stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3)
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Thu May 28, 2009 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ok άκυρο τότε το προηγούμενο σχόλιο μου. Δεν γνωρίζω καλά την περιοχή και από ότι κατάλαβα διαβάζοντας το άρθρο νόμιζα ότι μίλαγε για καινούργιες διαβάσεις.
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu May 28, 2009 12:23 pm    Post subject: Re: ¨:: Reply with quote

Nozomi wrote:
ο Δήμος της Καλαμάτας με ντόπιους επιχειρηματίες και να ζητήσουν απ' τον ΟΣΕ την παραχώρηση των γραμμών της Καλαμάτας και την ενοικίαση τροχαίου υλικού ?
Γνωρίζετε ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει σε προηγμένες χώρες του κόσμου (όπως η Ελβετία), όπου η Τ.Α σε σύμπραξη με ιδιώτες λειτουργούν σιδηροδρομικές εταιρείες που είναι "συμμαζεμένες" και λειτουργούν ΑΨΟΓΑ ?

Nozomi, συμφωνώ 1000% με την πρότασή σου. Είχα στείλει μάλιστα email στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πριν κανα 2 χρόνια, όταν γκρίνιαζε για την αργοπορία του ΟΣΕ και την ποιότητα του τροχαίου υλικού στη Μεσσηνία και τους είχα προτείνει ακριβώς αυτό: ο Δήμος μαζί με ιδιώτες να πάρουν τον προαστιακό στα χέρια τους, όταν σε λιγα χρόνια θα επιτραπούν οι ιδιώτες. Και πριν 2 χρόνια κανείς δε μιλούσε για ιδιωτικά τραίνα!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 256
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu May 28, 2009 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ρώτησα δεξά - ζερβά και έμαθα τα εξής:

Τα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε σήραγγες και κάτω διαβάσεις οφείλονται κυρίως στο παχύτερο στρώμα σκύρων που τοποθετήθηκε κάτω από τις γραμμές. Θα έπρεπε να το έχουν προβλέψει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι σε μια σήραγγα που έχει μέσα της κάτι μεταλλικά πλαίσια. (Ίσσαρη; "Μεταξά"Wink Εκεί παλιά το τρένο πέρναγε με 10 χαω λόγω ανυπαρξίας υπερύψωσης της εξωτερικής ράγας στην καμπύλη που υπάρχει στη σήραγγα. Στην ανακαίνιση έβαλαν υπερύψωση όπως σε κάθε καμπύλη και έτσι βρίσκουν τώρα όχι μόνο τα railbus που είναι έτσι κι αλλιώς φαρδύτερα - ψηλότερα αλλά και τα ΜΑΝ που παλιά πέρναγαν χωρίς πρόβλημα. Το θέμα μάλον θα λυθεί καταργώντας την υπερύψωση και περιορίζοντας πάλι την ταχύτητα.

Πάντως οι Άλκο περνάνε Cool

Τα δρομολόγια Κορίνθου - Άργους/Ναυπλίου - Τρίπολης έχουν σχεδιαστεί ως εξής: (αντιγράφω από το amnizia φόρουμ)

Τρίπολη-Άργος-Ναύπλιο
05.52
Ναύπλιο-Άργος-Τρίπολη
22.33

Τρίπολη-Άργος-Κόρινθος
07.38-11.37-15.37
Κόρινθος-Άργος-Τρίπολη
10.17-14.17-18.17

Ναύπλιο-Άργος-Κόρινθος
07.30-12.33-16.33-19.34
Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο
10.17-14.17-17.17-21.27
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Mon Jun 01, 2009 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ ένα άρθρο τησ Καθημερινής για τον οδοντοτό Καλαβρύτων

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_01/06/2009_282320
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 295
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Tue Jun 02, 2009 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους, κατάφεραν να προσαρμόσουν τα τραίνα που είχαν αγοράσει στις γραμμές... Κάλιο αργά παρά ποτέ. Παιδιά, σας προτείνω να κάνετε ένα τμήμα της διαδρομής με τα πόδια, θα απολαύσετε πολύ καλύτερα το πανέμορφο φαράγγι του Βουραϊκού. Προσοχή στα δρομολόγια, τον Ιούνιο θα γίνεται μόνο ένα την ημέρα (θα συνεχιστούν οι δοκιμές των νέων συρμών), εκτός από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος που θα γίνουν τρία. Για τα δρομολόγια δείτε και εδώ:

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=17205&Itemid=2006
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Wed Jun 03, 2009 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Εχει κανεις να ανεβασει καμμια φωτογραφια απο τις καινουργιες ελβετικες αμαξοστοιχιες του οδοντωτου?
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2276
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Jun 04, 2009 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Εδώ θα βρεις και φωτογραφίες και βίντεο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jun 04, 2009 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

@pindos10
Υποθέτω ότι θα θέλεις και στοιχεία !

Πάρε το επίσημο pdf της Stadtler:
http://www.stadlerrail.com/images/content/datenblaetter/08_zahnradbahnen/OSE_ZR_e_neu.pdf

Αν "ψαχουλέψεις" το site της, θα δεις ότι η μοναδική diesel-electric σύνθεση είναι για την Grecia !
Οι υπόλοιποι έχουν ηλεκτροκινήσει τους Οδοντωτούς τους ... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Fri Jun 05, 2009 1:47 pm    Post subject: Stathmos Larissis Reply with quote

Mia evlogi erwtisi (pou elpizw na min exei ksanaginei prosfata)...
O Stathmos Larissis se ti stadio vrisketai??

Menw konta stin perioxi, vlepw mia sxetiki kinitikotita opotw katevainw,
alla oute maketa mporw na vrw, oute kapoio episimo xronodiagramma... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Fri Jun 05, 2009 6:00 pm    Post subject: Iσσαρη κτλ Reply with quote

Λοιπόν επειδή εδώ δεν υπάρχει ενημέρωση για το τι γίνεται στην Πελοπόννησο και επειδή εγώ τα ξέρω από πρώτο χέρι κοινώς και
έχω σαφή εικόνα για τα της Πελοποννήσου θα ξεκαθαρίσω κάποιες απορίες των πολλών.
1. Οι έλεγχοι δυναμικού περιτυπώματος γίνονται μόνο με τα οχήματα εντός σηραγγών..με μικρούς καρνάβαλους..έτσι έχει γίνει στο μετρό αλλά και στις σήραγγες του ΟΣΕ
2. Ο έλεγχος περιτυπώματος που έγινε σε όλη τη γραμμή το 1998 με όχημα καρνάβαλο τύπου Ganz έδειξε ότι στη σήρραγα Ίσσαρη θα υπήρχε πρόβλημα...
3. Η συγκεκριμένη σήρραγα έχει το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ότι είναι πέτρινη κυλινδρικής διατομής σε αντίθεση με τις υπόλοιπες του δικτύου Πελοποννήσου που είναι πεταλοειδείς και μπορείς να κατεβάσεις εύκολα ή δύσκολα τη βάση τους...
Για τους μη τεχνικούς εδώ θα εξηγήσω ότι άμα πειράξεις τη βάση κυλινδρικής σήραγγας ειδικά πέτρινης όπως η συγκεκριμένη πειράζεις την ευστάθεια της και άρα ρισκάρεις το να σου καταρεύσει όλος ο υπερκείμενος όγκος..
Άρα υπήρχε ένα σοβαρό πρόβλημα που το γνώριζαν όλοι...και διευθύνουσα υπηρεσία και εργολάβος αλλά και φίλοι του Σιδηροδρόμου....έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους...
Υπήρχε όμως η ελπίδα ότι με χαμηλό στρωτήρα και λίγη υπόβαση θα μπορούσαν να περάσουν οριακά τα οχήματα...
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η σήρραγα έχει και καμπύλη εντός τις και στην καμπύλη είναι το κυρίως πρόβλημα...
Και το τι γίνεται τώρα θα μου πείτε..
Έχουν πέσει στο τραπέζι διάφορες λύσεις όπως για παράδειγμα η ριζοσπαστική να γίνει cut και όχι cover όλης της σήραγγας..
Αυτό θα ήταν η βέλτιστη λύση αλλά θα απαιτούσε μεγάλο πασσαλόφραγμα προς το βουνό πάνω από το σταθμό του Ισαρρη που είναι όλο χωματόβουνο...και καμένο...
Αυτό το θεωρώ μάλλον απίθανο αν και θα έδινε οριστική λύση ...λόγω του περιβαλλοντικού ζητήματος...
Η δεύτερη λύση είναι εγκιβωτισμένη γραμμή σε τσιμέντο όπως στο Μετρό...αν και απαιτεί τεράστια γεωμετρική ακρίβεια...μιλάμε για καμπύλη και θα παίξουν για χιλιοστά ...
Και φυσικά δεν έχει ξαναεφαρμοστεί σε μετρική γραμμή στην Ελλάδα..
Προς το παρών αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει γίνει πλήρης καθαρισμός της σήραγγας από όλα τα υλικά..έχουν φθάσει στον πάτο του βαρελιού και αναμένεται εντός των ημερών η οριστική απόφαση του τι θα γίνει...
Πάντως όλοι μιλούν για λύση εντός του καλοκαιριού του 2009 πράγμα παρήγορο για όλους..
Και για το τέλος...για εμένα ήταν ευχής έργο που σφήνωσαν τα πάντα γιατί έτσι θα δοθεί οριστική λύση σε ένα πάρα πολύ παλιό πρόβλημα στο δίκτυο της Πελοποννήσου...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Jun 05, 2009 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

φίλε DonAlex δες τι γράφτηκε σε άλλο φόρουμ και την απάντησή μου στο τέλος. Ελπίζω να μην είναι αλήθεια και να αποκτήσουμε ένα σταθμό της προκοποπής. Ανησυχώ σφόδρα όμως....

Quote:

Originally Posted by GrigorisSokratis;
τι γίνεται με το σιδηροδρομικό σταθμό που θυμίζει σταθμό κωμόπολης αντί Ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Quote:

Originally Posted by potiz81
Aνακατασκευαζεται μεν, χωρις ωστοσο να υλοποιειται το σχεδιο του Τομπαζη. Αντι για εκεινα τα μεγαλα λευκα υποστεγα που προτεινε ο αρχιτεκτονας και καλυπταν ολη την επιφανεια των πλατφορμων χωρις να υπαρχουν κενα η ανοιγματα, εχουν αρχισει να τοποθετουν στεγαστρα μονο πανω απο τις πλατφορμες (καφετια ηταν προν λιγες μερες που πρασα, δν ξερω αν θα τα βαψουν αλλο χρωμα). Καμια σχεση με το σχεδιο του Τομπαζη βεβαια, προκειται για απλα επιμηκη στεγαστρα ακριβως ομοια με αυτα που υπαρχουν στους σταθμους του προαστιακου Νεας Περαμου, Κινετας και Κορινθου . Μετριοτητα για ενα τοσο σημαντικο εργο... Στην καλυτερη περιπτωση οι αποβαθρες θα δειχνουν σαν εκεινες της Κορινθου, χωρις δηλαδη να υπαρχει μια μεγαλη κατασκευη η ενα στεγαστρο που να καλυπτει ολη την επιφανεια αποβαθρων και σταθμου, δινοντας παραλληλα ενα μνημειακο η μητροπολιτικο χαρακτηρα, σαν εκεινο που εδειχναν οι μακετες που προταθηκαν.

Καθολου ασχημα, μονο για την περιπτωση που εισαι μια συμπαθης επαρχιακη πολη 50.000 κατοικων

Σοβαρά...με λαμαρίνες θα φτιάχνουν τον κεντρικό ΣΣ της χώρας! Μου έρχετε να κλαψω....Ωραίο όραμα για τη χώρα. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
Αλλά τι να περιμένει κανείς από τις μετριότητες - μαλλον ο όρος τους κολακεύει. Και ο ΣΥΡΙΖΑ θα μείνει έτσι ικανοποιημένος. Χαμηλές οικολογικές λαμαρινοκατασκευές/τσαντήρια, χωρίς εμπορικά κέντρα!
Γιατί βρε παιδιά δε προσφευγουμε εμείς στο ΣτΕ κατά της οπισθοδρόμησης και της βλακείας τους....
Και μετά μιλάει ο Σουφλιάς και ο Καραμανλής για την Αθήνα Μητροπολιτικό Κέντρο της Ευρώπης (στο γ...ώ το χωροταξικό τους !!!! )
Κοιτάξτε εδώ να δείτε τι σημαινει σύγχρονος ΣΣ: http://www.galinsky.com/buildings/lyonairport/index.htm
Και μάλιστα περιφεριακός ΣΣ.

Παιδιά ειλικρινά μου έρχετε να κλάψω για του πώς μας έχουν καταντήσει.


Last edited by vas8 on Fri Jun 05, 2009 7:12 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Jun 05, 2009 6:39 pm    Post subject: Re: Iσσαρη κτλ Reply with quote

Ευχαριστούμε τον lkilint για τις πληροφορίες.
Να σχολιάσω αυτό:
lkilint wrote:

Η δεύτερη λύση είναι εγκιβωτισμένη γραμμή σε τσιμέντο όπως στο Μετρό...αν και απαιτεί τεράστια γεωμετρική ακρίβεια...μιλάμε για καμπύλη και θα παίξουν για χιλιοστά ...

Σταθερή επιδομή στο τούνελ του Ισσάρη ? Very Happy
Πράγματι θα είναι η πρώτη φορά στο μετρικό στην Ελλάδα (ελπίζουμε όχι και η τελευταία).
Στην Ιαπωνία συνηθίζεται ...

Τι σας κάνει εντύπωση vas8 και DonAlex ?
Ποιόν Σταθμό-αριστούργημα μας έχουν παραδώσει έως τώρα το δίδυμο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ ?
Τους Σταθμούς του Προαστιακού να θυμηθούμε ? Όλοι μπετονόκουτα.
Ακόμα και το σχέδιο του Τομπάζη, δεν έχει κάποιο αρχιτεκτονικό "στίγμα" κατ' εμέ. Υπόστεγα είναι !
Όσον αφορά τον Καλατράβα, θυμηθείτε τι άκουσε ο άνθρωπος.
Και κατόπιν δείχναμε το στέγαστρό του περήφανοι, ως τοπόσημο των Ο.Α ...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Sat Jun 06, 2009 12:27 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi,στην Grecia μονο μοναδικες συνθεσεις ερχονται.Για θυμησου την απιστευτη διαστροφη που βρηκε εδαφος στο τρενακι του Πηλιου? Ποιο σαλεμενο μυαλο ειχε την ιδεα να παραγγειλουμε και να ερθουν μασκαρεμενες ντηζελαμαξες αλλα που μοιαζουν εντελως με ατμηλατες?
Δεν εχουν επαφη οι ανθρωποι απο γνησιες ατμηλατες μουσειακες γραμμες και σου λεει ,εχει ζητηση?Ποιος θα κατσει τωρα να συντηρησει και να δουλεψει τα ερειπια 120 χρονων?Παρτε μια γευση.
Στο πρωτο βιντεο περναει ο "μασκαρας".Προσεχτε τον μηχανοδηγο του ΟΣΕ στο χαλαρο,με τα χερια στη μεση.
http://www.youtube.com/watch?v=_FFXPyVspKY&feature=player_embedded
Στο δευτερο βιντεο εχει γαντια ,δουλεια και μουτζουρα.Χωρια οι φτυαριες με τα καρβουνα που δεν φαινονται.
http://www.youtube.com/watch?v=yPljYIMZXHg&feature=relate
Ακουστε στο δευτερο βιντεο,ειναι ζωντανο, αναπνεει...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εξομοιωτές ή αλλιώς simulators !
Το μυαλό των περισσότερων θα πάει στο Microsoft Train Simulator.
Οι εξομοιωτές όμως προσφέρουν πολύ περισσότερα απ' το να κάνουν απλώς κάποιοι τον μηχανοδηγό στον υπολογιστή.
Προσφέρουν την ευκαιρία για ανέξοδη (σε σχέση με το real world) εκπαίδευση του προσωπικού σε καταστάσεις που μπορεί να παρουσιαστούν στην πραγματικότητα και αυξάνει την ετοιμότητα για επιτυχή αντίδραση απέναντί τους.

Μια εικόνα-χίλιες λέξεις !
Ο Εξομοιωτής των BNSF για τους μηχανοδηγούς:
http://img50.imageshack.us/img50/1962/simulator0ir.jpg

Ακόμα και οι Κροατικοί Σιδηρόδρομοι (HZ) έχουν κάτι αντίστοιχο:


Σε κάποια φάση θα σας βάλω και τον Ρουμάνικο (έχουν και οι CFR στο Εκπαιδευτικό τους Κέντρο στο Brashov)!

Αναλυτικότερα
Οι εξομοιωτές δεν είναι για να παίζουν τα "μαστόρια" στον ελεύθερο χρόνο τους.
Αποτελούν κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και αξιολόγησης των νέων μηχανοδηγών (στα σοβαρά δίκτυα).
Στην BNSF η εκπαίδευση στον εξομοιωτή είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ ! Ανά τριετία ο μηχανοδηγός περνά εξετάσεις και στην περίπτωση που αποτύχει ακολουθεί διαθεσιμότητα για 30 μέρες με ΣΤΕΡΗΣΗ ΜΙΣΘΟΥ (και κατόπιν αναγκάζεται να τις ξαναπεράσει).
Πριν την εκκίνηση του εξομοιωτή, ο εκπαιδεύομενος μελετά για 15 λεπτά το Εγχειρίδιο Δρομολογίων, τα όρια ταχύτητας, βραδυπορείες κτλ.
Η γραμμή που χρησιμοποιείται στον εξομοιωτή είναι άγνωστη στους εκπαιδεύομενους-εξεταζόμενους μηχανοδηγούς και η διάρκεια της εξομοίωσης είναι 30 λεπτά.
Τα αποτελέσματα εισάγονται στον υπολογιστή και τα αποτελέσματα εξάγονται απ' αυτόν, σε ένα σύστημα που λέγεται CBT (Computer Based Training).
Εννοείται ότι απότομες εκκινήσεις απαγορεύονται (μεταφέρονται εμπορεύματα Wink ), αυξημένες καταναλώσεις καυσίμων βαθμολογούνται αρνητικά, και ο μηχανοδηγός πρέπει να συμπληρώσει σκορ 90% για να περάσει το τεστ.

Εκτός της αξιολόγησης στον Εξομοιωτή, ο Διευθυντής Έλξης εξετάζει μια φορά τον χρόνο (επί του πεδίου) όλους τους μηχανοδηγούς προκειμένου να ανανεωθούν οι άδειες τους.

Αυτά τα ολίγα από το σύστημα αξιολόγησης μηχανοδηγών μιας (υποδειγματικής) ιδιωτικής σιδηροδρομικής εταιρείας.
Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω το επίπεδο των δικών μας μηχανοδηγών και την ανύπαρκτη αξιολόγησή τους (ούτε καν συνέπειες δεν έχουν-ακόμα και όταν κάποιοι ρίχνουν τα τραίνα στους επικρουστήρες!).

Υ.Γ
Δεν ήθελα να σας βάλω τα αντίστοιχα συστήματα των Ιαπώνων.
Θα μου πείτε (και πολύ σωστά) ότι δεν θα γίνουμε ποτέ Ιαπωνία ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
MINOANLINES
Visitor
Visitor


Joined: 09 May 2007
Posts: 7
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ολοκληρωθηκε η επεκταση της ηλεκτροδοτησης του Προαστιακου μεχρι την Χαλκιδα. Η αποσταση θα διανυεται πλεον σε 48'.
Έχει αρχισει η δοκιμαστικη λειτουργια της γραμμης και πλεον η επομενη επεκταση θα ειναι μεχρι τη Θηβα


http://halkida.tv/article/1191
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Jun 08, 2009 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Η γραμμή ολοκληρώθηκε αλλά απαιτούνται κάποια χρονάκια για να πάμε με το τραίνο του άρθρου (Desiro EMU) και πολύ περισσότερο σε ...48 λεπτά !

Άλλωστε όποιος διαβάσει προσεκτικά το άρθρο θα δει ότι γράφει "Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά".

Αυτή η "λεπτομέρεια" θα μας ταλαιπωρήσει κάποια χρόνια ακόμα ...
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Άλλωστε όποιος διαβάσει προσεκτικά το άρθρο θα δει ότι γράφει "Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά".

Αυτή η "λεπτομέρεια" θα μας ταλαιπωρήσει κάποια χρόνια ακόμα ...


Εγώ διαβάζω (και μάλλον, ας κάνω και πολλά λάθη στην πλουσία ελληνική ορθογραφία, ξέρω να διαβάζω) το εξής:Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής από την Οινόη έως την Χαλκίδα και ξεκινούν, πιθανότατα σήμερα, τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, . / Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται και οι τελευταίες εργασίες εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης. Εκτιμάται ότι οι εργασίες αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιουλίου

γιατί αμφισβητείς ότι θα λειτουργήσει σύντομα, έχεις κάποια στοιχεια που δικαιολογούν αμφιβολία. ?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 12:25 am    Post subject: Reply with quote

εννοει οτι θα ολοκληρωθει η ηλεκτροκινηση στο τμημα οινοη-χαλκιδα..ομως απομενει να κατασκευαστει ηλεκτροκινηση στο τμημα αθηνα-3γεφυρες( παμε για υπογειοποιηση ελεω ΣτΕ ουτε καν εχει προκηρυχθει το εργο.. Rolling Eyes )και επισης στο τμημα 3γεφυρες-οινοη απομενει να γκρεμιστει η γεφυρα σφενδαλης(κοντα στη μαλακασα) καθως εν μπορει να αναρτηθουν καλωδια ηλεκτροκινησης λογω υψους.. Evil or Very Mad οποτε εχουμε πολυ μελλον..ειδικα στο δημο αθηναιων το προβλημα ειναι χοντρο..
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 1:15 am    Post subject: Reply with quote

Και επίσης νομίζω ότι το ΣΚΑ δεν είναι και αυτό έτοιμο...
(Διορθώστε οι ειδικοί....)
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 1:26 am    Post subject: Reply with quote

το ΣΚΑ δεν ειναι πληρως ετοιμο..εχει ετοιμαστει η πρωτη φαση,δηλαδη αυτη των σιδηροδρομικων διακλαδωσεων και η σταση κατω αχαρνες..οι υπολοιπες αποβαθρες θα λειτουργησουν ως συνδυασμος ενος κεντρικου σταθμου στο μελλον.. Rolling Eyes..οποτε οπου ΣΚΑ=κατω αχαρνες Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μαγευτικές εικόνες απ' την μακρινή Ταϊβάν, που δεν θα δούμε ποτέ στην Πελλοπόνησο (φρόντισαν η Μίζενς και οι πράσινες κυβερνήσεις γι' αυτό Wink):

Υπερσύγχρονη tiliting Αυτοκινητάμαξα (Taroko Express), κατασκευής Hitachi με Vmax 150 kmph:
http://farm4.static.flickr.com/3023/2977021073_948fd6f1d8_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2144/2062250851_eed5e815f0_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3163/2633130465_ea6a809ec7_b.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3210/2999980150_62d9163c03_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3293/2937936731_5a961e2caf_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3616/3582172098_8518e94f45_o.jpg

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, τα μετρικά δίκτυα αλλού αποτελούν τον κορμό ακόμα και mainline γραμμών, όταν στην Ελλάδα έχουμε "διάνοιες" (όπως τον κ.Προφυλλίδη) να μας λένε ότι το βασικό πρόβλημα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου είναι η διαφορά εύρους του πελλοπονησιακού δικτύου ...
Αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 864
Location: White River

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θελω να βλεπω καθολου.Αρρωσταινω.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

ρε παιδιά που βρίσκονται η τρις γέφυρες, ψάχνω ψάχνω και δεν τις βρίσκω όλες η μηχανές αναζήτησης μου βγάζουν κάτι καταστήματα !
δηλαδή, και να γυρίσω στο θέμα του προαστιακού για χαλκίδα, τελειωσαν το κομμάτι οίνοι χαλκίδα και το υπόλοιπο δεν ξεκίνησε?
παράδοξο , Οίνοι Χαλκίδα έτοιμο με όλες τις εγκατάστασης και θα παλιώσει μέχρι να τελειώσει το υπόλοιπο !
δεν κάνει νόημα, μήπως υπάρχει άλλη διαδρομή από Αθηνα για Οίνοι ?
και στο Google Earth μοιάζει να είναι υπό κατασκευή ο σταθμός Λαρίσης, ούτε εκεί έχει αλλάξει τίποτα ?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 657

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Χοντρικά οι 3 γέφυρες είναι στο σημείο που οι γραμμές του ΟΣΕ διέροχνται κάτω από τη Λεωφ.Κηφισσού!!!

Τώρα ότι αφορά τον προαστιακό. Αυτό που παρουσιάστηκε ως ολοκληρωμένο έργο αυτές τις μέρες λόγω εκλογών είναι η ανακαίνιση και Η/Κ της μονής γραμμής Οινόης - Χαλκίδας. Βασικά ούτε αυτό τελείωσε απλώς ολοκληρώθηκαν τα έργα πάνω στη γραμμή και μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο diesel πάντα. Δηλαδή τελείωσαν τα έργα για τοπική βελτίωση των χαρακτηριστικών, για αλλαγή των γραμμών κτλ.
Υπάρχουν ακόμα όμως πολλά μερεμέτια τα οποία είναι στην ίδια εργολαβία:
-Ολοκλήρωση Η/Κ
-Σταθμός Χαλκίδας
-Δεν ξέρω τη γίνεται με τη σηματοδότηση αν είναι έτοιμη ή όχι??

Από την Οινόη μέχρι το Σ.Κ.Αχαρνών μιλάμε ουσιαστικά για την υφιστάμενη γραμμή (του ΠΑΘΕ) στην οποία τόσα χρόνια έχουν γίνει αυτά τα έργα και η μόνη εκκρεμότητα είναι μία άνω διάβαση στη Σφενδάλη που δεν επιτρέπει να περάσει το καλώδιο της Η/Κ. Βέβαια σε πολλά σημεία υπάρχουν φθορές στην Η/Κ επειδή είναι εκτός λειτουργίας.

Τέλος από το ΣΚΑ μέχρι την Αθήνα το έργο χωρίζεται σε 2 κομμάτια. ΣΚΑ- 3 γέφυρες και 3γέφυρες-Στ.Λαρίσης.

Μιλάμε για τετραπλό διάδρομο σε όλο το μήκος. Τα έργα στο πρώτο κομμάτι (περιλαμβάνει και την υπογειοποίηση στους Αγ.Αναργύρους) προχωράνε ικανοποιητικά και ο πρώτος ημιδιάδρομος (2 γραμμές) ίσως είναι ολοκληρωμένος με Η/Κ το τέλος του 2009. Η κυκλοφορία των τρένων την περίοδο των έργων γίνεται αλλά με δυσκολίες

Στο δεύτερο τμήμα 3 γέφυρες -Στ.Λαρίσης δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Μετά από αλλεπάλληλες προσφυγές το έργο είχε κολλήσει για πολλά χρόνια. Τώρα τελευταία ο ΟΣΕ (ΕΔΙΣΥ για να είμαστε ακριβής) αποφάσισε τη μερική υπογειοποίηση του διαδρόμου και το έργο φαίνεται να ξεκόλλησε αλλά τα έργα ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει καθώς πρέπει να γίνουν νέες μελέτες.


Συμπερασματικά όταν ανοίξει σε αυτή τη φάση η Χαλκίδα (μέσα Ιουλίου) θα γίνεται με συρμούς diesel και σε χρόνους που καμία σχέση έχουν με τα 48 λεπτά. Ίσως όταν διορθωθεί το πρόβλημα στη Σφενδάλη δούμε Desiro στο τμήμα Χαλκίδα- ΣΚΑ.

Edit: Και τα έργα στο Στ.Λαρίσης είχαν μπλοκάρει μαζί με όλο το τμήμα 3 γέφυρες - Ρουφ. Τουλάχιστον εδώ μόλις ξεμπλόκαρε το έργο τα έργα συνεχίστηκαν και τώρα οι νέες αποβάθρες κοντεύουν να τελείωσουν. Θα μεταφερθεί από εκεί η κυκλοφορία ώστε οι παλίες αποβάθρες να κατεδαφιστούν, να γίνουν νέες και να ολοκληρωθεί και ο υπόγειος διάδρομος με τα μαγαζία που θα συνδέεται και με το μετρό. Βέβαια το φουτουριστικό σκέπαστρο και το αντίστοιχο υπέργειο εμπορικό κέντρο ΔΕΝ περιλαμβάνονται σε αυτή τη φάση του σταθμού αλλά σε μελλοντική.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

ευχάριστο παρα πολύ για την λεπτομερές και ωραία ενημέρωση ariskop,
και ζητω συγγνώμη στο Forum για την αγνωσία μου,

τι είδους προβλήματα είναι που καθυστερούν την εκτέλεση τον έργον,
ένστασις από κατοικους, πρέπει να γκρεμιστούν πολλές οικοδομές, και υπογειοποίηση να γίνει θα γκρεμιστούν σίγουρα πάλι κάποιες οικοδομές. Βεβαια στην υπογειοποίηση έχει το πλεονέκτημα ότι θα επιτρέπονται μονο ηλεκτροκίνητα Τρένα πλέον στην Αθηνα.
Μιλάμε για περίπου 2 χιλιόμετρα υπογειοποίησης, και τα υπόλοιπα θα μείνουν επάνω,
καλά στέφανα, θα περνάνε τέλεια η κάτοικοι στους Αγίους Αναργύρους + στις Αχαρνές αν αυξηθεί η κίνηση Τρένων, κολλημένες στα σπίτια τους είναι η Γραμμές.
Από Αχαρνές και μετά με 10km θα πηγαίνει το Τρένο για να μην τους ξυπνάει, αυτή η Άνθρωποι άλλο δεν θα ξέρουν αν γίνετε Σεισμός η περνάει ο ΟΣΕ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Next
Page 2 of 39

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr