View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 4:06 am Post subject: |
|
|
Beethoven χθες έκανα όλη τη διαδρομή Μαλιακός-Κλειδί. Τα δεδομένα μέχρι στιγμής λένε ότι έχουν αρχίσει ήδη να τρυπιούνται τα τούνελ σε Τέμπη και Πλαταμώνα ενω σε όλο το υπόλοιπο δίκτυο που έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδορμο τα προηγούμενα χρόνια, προς το παρόν δεν γίνεται καμία εργασία παρά μόνο κάποια "μάτια γάτας" σε επικίνδυνα σημεία και αυτό. Τώρα όσον αφορά τμήματα με στροφές, υπάρχουν κάποια, κυρίως στο τμήμα αμέσως μετά τις Ράχες Πελασγίας στη Φθιώτιδα, μετά τα διόδια Πελασγίας επίσης, στην ανάβαση προς τους Αγίους Θεοδώρους στη Μαγνησία και ίσως και στο ύψος του Βελεστίνου όπου ο δρόμος επιδέχεται βελτίωση. Εγώ προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάτι για ενδεχόμενη βελτίωση εκεί αλλά ελπίζω και εύχομαι ότι θα το κάνουν... Τι διάολο, τόσα διόδια τους πληρώνουμε εκεί στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου...
Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε, τώρα που τελειώνει η Εγνατία θα πω και τους 2-3 καημούς μου που πιστεύω ότι πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα της Εγνατίας Οδός ΑΕ μετά την ολοκλήρωση του δρόμου. Και αυτοί οι καημοί ει΄ναι οι εξής:
-Τμήμα Κλειδί-Γαλλικός (Κ1): Απαράδεκτη κατάσταση, μιλάμε για το μοναδικό τμήμα όπου ΠΑΘΕ και Εγνατία είναι κοινές οδοί και όμως είναι το χειρότερο. 3+3 αλλά με υποτυπώδη ΛΕΑ, απαράδεκτη σήμανση, πολύ κακή ορατότητα τη νύχτα και ειδικά με βροχή, τραγικοί κόμβοι (με αποκορύφωμα αυτόν των Ευζώνων στη Χαλάστρα). Το θετικό είναι ότι επειδή οι δύο κλάδοι απέχουν πολύ μεταξύ τους και επειδή δεν υπάρχει καμία επαγγελματική η οικιστική δραστηριότητα στην περιοχή, οι τυχόν βελτιώσεις είναι αρκετά εύκολο να γίνουν. Νομίζω ότι ακόμα δνε το έχουν καν σκεφτεί όμως.
-Τμήμα κ4 (κόμβος ΤΙΤΑΝ δηλαδή)-Δερβένι: Άσχημο τμήμα επίσης, 3+3 με ΛΕΑ αλλά με ΧΑΛΙΑ άσφαλτο. Είναι μια πολύ επικίνδυνη κατηφόρα και θέλει πολλές βελτιώσεις ο δρόμος (φωτισμό σωστό, ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΩΣΤΗ) γιατί είναι φοβερά επικίνδυνος και μην ξεχνάμε ότι είναι μια από τις κύριες εισόδους της πόλης της Θεσσαλονίκης και έχει πολλή κίνηση.
-Παράκαμψη Καβάλας: Οι στροφές της Καβάλας ασφαλώς και δεν παίζονται, είναι οι χειρότερες σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα, χειρότερες και από της Υλίκης. ΔΕν ξέρω τι μπορεί να γίνει, είναι δύσκολο τμήμα και τυχόν βελτίωση απαιτεί καινούρια τούνελ γέφυρες κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό να πούμε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο μέχρι και το 2020.
-Μέστη-Μάκρη: Φρεσκοπαραδωμένο αλλά όχι με προδιαγραφές Εγνατίας δυστυχώς. Μικρότερες λωρίδες, υποτυπώδης ΛΕΑ, αρκετές στροφές και επίσης επειδή το τμήμα είναι ημιορεινό νομίζω ότι χρειάζεται και φωτισμό που τώρα δεν έχει.
-Κόμβος Αρδανίου-Τελωνείο Κήπων.: Απαράδεκτη άσφαλτος, πραγματικά όταν οδηγείς εκεί νιώθεις ότι είσαι σε χωράφι. Και είναι και μια από τις κύριες εισόδους της Ελλάδας το τμήμα... Προφανώς η άσφαλτος εκεί λόγω του πολυ χιονιού που μαζεύει το τμήμα έχει καταστραφεί από εκχιονιστικά, αλυσίδες κλπ... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 4:07 am Post subject: |
|
|
Beethoven χθες έκανα όλη τη διαδρομή Μαλιακός-Κλειδί. Τα δεδομένα μέχρι στιγμής λένε ότι έχουν αρχίσει ήδη να τρυπιούνται τα τούνελ σε Τέμπη και Πλαταμώνα ενω σε όλο το υπόλοιπο δίκτυο που έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδορμο τα προηγούμενα χρόνια, προς το παρόν δεν γίνεται καμία εργασία παρά μόνο κάποια "μάτια γάτας" σε επικίνδυνα σημεία και αυτό. Τώρα όσον αφορά τμήματα με στροφές, υπάρχουν κάποια, κυρίως στο τμήμα αμέσως μετά τις Ράχες Πελασγίας στη Φθιώτιδα, μετά τα διόδια Πελασγίας επίσης, στην ανάβαση προς τους Αγίους Θεοδώρους στη Μαγνησία και ίσως και στο ύψος του Βελεστίνου όπου ο δρόμος επιδέχεται βελτίωση. Εγώ προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάτι για ενδεχόμενη βελτίωση εκεί αλλά ελπίζω και εύχομαι ότι θα το κάνουν... Τι διάολο, τόσα διόδια τους πληρώνουμε εκεί στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου...
Επίσης για να μην ξεχνιόμαστε, τώρα που τελειώνει η Εγνατία θα πω και τους 2-3 καημούς μου που πιστεύω ότι πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα της Εγνατίας Οδός ΑΕ μετά την ολοκλήρωση του δρόμου. Και αυτοί οι καημοί ει΄ναι οι εξής:
-Τμήμα Κλειδί-Γαλλικός (Κ1): Απαράδεκτη κατάσταση, μιλάμε για το μοναδικό τμήμα όπου ΠΑΘΕ και Εγνατία είναι κοινές οδοί και όμως είναι το χειρότερο. 3+3 αλλά με υποτυπώδη ΛΕΑ, απαράδεκτη σήμανση, πολύ κακή ορατότητα τη νύχτα και ειδικά με βροχή, τραγικοί κόμβοι (με αποκορύφωμα αυτόν των Ευζώνων στη Χαλάστρα). Το θετικό είναι ότι επειδή οι δύο κλάδοι απέχουν πολύ μεταξύ τους και επειδή δεν υπάρχει καμία επαγγελματική η οικιστική δραστηριότητα στην περιοχή, οι τυχόν βελτιώσεις είναι αρκετά εύκολο να γίνουν. Νομίζω ότι ακόμα δνε το έχουν καν σκεφτεί όμως.
-Τμήμα κ4 (κόμβος ΤΙΤΑΝ δηλαδή)-Δερβένι: Άσχημο τμήμα επίσης, 3+3 με ΛΕΑ αλλά με ΧΑΛΙΑ άσφαλτο. Είναι μια πολύ επικίνδυνη κατηφόρα και θέλει πολλές βελτιώσεις ο δρόμος (φωτισμό σωστό, ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΩΣΤΗ) γιατί είναι φοβερά επικίνδυνος και μην ξεχνάμε ότι είναι μια από τις κύριες εισόδους της πόλης της Θεσσαλονίκης και έχει πολλή κίνηση.
-Παράκαμψη Καβάλας: Οι στροφές της Καβάλας ασφαλώς και δεν παίζονται, είναι οι χειρότερες σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα, χειρότερες και από της Υλίκης. ΔΕν ξέρω τι μπορεί να γίνει, είναι δύσκολο τμήμα και τυχόν βελτίωση απαιτεί καινούρια τούνελ γέφυρες κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό να πούμε ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο μέχρι και το 2020.
-Μέστη-Μάκρη: Φρεσκοπαραδωμένο αλλά όχι με προδιαγραφές Εγνατίας δυστυχώς. Μικρότερες λωρίδες, υποτυπώδης ΛΕΑ, αρκετές στροφές και επίσης επειδή το τμήμα είναι ημιορεινό νομίζω ότι χρειάζεται και φωτισμό που τώρα δεν έχει.
-Κόμβος Αρδανίου-Τελωνείο Κήπων.: Απαράδεκτη άσφαλτος, πραγματικά όταν οδηγείς εκεί νιώθεις ότι είσαι σε χωράφι. Και είναι και μια από τις κύριες εισόδους της Ελλάδας το τμήμα... Προφανώς η άσφαλτος εκεί λόγω του πολυ χιονιού που μαζεύει το τμήμα έχει καταστραφεί από εκχιονιστικά, αλυσίδες κλπ... |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 4:27 am Post subject: |
|
|
Καλή χρονιά σε ολους επιτέλους η εγνατια ολοκληρώνεται.. μερικοι μηνες διαφορα δεν εχουν νοημα!!για τους αλλους αυτοκινητοδρομους έχουμε τα εξής΄
ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ(Κ/Ξ ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε) υπο κατασκευη σηραγγες τεμπων.οχι,δεν προβλεπονται εργα αλλαγης και βελτιωσης χαραξης σε κανενα αλλο σημειο πλην των διαβασεων τεμπων-πλαταμωνα σκοτινας
Β/Δ ΟΔΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ(Κ/Ξ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ) τα εργοταξια θα εγκατασταθουν τον μαρτη( αρχικα στο τμημα κοριθος-κιατο) ενω εκτελουνται εργασιες ασφαλειας( στηθαια,σημανση κτλ) στην υφισταμενη οδο)
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟΣ( Κ/Ξ ΜΩΡΕΑΣ) το πιο προχωρημενο εργο απο όλα τα εργα προχωρουν ταχυτατα οπως ξερουμε απο εκτεταμενα ρεπορταζ του σταυρου και των αλλων φιλων
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ,ΠΑΘΕ ,Ε-65(Κ/Ξ Euroionia) αναμενεται συντομα εγκατασταση του πρωτου εργοταξιου στο αντιρριο.στον ΠΑΘΕ δεν κινειται τιποτα ακομα,μονο περιπολιες με τα λευκα βανακια και στον Ε-65 θα γινει εγκατασταση των πρωτων εργοταξιων μεσα στην ανοιξη( ετσι μου ειπαν απο μεσα )
Υ.Γ πρεπει να σημειωσουμε πως το e-pass της αττικης οδου μπορουμε να το χρησιμοποιουμε και στον μωρεα και στην ολυμπια οδο( μαλλον επειδη ΑΚΤΩΡ,ΑΒΑΞ ειναι κοινοι μετοχοι σε αυτες τις κοινοπραξιες )απλα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχει εφαρμοστει και στον αυτοκινητοδρομο αιγαιου η οποια ειναι η ολυμπια οδος με αλλο όνομα
Last edited by gouperman on Tue Jan 06, 2009 4:33 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 4:28 am Post subject: |
|
|
διπλο ποστ  |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 8:44 am Post subject: |
|
|
καλη χρονια σε όσους δεν είπα.Για την αρκούδα αν υπήρχε μια πιθανότητα να τελειώσουν μέσα Φλεβάρη με τον καιρό και τις γιορτές να μεσολαβούν μάλλον θα πάει για καλό Μάρτη-Απρίλη.Τώρα για τα 2,5χλμ του κόμβου θέλω να πιστεύω πως μεχρι 15 φλεβάρη θα είναι έτοιμα καιρου επιτρέποντος τουλάχιστον να δώσουν την παρακαμψη της κατάρας. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 6:00 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Μια ερώτηση γιατί τα βλέπω στους χάρτες αλλά δεν το χω δει ποτέ, μέρα τουλάχιστον. Μετά τις Ράχες για μερικά χλμ καθώς και στο ύψος του Βόλου (Αερινό κλπ) υπάρχουν αλλεπάλληλες στροφές που φαίνονται αρκετά κλειστές. Είναι έτσι? Ξέρει κανείς που ναι πιο χωμένος αν προβλέπεται βελτίωση στη χάραξη σε τέτοια σημεία όπως θα γίνει και στην Υλίκη? |
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από εμένα.
Beethoven οι πολύ κλειστές στροφές είναι οι ακόλουθες:
Μετά την Υλίκη:
http://www.imageshack.gr/files/09ue3si5blicm56366q6.png
Μετά τον κόμβο Μαρτίνου και Μαλεσίνας:
http://www.imageshack.gr/files/r8eesnkkta8ltqqr9l0i.png
Ανάμεσα στους κόμβους Αερεινού και Βελεστίνου:
http://www.imageshack.gr/files/v6mxhm9xguiz4c9vxu80.png
Όλα αυτά τα σημεία έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό.
Το ανάγλυφο του εδάφους έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά με αποτέλεσμα να χρειάζεται ο δρόμος να διανύσει περισσότερο μήκος ώστε να έχει ένα αποδεκτή κλίση η οποία αν θυμάμαι καλά σε αυτοκινητόδρομους είναι κάπου στο 4 με 4,5%. (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος) |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 6:49 pm Post subject: |
|
|
αλλιώς θα έπρεπε να [ροβούν σε λύσεις τύπου αραχθου και γρεγβενιώτικου, έτσι?  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 12:15 am Post subject: |
|
|
όχι ακριβώς. σε αυτά τα σημεία δεν έχουμε ένα μεγάλο υψομετρικό χάσμα ανάμεσα σε 2 άκρες που βρίσκονται στο ίδιο πάνω-κάτω υψόμετρο, οπότε βάζεις μια μεγάλη γέφυρα ανάμεσα στις 2 άκρες για να γλυτώσει το γύρω-γύρω.
Σε αυτά τα σημεία θα πρέπει ο δρόμος σε μία νοητή σχετικά ευθεία να "ανέβει" σε μεγάλη διαφορά ύψους, σαν σκαλοπάτι. Κάτι τέτοιο θα είχε απαγορευτική κλίση, οπότε για να πετύχεις τη σωστή κλίση ανεβαίνεις τη διαφορά ύψους με μεγάλα πέταλα.
Αντίστοιχη περίπτωση σε μικρή κλίμακα είναι η ράμπες για τους αναπήρους σε εισόδους με πολλά σκαλιά, που πάνε γύρω-γύρω. |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 4:10 am Post subject: |
|
|
Καλη χρονια και απο εμενα παιδια.Δυστυχως,οι δικες μου πληροφοριες δεν ειναι ευχαριστες.
Οπως πριν απο 2 μηνες ειχα πει πως εκτος απο την Παραμυθια δεν παραδιδεται τιποτα αλλο μεχρι το τελος του ετους ετσι και τωρα λεω...μη βιαζεστε!Ημερομηνιες δεν ξερω (μεχρι και εγω που αισιοδοξος δεν ημουν,περιμενα τουλαχιστον να δωσουν το Περιστερι οποτε..).
Δουλεια που δε βγηκε στα 10 χρονια που τη φτιαχουν (χα χα..) δε βγαινει σε 2 μηνες,τωρα που τους θυμηθηκε.
Κατα τα αλλα,ακομη και τμηματα τα οποια θεωρουνται "ετοιμα",δεν τα δινουν εξυπηρετοντας μικροπολιτικα και ψηφοθηρικα συμφεροντα που θυμιζουν πολιτικες του 60.Κριμα και συμπαθουσα το Σουφλια.
Υ.Γ 1:Ετοιμο κομματι ειναι το παραδομενο κομματι.Τα υπολοιπα απλα δεν ειναι ετοιμα
Υ.Γ 2:Οχι αλλες δικαιολογιες τυπου καιρος,Χριστουγεννα,Πασχα κτλ.Ειναι ολα ΔΕΔΟΜΕΝΑ αυτα.Τη δικη τους νοημοσυνη υποτιμουν ετσι και οχι τη δικη μας.Ρεζιλι γινονται αλλα οκ,ανεκαθεν ετσι ηταν οι πολιτικοι στην Ελλαδα. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 10:09 am Post subject: |
|
|
Έτοιμο κομμάτι ασφαλώς και είναι το παραδομένο κομμάτι, όπως σωστά επισημαίνεις Niorantes.
Αλλά που να πάρει ο διάολος το κομμάτι του Νέστου το οδήγησα ο ίδιος, το είδα με τα ματάκια μου.. είναι ΠΑΝΕΤΟΙΜΟ!!! και όμως δεν παραδίδεται!!!
Ας μας εξηγήσει κάποιος αυτή τη λογική! (το ίδιο πιστεύω και για τη Μεσόγεια αλλά εκεί δεν έχω προσωπική άποψη, δεν μπόρεσα να μπω μέσα και να την περπατήσω...) |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 12:06 pm Post subject: |
|
|
Χθες το απόγευμα ανέβηκα για να φωτογραφήσω την γέφυρα Αράχθου από την οποία μένουν μόνο καμιά 25ρια μέτρα στο πρώτο βάθρο για να ενωθεί ο ένας κλάδος!
Ομως αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου είναι η αρχή μιας κατολίσθησης γύρω στο ένα χλμ πριν από την σήραγγα Δρίσκου.Εχει ξεκινήσει 30 μέτρα πάνω από το δρόμο,παρέσυρε την περίφραξη,μια κολώνα φωτισμού και ανασήκωσε την ΛΕΑ.Εχουν τοποθετήσει σήματα και κατάργησαν την ΛΕΑ αλλά το ανησυχητικό είναι οτι στο σημείο αυτό το βουνό είναι χωμάτινο και αν αρχίσει να κατολισθαίνει θα σταματήσει στη...λίμνη!
(προσεχως και φωτό από το σημείο,ελπίζω να σταματήσει εκεί το θέμα...) |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 3:10 pm Post subject: |
|
|
Καλή Χρονιά,
Stavros86, οι στροφές της Υλικής είναι αντικείμενο της Νέας Οδού και θα φτιάξουν, τουλάχιστον θεωρητικά, δες και εδώ: http://www.neaodos.gr/. O Beethoven ρωτάει για όσες είναι μέσα στο κομμάτι της Αιγαίου και πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνει οτιδήποτε.
Μόλις είδα και ότι είχαμε δύο νεκρούς στις στροφές της Υλικής σήμερα . Και αυτός είναι και ο λόγος που οποιαδήποτε αναβολή είναι κακή, ακόμη κι αν είναι το έργο να βγάλει και δυο λακούβες.
Η πιθανότερη εξήγηση για τις αναβολές είναι ο ανασχηματισμός. Επιτέλους έγινε, ο Σουφλιάς κράτησε και το περιβάλλον, οπότε τώρα μπορεί κάτι να εγκαινιάσει. Πάντως μην το προσωποποιούμε, ο Σουφλιάς είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει να κερδίσει τίποτε άλλο στην πολιτική, άλλοι είναι που θέλουν τη φιέστα. |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 3:15 pm Post subject: |
|
|
SP73 ο Σουφλιας ειναι ο αρμοδιος υπουργος αυτος χρεωνεται τα καλα και τα κακα ολα.Ακομη κι αν δεν εχει να κερδισει τιποτα,οπως αναφερεις,ας σταματησει να εξυπηρετει συμφεροντα αλλων που θελουν φιεστα.Χειροτερο ειναι αυτο.Αρμοδιος ειναι ο εκαστοτε υπουργος ΥΠΕΧΩΔΕ οποτε την ευθυνη στη συγκεκριμενη περιπτωση την εχει αποκλειστικα ο Σουφλιας.
Η εγνατια θα ειναι ετοιμη Πασχα με καλοκαιρι του 2010.Αν καποιος θεωρει οτι ειμαι υπερβολικος και οτι θα ειναι νωριτερα ετοιμη,εδω ειμαι να το συζητησω.Και οταν λεω ετοιμη εννοω ολοκληρωμενη απο την Ηγουμενιτσα μεχρι τους Κηπους.Χωρις παρακαμψεις κτλ.Καποια κομματια θα δωσουν μεχρι τοτε μεν,αλλα οι εξαγγελιες του Σουφλια για παραδωση...περσυ προκαλουν γελιο δυστυχως. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 6:01 pm Post subject: |
|
|
Niorantes δεν αισθάνομαι ότι διαφωνούμε πουθενά, απλώς εγώ θεωρώ την κυβερνητική ευθύνη συλλογική στο συγκεκριμένο θέμα.
Κατά τα άλλα εγώ τουλάχιστον πιστεύω πως όλη η συζήτηση για την ολοκληρη Εγνατία ήταν, είναι και θα είναι παραπειστική. Και φυσικά φταίνε πρώτοι αυτοί που την υπόσχονται και όχι εμείς που τους κρίνουμε για τις υποσχέσεις τους. Γιατί και αντικειμενικά προβλήματα που δε φαίνονται μπορεί να προκύψουν, όπως έγινε στη Σ2 που φαινόταν υπό κατασκευή στα φυλλάδια του 1999, και εταιρείες χρεοκωπούν.
Αλλά μία καλή προσπάθεια, όταν γίνεται, φαίνεται, ακόμη κι αν δύο εργολαβίες στραβώσουν. Δηλαδή εγώ θα προτιμούσα να έχω ολόκληρο τον ΠΑΘΕ, που έχει περίπου το ίδιο μήκος και συνολικά καλύτερα εδάφη. Ή αν προτιμάτε θα προτιμούσα να είχα τα Τέμπη αντί για την Τύρια, γιατί απλούστατα σκοτώνεται περισσότερος κόσμος εκεί.
Εμένα τα κριτήριά μου είναι τρία: η ασφάλεια, το περιβάλλον και η ανάπτυξη της χώρας - οι πλήρεις αυτοκινητόδρομοι με ενδιαφέρουν με αυτά τα κριτήρια μόνο.
Τώρα βέβαια αυτοί που τα λένε, ας λουστούν και την κατακραυγή. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 10:04 pm Post subject: |
|
|
την προηγούμενη εβδομάδα πηγαίνοντας για Ηγουμενίτσα και ενώ περνούσα από το κομμάτι προς παράδοση του Περιστερίου αντιλήφθηκα να βγαίνει φορτηγό φορτωμένο χώμα. Οπότε πράγματι κανένα κομμάτι δεν έτοιμο αν δεν παραδωθεί.
Σήμερα στην επιστροφή για Θεσσαλονίκη είδα και εγώ την κατολίσθηση πριν τον Δρίσκο που ανέφερε ο Τάσος. Αν πρόσεξα καλά ήταν σε 2 σημεία σε απόσταση 40 μέτρωνμεταξύ τους. Στο πρώτο εργαζόταν ήδη μπουλντόζα που μάζευε τα χώματα ενώ στο δεύτερο τα χώματα είχαν καλύψει την ΛΕΑ.
Οφείλω να πω ότι μέχρι στιγμής υπάρχει άμεση επέμβαση της ΕΓΝ ΑΤΙΑΣ ΑΕ. Είδα τουλάχιστον 4 οχήματα να κινούνται σε όλη την διαδρομή και σε μικροατύχημα μέσα στην παράκαμψη της Τύριας είχαν πάρει θέση και ρύθμιζαν την κυκλοφορία μέχρι να έρθει η οδική βοήθεια |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 12:03 am Post subject: |
|
|
Νομιζω το θεμα της κατολισθησης στο δρισκο ειναι ενδιαφερον. Αν μπορουσε κανεις να ανεβασει φωτογραφιες θα ηταν καλό, η αν υπαρχουν πληροφορίες για το πόσο σημαντικό ειναι το πρόβλημα...
...ελπίζω να μην κατεβει όλο το βουνό... |
|
Back to top |
|
 |
alek2002 New Member

Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
|
Εαν πάτε στη διεύθυνση http://dgmarket.kapatel.gr/eproc/SearchResult.do~45233100~gr~~~keywords=~fundingAgencyId=~updatedId=~catNum=~noticeType=
όπου δημοσιεύονται συμβάσεις έργων οδοποιίας, θα διαπιστώσετε ότι τέλος Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβριου η Εγνατία Οδός συνήψε συμβάσεις ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για συμπληρωματικά έργα στα τμήματα που υποτίθεται ότι ήταν σχεδόν έτοιμα. Προφανώς εργασίες δεκάδων εκατ. ευρώ δεν ολοκληρώνονται σε 15-20 μέρες. Ήταν φανερό ότι μας δούλευε χοντρά ο κουφός. Η υπόθεση ότι οι εργασίες είχαν εκτελεστεί και οι συμβάσεις ήρθαν μετά δεν ισχύει γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει 100 % τι μπορεί να γίνει σε έναν διαγωνισμό, όσο στημένη και αν υποθέσουμε ότι μπορεί να είναι η διαδικασία. Συμφωνώ λοιπόν και γω ότι πάμε για ολοκλήρωση μετά από πολούς μήνες.
Στην ίδια σελίδα θα διαπιοστώσετε ότι η σήραγγα Δορκάδας είχε συγκλίσεις (μίκραινε η διατομή ) και ήθελε re-mining ήτοι βαρβαριστί γκρέμισμα και ξανα διάνοιξη! |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 3:10 pm Post subject: |
|
|
Άρθρο της Ελευθεροτυπίας μετά από τη συνάντηση της ΕΟΑΕ με το Μαγκριώτη. Σαφώς πιο ισορροπημένο από άλλα σχετικά, παρέχει πρώτη φορά κάποιες πληροφορίες για τη Σ2 - Παράδοση την Άνοιξη!!!:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=80999308 |
|
Back to top |
|
 |
stathmarxis Visitor

Joined: 02 Jan 2009 Posts: 1
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 5:39 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | τέλος Νοεμβρίου και αρχές Δεκεμβριου η Εγνατία Οδός συνήψε συμβάσεις ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για συμπληρωματικά έργα στα τμήματα που υποτίθεται ότι ήταν σχεδόν έτοιμα. |
Μήπως πρόκειται για το παράλληλο οδικό δίκτυο, σύνδεση με τις Α/Δ, ΣΕΑ κλπ; |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 10:41 pm Post subject: |
|
|
Ψύχραιμη κάλυψη και στα δύο άρθρα και καλή αποτίμηση των όσων έχουν γίνει ή υπολείπονται πριν από την παράδοση του κύριου άξονα, του είδους που θα θέλαμε να είχαμε από την ίδια την Εγνατία κι όχι να βλέπουμε ακόμη, τα περί αδειών διέλευσης για Χριστούγεννα/Πρωτοχρονία.
Φυσικά δεν είναι καθόλου ευχάριστο η αντίστροφη μέτρηση που την αρχίσαμε τέλη Νοεμβρίου να πηγαίνει πρώτα για τέλος 2008, έπειτα μέσα Γενάρη, μετά μέσα Φλεβάρη και τώρα να διαβάζουμε για τέλη του ίδιου μήνα.
Οι περισσότερες από τις συμπληρωματικές συμβάσεις που αναφέρει ο mike έχουν πάντως ήδη περάσει στις "Εργολαβίες σε εξέλιξη" και μάλλον εκτελέστηκαν ή εκτελούνται κανονικά. Το νέο, και απογοητευτικό κατά την άποψή μου, είναι να βλέπουμε την ίδια "μηχανή" να στήνεται και για τις καθέτους. Περίπλοκο έργο, μεγάλο έργο, πολυπόθητο για όλους μας αλλά αναρωτιέμαι πού επιτέλους θα σταματήσει το κοντέρ και πόσο τελικά θα μας βγει το μάρμαρο ως φορολογούμενοι πολίτες. Έχει βρει κανείς στοιχεία για συνολικό κόστος, κόστος ανά χλμ., συγκριτικά με Ευρώπη κτλ?
Η σύμβαση για τα Ριζιανά απαντά σε απορία μου που είχα διατυπώσει βλέποντας αυτό: http://i356.photobucket.com/albums/oo6/nik-nak74/Foto248.jpg, αλλά νεότερο ρεπορτάζ του ίδιου του mike http://www.imageshack.gr/view.php?file=n9dmz6v1twis0zsxi61d.jpg δείχνει ότι τα συνεργεία είναι εκεί, το έχουνε πιάσει και ελπίζουμε ότι όλα θα κυλίσουν ομαλά, χωρίς άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις.
PS Πιο αναλυτικά στα της Ημερ. και Ελευθεροτ. εδώ: http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6521&Itemid=49 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Jan 09, 2009 4:53 pm Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
Αγαπητέ Engineer,
Δέξου τα πολλά μου συγχαρτήρια για το πλήρες και αναλυτικότατο φωτο-ρεπορτάζ που μας πρόσφερες.
Τουλάχιστον απο οτι δείχνουν τα πράγματα, τα συνεργεία των κοινοπραξιών και των λοιπών κατασκευαστών δουλεύουν. Το μονο που μενει να κάνουμε, είναι η προσευχή μας, μήπως (τουλάχιστον) το κομμάτι απο εκεί που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος μετά την εξοδο για Σπάρτη μέχρι και τα Παραδείσια, παραδοθεί μέσα στο 2009. Θυμάμαι οτι είχαν πει για Οκτώβρη του 09.
Οτι νεότερο θα έχεις σε παρακαλούμε πολύ να το αναρτήσεις γιατί το συγκεκριμένο forum είναι η μονη πηγή πληροφόρησης και ενημέρωσης.
Αλήθεια, μια απορία. Ο Μωρέας δεν έχει ιστοσελίδα?
Ευχαριστώ Πολύ Για το Χρόνο Σας. |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
 |
|