stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2387
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 1:29 am    Post subject: Reply with quote

Είναι μάλλον αδύνατν να γίνει LeroyMerlin διότι υπάρχει ήδη καινούριο κατάστημα στην Πειραιώς στο ύψος του Κηφισού(γύρω στα 3 χιλιόμετρα).
Ίσως να διάβασες για αυτό το κατάστημα.
Αυτό που διάβασα εγώ ,σε παλιότερο δημοσίευμνα, είναι:
"Επαφές για τη δημιουργία μεγάλου εμπορικού κέντρου τύπου Mall σε ακίνητο 30.000 τ.μ. που διαθέτει η «Βιοχάλκο» στον Κηφισό πραγματοποιούνται από την εταιρεία με στόχο την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα αξιοποίησή του.
Στον ίδιο χώρο ετοιμάζεται το νέο ΙΚΕΑ. Μετά από συμφωνία με τον όμιλο Φουρλή για τη δημιουργία καταστήματος ΙΚΕΑ, απομένουν ακόμη 30.000 τ.μ. για τη δημιουργία μεγάλου εμπορικού κέντρου, τύπου Mall. "

Αν πάντως γίνει ενα κλασικό Mall,το ρίσκο θα είναι πολύ μεγάλο,με δεδομένο το παράδειγμα του AthensHeart που δεινοπαθεί να επιβιώσει ,παρ'ότι είναι σε καλύτερο σημείο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 124

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 8:29 am    Post subject: Reply with quote

... και εάν κατασκευαστεί και το εμπορικό κέντρο του Βωβού στον Ελαιώνα ,θα έχουμε σε μια πολύ μικρή ακτίνα 3 mall (+ το εμπορικο στο village του Ρεντη και το απέναντο μινι εμπορικο), τα οποία πιστεύω πως δεν μπορεί να σηκώσει η ευρύτερη περιοχή.

δηλαδή που θα βρεθεί η αγοραστική δύναμη των κατοίκων για να μπορούν να κάνουν αγορές σε όλα αυτά τα εμπορικά κέντρα ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 10:15 am    Post subject: Reply with quote

Βεβαια ,το MALL του Βωβου αν τελικα κατασκευαστει θα εχει συγκριτικο πλεονεκτημα ,καθως θα του εξασφαλιζει πελατεια το καινουργιο γηπεδο του Παναθηνα'ι'κου και στους αγωνες αλλα και σαν "αξιοθεατο" ,σαν κραχτης. Και μην ξεχναμε οτι το μεγιστο πλεονεκτημα ειναι ο γειτνιαζων σταθμος ΜΕΤΡΟ ,του Ελαιωνα .Tο ΜALL στο Μαρουσι ειναι παντα γεματο κοσμο και πιτσιρικαρια,εχει γινει στεκι δηλ. εξαιτιας των σταθμων της Νερατζιωτισσας(ΗΣΑΠ και προαστιακου).

Last edited by pindos10 on Sat Oct 17, 2009 4:51 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 11:04 am    Post subject: Reply with quote

και λόγο οακα είναι γεμάτο.

βεβαια δε ξέρω κατά ποσο το mall του βωβού θα είναι αξιοθέατο....αυτό τινάι σχεδόν σίγουρο, τουλάχιστον αισθητικά! αλλα σίγουρα θα μαζεύει κόσμο. Rolling Eyes

το athens heart γιατί δε πάει καλά? είναι σχετικά ξεκομμένο...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

Το γηπεδο θα ειναι "αξιοθεατο", οχι το MALL.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το εξής... Επειδή δώρισε λέει ο Βωβός μια έκταση 16 στρέμματα για να γίνει το γήπεδο του δόθηκε η άδεια για διπλασιασμό του συντελεστή δόμησης για το εμπορικό. Αυτό με πια πολεοδομική λογική μπορεί να γίνει.. Δηλαδή όποιος έχει το χρήμα και τη δύναμη μπορεί κάνοντας δωράκια να χτίζει ότι του κάνει κέφι και μάλιστα σε μια πολύπαθη περιοχή όπως αυτή του κέντρου της Αθήνας;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Μπαινοντας ομως στη λογικη του Βωβου θα μπορουσες να πεις, ΟΚ αφου δεν μου δινετε το διπλασιασμο του ΣΔ κραταω και γω τα ωραια μου 16 στρεμματακια και κανω ενα απλωτο mall και εσυ ΠΑΟ πανε αλλου και κανε γηπεδο.. Και θα ηταν και απολυτα νομιμος ετσι...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4161
Location: S Y D N E Y

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ να προσέξουμε από αυτό το σημείο και πέρα.

Αν η συζήτηση πρέπει να κινηθεί προς το θέμα του γηπέδου αποκλειστικά, κάνετε σχολιασμό και γράψτε στο topic του γηπέδου, διαφορετικά γράψτε εδώ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Losada δεν μιλάω για το γήπεδο..Δε με νοιάζει κι ας ήταν σουβλατζίδικο... Το θέμα είναι πως γίνονται τέτοιες συμφωνίες για το διπλασιασμό του συντελεστή δόμησης με τη λογική του σου δίνω τόσα στρέμματα δώσε κι εσύ διπλασιασμό.. Αυτό δε καταλαβαίνω με ποια λογική γίνεται.. Υποτίθεται ότι αλλιώς πρέπει να σχεδιάζεται το πολεοδομικό συγκρότημα της πρωτεύουσας μιας χώρας και όχι με τέτοιες τακτικές..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sat Oct 17, 2009 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Οχι, δεν προκειται να ξεφυγουμε. Και στην δικη μου "Αθηνα των ονειρων μου"ο Ελαιωνας αποτελει ενα τεραστιο παρκο, οπου τα σημερινα "βομβαρδισμενα" τοπια που λεγονται Αγ. Αννης ,Ορφεως. Αγ. Πολυκαρπου, Δημαρακη κ.α. θα αποτελεσουν δενδροφυτεμενους πεζοδρομους, ποδηλατοδρομους, μονοπατια για πεζοπορια και ολα αυτα αφιερωμενα σε ολους αυτους που εχυσαν τονους ιδρωτα για τον επιουσιο, εκει μεσα(και στο κεντρο το Πρασινο Παλατι).
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Pindos, ποτέ δεν πρόκειτε να γίνει ο Ελαιώνας ένα τεράστιο πάρκο. Ακόμα και να υπήρχε η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο, θα χρειαζόταν τεράστια ποσά για απαλωτριώσεις. Εδώ θέλουν να πάρουν μερικά στρεμματάκια από τον Βωβό και το κόστος είναι απαγορευτικό.

Εάν δεν γίνει κάτι σύντομα, θα γεμίσει η περιοχή πολυκατοικίες και εμπορικά, και -άντε- και κανένα ακόμα μουσείο και μάλιστα χωρίς καμία ρυμοτομία ή δρόμους ή υποδομές... Δεν ξέρω εάν προσέξατε αλλά το "πρόβλημα" με το Μαλλ του Βωβού δεν ήταν το Μαλλ καθεαυτό αλλά ο συντελεστής δόμησης. Δηλαδή τίποτα δεν εμποδίζει τους οικοπεδούχους εκεί να χτίζουν άναρχα και άσχετα...

Ίσως μια λύση θα ήταν να απαλοτριωνόταν ΟΛΗ η περιοχή αλλά αντί χρήματα (τα οποία δεν υπάρχουν) να δίνονταν στους ιδιοκτήτες μετοχές σε μια ιδιωτική εταιρία - κατά προτίμηση ελεγχόμενη από κάποια σοβαρή εταιρία του εξωτερικού - η οποία θα έχει το δικαίωμα να κτίσει ένα επιχειρηματικό κέντρο με ουρανοξύστες τύπου Canary Wharf. Έτσι και πάρκο θα αποκτήσουμε, και επιχειρηματικό κέντρο και ουρανοξύστες.

Βέβαια, δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι καν συνταγματικό και το σίγουρο είναι ότι θα πηξουμε στις προσφυγές, τόσο από άσχετους NIMBYs όσο και από οικοπεδούχους που νομίζουν ότι το οικόπεδο τους αξίζει περισσότερα κτλ... Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλι. Ούτε τα εγγόνια μας δεν θα το δούνε. Όχι βέβαια ότι κανείς (ούτε το ΠΑΣΟΚ του Αθεμπίγιο...) έχει τα κότσια και την φαντασία να προτείνει κάτι τόσο μεγαλόπνοο. Το πολύ πολύ να "αναπλάσουνε" την Ακαδημία Πλάτωνος με ταλαίπωρους πεζοδρόμους-πάρκιγκ και γκραφίτι...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Alkis, ολο το τετραγωνο που περικλειεται απο τους παραπανω δρομους που αναφερω, πλην του γηπεδου του Παναθηνα'ι'κου και του MALL που εχει κολλησει στο ΣτΕ, ειναι χωρος ΠΡΑΣΙΝΟΥ. Οπως καταλαβαινεις και με το θεμα του Βωβου να εχει λαβει διαστασεις ,δεν προκειται να γινει καμμια αλλη χρηση του χωρου.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 658

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως το μέλλον του Ελαιώνα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το σημερινό.
Ευτυχώς είναι σε ισχύ για όλη την περιοχή του Ελαιώνα τα Προεδρικά Διατάγματα του 1995 (ΦΕΚ 1049/Δ/1995) και του 1996 που καθορίζουν συγκεκριμένα ποσοστά κάλυψης - πρασίνου στο σύνολο της περιοχή (56% - 44%) και καθορίζουν συγκεκριμένα πράγματα. Ήταν στο πλαίσιο του πραγράμματος ΑΤΤΙΚΗ S.O.S. Τόσα χρόνια όμως δεν έχουν γίνει τα αντίστοιχα οριστικά Σχέδια Πόλεως από τους 5 δήμους της περιοχής (Αθηναίων - Αιγάλεω - Ρέντη - Περιστέρι -Ταύρος) που να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των Π.Δ. Ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής είναι εκτός σχεδίου!!!!

Τα συγκεκριμένα Π.Δ. (ή μάλλον όχι αυτά αλλά η απουσία σχεδίων πόλεως) σε κοντινό ορίζοντα αποτελούν τροχοπέδη σε κάποιες μεμονωμένες προσπάθειες ιδιωτικών επενδύσεων και διαιωνίζουν αυτή την άθλια κατάσταση της περιοχής. Είναι σχεδόν αδύνατο κάποιος σήμερα να χτίσει σε έκταση στον Ελαιώνα. Δεν είναι τυχαίο που στο πυρήνα της έκτασης (που ισχύουν και οι περισσότεροι περιορισμοί) η μόνη κατασκευή που έχει γίνει τα τελευταία 10 χρόνια είναι το αμαξοστάσιο του μετρό, που προβλεπόταν η κατασκευή του από τότε..

Από την άλλη όμως αυτά τα Π.Δ. είναι και η μόνη ελπίδα σωτηρίας για την περιοχή καθώς αποτρέπει τουλάχιστον την δημιουργία τετελεσμένων γεγονότων στην περιοχή (όπως έχει συμβεί σε άλλες περιοχές της Αθήνας). Επίσης δίνει την δυνατότητα στην κυβέρνηση που θα αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με την περιοχή να έχει το νομικό οπλοστάσιο ώστε να βάλει τους όρους και τους κανόνες για να γίνουν σωστές ιδιωτικές επενδύσεις στην περιοχή. Αυτά τα Π.Δ. δεν αποκλείουν την ιδιωτική πρωτοβουλία αντιθέτως μάλιστα ο σκοπός τους ήταν η ενίσχυση της για την αναβάθμιση της περιοχής.


Last edited by ariskop on Sun Oct 18, 2009 8:35 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:
Δεν ξέρω εάν προσέξατε αλλά το "πρόβλημα" με το Μαλλ του Βωβού δεν ήταν το Μαλλ καθεαυτό αλλά ο συντελεστής δόμησης..............

Βέβαια, δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι καν συνταγματικό και το σίγουρο είναι ότι θα πηξουμε στις προσφυγές...


Για το λογο αυτο τα πραγματα πρεπει να γινουν με σειρα και προγραμμα.Πρωτα πρεπει να γινει αλλαγη του ρυθμιστικου σχεδιου με οραμα και οχι λογικη "αρπαχτης" και στη συνεχεια να ξανασχεδιαστει το μελλον ολης της υπολοιπης περιοχης απο τη Πετρου Ραλλη εως τη Λεωφ.Αθηνων.
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να αναφερθώ σε μια σειρά από θέματα (μιας και μαζεύτηκαν αρκετά).

Κατ' αρχήν, νεώτερα για το νέο Μινιόν.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4541596&ct=3

Να δούμε τι θα γίνει τελικά με αυτό.

gianno! wrote:
Θεωρώ ότι η Αθήνα δεν κάνει για ποδήλατο λόγω του αναγλυφού της.


Εγώ πιστεύω πως είναι υποκριτικό να θεωρούμε πως η Αθήνα γενικά είναι ακατάλληλη για ποδήλατο! Εξάλλου ποδηλάτες υπάρχουν στους δρόμους, είναι κάτι που το ζούμε καθημερινά! Προφανώς δεν μπορεί να γίνει ποδηλατόδρομος στον Προφήτη Ηλία στον Πειραιά, αλλά υπάρχουν περιοχές που μπορούν να συνδεθούν με ποδηλατόδρομους! Δεν καταλαβαίνω, πχ, γιατί δε θα μπορούσε να συνδεθεί ο Πειραιάς με την Ομόνοια ή οι παραλιακοί δήμοι με ποδηλατόδρομους! Σοβαρούς ποδηλατόδρομους, όχι κάτι για να λέμε απλά ότι το φτιάξαμε! Εν πάση περιπτώσει, όλα είναι θέμα βούλησης! Κατά τα λοιπά, δικαιολογίες για να μη γίνονται έργα πνοής μπορούμε να βρούμε ουκ ολίγες!

assotos yios wrote:
Για το λογο αυτο τα πραγματα πρεπει να γινουν με σειρα και προγραμμα.Πρωτα πρεπει να γινει αλλαγη του ρυθμιστικου σχεδιου με οραμα και οχι λογικη "αρπαχτης" και στη συνεχεια να ξανασχεδιαστει το μελλον ολης της υπολοιπης περιοχης απο τη Πετρου Ραλλη εως τη Λεωφ.Αθηνων.


Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα! Θα έπρεπε να υπάρχει ένα συνολικό πρόγραμμα για το λεκανοπέδιο, για την αναβάθμιση των υποβαθμισμένων περιοχών και τη σωστή εκμετάλλευση των ελεύθερων και μη χώρων! Σαφές και ξεκάθαρο πρόγραμμα, που θα ακολουθηθεί στο 100%! Και όχι απλά σπασμωδικές κινήσεις εντυπωσιασμού!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 658

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά αυτή η πόλη καταφέρνει συνεχώς να σε εκπλήττει. Αυτές τις ημέρες έπεσα πάνω σε 3 καινούργια κτίρια στην καρδιά της Αθήνας.

1) Καθώς κατέβαινα βιαστικά την Πειραιώς λίγο μετά την Χαμοστέρνας ξεπροβάλλει στα δεξιά ένα κτίριο με μνημειακή είσοδο (σαν Μέγαρο Μουσικής). Ψάχνοντας βρήκα ότι αυτό είναι το κτίριο του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη με θέατρο 330 θέσεων και κινηματογράφο 120 θέσεων, εκθεσιακούς χώρους κτλ. Τα εγκαινιά του προβλέπονται τον επόμενο μήνα. Πληροφορίες εδω

2) Στην ίδια βόλτα είδα στα τελειώματα ένα πολύ ωραίο κτίριο στο τριγωνικό οικόπεδο Πειραιώς και Περσεφόνης απέναντι από την είσοδο της Τεχνόπολις. Δεν ξέρω ποιος είναι ο προορισμός του κτιρίου αλλά είναι πανέμορφο, ειδικά το πίσω μέρος του στην οδό Ιάκχου... (Ακριβώς στην απέναντι γωνία Πειραιώς και Περσεφόνης πάλι χτίζεται το νέο διπλό θέατρο της Ελληνικής Θεαμάτων αλλά δεν πρόλαβα να του ρίξω καλύτερη ματιά - Επίσης από την άλλη μεριά της Τεχνόπολις προς της Ιερά Οδό υψώνεται απειλητικά το τεράστιο διασκεδαστήριο - μουζουκτσίδικο δίπλα στον υπό κατασκευή parking του μετρό. Περιμένω να δω την τελική διαμόρφωση και επένδυση του κτιρίου για να κρίνω αλλά δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος)

3) Το νέο κτίριο του Ινστιτούτου Thervantes στην Μητροπόλεως. Μπροστά έχει κρατηθεί η πρόσοψη από το παλιό νεοκλασικό αλλά η έκπληξη είναι στο νέο κτίριο που υψώνεται από πίσω και σε μεγάλο σχετικά βάθος δημιουργώντας ένα αίθριο μεταξύ των 2 που είναι καλυμμένο με πλεξιγκλας. Δείτε κάποιες φώτο εδώ όχι πολύ καλές είναι η αλήθεια


Επίσης χτες Σάββατο βράδυ χάρηκα πραγματικά με την κατάσταση στην πλατεία στο Μοναστηράκι. Γύρω στις 1:30 πήραμε το παγωτάκι μας από το καινούργιο μαγαζί στην γωνία απέναντι (το συνιστώ ανεπιφύλακτα) και κάτσαμε στις ξύλινες κατασκευές στην πλατεία. Η πλατεία ήταν γεμάτη από κόσμο (και όχι υπόκοσμο όπως συνηθιζόταν παλιότερα) που καθόταν σε παρέες όπου μπορούσε (στις ξύλινες κατασκευές, στο πεζούλι της εκκλησίας, στο γυάλινο κάλυμμα των αρχαίων κτλ.).
Μοναδική παραφωνία τα αφημένα σκουπίδια σε κάποια σημεία - εικόνα όμως που την έχω αντικρίσει και άλλες ευρωπαϊκές και όχι μόνο πόλεις σε σημεία που συγκεντρώνεται κόσμος το βράδυ.

Επίσης φίλος μου με πληροφόρησε ότι τις τελευταίες 1-2 εβδομάδες έχει καθαρίσει και η πλατεία στην Ομόνοια μετά από επιχειρήσεις της αστυνομίας. Μου είπε χαρακτηριστικά ότι πέρασε 12 το βράδυ από εκεί και δεν υπήρχε ίχνος από πρεζάκι ενώ στα κλασσικά πεζούλια που σέρνονταν τα πρεζάκια έβλεπες φυσιολογικό κόσμο να κάθεται. Βέβαια το πρόβλημα δεν έχει λυθεί καθώς σίγουρα θα μεταφέρθηκαν 2-3 τετράγωνα πιο κάτω αλλά είναι μια καλή αρχή.
Back to top
View user's profile Send private message
jimmyk73
Visitor
Visitor


Joined: 14 Oct 2009
Posts: 2

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά από χθεσινή απίσκεψη.

Α) Συνεχίζονται τα έργα ανάπλασης του πάρκου Παλαιού Φαλήρου στην έκταση από το Πάρκινγκ του ΟΑΣΑ μέχρι το EΔΕΜ καθώς το κομάτι μπροστά από τον θερινό κινηματογράφο δεν είχε εξωραιστεί. Επίσης όλο το κομάτι των αθλοπαιδιών λειτουργεί κανονικά και μιλάμε για το σύνολο (Στίβος - Γήπεδο Ποδοσφαίρου - Τέννις - Γήπεδα Μπάσκετ)

Β)Παρά τις κάποιες προσπάθειες που έχουν γίνει στην μαρίνα μπροστά από το TAE - KWO - DO με καθαρισμό με ευθύνη του δήμου Π.Φαλήρου τίποτα άλλο δεν κινείτε (ευτυχώς η απόληξη της εσπλανάδας με τα δέντρα που έχει είναι σε άψογη κατάσταση) εκτός από μία μικρή καντίνα που λειτουργεί (σε οίκιμα που και την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων καντινα ήταν) που δεν ξέρω ποιος την λειτουργεί. Τραγική η εικόνα με το άναρχο πάρκινγκ και τα λιμενικά υποτίθεται έργα που γίνονται.
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Βρήκα αυτό το απίστευτο (!!!) βιντεάκι από ταξιδιωτικό οδηγό για την Αθήνα του 1940!! Δείτε και τα related videos .. ΕΊΝΑΙ ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ!
http://www.youtube.com/watch?v=cJEuOks-fTc&feature=related

edit
ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΌ!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 658

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Για να γυρίσουμε σε πιο αισιόδοξα μονοπάτια. Σήμερα η εφημερίδα Έθνος φιλοξενεί συνέντευξη της Υπουργού Περιβάλλοντος Τίνας Μπιρμπίλης με ενδιαφέροντα στοιχεία.
Παραθέτω κάποια σημεία που με γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον της Αθήνας

Quote:
Ποιο είναι το όραμά σας για την πρωτεύουσα;

Σχεδιάζουμε τέσσερις βασικές παρεμβάσεις. Σύνδεση της πόλης με το παραλιακό μέτωπο. Εχουμε το ωραιότερο παραλιακό μέτωπο και του έχουμε στρέψει την πλάτη. Στόχος μας είναι να δημιουργηθούν οι υποδομές εκείνες που θα ελκύουν τους πολίτες να περνούν ένα μεγάλο κομμάτι της ημέρας τους εκεί και να το απολαμβάνουν είτε περπατώντας είτε με το ποδήλατο. Να στρέψουμε τη ζωή της πόλης προς την παραλία. Δεύτερος στόχος μας, η ολοκλήρωση της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων με την ένωση του Ζαππείου με τους στύλους του Ολυμπίου Διός και την πεζοδρόμηση της λεωφόρου Βασιλίσσης Ολγας. Τρίτον, έμφαση στους χώρους πρασίνου της Αθήνας και ένταξή τους στην καθημερινότητα των πολιτών. Υπάρχουν χώροι όπως του Γουδή. Η μελέτη ανάπλασης είναι έτοιμη και πρέπει να προχωρήσει. Και το πιο σημαντικό: Να παρέμβουμε στις γειτονιές. Μία πρώτη κίνηση θα ήταν η μείωση του ορίου ταχύτητα εκεί όπου υπάρχει κατοικία.


Ωραίες οι προθέσεις, μακάρι να μετουσιωθούν σε πράξεις!!


Quote:
Ξέρετε πόσα κτίρια σημαντικά υπάρχουν στις υποβαθμισμένες περιοχές με αξία αρχιτεκτονική που πρέπει να διατηρήσουμε με κάθε τρόπο στην Αθήνα; Και δεν αναφέρομαι μόνο στα νεοκλασικά, αλλά και στα κτίρια του μεσοπολέμου, τα μοντέρνα. Μιλήσαμε με τον δήμαρχο (Αθηναίων) για αυτό, περιμένω και τις προτάσεις του πάνω στο θέμα.


Ίσως η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο ακούγεται από επίσημα χείλη. Στις πλέον υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας (Πλ.Βικτωρίας, Νεάπολη, Εξάρχεια, Κυψέλη, Αγ.Παντελεήμονας) είναι συγκεντρωμένος ένας αρχιτεκτονικός θησαυρός κρυμμένος πίσω από χρόνια εγκατάλειψης και αδιαφορίας. Μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις περιοχές ήταν κάποτε (και όχι τυχαία) η αφρόκρεμα της πρώτης αστικής τάξης αυτής της πόλης. Τα κτίρια στο πανάκριβο Κολωνάκι είναι τα ίδια με αυτά σε αυτές τις περιοχές... ενώ αυτές οι περιοχές έχουν πολύ καλή ρυμοτομία (σίγουρα πολύ καλύτερη από πιο πρόσφατα προάστια) στα πρότυπα ευρωπαικών πόλεων.


Quote:
Το ζητούμενο είναι να περιοριστεί η χρήση του αυτοκινήτου.
Πώς θα γίνει αυτό;
Πιστεύω με τον συνδυασμό των μέσων μεταφοράς. Τραμ, μετρό, λεωφορεία που πρέπει να αναβαθμιστούν. Και βέβαια ποδηλατόδρομοι και πεζοί. Τα κέντρα των πόλεων είναι για τους πεζούς και τους ποδηλάτες, δεν είναι για τα αυτοκίνητα.


Επιτέλους το τραμ μπαίνει πάλι στην ατζέντα της κυβέρνησης....


Επίσης και από την κ.Μπιρμπίλη όσο και από τον κ.Ραγκούση φαίνεται να υπάρχουν εξελίξεις στο μέτωπο του περιφερειακού σχεδιασμού για την διαχείριση των απορριμάτων της Αττικής, την μεγαλύτερη περιβαλλοντική βόμβα στην Αττική. Για να δούμε αν θα καταφέρουν κάτι. Μετά τη χτεσινή συνάντηση με την ΕΣΔΚΝΑ φαίνεται ότι πάμε σε σχέδιο ΧΥΤΥ αντί για ΧΥΤΑ και την άμεση κατασκευή εργοστασίων μηχανικής ανακύκλωσης απορριμάτων (απαραίτητη προϋπόθεση για την λειτουργία ενός Χ.Υ.Τ.Υπολειμμάτων) ανεξάρτητα από τα Κ.Δ.Α.Υ. της ανακύκλωσης.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2276
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Τρία posts μεταφέρθηκαν στο topic για το Ελληνικό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sun Nov 15, 2009 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Ξεκινηστε τα πρωτα κλικ...
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01643.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01656.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01646.jpg
Που ειμαστε? Στην Αθηνα και λεγοντας Αθηνα δεν εννοουμε προαστια αλλα Δημο Αθηναιων. Ειναι το αλσος Προμπονα, μια περιοχη φανταζομαι εντελως αγνωστη στους περισσοτερους ,που βρισκεται στην Ριζουπολη. Εδω βρισκοταν το φυτωριο του δημου ο χωρος ειχε εγκαταληφθει αλλα τωρα αναπλαθεται. Ενας πανεμορφος χωρος και πνευμονας πρασινου , οπου αν βρεθεις εδω ξεχνας οτι εισαι στην Αθηνα.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01644.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01645.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01647.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01648.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01649.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01650.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01651.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01652.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01653.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01654.jpg
Σας παραθετω και το σχετικο link του δημου Αθηναιων για περισσοτερες πληροφοριες
http://www.cityofathens.gr/el/node/9365
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 658

PostPosted: Sun Nov 15, 2009 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες φώτο pindos από μία όαση στην καρδιά της Αθήνας. Βλέπω στις τελευταίες φώτο ότι έχουν ξεκινήσει και τα έργα ανάπλασης.
Το πάρκο αυτό το είχα ανακαλύψει τυχαία πριν 10 χρόνια όταν επισκεπτόμουν συχνά για προπόνηση και σχολικούς αγώνες το γειτονικό κλειστό του Απόλλωνα (κάτοικος της αρκετά ευρύτερης περιοχής είμαι άλλωστε) και ήταν μέσα στην εγκατάλειψη και κλειστό τις περισσότερες ώρες της ημέρας ως φυτώριο που ήταν.
Πάντως η συγκεκριμένη περιοχή ίσως έχει τις δυνατότητες να μετατραπεί σε μία από τις ομορφότερες γειτονιές του Δήμου Αθηναίων με εντυπωσιακά ποσοστά πρασίνου αλλά έχει πέσει τόσα χρόνια θύμα επιτήδειων και πολιτείας με κατασκευή αυθαιρέτων κτισμάτων, διεκδικούμενες εκτάσεις σε χρόνιες δικαστικές διαμάχες, κομμάτι της περιοχής εκτός του σχεδίου πόλεως κ.α. Μην ξεχνάμε ότι στην περιοχή υπάρχει η ανοιχτή αδιαμόρφωτη κοίτη του Ποδονίφτη, καταπατημένη σε κάποια σημεία αλλά ελεύθερη στο μεγαλύτερο τμήμα της που μπορεί να αποτελέσει μία καταπράσινη λωρίδα πρασίνου στην περιοχή.
Επίσης από την άλλη πλευρά της έκτασης είναι και ο τεράστιος χώρος της πρώην δισκογραφικής COLUMBIA που οι ιδιοκτήτες του θέλουν να μετατρέψουν μέρος του σε κτίριο γραφείων με μεγάλους αδόμητους χώρους πρασίνου και το μουσείο ελληνικής δισκογραφίας αλλά
οι "αγανακτισμένοι" πολίτες έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη ζητώντας την ακύρωση των σχεδίων και την απαλλοτρίωση όλου του χώρου.


Τα συγχαρητήρια και για αυτό το έργο αλλά και για άλλα έργα του Δήμου στην περιοχή (όπως το νέο πάρκο στην πρώην Θερμίδα στη Ριζούπολη, η διαμόρφωση χώρων πρασίνου σε μικρές ιδιοκτησίες του δήμου σε Άνω Πατήσια, Λαμπρινή, η έναρξη εργασιών αποκατάστασης στη βίλα Κλωναρίδου στα Πατήσια δίπλα στο πάρκο Φιξ κ.α.) αλλά και για την γενική καλή εικόνα της περιοχής από καθαριότητα, φωτισμό, ανακύκλωση, συντήρηση πρασίνου κτλ θα πρέπει να δοθούν στο πρόεδρο του 5ου διαμερίσματος κ. Γελαδάκη, ο οποίος αποτελεί φωτεινή εξαίρεση στην γενικότερη μέτρια εικόνα της δημαρχίας Κακλαμάνη.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόπερσι, η συγκεκριμένη περιοχή, από τον Περισσό στο "σπίτι του Λαού" μέχρι και το γήπεδο του Απόλλωνα, είχε δοθεί σαν εξαμηνιαίο θέμα για το μάθημα του Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού 9 της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ. Το θέμα ήτανε, ασφαλώς, Αστικός Σχεδιασμός στην περιοχή Περισσού-Ριζούπολης, και περιλάμβανε μεταξύ άλλων τη δημιουργία κατοικιών για 1000 άτομα, τη δημιουργία δημόσιων-κοινόχρηστων χώρων, την ανάδειξη του ρέματος του Ποδονίφτη και τη δημιουργία χώρων πρασίνου, το σχεδιασμό των υποδομών (με απαράιτητη τη δημιουργία πεζο-ποδηλατοδρόμων). Απαραίτητη κρινόταν και μια ενασχόληση με όλη την περιοχή συνολικά και να προταθούν αναπλάσεις και νέες χρήσεις για την περιοχή.
Περιττό να σας πω ότι μερικές από τις λύσεις των σπουδαστών ήτανε πάρα πολύ καλές, ενώ άλλες ήτανε απλά καλές, αλλά σίγουρα καλύτερες από κάτι σχέδια που βλέπουμε να υλοποιούνται κατά καιρούς.
Είναι θετικό πάντως, που αρχίσανε να ασχολούνται με την περιοχή και πέρα από το επίπεδο ασκήσεων της Σχολής Αρχιτεκτόνων...
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2387
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Nov 18, 2009 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου(στο Forum) διάβασα για το πόσο πιο γρήγορα αποπληρώνεται το κόστος της Αττικής Οδού απο ότι υπολογιζόταν.
Σε συνδιασμό με αυτό που έλεγε ο Σουφλιάς για κατασκευή Μετρό με τα έσοδα απο την Αττική Οδό,έκανα την εξής σκέψη:
Μια ολοκληρωμένη πρόταση για την Αθήνα που θα περιλαμβάνει και τα ΜΜΜ και τα αυτοκινητα,και θα έχει ως στόχο την πλήρη ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς και την πλήρη ανάπτυξη των κλειστών αυτοκινητοδρόμων(μέσα και γύρω απο τον αστικό ιστό).
Για μετρό και τραμ νομίζω ότι δεν χρειάζεται να ειπωθεί κάτι παραπάνω,το τι πρέπει να γίνει είναι λίγο πολύ στάνταρ.

Οσο για τους Αυτοκινητοδρόμους ,εκτός απο την Αττική Οδό και τις προεκτάσεις της ,και τον Περιφερειακό Υμηττού(όπως περίπου στο πλάνο Σουφλιά,):
1)Απαραίτητο είναι να γίνει ο Κηφισός 4 λωρίδες σε όλο του το μήκος(και κάποιες αλλαγές στους κόμβους του).
2)Η παραλιακή να γίνει με κόμβους σε όλο της το μήκος
3)Να ολοκληρωθεί ο Περιφερειακός Αιγάλεω και με την Λεωφόρο Σχιστού να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος εως τον Πειραιά
4)Τέλος κάπου είχα ακούσει για συνεχόμενο δρόμο που θα ενώνει την Συγγρού με την Μεσογείων.Δεν γνρίζω αν στην Μεσογείων μπορούν να γίνουν κόμβοι.

Όλοι αυτοί οι δρόμοι(και μόνο αυτοί,ίσως και ο δακτύλιος του κέντρου) έχοντας τις προδιαγραφές της Αττικής οδού,θα έχουν διόδια (με κάποια λογική χρέωση,όχι 2,70)με συνδρομές.
Οπότε φανταστείτε τα κάποιες εκατ. αυτοκίνητα της πρωτεύουσας πόσα έσοδα 8α φέρουν.Όλοι θα είναι αναγκασμένοι να είναι συνδρομητές.Αυτά τα έσοδα θα χρησημοποιούνται για
1)τις αποπληρωμές των δανείων για την κατασκευή των δρόμων και τις κατασκευές των ΜΜΜ.
2)για την συντήρηση όλων αυτών
3)Για την επιδότηση των εισητηρίων των ΜΜΜ
4)Για την συντήρηση(λακούβες κυρίως),των δρόμων όλης της πόλης
Βέβαια και το κράτος πρέπει να συνεισφέρει σε αυτο το ταμείο διότι και οι Αθηναίοι πληρώνουν φόρους και έχουν μερίδιο.
Όσο για το πως θα γίνονται οι χρεώσεις,φυσικά όχι με την κλασική είσπραξη στις εισόδους,η τεχνολογία έχει προχωρήσει και δίνει λύσεις.

Με απλούς υπολογισμούς αν τα αυτοκίνητα στην Αθήνα είναι 2 εκατ. με μια συνδρομή των 20 ευρώ το μήνα,τα ετήσια έσοδα είναι γύρω στο μισό δις,σε ορίζοντα δεκαετιών δεν είναι δύσκολο να αποπληρωθούν τα δάνεια.Βέβαια αυτά είναι λίγο μπακάλικα,απλές σκέψεις.
Εγώ πάντω 20 ευρώ ,και 30, θα τα έδινα κάθε μήνα για να έχω αυτούς τους δρόμους με προδιαγραφές Αττικής οδού και ένα ολοκληρωμένο δίκτυο ΜΜΜ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed Nov 18, 2009 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Μα και τώρα τα δίνεις σε χαμένο χρόνο στις μετακινήσεις και περισσότερη βενζίνη που καταναλώνεις.. Το θέμα είναι ειδικά στη γραμμή 4 που έχει ειπωθεί ότι θα χρηματοδοτηθεί με αυτό τον τρόπο, γιατί τα πράγματα δε τρέχουν πιο γρήγορα και υπάρχει αυτή η στασιμότητα..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 35, 36, 37  Next
Page 20 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr