stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 392, 393, 394  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ε,κάπως έτσι, αλλά με φωτισμό και μπάρες στα πλάγια, είπαμε. Να γίνει κάτι σωστό, όχι μισές δουλειές. Γιατί με ΛΕΑ αυξάνει σημαντικά το κόστος, λόγω αποζημιώσεων, ασφαλτικών, υποδομής, λειτουργίας μηχανημάτων και πληρωμών εργατών και οδηγών.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 775
Location: Greece

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως το ανάφλυφο και φυσικά η ήδη κακιά και παλιά χάραξη του δρόμου σε όλο το μήκος μέχρι το Άκτιο ή τη Λευκάδα δεν επιτρέπει τη βελτίωση της ήδη υπάρχουσας οδού για την κατασκευή μιας τουλάχιστον αξιοπρεπής οδού. Η κατασκευή νέας οδού που φαίνεται πολύ λογική και αναγκαία λύση. Τώρα όσον αφορά αν θα γίνει αυτοκ/μος πάλι δε μου φαίνεται υπερβολή ότι θα γίνει αυτοκ/μος γιατί όντως αν κοιτάξουμε στο (άμεσο) μέλλον συνδέονται περιοχές με έντονη κίνηση ειδικά το καλοκαίρι, μέσω της Λευκάδας που συνεχώς εξελίσσεται και αναδύεται τουριστικά, το αεροδρόμιο που μπορεί να τύχει καλύτερης μεταχείρησης στο μέλλον και μπορεί να εξυπηρετεί και την Ηγουμενίτσα καλύτερα απ'ότι μέσω Ιωαννίνων προς νότια-δυτική Ελλάδα, μετά δε και την ολοκλήρωση των βελτιώσεων της Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας οι οποίες αν κι είναι υπό μελέτη μπορεί να ολοκληρωθούν και πιο γρήγορα απ'τον Αμβρακία-Άκτιο γιατί κατά διαπίστωση η Δυτ. Ελλάδα με το τι γίνεται με τα μεγάλα έργα είναι για τον π...τσο. Ούτε ιονία θα δούμε ούτε σύνδεση με Άκτιο, το ένα συναγωνίζεται με επιτυχία το άλλο στις καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση και ΛΕΑ να μην είχε δεν θα τα άσχημο αλλά για μερικά εκατομμύρια ευρώ δε θα μουν της γνώμης των μισών έργων που θα ξηλωθούν αργότερα για να ανασκευαστούν. Όπως ο Κορίνθου-Πατρών.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ο πιό πλήρης χάρτης του έργου που έχω βρει:

http://www.capital.gr/related_files/xartis100909.pdf

Στο πρώτο κομμάτι ειδικά ακολουθείται εντελώς νέα χάραξη. Λίγο μετά το βόρειο άκρο της Παράκαμψης Αγρινίου μπαίνει αριστερά, ανεφαίνει στην Κατούνα για να βγει στον Αμβρακικό πάλι στο Λουτράκι.

Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά ορθολογικοποιείται η παλιά χάραξη με τα αδικαιολόγητα Sακια και η επόμενη μεγάλη αλλαγή είναι στο ύψος της Βόνιτσας όπου αντί να ανέβει και να κατέβει το παραλιακό βουνό πάει από πίσω του.

Δεν ξέρω πως θα χωρέσουν βέβαια δρόμο 2+2 δίπλα στο αεροδρόμιο αλλά βλέπουμε.

Όσο για το άρθρο της Capital που αναφέρθηκε σε προηγούμενη σελίδα μέσω σχολίου σε άλλο blog, το παραθέτω εδώ ολόκληρο.
http://www.capital.gr/News.asp?id=810252
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως για το θέμα του δρόμου από Αμβρακία προς Ακτιο θα ήθελα να συμφωνήσω με το φίλο που το έθεσε σε σωστή βάση και αυτό είναι πως δεν πρέπει να κατασκευάζονται έργα για το σήμερα αλλά και για 20 χρόνια μετά.
Εχω επιχείρηση στη Λευκάδα εδώ και 13 χρόνια και χρόνο με το χρόνο με αποκορύφωμα φέτος η κίνηση μεγαλώνει και το οδικό δίκτυο δεν επαρκεί .
Να πω την αλήθεια αν έμενα στην Αθήνα και γνώριζα τον δρόμο για Λεύκάδα δεν θα ξεκινούσα να κάνω διακοπές εκεί.
Ειδικά το κομμάτι αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

Aυτο που γινεται με τη Λευκαδα πλεον εχει καταντησει αρρωστια. Μου ειπαν φετος οτι τον Αυγουστο στη Λευκαδα εκαναν δυομιση(!!!) ωρες απο την πολη της Λευκαδας μεχρι το Πορτο Κατσικι , σε ενα συνεχες μποτιλιαρισμα. Ο κακος χαμος γινεται το πολυ για 45 μερες απο 15 Ιουλιου(και ουτε) μεχρι τελος Αυγουστου. Διανυστε το Αμφιλοχια-Ακτιο και Λευκαδα τωρα , το χειμωνα και την Ανοιξη και ελατε να μιλησουμε για αυτοκινητοδρομο, διπλες λωριδες , ΛΕΑ και διαζωματα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αλλά πες μου ένα άλλο μερος που δεν γίνεται το ίδιο πράγμα...
Φέτος ήμουν στη Ρόδο και είχαν υπό κατασκευή δρόμο με jersey που ξεκίναγε από την πόλη και πήγαινε νότια. Και εκεί φαντάζομαι το καλοκαίρι έχουν πρόβλημα, το χειμώνα θα βολεύονταν με 1+1 και καλά χαρακτηριστικά.
Αντίστοιχα πήγαινε στη μισή Ελλάδα.

Επί του συγκεκριμένου δρόμου έχει πολύ μικρή κίνηση εκτός των άλλων και λόγω του ότι είναι πολύ άσχημος. Θεσπρωτιά Κέρκυρα δεν περνάν απο κει και κ΄΄ανουν 50 χλμ παραπάνω μέσω Άρτας για να αποφύγουν τις στροφές.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Στη Ροδο μιλας για το Ροδος-Λινδος ,προκειται για δρομο σφαγειο και θελει οπωσδηποτε παρεμβασεις με jersey. Oι μεθυσμενοι σ'αυτον τον δρομο καθε βραδυ ειναι αμετρητοι. Παντως ο δρομος για Πρεβεζα και Λευκαδα σιγουρα δεν μπορει να παραμεινει ως εχει, απλα μιλαω για ορθολογικοποιηση δαπανων ,τι ακριβως χρειαζεται να φτιαξουμε. Επι τη ευκαιρια εβγαλα και λαυρακι στην Ελευθεροτυπια
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=81988
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι παιδιά με όλο τον σεβασμό, δεν έχετε πραγματικά ζήση φρακαρισμένους δρόμους στην Ελλάδα ! Και αν, είναι πολύ σπάνιες εξαίρεσης,
κάνω 32 χιλιόμετρα (30,4 χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρομους A59 - A559 - Α3 - A1) από το σπίτι μου (Νοτιοανατολική Κολωνία) μέχρι την δουλειά μου (Βόρεια Κολωνία) το ελάχιστο είναι 60 λεπτά και το maximum φτάνει 2,5 ώρες.
Ο Νομος Κολωνίας έχει 4,6 Εκατομμύρια πληθυσμό, σε μια ακτίνα 200 χιλιομετρων ζούνε 52.000.000 άνθρωποι.
Και 23:00 η ώρα να κανεις δρομολόγιο η πιθανότητα να φρακάρεις είναι μεγάλη.
Η Φωτογραφίες από κάτω είναι η καθημερινότητα και όχι η εξαίρεση στον δακτύλιο τις Κολωνίας.
http://www.n24.de/media/import/dpaserviceline/dpaserviceline_20080314_09/Osterreisewelle_17166584originallarge-4-3-800-0-199-2026-1717.jpg
http://static.rp-online.de/layout/showbilder/35294-A1_bei_koeln_ddp2.jpg
http://static.rp-online.de/layout/fotos/ddp_0175B0001F5BFA1B4a4468fb040d.jpg

επισκεπτιτε την σελίδα του ADAC (www.ADAC.de), Γερμανική οδική βοήθεια (17.000.000 μελόι) δεν περνάει μέρα που να μην έχει τον δακτύλιο κόκκινο (φρακαρισμένο)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίοι δρόμοι, με τη μηχανή ανάμεσα πας χαλαρά με 100...
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 12:26 am    Post subject: Reply with quote

μετά ταξιδεύεις 12 μήνες με το Metro και προαστιακό Laughing ,
καλε μου φιλε Prevezane, δυστυχώς δεν μπορείς να κανεις τίποτα δεν υπάρχει τετραγωνικό μετρο που να μην καταγράφεται και τους έχεις διπλα σου, και τώρα θα εγκαταστήσουν άλλες 17 Κάμερες που δεν διακρίνεις ότι σε βγάζει φωτογραφία:
http://www.delijo.de/blog/wp-content/uploads/blitzer_2.jpg
http://www.autobild.de/ir_img/58171253_c4daf8d643.jpg
http://www.scdb.info/blog/uploads/technology/arag_gebaude_300dpi.jpg
λένε ότι η βιντεοσκόπηση δεν χρησιμοποιείτε για παρακουλουθήσει παραβίασης, αλλα μονο η Φωτογραφικές Κάμερες, αλλα το παράξενο είναι ότι όλη η Κολωνία ξέρει ότι μόλις τρέξει λίγο παραπάνω έχει την αστυνομία διπλα η ένα γράμμα στο γραμματοκιβώτιο με έναν λογαριασμό.
Καταργήθηκε η Stasi (μυστική υπηρεσία ανατολικής Γερμανίας) α μπα , δεν νομίζω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 8:40 am    Post subject: Reply with quote

Draminos wrote:
Όχι παιδιά με όλο τον σεβασμό, δεν έχετε πραγματικά ζήση φρακαρισμένους δρόμους στην Ελλάδα ! Και αν, είναι πολύ σπάνιες εξαίρεσης,
κάνω 32 χιλιόμετρα (30,4 χιλιόμετρα σε αυτοκινητοδρομους A59 - A559 - Α3 - A1) από το σπίτι μου (Νοτιοανατολική Κολωνία) μέχρι την δουλειά μου (Βόρεια Κολωνία) το ελάχιστο είναι 60 λεπτά και το maximum φτάνει 2,5 ώρες.
Ο Νομος Κολωνίας έχει 4,6 Εκατομμύρια πληθυσμό, σε μια ακτίνα 200 χιλιομετρων ζούνε 52.000.000 άνθρωποι.
Και 23:00 η ώρα να κανεις δρομολόγιο η πιθανότητα να φρακάρεις είναι μεγάλη.
Η Φωτογραφίες από κάτω είναι η καθημερινότητα και όχι η εξαίρεση στον δακτύλιο τις Κολωνίας.
http://www.n24.de/media/import/dpaserviceline/dpaserviceline_20080314_09/Osterreisewelle_17166584originallarge-4-3-800-0-199-2026-1717.jpg
http://static.rp-online.de/layout/showbilder/35294-A1_bei_koeln_ddp2.jpg
http://static.rp-online.de/layout/fotos/ddp_0175B0001F5BFA1B4a4468fb040d.jpg

επισκεπτιτε την σελίδα του ADAC (www.ADAC.de), Γερμανική οδική βοήθεια (17.000.000 μελόι) δεν περνάει μέρα που να μην έχει τον δακτύλιο κόκκινο (φρακαρισμένο)



καλα και γιατι ολο λεμε ποσο χαλια ειναι η Ελλαδα και το κυκλοφοριακο κλπ?δεν βλεπουμε τι γινεται στην "πολιτισμενη" ευρωπη?
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Εκθέτουμε απόψεις,μια χαρά. Απλά το Αμβρακία-Άκτιο δε μπορεί να γίνει με τίποτα λιγότερο από 2+2 με διαχωριστικό,φωτισμό Α/Κ κλπ. Θα είναι δρόμος για τα επόμενα 50-60 χρόνια, όπως ήταν και είναι ο σημερινός. Για την εποχή του ο σημερινός ήταν μια χαρά, αλλά εδώ και πολλάάά χρόνια είναι πολύ επιεικώς απαράδεκτος. Κατασκευάζοντας ένα νέο δρόμο με 1+1 και μεγάλο έρεισμα απλά θα είναι καλός για τα επόμενα 10 χρ΄'ονια. Η κίνηση θα αυξηθεί κατακόρυφα με την κατασκευή της Ιόνιας οδού και με την ολοκλήρωση της Εγνατίας τώρα. Μην εθελοτυφλούμε.
Είδαμε τί έγινε με την παρεάδοση της Γέφυρας και τα αυτοκίνητα με τον κατσικόδρομο δεν είχαν πού να πάνε.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
καλα και γιατι ολο λεμε ποσο χαλια ειναι η Ελλαδα και το κυκλοφοριακο κλπ?δεν βλεπουμε τι γινεται στην "πολιτισμενη" ευρωπη?


Γιατί Άγγελε εμείς η Έλληνες αυτή είμαστε, υπεύθυνη μέχρι να γίνουμε 40 είναι η Μαμά και από τα 30 αρχινά να είναι και το Κράτος, σπανια είμαστε η ίδιοι μας αυτή που φταίνε για κάτι.

Αν η Οδικές υποδομές στην Ελλάδα Θεωρηθούν χαλια τότε η Γερμανοί θα πρέπει να κάψουνε την Βουλή, πολύ θα ήθελα να ποστάρω κάποιες Φωτογραφίες από βόρεια Ευρώπη αλλα θα κούραζα το Forum ποιο πολύ με φιλοσοφίες.

Αλλα ας αναφέρω κάποια Παραδείγματα, στην Εθνική Οδός 12 από Νέα Ζίχνη για Σέρρες όταν πηγαίνω με 150 είναι χαλια, το Οδόστρωμα έχει πολλά αλλόκοτα, Ο ξάδερφος μου (Πολιτικός Μηχανικός από Δράμα) μου είπε ότι η Εργολάβοι μπορούν μονο στα Υλικά να βγάλουν Κέρδος και έτσι βάζουν λίγο παραπάνω Χώμα στο Μίγμα (δεν κατέχω και το αφήνω έτσι).
Αν αλλα στον ίδιο Δρόμο τηρήσω τα Όρια του Νομου, ο Δρόμος είναι υπέροχος, 12-13 μετρα φάρδος, Ούτε μια απότομη Στροφή, ωραίες μεγάλες Διασταύρωσης από τις οποιες πολλές είναι ΦΩΤΙΣΜΕΝΕΣ, άρα το πρόβλημα δεν είναι ο Δρόμος αλλα εγώ που θέλω κάτι παραπάνω.

A2, κατασκευάστηκε σε μικρό χρονικό διάστημα, όλη η Βόρεια Ελλάδα παραπονιέται το ποσο άργησε, ένταξη... αν κάποιος πιστεύει ότι αλλου γίνονται ποιο γρήγορα αυτά τα Έργα ζει σε μια Ουτοπία.
παρακουλουθιστε ποτε τελειωναν Έργα γρήγορα, συνήθως όταν κυβερνούσαν Δικτάτορες (Adolf Hitler, Μουσολίνι, Franco, Παπαδόπουλος).

A1, δεν ξέρω τι είναι το Χαλι τις, η Αλήθεια είναι ότι η Μαδρίτη δεν έχει έναν Αυτοκινητόδρομο αλλα μονο Ταχείες Οδούς.

Εκτος Αθηνας και δυο τρις μεγαλούτσικες Πόλεις η Ελλάδα είναι σε σχέση με άλλες χώρες E.E. άδεια, καινή, εγκατελειμένη...
και όμως απαιτούν ακόμα και στο Νευροκόπι Αυτοκινητόδρομο,
Χαίρομαι τρελα για αυτά που γίνονται, αλλα όλη το ξέρουμε ότι δεν είναι αναγκαία,
δηλαδή αν έχω μια μέσον ορος ταχύτητα 80 στα Ταξίδια μου δεν φτάνουνε ????
Φτάνουν αλλα ο κάθε Έλληνας θέλει Αυτοκινητόδρομο με Κόμβο στα 5 Λεπτά. Ποσα Αυτοκίνητα είναι δηλωμένα στο Νομο Ροδόπης, στο Νομο Ηλίας, στο Νομο Καρδίτσας, είναι γελοίοι αριθμοί.

Πάρτε έναν Χαρτί και δείξτε μου Χωρα με 12.000.000 πληθυσμό και παρόμοιο ανάγλυφο να έχει τόσα Χιλιόμετρα Αυτοκινητόδρομο όπως η Ελλάδα, ναι μπράβο εκτος Βελγίου και Ολλανδίας (χώρες με Βουνά 30 μέτρον) κανένας στον Πλανήτη. Ρίξτε μια Ματια στην πλουσιότερη Χωρα του Πλανήτη, στην Νορβηγία (καλά που δεν ζούμε εκεί) η στην Σουηδία, που είναι η Αυτοκινητόδρομοι η πολύ ???

Είμαι 41 χρόνον δεν πίστευα ποτε οτε θα τρυπηθεί η Πίνδος έτσι τέλεια όπως έγινε, το θεωρούσα απίθανο, γιατί η ίδια η Ελβετία που θεωρείτε κεντρικός κόμβος στην Ευρώπη τρύπησε τις Alpes μονο μια φορα, όλη η Δρόμοι τους πάνε μέσα στις Χαράδρες παράλληλα με αυτές και όχι κάθετα.

Αναφέρουν κάποιοι το ποσο θα διαμορφωθεί στο μέλλον το κυκλοφοριακό, δεν νομίζω να υπάρχει πλέον η τρελή ανάπτυξη, στις Βόρειες Χώρες η Πόλεις με μεγάλο πληθυσμό έχουν μείωση δηλωμένων Αυτοκινήτων.

ένταξη ρε παιδιά και εγώ θέλω στην Δράμα Αυτοκινητόδρομο, γιατί να μην αναπτυχθεί δηλαδή η Δράμα που έχει ποσοστιαία τους περισσοτερους Μετανάστες από κάθε άλλη Ελληνική περιοχή, Έχει τις καλύτερες προϋπόθεσης Χιονοδρομικού Κέντρου, Η χιονοτριπα έχει 12 Μήνες χιόνι, Η Ελάτεια είναι το ίσος σπουδαιότερο παρθένο Δασος, γιατί να αναπτυχθεί η Λευκάδα ο Πύργος η Κυπαρισσία ?
Θα μπορούσαμε ατέλειωτα να κάνουμε τέτοιου είδους Συζήτησις,
Να είμαστε ευχαριστημένη με την Έξυπνη πολιτική που κάνανε η Κυβέρνησις μας τα τελευταία 20 χρονια, και λίγο ταπεινότητα θα μας έσωνε και το Βυζάντιο.

συνεχεια η περισσότερη κατακρίνουν τις Αρχές, βρισίματα Αντιπολίτευσης, Κυβέρνησις, εγώ πάντα αναρωτιέμαι εσύ τι έχεις κάνει ? τι ? Η ΧΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ

Όλα ότι αναφέρω δεν τα γράφω με καμια κακια η σκοπό να θίξω, είναι άποψης και όχι επίθεσης με κακή έννοια
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
A1, δεν ξέρω τι είναι το Χαλι τις, η Αλήθεια είναι ότι η Μαδρίτη δεν έχει έναν Αυτοκινητόδρομο αλλα μονο Ταχείες Οδούς.

Εκτος Αθηνας και δυο τρις μεγαλούτσικες Πόλεις η Ελλάδα είναι σε σχέση με άλλες χώρες E.E. άδεια, καινή, εγκατελειμένη...


τα ειπες ολα μεγαλε.. Very Happy Cool
σπανια ακουγονται αυτα πουλες..θετικα δηλαδη για την Ελλαδα και αρνητικα για αλλες ευρωπαικες χωρες..ο κανονας ειναι να βριζουμε τη χωρα μας και να ευλογουμε την υπολοιπη Ευρωπη...

αληθεια δεν εχει αυτοκινητοδρομο η μαδριτη?

Rolling Eyes Shocked

και γιαυτο κανουμε τους δρομους στην Ελλαδα..για να φυγει κανα δυο εκατομμυρια απο την Αθηνα και να μην εχουμε το σημερινο υδροκεφαλο κρατος...πχ τα Ιωαννινα ηδη ανεβασανε παρα πολυ την αγορα τους και θα δημιουργηθουν επιχειρησεις εκει..τωρα με την Εγνατια...
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 4:08 pm    Post subject: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Reply with quote

Φιλοι μου γεια σας ,
Διαβασα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της 13.09.09 απο την κ.ΧΑΡΑ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ σχετικα με τις συραγγες ΠΑΝΑΓΙΑΣ-ΓΡΕΒΕΝΩΝ ενα κατα τα αλλα ενδιαφερον αρθρο (αλλα ας αφησω τα αρνητικα μου σχολια για τον τροπο διαχειρησης του δημοσιου χρηματος) οτι οι συραγγες ειναι
ΠΑΝΑΓΙΑΣ 6,3 χμ,
ΒΑΛΑΝΙΔΙΩΝ 10,0χμ,
ΚΟΙΛΩΜΑΤΟΣ-ΚΑΡΑΤΖΑ 8,2χμ, και
Υπολοιπα Τμηματα 12,5χμ.
Αν θυμαμαι καλα (λογω ...... ηλικιας, πιθανον να εισαστε ολοι σας παιδια μου!!!!!!!!) στις προηγουμενες σελιδες, δεν αναφερατε τοσο μεγαλες συραγγες.
Εχω την ενρυπωση οτι εχει ενωσει πολες μικροτερες και ομαδοποιησει αυτες.
Ειναι ετσι???????
Χαιρετω, και ευχαριστω για τα ωραια νεα που δαβαζω καθε τοσο.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 415
Location: Λακωνία

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Μιας και χθες είχα ελεύθερο χρόνο έκανα μια βόλτα στη παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων για ένα update...
Τα πράγματα είναι όπως τα είπα μέσες άκρες...

Σε όλο σχεδόν το μήκος έχει πέσει και η τελευταία στρώση ασφάλτου:
http://www.imageshack.gr/files/fagnk2xpkdzb9ay80bis.jpg
Μάλιστα έχουν κάνει και πάρα πολύ καλή δουλειά. Με ταχύτητα 100km/h δεν καταλάβαινα ανωμαλίες στο οδόστρωμα.

Τα cut&cover έχουν ολοκληρωθεί όλα. Στο τελευταίο εκκρεμεί η ασφαλτόστρωση καθώς και το συμμάζεμα των χωμάτων ώστε να σκεπαστεί:
http://www.imageshack.gr/files/8ce69tvolgwpv96hso76.jpg

Η τοποθέτηση των προστατευτικών μπαρών έχει ολοκληρωθεί:
http://www.imageshack.gr/files/rbqh6d4xxwg81lmgdava.jpg

Σχετικά πίσω έχει μείνει το ημιστέγαστρο...
http://www.imageshack.gr/files/xxavxep6dmqy3gjhk8yn.jpg (νότια είσοδος)
http://www.imageshack.gr/files/3vag9jbajpiu3apgk9n1.jpg (βόρια είσοδος)

Και τέλος ο κόμβος εισόδου (από τη πλευρά της Σπάρτης) στο νέο τμήμα:
http://www.imageshack.gr/files/iiv1mhoxi8pilgwxhiv5.jpg


Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν βλέπω να τοποθετούν φωτισμό μέσα στα cut&cover.
Λογικά δε πρέπει να βάλουν...; Rolling Eyes
Ειδικά σε δύο από αυτά είναι αρκετά μεγάλα ώστε να το απαιτούν θα έλεγα.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2278
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

@ Agg3los: Είσαι πολύ απόλυτος σε ένα δίλημμα, για το οποίο παραστάσεις έχεις προφανώς μόνο ως προς τη μία (ελληνική και ασφαλώς συναισθηματικά φορτισμένη) πλευρά του. Ο κύριος λόγος που με έκανε να γράψω αυτό το σχόλιο είναι οτι επαναλαμβάνεις διαρκώς την ίδια άποψη, με μία απολυτότητα που τείνει να ενοχλεί - τουλάχιστον εμένα, δεν μιλώ για άλλους. Όποια απάντηση έχεις, δεκτή, απλά σε παρακαλώ να τη γράψεις στο topic "Η ζωή στην Ελλάδα & στο Εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά", κάνοντας quote την παρούσα παράγραφο.

Ο δεύτερος λόγος που γράφω το παρόν σχόλιο (κάνοντάς το έστω και οριακά εντός θέματος) έχει να κάνει με αυτό που γράφτηκε σχετικά με τη Μαδρίτη. Εκτός κι αν αναφερόμαστε στη Μαδρίτη του Ουζμπεκιστάν (ναι, υπάρχει!), ασφαλώς και η Μαδρίτη (η γνωστή) έχει αυτοκινητόδρομους. Είναι αστείο ακόμη και συγκρίνουμε το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (autovias & autopistas) της Μαδρίτης με αυτό της Αθήνας. Τόσο ως προς το πού σε πάει (απάντηση: παντού στην Comunidad de Madrid) όσο και ως προς το πώς πας εκεί (απάντηση: ποτέ δεν κόλλησα στην κίνηση, ανεξαρτήτως ώρας και μέρας).

Και για να προλάβω τον φίλτατο dramino που ίσως μιλήσει για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και όχι αυτοκινητόδρομους, οι αστικές autovias της Ισπανίας (τουλάχιστον όσες οδήγησα εγώ) συγκρίνονται ανετότατα με τους motorways ή highways των περισσοτέρων ευρωπαϊκών κρατών.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ChristosP
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 12
Location: Vasteras/Sweden

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 6:38 pm    Post subject: Αυτοκινητόδρομοi στην Ευρώπη Reply with quote

Αγαπητέ Dramine.

Ζω στη Σουηδία και ταξιδεύοw στην Ελλάδα κάθε χρόνο me αυτοκίνητο (τουλάχιστον 20 φορές κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 ετών). Φαίνεται να ερώτησes αν η Σουηδία έχει τόσο καλό οδικό δίκτυο ως Ελλάδα. Πρέπει να αστειεύεται βέβαια. Σκέψου πρώτα απ 'όλα ότι η Σουηδία είναι σχεδόν τέσσερις φορές μεγαλύτερη σε σύγκριση με την Ελλάδα με περίπου 9 εκατομμύρια άνθρωποι. Δεν είναι μόνο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων μεγαλύτερο από το ελληνικό, αλλά σε πολύ καλύτερη μορφή, καθώς, για παράδειγμα, με τα φώτα γύρω από τις πόλεις και τους αγωγούς κάτω από ορισμένες οδούς με θερμότητα για να λιώvει ο πάγος το χειμώνα ...

Προέρχομαι αρχικά από την Αμφιλοχία και είμαι εκεί και γύρω Λευκάδα / Πάργα κάθε καλοκαίρι. Dρόμοι όπως έχουμε εκεί, όπως ίσως γνωρίζετε, δεν υπάρχουν στη Δυτική Ευρώπη. Suxna μενw σε μικρά χωριά στη Γερμανία όταν ταξιδεύω με αυτοκίνητο (γιατί μισώ τa μεγάλο "stau" στin Autobahn). Traktors σε μικρά χωριά στη Γερμανία έχουν καλύτερους δρόμους από το υπάρχον Αμφιλοχία-Ακτίου ...

Και κάτι ακόμα. Πριν από πολλά χρόνια εργάστηκα στο Bergen της Νορβηγίας και ταξιδέua με το αυτοκίνητο μέσω του Όσλο. Ήταν σαν «Πίνδος»! Priv 5-6 χρόνια κατασκεύασav ένα νέο αυτοκινητόδρομο, με πολλές tounnels. Και τa αστείa πράγμαta είναι δύο: (1) Ο δρόμος τελιwse 5 μήνες πριν από την προθεσμία tου! (2) Το κόστος htav περίπου 30 εκατ. € λιγότερο από το αναμενόμενο, και oi κοινοπραξίa των κατασκευαστών επέστρεψε τα χρήματα sτην κυβέρνηση! Ginontai kai sthn Ellada auta?!
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 12:24 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά το ξέρουμε και ντρεπόμαστε πια που ζούμε στην Κολομβία της Ευρώπης. Και όσο μας τα γράφετε τόσο ντρεπόμαστε! Γιαυτό και γράφουμε και για κανα κωλοέργο για να ξεχνιόμαστε. (Γιαυτο υπάρχει και το stadia)

Καληνύχτα μας,
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 1:35 am    Post subject: Reply with quote

ε μα ελεος!!αυτο δεν περιμενα οτι θα το δω! Evil or Very Mad ζωα-οδηγοι κανουν μαζικα ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ στον αυτοκινητοδρομο χαλκιδα-σχηματαρι ωστε να βγουν στον κομβο προς βαθυ λογω της κινησης Shocked
http://news24gr.blogspot.com/2009/09/blog-post_1920.html

που ητανε η τροχαια να τους αφαιρεσει το διπλωμα δια παντος?? Mad

μπανανια πραγματικη...
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 3:01 am    Post subject: Reply with quote

Δεν ήθελα να προσβάλω ούτε την Ισπανία ούτε την Σουηδία, και η δυο μου είναι γνωστες και συμπαθητικές Χώρες,
Στο θέμα τον Οδικών Έργον, η Σουηδία έχει 1790 χιλιόμετρα Αυτοκινητοδρομους http://www.vv.se/ και κανένας δεν συγκρίνετε με την Εγνατία, Η Νορβηγία έχει μόλις 346 χιλιόμετρα Αυτοκινητοδρομους και δεν έχει διαφορετική ονομασία (riksvei) για Αυτοκινητόδρομο η απλή Οδός από ότι θυμάμαι. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6740478. http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Autobahnen_in_Norwegen
Φιλε Admin η Ισπανία έχει ένα σύστημα δυο διαφορετικών Δρόμων, όπως αναφέρεις υπάρχουν η Autopistas η οποιες κατατάσσονται σαν Αυτοκινητόδρομοι και η Autovias που κατατάσσονται σε Ταχείες Οδούς, Η Autopistas ονομάζονται AP και η Autovias Α, η Λεγόμενες Autovias (ταχείες οδούς) είναι συνήθως καλύτερες από ότι η Kraftfahrstrassen (Ταχεία Οδός) τις Γερμανίας, η Ισπανία τις κατατάσσει σαν Ταχείες Οδούς.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρονια έχει αλλάξει και συνεχίζει να αλλάζει τους ισόπεδους σε ανισόπεδους κόμβους η Ισπανία στις Autovias (Η οποιες είναι και χωρίς διόδια έναντι στις Autopistas)
ταξίδευα πολλά χρονια στην περιοχή Vigo (Galicia) όπου υπάρχουν ακόμα ισόπεδη κόμβοι, φαίνουνται και στο google earth.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 9:41 am    Post subject: Reply with quote

@Draminos: Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν παντού σούπερ-ντούπερ αυτοκινητόδρομοι κατά τη δική μου γνώμη. Και όντως, σαν πυργιώτης που είμαι, μπορώ να επαληθεύσω πως το κομμάτι Πύργος - Τσακώνα θα είναι σχεδόν άδειο από κίνηση, όπως και τώρα, 10 μήνες το χρόνο. Ακούγεται λοιπόν περιττός ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος σε κάτι τέτοιες περιοχές. Άκου όμως πως έχει η ελληνική πραγματικότητα: 2 πραγματικά μεγάλες πόλεις έχει η Ελλάδα: την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Οι περιοχές που απέχουν σημαντικά σε χρόνο ή/και κόπο από τις 2 αυτές πόλεις έχουν μαραζώσει εδώ και 40 χρόνια και αν δε γίνει κάτι για να αλλάξει η κατάσταση το φαινόμενο θα γίνει ακόμα χειρότερο. Ίσως δε μπορείς να συνειδητοποιήσεις πόσο σημαντικό είναι το θέμα. Θες να κάνεις κάποιες εξειδικευμένες εξετάσεις ή κάποια επέμβαση; Πρέπει να πας στην Αθήνα. Θες να παρακολουθήσεις κάποιο συνέδριο ή κάποια σειρά σεμιναρίων για να βελτιώσεις τη επαγγελματικά σου εφόδια; Πρέπει να πας στην Αθήνα. Θες να πας στο εξωτερικό αεροπορικώς; Πρέπει να πας στην Αθήνα. Θες να αγοράσεις εξοπλισμό για τη βιοτεχνία σου; Πρέπει να πας στην Αθήνα. Και φυσικά αν θες να αναπτυχθείς τουριστικά στην ηπειρωτική Ν.Ελλάδα από που θα πρέπει να προσελκύσεις κόσμο; Από την Αθήνα.
Η νότια Ελλάδα δυστυχώς είναι δορυφορική πλέον της Αθήνας, σχεδόν μια ενδοχώρα της. Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει σε Α ή Β βαθμό και για τη Βόρειο Ελλάδα με τη Θεσσαλονίκη (λογικά όχι τόσο έντονα). Και η ΒΔ Ελλάδα και αν ξέρει από απομόνωση... Άρα, μη νομίζεις πως είναι τόση πολυτέλεια η κατασκευή αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα, ακόμα και αν οικονομοτεχνικά είναι ασύμφοροι. Αλλιώς, ας μαζευτούμε όλοι σε 5 πόλεις το πολύ και ας δούμε τι θα γίνει. Είναι και αυτό μια λογική...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 865
Location: White River

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Draminos , αφου επιχειρηματολογησες ,παρε και το βιντεακι που μας εστειλε ο φιλος Gouperman και δειχτο εκει στους ηλιθιους Ευρωπαιους και πες τους "να ρε , και αυτοκινητοδρομους εχουμε και μαγκες ειμαστε" να παθουν συγκοπη.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
μπορώ να επαληθεύσω πως το κομμάτι Πύργος - Τσακώνα θα είναι σχεδόν άδειο από κίνηση, όπως και τώρα, 10 μήνες το χρόνο



θα αυξηθει η κινηση σιγουρα..με τον καινουριο δρομο....ετσι γινεται..σαν η εγνατια και την κινηση Ιωαννινα Θεσσαλονικη...με εναν καλο δρομο ολα κινουνται πιο γρηγορα...ειναι σαν τις αρτηριες του σωματος..που τρεφουν τα μελη μας...
Quote:
Φιλε Draminos , αφου επιχειρηματολογησες ,παρε και το βιντεακι που μας εστειλε ο φιλος Gouperman και δειχτο εκει στους ηλιθιους Ευρωπαιους και πες τους "να ρε , και αυτοκινητοδρομους εχουμε και μαγκες ειμαστε" να παθουν συγκοπη.

και οι νεοι αυτοκινητοδρομοι μας ,ειναι ισοι και καλυτεροι απο αρκετους ευρωπαικους..και η εγνατια και η αττικη οδος που πηρε πρωτο βραβειο ασφαλειας στην Ευρωπη..αλλωστε δεν ειναι ελληνικοι δρομοι μονο ειναι ευρωπαικοι..συμπαραγωγη ουσιαστικα με γαλλους γερμανους Ισπανους ελληνες κλπ...

ευρωπαικα δικτυα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 610

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Στο παρακάτω link ειναι η τελευταία εξαμηνιαία έκθεση για τον E-65 από την εταιρεία παραχώρησης. Λέει πολλά και ενδιαφέροντα (και ορισμένες φορές μη αναμενόμενα....)

http://www.kentrikiodos.gr/2ndgr.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 392, 393, 394  Next
Page 117 of 394

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr