stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 35, 36, 37  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 1:20 am    Post subject: Reply with quote

Ο Συν μαχεται μονο το μεγαλο κεφαλαιο και την πλουτοκρατια,οποτε αν μια λαικη πολυκατοικια χτιστει πανω σε αρχαιο ναο πχ ,δεν ενοχλει.... Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΚ καταλαβαίνω το μένος ορισμένων για το ΣΥΡΙΖΑ αλλά μην λέμε και ανακρίβειες. Και αυτή η υπόθεση βγήκε στη δημοσιότητα πριν από 2 χρόνια από το Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Φώτη Κουβέλη. Πατήστε εδώ που είναι η ιστορία της υπόθεσης από τους ίδιους τους κατοίκους και θα δείτε ότι από 14/12/2006 έως σήμερα έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή και από την Ανοιχτή Πόλη στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Επίσης επειδή φαίνεται ότι αυτή η ομάδα πολιτών δεν έχει πολιτικό υπόβαθρο αναφέρουν και την υποστήριξη που έχουν από το βουλευτή του ΛΑΟΣ Αποστολάτο και του ΠΑΣΟΚ Καρτάλη.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πάσο, αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση το γιατι το θέμα δεν έχει λάβει τρελή δημοσιότητα. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αντιλήψεις για την ανάπτυξη της πολης αλλά για μια απευθείας καταστροφή στην πολιτισμική μας κληρονομιά.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Το λόγο που δεν έχει αποκτήσει δημοσιότητα το θέμα στην τηλεόραση ίσως πρέπει να το αναζητήσουμε στους ιδιοκτήτες του χώρου ή σε αυτούς που θέλουν να εκμεταλευτούν-οικοδομήσουν ένα από τα καλύτερα οικόπεδα της Αθήνας.

Αλήθεια πότε η τηλεόραση ανέδειξε κάποιο από αυτά τα μικρά εγκλήματα που γίνονται στην πολιτιστική κληρονομιά της χώρας?? Πότε ασχολήθηκε με κάποιο πρόβλημα από ενδιαφέρον και όχι από ιδιοτέλεια για εξυπηρέτηση συμφερόντων??/
Στο Internet (το μοναδικό μέσο πραγματικής ενημέρωσης) μπορείς να βρείς πολλές τέτοιες περιπτώσεις που έχουν απασχολήσει ακόμα και ΜΜΕ του εξωτερικού. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την περίπτωση με τον "αρχαίο" διάδρομο στον Ισθμό που είχε ασχοληθεί ακόμα και το BBC και στα ελληνικά ΜΜΕ δεν έπαιξε ούτε για 1' λεπτό..

edit: Η μόνη περίπτωση να βγουν στην ελληνική τηλεόραση( κυρίως αναφέρομαι στα δελτία ειδήσεων και όχι σε μεμονωμένες εκπομπές) τέτοια θέματα είναι όταν κάνουν διαμαρτυρία οι κάτοικοι να πλακωθούν με τα ΜΑΤ. Τότε θα δούμε τίτλους "ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΔΗΤΤΟΥ" και όχι "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΝΑΟ"
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Feb 06, 2009 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως ο ΣΥΝ -και όχι μόνο- έχει ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα. Έχει, επίσης, γίνει σοβαρότατος αγώνας από τους κατοίκους της περιοχής για να σωθεί ο ναός. Λέτε να αρχίσαμε να "ξυπνάμε" και να αποκτάμε σιγά-σιγά κοινωνία των πολιτών;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση για την Αθήνα των ονείρων μας, την πόλη που ζούμε. Οι αναφορές σε συγκεκριμένα κόμματα τι δουλειά έχουν στη συζήτηση αυτή;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 2:44 am    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ να μην συνεχιστεί η συζήτηση περί κoμμάτων σύμφωνα με την πάγια πoλιτική της διαχείρισης τoυ φόρoυμ.

Eυτυχώς σε αυτή, την σύντoμη μεν, πoλλαπλή δε, παρεκτρoπή δεν σημειώθηκε κάπoια δυσάρεστη λoγoμαχία πoυ θα είχε ως απoτέλεσμα τo κλείδωμα τoυ topic. Στo παρελθόν τέτoιες συζητήσεις είχαν κάκιστη κατάληξη.

Δεν πρέπει και δεν θα επιτραπεί η κατάλυση της ευταξίας τoυ φόρoυμ, oπότε ας ακoλoυθήσoυμε τα της πρώτης παραγράφoυ.
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 07, 2009 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ζήτω! Σταματά η ανάπλαση του άλσους της πρώην Σχολής Ευελπίδων!

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=983759&lngDtrID=244

Προσωπικά, βλέποντας πώς πραγματοποιεί τις "αναπλάσεις" και τη δημιουργία χώρων "πρασίνου" το ελληνικό κράτος χαίρομαι με την παραπάνω είδηση! Δυστυχώς έχει αποδειχτεί πως πολλές φορές επικρατεί μια στρεβλή αντίληψη σχετικά με το κοινό καλό και συμφέρον...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=979909

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=980329

Οπότε κρίνω ως θετικό το γεγονός ότι θα μπορέσουμε, τουλάχιστον, να διατηρήσουμε ανέπαφους ορισμένους υπάρχοντες πνεύμονες! Γιατί, κατά τα άλλα, μόνο "εκπτώσεις" βλέπω να γίνονται με τους υπάρχοντες ελεύθερους χώρους!

ΥΓ. Φυσικά, η λύση είναι η κατασκευή υπόγειων πάρκινγκ σε χώρους με πράσινο! Γιατί μετά θα μπορεί πάνω από το πάρκινγκ το πράσινο να ξαναδημιουργηθεί, όπως έγινε στην πλατεία Ομονοίας ή Μοναστηρακίου! Βέβαια, η εναλλακτική των υπέργειων πάρκινγκ δεν μας περνάει από το μυαλό! Εξάλλου, σε αυτή την περίοδο της κρίσης, δεν βλέπετε πόσο εύκολα πωλούνται τα νέα διαμερίσματα στις πολυκατοικίες που ξεφυτρώνουν παντού; Οπότε γιατί να σπαταληθούν πολύτιμα διαμερίσματα για να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης;
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Tue Feb 10, 2009 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Συζήτηση σχετικά με το θέμα του ΣτΕ με αφορμή ένα άρθρο του Χαρίδημου Τσούκα, καθηγητή Πανεπιστημίου στο e-rooster με τίτλο"Το ενοχλητικό Συμβούλιο της Επικρατείας!".

Έχω γράψει κι' εγώ. Κλικ στον παραπάνω σύνδεσμο και αν θέλετε μπορείτε να συμμετάσχετε και εκεί ελεύθερα (δε χρειάζεται registration).
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Feb 11, 2009 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Δήμος Αμαρουσίου απτόητος συνεχίζει...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_11/02/2009_302975

Είναι τελείως παράλογο αυτό που γίνεται στην Ελλάδα. Υπάρχει νόμος που λέει ότι μια έκταση είναι χαρακτηρισμένη ως κοινόχρηστος χώρος πρασίνου. Έρχεται μια δημοτική αρχή και καταστρατηγεί το νόμο αυτό αποψιλώνοντας τον χώρο. Το ΣτΕ γνωμοδοτεί υπέρ των προσφυγών των κατοίκων και αντί να υπάρχουν ποινικές ευθύνες του Δημάρχου που παρανόμησε, όλα κυλούν σαν να μην έγινε τίποτα και αυτός απλώς, να δεις πώς το λέει το άρθρο "υποσχέθηκε την επαναφορά της στην προτέρα κατάσταση" (που τελικώς δεν συνέβει). Είναι σαν κάποιος να κλέβει κάτι, να τον πιάνουν, να γυρίζει να λέει: "οκ, θα το βάλω πάλι πίσω από εκεί που το πήρα" και να την βγάζει λάδι! Τι σκατά έχουμε τους χαρακτηρισμούς αν μπορεί η κάθε δημοτική αρχή να τους αγνοεί χωρίς να φοβάται την πιθανότητα τιμωρίαςEvil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Thu Feb 12, 2009 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Μηπως γνωριζει κανένας, εαν εχει σκοπο η ΔΕΗ "μελλοντικα" να υπογειοποιήσει τις κακιστες κολωνες και τα εναερια συρματα ποτέ σε όλους τους δημους Αθήνας κ Πειραιά, περαν του κεντρου;
Δεν καταλαβαινω πως οι ολοι κάτοικοι του λεκανοπεδιου δεν βλεπουν ποσο ενοχλητικο και μερικες φορες επικίνδυνο ειναι... οταν κανεις μια μετακόμιση για παραδειγμα και εχεις τα καλωδια στα τρια μετρα (και πολλα λέω!) απο το μπαλκόνι σου!!! Confused Shocked Evil or Very Mad
Και στο κατω κατω αισθητικά ειναι πιο όμορφη μια πόλη χωρις συρματα κ κολώνες! Σωστα;
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Fri Feb 13, 2009 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Και ποιος ακριβώς θα πληρώσει γι'αυτό;
Οι κάτοικοι που ενοχλούνται κατά τις μετακομίσεις τους, διατίθενται να πληρώσουν μεγαλύτερο λογαριασμό ρεύματος για να γίνει η υπογειοποίηση;
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Feb 13, 2009 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με τον Greekbiz ότι το θέαμα είναι αντιαισθητικό, ειδικά εκεί που μπλέκονται οι γραμμές του ρεύματος με τις γραμμές του τρόλεϊ, αλλά νομίζω ότι κάτι τέτοιο ανήκει στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας για τις προσεχείς δεκαετίες. Φαντάζομαι, όμως, ότι μπορεί να υπάρξει καλύτερη διαχείριση της υπάρχουσας κατάστασης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Feb 14, 2009 1:24 am    Post subject: Reply with quote

Λογικά υπεύθυνος για ενα τετοιο εργο θα πρεπει να είναι ο δημος της καθε περιοχης, (όπως συνηθως γινεται και στην επαρχια για την αναδειξη ιστορικών κέντρων ή γενικότερα όλου του δημοτικού διαμερισματος). Οπότε θα το πληρώσει ο καθένας μας, μεσα απο τα δημοτικα τέλη, και δεν χρειάζεται ούτε ΕΣΠΑ ουτε ΓΚΠΣ ούτε περίεργες και πειραματικές μέθοδους χρηματοδότησης. Και να πω την αλήθεια προτιμω να πληρώσω κάτι παραπάνω για πέντε δέκα χρόνια και να το λύσουμε το θέμα μια και καλή, παρά να επικρατεί το σημερινό χάλι με τα καλώδια. Αλλά που...;
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 14, 2009 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωπικά θεωρώ δευτερεύουσα την υπογειοποίηση των συρμάτων της ΔΕΗ. Η Αθήνα έχει άλλα προβλήματα, πολύ σημαντικότερα, οπότε ένα τέτοιο έργο θα ήταν λογικό να συζητηθεί σε περίπτωση που αυτά ήταν λυμένα ή που υπήρχε θέμα βιωσιμότητας του υπάρχοντος δικτύου.

Πριν από λίγο τελείωσε ένα ντοκυμανταίρ στην ΕΤ1 για τον Κηφισσό. Αν μπορείτε βρείτε το να το δείτε. Μήπως και ξυπνήσουμε λιγάκι... Γιατί επιμένω, το όλο θέμα ξεκινάει από εμάς προσωπικά! Από την κουλτούρα που αποκτούμε και που μεταδίδουμε στα παιδιά μας!
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sat Feb 14, 2009 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Λογικά υπεύθυνος για ενα τετοιο εργο θα πρεπει να είναι ο δημος της καθε περιοχης


Φαντάζομαι ότι χρειάζεται κάποιου είδους συνεργασία με τη ΔΕΗ. Δηλαδή δε μπορεί ο δήμος να ξηλώνει καλώδια και κολώνες χωρίς προηγούμενη μελέτη και συμφωνία. Παρόλαυτα, και μόνο το γεγονός ότι απαιτείται συνεργασία μεταξύ δύο δημόσιων φορέων λέει πολλά για τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος Confused Εδώ ακόμα τρέχουν στα δικαστήρια Δήμος Αθηναίων και ΟΣΕ για την υπογειοποίηση του τμήματος του δικτύου που διέρχεται μέσα από την Αθήνα και για κάποια δέντρα που κόπηκαν κατά τις εργασίες διαπλάτυνσης των γραμμών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Feb 14, 2009 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα καλώδια της ΔΕΗ ,αλλά πιστεύω πως τα καλώδια των τρόλει πρέπει να φύγουν οπωσδήποτε.Το να υπάρχουν απλωμένα σε τόσους δρόμους καλώδια για 25 γραμμές το βρίσκω υπερβολικό.
Σύν το γεγονός ότι όποτε βγαίνει το κιαλώδιο τους δημιουργούν μεγάλη καθυστέρηση στην κίνηση.
Δεν 8α ήταν καλύτερα να αντικατασταθούν αυτές οι γραμμές με Οικολογικά λεωφορεία?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα τρόλεϋ όσο τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά που συναντούν και τα αναγκάζουν σε μανούβρες, με αποτέλεσμα να αποσυνδέονται από τα καλώδιά τους. Δεν ξέρω αν συνολικά οι ρύποι για την παραγωγή της ηλετρικής ενέργειας που χρειάζεται ένα τρόλεϋ είναι χαμηλότεροι από αυτούς που παράγει ένα οικολογικό λεωφορείο, αλλά ξέρω πως το πρόβλημα δεν είναι τα τρόλεϋ αυτά καθ' αυτά. Μπείτε απλά σε ένα τρόλεϋ που διασχίζει τη Θησέως και θα καταλάβετε τι εννοώ...

Κατά τα άλλα, δείτε το παρακάτω. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4502161&ct=3
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Mon Feb 16, 2009 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Χαιρετώ και πάλι το αγαπητό φόρουμ, έπειτα απο ένα διάστημα απουσίας. Ο λόγος που ποστάρω είναι ένα "όνειρο μου" που είχα διηγηθεί πριν απο 1,5 χρόνο στο τόπικ αυτό (το Νο 1), μετά απο το ταξίδι μου στην μαγευτική Βαρκελώνη.

Είχα γράψει τότε μεταξύ άλλων...
Quote:
"Η Βαρκελώνη είναι μια πόλη κόσμημα, μια πόλη γεμάτη ζωή, μια πολη που ενώνεται ανεμπόδιστα με το παραλιακό της μέτωπο, το οποιο μπαίνει στο επίκεντρο και όχι στο περιθώριο.
Ο τουρίστας δεν έχει να θαυμάσει αρχαία όπως στην Ρώμη ή στην Αθήνα. Έχει όμως να χαζέψει την παλιά πόλη με τα αμέτρητα γραφικά σοκάκια, να περπατήσει σε πάρκα οάσεις, να επισκευθεί όλα τα δημιουργήματα των Dali και Gaudi, να κάνει τα ψώνια του στις αμέτρητες μπουτίκ του κέντρου, να αγναντέψει όλη την πόλη απο το λόφο του Tibidabo, να απολάυσει το ψαράκι του στις υπέροχες ταβέρνες τις Barcelonettas, και να κάνει τις βόλτες του στην παραλία στο λιμάνι. Καλά ακούσατε. Η παραλία της Βαρκελώνης είναι στο λιμάνι, ανάμεσα στην Μαρίνα, το επιβατικό λιμάνι και τα Cruise Terminals, οπου καταφθάνουν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου με χιλιάδες νέους επισκέπτες! Απο πάνω ίπτανται οι δύο καμπίνες του τελεφερίκ που ενώνουν τον λόφο του Monjuik (με το επιβλητικό του κάστρο) με την Barceloneta, πετώντας δίπλα απο την στήλη με το άγαλμα του Χρ. Κολόμβου και την αρχή του υπέροχου πεζόδρομου της Las Ramblas που ενώνει το κέντρο με την θάλασσα, πάνω απο το λιμάνι, το 5αστερο ξενοδοχείο στην προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, την Μαρίνα, την ιχθυόσκαλα, καταλήγοντας στις αμουδιές της Barcelonetas, μια περιοχή που θα μπορούσε προολυμπιακά ίσως να συγκριθεί με την Δραπετσώνα.
Το μυαλό μου στιγμή δε σταμάτησε να κάνει συνηρμούς μεταξύ του τι έβλεπα και πώς θα ονειρευόμουν έτσι και την Αθήνα μας.
Κατέληξα πως η κατάλληλη περιοχή για την πραγματοποίηση αυτού του ονείρου θα ήταν ο Φαληρικός όρμος... Ξαναθυμήθηκα τα προολυμπιακά πλάνα της Αθήνας για την περιοχή, την ανάδειξη του θαλασσίου μετώπου, την αξιοποίηση της Εσπλανάδας (κόπια και αυτή απο το παραλιακό μέτωπο της Βαρκελώνης ), την ένωση της Αθήνας με την θάλασσα και όλα όσα τόσο όμορφα είχαν τότε εξαγγελθεί, ταξιδέυοντας μας στην Αθήνα του μέλλοντος, την Αθήνα των ονείρων μας.
Το όνειρο διακόπτεται απο έναν εφιάλτη... είδα την σημερινή εικόνα μπροστα μου, μπάζα, σκουπίδια, μια Λεωφόρο να κόβει την Θάλασσα απο την πόλη, εγκαταλελήμένες Ολ. εγκαταστάσεις, παρατημένη την περιοχή απο το Μικρολίμανο μέχρι και το Αβέρωφ στην τύχη της.
Σκέφτηκα πόσο πιο όμορφη θα μπορούσε να ναι. Πόσο θα άλλαζε όλη την Αθήνα η αναβάθμιση όλης της περιοχής. Θυμήθηκα οτι εκεί κοντά θα δημιουργηθεί ενας πόλος πολιτισμού, χάρη στην γεναιόδωρη προσφορά του Ιδρύματος Στ. Νιάρχος. Ίσως αυτή να ναι η κατάληλη αφορμή να αλλάξουν τα πράγματα...
Το μυαλό μου άρχισε να κάνει πάλι σχέδια. Φαντάστηκα την υπογειοποίηση της Ποσειδώνος απο τις γέφυρες στο ΣΕΦ μέχρι το Δέλτα, την ανάπλαση του μετώπου με πάρκο που να φτάνει μέχρι την θάλασσα. Στο κέντρο του όρμου και κάθετα στο παραλιακό μέτωπο, ένα κέντρο της διεθνούς κρουαζιέρας, με υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, PBBs (Passenger Boarding Bridges, όπως στα αεροδρόμια) ξενοδοχείο. Αξιοποίηση των υπάρχοντων Μαρινών και αναβάθμισή τους, δημιουργία εστιατορίων και καφετεριών στα κτήρια που δημιουργήθηκαν στους ΟΑ απο το κλειστό μέχρι το γήπεδο του Μπητς Βόλλεϋ. Εκμετάλλευση του τελευταίου ως ανοικτό θέατρο, δημιουργία ενυδρίου και θεματικού πάρκου με θέμα την Ελλάδα και την θάλασσα.
Το τραμ να περνάει κάθε 5 λεπτά και να φέρνει τον κόσμο απο το κέντρο της Αθήνας για να ξεκουραστει και να δροσιστεί σε αυτόν τον παραθαλάσσιο παράδεισο.
Το όνειρο μου τελειώνει....
Βλέπω την είκόνα αυτού του παραδείσου απο ψηλά, στο βάθος φαίνεται η Ακρόπολη να ακτινοβολέι όπως πριν απο 2,5 χιλιάδες χρόνια, όταν ο επισκέπτης της Αθήνας εκθαμβωνόταν απο το μνημείο καθώς πλησίαζε με το πλοίο του την Φαληρική ακτή. Κοιτάζω να δώ που βρίσκομαι. Στέκομαι μέσα στο τελεφερικ που συνδέει τον Προφήτη Ηλία με την υπέροχα ανακαινισμένη Μαρίνα του Φλοίσβου, πετώντας πάνω απο κρουαζιερόπλοια, θαλαμηγούς, πάρκα, θέατρα, μουσεία, ναούς των 7 τεχνών, πάνω απο χιλιάδες ενθουσιασμένου κόσμου, ελλήνων και ξένων που καταφθάνουν απο ξηρά και θάλασσα για να θαυμάσουν αυτην την υπέροχη νέα Αθήνα, το κέντρο και του σύγχρονου πολιτισμού, του τουρισμού και της Dolce Vitas!
Ξυπνάω απο το όνειρο και με πιάνει στενοχώρια... άραγε θα την δώ ποτέ έτσι την Αθήνα μας; Ή ήταν απλά ένα όνειρο...;


Διαβάζοντας σήμερα σε ένα φόρουμ με ναυτιλιακά θέματα ανακάλυψα πως το ίδιο όνειρο με εμένα έχει και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Mon Feb 16, 2009 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς το μέλος που ανάρτησε την είδηση δεν δίνει κάποιο λινκ ή πηγή για να βάλω και γώ μόνο το λινκ. Ας με συγχωρέσουν λοιπόν ο Admin και ο Losada που θα γεμίσω το φόρουμ αλλά και οι υπόλοιποι που θα τους κουράσω. Πιστέυω όμως πως είναι μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη για την Αθήνα και ειδικά το Φαληρικό μέτωπο.

Απο το φόρουμ www.shipfriends.gr/forum και το μέλος Panagia Ekatontapiliani:
Το Φαληρικό Δέλτα για Cruise Terminal??
Στο Φαληρικό Δέλτα προσβλέπουν για ελλιμενισμό τα κρουαζιερόπλοια

Παράθεση:
Σε πρώτη προτεραιότητα βάζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) την ανάπτυξη λιμενικών υποδομών για την κρουαζιέρα στην περιοχή μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του Φαληρικού Δέλτα.

Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Περικλής Παναγόπουλος, επιστρέφοντας άμεσα στην ενεργό δράση μετά το αίσιο τέλος που είχε η πρόσφατη περιπέτειά της απαγωγής του, έδωσε συνέχεια στην συνάντηση που είχαν στις αρχές Ιανουαρίου τα μέλη του Συνδέσμου με τον γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝΑΝΠ, Γιώργο Βλάχο και στελέχη του υπουργείου για θέματα κρουαζιέρας.

Ο κ. Παναγόπουλος με επιστολή του με ημερομηνία 22 Ιανουαρίου 2009 προς τον κ. Βλάχο θέτει επί τάπητος το θέμα της δημιουργίας λιμενικών υποδομών κρουαζιέρας στην περιοχή του Φαλήρου και ζητάει την άμεση ενεργοποίηση όλων των φορέων, προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο το οποίο είχαν εξετάσει στην πρώτη σύσκεψη στο κτήριο του ΥΕΝΑΝΠ και το οποίο αναφερόταν από την μία στην εκμετάλλευση υπέρ της κρουαζιέρας της «παγόδας» του λιμανιού του Πειραιά, αλλά και στην ανάπτυξη υποδομών κρουαζιέρας στο παραλιακό μέτωπο του Φαλήρου.

Η επιστολή
Στην επιστολή του ο κ. Περικλής Παναγόπουλος αναφέρει: «Εις επιβεβαίωση των συζητήσεων στη συνάντησή μας στις 8 Ιανουαρίου 2009, σχετικά με το θέμα της περίληψης και της διαπίστωσης της ανάγκης εξέτασης, σε ευρύτερο χώρο, των δυνατοτήτων εξασφάλισης των νέων λιμενικών εγκαταστάσεων, για τις ανάγκες των επιβατηγών πλοίων στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, παρακαλούμε όπως προχωρήσετε, σε συνεργασία με τον ΟΛΠ Α.Ε., στις διερευνητικές καταρχάς προεργασίες για τα συζητηθέντα υποψήφια σημεία εκτελέσεως έργων», και προσθέτει:

«Στη συνέχεια θα πρέπει, όπως συμφωνήθηκε, να πραγματοποιηθεί ευρεία σύσκεψη υψηλού επιπέδου με αρμόδιους φορείς όπως, υπουργείο Δημοσίων Έργων, Ανάπτυξης, Οικονομίας, Τουριστικής Ανάπτυξης, με συμμετοχή εκπροσώπων του Συνδέσμου μας, ώστε να μεθοδευτούν οι εν συνεχεία ενέργειες και διαδικασίες».

Ο κατάλληλος χώρος
Σύμφωνα με τα όσα τονίστηκαν στην πρώτη συνάντηση, αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Παναγόπουλος «για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων ο πλέον κατάλληλος χώρος για τη νέα λιμενική υποδομή θεωρείται η περιοχή μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και Φαληρικού Δέλτα, πρόταση που είχαμε κάνει και στο παρελθόν. Με τον τρόπο αυτό αντιλαμβάνεσθε ότι θα υπάρξουν πολύ θετικά αποτελέσματα όπως:
- Θα εξυπηρετηθεί άμεσα το κρουαζιερόπλοιο και οι χιλιάδες τουρίστες λόγω της απ΄ ευθείας μετακίνησης των προς τα αξιοθέατα της Αθήνας και το αεροδρόμιο χωρίς καθυστερήσεις.
- Θα ανακουφιστεί ο κεντρικός λιμένας και η πόλη του Πειραιά από την κυκλοφορία εκατοντάδων πούλμαν που αναγκάζονται σήμερα να διέρχονται για τη μεταφορά τουριστών προς και από το λιμένα. Παράλληλα θα ανακουφιστεί και το ατμοσφαιρικό περιβάλλον από τη ρύπανση που προκαλείται από την πολύ αργή κίνηση μέσα στη στενή πόλη του Πειραιά των ως άνω οχημάτων.
- Θα υπάρξει αποσυμφόρηση στις εισόδους - εξόδους των πλοίων, από το λιμένα, που σήμερα προκαλείται μεγάλη καθυστέρηση, που μπορεί να ξεπερνά και τις δύο ώρες, ειδικά στις πρωινές αφίξεις, με αποτέλεσμα να χάνονται πτήσεις αναχωρήσεις των επιβατών - τουριστών».
Καταλήγοντας στην επιστολή του, που συνυπογράφει ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Μάρκος Φόρος, ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ τονίζει: «Τέλος, επειδή πρόκειται για ένα σοβαρό έργο λιμενικής υποδομής, το οποίο θα απαιτήσει, όπως αντιλαμβάνεσθε, μεγάλο χρόνο για τη μελέτη και υλοποίησή του, είναι ανάγκη να αρχίσουν, χωρίς άλλη καθυστέρηση οι σχετικές διεργασίες διερεύνησης κατ΄αρχάς και συντονισμού για σχεδιασμό και εκτέλεση στη συνέχεια. Αναμένουμε να μας ειδοποιήσετε για τη πραγματοποίηση της πρώτης ευρείας, ως άνω, αναγκαίας σύσκεψης».

Τα προβλήματα στον Πειραιά
Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα που φέρνει ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλης Λάμπρος για την κατάσταση στη βάση κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά μιλώντας στη «Ν».
«Τις ημέρες της κοσμοσυρροής παρατηρούσε κανείς ότι δημιουργείτο μια χαώδης κατάσταση στο Κεντρικό Λιμάνι ιδιαίτερα στην Παγόδα διότι λόγω του περιορισμένου χώρου ήταν αδύνατον να εξυπηρετηθούν απρόσκοπτα τα δεκάδες πούλμαν που ανέμεναν να παραλάβουν τους εκδρομείς επιβάτες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω της υπερβολικής καθυστέρησης και ταλαιπωρίας, πολλοί επιβάτες προτιμούσαν να παραμένουν στα πλοία παρά να βγουν στον Πειραιά. Εάν παραμείνει η παρούσα κατάσταση θα δημιουργηθεί τα αμέσως επόμενα χρόνια έμφραγμα στο λιμάνι του Πειραιά διότι οι υπολογισμοί της αύξησης των επιβατών της κρουαζιέρας μέχρι το έτος 2015 θα είναι αλματώδεις δεδομένου ότι η διεθνής οικονομική ύφεση θα αρχίζει να ανακάμπτει από το έτος 2010 και μετά».

Ο κ. Λάμπρος καταθέτει την προσωπική του άποψη την οποία, όπως τονίζει έχει επαναλάβει πολλές φορές στο παρελθόν και η οποία, αναφέρει ότι είναι απλή, άμεση και χωρίς περιπλοκές και καθυστερήσεις.
«Εάν πράγματι θέλουμε να στηρίξουμε και να αναπτύξουμε την κρουαζιέρα από τον Πειραιά είτε ως αφετηρία είτε ως ενδιάμεσο λιμάνι θα πρέπει να αλλάξομε άμεσα πολιτική. Θα πρέπει να μιμηθούμε ό,τι έχουν κάνει οι γείτονές μας στα λιμάνια του Kusadasi, της Κωνσταντινούπολης, της Βενετίας, της Γένοβας και λίγο πιο μακριά της Βαρκελώνης.
Είτε με τη μέθοδο της ανάθεσης σε ιδιωτικούς οργανισμούς είτε με τη μέθοδο της από κοινού εκμετάλλευσης έχουν πραγματοποιήσει σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα τεράστιες υποδομές που μπορούν να εξυπηρετούν συγχρόνως πολλά κρουαζιερόπλοια ιδιαίτερα της τάξεως των 2.000 επιβατών και άνω και να τους προσφέρουν πλήρη και ταχεία εξυπηρέτηση χωρίς τις γνωστές ουρές και καθυστερήσεις του Πειραιά», και προσθέτει:
«Επειδή όμως ο χρόνος τρέχει θα μπορούσαμε σαν άμεση ενέργεια να εκμεταλλευθούμε τις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Λαυρίου είτε για κρουαζιερόπλοια είτε για ακτοπλοϊκά πλοία ώστε να δώσουμε μια πνοή βοήθειας στο λιμάνι του Πειραιά».

Η καλύτερη λύση
«Η καλύτερη όμως λύση κατά την προσωπική μου άποψη θα ήταν μια ευρύτερη πολιτική που θα περιλάμβανε την κατασκευή λιμενικών εγκαταστάσεων στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ή στο Δέλτα Φαλήρου για εξυπηρέτηση είτε των ακτοπλοϊκών γραμμών είτε των κρουαζιεροπλοίων όπως υποδεικνύει ο Σ.Ε.Ε.Ν, κάτι που θα έχει διπλό αποτέλεσμα», υπογραμμίζει ο κ. Μιχάλης Λάμπρος και σημειώνει:
«Την αποσυμφόρηση του Κεντρικού Λιμένα του Πειραιά ο οποίος θα δοθεί εξ' ολοκλήρου είτε μόνο στα κρουαζιερόπλοια είτε στα ακτοπλοϊκά και στα σκάφη εξυπηρέτησης του Αργοσαρωνικού, και παράλληλα τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος στους δρόμους του Πειραιά που μέρα με τη μέρα διογκώνεται και γίνεται για ορισμένες ημέρες πραγματικά αξεπέραστο»."


Διαβάζοντας λοιπόν αυτό το άρθρο θυμήθηκα το "όνειρο μου για την Αθήνα"!
Αν σκεφτόυμε πως η Μαρίνα του Φλοίσβου ήδη ανακαινίσθηκε, το Ίδρυμα Νιάρχου ξεκίνησε κι αυτό σιγά σιγά να πραγματοποιεί τα σχέδια του για την περιοχή, μια τέτοια εξέλιξη θα πρόσθετε άλλο ένα μεγάλο κομάτι της εικόνας του πάζλ που είχα ονειρευτεί.
Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος. Ακόμα πιο χαρούμενος θα είμαι όταν δω την Αθήνα πραγματικό κόσμημα, στολίδι της Μεσογείου, έτσι όπως αξίζει στην πόλη του Περικλή και του Φειδία.
Όταν η Βαρκελώνη, η Μασσαλία και η Γένοβα θα ζηλέυουν την Αθήνα μας και για το παραλιακό της μέτωπο και για τον τουρισμό της και την ανάπτυξη της μεσογειακής κρουαζιέρας σε αυτήν. Όταν η Αθήνα μας και οι κάτοικοι της θα είναι ένα με την παραλία της, μια παραλία χωρίς σκουπιδότοπους, χωματερές, παράνομα νυχτομάγαζα και κινδύνους και παγίδες για μικρούς και μεγάλους Very Happy .

Συγνώμη και πάλι αν σας κούρασα...
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Mon Feb 16, 2009 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

Κατ'αρχήν να πω ότι το παραπάνω είναι άρθρο που δημοσιεύτηκε στη Ναυτεμπορική αλλά online υπάρχει μόνο στις συνδρομητικές υπηρεσίες οπότε σε ευχαριστούμε Aquis Granum που μας το παραθέτεις.

Κατά τα άλλα, είμαι λίγο μπερδεμένος σχετικά με το αν θα ήθελα προσωπικά να γίνει το συγκεκριμένο έργο. Η αλήθεια είναι πως με αυτό τότε θα μιλάμε για μια παραλιακή ζώνη, από το ΣΕΦ μέχρι και το Φλοίσβο, πολύ υψηλών προδιαγραφών, γεγονός που θα εκτοξεύσει την τουριστική κίνηση στα ύψη!

Από την άλλη, φοβάμαι την, για μια ακόμη φορά, τσιμεντοποίηση. Θεωρητικά, η συγκεκριμένη ζώνη προοριζόταν για πάρκο. Το πρόβλημα είναι πως συνήθως αυτό γίνεται με τους ελεύθερους χώρους, έκπτωση στην έκπτωση τελικά δεν μένει τίποτα!

Εν πάσει περιπτώσει, καλό θα ήταν να υπαρχει ένα ολοκληρωμένο πλάνο για την πόλη. Μόνο έτσι θα υπάρξει μια ισορροπία και μια ανάπτυξη. Πλάνο το οποίο δεν θα παραβιαστεί σε καμία περίπτωση και το οποίο δεν θα "φαγωθεί" από τους μιζούχους στην πορεία! Εν προκειμένω, ας μας πουν οι αρμόδιοι που θα γίνουν όλα αυτά τα πάρκα που Ευαγγελίζονταν κατά καιρούς και συμφωνώ κι εγώ για τη χρησιμότητα της ανάπλασης της παραλίας του Μοσχάτου και της Καλλιθέας όπως παρουσιάζεται στη Ναυτεμπορική. Κοινώς, αν γίνουν οι χώροι πρασίνου στο Ελληνικό και τον Ελαιώνα (για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ πως μπορεί να συνυπάρξει με το γήπεδο, εξάλλου αυτό τοποθετείται σε μια μικρή γωνία του Ελαιώνα) τότε θα ήμουν ανεπιφύλακτα υπέρ της δημιουργίας των λιμενικών υποδομών στο φαληρικό όρμο.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Feb 16, 2009 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Alius wrote:
Πλάνο το οποίο δεν θα παραβιαστεί σε καμία περίπτωση και το οποίο δεν θα "φαγωθεί" από τους μιζούχους στην πορεία!


Εκεί θα εμφανιστεί το πρόβλημα και πάλι.

Αν έχεις ένα νόμο/κανονισμό/σχέδιο/κανόνα και κανείς δεν τον εφαρμόζει ή εφαρμόζεται με εκπτώσεις τότε όλα το σύστημα καταρρέει αργά η γρήγορα. Η κατάρρευση στη συγκεκριμένη περίπτωση ισοδυναμεί με άναρχη τσιμεντοποίηση.

Νομίζω ότι σε αυτή τη χώρα οι άνθρωποι που στο μέλλον θα αναλάβουν να εφαρμόσουν τους νόμους/σχέδια και να ελέγξουν την εφαρμογή τους πρέπει να είναι μεγαλύτερες προσωπικότητες από αυτούς που θα σχεδιάσουν και θα εκτελέσουν το οποιοδήποτε όραμα-στόχο.

Θα πρέπει δηλαδή στους πρώτους να δοθεί η μεγαλύτερη βαρύτητα και μικρότερη στους δεύτερους .
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Tue Feb 17, 2009 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Alius θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν διαβάσεις το παλιό μου ποστ θα καταλάβεις πως θα ήθελα μια ανάπτυξη της περιοχής οριζόντια προς την ακτογραμμή για τους πολίτες και κάθετα για τις λιμενικές υποδομές. Όπως και στην Βαρκελώνη, έτσι και στο Φάληρο θα μπορούσαν να συνυπάρξουν τα πάρκα, οι πλατίες, οι περίπατοι και οι χώροι αναψυχής με την δημιουργία του κέντρου κρουαζιέρας. Αρκεί να υπάρχει θέληση.
Θα πρέπει να υπάρξει μια ανάπτυξη της Αθήνας οικολογική αλλά παράλληλα και τουριστική. Είναι ντροπή το θέαμα που συναντάμε σήμερα στον Φαληρικό όρμο. Ντροπή είναι όμως και οι τριτοκοσμικές εικόνες που βλέπουν όσοι τουρίστες επιλέξουν να επισκευτούν με κάποιο κρουαζιερόπλοιο την Αθήνα και αναγκάζονται να περιμένουν με τις ώρες να περάσουν τους ελέγχους στον ΟΛΠ. Χώρια το κομφούζιο που δημιουργείται στο λιμάνι. Μην ξεχνάμε πως τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια μεταφέρουν 2 και 3 χιλιάδες επιβάτες πλέον. Σκεφτέιτε πόσα πούλμαν είναι αυτά σε ένα και μόνο πλοίο. Έχετε κοιτάξει ποτέ σε κάποιο ξένο τουριστικό οδηγό για την Αθήνα; Δεν έχω δει ποτέ κάποιος να προτίνει για βόλτα κάποιο κομμάτι παραλιακό (εκτός απο το Μικρολίμανο που προτίνεται για τις ταβέρνες και καφετέριες του). Αυτό δεν είναι λυπηρό για μια πόλη παραθαλάσσια σαν την Αθήνα;

Και απο την άλλη, γιατι να μην μπορεί κανείς να κάνει την βόλτα του με άνεση και ασφάλεια απο το ΣΕΦ μέχρι τον Αβέρωφ; Γιατί να μην έχουν οι κάτοικοι του Μοσχάτου, της Καλλιθέας και του Φαλήρου άμεση επαφή με την θάλασσα; Τι έγιναν τα σχέδια μερικής υπογειοποίησης της Λ. Ποσειδώνος; Σκεφτείτε ένα μέρος της παραλίας να γινόταν ένα με τον αστικό ιστό. Παράδεισος!

@Losada7 δεν έχεις άδικο με το πρόβλημα της τήρησης των κανόνων/νόμων/σχεδίων σε αυτή την χώρα. Όσο λείπουν οι τηρητές των νόμων, άλλο τόσο λείπουν όμως και οι πολιτικοί και υπέυθυνοι με όραμα σε αυτή την χώρα. Όραμα όμως για την χώρα και όχι για την τσέπη τους.
[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Wed Feb 18, 2009 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Aquis Granum wrote:
Ντροπή είναι όμως και οι τριτοκοσμικές εικόνες που βλέπουν όσοι τουρίστες επιλέξουν να επισκευτούν με κάποιο κρουαζιερόπλοιο την Αθήνα και αναγκάζονται να περιμένουν με τις ώρες να περάσουν τους ελέγχους στον ΟΛΠ.


Έχεις απόλυτο δίκιο!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Feb 19, 2009 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=38461620

Ένα άρθρo πoυ σχετίζεται με την εκμετάλλευση χώρoυ στo Γκάζι.
Περιέχει πληρoφoρίες γιια την ιστoρία των εγκαταστάσεων.

To άρθρo κατακρίνει τoν πρoγραμματισμό τoυ Δημάρχoυ.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 35, 36, 37  Next
Page 14 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr