View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 7:17 pm Post subject: |
|
|
@ chr.04: Τι να πω... να μη σου ξανατύχει! Όσο για αυτοκίνητο της Εγνατίας, δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι το τμήμα λειτουργίας της εταιρείας διαθέτει αντίστοιχο στόλο με π.χ. την Αττική ή την Ολυμπία Οδό (άλλη περίπτωση οι ιδιώτες παραχωρησιούχοι βέβαια). |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 7:33 pm Post subject: |
|
|
Μετα το ατυχημα του φιλου chr.04(ευτυχως μας δηλωνει καλα ,μονο με ενα τραυματισμο στο χερι), το δυστυχημα με το παιδι ,την εισοδο των αρκουδων, την ελλειψη parking, την ελλειψη ΣΕΑ κ.τ.λ. μηπως πρεπει να τοποθετηθουν ταμπελλες στις εισοδους του αυτοκινητοδρομου "Διερχεσθε με δικη σας ευθυνη"? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 7:48 pm Post subject: |
|
|
Αν και δεν είμαι 100% σίγουρος (ας το επιβεβαιώσει κάποιος άλλος από τους "εγνατιάκηδες") υπάρχουν αυτοκίνητα της "Εγνατία Οδός ΑΕ" που κυκλοφορούν στον αυτοκινητόδρομο για την επιτήρηση της λειτουργίας του.
@ φίλε chr04 περαστικά!!! |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 8:29 pm Post subject: περαστικά! |
|
|
περαστικά κι από μένα φίλε chr.04! |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 10:32 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | @ vas8
Εδώ η παράκαμψη Σπάρτης δεν έχει χαρακτηριστικά Οδού Ταχείας Κυκλοφορίας.
Πραγματικά γελοίες καταστάσεις. Κατασκευάζουν ένα δρόμο ακριβώς όπως ο υπάρχον (κατηγορία Β2 των ΟΜΟΕ-Δ με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75 μέτρα και διαγράμμιση 0,25 μέτρα και ασφαλτοστρωμένα ερείσματα 0,50 μέτρα) με κλειστές στροφές.
Απαράδεκτα πράγματα δηλαδή.
Είχα την ελπίδα πως θα πλήρη προϋποθέσεις Οδού Ταχείας Κυκλοφορίας, όπως ακριβώς και η παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων, αλλά έμεινα με την ελπίδα.  |
Γιαυτό η Λακωνία είχε την δεύτερη μεγαλύτερη αποχή απο τις ευρωεκλογές! 47%! Ενας απο αυτούς ήμουν και εγώ. Είναι ο μόνος τρόπος να ξυπνήσουν όλοι, κυβέρνηση,νομάρχες και περιφεριάρχες.
Αει σιχτιρ πιά! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 10:55 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Μετα το ατυχημα του φιλου chr.04(ευτυχως μας δηλωνει καλα ,μονο με ενα τραυματισμο στο χερι), το δυστυχημα με το παιδι ,την εισοδο των αρκουδων, την ελλειψη parking, την ελλειψη ΣΕΑ κ.τ.λ. μηπως πρεπει να τοποθετηθουν ταμπελλες στις εισοδους του αυτοκινητοδρομου "Διερχεσθε με δικη σας ευθυνη"? |
αυτο σημαινει δημοσιο εργο παιδια..
ενω οι ιδιωτες παραχωρησιουχοι εχουν αυτοκινητα που σου αλλαζουν μεχρι και λαστιχο... |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 11:23 pm Post subject: |
|
|
Κόψε φίλε.
Δε φτάνει που είναι τσάμπα μιλάμε κιόλας.
Σ'αρέσει τελικά να στα παίρνουν χωρίς να έχει γίνει ούτε χιλιόμετρο (βλ. Ολυμπία Οδός) |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 11:41 pm Post subject: |
|
|
Φιλε PAVEL_13 δεν πρεπει να επικρατει μονο ενθουσιασμος για το κατασκευαστικο "θαυμα" . Βλεπουμε οτι χωρις υποστηριξη και υπηρεσιες στον αυτοκινητοδρομο η ζωη μας μπορει να βρεθει σε κινδυνο ακομα και στην περιπτωση που δεν εχουμε εμπλακει σε τροχαιο. Αλλωστε στην τζαμπα Εγνατια ο,τι πληρωνεις παιρνεις. Ναι Agg3los ,συμφωνω απολυτα μαζι σου λεγοντας οτι στην Αθηνων-Λαμιας ο δρομος οχι απλα συντηρειται ,αλλα ανασκαπτεται για να παραδοθει εντελως καινουργιος(οδοστρωμα με ολοκαινουργιο ασφαλτοταπητα,ξηλωμα μπαριερων στο Σχηματαρι και τοποθετηση jersey, ευθεια Θηβας ξηλωμα του κατεστραμμενου οδοστρωματος με τοποθετηση jersey και Υλικη ,βελτιωση χαραξης) |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 11:53 pm Post subject: |
|
|
δεν υποτιμω το εργο..απλα δειχνω τα καθαρα χαρακτηριστικα του δημοσιου..
που μπορει να βελτιωθει βεβαια...απλα το δημοσιο γινεται τσαμπα,αλλα αργα,με διαφορες ποιοτητες,με κενα και καθηστερησεις ,σεα μεα,χωρους σταθμευσης κλπ..ενω το ιδιωτικο οταν ξεκινησει γινεται πακετο...αλλα το πληρωνεις περισσοτερο απο οτι θα πληρωνεις την εγνατια..
βεβαια και η εταιρια εγνατια ιδιωτικη ειναι ουσιαστικα...η δημοσια (ανυπαρκτη)συντηρηση των αυτοκινητοδρομων εχει τελειωσει...(και απο οτι φαινεται καλως..) |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 8:28 am Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | Κόψε φίλε.
Δε φτάνει που είναι τσάμπα μιλάμε κιόλας. |
Τίποτε δεν είναι τσάμπα φίλε! Μη τρελλαθούμε κιόλας και πρέπει να τους...ευγνωμονούμε που μερικές φορές έστω και με τεράστια καθυστέρηση και παλινωδίες, κάνουν το αυτονόητο!!! |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:27 am Post subject: |
|
|
Ναι αλλά το να τους πληρώνουμε εδώ και χρόνια και να μην έχει γίνει ούτε μισό χιλιόμετρο, τους ιδιώτες, και μάλιστα με αδικαιολόγητη αύξηση των διοδίων είναι τολάχιστον κοροιδία στην οποία λέμε και ευχαριστώ.
Όσο για την Εγνατία, θα μου επιτρέψετε να πω το εξης:
Δε φτάνει που μας έδωσαν γάιδαρο, εμεις τον κοιτάξαμε στα δόντια.
Είναι ένας υπερσύγχρονος δρόμος, που συμπληρώνει ένα πολύ επικύνδυνο δρόμο, καταστρέφει το περιβάλλον απ'όπου περνά, παρόλαυτά όμως εμεις συνεχίζουμε παρόλα τα τσιμεντένια προστατευτικά (Νισάφι Agg3los) να στουκάρουμε (συγνώμη chr.04). Τα φορτηγάκια της Εγνατίας μας πείραξαν.....
Το χουμε χάσει λίγο;;;;; |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:06 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για τα 'περαστικά΄' σας.
@Pavel
Πίστεψε με ότι όταν ξεκίνησα από την Θεσσαλονίκη για να πάω στο χωριό μου, δεν είχα στο μυαλό μου να στουκάρω στο τουνελ της Λυδίας. Αν ψάξεις στο forum έχω γράψει πολλές φορές για το γιατί παραδίδονται τμήματα χωρίς να έχουν την στοιχειώδη υποδομή σε θέματα ασφαλείας. Όταν παραδίδεις ολόκληρη Καστανιά με τόσα τουνελ και μέσα δεν έχεις ούτε τηλέφωνα, ουτε πυροπροστασία για κάθε ενδεχόμενο, τότε με βάζεις και σκέφτομαι οτι δεν σε αφορά η ασφαλεία μου, αλλά να βγεις να πεις ότι παρέδωσα ένα ακόμα τμήμα και δείτε τι καλός υπουργός που είμαι... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:49 am Post subject: |
|
|
Λυπάμαι πολύ για αυτό που συνέβη στον chr.04 και του εύχομαι περαστικά.
Συμφωνώ απόλυτα με τον chr.04 ότι τα έργα δίνονται ημιτελή (χωρίς συστήματα, περίφραξη, παράπλευρους κλπ) για λόγους εντυπωσιασμού, πολιτικούς, ψηφοθηρικούς αν θέλετε.
Με την ευκαιρία να αναφέρω κάτι σχετικά με τα όρια ταχύτητας και τις σήραγγες. Μερικές φορές αναρωτιόμαστε γιατί στις σήραγγες υπάρχει χαμηλότερο όριο από τον υπόλοιπο δρόμο αφού οι καμπύλες είναι ίδιες με τον υπόλοιπο δρόμο. (παρεμπιπτόντως επιδιώκεται οι σήραγγες και οι δρόμοι να είναι σε ανοιχτές καμπύλες για να δίνουν καλύτερη αίσθηση της απόστασης στον οδηγό. Δειτε τις autobahn στη Γερμανία στο google earth: δεν υπάρχει ευθεία! όλο καμπύλες στον κάμπο, πάντως χαζοί δεν είναι!)
Ο λόγος για το χαμηλότερο όριο είναι κυρίως το περιορισμένο μήκος ορατότητας. Αν έχεις καμπύλη σε σήραγγα, ο τοίχος (μπουλμές στη ναυτική ορολογία) κρύβει τι υπάρχει μετά από κάποια μέτρα γι' αυτό μπαίνει όριο ώστε να φρενάρεις με ασφάλεια σε σταθερό εμπόδιο (π.χ. χαλασμένο όχημα) Αυτό ονομάζεται μήκος ορατότητας για στάση.
Εκτός σήραγγας στην καμπύλη σκάβεις παραπάνω το βράχο ή έχεις τη ΛΕΑ και έτσι εξασφαλίζεται μήκος ορατότητας. Το New Jersey στηθαίο στη νησίδα περιορίζει την ορατότητα σε αριστερή στροφή ειδικά αν το εμπόδιο είναι μικρό στο έδαφος π.χ. ένας βράχος ή ένα κουτί που έπεσε από κάποιο όχημα, μια ρόδα κλπ. Το όριο ταχύτητας λοιπόν έχει νόημα όχι μόνο για το αν ένα αυτοκίνητο εγγράφεται με ασφάλεια σε καμπύλη αλλά για την ασφαλή στάση άν χρειαστεί (οπότε δεν ισχύει ότι εγώ που έχω και γ@μw το αυτοκίνητο χαμηλωμένο, με φαρδιά λάστιχα και καλές αναρτήσεις μπαίνω στη στροφή σαν τρένο με +50 χαω πάνω από το όριο και δεν γλιστράω, γιατί ως γνωστόν τα τρένα αργούν να φρενάρουν...)
Πέρα από τα παραπάνω σαφώς και έπρεπε να υπάρχει σύστημα τηλεματικής να ανάβει κόκκινο Χ στην είσοδο της σήραγγας πάνω από τη λωρίδα που υπάρχουν σταματημένα οχήματα, CCTV κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και αίθουσα ελέγχου να παρακολουθεί τι γίνεται (π.χ. στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας). Βέβαια σε πολύ μικρές μεμονωμένες σήραγγες (Βάρης - Κορωπίου) ίσως δεν αξίζει τον κόπο, ίσως δεν επιβάλλεται και από κανονισμούς.[/quote] |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:54 am Post subject: |
|
|
Περαστικά και απο μένα chr.04!
Θα συμφωνήσω πως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένας καινούριος δρόμος, που υποτίθεται είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα της οδικής ασφάλειας, να παραδίδεται με τόσες ελλείψεις. Και όταν συμβαίνουν τόσα μοιραία να μην ευθύνεται κανένας αρχιμηχανικός, κατασκευαστής, ΓΓ, υπουργός για τις ελλείψεις και κακοτεχνίες αυτές.
Όσο για το αν ο δρόμος είναι δωρεάν, μην ξεχνάμε με ποιανού τα χρήματα έγινε όπως έγινε αυτό το έργο (αν εξαιρέσουμε τα κονδύλια της ΕΕ) ! |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 10:59 am Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | Ναι αλλά το να τους πληρώνουμε εδώ και χρόνια και να μην έχει γίνει ούτε μισό χιλιόμετρο, τους ιδιώτες, και μάλιστα με αδικαιολόγητη αύξηση των διοδίων είναι τολάχιστον κοροιδία στην οποία λέμε και ευχαριστώ.
Άλλο θέμα αυτό και κανείς δε μπορεί να διαφωνήσει μαζί σου.
Όσο για την Εγνατία, θα μου επιτρέψετε να πω το εξης:
Δε φτάνει που μας έδωσαν γάιδαρο, εμεις τον κοιτάξαμε στα δόντια.
Το χουμε χάσει λίγο;;;;;
Κανείς δεν αμφισβητεί την αξία και την ποιότητα της Εγνατίας οδού.
|
Αυτά τα θετικά που ανέφερα παραπάνω όμως δεν σημαίνει οτι πρέπει να μου κλείσουν τα μάτια σε οποιεσδήποτε παραλείψεις υπάρχουν, πολύ περισσότερο αν αυτές θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια μας. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 12:27 pm Post subject: |
|
|
Στη σήραγγα που έγινε το ατύχημα ήταν αδύνατο εκ των πραγμάτων να ειδοποιηθεί με κάποιον τρόπο ο φίλος μας αφού όλα έγιναν εκείνη τη στιγμή μπροστά του.
Πάντως εδώ στην Ηπειρο τα αυτοκίνητα της εγνατίας περιπολούν συνέχεια και φράζουν με κορίνες το χώρο κοντά σε ακινητοποιημένα οχήματα...
Συμφωνώ πάντως με τον mike,τα όρια έχουν λόγο ύπαρξης... |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 2:12 pm Post subject: |
|
|
Περαστικά κι από εμένα!!! Πάντως οι πρώτες κάμερες ελέγχου ταχύτητας θα έπρεπε να μπαίνουν στα τούνελ. Ειδικά στα μεγάλα! Σχεδόν κάθε φορά που περνάω το Δρίσκο θα με προσπεράσει κάποιος δολοφόνος με τουλάχιστον 150 χλμ/ώρα! Και όχι μόνο εκεί βέβαια! Σχεδόν σε κάθε ταξίδι Θεσσαλονίκη-Γιάννενα θα βρεθούν 3-4 αντιστοίχου επιπέδου!!! |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 2:33 pm Post subject: |
|
|
περαστικά πατριώτη!
Στη διαδρομή Θεσσαλονικη-Καβάλα εχω δει παραπολλες φορές οχήματα της εγνατίας και μάλιστα αρκετες φορες πίσω απο "βλαμμενα" αυτοκίνητα.
(κανω αρκετα συχνά τη διαδρομη).
Αρα το να μην ήρθε καποιος στο ατύχημα δνε μπορώ να πώ το λόγο.
Να προσθέσω ακόμη ότι η Εγνατία εχει ενα αριθμό που καλεις για τυχον προβλήματα-συμβαντα στην οδο.
1077 ειναι και το εχω ήδη στο κινητο μου. Δεν τον εχω δοκιμασει αν λειτουργεί όμως και πως... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 5:13 pm Post subject: |
|
|
Περαστικά και από εμένα στον chr.04.
Πάντως τα μόνα τμήματα αυτοκινητοδρόμων που σίγουρα πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας από την πρώτη στιγμή παράδοσης είναι οι σήραγγες εξαιτίας και του ιδιαίτερου πολύπλοκου και χρονοβόρου σε κάποιες περιπτώσεις τρόπου αδειοδότησης τους. Τα προβλήματα είναι στα άλλα τμήματα....
Συγκεκριμένα για την Εγνατία σε όλες τις σήραγγες είναι εγκατεστημένα κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης που μεταδίδουν εικόνα στα κέντρα κυκλοφορίας. Το πιο πιθανό σενάριο είναι μόλις οι χειριστές αντιλήφθηκαν το ατύχημα στις κάμερες να γύρισαν τις φωτεινές ενδείξεις στην είσοδου του τούνελ από πράσινο σε κόκκινο ή πορτοκαλί.
Το πρόβλημα είναι ποιος από τους διερχόμενους οδηγούς το πρόσεξε!!!
Αυτή η κουβέντα είχε γίνει και όταν παραδώθηκε η αρκούδα στη εγνατία με την ιστορία με τα φρεάτια μέσα στα τούνελ που διαμαρτύρονταν πολλοί ότι ο δρόμος έκλεινε απότομα μέσα στα τούνελ. Θυμάμαι τότε στα βίντεο και τις φώτο που είχαν ανέβει ή είχα δει από γνωστό μου στα τούνελ οι φωτεινές ενδείξεις (είτε τα φανάρια δεξιά-αριστερά είτε οι ενδείξεις στην κορυφή με τα βελάκια) στις εισόδους ήταν οι κατάλληλες (κόκκινα ή πορτοκαλί) αλλά κανείς δεν τις πρόσεχε.
edit: Επειδή δεν πέρασα όμως εγώ από το δρόμο κρατάω μία επιφύλαξη μήπως και πράγματι δεν λειτουργούσαν οι ενδείξεις. Απλώς αναφέρω ότι σε φωτογραφιες και σε βίντεο από αυτό το περιστατικό το παρατήρησα. ίσως σε άλλη περίπτωση πράγματι να μην υπήρχε προειδοποίηση (αν και προσωπικά το βρίσκω δύσκολο)
Ο αριθμός 1077 δεν λειτουργεί σε όλο το μήκος της Εγνατίας αλλά σύμφωνα με το site μόνο στα δ'ύσκολα τμήματα
Quote: | Τα τμήματα της Εγνατίας οδού στα οποία, προς το παρόν, παρέχεται ο τετραψήφιος κωδικός αριθμός 1077 είναι τα ακόλουθα (δείτε τον χάρτη) :
Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα (με κάλυψη νομών Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων)
Περιστέρι - Γρεβενά (με κάλυψη περιοχής Μετσόβου και νομού Γρεβενών)
Πολύμυλος - Βέροια (με κάλυψη νομών Κοζάνης και Ημαθίας) |
Last edited by ariskop on Wed Jul 29, 2009 7:38 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 5:39 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Η διατομη βγαινει απο την προβλεψη του ειδους της κυκλοφοριας που προβλεπεται να εχει ο δρομος... και αυτο βεβαια βγαινει απο αρχικες μετρησεις και με προβολη στο μελλον.... Στην Εγνατια εχει επιλεγει το παχος της αντιολησθηρας 4 ποντους, και το συνολο των υπολοιπων ασφαλτικων στρωσεων 20 εκ. αρα συνολο ασφαλτικων 24... στην Καβαλα και προς τους Κηπους (ανατολικα) ηταν τοτε (2001) συνολο 19... Αυτα τα μεγεθη ειναι πολυ ουσιαστικα γιατι αργοτερα δεν αλλαζουν ευκολα, λογω ροης των υδατων της βροχης... θα πρεπει να αλλαξουν υψωμετρικα πολλα πραγματα..... Παντως και αντιπαγετικη(στραγγιστικη) στρωση υπηρχε... απο οτι θυμαμαι.... Οταν ειχαμε δωσει σε κυκλοφορια κομματια στην Καβαλα, Ξανθη, κομοτηνη ειχε ερθει απο Δανια οχημα που τρεχοντας με 120 χλμ μπορουσε και εβγαζε μεσο ορο για την ομαλοτητα του ασφαλτοταπητα και στις τρεις λωριδες.... ηταν εντος προδιαγραφων το αποτελεσμα.... |
απο άλλο site και το μέλος 224.v
το παραθέτω εδώ γιατι λεει χρήσιμα στοιχεία.
Δεν ξέρω αν είναι μέλος και στο stadia.gr
Οσο για τα τουνελ στην ασπροβάλτα...
Το μόνο τούνελ που έχει φωτοσήμανση ανατολικα της Θεσσαλονίκης είναι το τούνελ του Συμβόλου ( μεσόγεια) και της θαλασσίας ( στο Νέστο).
Τα υπόλοιπα είναι απλές τρύπες!  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 6:07 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αυτή η κουβέντα είχε γίνει και όταν παραδώθηκε η αρκούδα στη εγνατία με την ιστορία με τα φρεάτια μέσα στα τούνελ που διαμαρτύρονταν πολλοί ότι ο δρόμος έκλεινε απότομα μέσα στα τούνελ. Θυμάμαι τότε στα βίντεο και τις φώτο που είχαν ανέβει ή είχα δει από γνωστό μου στα τούνελ οι φωτεινές ενδείξεις (είτε τα φανάρια δεξιά-αριστερά είτε οι ενδείξεις στην κορυφή με τα βελάκια) στις εισόδους ήταν οι κατάλληλες (κόκκινα ή πορτοκαλί) αλλά κανείς δεν τις πρόσεχε. |
ηλιθιοι και θρασεις ανθρωποι...με εκνευριζουν απιστευτα κατι τετοια...
να μην μπορεις να δεις τα φωτα μπροστα σου και να ζητας ρεστα απο το κρατος...  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 6:13 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: |
Οσο για τα τουνελ στην ασπροβάλτα...
Το μόνο τούνελ που έχει φωτοσήμανση ανατολικα της Θεσσαλονίκης είναι το τούνελ του Συμβόλου ( μεσόγεια) και της θαλασσίας ( στο Νέστο).
Τα υπόλοιπα είναι απλές τρύπες!  |
Είσαι σίγουρος για αυτό που αναφέρεις?? Δεν έχω κάνει ποτέ την Εγνατία σε αυτό το κομμάτι αλλά μου κάνει πολύ εντύπωση. Ακόμα και μικρά τούνελ σε περιφερειακούς άξονες που έχουν κατασκευαστεί την τελευταία 10ετία+ είναι υποχρεωτικά εξοπλισμένα με φωτεινές ενδείξεις και λοιπά ηλεκτρονικά μέσα. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 6:16 pm Post subject: |
|
|
chr.04 περαστικά και από εμένα.
corsakias wrote: | Οσο για τα τουνελ στην ασπροβάλτα...
Το μόνο τούνελ που έχει φωτοσήμανση ανατολικα της Θεσσαλονίκης είναι το τούνελ του Συμβόλου ( μεσόγεια) και της θαλασσίας ( στο Νέστο).
Τα υπόλοιπα είναι απλές τρύπες!  |
Απλά να προσθέσω στη λίστα και τη σήραγγα Βρασνών. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 6:37 pm Post subject: |
|
|
και των βρασνων!  |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 11:07 pm Post subject: |
|
|
chr.04,τα περαστικά μου και από εμενα και ταχεία ανάρρωση...
Η τροχαία και το ασθενοφόρο ήρθαν από Ασπροβάλτα ή το ασθενοφόρο από το Κ.Υ? |
|
Back to top |
|
 |
|