stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πίστα Formula 1 στην Ελλάδα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Dec 03, 2008 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα...Μπορεί εσείς να μιλάτε για κόστος κατασκευής...Αλλά κοιτάξτε λίγο προς το μέλλον...

Το κόστος διοργάνωσης των αγώνων F1 είναι τεράστιο...

Μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, είναι η Φόρμουλα 1 του Μόντρεαλ στον Καναδά...Μιλάμε για τη κυριότερη στην Αμερική...

Το κόστος της διοργάνωσης στο τελευταίο meeting τον περασμένο Ιούνιο ήταν μεγαλύτερο από τις χορηγίες(από μεγάλες εταιρίες), τα εισιτήρια (250-400 δολλάρια την ημέρα/άτομο), την συνεισφορά του Μητροπολιτικού Δήμου και άλλων...

Για το 2009 η παγκόσμια ομοσπονδία, δεν σημείωσε στο ημερολόγιο της το ραντεβού του Μόντρεαλ, και υπήρξαν αντιδράσεις και από τους πολίτες, αλλά και από τα ξενοδοχεία, καταστήματα και εστιατόρια...που οργανώθηκαν και θα συνεισφέρουν 20 εκατομμύρια δολλάρια, που αποτελεί μέρος του χρέους για να γίνει η διοργάνωση...Μιλάμε...είναι πολλά τα λεφτά...που έλεγε και ο Μπονάτσος...

Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις για αλλαγή της φιλοσοφίας της εκδήλωσης, με αγώνες υβριδικών αυτοκινήτων ταχύτητας και άλλα...

Γι'αυτό τον λόγο, ας προσγειωθούμε λίγο και να μην ελπίζουμε για μεγάλα πράγματα...Μία πόλη σαν την Πάτρα δεν μπορεί να φιλοξενήσει τέτοια διοργάνωση και μάλιστα αρκετά μακριά από την πόλη...Και μην νομίζεται ότι ο παππούς από το Άνω Κεφαλοχώρι Ιωαννίνων, θα ενδιαφέρεται για αυτό το ζήτημα....

Και πολύ περισσότερο για έναν φορολογούμενο πολίτη από οποιαδήποτε πόλη στην Ελλάδα, θα συμφωνούσε να επιχορηγήσει το κράτος με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη μια διοργάνωση...που επιτρέψτε μου...απλά έχουν 'κάποια τρέλα΄με τα γρήγορα αυτοκίνητα...

Επειδή το κάνουν στην Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία, πρέπει να το κάνουμε και εμείς; Η Ελλάδα δεν 'αντέχει' πιο μεγάλες διοργανώσεις από το ράλυ Ακρόπολης και το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών...

Πίστα Καναδά http://www.formula1.com/races/in_detail/canada_793/circuit_diagram.html Τελευταία αποτελέσματα http://en.f1-live.com/f1/en/circuits/montreal.shtml Είναι πολλά τα λεφτά http://www.montrealgazette.com/gone+good/977155/story.html
Προτάσεις για αλλαγή χαρακτήρα αγώνων http://www.montrealgazette.com/Sports/replace+Grand+Prix+Here+some+ideas/982599/story.html

........................
Μου θυμίζει λίγο την "τρύπα του Κούβελα" στην Θεσσαλονίκη, η ιστορία με την τράπεζα....
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 11:33 am    Post subject: Reply with quote

PinkFloyd wrote:
Ο πρόεδρος της "Αυτοκινητοδρόμιο" είναι και πρόεδρος της Αχαϊκής Τράπεζας, που αν και μικρή συνεταιριστική τράπεζα νομίζω ότι μπορεί να δώσει δάνειο 17 εκ. Το πιο δύσκολο είναι μάλλον να ενταχθούν στον αναπτυξιακό νόμο για να πάρουν την κρατική επιδότηση.

Μια τραπεζα παντα μπορει να δωσει δανειο αλλα ειδικα σε μια τοπικη συνεταιριστικη τραπεζα που απαρτιζεται κυριως απο μικρομεσαιους της περιοχης ενα τετοιο δανειο πρεπει να "δικαιολογηθει". Απο την εμπειρια μου στον μηχανοκινητο, θεωρω οτι το business plan και οι γενικοτερες εξαγγελιες των ανθρωπων του αυτοκινητοδρομιου για διεθνεις αγωνες και κερδοφορια ειναι τουλαχιστον ουτοπικες. Εχω την αισθηση οτι και αυτοι το ξερουν (ασχετα το τι λενε) γιαυτο και δεν προκειται ποτε να αποφασισουν να χρηματοδοτησουν το προτζεκτ εξολοκληρου. Παντως δεν εχω κανενα προβλημα στην επιλογη να αναζητησουν επενδυτη, η αληθεια ειναι οτι θα μπορουσε να υπαρξει ενδιαφερον αλλα μονο απο το εξωτερικο. Βεβαια χρειαζονται οι καταλληλες γνωριμιες για να βρεθουν υποψηφιοι και εχω την αισθηση οτι κατι τετοιο δεν παιζει. Θα εχω ομως προβλημα αν επιλεξουν τον "Ελληνικο δρομο" της υπερτιμολογησης για να βγει το προτζεκτ ουσιαστικα απο την κρατικη επιδοτηση.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
Το κόστος διοργάνωσης των αγώνων F1 είναι τεράστιο...

Η αληθεια ειναι οτι κανεις στην Πατρα δε βαζει στοχο τη διοργανωση αγωνα F1 και πολυ σωστα βεβαια. Μια πιστα δεν ειναι αναγκη να εχει αγωνα F1 για να "ειναι στον χαρτη" ή να βγαζει κερδος. Μπορει ανετα να φιλοξενει δοκιμες F1 και να βγαζει ευκολο κερδος, για παραδειγμα αυτο κανουν πιστες σε Ισπανια και Πορτογαλια οπως η Χερεθ, η Βαλενθια, το Μοντεμπλανκο, το Αλγκαρβε, το Γκουαντιχ και αλλες που κατασκευαζονται τωρα (Αραγκον). Σε αυτη την αγορα μπορουμε πολυ ανετα να εχουμε τυχη.

Squirrel wrote:
Το κόστος της διοργάνωσης στο τελευταίο meeting τον περασμένο Ιούνιο ήταν μεγαλύτερο από τις χορηγίες(από μεγάλες εταιρίες), τα εισιτήρια (250-400 δολλάρια την ημέρα/άτομο), την συνεισφορά του Μητροπολιτικού Δήμου και άλλων...

Αυτο γινεται επειδη συνειδητα η εταιρια-κατοχος των εμπορικων δικαιωματων της F1 απαιτει για να δωσει ενα Grand Prix fee υπολογισμενο ωστε το GP ισα-ισα να βγαλει τα λεφτα του ή να ειναι ελαφρα ελλειματικο. Το επιχειρημα τους ειναι οτι, σαν τους Ολυμπιακους αγωνες, προσφερουν παγκοσμια ευκαιρια προβολης της πολης/χωρας και διαφορα αλλα παραπλευρα οικονομικα οφελη (οπως αναφερεις) ωστε να δικαιολογειται το ελλειμα και να ειναι τελικα συμφερουσα η συνεισφορα του κρατους ή της τοπικης κυβερνησης. Φυσικα δεν το βλεπουν ολοι ετσι γιαυτο και τα προβληματα τυπου Μοντρεαλ (το ιδιο εχει γινει σε ΗΠΑ, Γαλλιας και Γερμανια τους τελευταιους 12 μηνες). Απο την αλλη παντα βρισκονται πολεις που συμφωνουν με την οπτικη και μπαινουν στο προγραμμα οποτε πρακτικα δεν υπαρχει κανενα προβλημα για την F1.

Squirrel wrote:
Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις για αλλαγή της φιλοσοφίας της εκδήλωσης, με αγώνες υβριδικών αυτοκινήτων ταχύτητας και άλλα...

Απο οσο ξερω το σιρκουι στο νησι επιτρεπεται να λειτουρησει δυο φορες το χρονο, η μια ανηκει στο NASCAR και για την αλλη μπορει να εχετε ενα αλλο πρωταθλημα μονοθεσιων, το A1GP.

Squirrel wrote:
Επειδή το κάνουν στην Κωνσταντινούπολη στην Τουρκία, πρέπει να το κάνουμε και εμείς; Η Ελλάδα δεν 'αντέχει' πιο μεγάλες διοργανώσεις από το ράλυ Ακρόπολης και το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών...

Για την ακριβεια δεν το κανουν στην Κωνσταντινουπολη, η πιστα εκει εδω και δυο χρονια ανηκει στο "αφεντικο" της F1 Bernie Eccelestone. Γενικα ειναι κακος μπουσουλας το "τι κανουν οι αλλοι" σε τετοια σοβαρα θεματα. Τωρα για το αν χωρανε αλλες μεγαλες διοργανωσεις μηχανοκινητου αθλητισμου περα του Ακροπολις, η απαντηση ειναι φυσικα και ναι αρκει να γινουν σωστα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

Αισιόδοξο άρθρο για την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμιου της Πάτρας στην τοπική Σημερινή:

http://www.simerini.gr/?category=1&newsid35=15235&section=32

Φοβάμαι ότι αυτό που αναφέρει, ότι "το μόνο που απομένει πλέον είναι η κατάθεση του σχετικού φακέλου για την ένταξη του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο" δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση...

----------- Edit 12/6 ------------

Άρθρο της Ημέρας για το ίδιο θέμα, που αναφέρεται σε ριζική αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού. Φαίνεται ότι η υπόθεση του Αυτοκινητοδρόμιου θα έχει ακόμα αρκετά επεισόδια, ελπίζω με Happy End στο τέλος...

http://imeraonline.gr/090611/01_Hmera/big/p02.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Στην πρόσφατη Συνέλευση των μετόχων της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" εγκρίθηκαν οι αλλαγές στο σχεδιασμό του έργου (που περιγράφονται στα links του προηγούμενου post), και οι νέες προδιαγραφές του:

- Πίστα: 4.880 μ.
- Κτίρια: 26.040 μ2
- Κερκίδες: 48.506 θέσεις (29.346 από οπλισμένο σκυρόδεμα, 2.160 μεταλλικές λυόμενες, 17.000 χωμάτινες).
- Πίστα Κάρτ.
- Θέσεις στάθμευσης: 2.693.

Καταλαβαίνει κανείς πως εννοούν τις "χωμάτινες" κερκίδες;

Σε άρθρο του gowest υπάρχει η εκτίμηση ότι "έχει σχεδιαστεί και προγραμματιστεί ένα πλήρες σύγχρονο αυτοκινητοδρόμιο, του οποίου η κατασκευή θα αρχίσει, εφ’ όσον υλοποιηθούν οι παραπάνω στόχοι, εντός του τρέχοντος έτους, με χρόνο αποπεράτωσης τα 2 έτη". Μακάρι, αν και τα ίδια περίπου έλεγαν και πριν 2 χρόνια Rolling Eyes.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Αντε να δουμε..θα το ξεκινησουν? Cool Cool Cool Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

PinkFloyd wrote:
Καταλαβαίνει κανείς πως εννοούν τις "χωμάτινες" κερκίδες;

Τιποτα ιδιαιτερο, ειναι πλαγιες λοφου με καλη θεα. Φυσικα δεν υπαρχουν καθισματα, οι θεατες καθονται οπου βρουν.

PinkFloyd wrote:
Μακάρι, αν και τα ίδια περίπου έλεγαν και πριν 2 χρόνια Rolling Eyes

Στην πραγματικοτητα δεν φταινε αυτοι ομως, η αδειοδοτηση για μια πιστα ειναι κολαση ειδικα γιατι οι περισσοτερες επιτροπες απο τις οποιες πρεπει να παρεις εγκριση ειναι ανυπαρκτες Laughing Επισης ειναι ενα θεμα ποτε θα τους ενταξουν στον αναπτυξιακο γιατι προφανως λεφτα δεν περισσευουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Wed Jul 08, 2009 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

TooTall wrote:
PinkFloyd wrote:
Καταλαβαίνει κανείς πως εννοούν τις "χωμάτινες" κερκίδες;

Τιποτα ιδιαιτερο, ειναι πλαγιες λοφου με καλη θεα. Φυσικα δεν υπαρχουν καθισματα, οι θεατες καθονται οπου βρουν..


θα μπορουσε να ειναι κατι τετοιο??αυτο ειναι απο τις εγκαταστασεις στο ελληνικο

Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jul 08, 2009 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

τα σχεδια της πιστας χαλανδριτσας..-με εντονη στροφη κι λιγη ανηφορα στα προτυπα της μοντζα..ειναι εδω..εγγραφο 6μβ περιπου
στην 50σελ...


http://www.noemonco.gr/images/patraiko_epixeirein.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

TooTall wrote:
PinkFloyd wrote:
Καταλαβαίνει κανείς πως εννοούν τις "χωμάτινες" κερκίδες;

Τιποτα ιδιαιτερο, ειναι πλαγιες λοφου με καλη θεα. Φυσικα δεν υπαρχουν καθισματα, οι θεατες καθονται οπου βρουν.

PinkFloyd wrote:
Μακάρι, αν και τα ίδια περίπου έλεγαν και πριν 2 χρόνια Rolling Eyes

Στην πραγματικοτητα δεν φταινε αυτοι ομως, η αδειοδοτηση για μια πιστα ειναι κολαση ειδικα γιατι οι περισσοτερες επιτροπες απο τις οποιες πρεπει να παρεις εγκριση ειναι ανυπαρκτες Laughing Επισης ειναι ενα θεμα ποτε θα τους ενταξουν στον αναπτυξιακο γιατι προφανως λεφτα δεν περισσευουν.


Για τις χωμάτινες κερκίδες αυτό φαντάστηκα κι εγώ... άρα όταν βρέχει θα πρέπει να υπολογίζουμε 17.000 θέσεις λιγότερες (δεν νομίζω να κάθεται ο κόσμος στις λάσπες! Laughing ). Δεν θέλω πάντως να γκρινιάζω, οι 31.000 σταθερές θέσεις μια χαρά είναι!

Γι' αυτό που λέω ότι "τα ίδια περίπου έλεγαν και πριν 2 χρόνια", δεν θέλω καθόλου να κατηγορήσω τους ανθρώπους του αυτοκινητοδρόμιου. Αντίθετα τους εκτιμώ γιατί επέλεξαν ένα δύσκολο στόχο, που όμως αν προχωρήσει δεν θα ωφελήσει μόνο τους ίδιους αλλά θα φέρει θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή. Ήθελα απλά να πω ότι η εκτίμηση για ολοκλήρωση του έργου σε 2 χρόνια μπορεί να είναι υπεραισιόδοξη, αφού στην πορεία προκύπτουν πολλά εμπόδια.

Συμφωνώ ότι μια βασική αιτία των καθυστερήσεων είναι η γραφειοκρατία. Εδώ μπλέκεις να πάρεις άδεια για την πιο απλή κατασκευή, σκέψου τι θα γίνεται για την αδειοδότηση ενός έργου που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα (τουλάχιστον σε αυτό το μέγεθος, αφού υπάρχουν 2-3 μικρότερες πίστες). Ένας άλλος λόγος, ίσως και σημαντικότερος, είναι τα πολιτικά παιχνίδια που παίζονται, οι τρικλοποδιές από πολιτικούς και επιχειρηματικούς αντιπάλους και από τους παράγοντες των άλλων περιοχών που θέλουν να φτιάξουν αυτοκινητοδρόμιο. Γι' αυτό φοβάμαι ότι ειδικά η ένταξη στον αναπτυξιακό δεν είναι δεδομένη και μπορεί να φέρει νέες καθυστερήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μια χαρα καθονται, αμα εχεις πληρωσει ενα 100ρικο το εισητηριο (ή και περισσοτερο) δεν υπαρχει περιπτωση να το κανεις χαλαλι. Βεβαια συνηθως οι αγωνες φροντιζουν να ειναι σε εποχη δεν βρεχει κλπ κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

Έτσι είναι, εξάλλου ας φτιάξουμε πρώτα το αυτοκινητοδρόμιο, ας γίνουν αγώνες που θα γεμίσουν τις 30.000 σταθερές κερκίδες, και μετά θα τα βρούμε με τις χωμάτινες... Wink

Αλήθεια, ξέρει κανείς πόσες θέσεις θεατών υπάρχουν στις Σέρρες και στα Μέγαρα;
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Στα Μεγαρα υπαρχει μια "κερκιδα" λυωμενη με σανιδια απο οικοδομη για θεσεις και στεγαστρο απο γκλαμουρους τσιγκο Cool Βεβαια εκει εδω και χρονια δεν γινονται αγωνες αυτοκινητου.


Στις Σερρες στην ευθεια εκκινησης/τερματισμου υπαρχει μεγαλη κανονικη τσιμεντενια κερκιδα, χωρις σκεπαστρο βεβαια αλλα αξιοπρεπεστατη. Συμφωνα με με το σαϊτ της πιστας εχει χωρητικοτητας 2.500 θεατες.
http://www.serrescircuit.gr/Photo_Gallery/dragster/viewers.JPG

Απεναντι στον πανω οροφο του κτιριου των πιτς υπαρχει ταρατσα με σκεπαστρο αλλα και ενα μπαλκονακι που φιλοξενει για καφετερια. http://www.serrescircuit.gr/Photo_Gallery/dragster/controltower2.JPG

Βεβαια και οι δυο φωτο ειναι απο αγωνα ντραγκστερ και εχει κοσμο σε σημεια (πχ στα πιτς) που σε αγωνα αυτοκινητων δεν υπαρχει περιπτωση να επιτραπει. Ομως γενικα με αυτες τις υποδομες και με καποιες λυομενες κερκιδες σε αλλα σημεια μπορει να φτασει ευκολα τους 10.000 θεατες.

Αγωνες που θα τραβηξουν τοσους θεατες ειναι κομματακι πιο δυσκολο να βρει.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Στην ιστοσελίδα που παραθέτω (δυστυχώς μονο στα Γερμανικά) λέει ότι η πιστα στο Nürburgring θα αναβαθμιστεί με κόστος 258 εκατομμύρια Ευρώ!!!
http://www.motorsport-total.com/f1/news/2009/07/Beck_eroeffnet_umgebauten_Nuerburgring_09070911.html
Θέλω να πω ότι κάποιοι αναβαθμίζουν μια ήδη υπάρχουσα πιστα με νέες εγκαταστάσεις και ξενοδοχεία κάτι που σημαίνει ποσο μεγάλη σημασία έχει μια πιστα για την οικονομία της περιοχής που την έχει...

Εμείς ακόμη το συζητάμε (τα τελευταία 20 χρονια αν δεν κάνω λάθος!!!)

Δεν πειράζει μετά την Τουρκια θα πηγαίνουμε και στην Βουλγαρία από το 2011
http://www.naftemporiki.gr/f1/story.asp?id=1685584 Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

στη χαλανδριτσα εχει πολυ καλο κλιμα..και ειναι ιδανικο για πιστα..απο οτι εχω διαβασει..ο Ιταλος υπευθυνος την Μοντζα πεταξε με ελικοπτερο πιο παλια απο πανω και εκανε τα σχεδια σε ενα κουτι τσιγαρα...

θα εχει και μια καλη κλιση που ειναι σπανια σε πιστες F1..

Και λενε οτι ηδη εχουν βελτιωσει ανοιξει τον επαρχιακο δρομο προς τη Χαλανδριτσα...

ειναι συνηθες να ειναι πιστες σε ορεινα μερη?νομιζω οτι θα ειναι κατι ιδιαιτερο για μας..
και μεχρι το 2011 θα εχει γινει και μεγαλο μερος την Πατρων Κορινθου..ενω το αεροδρομιο Αραξου ηδη δεχεται πολιτικες πτησεις..με προβληματα βεβαια..

Η ουσια ειναι οτι το μερος ειναι καλο και μελετημενο..ετσι ωστε να εχει ιδανικες συνθηκες περιβαλλοντος και υγρασιας και για δοκιμες αυτοκινητων κλπ...

Εχει προοπτικες... Cool Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 8:49 am    Post subject: Reply with quote

vag1 wrote:
Στην ιστοσελίδα που παραθέτω (δυστυχώς μονο στα Γερμανικά) λέει ότι η πιστα στο Nürburgring θα αναβαθμιστεί με κόστος 258 εκατομμύρια Ευρώ!!! Θέλω να πω ότι κάποιοι αναβαθμίζουν μια ήδη υπάρχουσα πιστα με νέες εγκαταστάσεις και ξενοδοχεία κάτι που σημαίνει ποσο μεγάλη σημασία έχει μια πιστα για την οικονομία της περιοχής που την έχει...

Αυτη ειναι η καλη πλευρα, δυστυχως υπαρχει και η κακη:
http://www.grandprix.com/ns/ns21620.html

Αλλα ναι, οι αγωνες της Formula 1 ειναι μια καλη ευκαιρια για την οικονομια της περιοχης, τωρα το πως το εκμεταλλευεται η καθε χωρα ειναι αλλο θεμα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu Nov 26, 2009 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Στις 17 ή 18 Δεκεμβρίου θα κατατεθεί ο φάκελος του Αυτοκινητοδρομίου Αχαΐας, για ένταξη του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, "ο φάκελος προβλέπει τη δημιουργία 125 θέσεων απασχόλησης μέσα και έξω από το χώρο. Όλα είναι έτοιμα για να κατατεθεί ο φάκελος, ενώ έχει ενημερωθεί και η εταιρεία που θα κάνει την επένδυση".

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=18248&Itemid=2006

Φαίνεται ότι αν εγκριθεί η ενίσχυσή του από τον Αναπτυξιακό, το έργο θα προχωρήσει. Καλή τύχη! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Nov 26, 2009 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Αντε μακαρι... Very Happy Very Happy Very Happy
καλα που το θυμηθηκες το θεμα? Cool Wink
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Thu Nov 26, 2009 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Σϊγουρα έχει γίνει πολύ ανάλυση πάνω σε αυτό το θέμα, αλλά πιστεύετε ότι υπάρχει πιθανότητα η ελλάδα να μπει στο καλεντάρι της F1? Και αν δεν γίνει αυτό, μπορεί η πίστα να συντηρηθεί μόνο με την διοργάνωση άλλων αγώνων όπως π.χ. Moto GP ή αυτοκίνητα τουρισμού?
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 323
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Nov 27, 2009 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ το θεωρώ απίθανο να έρθει η F1 στην Πάτρα. Και οι ίδιοι οι άνθρωποι του Αυτοκινητοδρόμιου λένε ότι δεν το έχουν σαν άμεσο στόχο, αναγνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο κάτι τέτοιο (άσε που και το οικονομικό ρίσκο είναι μεγάλο). Θέλουν όμως η πίστα να είναι προδιαγραφών F1 ώστε να έχει την ποιότητα και το "πρεστίζ" για να φέρει άλλα events, και σίγουρα έχουν την κρυφή επιθυμία και ελπίδα να μπορούσαν κάποτε να φτάσουν τόσο ψηλά...

Όσο για τη βιωσιμότητα του έργου, νομίζω ότι για να βάζει τα κεφάλαιά της μια ιδιωτική εταιρία θα έχει στοιχεία ότι η επένδυσή της θα είναι κερδοφόρα. Βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, ικανότητα στη διαχείριση, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση...
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Nov 27, 2009 10:01 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως οι Τούρκοι αντιμετωπίζουν πολλά οικονομικά προβλήματα με την πιστα τους και αν δεν την επιδοτήσουν γενναία, το συμβόλαιο τους δύσκολα θα ανανεωθεί όταν λήξει το τωρινό!!!
Κάτι σχετικό με την πιστα F1 μπορούμε να διαβάσουμε στο άρθρο παρακάτω...
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/75201.asp
Back to top
View user's profile Send private message
Kakalos
New Member
New Member


Joined: 25 Jul 2005
Posts: 59
Location: Italia\ Thessaloniki

PostPosted: Tue Aug 31, 2010 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνία για κατασκευή πίστας Φόρμουλα Ένα στη Σόφια

Κάποιοι δεν κοιμούνται... Κι αν δεν έχουν λεφτά και εμπειρία, έχουν οικόπεδο και (πολύ) πλούσιο συνεργάτη...

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=198099
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Kakalos wrote:
Συμφωνία για κατασκευή πίστας Φόρμουλα Ένα στη Σόφια

Κάποιοι δεν κοιμούνται... Κι αν δεν έχουν λεφτά και εμπειρία, έχουν οικόπεδο και (πολύ) πλούσιο συνεργάτη...

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=198099


...και πολύ καλά κάνουν!
Είναι μεγάλη η επένδυση για να μην της δώσουν υψηλή προτεραιότητα!

Οχι σαν και εμάς εδώ , που το βλέπουμε το όλο θέμα άλλη μια ευκαιρία για λαμογιές και το καθυστερούμε σκοπίμως !!!! Mad
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι παραπλανητικό να λες ότι η Βουλγαρία φτιάχνει πίστα και εμείς κοιμόμαστε. Όπως λέει και το άρθρο, η πίστα είναι απλά ένα από τα πολλά πλαίσια συνεργασίας των δύο χωρών. Δεν ήρθαν ξαφνικά οι Άραβες και είπαν να φτιάξουν μια πιστούλα. Εμείς αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τέτοιες συνεργασίες. Επίσης καλό είναι όταν μιλάμε για "ύπνους" και για τριτοκοσμική Ελλάδα, να μην το βλέπουμε ως οπαδοί του μηχανοκίνητου. Θα μας άρεσε δηλαδή να γίνει μία πίστα και να καταντήσει σαν τα γήπεδα των Ολυμπιακών Αγώνων? Θα μας άρεσε να ξοδέψει η κυβέρνηση μερικά δις €, όταν την ίδια στιγμή κάνει συνεχόμενες αυξήσεις στον ΦΠΑ? Και γω πριν μερικά χρόνια στο ίδιο topic είχα γράψει πόσο καλά θα ήταν να έχουμε μία πίστα τύπου "Καναδα" στο Ελληνικό. Αλλά σήμερα άμα με ξαναρωτήσετε, θα σας πω ότι μια πίστα είναι μια πολύ περιττή επένδυση. Εκτός βέβαια και αν βρεθεί κάποιος που θα βάλει το 100%. Τότε όλα καλά. Ας κάνει ότι θέλει, και ας του δώσει και το κράτος μία έκταση όπου θέλει, να τελειώνουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα φυσικά δεν είναι να γίνει απλά μια πίστα στην Ελλάδα .Δεν είναι αυτοσκοπός .
Χρειάζεται πολιτική στήριξη και όραμα αναπτυξιακό.

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να χρημοτοδοτηθεί απο τον κρατικό - χιλιοτρύπητο-κορβανά....

Οι βασικοί επενδυτές και διαχειριστές θα μπορούσαν να είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό ιδιώτες.

Ελλειψη αναπτυξιακού σχεδίου υπάρχει που σε συνδυασμό με τον καρκίνο της γραφειοκρατίας και της υψηλής φορολογίας καθιστά κάθε κίνηση προβληματική εξ αρχής.

Οταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές σε τοπικό επίπεδο και συνεργασίες σε διεθνές επίπεδο, δεν μπορούμε πλέον ούτε να ονειρευόμαστε κάτι ανάλογο με του γείτονες.

Φυσικά απο το να γίνει και να μην λειτουργεί , καλύτερα να μην γίνει καθόλου.Ουδεμία βέβαια σύγκριση δεν υφίσταται με τις αλητείες των Ολυμπιακών Εργων.

Δυστυχώς , ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, που κανονικά θα έπρεπε να είμαστε πρωτοπόροι,έχει αφεθεί στην τύχη του ...
Ο χρόνος απλά κυλά εις βάρος μας.

Εμείς θα παραμένουμε απλά θεατές και εκτός νυμφώνος...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
Page 21 of 23

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr