stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 1:53 pm    Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Αγαπητέ engineer,

Και μόνο η διάθεσή σου -κατα τη διάρκεια ενός ταξιδιού- να σταματήσεις τόσες φορές και να τραβήξεις όλες αυτές τις φωτογραφίες έτσι ώστε να μας ενημερώσεις για την πρόοδο των εργασιών στον εθνικό δρόμο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας αξίζει τα θερμά μας συγχαρτήρια. Σε παρακολουθώ μέσω του forum πάνω απο ενα χρόνο και πραγματικά αποτελείς (ίσως) τη μοναδική πηγή αξιόπιστης ενημέρωσης.

Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, στο παρελθόν προσπάθησα να ενημερωθώ για το εργο και απο άλλες πηγές αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν υπήρξε καμία επιτυχία. Έστειλα άπειρα emails στο ΥΠΕΧΩΔΕ, στη Νομαρχία Μεσσηνίας, σε 2 τοπικές εφημερίδες της Μεσσηνίας, σε τηλεοπτικούς σταθμούς που φιλοξενούν ειδικές εκπομπές αυτοκινήτων, σε εφημερίδες, αλλά μάταια. Κανένας δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να με ενημερώσει έστω με μια αρνητική απάντηση. Η πρώτη πηγή βρέθηκε στα τέλη του 2007 μέσα απο τον φίλο Κώστα που διατηρεί το blog : kpylos.blogspot.com. Και ο Κώστας στο blog του αναρτούσε πληροφορίες που είτε άκουγε απο διάφορους σχετικούς-άσχετους είτε απο άρθρα που κατα καιρούς δημοσίευαν εφημερίδες του νομού πάντοτε μετά απο κάποια επισκεψη αρμοδίων στα έργα.

Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι για όλους εμάς τους απο καταγωγής Μεσσήνιους, που επισκεπτόμαστε συχνά τα χωριά μας, είσαι οτι ακριβώς ψάχναμε και τελικά βρήκαμε στα post σου. Μιλώντας μέσω του forum πριν απο λιγο καιρό, έκανα τις παρακάτω προβλέψεις:

1) Τρίπολη - Καλογερικό - Αθήναιο - Ραψωμμάτης, δηλαδή η συνέχεια του εθνικού δρόμου απο εκεί που σήμερα τελειώνει μέχρι τις νέες σήραγγες στον Ραψωμμάτη: Παράδοση Μάρτιος 2010
2) Προσωρινή πρόσβαση σε σήραγγες Ραψωμμάτη απο Αθήναιο - Γέφυρα Αλφειού τελειωμένη (για αποφυγή των στροφών της Μεγαλόπολης): Παράδοση Νοέμβριος 2009
3) Παραδείσια - Αλλαγή (κομμάτι Τσακώνας) για αποφυγή των στροφών της Τσακώνας: Παράδοση Μάρτιος 2010.
4) Αλλαγή (Τσακώνα) - Καλαμάτα: Παράδοση Τέλος 2011

Σε παρακαλώ, όποτε μπορέσεις ενημέρωσε με εάν αυτές οι ημερομηνίες που δίνω είναι εφικτές. Και συνέχισε πάντα να μας ενημερώνεις όλους με τον γνωστό επαγγελματικό σου τρόπο.

Καλή Σαρακοστή Σε Όλους.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/27/1635227.htm

Δείτε το σύνδεσμο στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ όπου παρουσιάζονται υπεργολαβίες που ανέλαβε η ΕΔΡΑΣΙΣ σε διάφορα έργα παραχώρησης. Από ότι φαίνεται ξεκινούν άμεσα τα έργα στο Κόρινθος Πάτρα, και μάλιστα περιλαμβάνονται εργασίες στο τούνελ Ακράτας.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας από Αλεξ/πολη. Έκανα χθες την εγνατία από την Ηγουμενίτσα μέχρι εδώ και το ευχαριστήθηκε η ψιχούλα μου. Πολύ καλή η μεσόγεια και οι χρόνοι αναθεωρούνται κάθε φορά που κάνω αυτό το ταξίδι.
Τώρα σχετικά με τα έργα σε Ήπειρο και αρκούδα και μετά από αυτά που έγραψε και ο Τάσος θα έχουμε:
Γέφυρα Αράχθου τον έναν κλάδο παράδοση 31 Μαρτίου με 10 Απριλίου.
Την Πέμπτη ξεκινάνε να στρώνουν μεμβράνη στον δεξιό κλάδο. Στον ενάμιση μήνα περίπου που υπολείπεται, θα τελειώσουν σχεδόν όλες οι προβολοδομήσεις στον αριστερό κλάδο κι έτσι δε θα υπάρχει πρόβλημα πρόσβασης όταν μετά θα δώσουν τον δεξιό στην κυκλοφορία.
Η κυκλοφορία θα γίνεται στον δεξιό κλάδο από την έξοδο της σήραγγας Δρίσκου και περνόντας από το cut & cover Τ6, τη σύμικτη γέφυρα Τ8 και τη γέφυρα Αράχθου αμφίδρομα. Και αυτό όχι γιατί δε θα έχουν τελειώσει τα τεχνικά αυτά και στους δυο κλάδους, αλλά γιατί δεν υπάρχει χώρος για την εκτροπή από δύο σε έναν κλάδο πριν τη γέφυρα Αράχθου.
Μαζί θα δώσουν και το Μέτσοβο - Παναγιά.
Την ''αρκούδα'' θα τη δώσουν περί τα τέλη Μα'ί'ου.
Τα κομάτια της Ιόνιος, Παντεχνικής και το δεύτερο της ΑΤΙΚΑΤ είναι τελειωμένα εκτός από τα 6 χιλ. της ΑΤΙΚΑΤ (για όσους δεν ξέρουν σήραγγα Παναγιάς και Συρτού).
Όπως καταλαβαίνετε δε θα ξανακάνουν τη λαλακία να το δώσουν πιο γρήγορα όπως έκαναν με τις ασφαλτοστρώσεις στο ¶ραχθος - Περιστέρι γιατί αυτή τη στιγμή τα πάντα εκεί πάνω είναι παγομένα.
Και κάτι τελευταίο για να καταλάβαιτε (όσοι ξέρουν) τη δυναμική της εγνατίας οδού. Έκανα από την Ηγουμενίτσα έως τον Α/Κ Μετσόβου 59 λεπτά. Σενάριο επιστημονικής φαντασίας για όποιον το σκεφτόταν πριν 5 χρόνια. Που να δωθεί και η γέφυρα Αράχθου.
Τα γράφω αυτά και για τους φίλους τους Πελοποννήσιους που τώρα αρχίζουν να ανάβουν τα δικά τους έργα. Καταλαβαίνω απόλυτα τί σημαίνουν οι στροφές στη Μεγαλόπολή αλλά και αυτές στη Τσακώνα.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 324
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ πΑΤΡΑ θα κανει τιποτα η Μηχανικη ή θα τους παρει ο $$%#@????????? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Rolling Eyes


¶γγελε, σε άρθρο της "Σημερινής" λένε ότι οι εργασίες έχουν ξαναρχίσει στο Διακονιάρη (δεν έχω περάσει για να το επιβεβαιώσω), και ότι "ως τα τέλη Μαρτίου θα περατωθεί το τμήμα του έργου που περικλείεται από την Ακτή Δυμαίων μέχρι την Αγ. Ιωάννου Πράτσικα". Επίσης, ότι "βοηθούντος και του καιρού, μέσα στο Μάρτιο θα γίνει η ασφαλτόστρωση της δεξιάς παραγλαύκειας οδού και για την ολοκλήρωσή της θα απαιτηθεί περίπου ένας μήνας. Αμέσως μετά, θα αρχίσουν αντίστοιχες εργασίες και στην αριστερή παραγλαύκεια".

http://www.simerini.gr/?section=32&category=1&newspage35=2&newsid35=14470

Από την άλλη, ο κόμβος μπροστά στο "Τόφαλος" είναι παρατημένος εδώ και μήνες. Καμμιά πρόοδο δεν βλέπω δυστυχώς ούτε στη Μικρή Περιμετρική.... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

αντε ελπιζω..μεχρι τωρα δεν ειδα δουλειες στο γλαυκο...
αντε να ξεκινησουν..........
παντως στο γλαυκο εχει και σημεια με γυμνα σημεια με τσιμεντα..ταφρους κλπ..δεν ειναι ολο ετοιμο δηλ. και θελει μονο ασφαλτο... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 12:05 am    Post subject: Reply with quote

και ο καταλογος όλο και μακραινει

"Δύο εργαζόμενοι της κατασκευαστικής εταιρίας ΑΒΑΞ βρήκαν τραγικό θάνατο σήμερα μετά τη 1 το μεσημέρι στην εθνική οδό στο ύψος του Κορινού Πιερίας. Νταλίκα με έδρα την Λαμία παρέσυρε τον γερανό την ώρα που πάνω στην κλούβα βρισκόταν εργαζόμενος της εταιρίας ΑΒΑΞ, ο οποίος άλλαζε την λάμπα από έναν φανοστάτη της εθνικής οδού. Εν συνεχεία η νταλίκα παρέσυρε και ένα φορτηγάκι μέσα στο οποίο βρισκόταν εργαζόμενος της ίδιας εταιρίας.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη με αποτέλεσμα να βρουν...
φριχτό θάνατο οι δύο εργαζόμενοι. Η περιοχή γύρω από το τροχαίο θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο
Αμέσως κατέφθασαν επί τόπου άνδρες της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Κατερίνης.
Το ανακριτικό της Τροχαίας επελήφθη της υποθέσεως."
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 6:43 am    Post subject: Reply with quote

Για όσους κατάγονται από τους Νομούς Σερρών και Δράμας ή ενδιαφέρονται για τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού, αξίζει η αναφορά από την ανακοίνωση της Νομαρχίας Δράμας για τις εξελίξεις στον άξονα Ε61 (Σέρρες-Δράμα-Καβάλα(;) ) και Εξοχής- Δράμας:
http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=7358678
Αυτό που μου φάνηκε παράξενο ή μοναδικό από την ανακοίνωση είναι η ακριβής εκτίμηση της κατάστασης του οδικού δικτύου στην Δράμα...Και μάλιστα με ποσοστά...

Ένα άλλο άρθρο που δημοσιεύτηκε χθές στην Καθημερινή για τις κακοταχνίες της Εγνατίας Οδού σε νέα παραδοθέντα τμήματα... http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_26/02/2009_304923

"...Παρών και ο πρόεδρος της «Εγνατία οδός Α.Ε» Απόστολος Γούλας. Ο κ. Καλογιάννης ενημερώνοντας την Επίτροπο στην έξοδο της σήραγγας Δρίσκου με φόντο την γέφυρα Αράχθου, ανέφερε ότι εντός διμήνου θα δοθεί στην κυκλοφορία ο ένας κλάδος και ο δεύτερος το καλοκαίρι..." http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7211&Itemid=41
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

www.eleftherianews.gr
Στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλαμάτας, της 28/2/2009 στη σελ. 5 δημοσιεύονται ενδιαφέροντα στοιχεία για τις απαλλοτριώσεις και επιτάξεις στο νομό Μεσσηνίας (οι οποίες προχωρούν γρήγορα) για τον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης Καλαμάτας. Αναφέρεται ότι τα έργα στη Μεσσηνια και στον περιφεριακό Καλαμάτας ξεκινάνε εντός του έτους. Η ψηλή γέφυρα στο Νέδοντα, στον περιφεριακό θα έχει μήκος 350 μέτρα, και προβλέπεται να είναι εντυπωσιακή και να αποτελέσει τοπόσημο της πόλης της Καλαμάτας.
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 12:58 am    Post subject: Reply with quote

Προχθές σε ταξίδι για Λευκάδα πέρασα απο την Εγνατία απο Θεσσαλονίκη και είπα να συνεχίσω μέχρι την διασταύρωση Βασιλικού πριν την Ηγουμενίτσα.
Λοιπον εντυπώσεις απο τη διαδρομη και παρατηρήσεις απο τα νέα κομμάτια κλπ:
1. Η άσφαλτος στο τμήμα Περιστέρι - Αραχθος είναι όντως χάλια με διαφορά.
2.Αμφιβάλλω βλέποντας την εξέλιξη στη γέφυρα του Αράχθου αν θα τα καταφέρουν να την παραδώσουν σε 40 μέρες απο τώρα.
3.Είναι απίστευτο πως περνώντας δύο τούνελ πριν απο εκεί φτάνεις αμέσως στον Αραχθο. Σε κάνει να αισθάνεσαι τελείως ηλίθιος για τις ώρες που έφαγες στις στροφές και στα προσπεράσματα που κόντεψες να αφήσεις τον μάταιο τούτο κόσμο.
4. Στα Τύρια μόλις αφήνεις την Εγνατία ο δρόμος που θεωρητικά κατασκευάζεται σταματάει και χάνεται στο πουθενά. Ξέρει κανείς κάτι για αυτό?
5.Στον Α/Κ Βασιλικού μπαίνεις στο χωριό και απο εκεί ακολουθείς τις πινακίδες για Μαζαρακιά.Αμέσως μετά γίνεται μια απίστευτη διαπλάτυνση του δρόμου μέχρι την εθνική οδό Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας . Πίστεύω πως γίνεται για να ενωθεί η Εγνατία με την εθνική .Οδηγώντας με ταχύτητες υψηλότερες απο αυτές που μπορεί να πιασει κανείς στον δρομο Ιωαννίνων-Φιλιππιάδας και μη βρίσκοντας την κίνηση με φορτηγά κλπ μέχρι την Πρεβεζα έκανα 15 λεπτά παραπάνω απο όσο θα έκανα απο την άλλη μεριά (αλλα με αργοπορία στα Τύρια και χωρίς να εχει ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος που θα ενώνει με την εθνική) Πιστεύω πως όταν τελειώσουν αυτά η διαδρομή θα συμφέρει ειδικά στις περιπτώσεις που υπάρχει σίγουρα μεγαλη κινηση οπως σήμερα(καθαρά δευτέρα)
6.Στην επιστροφή (1-3-09)μετρώντας την διαδρομή απο τη Βασιλική της Λευκάδας μέχρι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έγραψα 4.20 λεπτά , οδηγώντας σε αρκετά κομμάτια γρήγορα και σε άλλα που έχουν τα γνωστά ραντάρ κανονικά,χωρίς βέβαια πολύ κίνηση γιατί ήταν βραδυ και όλοι ήταν σε ταβέρνες και τρώγανε .....
Η διαφορά είναι τεράστια αν σκεφτεί κανείς πως πριν χρόνια κάναμε έως και 7 ώρες .....


Last edited by kosimo on Tue Mar 03, 2009 1:15 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 1:11 am    Post subject: Reply with quote

Εδω στην Παναγοπουλα , η Ολυμπια Οδοδς οντως ξεκινησαν τα εργοταξια....
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 2:33 am    Post subject: Reply with quote

kostis wrote:
και ο καταλογος όλο και μακραινει

"Δύο εργαζόμενοι της κατασκευαστικής εταιρίας ΑΒΑΞ βρήκαν τραγικό θάνατο σήμερα μετά τη 1 το μεσημέρι στην εθνική οδό στο ύψος του Κορινού Πιερίας. Νταλίκα με έδρα την Λαμία παρέσυρε τον γερανό την ώρα που πάνω στην κλούβα βρισκόταν εργαζόμενος της εταιρίας ΑΒΑΞ, ο οποίος άλλαζε την λάμπα από έναν φανοστάτη της εθνικής οδού. Εν συνεχεία η νταλίκα παρέσυρε και ένα φορτηγάκι μέσα στο οποίο βρισκόταν εργαζόμενος της ίδιας εταιρίας.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη με αποτέλεσμα να βρουν...
φριχτό θάνατο οι δύο εργαζόμενοι. Η περιοχή γύρω από το τροχαίο θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο
Αμέσως κατέφθασαν επί τόπου άνδρες της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Κατερίνης.
Το ανακριτικό της Τροχαίας επελήφθη της υποθέσεως."


Πέρασα από το σημείο λίγες στιγμές μετά το ατύχημα και έχω να πω ότι χειρότερο ατύχημα δεν έχω ξαναδεί... Το φορτηγάκι ήταν στην κυριολεξία διαλυμένο, λες και ήταν τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο. Μου έκανε εντύπωση και η παρουσία του γερανού που νόμιζα ότι ήταν στο σημείο για να απομακρύνει τα συντρίμια... Μακάρι να μην ξανακούσουμε για τέτοια ατυχήματα...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 8:22 am    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Εδω στην Παναγοπουλα , η Ολυμπια Οδοδς οντως ξεκινησαν τα εργοταξια....

Δηλ τι είδες για πες μας κι εμάς. Απλά τα εργοτάξια ή ξεκίνησαν κανα σκάψιμο?

Δείτε κάποια έργα που πρόκειται να αναλάβει η εγνατία όπως ο δρόμος σύνδεσης εγνατίας στον ¶ραχθο με το ανατ. Ζαγόρι.
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=67&pl=1058&pk=233&ap=362
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δηλ τι είδες για πες μας κι εμάς. Απλά τα εργοτάξια ή ξεκίνησαν κανα σκάψιμο?

οχι σκαψιμο ακομη απο οτι καταλαβα ,αλλα ανοιγουν το χωρο για το εργοταξιο ,εχει ξεκινησει το πραγμα...τα τουνελ της παναγοπουλας ειναι το δυσκολοτερο σημειο ολης της Ολυμπιας οδου..
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Sxiza07

¶λλο το τμήμα Καλογερικό Αθήναιο που ξεκινησε να κατασκευαζεται τωρα απο το μηδεν και άλλο το Αθήναιο Ραψωμάτη Λεύκτρο οπου υπάρχει έτοιμη η μια σηραγγα και η κατηφόρα απο την εξοδο της σηραγγας μέχρι το Λεύκτρο. Για το πρώτο τμήμα πιστεύω ότι χρειάζονται τουλάχιστον 18 μήνες ή για να το πω αλλιώς, 12 μήνες από σήμερα μου φαίνεται πολύ αισιόδοξο σενάριο. Το δεύτερο υποτίθεται ότι θα δωθεί σε 7 μήνες από σήμερα στις 30/9/2009. Βασικά εάν υπήρχαν τα σχετικά κίνητρα ισως πηγαίναμε και 30/7/2009 αλλά από την άλλη ας το φτιάξουν σωστα στο χρονο που πρεπει για να μην εχουμε τα προβληματα της Εγνατιας οδού στο Αραχθος Περιστερι.
Για το Λευκτρο Παραδεισια Τσακωνα πιστευω ότι ο Μωρεας μπορει να πιασει ανετα το 12 μηνο απο σημερα δεδομένου οτι προκειται για 7 "ευκολα" χιλιομετρα. Το θεμα ειναι τι γινεται με το υποτμημα Παραδεισια Τσακωνα που κατασκευαζεται ως δημοσιο εργο. Μακαρι να ειναι ετοιμο το Μαρτη του 2010.
Για το Τσακωνα Καλαματα εγω θα το σπασω σε δυο υπο τμήματα. Το Τσακωνα Ασπροχωμα που είναι σχετικά εύκολο και το βλεπω για το Καλοκαιρι του 2011. Και από το σημείο αυτό μεχρι το τέλος του αυτοκινητοδρομου που στην ουσία είναι ο περιφερειακος αυτοκινητοδρομος της Καλαματας και επανω στον οποίο ασελγει συστηματικα η δημοτική αρχή της Καλαμάτας μαζι με τα κατευθυνομενα παπαγαλακια της. Αυτο το κοματι δεν ξερω ποτε θα τελειωσει, αν θα τελειωσει και τελικά πως θα μοιαζει και αν θα εξυπηρετεί το στοχο για τον οποίο σχεδιαστηκε. Το ΥΠΕΧΩΔΕ όταν μελέτησε το δρόμο θέλησε να κάνει ένα δωρο στη όμορφη πολη της Καλαματας. Δυστυχως οι ανθρωποι αποδυκνειονται καθε μερα κατωτεροι των περιστασεων και προσταθούν να μετασχηματισουν ένα εργο πνοης σε οχημα των προσωπικων τους επιδιοξεων και συμφεροντων (Φανάρια στον αυτοκινητοδρομο για να εξυπηρετουνται οι παροδιες ιδιοκτησιες).
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:59 am    Post subject: Reply with quote

Μιλάγαμε για τις επεκτάσεις της ΑΟ .. και λέγαμε για πιθανά προβλήματα (συγκοινωνιακής/οδικής φύσεως) που θα προκύψουν.

Για δείτε αυτό:
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=687226
Είναι μια συνέντευξη με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Γιάννη Χανδάνο.

Σε ένα σημείο λέει ο άνθρωπος το αυτονόητο:


Εκτός από τις προσβάσεις, θεωρώ ότι σύστημα θα «υποφέρει» και σε κάποια τμήματα. Το πρώτο είναι το κεντρικό τμήμα της Αττικής Οδού, από την Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι την Μεταμόρφωση, [...]. Το δεύτερο τμήμα είναι της παραλιακής Λεωφόρου Ποσειδώνος.

Μην ξεχνάτε ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι κοινό, τόσο για τον ενδιάμεσο, όσο και για τον εξωτερικό δακτύλιο και βεβαίως δεν έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, αλλά μιας λεωφόρου κοντά στον αστικό ιστό, με πλήθος φωτεινών σηματοδοτών και, όπως ξέρουμε, παρουσιάζει ήδη κορεσμό κατά τις περιόδους αιχμής.


Το ΥΠΕΧΩΔΕ δε θα έπρεπε να δώσει πειστικές απαντήσεις γι'αυτά;

Να τονίσω ότι προσπερνώ το αν χρειάζεται ή όχι η επέκταση της ΑΟ. Προσπερνώ επίσης το αν χρειαζόμαστε ΜΜΜ ή νέους δρόμους. Προσπερνώ και τα "συμφέροντα" από πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ. Απλά ας θεωρήσουμε ότι δεχόμαστε ότι πρέπει να προχωρήσουν οι επεκτάσεις της ΑΟ, δεν είναι παράλογο να μην προτείνονται λύσεις για τα προβλήματα αυτά; Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο το μποτιλιάρισμα ... Γιατί δεν γίνεται από τους δημοσιογράφους μια επίσημη ερώτηση προς το ΥΠΕΧΩΔΕ; Ποιά είναι η θέση του υπουργείου;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Nameless

Συγνωμη εαν διεκοψα τη συζητηση που ειχε ξεκινησει σχετικα με την Αττικη Οδο και τις επεκτασεις της.
Και για να γυρισουμε στο θεμα που σε απασχολει και επειδη βλεπω οτι αναπαραγεις την αποψη καποιου σχετικα με τη Λ. Ποσειδωνος. Η δικη σου η γνωμη ποια ειναι, σχετικα με το γεγονος οτι το 2000 ειχε προγραμματιστει η σημαντικη αναβαθμιση της Λ. Ποσειδωνος ωστε να μην μπλοκαρει η κινηση στα φαναρια της με τις σχετικες υπογειωποιησεις και τελικα δεν εγινε τιποτα από οτι ειχε σχεδιαστει εκτος απο το λειψο κομβο στην Αλιμου? (Αλλο ενα σημειο που κολωσε το διδυμο Λαλιωτη - Βασω).
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Μια μαξιμαλιστική, αυτοκινητοκεντρική λύση θα ήταν η κατασκευή υποθαλάσσιας αρτηρίας και στην Αθήνα!

Γίνομαι πιο συγκεκριμένος: αφήνουμε την παραλιακή ως έχει ή και την στενεύουμε λίγο προσθέτοντας πεζοδρόμια, πάρκιν και ποδηλατόδορομους και κατασκευάζοντας κυκλικούς κόμβους που στραγγαλίζουν τη γρήγορη κυκλοφορία και κατασκευάζουμε μια υποθαλάσσια αρτηρία από τον ΑΚ "Φαντασίας", δηλ. το σημείο που θα καταλήγει η επέκταση της Δυτ. Περιφ. Υμηττού στην Παραλιακή Λεωφόρο, μέχρι τον κόμβο Δέλτα Φαλήρου (Συγγρού - Παραλιακή) ή άλλο κατάλληλο σημείο (π.χ. ΑΚ Κηφισού - παραλιακής). Έτσι κλείνει ικανοποιητικά από νότο ο εξωτ. δακτύλιος της Αθήνας! Ταυτόχρονα αναβαθμίζονται περιβαλλοντικά ο ¶λιμος και το Παλαιό Φάληρο. Το έργο μπορεί να γίνει με προκατασκευασμένους σπονδύλους που θα ρυμουλκούνται και θα ποντίζονται στη θέση τους, όπως στο ¶κτιο - Πρέβεζα και όπως (δεν) θα γίνει η υποθαλάσσια στη Θεσσαλονίκη! (βαρβαριστί: immersed tunnel)

Τι λέτε;

Y.Γ.: Εννοείται ότι αν ήμουν αρμόδιος θα έβαζα σε πρώτη προτεραιότητα όχι αυτό το έργο, αλλά την επέκταση των δικτύων σταθερής τροχιάς (τραμ, μετρό, προαστιακό) αλλά λέμε τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ δυνατή η πρόταση σου αλλά για να είναι ολοκληρωμένη θα πρεπει η υποθαλασια αυτή αρτηρια να έχει κλάδο εξόδου και στην Καλαμακίου και στην Αμφιθέας και στο Δελτα και στην Θησέως και στην Κηφισού και να καταλήγει στα Λιπασματα μετα τον Αγ Διονύσιο στον Πειραιά έτσι ώστε να είναι πραγματικό ring road και οχι μαιμού.
Βεβαια θα έχει τεράστιο κόστος κατασκευής και θα χρειαστεί και μεγάλο χρονικό διάστημα για να φτιαχτεί. Μιλάμε για διπλή σειρά σπονδύλων με πλάτος καταστρώματος περί τα 16 μέτρα και ελεύθερο ύψος 5 μέτρα στο εσωτερικό κλπ κλπ.
Και φτάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα: Θα είναι δωρεάν ή θα έχει διόδια?
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Mar 04, 2009 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Engineer, φυσικά και δεν διέκοψες τη συζήτηση σχετικά με τις επεκτάσεις της ΑΟ. Εγώ ζητώ συγγνώμη αν τα λόγια μου το έκαναν να φανεί έτσι! Το θέμα αυτό εξ'άλλου είναι γενικά για τα Οδικά έργα της χώρας μας και όλοι οι καλοί χωράμε! Smile Smile

Απλά, σαν κάτοικος του λεκανοπεδίου, υπάρχουν πράγματα τα οποία δε μπορώ να χωνέψω, γι'αυτό και επανέφερα τη συζήτηση!

Είναι ντροπή το ΥΠΕΧΩΔΕ να προτείνει δρόμους που θα μποτιλιάρουν αμέσως με την κατασκευή τους. Δείχνει ότι τους ενδιαφέρει περισσότερο να μοιραστούν τα $$$ για τα έργα, παρά να γίνει σωστή δουλειά.

Τι πρέπει να γίνει με την Ποσειδώνος; Μια υποθαλάσσια οδός θα ήταν καλή ιδέα, αν και εφ'όσον κατασκευαστεί με ΙΔΙΩΤΙΚΑ κεφάλαια και διόδια. Όμως, ποιός θα τολμήσει να δώσει τόσα λεφτά για να κατασκευάσει μια ανταγωνιστική, προς την Ποσειδώνος, οδό. Θα πρέπει το μποτιλιάρισμα να γίνει αφόρητο για να προχωρήσει μια τέτοια ιδιωτική επένδυση.

Επίσης, το να διατηρηθεί η Ποσειδώνος ως έχει, δε με χαροποιεί ιδιαίτερα. Η Ποσειδώνος είναι μια περιφερειακή οδός, που συν τοις άλλοις χωρίζει την πόλη από την παραλία της. Εγώ πιστεύω ότι η λεωφόρος πρέπει να βυθιστεί εξ'ολοκλήρου μεταξύ του Α.Κ Ποσειδώνος/Συγγρού(Πάρκο Φλοίσβου) και του Α/Κ Ελληνικού της νέας ΑΟ. Επειδή αυτό το έργο παραείναι ακριβό, μπορεί να γίνει βύθιση τμηματική και δημιουργία των κατάλληλων Α/Κ.

Απαραίτητη προυπόθεση -για μένα- είναι η βύθιση μεταξύ Αμφιθέας και Αλίμου και κατασκευή των αντίστοιχων Α/Κ. Ο χώρος πάνω από τον υπόγειο δρόμο θα αποδοθεί σε πεζούς (επέκταση πεζόδρομου), θα φυτευθεί (χαμηλό) πράσινο, θα γίνουν ποδηλατόδρομοι και φυσικά θα παραμείνει το (επίγειο) τραμ.

Το δεύτερο σημείο διευθέτησης βρίσκεται μεταξύ του Ι/Κ τραμ (Αχιλλέως) και του Ι/Κ στο Εδεμ. Εκεί εντοπίζω μια δεύτερη βύθιση του δρόμου με κατάλληλη κατασκευή Α/Κ. Το τραμ παύει να περιμένει στα φανάρια και οι πεζοί δε θα χρειάζεται πια να περιμένουν για να περάσουν απέναντι.

Τελευταίο σημείο, θέτω το τμήμα μεταξύ του Πάρκου Φλοίσβου και της πλατείας Φλοίσβου, όπου θα πρέπει να γίνουν και οι απαραίτητοι Α/Κ για σύνδεση των κεντρικών δρόμων του Π.Φαλήρου με την παραλιακή.

Έτσι η Ποσειδώνος γίνεται ελεύθερη λεωφόρος, χωρίς φανάρια δηλαδή. Στα )(λίγα ομολογουμένως) σημεία που μένουν επίγεια τοποθετούμε ανά 250-300μ γέφυρα για διάβαση πεζών. Τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ καταργούνται (εκτός από τα Express), το τραμ παραμένει και τα δρομολόγιά του πυκνώνουν, ενώ οι αναμονές τόσο του τραμ, όσο και των πεζών για εκατέρωθεν διέλευση μηδενίζονται. Ποδηλατόδρομοι δημιουργούνται, πεζόδρομοι επεκτείνονται, πράσινο φυτεύεται, η ηχορρύπανση από τη διερχόμενη κυκλοφορία μειώνεται ή απαλοίφεται!

Και όταν ξαναμπουκώσει στο μέλλον η Ποσειδώνος, τότε και μόνο τότε θα πρέπει να έρθει ιδιώτης να μας σώσει, φτιάχνοντας παράλληλο δρόμο με τσουχτερά διόδια. Αλλά τότε το πρόβλημα θα ανήκει εξ'ολοκλήρου στους αυτοκινιτηστές και τα λόμπυ τους. Γιατί όλοι οι υπόλοιποι θα κάνουμε .. κόντρες με τα ποδήλατά μας στην παραλιακή, θα πηγαίνουμε γρήγορα στις δουλειές μας με το τραμ και τα απογεύματα θα απολαμβάνουμε τη βόλτα μας στην ήσυχη πλέον πεζοδρομημένη και καταπράσινη παραλιακή οδό...

And then I woke up...

ΥΓ. Δεν είμαι κάτοικος των περιοχών που πραγματεύομαι παραπάνω, απλά επισκέπτης. Επίσης, οι προτάσεις μου δεν κρύβουν προσωπικά συμφέροντα...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 12:41 am    Post subject: Reply with quote

kosimo wrote:

3.Είναι απίστευτο πως περνώντας δύο τούνελ πριν απο εκεί φτάνεις αμέσως στον Αραχθο. Σε κάνει να αισθάνεσαι τελείως ηλίθιος για τις ώρες που έφαγες στις στροφές και στα προσπεράσματα που κόντεψες να αφήσεις τον μάταιο τούτο κόσμο.


Είναι αυτό που λέω εδώ και μερικά χρόνια για το κάθε τμήμα που δίνεται από καιρό σε καιρό. Απλά ...ΘΕ'Ι'ΚΑ... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 2:22 am    Post subject: Reply with quote

Για την Ποσειδώνος συμφωνώ ότι πρέπει να υπογειοποιηθεί ή εξολοκλήρου ή κατά σημεία και να γίνει μαζί και αυτή η πολυαναμενόμενη ανάπλαση του παραλιακού μετώπου που τόσες φορές έχουν εξαγγείλει, από το Φάληρο μέχρι τη Γλυφάδα, ώστε να αποκτήσει επιτέλους η Αθήνα παραλία!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 4:26 am    Post subject: Reply with quote

Και η γέφυρα Αράχθου είναι θεική επειδή φτάνει στο Θεό, καμαρώστε τη στο βιντεάκι που μεταξύ άλλων λέει ότι τα υπόλοιπα 51 της εγνατίας θα τελειώσουν σε ένα δίμηνο από τώρα.
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3762/
Μην ξεχνάμε ότι οι εντατικοί ρυθμοί δεν πρέπει να χαλαρώσουν πέρα απ'την τελευταία περίοδο με τα χιόνια, αλοίμονο δηλ να έκαναν εργασίες κάτω από τέτοιες συνθήκες. Τουλάχιστον έλιωσαν τα χιόνια εκεί πάνω? Τι καιρό κάνει? Εδώ προχτές έβγαλε ήλιο! Wink Τον έβγαλα και φωτογραφία! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε mike όμορφη η ιδέα σου αλλά αδύνατη. Τα μόνα σημεία που μπορεί να αποκτήσει επαφή η πόλη με τη Θάλασσα είναι στο Ελληνικό (υπογειοποίηση) και στο κομμάτι ΣΕΦ-ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ (ταπείνωση) της Ποσειδώνος. Το πρώτο προγραμματίστηκε μέσω των επεκτάσεων της ΑΟ. Το δεύτερο ελπίζω να τρέξει τώρα που ο δήμος Μοσχάτου έχει συμφωνήσει για τις χρήσεις γης και θα προχωρήσει και η δωρεά του ιδρύματος Νιάρχου. Εντάσεται άλλωστε και στην αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής.
Αν είναι να γίνει κάτι στο πολύ μακρινό μέλλον στο κομμάτι Ελληνικό-ΔΕΛΤΑ πρέπει να ρίξουν λεφτά σε γραμμή μετρό. Αλλωστε οι αντιδράσεισ των κατοίκων θα είναι τρομακτικές ( βλέπε ακύρωση κόμβων για τους Ολυμπιακούς). Αν γίνουν αυτά θα έχεις αρκετό ποδηλατόδρομο.

Ομως έχεις ελπίδες, αν κρίνω από ηλιθιότητες που γίνονται (Περιφερειακός σε βουνό υπόγειος!!!! ) ή σαχλαμάρες από παπαγαλάκια κατασκευαστών στις εφημερίδες τους ( Νέος Υπογειος αυτοκινητόδρομος ΠΛΑΚΕΝΤΊΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, υπόγειος ΒΕΙΚΟΥ-ΚΥΜΗΣ). Είναι μόδα στην Αθήνα τώρα τα πάντα δρόμοι-σιδηρόδρομοι να γίνονται υπόγεια. Δες μας είπε κανείς για το κόστος και τις πηγές των απαιτούμενων πόρων. Πόσο διατεθιμένοι είναι οι κάτοικοι Αττικής να πληρώνουν διόδια, extra φόρους στη βενζίνη, στα αυτοκίνητα και στα ακίνητα τους . Γιατί προφανώς δε μπορεί να πέφτουν όλα τα λεφτά του προυπολογισμού στην Αττική και ο ΒΟΑΚ πχ να είναι χάλι μαύρο με δεκάδες νεκρούς κάθε χρόνο δυσφημώντας τη χώρα.

Οπως έχω πει σε προηγούμενο postarisma και λέει και ο Engineer εν μέρε,ι ένα υπόγειο τούνελ από ΚΕΡΑΝΗ μέχρι ΑΓ.ΔΙΟΝΥΣΗ, μία αερογέφυρα Ιχθυοσκάλα-Σχιστό στο Σκλαβενίτη και η ολοκλήρωση του κόμβου Σκαραμαγκά είναι πιο χρήσιμα έργα γιατί εξυπηρετούν το λιμάνι, δίνουν μία διέξοδο στα νότια με κατεύθυνση προς Ελευσίνα και αξιοποιούν τα δισ που έχουν ήδη ξοδευτεί σε διάφορα έργα που ήδη καρκινοβατούν(ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ,ΑΓΕΤ). Δυστυχώς οι δήμαρχοι της περιοχής και οι βουλευτές Πειραιά είναι για γέλια και για κλάματα. Φαντάσου ότι ορισμένα από τα εκτελούμενα έργα ήταν ΟΛΥΜΠΙΑΚ¶ 2004 Τώρα πάνε για το 2012. Το παραπάνω και αν η επέκταση της ΠΕΡ.ΥΜΗΤΟΥ αντί της Ραφήνας έφτανε άμεσα στη ΕΟ Λαμίας η κίνηση θα μοιράζονταν σε 3 δρόμους αντί σε ένα. Αλλά είπαμε.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 1:30 am    Post subject: Reply with quote

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός της μελέτης για τη διάνοιξη του άξονα 61 Σέρρες - Καβάλα. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σενάρια κατασκευής της οδού.
http://www.neaegnatia.gr/index.php?&sec=&cid=3467

Περίεργα πολιτικά και επιχειρηματικά παιχνίδια παίζονται με την χάραξη του κεντρικού άξονα Ε-65 στον Νομό Τρικάλων για το σημείο σύνδεσης με την Εγνατία οδό. Φαίνεται ότι κάποιοι βλέπουν ανταγωνιστικά την κατασκευή του κεντρικού άξονα με την Ιόνια Οδό και την γέφυρα Ρίου-Αντιρίου, και προτείνεται (υπογείως) η μεταφορά του αυτοκινητόδρομου ανατολικότερα, σχεδόν παράλληλα με την Εγνατία και να καταλήγει στην Δεσκάτη ή στο Κηπουρείο Γραβενών ώστε να μην λειτουργεί ανταγωνιστικά (για παράδειγμα στην κατεύθυνση από Αθήνα για Ιωάννινα) και να 'εξυπηρετεί' την Ανατολική Θεσσαλία με την Δυτική Μακεδονία.
http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=59370.0000
Το τελευταίο δημοσίευμα είναι κάτι καινούργιο; Υπάρχει τέτοια πιθανότητα;

Φθηνότερα διόδια από Στυλίδα έως Ημαθία http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9360&pubid=5911151 Ίσως η ¶υτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. επιθυμεί να καμθούν οι αντιδράσεις μετά τις κινητοποιήσεις σε Πιερία; Βλέπε ( http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=34932 )
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Οταν ολοκληρωθεί ο Ε65, που καταλήγει στη Λαμία, νομίζω πως θα ξαναζήσουμε τα μποτιλιαρίσματα στο πέταλο το Μαλιακού, μετά από γιορτές και τριήμερα. Τα τούνελ στα Καμμένα Βούρλα και τον Αγ. Κων/νο είναι χωρίς ΛΕΑ και αρκετά στριμόκωλ*.
Βλέπεις στην Ελλάδα οι μελέτες γίνονται με ορίζοντα 10-15 χρόνων και κάνουν και 10 χρόνια να υλοποιηθούν, οπότε το έργο όταν τελειώσει είναι ήδη στα όριά του Sad Evil or Very Mad

Το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν και άμεσα είναι για την ευθεία από τη Λαμία και μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου να την κάνουν με 3 λωρίδες + ΛΕΑ. Αλλιώς γαμ.... τα. Με τον Ε65 η ευθεία αυτή θα εξυπηρετεί όλη την κίνηση από Β. Ελλάδα και από ανατολική Ηπειρο (Μέτσοβο και Ιωάννινα ίσως).


Last edited by vas8 on Fri Mar 06, 2009 3:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 419, 420, 421  Next
Page 62 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr