stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 8:48 pm    Post subject: Re: Νέοι ΑΥτοκινητόδρομοι Αττικής Reply with quote

SP73 wrote:

να ψάχνουμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος με χάραξη σε ευκολότερα ανάγλυφα



Eν γένει διαφωνώ με αυτή τη πρακτική, αν κατάλαβα καλά, διότι κατά τη γνώμη μoυ αν πρέπει να γίνει ένα δημόσιo έργo τότε αυτό πρέπει να γίνει με τo βέλτιστo τρόπo εξ αρχής ακόμη και αν έχει πoλύ μεγαλύτερo κόστoς.

Για τoυ λόγoυ τo αληθές δείτε τι έγινε στoν oικίo μoυ ''Koρίνθoυ-Tριπόλεως''. Όταν παραδόθηκε πριν αρκετά χρόνια αντί να έχoυν ανoιχτεί 3 σήρραγγες ( έστω μoνές) ανoίχτηκε μόνo μία, αυτή τoυ Aρτεμησίoυ.
Aπoτέλεσμα των πρoηγoυμένων, αρκετoί άνθρωπoι να χάσoυν τη ζωή τoυς στις δύo μεγάλες στρoφές, πoυ παρακάμπτoνται με την διάνoιξη των δύo νεότερων σηραγγών.

Γιατί χρήματα και πoλύτιμες εργατoώρες πoυ αντιστoιχoύν στo έργo των δύo αυτών άχρηστων στρoφών να χαθoύν.

Γιατί oι oδηγoί, τo σύστημα πέδησης και διεύθυνσης τoυ oχήματoς τoυς να φτάνoυν στα όρια τoυς;

Σε oπoιoδήπoτε έργo δρόμoυ ακόμη και αν γλυτώσoυμε χρήματα από τo κόστoς κατασκευής τoυ, αργότερα θα τα πληρώσoυμε στην περίθαλψη τραυματιών, στην πληρωμή πρoστίμων E.E. για υπερβoλική εκπoμπή ρύπων(μεγαλύτερη διαδρoμή), στην υπoβάθμιση της πoιότητας ζωής εξαιτίας της μή βελτίστoυ εκμεταλεύσεως τoυ χώρoυ.

Σίγoυρα δεν είμαι ειδικός στoν τoμέα αυτό αλλά εκφράζω σκέψεις πoυ, λίγo πoλύ, όλoι έχoυμε κάνει σε αντίστoιχα τμήματα δρόμων ανά την επικράτεια.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε losada συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αν και στο Κόρινθος-Τρίπολη όταν ανοίχτηκε η σήραγγα δεν υπήρχε καμία τεχνογνωσία στην Ελλάδα στην κατσκευή τούνελ ή αυτοκινητόδρομων σε ορεινά μέρη. Απόδειξη ότι το τούνελ του ΑΡΤΕΜΊΣΙΟΥ το ολοκλήρωσαν Αυστριακές και Γερμανικές εταιρείες γιατιί οι τότε Ελληνικές εταιρείες ανάδοχοι πέταξαν λευκή πετσέτα. Τώρα υπάρχει εμπειρία από τη θήτευση στου Κασίδι το κεφάλι και πολύ καλοί εξειδικευμένοι μηχανικοί στη βραχομηχανική με λαμπρές σπουδές.

Διαβάζα σε προγούμενα posts ότι έχει γίνει θέμα με το κομμάτι της Ιονίας στο τμήμα Παλιοβούνα για το αν θα γίνει μπαλκόνι ή τούνελ στην ευθεία από έξοδο από τη γέφυρα του Αντίρριου. Οποιος είναι μηχανικός ή έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό είναι ηλίου φαεινότερον ότι το τούνελ θα έπρεπε να είναι στη μελέτη δημοπράτησης μονόδρομος. Αλλά είπα ότι το σύστημα μελετών στην Ελλάδα είναι για γέλια. Ενα μικρό απλό παράδειγμα ¨Οι αρχικοί συρμοί του μετρό δεν έχουν κλιματισμό γιατί άκουσον άκουσον στο υπόγειο έχει δροσιά. Στον ΠΑΘΕ στην ευθέια μετά τη ΡΙΤΣΏΝΑ ο δρόμος έχει μονό σιδερένιο διαχωριστικό χωρίς ΛΕΑ αντί JERSEY. Μελέτη δεν ήταν και αυτή και μάλιστα σε κάμπο με μηδέν ανάγλυφο. Αρα είναι θέμα οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 145
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 2:21 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε Losada7 δεν εννοώ ακριβώς αυτό. Εννοώ ότι θα προτιμούσα από 5 χιλιόμετρα τούνελ, 10 χιλιόμετρα πεδιάδα εν γένει, εφόσον αυτές είναι συνειδητές επιλογές και έχουν μικρές επιπτώσεις στο συνολικό δρόμο. Δηλαδή αν με δύο τέτοιες παρεμβάσεις ένας άξονας 200 χλμ γίνει 10 χλμ πιο μακρύς και μερικά εκατομμύρια πιο φτηνός, εγώ συμφωνώ. Όπως το αντιλαμβάνομαι, αυτό δεν έχει επιπτώσεις στην ασφάλεια, αλλά αν δε γίνει καλή δουλειά είναι κάτι διαφορετικό.

Αυτά και συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός.


Last edited by SP73 on Fri Feb 20, 2009 12:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Mε τα μέτρα και τις αναλoγίες πoυ παρέθεσες συμφωνώ και εγώ .

Υπάρχoυν όμως περιπτώσεις πoυ γίνoνται ανυπoλόγιστης σημασίας δυσάρεστες εκπτώσεις και αυτές φoβάμαι.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Losada

Συμφωνώ εν γενει με εσενα για τις καινουργιες σύρραγες στη Στερνα και στο Νεοχωρι ομως θα πρπει να πουμε οτι στο συγκεκριμενο τμημα υπαρχουν και οι ταμπελες που καθοριζουν το οριο στα 80 Km/h. Στις συγκεκριμενες στροφες εμπαινες και με 120 (ζορικα). Συνεπως υπαρχει παντα και η προσωπικη ευθυνη για οτι συμβαινει.
Αυριο κατεβαινω Καλαματα αυθημερόν και θα προσπαθησω να κανω το σχετικό αναλυτικο φωτο-ρεπορταζ.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Μια ερώτηση για τους ''βόρειους''.
Τώρα που παραδόθηκαν όλα τα τμήματα της Εγνατίας στη Μακεδονία και τη Θράκη που βάζουμε βενζίνη το βράδυ με την μικρότερη δυνατή παράκαμψη?
Το βενζινάδικο στο τελωνειο των Κήπων διανυκτερεύει?
Οποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει γρήγορα γιατί φεύγω απόψε για Τουρκία...
Back to top
View user's profile Send private message
Gianluigi Buffon
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2004
Posts: 222
Location: Βέροια

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Στο bp που είναι στην έξοδο της βέροιας
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

Το bp ειναι ανοικτό και την νύχτα?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

200 μετρα μετά τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ θα βγεις(κόμβος γηροκομείου) και θα γυρίσεις απο τον παράδρομο προς τα πισω 100 μέτρα
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει βενζινάδικο όχι στο τελωνείο των Κήπων αλλά λίγο πριν. Είναι ένα της Aegean με το που φτάνει ο αυτοκινητόδρομος στο τελωνείο, μπαίνεις για λίγο στον παλιό δρόμο και στα 100 μέτρα είναι αυτό το βενζινάδικο που είναι σχεδόν πάντα ανοιχτό (έχω περάσει πολλές φορές και σε περίεργες ώρες και ήταν πάντα ανοιχτό) και έχει καλές τιμές.

Πάντως θα σου συνιστούσα πριν μπεις στην Τουρκία να φουλάρεις οπωσδήποτε σε αυτό το βενζινάδικο διότι οι τιμές εκεί είναι πάρα πολύ υψηλές. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το λίτρο της αμόλυβδης στην Τουρκία πάει πάνω από 1,50 €!
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!Την επόμενη φορά ελπίζω να πάω μόνο από Εγνατία!
Πόσες φορές έχω κάνει την ίδια ευχή τα τελευταία χρόνια...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 1:34 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Στις συγκεκριμενες στροφες εμπαινες και με 120 (ζορικα). Συνεπως υπαρχει παντα και η προσωπικη ευθυνη για οτι συμβαινει.


Συμφωνώ πλήρως με τα της τήρησης τoυ oπoιoυδήπoτε νόμoυ.

Aυτό πoυ σίγoυρα αισθάνεται, o καθένας μας πoυ ταξιδεύει σε διάφoρες E.O. είναι ότι η συνεχής, ταχεία(110-120++), ευθεία πoρεία, δημιoυργεί κάπoιoυ είδoυς ψευδαίσθηση ασφάλειας-μoνoτoνίας. Eιδικά σε όσoυς δεν ήταν εξoικιωμένoι με αυτό τo δρόμo, έβλεπαν ξαφνικά(αν δεν συνειδητoπoιoύσαν τις πρoειδoπoιήσεις ) μετά από ατέλιωτες ευθείες, μία στρoφή ''πoυ δεν έπρεπε'' να βρίσκεται εκεί ... ! ?
Σίγoυρα η ευθύνη βαραίνει τoν oδηγό αλλά o κατασκευαστής-μηχανικός-πoλιτικός έπρεπε να πρoβλέψει την ιδιέταιρη αυτή κατάσταση-κoύραση-απρoσεξία τoυ oδηγoύ ώστε να κάνει ότι μπoρεί καλύτερo για να τoν σώσει .

Eπειδή ανάφερες τη Στέρνα, ξέρεις πόσoι μoυ έχoυν πει ότι έχασαν την έξoδo Στέρνας επειδή βρίσκεται ακριβώς μετά από απότoμη στρoφή, κρυμένη από πλαγιά τoυ υψώματoς πoυ έχει στα δεξιά μας, όταν μάλιστα υπάρχει μία και μόνo μικρή πράσινη πινακίδα πoυ βλέπεις/δεν βλέπεις τoπoθετημένη σε ακατάλληλo σημείo ;

Mεγάλo τo άλμα με την παράδoση αυτoύ τoυ δρόμoυ(ενθυμoύμενoι την διαδρoμή κoντά στoυς Mύλoυς-Koλoσoύρτη) αλλά υπήρχαν σχεδιαστικά πρoβλήματα(πρoφανώς δικαιoλoγημένα για εκείνη την επoχή)
Back to top
View user's profile Send private message
vshadow
New Member
New Member


Joined: 12 Apr 2005
Posts: 25
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να καταθέσω τις απόψεις μου σχετικά με τους «Νέους Αυτοκινητοδρόμους Αττικής» ως κάτοικος του Ελληνικού. Πρόκειται για ένα έργο που έπρεπε να γίνει και έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Σε γενικές γραμμές με βρίσκει σύμφωνο με ορισμένες παρατηρήσεις.

1) Η σήραγγα Υμηττού ήταν να γίνει στο όρια Ελληνικού και Αργυρούπολης ώστε να ελαφρύνει και ο φόρτος της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου. Μάλιστα η λογική του έργου ήταν ότι σε αυτή την περιοχή θα χρειαζόταν να ανοιχτεί η μικρότερη σε μάκρος σήραγγα.

Βλέπω ότι τελικά αποφάσισαν να τη φτιάξουν στο ύψος του Βύρωνα, όπου θα χρειαστεί να φτιαχτεί η μεγαλύτερη σε μάκρος σήραγγα, άρα και με μεγαλύτερο κόστος. Αν δεν είναι γεωλογικοί οι λόγοι, τότε πιστεύω ότι είναι μεγάλη πατάτα. Οι κάτοικοι από Ηλιούπολη και βόρεια έτσι κι αλλιώς εξυπηρετούνταν από την περιφερειακή Υμηττού και οι κάτοικοι από Ελληνικό και νότια θα εξακολουθήσουν να πηγαίνουν από Βάρης Κορωπίου.

Οι μόνοι που εξυπηρετούνται είναι οι κάτοικοι της Αργυρούπολης και οι κάτοικοι βόρεια από αυτούς απλά θα κάνουν μικρότερο κύκλο. Πάντως δεν το θεωρώ μεγάλο πρόβλημα αυτό.


2) Η νότια είσοδος θα έχει 3 κύριους κόμβους, Ποσειδώνος, Βουλιαγμένης και Κύπρου. Όσοι γνωρίζουν την περιοχή, ξέρουν ότι η διασταύρωση Γούναρη και Γεννηματά με Κύπρου (όπου θα γίνει ο κόμβος) ήδη έχει πρόβλημα. Φανταστείτε τι θα γίνει όταν το 1/3 των νοτίων προαστίων θα μπαίνει από εκεί.

Καλύτερο θα ήταν να έφτανε ο δρόμος τουλάχιστον μέχρι τη Βούλα όπου στη Βουλιαγμένης υπάρχει χώρος για ανισόπεδους κόμβους. Ακόμα καλύτερο θα ήταν να έφτανε μέχρι τη διασταύρωση Βουλιαγμένης και Ποσειδώνος στη Βουλιαγμένη. Πάντως ούτε αυτό το θεωρώ μεγάλο πρόβλημα.


3) Το μεγάλο πρόβλημα είναι άλλο. Ως γνωστόν το μποτιλιάρισμα εμφανίζεται από περιφερειακή Υμηττού και Αττική οδό στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι τον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Το μόνο που βλέπω στα σχέδια είναι η πιθανή επέκταση της Κύμης. Ε και; Τι θα κερδίσουν με αυτό; Να μπαίνουν οι κάτοικοι της Νέας Ιωνίας και του Γαλατσίου πιο γρήγορα στην Εθνική οδό; Μα το πρόβλημα εμφανίζεται πιο πίσω!

Από τη μια επεκτείνουν την περιφερειακή Υμηττού, αυξάνοντας τον όγκο των αυτοκινήτων αλλά και την ταχύτητα με την οποία αυτά θα φτάνουν στην Αττική Οδό και από την άλλη η είσοδος της περιφερειακής Υμηττού στην Αττική Οδό στο ρεύμα προς Ελευσίνα παραμένει να είναι μια ολόκληρη λωρίδα στον κόμβο Πεντέλης! Κάθε πρωί κάνω 10 λεπτά για να μπω σε αυτή τη μία λωρίδα!

Είχαν ακουστεί κάτι σχέδια πριν 1,5 χρόνο για κατασκευή παράλληλου στην αττική οδό, υπόγειου express αυτοκινητόδρομου (χωρίς ενδιάμεσους εξόδους) στο κομμάτι από Λεωφόρο Μαραθώνος ως την Εθνική Οδό. Μόνο αυτό θα έλυνε το πρόβλημα.

Αντιθέτως ακούω σχέδια για κατασκευή δρόμου που θα πηγαίνει γύρω από την Πεντέλη από τη Νέα Μάκρη, Μαραθώνα και θα βγαίνει κοντά στη Μαλακάσα. Ποιος θα το χρησιμοποιήσει αυτό το δρόμο; Μόνο οι κάτοικοι των Μεσογείων. Οι κάτοικοι όλων των ανατολικών και νοτίων προαστίων δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να ακολουθήσουν αυτή τη διαδρομή.


Ελπίζω άμεσα να σκεφτούν ξανά αυτή τη λύση, γιατί μας βλέπω σε 10 χρόνια να μην μπορούμε να κινηθούμε στην Αττική οδό…
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα από Πλακεντίας μέχρι την Εθνική οφείλεται κυρίως στην εξοδο προς Λαμια και λιγότερο σε αυτή προς Πειραιά. Ειδικότερα στην πρώτη, θεωρώ μεγάλη αμέλεια την δημιουργία μονο μιας λωρίδας. Αρα λογικά μια καλυτερη συνδεση Αττικης-Εθνικης θα μειωσει σημαντικά το προβλημα του μποτιλιαρίσματος. Και μία ακόμα λυση θα ηταν η αναβάθμιση των επόμενων εξόδων και των δρομων που τις περιβάλλουν. Καλυτερη αξιοποιηση π.χ. της περιφεριακης του Αιγάλεω θα απετρεπε τους κατοικους των δυτικων προαστιων να βγαινουν στον κομβο της Εθνικη. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι, γιατι εχω και 2-3 χρονια να περασω απο κει, αλλα θεωρω απαραδεκτο να μην υπαρχει συνδεση της περιφεριακης με το ρευμα εισοδου προς Αθηνα, και να αναγκαζεσαι να πηγαινεις μεχρι την Ελευσινα για αναστροφη.
Back to top
View user's profile Send private message
vshadow
New Member
New Member


Joined: 12 Apr 2005
Posts: 25
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

Για αυτό το οποίο λες...
aikinn wrote:
Το πρόβλημα από Πλακεντίας μέχρι την Εθνική οφείλεται κυρίως στην εξοδο προς Λαμια και λιγότερο σε αυτή προς Πειραιά. Ειδικότερα στην πρώτη, θεωρώ μεγάλη αμέλεια την δημιουργία μονο μιας λωρίδας. Αρα λογικά μια καλυτερη συνδεση Αττικης-Εθνικης θα μειωσει σημαντικά το προβλημα του μποτιλιαρίσματος.

να σου πω τα εξής:

Το θέμα είναι ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το ύψος της Μαραθώνος και από την περιφερειακή Υμηττού και καταλήγει στη έξοδο προς Λαμία. Το πρόβλημα ΔΕ λύνεται μόνο με τη λύση της Κύμης. Μέχρι την Κύμης θα εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα. Και αυτό φαίνεται ήδη στην έξοδο της Κηφισίας. Όποιος περνά καθημερινά από το δαχτυλίδι, θα καταλαβαίνει τι εννοώ.

Το πρόβλημα θα λυθεί με συνδυασμό του υπόγειου, παράλληλου, express δρόμου που αναφέρω και με τη λύση της Κύμης.
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

vshadow wrote:

1) Η σήραγγα Υμηττού ήταν να γίνει στο όρια Ελληνικού και Αργυρούπολης ... Βλέπω ότι τελικά αποφάσισαν να τη φτιάξουν στο ύψος του Βύρωνα ...


Εκεί που ήταν αρχικά να κατασκευαστεί η σήραγγα Υμηττού υπάρχει το δάσος της Τερψιθέας (Άνω Γλυφάδα/Ελληνικό). Οι κάτοικοι και διάφοροι φορείς απέτρεψαν την κατασκευή της σήραγγας σε αυτό το σήμειο.


vshadow wrote:

2) ... Όσοι γνωρίζουν την περιοχή, ξέρουν ότι η διασταύρωση Γούναρη και Γεννηματά με Κύπρου (όπου θα γίνει ο κόμβος) ήδη έχει πρόβλημα.


Η πρώτη μου σκέψη -ακριβώς!- όταν είδα το χάρτη. Μα είναι δυνατό να μην το σκέφτηκαν; Αν και δεν έχω δει το σχέδιο του κόμβου σε αυτό το σημείο, φοβάμαι ότι ο επιπρόσθετος φόρτος που θα "τραβήξει" θα οδηγήσει σύντομα σε ακόμα χειρότερα μποτιλιαρίσματα ...

vshadow wrote:

3) Το μεγάλο πρόβλημα είναι άλλο. Ως γνωστόν το μποτιλιάρισμα εμφανίζεται από περιφερειακή Υμηττού και Αττική οδό στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι τον κόμβο της Μεταμόρφωσης.


Πράγματι, η επέκταση Κύμης είναι ημίμετρο. Θα έπρεπε να σκεφτούν τη διαπλάτυνση της ΑΟ μεταξύ Εθνικής και Δ.Πλακεντίας/Μαραθώνος ή την κατασκευή υπόγειας λεωφόρου. Αν τολμήσουν και κατασκευάσουν τις επεκτάσεις πριν λύσουν αυτό το πρόβλημα, η ΑΟ θα κοκκαλώσει ...


Και 4ον, αν μου επιτρέπεται, η έρμη η Ποσειδώνος θα φρακάρει ακόμα χειρότερα στον Άλιμο. Ήδη από το Ελληνικό (στην κατεύθυνση προς Πειραιά) μπουκώνει άσχημα στις ώρες αιχμής και ξεφρακάρει κάπως μετά την Αμφιθέας. Φανταστείτε τώρα να έρχονται με ανισόπεδο και αυτοκίνητα από την περιφερειακή. Το τί έχει να γίνει δε τολμώ να το φανταστώ ...

Μα είναι δυνατόν να μην τα έχουν σκεφθεί όλα αυτά οι υπεύθυνοι; Είναι σα να φωνάζουν ξεκάθαρα ότι κάνουν τις επεκτάσεις με γνώμονα τα $$$, χωρίς τις απαραίτητες κυκλοφοριακές μελέτες και τον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό ... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Η Αττικη Οδος δεν φρακάρει λόγο των πολλων αυτοκινητων που κινουνται, αλλά λόγο των αλλαγών στις λωρίδες που γίνονται στις εξοδους στην Εθνική και στην Κηφισίας όπως ειπες. Άμα προσέξεις το ιδιο φαινομενο υπαρχει στον κομβο στην εθνική στο ρευμα προς Αθήνα. Ενώ υπάρχει μποτιλιαρισμα εκεί, ενα χιλιομετρο πιο κατω η ροή επανέρχεται, χωρίς να υπάρχει σημαντική εξοδος οχηματων. Είναι προβλημα του κόμβου και οχι του ογκου των οχηματων που κινουνται εκεινη την ωρα στον δρόμο. Και αυτο που λέω είναι ότι άμα σπάσεις την κίνηση αυτή φτιάχνοντας έξοδο για Λαμία στην Κύμης και επίσης προωθήσεις αυτούς που πάνε στα Δυτικά προάστια σε επόμενες εξόδους, το πρόβλημα θα περιοριστεί.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Feb 21, 2009 9:28 pm    Post subject: Reply with quote

Nameless wrote:
vshadow wrote:

1) Η σήραγγα Υμηττού ήταν να γίνει στο όρια Ελληνικού και Αργυρούπολης ... Βλέπω ότι τελικά αποφάσισαν να τη φτιάξουν στο ύψος του Βύρωνα ...


Εκεί που ήταν αρχικά να κατασκευαστεί η σήραγγα Υμηττού υπάρχει το δάσος της Τερψιθέας (Άνω Γλυφάδα/Ελληνικό). Οι κάτοικοι και διάφοροι φορείς απέτρεψαν την κατασκευή της σήραγγας σε αυτό το σήμειο.


Δεν είναι αυτός ο λόγος, ότι σκεφτήκανε το δάσος. Και εκεί που θα το κάνουν τώρα δάσος υπάρχει, ίσως και πυκνότερο (όσο δεν είναι καμένο)

Είχε σχολιαστεί και εδώ όταν είχαν ανακοινωθεί τα καινούργια σχέδια
για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, ή για την ακρίβεια οι ανταγωνιστικοί της Αττικής Οδού νέοι αυτοκινητόδρομοι.
Επειδή το έργο είναι με παραχώρηση θα έπρεπε να διασφαλίσουν την οικονομική βιωσιμότητα οπότε ανεβάσαν το τούνελ προς τον Βορρά για να απορροφήσει την κίνηση από το Κέντρο της Αθήνας προς τα Μεσόγεια(+αεροδρόμιο) και όχι μόνο από τα Νότια προάστια, όπως ήταν τα αρχικά σχέδια, χτυπώντας παράλληλα και την κοινοπραξία της Αττικής Οδού που θα δει την κίνηση στην Περιφερειακή Υμηττού να μειώνεται αισθητά στην κατεύθυνση από Κατεχάκη για αεροδρόμιο.

Επίσης νομίζω ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης σε πρώτη φάση είναι πολύ χρήσιμη και έχει ήδη καθυστερήσει αρκετά, καθώς θα αποσυμφωρήσει την κίνηση από τα Μεσόγεια προς την Ε.Ο. για Λαμία. Στον κόμβο με την Ε.Ο. δεν υπάρχει και διαθέσιμος χώρος για νέες λωρίδες, οπότε είναι η μόνη λύση για να μην φρακάρει ο κόμβος που προκαλεί μποτιλιάρισμα για αρκετά km.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 2:24 am    Post subject: Reply with quote

Προς φίλο VSHADOW-AIKINN

Ο κόμβος της Κύμης απέχει από τον Κόμβο Μεταμόρφωσης μόλις 3Κm. Επειδή κάθε πρωί κάνω τη διαδρομή Γλυφάδα-Πεύκη το μποτιλιάρισμα ξεκινάει από τη Δ.Πλακεντίας και σιγά σιγά πάει ακόμα ποιο πίσω. Το θέμα είναι να εκτραπούν παντελώς όλα τα αυτοκινήτα που έχουν σκοπό να πάνε προς Οινόφυτα- Λαμία από Γλυφάδα-Μεσόγεια-Ζωγράφου- Ιλίσια- Χαλάνδρι-Αγ.Παρασκευή Μαραθώνας κλπ. όπως και αυτoi που έρχονταιι από την επαρχία Βόρεια προς Ελ.Βενιζέλος-Βιομ Ζώνη Κορωπί-Ραφήνα-Λαύριο. Η επέκταση από Ραφήνα μέχει ΕΟ Λαμίας είναι μονόδρομος Φωνάζει από μόνος του ο χάρτης. Η επέκταση για Καλύβια-Αγ.Μαρίνα την παρούσα στιγμή είναι κατανόητη. Τόση σπουδή για τα κοψίδια των Καλυβίων ή για παραλιακά εξοχικά-οικοπεδάκια φίλων-real estate και άλλα όμορφα ..... Τι κίνηση μπορεί να έχει αυτό το κομμάτι ?

Για εμάς που μένουμε στα νότια και θέλουμε να πάμε προς Ελευσίνα μία υπόγεια σήραγγα από Κεράνη μέχρι Ροδίτικα Πειραιά μήκους 3.0 χλμ( απείρως σημαντικότερο και χρήσιμο έργο και για το λιμάνι),σύνδεση με τα υπόγεια έργα στο Κερατσίνι( άραγε πότε θα παραδωθούν ολυμπιακό έργο ήταν) , σύνδεση Ιχυθόσκαλας με Λ.Σχιστού (γέφυρα μήκους 1 χλμ), η ολοκλήρωση του κόμβου Σκαραμαγκά (εγκαταλελειμένο έργο με σήραγγες που χάσκουν 6 χρόνια και η ολοκλήρωση της Περ.Αιγάλεω ( άλλη αμαρτία) είναι μία πολύ καλή διαδρομή για την οποία έχουν ήδη ξοδευτεί δισεκατομύρια σε ημιτελή έργα, εξυπηρετεί κόσμο αποσυμφορίζει την Αττική Οδό και αναβαθμίζει συγκοινωνιακά πολύ υποβαθμισμένες περιοχές
Προς ενημέρωση, ο υπόγειος κόμβος Κύμης μέχρι την Κηφησιά θα κοστίσει min 300-350. εκ. ευρώ με μικρά αποτέλεσματα προς την απόδοση της κεφαλαίων. Για αυτό και κόπηκε από τα Ολυμπιακά έργα. Είναι μία πολύ ακριβή ασπιρίνη μικρής διάρκειας.

Τα περί υπόγειου νέου express εαυτοκινητόδρομου Πλακεντία-Μεταμόρφωση είναι ουτοπικά όνειρα θερινής νυκτός λες και είμαστε ζάμπλουτη χώρα ( αναρωτήθηκε κανείς για το κόστος) και ευσεβείς πόθοι μεγαλοεργολάβων πέρα από την πρωτοτυπία της ιδέας βέβαια. Δεν υπάρχουν ανάγκες για οδικούς άξονες και υποδομές στη περιφέρεια ? Τότε να κάνουμε μία νέα Λ.Κηφσίας υπόγεια με σύνδεση τη Λ.Συγγρού. Και επειδή μας άνοιξε και η όρεξη, ως νεόπλουτοι να κάνουμε και το Καισαριανή Λ.ΑΘηνών ένα υπόγειο αυτοκινητόδρομο Αν και γέννημα θρέμα της Αθήνας νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σοβαροί και να καταλάβουμε ότι υπάρχουν και άλλοι Ελληνες κάτοικοι εκτός Λεκανοπεδίου.

Συγνώμη για το πλάτιασμα
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 2:52 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τη νέα ''δυτική Υμηττoύ'' πoυ εξαγγέλθηκε, αληθεύει αυτό πoυ είπαν για υπόγεια τμήματα στo 70% τoυ μήκoυς της; Exclamation

Aν ισχύει, λoγικά θα βρoυν αρκετές αρχαιότητες στις χωματoυργικές εργασίες
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

Losada Αληθεύει. Πηγαίνει όμως περιμετρικά του βουνού οπότε δύσκολα. Το θέμα είναι ότι ο προυπολογισμός του έργου εκτοξεύτηκε κατά 600 εκ. για να καλύψουμε τους δήθεν οικολόγους καταπατητές για όσους ξέρουν που αξιώνουν χιλίαδες στρέματα στις πλαγιές και κοντέουν να χτίσουν μέχρι την κορυφή του βουνού. Η σήραγγα του Koλλεγίου στη Περιφερειακή αποτέλεσε κακό προηγούμενο για τις τσέπες μας από ότι φαίνεται.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι που θίχτηκε ακροθιγώς που λένε είναι ακριβώς η παρατήρηση του φίλου PEFKI σχετικά με τον κλάδο προς Αγ. Μαρίνα.

Όποιος κινείται στις διαδρομές Βάρη - Ανάβυσσος και Κορωπί - Αγ. Μαρίνα (έχω μικρό διαμέρισμα στον Αγ. Νικόλαο Ανάβυσσου) και γνωρίζει να παρατηρεί τους ρυθμούς αστικής ανάπτυξης... θα διαπιστώσει ότι όλη αυτή η περιοχή των Μεσογείων και της παραλιακής οδού ΔΕΝ έχει αναπτυχθεί και μάλλον φαίνεται να είναι... ξεχασμένη από το χρόνο. Και ευτυχώς, εφόσον είδαμε τι όργια έγιναν εκεί που άλλες περιοχές αναπτύχθηκαν έτσι χωρίς σχέδιο.

Αν δει κάποιος την σχεδιαζόμενη επέκταση των αυτοκινητοδρόμων προς Αγ. Μαρίνα, θα διαπιστώσει ότι αυτή γίνεται σε μια σχεδόν "παρθένα" περιοχή όπου θα μπορούσα να τολμήσω να πω, σχεδόν... δεν χρειάζονται, με την -επαναλαμβάνω- υπάρχουσα κατάσταση. Αν όμως γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι, τότε λογικό είναι ότι θα υπάρξουν τεράστιες οικιστικές πιέσεις. Τι έχει προβλεφθεί γι' αυτό; υπάρχει σχέδιο για την επέκταση της πόλης προς τα εκεί; Η θα υπάρξει η γνωστή επέκταση πρώτα των μεζονετών και μετά των Carrefour και των malls έτσι χωρίς πρόγραμμα;

Σε μια άλλη, εναλλακτική προσέγγιση, θα μπορούσε κάποιος να τολμήσει να οραματιστεί ακόμα και ένα επιχειρηματικό κέντρο με ουρανοξύστες και πάρκα εκεί, αφήνοντας ακόμα ήσυχο και τον Ελαιώνα ή τη Λ. Κηφισίας, και απλά επεκτείνοντας το μετρό μέσα από τη σήραγγα και τον προαστιακό. Ας προγραμματιστεί όμως κάτι. Αλλιώς, θα ξαναδούμε τη γνώριμη άναρχη ανάπτυξη του "υπόλοιπου Αττικής" με ότι αυτή συνεπάγεται...

Πάντως, έχουν δίκιο οι φίλοι εδώ πέρα. Προφανώς οι εργολάβοι είδαν παρθένο έδαφος για να αρμέξουν ενώ στη Δυτική Αττική υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες σε δρόμους. Μου έκανε εντύπωση κι' εμένα όλη αυτή η επέκταση του οδικού δικτύου σε μέχρι στιγμής άδειες περιοχές και αυτό καταδεικνύει άλλες προθέσεις και hidden agendas...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

είναι αλήθεια, και εγώ εκεί κοντά έχω εξοχικό και πηγαίνω συχνά προς σούνιο οδικός. η διαδρομή είναι όμορφη αλλα ξεχασμένη, για αυτό και το πολύ όμορφο Grecotel ξεχωρίζει.

Δε λέω όμορφα είναι, και επειδή έχω πάει αρκετές φορες προς βούλα σίγουρα δε θεωρώ αυτό το πράμα σχέδιο. Αλλα από την ali η περιοχή προς σούνιο θα μπορούσε να είναι Μονακό με λίγη φροντίδα και metro.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Feb 22, 2009 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

θα μπορούσε... Όπως θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα μοντέλο Σαρωνίδας προς την παραλία, οπότε λέω άσε...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή έπεσε πολλή αναφορά στους νέους αυτοκινητόδρομους Αττικής, και το κατά πόσο αποσυμ΄φορούν την Αττική οδό, η λύση είναι μια και το ξέρουν όλοι: ΜΜΜ. Οχι πως λέω να μη γίνουν τα εργα, αλλά τι προέχει, η Αγια Μαρίνα ή η γραμμή 4 του μετρό. Το δαχτυλίδι έχει μετατραπεί σε μια νέα ομόνοια. Το Μαρούσι είναι το νέο κέντρο της επιχειρηματικότητας του Λεκανοπεδίου (Babis Vovos...) και - ω τι εκπληξη- πάλι αργήσαμε...

Όσο για την Κύμης πραγματικά τη θεωρώ σαν από τις μεγαλύτερες προτεραιότητες, όχι για ξεμπλοκάρισμα της Αττικής οδού (αυτό θα έχει τοπικό χαρακτήρα και μόνο για το χάλι που επικρατεί στην έξοδο Cool, αλλά για το ξεμπλοκάρισμα της Ε.Ο από κηφισιά μέχρι Μεταμόρφωση. Η Αττική οδός στο ύψος της διασταύρωσης με Κηφισίας διορθώνεται μόνο με μετρό.

Και για να κλείσω. Ξέρει κανείς τον πληθυσμό του Λεκανοποεδίου που μετακινείται καθημερινά προς Οινόφυτα, σε στάνταρ ωρες (Πρωί 6-8, Μεσημέρι 14-16). Το έχει μετατρέψει κανείς σε αυτοκίνητα... Και έρχεται τώρα η απορία
- Γιατί ο προαστιακός ακόμη να φτάσει εκεί? Γιατί ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση. 4 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς (που φτάσαμε στο Αεροδρόμιο) και ακόμα να κάνουμε το επόμενο βήμα...

(Administrator δεν ξέρω αν ταιριάζει περισσότερο στο φόρουμ με το σιδηρόδρομο, απλά εδώ βρήκα την αφορμή. Αν θεωρείς μετακίνησέ με Very Happy )
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 419, 420, 421  Next
Page 60 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr