θέλει.
Δε μπορώ να κρίνω έναν δρόμο πχ στις Σέρρες που δεν έχω πάει. Για τους δρόμους εδώ,όμως, που τους έχω γυρίσει πάμπολλες φορές, κι αποτελούν τις οδούς κυκλοφορίας, άσε με να ξέρω κατιτίς παραπάνω. Είναι τάφοι που σε προσκαλούν ( Μακάβριο, αλλά η πραγματικότητα )
Να σου δώσω κι ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα ( ιδία εμπειρία ). Όταν είχα πάει πρώτη φορά ¶ρτα, οδηγός ούτε ενός χρόνου, βρισκόμουν βράδυ στις στροφές του Μενιδίου. Όποιος έχει περάσει ξέρει τί γίνεται εκεί. Κάπου με 50-60 πήγαιανα, άσφαλτος χιλιοφαγωμένη, είχαν ξεμείνει κάτι πετραδλάκια, αντίθετες κλίσεις, και πάτησα διπλή γραμμή, βάλε και καμιά εικοσαριά πόντους στο αντίθετο ρεύμα. Δεν ήξερα, δε ρώταγα. Εντάξει, ήταν 1-2 το βράδυ, μάθαινα να οδηγώ που λένε, μόνος ήμουν στο δρόμο. Δεν είναι δρόμοι αυτοί με το συμπάθειο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 7:50 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο agr-engineer για τον δρόμο Αμφιλοχία-Βόνιτσα-Λευκάδα. Εκτός ότι σαν δρόμος είναι απαράδεκτος έχει και πάρα πολύ κίνηση ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω της τουριστικής κίνησης στη Λευκάδα. Το χειμώνα υπάρχουν πολλά σημεία κοντά σε αυτό που έγινε το δυστύχημα τα οποία πιάνουν πάγο και τις πρωινές ώρες είναι σωστές παγίδες θανάτου... Έχω επισκευτεί πολλές φορές το όμορφο νησί του Ιονίου και μπορώ να επιβεβαιώσω με τη σειρά μου ότι και οι κλίσεις και το οδόστρωμα αλλά και το πλάτος του δρόμου μιλούν από μόνα τους...
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 7:56 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως εγώ το καλοκαίρι που πέρασα για πρώτη φορά την ΕΟ Ιωαννίνων-Αντιρρίου πραγματικά φρίκαρα...! Είναι ίσως που έχουμε συνηθίσει με την Εγνατία εδώ στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά ειλικρινά τέτοιο χάλι δεν το περίμενα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποια στιγμή θα μοιραστώ μαζί σας τη μόνη φορά που πραγματικά κινδύνεψα στο δρόμο με αυτοκίνητο, εμπειρία τριών εβδομάδων που προσπαθώ να βγάλω από το μυαλό μου. Ήταν λίγο πριν τη Βόνιτσα.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

Καλοκαίρι,έχει τύχη να προσπαθώ να κάνω προσπέραση σε ευθεία σε αυτόν το δρόμο και την ώρα που είμαι σχεδόν δίπλα στο άλλο αυτοκίνητο να κλείνει προς εμένα και φυσικά να πηγαίνει το φρενάρισμα,απότομο εννοείται, σύννεφο. Είναι στενός ο δρόμος και τί δεν είναι?? Είναι και πολλο΄θι οδηγοί άστα να πάνε.Κινητό,γελάκια,αφηρημάδα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητοι φιλοι, αμφιταλαντευτηκα παρα πολυ στο αν θα πρεπει να παρουσιασω το σημερινο ΗΜΙΤΕΛΕΣ μου οδοιπορικο, το οποιο κολλησε κυριολεκτικα στη λασπη, αλλα δεν θελω να το κρατησω αλλο γιατι την περιοχη θα την ξαναεπισκεφτω αργα την ανοιξη. Ακολουθουν ετσι κι αλλιως ολοκληρωμενες ,οπως παντα παρουσιασεις δρομων και εργων δρομων. Ετοιμαζομουν να το παρουσιασω χθες βραδυ αλλα οι φωτογραφιες απο το δυστυχημα του φιλου agr-engineer μου χαλασαν εντελως τη διαθεση. Θα λειψω κιολας λιγες μερες για να "κουμπωσω" καποιες λεπτομερειες σε υπο παρουσιαση οδοιπορικα.
Λοιπον, ο δρομος ειναι σχετικα καινουργιος και μας οδηγει στα ΝΔ του νομου Ευρυτανιας στα ορια με τον νομο Αιτωλοακαρνανιας.
Mετα το Καρπενησι με κατευθυνση το Αγρινιο και λιγο πριν τη διαβαση "Μπαγασακι" συνανταμε την ταμπελλα

Η ταμπελλα θα μπορουσε να εχει και συνεχεια και απο κατω να γραφει: Αμπελια 33χλμ. γιατι εκει ηταν το τελος του προορισμου. Ο δρομος μεχρι τα Φιδακια ειναι ετοιμος ασφαλτοστρωμενος και ειναι υπο κατασκευη το τμημα Φιδακια-Αγ. Βλαχερνα-Αμπελια αλλα δυστυχως μετα τα Φιδακια το αμαξι υπεστη οχι υδρολισθηση αλλα "λασπολισθηση" και αναγκαστηκα να γυρισω πισω, χανοντας ετσι την ευκαιρια να βρεθουμε στα Εσωχωρια, μια απο τις πλεον αγνωστες περιοχες τις πατριδας μας, οπου η ασφαλτος πολεμαει να φτασει απο δυο πλευρες ,απο εδω που σας περιγραφω, αλλα και απο Προυσσο-Ασπροπυργο-Βελωτα(το χωριο του Π. Μπακογιαννη), χωρις ομως να τα "καταφερει"(πυκνη η ομιχλη που βρηκα στα Βελωτα). Ας ξεκινησουμε ομως για Φιδακια





Θα παμε απεναντι στα Σελλά

Σελλά


Πλησιαζοντας τα Σελλα


Πηγαινοντας για Φιδακια


Φιδακια

Στο βαθος η λιμνη των Κρεμαστων

Ο δρομος περναει εξω απο τον παραδοσιακο οικισμο και παει απεναντι, οπου και κολλησα.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sun Oct 25, 2009 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Mαγευτικά τοπία Pindos10, μέσα στο πράσινο...Αναμένουμε και άλλα οδοιπορικά...
--------------------------------
...και μια είδηση να το πούμε, ας το πούμε αναμενόμενη δήλωση...
Καθυστερεί ο δρόμος Παραδεισίων - Τσακώνας
(23/10/2009) http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2183&newsid=478993
"Μεγάλη καθυστέρηση στην κατασκευή του τμήματος Παραδεισίων – Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, εντοπίζει ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κουσελάς...Η καθυστέρηση, σύμφωνα με το βουλευτή, οφείλεται στην υποχρηματοδότηση του έργου, αφού το Δημόσιο οφείλει στην εργολήπτρια τεχνική εταιρεία 10 εκατομμύρια ευρώ, για εργασίες που έχουν ήδη εκτελεστεί".
Το τμημα Παραδείσια-Τσάκωνα δεν ανήκει στην Ολύμπια Οδό (Α9);
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Oct 25, 2009 2:26 am    Post subject: Reply with quote

ειναι τμημα του τριπολη-καλαματα(ΜΟΡΕΑΣ),αλλα κατασκευαζεται απο το δημοσιο και στη συνεχεια θα παραδωθει στον παραχωρησιουχο..το κορυφαιο ειναι οτι το συγκεκριμενο κομματι αποφασιστηκε να κατασκευαστει απο το δημοσιο ωστε να τρεξει γρηγοροτερα απο τα υπολοιπα τμηματα που εκτελουνται απο τον μορεα... Rolling Eyes (το 2005 δημοπρατηθηκε αυτο ενω ο μορεας αρχισε το 2008 και παει γρηγοροτερα Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Oct 25, 2009 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς χρονοδιάγραμμα το Ριζόμυλος - Πύλος

Καμία κουβέντα δεν έγινε για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του σημαντικού και κρίσιμου για την ανάπτυξη της δυτικής Μεσσηνίας δρόμου Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, η κατΆ αρχήν πρόταση για τη βελτίωση της χάραξης του οποίου παρουσιάστηκε χθες στο Διοικητήριο, στους επικεφαλής των νομαρχιακών συνδυασμών και σε δημάρχους της Πυλίας.
Αλλά και για τον τρόπο χρηματοδότησης του δρόμου υπήρξε μόνο μια αόριστη αναφορά -από το νομάρχη Δημήτρη Δράκο- στη δέσμευση της απελθούσας ηγεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ για ένταξη του έργου στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου στην επερχόμενη προγραμματική περίοδο.
Επιπλέον, ούτε η παράκαμψη της Πύλου περιλαμβανόταν στην πρόταση τη μελέτη της οποίας έχει αναθέσει το ΥΠΕΧΩΔΕ σε γραφείο της Αθήνας, προκειμένου ο οδικός άξονας Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, να αποκτήσει σύγχρονα χαρακτηριστικά και εύρος 11 μέτρων.
Συγκεκριμένα, ο δρόμος Ριζόμυλος-Πύλος που ανέθεσε η Διεύθυνση Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ σε μελετητικό γραφείο, σταματά 600 μέτρα πριν το “Μηδέν” της Πύλου και συνδέεται με την παράκαμψη της Γιάλοβας, ενώ ο δρόμος Πύλος-Μεθώνη ξεκινά περί τα 800 μέτρα μετά την Πύλο, στην περιοχή του “Οκταγκον” όπως ενημέρωσε η εκπρόσωπος των μελετητών Αγριππίνα Δεληγεώργη. Ο προτεινόμενος από τους μελετητές δρόμος σε αρκετά σημεία ακολουθεί την υφιστάμενη χάραξη με βελτιωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, παρακάμπτει δε όλους τους οικισμούς, αλλά και το τμήμα με τις συνεχείς στροφές στη Στενωσιά. Παράλληλα προβλέπονται αρκετοί ισόπεδοι -κατά βάση- κόμβοι, όπως και γέφυρες σε ορισμένα σημεία.
Εντονότατη, στο μεταξύ, ήταν η διαμαρτυρία του δημάρχου Πύλου Γιώργου Χρονόπουλου για την παράλειψη της παράκαμψης της πόλης, ενώ τόσο ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος, όσο και ο αντινομάρχης Στάθης Αναστασόπουλος, έδειξαν αιφνιδιασμένοι.
Ο πρώτος έσπευσε να δηλώσει πως ο ίδιος και οι παράγοντες της Νομαρχίας είχαν την εντύπωση ότι στη δέσμευση του απελθόντος υπουργού Γιώργου Σουφλιά η μελέτη περιελάμβανε και την παράκαμψη της Πύλου.
Ο νομάρχης πάντως διαμήνυσε σε όλους τους τόνους ότι θα διεκδικήσει αποφασιστικά από τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου τη συμπληρωματική μελέτη και για το πιο πάνω τμήμα του δρόμου, με ανάλογα χαρακτηριστικά όπως του υπόλοιπου υπό μελέτη άξονα: «Εμείς θεωρούμε ότι το τμήμα αυτό είναι ένα αναπόσπαστο τμήμα του ενιαίου δρόμου Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη και ο δρόμος και τα χαρακτηριστικά του και η λογική του πρέπει να είναι ενιαία και αυτό θα ζητήσουμε» δήλωσε στη συνέχεια ο Δ. Δράκος.
Παρουσιάζοντας η εκπρόσωπος των μελετητών τα βασικά χαρακτηριστικά της προτεινόμενης χάραξης, σημείωσε ότι προβλέπεται η νότια διέλευση από την περιοχή της Καρποφόρας του καινούργιου άξονα ο οποίος θα φθάνει με τετράιχνη διατομή μέχρι τον κόμβο Πεταλιδίου, νότια του Ριζομύλου στο σημείο που θα συμβάλει με το δρόμο Ριζόμυλος-Καλαμάτα.
Η επιλογή αυτή, η οποία -όπως εξήγησε η Αγριππίνα Δεληγεώργη- θα εξυπηρετεί την ανατολική Πυλία, ελαχιστοποιεί τυχόν περιβαλλοντικά προβλήματα, αποφεύγει τις μεγάλες κλίσεις, ενώ εκτιμάται ότι θα έχει και σημαντικά μικρότερο κόστος.
Ο δρόμος, από το Ριζόμυλο ως την Πύλο, διέρχεται έξω από όλους τους οικισμούς, παρακάμπτει δηλαδή Ριζόμυλο, Καρποφόρα, Νερόμυλο, Καζάρμα, Χαραυγή, Σουληνάρι, Χανδρινού, ενώ στο τμήμα με τις συνεχείς στροφές, από του Χανδρινού προς τη Στενωσιά, η νέα χάραξη διέρχεται νότια της υφιστάμενης - προβλέπονται δε δύο μεγάλες γέφυρες. Στο σύνολό του ο δρόμος δεν έχει μεγάλες κλίσεις όπως τονίστηκε.
Στα βασικά χαρακτηριστικά της χάραξης συμφώνησαν τόσο οι επικεφαλής της νομαρχιακών συνδυασμών Χρήστος Μαλαπάνης και Θανάσης Πετράκος, όσο και οι δήμαρχοι των περιοχών που διασχίζει ο δρόμος -Πεταλιδίου Ηλίας Κουτσοδημητρόπουλος, Βουφράδος Κώστας Κυριακόπουλος, Χιλιοχωρίων Παναγιώτης Δαρσακλής, Πύλου Γιώργος Χρονόπουλος και Μεθώνης Ηρακλής Μιχελής, οι οποίοι ήταν παρόντες στην παρουσίαση.
Οι όποιες παρατηρήσεις έγιναν από τους παρόντες αυτοδιοικητικούς θα κωδικοποιηθούν, είπε στη συνέχεια ο νομάρχης, προκειμένου να προετοιμαστεί φυλλάδιο με προτάσεις το οποίο θα απευθυνθεί προς τη Διεύθυνση Μελετών του ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά και στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Σελίδα 8

--------------------------------------------------------

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ: Δεν υπάρχει χρήμα για τον κόμβο “Καρέλια”

“Η πόλη δεν έχει τα χρήματα για να προχωρήσει στις απαλλοτριώσεις των οικοπέδων που χρειάζεται ώστε να κατασκευαστεί ο συνδετήριος δρόμος με τον περιμετρικό δακτύλιο στον κόμβο Καρέλια”. Αυτό παραδέχτηκε προχτές στο Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του επικεφαλής των “Πολιτών σε Δράση” Ντίνου Τσερώνη.
Η μόνη... μετέωρη λύση που μπόρεσε ο κ. Νίκας να πει στο Δημοτικό Συμβούλιο, ήταν η υπόσχεση του τ. υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά ότι “τα χρήματα θα δοθούν από το ειδικό ταμείο του υπουργείου”. Είπε ωστόσο πως το θέμα θα τεθεί και πάλι στο Γιάννη Καρνέση, διευθυντή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων του νέου υπουργείου Υποδομών, σε σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί στο δήμο την επόμενη εβδομάδα και στην οποία ο δήμαρχος κάλεσε τις μειοψηφίες να παραβρεθούν.
Θυμίζουμε ότι η εργολήπτρια εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι θα κατασκευάσει το δρόμο αν γίνουν οι απαλλοτριώσεις από το δήμο. Ο κόμβος Καρέλια, μήκους 600 μέτρων, θα δίνει πρόσβαση από και προς την οδό Αθηνών - και στην περίπτωση που δεν κατασκευαστεί, θα επιβαρυνθεί κυκλοφοριακά η ήδη προβληματική Νέδοντος, αφού θα αποτελεί σχεδόν τη μόνη είσοδο - έξοδο για το κέντρο και τις περιοχές εκατέρωθεν της Αθηνών.

Σελίδα 8


Πηγή: Εφ. Ελευθερία, φύλλο 24/10/2009


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Φωτογραφίες απο το σημειο που έκλεισε η εθνική στο ύψος των αγίων Θεοδώρων

Μεταξυ του 60ου κ 62ου χλμ ΝΕΟ Αθηνώνω-Κορίνθου στο υψος των Αγιων Θεοδωρων έχει κλεισει το ρεύμα με κατεύθυνση την κόρινθο λόγω πλημμύρας παρακείμενου ρεματος επί της οδου Αθηνών στους Αγίους Θεοδώρους, το ρέμα υπερχείλισε με αποτέλεσμα τα νερά να κατευθυνθούν στην εθνική οδό κ να σχηματίσουν λίμνη, ενώ ο δρόμος απο τον οποίο κατέβηκε ο ορμητικός χείμμαρος έχει σβήσει απο το χάρτη...

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, είχε ξανασυμβεί παρόμοιο περιστατικό το 1998.

http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_4655.html

http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_1770.html


Last edited by Stavros86 on Sun Oct 25, 2009 11:28 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sun Oct 25, 2009 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστηχώς υπάρχουν αναφορές για πολύ μεγάλες ζημιές στην Περιοχή της Μονεμβασιάς....
Αύριο λόγω δουλειάς θα ξέρουμε περισσότερα...έγινε μάλλον ότι έγινε και στη Νέα Πέραμο...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 26, 2009 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
Χωρίς χρονοδιάγραμμα το Ριζόμυλος - Πύλος

Καμία κουβέντα δεν έγινε για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του σημαντικού και κρίσιμου για την ανάπτυξη της δυτικής Μεσσηνίας δρόμου Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, η κατΆ αρχήν πρόταση για τη βελτίωση της χάραξης του οποίου παρουσιάστηκε χθες στο Διοικητήριο, στους επικεφαλής των νομαρχιακών συνδυασμών και σε δημάρχους της Πυλίας.
Αλλά και για τον τρόπο χρηματοδότησης του δρόμου υπήρξε μόνο μια αόριστη αναφορά -από το νομάρχη Δημήτρη Δράκο- στη δέσμευση της απελθούσας ηγεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ για ένταξη του έργου στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου στην επερχόμενη προγραμματική περίοδο.
Επιπλέον, ούτε η παράκαμψη της Πύλου περιλαμβανόταν στην πρόταση τη μελέτη της οποίας έχει αναθέσει το ΥΠΕΧΩΔΕ σε γραφείο της Αθήνας, προκειμένου ο οδικός άξονας Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, να αποκτήσει σύγχρονα χαρακτηριστικά και εύρος 11 μέτρων.

Φιλε Stavros86 φανταζομαι οτι το συγκεκριμενο οδικο εργο επειγει, καθως περα απο την γρηγορη και ανετη προσβαση της επαρχιας Πυλιας προς την Καλαματα ,του χρονου νομιζω θα ξεκινησει την λειτουργια του και η μεγαλη τουριστικη επενδυση του Navarino, οποτε η κατασκευη του αξονα ειναι ζωτικης σημασιας για την ανετη και ασφαλη μεταφορα τουριστων απο το αεροδρομιο Καλαματας προς το τουριστικο χωριο.
Εν τω μεταξυ, ελειψα δυο μερες για να συμπληρωσω καποιες "λεπτομερειες" σε οδικα εργα στην οροσειρα ,δυο δυσκολες βροχερες και ομιχλωδεις ημερες. Ε, λοιπον ειναι αδυνατο να σας περιγραψω τι εχει αποθανατισει η φωτογραφικη μου μηχανη. Δρομοι και κατασκευες που ερχονται απο το "υπερπεραν". Τιποτα δεν παταει στο εδαφος. Ολα "ιπτανται" μεσα στην βροχη, την ομιχλη και τις κατολισθησεις. Λιγο υπομονη ως συνηθως φιλαρακια.
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Μια ερωτηση για οποιον ασχολειται.Τι γινεται με την παρακαμψη της Εγνατιας στο Περιστερι;Προχωραει η κατασκευη της γεφυρας ή εχει παγωσει;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Περασα από το συγκεκριμένο σημείο πριν απο 10 ημέρες. Δυστυχως από το δρομο δεν μπορεις να δεις πολλά πραγματα αλλα φαίνεται να λειτουργει το εργοταξιο. Η ιδια η γεφυρα που κατασκευαζεται με προβολοβομηση θελει τουλαχιστο 9 μηνες ακομα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Eγώ αυτό που ξέρω είναι πως για το τέλος Ιανουαρίου η γέφυρα θα παραδωθεί στην κυκλοφορία.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
www.eleftherianews.gr
Quote:
Αν υπάρξει ομαλή χρηματοδότηση
Παραδείσια - Τσακώνα το αργότερο σε ένα χρόνο

Τέλος καλοκαιριού με φθινόπωρο του 2010 θα τελειώσει η ανακατασκευή του τμήματος Παραδείσια Τσακώνα του εθνικού δρόμου, αν λυθεί το σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει με τη χρηματοδότηση. Αυτό μας επεσήμαναν πηγές από την κατασκευάστρια κοινοπραξία, μετά το θόρυβο που προκλήθηκε την περασμένη εβδομάδα από ενημερωτική ανακοίνωση του βουλευτή Δημήτρη Κουσελά, που μιλούσε για μεγάλη καθυστέρηση του σημαντικού αυτούοδικού έργου εξαιτίας της υποχρηματοδότησης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το έργο δουλεύεται ακόμα με κανονικούς ρυθμούς. Δεν έχει καθυστέρηση παρά τα σημαντικά ποσά
που οφείλονται (κάποια εκατομμύρια ευρώ), καθώς για την ώρα και μέχρι το τέλος του χρόνου η κοινοπραξία αντέχει και χρηματοδοτεί την εκτέλεση των εργασιών με δάνεια. Αυτό όμως πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, για να τελειώσει ο δρόμος και να γλυτώσουμε από τις στροφές της Τσακώνας μέσα στο 2010.
Οι οποιεσδήποτε μέχρι τώρα καθυστερήσεις, σύμφωνα με τις πηγές μας στην κοινοπραξία, οφείλονται στα τεχνικά προβλήματα που είναι περισσότερα απ’ ό,τι περίμεναν. Οπως μας είπαν μάλιστα, ανέκυψαν και καινούργια -κυρίως γεωτεχνικά- κατά την πορεία εκτέλεσης του έργου. Eπίσης, πρόβλημα αναμένεται να υπάρξει στη συνέχεια και με τον καιρό. Aν ο χειμώνας είναι βροχερός όπως ο περσινός, θα υπάρξουν καθυστερήσεις.


Μαλλον για Δεκ. 2010 θα το πάνε. Ό δρόμος κατέρευσε το χειμώνα του 2000-2001. ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ για 10 χλμ δρόμο. Τοσο υπολογίζουν την Ν. Πελοπόννησο οι κυβερνώντες.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι καλά...πίσω στην εγνατία η Τ9-11 φαίνεται για αρχές Ιανουαρίου. Φωτογραφίες δυο βδομάδων.

http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_2238.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_2239.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_2240.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_2241.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/IMG_2242.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι μαλλον υπερβαλω με το 9 μηνο που ειπα. Απο το δρομο και με ταχυτητα φαινεται μονο το τμημα της γεφυρας που δεν εχει κλεισει ακομη. Αλλα και για τριμηνο με τις γιορτες μεσα, αισιοδοξους σας βρισκω....
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Αύριο θα φωτογραφίσω "φρέσκο πράμα" και θα το στείλω σε κάποιον να το ανεβάσει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue Oct 27, 2009 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Αύριο θα φωτογραφίσω "φρέσκο πράμα" και θα το στείλω σε κάποιον να το ανεβάσει.



Από πού ρε συ agr-engineer??? Από την Ιόνια (ελπίζω!!)??? Razz


Αν και νομίζω εκεί δεν υπάρχει πρόοδος τελευταία... Sad Sad Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Oct 28, 2009 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Κόσμο και χρήμα φέρνει η Εγνατία

Ένα πενθήμερο εξαιρετικά αυξημένης τουριστικής κίνησης «περνούν» τα ορεινά του νομού Ιωαννίνων, ιδιαίτερα το Μέτσοβο και τα Ζαγοροχώρια, με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.Ο συνδυασμός της αργίας του «ΟΧΙ» με την αργία στην πόλη της Θεσσαλονίκης στη μνήμη του πολιούχου Αγίου Δημητρίου...


είχε ως αποτέλεσμα ένα αυξημένο κύμα επισκεπτών, κυρίως από τη βόρειο Ελλάδα, η επισκεψιμότητα των οποίων στην περιοχή έχει αυξηθεί κατακόρυφα μετά την ολοκλήρωση της Εγνατίας οδού.Ήδη από το Σάββατο το Μέτσοβο έχει «βουλιάξει» καθώς εκτός από το «άτυπο» πενθήμερο που δημιουργήθηκε για πολλούς εργαζόμενους, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η τελετή υποδοχής της Ολυμπιακής Φλόγας, αλλά και το Σαββατοκύριακο, πραγματοποιήθηκε ένα συνέδριο με εκατοντάδες συνέδρους.Η αυξημένη κίνηση που προσέφερε στην περιοχή του Μετσόβου η Εγνατία Οδός, ξεπέρασε τις προσδοκίες των αρχών και των φορέων του τουρισμού, όπως σημείωσε ο δήμαρχος Κώστας Τζαφέας κάνοντας μάλιστα λόγο για δεκαπλασιασμό των διερχόμενων επισκεπτών.Η πληρότητα στο Μέτσοβο έχει αγγίξει το 100%, ωστόσο λόγω κάποιων ακυρώσεων ενδεχομένως να υπάρξουν κενά δωμάτια μέχρι και την Τετάρτη.Παράλληλα, η δημιουργία περιφερειακών πάρκινγκ έχει επιφέρει θετικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα, ωστόσο η δημοτική αρχή θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις της μέχρι να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης που υπάρχει στο Μέτσοβο, κυρίως τις μέρες των αργιών.

Ικανοποίηση στο Ζαγόρι

Εξαιρετικά αυξημένη ήταν και η κίνηση τις προηγούμενες ημέρες στα Ζαγοροχώρια μετά από μία περίοδο «ύφεσης». Μάλιστα την Κυριακή χρειάστηκε παρέμβαση της Τροχαίας προκειμένου να ρυθμίζεται η κυκλοφορία, αφού η επισκεψιμότητα κυρίως στο κεντρικό Ζαγόρι ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης της τουριστικής κίνησης οφείλεται στην Εγνατία Οδό, όπως σημείωσε ο δήμαρχος κεντρικού Ζαγορίου Γαβριήλ Παπαναστασίου, σημειώνοντας πως τα επόμενα χρόνια με την κατασκευή της Ιόνιας Οδού θα σταματήσει η απομόνωση της ευρύτερης περιοχής, καθώς θα έχουν την δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και οι κάτοικοι της νότιας Ελλάδας.Η προσπάθεια των φορέων του τουρισμού, αλλά και των δημοτικών αρχών της περιοχής είναι η προστασία του τουριστικού προϊόντος, που αποτελεί την κατΆ εξοχήν οικονομική δραστηριότητα της περιοχής.«Είμαστε όλοι σε επιφυλακή, οι δήμοι του Ζαγορίου, και το Κέντρο Πληροφόρησης ώστε να ενημερώνονται οι επισκέπτες ανά πάσα στιγμή», σημείωσε ο κ. Παπαναστασίου.


http://troktiko.blogspot.com/2009/10/blog-post_1024.html
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Thu Oct 29, 2009 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

Σταυρο τι γινεται με την παρακαμψη Σελλασιας; Μου ειπαν οτι εχει κολλησει καπου και δεν θα την παραδωσουν γιατι χρωσταει η νομαρχια λεφτα στη κατασκευαστικη. Ισχυει κατι τετοιο; Εκανες καμια βόλτα και προς Σκουρα Πυρι να μας πεις πως πανε εκει; Πηρε μπρος τίποτα; Την γεφυρα την ολοκλήρωσαν;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Oct 29, 2009 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Πυργος-Τσακωνα ,κατασκευη γιοκ. Τελος. Με αποφαση της Ευρωπα'ι'κης Επιτροπης.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Thu Oct 29, 2009 3:53 pm    Post subject: Reply with quote

Καταστροφικό νέο. Που το είδες ?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 420, 421, 422  Next
Page 126 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr