stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 422, 423, 424  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Αν γινει οπως τα λες με το μποτιλιαρισμα τοτε ισως να αρχισουν να ξανασκεφτοναι τη λυση της υποθαλασσιας στο μαλιακο
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η υποθαλάσσια στο Μαλιακό δε θα λύσει το πρόβλημα, γιατί στο σχεδιασμό της περιλαμβάνει τη παράκαμψη του Αγ. Κων/νου και νομίζω και των Κ. Βούρλων. Μόνο η διπλή ζεύξη θα βοηθούσε μαζί με κάποια αναβάθμιση του δρόμου Σχηματάρι- ζεύξης.

Μια άλλη ιδέα θα ήταν να γίνει αναβάθμιση συνολική από Σχηματάρι μέχρι Λαμια. Ισως με τρίτο τούνελ (στα στενά δίδυμα τούνελ) στις παρακάμψεις Κ. Βούρλων και Α.Κ όπου απαιτείται, το οποίο θα μονοδρομείται είτε προς Λαμία είτε προς Αθήνα ανάλογα με την κίνηση.

Αυτά βέβαια θα γίνουν μόνο σε κάποιο ονειρικό σύμπαν!
Το πιο πιθανό είναι τις ημέρες αιχμής να εκτρέπουν την κυκλοφορία στην παλιά εθνική.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 782

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Η ευθεία πριν την εισοδο της Λαμιας κατασκευαζεται με τρεις λωρίδες και ΛΕΑ ανα κατευθυνση.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

Χαίρομαι που το ακούω αυτό Engineer. Εχω γύρω στον ένα χρόνο να περάσω από την περιοχή όπου ήταν εργοτάξιο.
Οι τρεις λωρίδες φτάνουν μέχρι τον κόμβο του Μπράλου;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 782

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου εκεί. Η παρακαμψη των Θερμοπυλών έχει δύο + ΛΕΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβως μεχρι εκει φτανουν. Συγκεκριμενα οπως κατεβαινεις για Αθηνα αρχιζουν με το που περνας την αερογεφυρα που προφανως ειναι μερος του κομβου για τον Ε65 και τελειωνουν στην εξοδο για Πατρα (Μπραλος). Το αντιστοιχο ισχυει και στην ανοδο φυσικα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο τους που το πρόβλεψαν και το φτιάχνουν με 3+ΛΕΑ. (για να μη γκρινάζουμε μόνο Laughing ) Αλλιώς το μποτιλιάρισμα ήταν σίγουρο.
Βέβαια παρακάτω (προς Αθήνα) στα τούνελ φοβάμαι πως θα κολλάει η κίνηση σε μέρες αιχμής - ((αυτό όταν ολοκληρωθεί ο Ε65 για όσους δε διάβασαν παραπάνω.))
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι αυτη η σιγουρια; Ποσοι πια θα μπαινουν απο τον Ε65; Ετσι και αλλιως ενα μεγαλο μερος των τουριστικων περιοχων που θα καλυπτει ο Ε65 μπαινει και τωρα στην ΕΟ απο την εξοδο της Λαμιας και σοβαρα προβληματα δεν ειχαμε παρα το οτι εκεινο το κομματι των 4 χλμ δεν ειναι ακομη ετοιμο.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

και να προσθέσω Laughing ότι πλεον θα μειωθεί η αύξηση των νέω αυτοκινήτων με τη κρίση που κυκλοφορεί!
Αρα λιγότερα νεα αυτοκίνητα, λιγότερη κίνηση! Razz Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 782

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Η σχετική φωτό από το site της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ

http://www.michaniki.gr/sitenew/files_cfm/showpic.cfm?lang=1&image=../images/Projects/SeExelixi/e123/E1232008-03b.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Η οποια βεβαια ειναι σχετικα παλια γιατι το κομματι ειναι εδω και καμποσο καιρο τελειωμενο.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 574
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 7:30 pm    Post subject: Reply with quote

Βρήκα παλιές φωτό της Ιονίας οδού αλλά καλές!
http://www.airphotos.gr/etoloakarnaniadromoi.htm
γενικά εχει πράμα εδώ μέσα...
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι 3 λωρίδες + ΛΕΑ στην ευθεία της Λαμίας. Είναι λωρίδες επιτάχυνσης των εισερχομένων από τον Ε65 που συνεχίζονται ως λωρίδα εξόδου προς Μπράλο και αντίστροφα λωρίδα επιτάχυνσης από Μπράλο σε λωρίδα επιβράδυνσης προς Ε65. Στην πράξη βέβαια το πλάτος είναι σαν 2χ3+ΛΕΑ.

Το αστείο είναι ότι ο Ε65 προσπαθεί να μειώσει το κόστος του δηλ. το μήκος του δηλ. να αρχίζει πιο βόρεια, έλα όμως που η γέφυρα της ΕΡΓΟΣΕ έχει μόνο 2χ2+ΛΕΑ... Θα αργήσουμε να δούμε μπουλντόζες νομίζω...

Ως προς την παραλιακή, τυχόν υπογειοποιηση έχει εκφρασμένη αντίθεση των κατοίκων, αν θυμάστε είχαν αρχίσει έργα στη διασταύρωση με Καλαμακίου πριν του Ολυμπιακούς. Επίσης σίγουρα έχει αρχαία έχετε ακούσει για τον αρχαίο Δήμο Αλιμούντος;
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 1:03 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Ως προς την παραλιακή, τυχόν υπογειοποιηση έχει εκφρασμένη αντίθεση των κατοίκων


Έχω την εντύπωση ότι η αντίθεση εστιαζόταν στην μετατροπή της Λ.Ποσειδώνος σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με την κατασκευή των 3 Α/Κ σε Αμφιθέας, Καλαμακίου και Αλίμου και τις απαραίτητες διαπλατύνσεις. Απ'όσο ξέρω, για τους Ολυμπιακούς δεν είχαν σκοπό τη βύθιση της Ποσειδώνος (μια ταπεινωσούλα για τον Α/Κ της Καλαμακίου δε πιάνεται! Smile ) και γι'αυτό αντέδρασαν οι κάτοικοι. Δε νομίζω ότι αν κάποιος τους τάξει βύθιση και επικάλυψη για το τμήμα Αμφιθέας-Αλίμου, ότι θα αντιδράσουν ξανά ...

ΥΓ. Για τα αρχαία δε ξέρω .. Αν όντως υπάρχουν, τότε μας βλέπω απ'ευθείας να περνάμε σε "μεσόγεια" ή υποθαλάσσια χάραξη, κάπου γύρω στο 2050-60 ... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

εδω στην Παναγοπουλα εγκατασταθηκε το εργοταξιο της Vinci. απο την πλευρα της Πατρας Δρεπανου....δεν ξεκινησαν τρυπηματα ακομα απο μου ειπε ο πατερας μου που κατεβηκε κατω..εγω δεν το εχω δει με τα ματια μου ακομα...


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 1:27 am    Post subject: Reply with quote

επιτελους Very Happy η ολυμπια οδος πιανει δουλεια!αγγελε αν μπορεσεις βγαλε και ανεβασε καμια φωτο αυριο Smile ξερεις αν εχουν στηθει και αλλα εργοταξια ή ειναι το πρωτο?οι γαλλοι θα ειναι παλι πρωτοποροι στο μεγαλυτερο εργο της χωρας Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 1:53 am    Post subject: Reply with quote

φωτογραφιες θα βγαλω οταν περασω απο εκει και καλυτερα να εχει αρχισει και το τρυπημα...προκειται για το πιο δυσκολο τμημα του δρομου..οι λοφοι της Παναγοπουλας εχουν πολλα νερα και τσουλανε προς τη θαλασσα !μπραβο!ξεκινανε απο τα πιο δυσκολα!θα παρακολουθω συνεχεια..τα τουνελ θα ειναι μεχρι και 4χιλ μηκος...
αρχες Μαρτιου λεγανε για εναρξη των εργων..οποτε θα πρεπει να βαζουν και αλλου εργοταξια ....απλα δεν ταξιδεψα τωρα τελευταια για να δω...... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 3:09 am    Post subject: Reply with quote

Ναι ναι βγάλε μας καμιά φωτογραφία, η Παναγοπούλα έχει ωραία δάση και τοπία εκεί Smile . Δεν ξέρουμε αν ξεκίνησαν από κει επειδή είναι το δυσκολότερο τμήμα και όχι επειδή σήραγγα είναι και δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις. Αλλά το ευχάριστο είναι ότι για να ξεκινήσουν σημαίνει ότι έχουν τελείωσει έστω και γι'αυτό το τμήμα οι μελέτες εφαρμογής. Γιατί αλλού δεν έχει γίνει καν αυτό. Και ποιο έργο εννοούμε τώρα? Για να μη σκεφτόμαστε πολύ, κάθε φορά που θα ακούγεται κάτι κακό και θα υποννοείται ένα έργο, αυτό θα είναι η ιόνια οδός, εντάξει?

Επίσης το ότι έχει στηθεί ή στήνεται το εργοτάξιο δε σημαίνει ότι θα αρχίσουν σε καμια δυο βδομάδες. Ας έχουμε ακόμα υπομονή. Και πόσο αξιόπιστη είναι η πληροφορία που μας έδωσες Άγγελε θα το εξετάσουμε αμέσως. Για πες μας τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου?? Κάτω από ποιες καιρικές συνθήκες το παρατήρησε το γεγονός? Ήταν νύχτα ή μέρα? Τι αυτοκίνητο οδήγαγε την ώρα που το είδε?? Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

SQUIREL σχετικά με τη μετατόπιση του Ε-65 το άκουσα και εγώ σε συζήτηση με την ΤΕΡΝΑ. Προσωπική μου άποψη, η ιδέα μου φαίνεται σωστή, ο κόμβος να προσεγγίσει περισσότερο τα Γρεβενά για να αποκτήσει καλύτερη πρόσβαση ο άξονας με τη Δ.Μακεδονία κυρίως για αυτούς που έρχονται από νότια αλλά και να μην ανταγωνίζεται την Ιονία και το ΡΙΟ.
Αυτό που δεν ξέρω όμως είναι για τη διαφορά κόστους σε σχέση με τη σύμβαση και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης εν γένει όλου του άξονα.
Αυτό βέβαια που προξενεί έκπληξη για μία φορά ακόμα είναι το πως γίνονται οι μελέτες σε αυτή τη χώρα και γιατί τώρα που έχει υπογραφεί σύμβαση να κάθονται να μελετάνε από που θα περάσει ο δρόμος.

Οι Δ.Θεσσαλία πρέπει να περιμένει τον άξονα Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη για σύνδεση με Δ.Μακεδονία και σύνδεση με Ηπειρο την πλήρη αναβάθμιση (για μένα κανονικός οριζόντιος αυτοκινητόδρομος ) Τρίκαλα- Άρτα-Πρέβεζα. Το πρώτο έχει εξαγελθεί και μελετάται από την Εγνατία ΑΕ. Το δέύτερο υπάρχει σαν ιδέα από το 1991 ως δρόμος Ηγουμενίτσα-Βόλος αλλά μόνο αποσπασματικά έργα γίνονται μέχρι τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

πλευρικα διοδια θα τοποθετησει η ΝΕΑ ΟΔΟΣ στους κομβους βαρυμπομπης και αγ.στεφανου Shocked ο λογος ειναι η μειωση διελευσεων απο τα διοδια αφιδνων.. Surprised θα μπορουσαν βεβαια να βαλουν διοδια στον κομβο μαλακασας ωστε να αποτρεπουν την παρακαμψη των διοδιων αφιδνων..αλλα μαλλον μας λενε ψεματα ετσι ωστε να βγαλουν τα σπασμενα απο τους κατοικους των βορειων προαστιων και οχι μονο,καθως η περιοχη εχει και πολλες βιομηχανιες... Confused

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=27257972
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη για τη δυσπιστία gouperman, αλλά κάτι λείπει από την είδηση. Είμαι απόλυτα έτοιμος να δεχτώ ότι θα το κάνουν, αν μου απαντήσει κάποιος και πού θα βρίσκονται τα μετωπικά διόδια. Δε έχει κανένα απολύτως νόημα η χωροθέτηση πλευρικών διοδίων, αν δεν υπάρχουν νωρίτερα μετωπικά. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει να βρεθεί ο αντίστοιχος χώρος μεταξύ Κηφισιάς και Βαρυμπόμπης, ο οποίος φυσικά αγνοείται πλήρως.

Συμπεραίνω (και προβλέπω αντίστοιχα) ότι πρόκειται είτε:
- για αντιπολίτευση εκ μέρους της γνωστής δημοσιογράφου
- για διασπορά φημών, ώστε να γίνουν διόδια πιο πάνω τελικά και να πούμε κι ευχαριστώ.

-edit-
επειδή τα λάθη πρέπει να αναγνωρίζονται, όποιος διαβάσει αυτό το post, ας διαβάσει και το επόμενο του gouperman, το οποίο με διορθώνει και τον ευχαριστώ.


Last edited by SP73 on Tue Mar 10, 2009 2:31 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 12:11 am    Post subject: Reply with quote

φιλε μου δυστυχως δεν ειναι αντιπολιτευτικο αρθρο αυτο που διαβαζεις..και δεν χρειαζεται να εισαι τοσο προκατειλλημενος..ολα τα σαιτ το γραφουν σημερα..εγινε ερωτηση και στην βουλη καθως και διαμαρτυρεται η νομαρχια ανατολικης αττικης με επικεφαλης τον κ,Κουρη,πολιτευτη της ΝΔ Surprised το πραγμα ειναι απλο..καθως μπαινεις στην ε.ο για αθηνα θα πληρωνεις 2.7,αλλα και καθως βγαινεις προς αγ στεφανο...

http://www.protothema.gr/content.php?id=25662
http://www.skai.gr/master_story.php?id=113421
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=78976
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 9:22 am    Post subject: Reply with quote

τα περί μετατόπισης του Ε-65 είναι πραγματικά ακατανόητα.
Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να επιτραπεί δεύτερος άξονας μέσα από τον βιότοπο της αρκούδας. Κατα δεύτερον δεν εξυπηρετεί απολύτως κανέναν δεδομένου ότι όσοι κινούνται από και προς τα Γρεβενά από νότο θα κερδίσουν απλά λίγα λεπτά. Άν όλος ο ντόρος γίνεται από πλευράς Ιονίας για λόγους ανταγωνισμού πάλι ακούγεται υπερβολικό γιατί ποιους θέλει να κερδίσει? Οι μόνοι που θα βρεθούν σε δίλημμα είναι όσοι κινούνται από Αττική αποκλειστικά για Γιάννενα, και πάλι αμφιβάλλω εαν τα 15 λεπτά που θα επιβαρύνουν επιπλέον τον Ε-65 θα επιδράσουν
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 574
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ο φόβος τους είναι να μην χάσει κανα φράγκο η Γέφυρα!Αλλά πως γίνεται να αλλάξει τώρα η χάραξη αφού σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα σε αυτό το σημείο θα ξεκινήσουν πρώτα τα έργα (νομίζω από κει ξεκινουν οι ημερομηνίες παράδοσης).
Δηλαδή απαγορεύεται να επιλέξουμε άλλη διαδρομή?Απ'οτι μαθαίνω οι Μετσοβίτες άρχισαν να πηγαίνουν Αθήνα με το τραίνο με 10 ευρω αφού αφήσουν το αυτοκίνητό τους στην Καλαμπάκα!
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Συνέχεια στο σήριαλ των διοδίων στην Αττική, στην Αθηνών - Λαμίας.
Συζητείται να μπουν διόδια σε όλο τον άξονα του Κηφισού.
Προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο η πρόταση, εφ' όσον συνδυαστεί με τακτικά δρομολόγια του Προαστιακού από Χαλκίδα μέχρι Πειραιά και αναβάθμιση του Κηφισσού που έχει τρικοσμική εικόνα, με ελεεινό φωτισμό από Καβάλας και πάνω, χάλια οδόστρωμα, βρωμιά και εγκατάλειψη.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Καταιγίδα... διοδίων από τον Αύγουστο
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 422, 423, 424  Next
Page 63 of 424

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr