View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 2:06 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Bεβαια χτιζεται billy8181. H καινουργια μεγαλη παραγκουπολη ,που θα ονομαζεται Σιδηροδρομικος σταθμος Αθηνων ή κεντρικος σιδηροδρομικος σταθμος Αθηνων ή Gare Centrale ή Central Station ή οπως αλλιως θες γιατι ιδιο χάλι θα'ναι. Και αν η χωρα απεκτησε ενα μουσειο ανταξιο της ιστοριας της ετσι αποκταει και εναν σταθμο ανταξιο των σιδηροδρομικων υποδομων της. |
+1
Εγκρίνω και επαυξάνω!
Από ό,τι γράφτηκε, ακυρώθηκε το σχέδιο/μελέτη ενός αρχιτέκτονα για ένα μεγάλο εντυπωσιακό σχέδιο στον σταθμό, οπότε θα καταλήξουμε με τα τριτοκοσμικά στέγαστρα που βάζουν στους σταθμούς του προαστιακού...
Παραγκούπολη κανονικά.
Να σημειώσω για την ιστορία ότι η μακέτα του σχεδίου που ακυρώθηκε έδειχνε ένα ημικυκλικό κτήριο στη θέση όπου είναι σήμερα περίπου ο σταθμάρχης και οι εξωτερικές (άθλιες) τουαλέτες του σταθμού ενώ επίσης έδειχνε ένα μεγάλο στέγαστρο πάνω από όλη την έκταστη του σταθμού το οποίο επίσης θα περιείχε μεγάλο χώρο στο πρώτο επίπεδο πάνω από τις αποβάθρες (δηλαδή ο σταθμός θα ήταν κυρίως ο όροφος πάνω από τις αποβάθρες και θα υπήρχε και ένα κτήριο γραφείων εκεί που είναι σήμερα ο σταθμάρχης). Από ό,τι κατάλαβα, τώρα απλά βάζουν αυτά τα άθλια πράσινα στέγαστρα σε στυλ Προαστιακού και μπορεί να φτιάξουν και τον σταθμό πάνω από τις αποβάθρες με σιδεροκατασκευή αλλά χωρίς την αρχιτεκτονική επιμέλεια, κοινώς θα γίνει τσαντίρι κανονικό... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:18 pm Post subject: |
|
|
Quote: | (...)Τα εγκαίνια του Προαστιακού Θράκης πραγματοποιήθηκαν σήμερα.(...)Στο σιδηροδρομικό δίκτυο μήκους περίπου 120 χιλιομέτρων, ο Προαστιακός ενώνει μεταξύ τους τις τρεις ακριτικές πρωτεύουσες της Θράκης, καθώς και τα κυριότερα ημιαστικά κέντρα των τριών νομών. Σε συνδυασμό και με τα καθημερινά διαπεριφερειακά δρομολόγια από Αθήνα και από Θεσσαλονίκη, τα 8 νέα δρομολόγια του νέου Προαστιακού Θράκης δημιουργούν ένα πλήρως αποδοτικό και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων.
Με χρόνους διαδρομής που δεν υπερβαίνουν τα 33 λεπτά για το τμήμα Ξάνθη - Κομοτηνή και τα 58 λεπτά για το τμήμα Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη, καθώς και με το χαμηλό κόμιστρο που ξεκινά από 0,80 ευρώ, το τρένο αναδεικνύεται πλέονσε κύριο μέσο μεταφοράς για τους πολίτες των περιοχών της Θράκης. |
http://www.xronos.gr/news/detail.php?ID=48799 και http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_10/09/2009_296877
Απο ποτε οχτω δρομολόγια τρένου την ημέρα γίνονται προαστιακός; Ποια η διαφορά, από την πρόταση ΄αυξάνονται τα δρομολόγια μεταξύ των πόλεων΄;
(η φωτογραφία είναι πραγματική; http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_8471.html) |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 8:35 pm Post subject: |
|
|
@Squirrel
1. Από τη στιγμή που έχουμε εκλογές σε 20 μερες
2. Από τότε που η λέξη "προαστιακός" πουλά στις τόπικες κοινωνίες σε σχέση με τα παλιά τρένα και ας γίνεται στις ίδιες γραμμές με τα ίδια τρένα (στη Θράκη ο Προαστιακός θα γίνεται με ΜΑΝ2000, οι μπλε Α/Α του ΟΣΕ).
Η φώτο στο troktiko δεν έχει καμία σχέση με την Θράκη. Είναι στους Αγ.Αναργύρους εκεί που χωρίζουν οι κανονικές γραμμές για Θεσσαλονίκη και οι μετρικές (εγκαταλελλειμένες πλέον) γραμμές για Πελοππόνησο. Η φώτο πρέπει να είναι τραβηγμένη το 2004 όταν πρωτολειτούργησε ο Προαστιακός (Railbus με το σήμα του προαστιακού). Η περιοχή σήμερα δεν έχει καμία σχέση εξαιτίας των έργων. Λίγο πιο πάνω ξεκινά το σχεδόν έτοιμο τούνελ στους Αγ.Αναργύρους ενώ όλα τα δέντρα στην διχάλα έχουν κοπεί για την κατασκευή του νέου σταθμού των Αγ.Αναργύρων.
Για το νεό σταθμό της Αθήνας τα πράγματα δεν θα είναι τόσο τραγικά σε ένα χρόνο που θα ολοκληρωθεί η τρέχουσα εργολαβία. Μπορεί το στέγαστρο του Τομπάζη για τα επόμενα (πολλά) χρόνια να παραμένει στο συρτάρι αλλά σε καμία περίπτωση ο σταθμός δεν θα είναι τσαντίρι.
Από άποψη γραμμολογίας θα έχει την τελική του μορφή με τις 11 γραμμές οπότε δεν τίθονται θέματα λειτουργικότητας. Επίσης δεν θα έχει τα άθλια πράσινα στέγαστρα των σταθμων του Προαστιακού αλλά τα σαφώς πιο καλαίσθητα κόκκινα που υπάρχουν στον σταθμό του Πειραιά, στο Ρουφ και τη Λεύκα. Επίσης θα λειτουργήσει και η μεγάλη πλατιά υπόγεια διάβαση κάτω από το σταθμό με πευθείας πρόσβαση από το μετρό, που θα λειτουργήσουν εμπορικά καταστήματα και θα μεταφερθούν διάφορες υπηρεσίες του ΟΣΕ (π.χ. εκδοτήρια κτλ.). Για το μόνο που δεν ξερώ τι θα γίνει είναι με το υπάρχον κτίριο και αν υπάρχει τμήμα του χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο. Μην αποκλείεται να κλείσει για πολλά χρόνια για τους επιβάτες περιμένοντας την Β'φάση καθώς οι υπηρεσίες για τους επιβάτες θα έχουν μεταφερθεί στην υπόγεια διάβαση.
Σίγουρα σε σύντομο διάστημα (μόλις ολοκληρωθούν οι νέες αποβάθρες) θα κλείσουν οι γραμμές και οι αποβάθρες μπροστά στο κτίριο για ολική ανακατασκευή και για να σκαφτεί το τελευταίο τμήμα της υπόγειας διάβασης κάτω από τις υπάρχουσες γραμμές ώστε να διαμορφωθεί η είσοδος της διάβασης και η σύνδεση με το μετρό |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:13 am Post subject: |
|
|
Δείτε αυτό !
Ο ανακαινισμένος Σταθμός του Ipoh, μιας πόλης 700,000 κατοίκων στην Μαλαισία, στην οποία καταλήγει η νέα μετρική γραμμή υψηλών ταχυτήτων της χώρας
http://www.asiaexplorers.com/malaysia/perak/ipoh/railwaystation/01.jpg
Τα συμπεράσματα δικά σας για το αν συγκρίνεται αυτός ο Σταθμός με το τσαντήρι του ΟΣΕ ...
Έχουν παράδοση στην κακογουστιά (δείτε Σταθμούς Προαστιακού) στον ΟΣΕ ! |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 125
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:50 am Post subject: |
|
|
καλε μας φίλε γιατί μας το κάνεις τώρα αυτό ,
ασε μας να ζήσουμε το παραμύθι των εκλογών και τα εγκαινια του Προαστιακού Θράκης με τα ΜΑΝ!! |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 5:49 pm Post subject: |
|
|
Ιστορικη στιγμη για τον σιδηροδρομικο σταθμο Αθηνων. Ειδα ορθιους τους πρωτους πυλωνες ηλεκτροκινησης(δεν ειχα τη μηχανη μαζι). Αξιζει να δουμε τις εικονες απο μια πρωτευουσα της Ε.Ε. που τωρα στηνει τους πρωτους πυλωνες στον σταθμο της. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 11:58 pm Post subject: |
|
|
@plati
Εγώ φίλε μου ήθελα να δείξω ότι το εύρος δεν έχει να κάνει με την κακογουστιά...
Πω, πω συγκινήθηκα με τους πυλώνες pindos10 !
Οι Βουλγαρικοί Σιδηρόδρομοι ηλεκτροκίνησαν την πρώτη γραμμή Σόφια-Φιλιππούπολη το 1963 και οι Γιουγκοσλαβικοί Σιδηρόδρομοι την γραμμή Βελιγράδι-Σιντ το 1970 ! ! !
Θα ήθελα να δω ποιός υπουργός θα εμφανιστεί να μας πει ότι "ο ΟΣΕ περνάει σε μια νέα εποχή" ! Που πάτε ρε Καραμήτροι ?
Με τις ντομάτες πρέπει να σας πάρουν...
Υ.Γ
Σήμερα εκκίνησε και ο "Προαστιακός Στυλιανίδη" (ε, Θράκης ήθελα να πω!).
Κάθε σχέση με τις εκλογές, κρίνεται αβάσιμη... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Sep 12, 2009 12:13 am Post subject: |
|
|
Επαυξανω την ειρωνια Nozomi για την καταντια. Εν τω μεταξυ ,ο προαστιακος Θρακης(με τροχαιο υλικο που φυσαει) ειναι μεταλλαγμενο αποκυημα της σιδηροδρομικης Εγνατιας ,Θεσσαλονικη-Κηποι, φαντασιουργημα παλι του ιδιου ανθρωπου. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 11:06 am Post subject: |
|
|
Όχι δηλαδή ότι το σαιτ του ΟΣΕ είναι αξιόπιστο, αλλά ψάχνοντας δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Ορεστιάδα, δεν εμφανίζει τίποτα; Δεν υπάρχει απευθείας και πρέπει να αλλάξεις στην Αλεξανδρούπολη; |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 12:38 pm Post subject: |
|
|
Είπαμε chr εδώ ανοίξανε το σταθμό στη Μεταμόρφωση και του δώσανε και χρόνους διέλευσης... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Sep 13, 2009 2:06 pm Post subject: |
|
|
Σχεδόν όλα τα απευθείας κόπηκαν από αρχές Αυγούστου με τα νέα δρομολόγια. Αν μπήκες στο ose.gr τότε ούτε αυτά θα σου εμφάνιζε καθώς ακόμα και απευθείας να είναι το τρένο αλλάξει αριθμό και ας είναι το ίδιο τρένο. Μόνο στα τοπικά θα σου εμφανίζει.
Ευτυχώς το νεό site της ΤΡΑΙΝΟΣΕ www.trainose.com εμφανίζει και συνδυασμούς δρομολογίων οπότε βγάζει αποτελέσματα από Θεσσαλονίκη - Ν.Ορεστιάδα (μόλις 2 φορές τη μέρα με αναμονή στη Αλεξανδρούπολη)
Βέβαια μετά από πολλές αντιδράσεις από 10 Σεπτέμβρη το ζεύγος 613/614 θα συνεχίζει από Αλεξανδρούπολη προς Δίκαια όπως παλιά οπότε θα υπάρχει κάποια βελτίωση και μάλιστα σε βολικές ώρες ,πρωί από Δίκαια - απόγευμα από Αλεξανδρούπολη (μεσημέρι από Θεσσαλονίκη). Δεν έχει μπει ακόμα στο ηλεκτρονικό σύστημα ενημέρωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:30 pm Post subject: |
|
|
υπάρχει μακέτα να δούμε το στέγαστρο και τελικό αποτέλεσμα....? δε λέω, μοιάζει με σταθμό μικρής πόλις, αλλα ας είναι μοντέρνο έστω...(κλειστό δε γίνετε?) |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:33 pm Post subject: |
|
|
καλα και μας τρωει η βροχη και το αγιαζι?δεν γινεται χωρις πληρη καλυψη.. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:39 pm Post subject: |
|
|
γενικά στην ελλάδα και βρέχει και χιονίζει (οποιος αμφιβάλλει η γραφικός είναι η γελιέται....) , το θέμα είναι πως σε σταθμούς τύπου προαστιακού με λιγότερη κίνηση λες δε βαριέσαι και είναι και φτηνότερο/πιο γρήγορο.
αλλα στο σταθμό λαρίσης? ξέρω go?....
σίγουρα κάλυμμα έχει...αλλα εγώ θα ήθελα κλειστό χώρο απλά για μαγαζιά, πίνακες, περιπτερα, και συμβολικούς λόγους. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 12:34 am Post subject: |
|
|
Δείτε εδώ μία μακέτα του ΝΚΣΣ Αθήνας με το βιοκλιματικό στέγαστρο του Τομπάζη.
To έργο του σταθμού της Αθήνας έχει τραβήξει πολλά οπότε σε αυτή τη φάση προέχει να τελειώσει αυτή η α' φάση και βλέπουμε μετά για το σκέπαστρο.
Το έργο της κατασκευής του σταθμού πάνω στην φούρια των Ολυμπιακών χωρίστηκε σε 2 φάσεις λόγω έλλειψης χρόνου. Η πρώτη φάση(δηλαδή ότι κατασκευάζεται σήμερα ουσιαστικά τα πάντα μέχρι το επίπεδο των αποβαθρών και των γραμμών + υπόγεια στοά πλάτους 50m με τα εμπορικά καταστήματα και σύνδεση με μετρό) μπήκε στην εργολαβία της κατασκευής του 4πλου διαδρόμου από 3Γέφυρες έως Ρουφ ώστε να προλάβει να κατασκευαστεί πριν τους Ολυμπιακούς. Βέβαια όλο το έργο μπλόκαρε στο ΣτΕ τα έργα σταμάτησαν για πολλά χρόνια και μόλις φέτος ξεμπλόκαραν πάλι.
Προφανώς όσο η α' φάση δεν προχωρούσε ήταν αδύνατο να προκηρυχτεί και η β' φάση που συμπεριλαμβάνει και τον όροφο και το σκέπαστρο. Εκτός από την πρόταση του Τομπάζη υπήρχαν και 2-3 ακόμα προτάσεις για το στέγαστρο από άλλους αρχιτέκτονες που δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας. Δυστυχώς σήμερα που κανονικά θα έπρεπε σιγά-σιγά να ανακινηθεί το θέμα υπάρχει μία σημαντική μείωση στα κονδύλια που η ελληνική πολιτεία διαθέτει στους σιδηρόδρομους οπότε το βλέπω για αρκετά ακόμα χρόνια στις καλένδες.
Τέλος πάντων, όταν παρθεί η πολιτική απόφαση να χρηματοδοτηθεί η β' φάση (είτε με το στέγαστρο του Τομπάζη είτε με νέο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό) το έργο δεν θα είναι τεχνικά δύσκολο καθώς τα δύσκολα τεχνικά ήταν τα υπόγεια και θα υπάρχει όλη η υποδομή έτοιμη για το πανωσήκωμα του ορόφου και του στεγάστρου καθώς έχουν γίνει οι αντίστοιχες προβλέψεις στην α' φάση). Τότε προφανώς και θα απομακρυνθούν τα κόκκινα στέγαστρα που τοποθετούνται τώρα καθώς σε αυτό το ύψος σε μεγάλο τμήμα της κάλυψης θα είναι ο όροφος με τα εμπορικά καταστήματα και τα γραφεία και από πάνω το ενιαίο στέγαστρο.
Προσωπικά το στέγαστρο του Τομπάζη μου αρέσει. Το μόνο που με βρίσκει αντίθετο είναι η διατήρηση του υπάρχοντος κτιρίου του σταθμού το οποίο το βρίσκω αδιαφορο έως άσχημο. Ίσως αυτό συμβαίνει επειδή έχει δεχτεί τεράστιες "παραμορφώσεις" προσθήκες επί χούντας. Ίσως ο Τομπάζης προβλέπει την απομάκρυνση των προσθηκών και τότε το αρχικό κτίριο να έχει ενδιαφέρον ,δεν φαίνεται καθαρά στην μακέτα |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 15, 2009 12:51 am Post subject: |
|
|
προς το παρόν οι καραγκιόζηδες φτιάχουν το καραγιοζ-μπερντέ της καραγκιοζοχώρας... |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 10:22 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια του post του ariskop τσεκάρετε τη σελίδα του Αρχιτεκτονικού γραφείου Τομπάζη.. Ιδιαίτερα διαφωτιστικές μακέτες . Επιλέγετε : Δημόσια κτίρια > Σιδηροδρομικός Σταθμός
http://www.meletitiki.gr/main_gr.html |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 125
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 10:42 am Post subject: |
|
|
Με συγχωρείτε αλλα αυτό το στέγαστρο πότε δεν μου άρεσε και καλύτερα που οδεύει προς ματαίωση η κατασκευή του ,
αντί να φτιάξουν κάτι εντυπωσιακό και να θεωρήται ο σιδηροδρομικός σταθμός ένα από τα ''συμβολα'' της πόλης , σχεδιασαν ένα τσίγγινο υποστεγο που μου θυμίζει μαντρι.
επίσης και οι μακέτες είναι απαράδεκτες , το copy & paste των τρένων με το πρόγραμμα της ζωγραφικής των windows των έκαναν ;
οκ, λεπτομέρεια αυτό που γράφω ,αλλά δείχνει και το τρόπο που εργάζονται μερικά αρχιτεκτονικά γραφεία στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 10:46 am Post subject: |
|
|
Quote: | Με συγχωρείτε αλλα αυτό το στέγαστρο πότε δεν μου άρεσε και καλύτερα που οδεύει προς ματαίωση η κατασκευή του ,
|
συμφωνω....αυτο το υποστεγο με τριγωνακια ..κλπειναι χαλια...το καλυτερο ειναι να γινει μια μεγαή σκεπη-στεγαστρο οπως στο εξωτερικο...κατι εντυπωσιακο.. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 2:05 pm Post subject: |
|
|
Ναι, τώρα που θα γίνουν πολλά μικρά μπορδοροδοκόκκινα στεγαστράκια σε κάθε αποβάθρα χωριστά και ο σταθμός θα στεγάζεται στην υπόγεια διάβαση και από μακριά το σύμπλεγμα θα δείχνει σαν μια μεγάλη παραγκούπολη στο κέντρο της Αθήνας, όλα είναι πιο όμορφα!
Το ενιαίο στέγαστρο, είτε μας αρέσει είτε όχι, θα έδινε και έναν ενιαίο χαρακτήρα στο σταθμό, τώρα απλά θα έχουμε διάσπαρτες αποβάθρες και εκδοτήρια στο υπόγειο... No station, no party... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
|
Του Τομπαζη δεν ηταν ενιαίο στέγαστρο..οπως πχ σε σταθμους στο εξωτερικο...ενα κουλτουριαρικο κομματιασμενο υποστεγο ηταν... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 3:56 pm Post subject: |
|
|
Η αρχιτεκτονική σου κρίση με συγκλονίζει.... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 5:40 pm Post subject: |
|
|
ουτε για φτυσιμο δεν ηταν συγκριτικα με τα ξενα αναλογα εργα...
τουλαχιστον τωρα ειμαστε χαλια αλα χωρις να πληρωσουμε φορο αρχιτεκτονικης μπιιιιμπ.. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 8:43 pm Post subject: |
|
|
Φίλε ariskop, σέβομαι το γούστο σου και λαμβάνω πάντα υπόψιν ότι η αισθητική είναι πάντα αρκετά υποκειμενική, αλλά όπως βλέπεις (απ' τις αντιδράσεις) ακόμα και το προβλεπόμενο στέγαστρο του Τομπάζη είναι αρκετά κακόγουστο.
Στην καλύτερη περίπτωση είναι άχρωμο. Δεν έχει μια αρχιτεκτονική ταυτότητα.
Μπορούμε να παραθέσουμε πολλές περιπτώσεις κεντρικών Σταθμών στο εξωτερικό που πραγματικά χαίρεσαι να τους βλέπεις.
Συνήθως όταν δεν υπάρχει κάποιος παραδοσιακός-διατηρητέος Σταθμός επιλέγονται μοντέρνα design με χρήση γυαλιού και άπλετο φυσικό φωτισμό.
Το στέγαστρο του Τομπάζη δεν μπορεί να συγκριθεί με καμμιά τέτοια κατασκευή, και σε όποιο poll και να το βάλεις, θα λάβεις τις απαντήσεις που λαμβάνεις εδώ.
Προφανώς είναι θέμα χρημάτων, γιατί δεν είμαστε πια τόσο κακόγουστοι σαν λαός.
Το αρμόδιο τμήμα της Αττικό Μετρό έχει κάνει θαύματα σ' αυτό τον τομέα...
Προσωπικώς δεν με ενοχλεί το τσαντίρι που κατασκευάζουν στον Σταθμό Λαρίσης (που σίγουρα είναι καλύτερο απ' την τωρινή κατάσταση) λαμβάνοντας υπόψιν την κατάσταση του Οργανισμού. |
|
Back to top |
|
|
|