stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αφιερωμένο στους δημάρχους Τρικάλων, Βόλου, Πατρών (και άλλων ελληνικών πόλεων) που διαμαρτύρονται ότι το τραίνο τους ...διχοτομεί την πόλη !


Εξαρτάται από το είδος της χάραξης και την ταχύτητα του τρένου. Οι γραμμές του τρένου που φτάνουν στη Ζυρίχη τη διχοτομούν σε μεγάλο βαθμό. Τώρα αν αυτό είναι καλό, κακό, ανεκτό, είναι ένα άλλο ζήτημα.

http://map.search.ch/zuerich?x=-598m&y=1252m&z=256

H τη Λουκέρνη και τη Λωζάνη για παράδειγμα
http://map.search.ch/luzern?x=218m&y=112m&z=256
http://map.search.ch/lausanne?x=-412m&y=-24m&z=256


Από ότι κατάλαβα ο Δήμαρχος Πατρών ελπίζει σε υπογειοποίηση της γραμμής που είναι λογικό για την πληθυσμιακή πυκνότητα της πόλης, το σχήμα της και τα δρομολόγια που εκτελούνται (πανεπιστήμιο, ΤΕΙ, Νοσοκομείο κτλ). Οι Δήμαρχοι αφού δεν πληρώνουν για τα έργα αυτά, καλά κάνουν και φωνάζουν και ζητούν το πιο ακριβό σύστημα. Αφού οι υπόλοιποι Έλληνες θα τα πληρώσουν.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:

Εξαρτάται από το είδος της χάραξης και την ταχύτητα του τρένου. Οι γραμμές του τρένου που φτάνουν στη Ζυρίχη τη διχοτομούν σε μεγάλο βαθμό. Τώρα αν αυτό είναι καλό, κακό, ανεκτό, είναι ένα άλλο ζήτημα.

http://map.search.ch/zuerich?x=-598m&y=1252m&z=256

Γιατί δεν ζητά και ο δήμος της Ζυρίχης υπογειοποίηση της γραμμής ? Shocked

worldofjustice wrote:

Από ότι κατάλαβα ο Δήμαρχος Πατρών ελπίζει σε υπογειοποίηση της γραμμής που είναι λογικό για την πληθυσμιακή πυκνότητα της πόλης, το σχήμα της και τα δρομολόγια που εκτελούνται (πανεπιστήμιο, ΤΕΙ, Νοσοκομείο κτλ). Οι Δήμαρχοι αφού δεν πληρώνουν για τα έργα αυτά, καλά κάνουν και φωνάζουν και ζητούν το πιο ακριβό σύστημα. Αφού οι υπόλοιποι Έλληνες θα τα πληρώσουν.

Υπάρχουν πόλεις με πολύ μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα απ' την Πάτρα που τις "διχοτομεί" ο σιδηροδρόμος ...
Και δεν καταλαβαίνω από πότε "διχοτομεί" ο σιδηρόδρομος και όχι ο αυτοκινητόδρομος !

Επίσης μπορούν να γίνουν κατανοητές οι αντιδράσεις όταν εγείρονται αντιδράσεις από κατοίκους σε περίπτωση ΝΕΑΣ σιδηροδρομικής γραμμής, και όχι σε αξιοποίηση-αναβάθμιση της υπάρχουσας.

Αν είναι έτσι να ζητήσω και εγώ την υπογειοποίηση της Εθνικής Αθηνών-Λαμίας επειδή με ενοχλεί ο θόρυβος των αυτοκινήτων (ζω κοντά) ...
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi, όταν έρχονται όλοι οι πολιτικοί και οι υπουργοί μεταφορών και η ίδια η ΕΡΓΟΣΕ και υπόσχονται υπογειοποίηση της γραμμής είναι λογικό ο κόσμος (ή ο Δήμαρχος) να αντιδρά όταν δεν εκπληρώνονται οι υποσχέσεις. Όταν ψηφίζεις κάποιον το κάνεις για όσα σου υπόσχεται ότι θα φτιάξει/αλλάξει.

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=12384&Itemid=358

Εσύ μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις. Αν μια ολόκληρη πόλη το ζητήσει όμως το πράγμα αρχίζει και αλλάζει. Ο Δήμαρχος προασπίζει τα συμφέροντα της πόλης ή όχι? Επιθυμεί κάτι λιγότερο για την Πάτρα ή κάτι περισσότερο?

Και τέλος, είναι γνωστό ότι η αξία των σπιτιών δίπλα από σιδηροδρομικές γραμμές πέφτει σημαντικά. Είναι διατεθειμένος ο ΟΣΕ να πληρώσει τη διαφορά? Ας βάλει μετά τις γραμμές του όπου θέλει.


Τι είχε ανακοινωθεί για την Πάτρα:


ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΜΑΤΙ: ΥΠΟΓΕΙΟ (4.2Km)
Κύκλοι: Νέοι σταθμοί
ΜΠΛΕ: Επιλιμένιος
ΠΡΑΣΙΝΟ:Σημερινός κεντρικός σταθμός
ΚΙΤΡΙΝΟ:ΝΕΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΣ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:

Και τέλος, είναι γνωστό ότι η αξία των σπιτιών δίπλα από σιδηροδρομικές γραμμές πέφτει σημαντικά. Είναι διατεθειμένος ο ΟΣΕ να πληρώσει τη διαφορά? Ας βάλει μετά τις γραμμές του όπου θέλει.

Γιατί να πληρώσει ο ΟΣΕ την διαφορά όταν π.χ οι γραμμές υπάρχουν στα Σεπόλια απ' τις αρχές του 20ού αιώνα και ΜΕΤΑ πήγαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ να κτίσουν οι κάτοικοι δίπλα ?
Εγώ δεν γνωρίζω ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο να διώκεται έτσι το τραίνο (μιλάμε για υπάρχουσες γραμμές).
Οι Ιάπωνες έχουν μπεί στην διαδικασία κατασκευής γραμμής Maglev απ' το Τόκιο ως την Nagoya και επιλέγουν πιθανές χαράξεις:


Απ' ότι έγινε γνωστό, η διέλευση του Τόκιο θα είναι ΥΠΟΓΕΙΑ, κάτι που είναι απολύτως λογικό (νέα γραμμή).
Επαναλαμβάνω ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να πληρώνει ο ελληνικός λαός πανάκριβες υπογειοποιήσεις, την στιγμή που υπάρχουν περιοχές που στερούνται παντελώς σιδηροδρομικής σύνδεσης ...

Ο κάθε δήμαρχος μπορεί να ζητάει ότι θέλει (άλλωστε δεν πληρώνει αυτός), το θέμα είναι τι κάνει το ελληνικό κράτος.
Μπορεί να τεθεί το δίλημμα "take it or leave it", πολύ απλά ...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Tue Nov 25, 2008 1:30 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ ότι είναι παράλογες οι απαιτήσεις για υπογειοποιήσεις παντού (ακόμα και η πατρίδα μου η Λάρισα θέλει υπογειοποίηση ενώ δεν υπάρχει πρόβλημα, και εγώ μεγάλωσα 5 λεπτά από τις γραμμές και ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα)...

Για να λέμε όμως την αλήθεια, στο Βέλγιο π.χ. που υπάρχουν εκτενείς σιδηρόδρομοι από την εποχή της βιομηχανικής επανάστασης, σταδιακά οι γραμμές μέσα στις πόλεις υπογειοποιήθηκαν στο κέντρο και υπερυψώθηκαν στα προάστια. Π.χ. οι σταθμοί Brussel Zuid/Midi, Brussel Centraal και Brussel Nord είναι υπόγειοι (στον Zuid, οι γραμμές βγαίνουν μετά έξω), στην Αμβέρσα ο Centraal έχει ένα επίγειο και δύο υπόγεια επίπεδα και όλη η through κίνηση περνάει από το (εντυπωσιακότατο και ολοκαίνουριο, πέρασα πριν μια βδομάδα) -2 επίπεδο! Στο Rotterdam ο σταθμός είναι υπερυψωμένος, όπως και οι γραμμές στην πόλη, στο Amsterdam ο Centraal Station και οι γραμμές είναι υπερυψωμένες...

Η ανισοπεδοποίηση χρειάζεται, και προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερο η γραμμή να είναι ή πάνω ή κάτω αλλά όχι στο επίπεδο του εδάφους... Αλλά εδώ λέμε να καταργήσουμε γραμμές, δεν μας παίρνει να κάνουμε τόσα έργα και στο κάτω κάτω, οι γραμμές είναι εκεί χρόνια και διχοτομούν την πόλη... Τώρα που θα γίνουν τουλάχιστον ανισόπεδες οι διαβάσεις, τι μας πειράζει; Προσωπικά υποστηρίζω να γίνουν πολλές άνω διαβάσεις για πεζούς, κατά μήκος της γραμμής στον αστικό ιστό. Ούτε κοστίζουν ούτε τίποτα! Και η υπογειοποίηση που ήδη έχει εγκριθέι, μια χαρά "ξε-διχοτομεί" π.χ. το Γκάζι που είναι και ανερχόμενη περιοχή... Πάντως ένας ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος, θα είναι πολύ καλύτερος από τον υπάρχοντα, και με καλύτερες, αθόρυβες γραμμές, θα "υποβαθμίζει" πολύ λιγότερο την αξία των παρακείμενων κτισμάτων από ό,τι π.χ. η Συγγρού ή η Εθνική...

Αν γίνουν μάλιστα και στάσεις του "Προαστιακού" εκεί που προβλέπονται στον άξονα Πειραιάς-ΣΚΑ και υπάρχει και metro-like υπηρεσία, τότε να δείτε που τα παράπλευρα σπίτια θα ΠΑΙΡΝΟΥΝ αξία (όπως γίνεται τώρα με τα σπίτια κοντά σε σταθμούς του Μετρό)!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 25, 2008 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Το θέμα gmmour, είναι ότι όλοι ζητούν τίποτα λιγότερο από υπογειοποίηση.
Σαν να μπορούμε να φτιάξουμε ένα τεράστιο Μετρό σε ολόκληρη την χώρα, και δεν το φτιάχνουμε ...
Αν είναι δυνατόν δηλαδή, αλλά αφού η ΕΡΓΟΣΕ τα υπόσχεται σε κάποιους, λογικό είναι να ξεπηδούν συνεχώς νέα αιτήματα (άλλο που δεν θέλουν οι εργολάβοι...).

Διαβάστε ένα (αρκούντως λαϊκίστικο) άρθρο απ' τα σημερινά ΝΕΑ:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4488684

Ο κ.Καρανίκας είναι επιεικώς άσχετος απ' την στιγμή που διαπράττει την ιεροσυλία να συγκρίνει τους SNCF (Γαλλικούς) και JR (Ιαπωνικούς) Σιδηροδρόμους με έναν operator που έχει ξεμείνει από ...τροχούς (ΟΣΕ) !

Τα έχουμε ξαναπεί ότι το θέσφατο δεν είναι η ταχύτητα.
Το ζητούμενο είναι πρώτα απ' ολα η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
Να έχεις ένα πυκνό και αξιόπιστο πλέγμα δρομολογίων με αξιόπιστες ανταποκρίσεις και μιά φιλοσοφία λειτουργίας που θα σέβεται τον επιβάτη.

Υ.Γ
Καλό θα ήταν να αναζητήσει (και να συγκρίνει) ο κ.Καρανίκας τις αμοιβές μηχανοδηγών (και λοιπών υπαλλήλων) σε ΟΣΕ και SNCF.
Εκεί έχουμε φτάσει (και ξεπεράσει) τους Ευρωπαίους ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή θεωρώ ότι πρέπει να θυμόμαστε και να τιμάμε την σιδηροδρομική Ιστορία, αυτές τις μέρες είχαμε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση απόσυρσης.

Το πρώτο Σινκανσέν (Σειρά 0) θα αποσυρθεί στα μέσα Δεκεμβρίου απ' την υπηρεσία της West Japan Railway Co., η οποία το δρομολογούσε στην γραμμή Sanyo Shinkansen μεταξύ Οσάκα και Φουκουόκα.


Μέχρι τότε τα Σινκανσέν σειράς 0 θα έχουν κάνει τον γύρο της γης 30,000 φορές.
Η ατσάλινη κατασκευή των Σινκανσέν (σε αντίθεση με τους διαδόχους τους από αλουμίνιο) δεν βοηθούσε στην συντήρηση των τραίνων, που εμφάνιζαν σημάδια σκουριάς απ' το νερό της βροχής.

Όπως είναι φυσικό (για κάθε χώρα που σέβεται την Ιστορία της), κάποια Σινκανσέν οχήματα θα λάβουν την θέση τους στα κατάλληλα μουσεία.

Ένα βίντεο-ντοκυμαντέρ απ' την ιστορία (και το άνοιγμα της πρώτης γραμμής) των Σινκανσεν σειράς 0:
http://www.youtube.com/watch?v=iOCSj9dBv9Y&eurl=http:

Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι τα Σινκάνσεν Σειράς 0 είναι τα αυθεντικά Bullet Trains, οι πρωτοπόροι των Τραίνων Υψηλής Ταχύτητας και της αναγέννησης του επιβατικού Σιδηροδρόμου εν γένει, σε μιά εποχή (δεκαετία '60) που αυτός έχανε σημαντικό μερίδιο απ' τις οδικές μεταφορές και το ΙΧ.

Υ.Γ
- Δεν θα μπορούσε ο ΟΣΕ να ζητήσει κάποιο όχημα απ' την JR West για να το βάλει σε ένα σιδηροδρομικό μουσείο (όταν φτιάξει) ?
Σας έκανα πάλι να γελάσετε σήμερα ? Rolling Eyes

- Οι Ιάπωνες (με τις γνωστές τεχνολογικές-βιομηχανικές δυνατότητες ...) λειτουργούν τροχαίο υλικό για 40+χρόνια, όταν οι Ελληνάρες του ΟΣΕ έχουν απαξιώσει σύγχρονες DMU (AEG) μετά από μόλις 10-15 χρόνια χρήσης ...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

em τώρα φιλε τι ψάχνεις...οι ιάπωνες είναι σε άλλο επίπεδο όταν αφορά έργα (και σεβασμό στην ιστορία τον έργον θα έλεγα)
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως γνωρίζουν ήδη αρκετοί ενδιαφερόμενοι για τα σιδηροδρομικά τεκταινόμενα, το εξειδικευμένο σιδηροδρομικό φόρουμ amnizia έχει αναστείλει τη λειτουργία του για λόγους που δεν είναι του παρόντος, με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντικό έλλειμμα πληροφόρησης για σιδηροδρομικά νέα, εξελίξεις, απορίες, πληροφορίες και συζητήσεις.

Αν υπάρχει κάπου μιά άλλη πλατφόρμα ενημέρωσης ή συζήτησης παρακαλώ να δημοσιευτεί εδώ και φυσικά καλό θα ήταν όσοι ανέφεραν νέα στο άλλο φόρουμ να τα αναφέρουν εδώ για την ενημέρωσή μας.

Ένα ερώτημα αυτών των ημερών είναι αν μετά την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στη Μεταμόρφωση έγιναν δοκιμές και πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων Desiro το τμήμα Νερατζιώτισσα - Άνω Λιόσια. Το θέμα αφορά κυρίως τον προαστιακό (άρα άλλο τόπικ) αλλά η επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη νότια Ελλάδα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας των τρένων γενικότερα. Στα πλαίσια αυτά ανάλογο ερώτημα γεννάται για την λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Οινόη - Τιθορέα (σχετίζεται με τη διαθεσιμότητα ντηζελαμαξών - πρόβλημα τροχών κλπ. και με τις κλοπές καλωδίων που παρατηρούνται όσο το δίκτυο δεν είναι υπό τάση) Όλα τα παραπάνω σχετίζονται με τα νέα δρομολόγια που θα τεθούν σε ισχύ εντός (;) Δεκεμβρίου.

Και αφού ρωτήσαμε εδώ για τον προαστιακό, ας αναφέρω ότι οδηγώντας στην Αττική Οδό είδα υπό κατασκευή ηχοπετάσματα (επιτέλους!) στον Σταθμό Νερατζιώτισσας μεταξύ αυτοκινητόδρομου και τρένου για τον περιορισμό της στάθμης θορύβου στις αποβάθρες. Ελπίζω να υπάρξει συνέχεια και σε άλλους σταθμούς (μπορεί να κόψουν και τον βοριά το χειμώνα...)

Με τα έργα στη Μεσσηνία τι γίνεται; Διακοπές κυκλοφορίας νοτίως Ζευγολατειού το επόμενο Σ-Κ ανακοινώνει ο ΟΣΕ, γιατί; Ανακοινώθηκε και αναστολή ενός ζεύγους Αθήνας - Οινόης λόγω έργων μεταξύ Αφιδνών και Αυλώνα - σχετίζεται με την χαμηλή οδογέφυρα Σφενδάλης που πρέπει να γκρεμιστεί ή με τοποθέτηση πεζογέφυρας στα έτοιμα βάθρα σε κάποιον σταθμό;
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 10:20 pm    Post subject: Reply with quote

Το συγκεκριμένο "εξειδικευμένο σιδηροδρομικό φόρουμ" μπορεί να ενημέρωνε για τα ελληνικά σιδηροδρομικά τεκταινόμενα, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν παρείχε την ελευθερία έκφρασης που παρέχει το stadia (που είναι φόρουμ γενικού ενδιαφέροντος).

Στα σιδηροδρομικά νέα εξωτερικού αναφερόμαστε και εδώ κατά καιρούς (με έμφαση στα σημαντικότερα), αλλά φροντίζοντας πάντα να μην κουράζουμε με λεπτομέρειες για ξένα δίκτυα που δεν γνωρίζω πόσους ενδιαφέρουν (και εκεί '"έπασχε" το εν λόγω φόρουμ που αναλίσκονταν στον φωτο-τουρισμό κάποιων).
Με τα ελληνικά σιδηροδρομικά προσωπικά δεν ασχολούμαι, και ούτε είμαι σε θέση να γνωρίζω λεπτομέρειες καθότι ζω στο εξωτερικό.

Για τα ερώτηματα που θέτεις δεν γνωρίζω ποιός θα μπορούσε να μας ενημερώσει, αλλά για τα της Μεσσηνίας θα μπορούσε να μας ενημερώσει ο lkilint ...


Last edited by Nozomi on Tue Dec 02, 2008 1:48 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi, και εγω Μεσσήνιος είμαι (μενω όμως Αθήνα Sad). Η διακοπή Καλαμάτα - Ζευγολατιό είναι για 2-3 ημέρες και οφείλεται στο έργο ανακαίνησης της γραμμής Καλαμάτας-Τρίπολης.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Dec 01, 2008 11:13 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τα έργα στη Μεσσηνία και τη 2ήμερη διακοπή δρομολογίων, ιδού η ανακοίνωση του ΟΣΕ που την αλίευσα από την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλμάτας:

"Το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Δεκεμβρίου δε θα κυκλοφορήσουν τρένα στη Μεσσηνία, λόγω των εργασιών ανακαίνισης του σιδηροδρομικού δικτύου. Πρόκειται για εργασίες που θα γίνουν στο ύψος του μηχανοστασίου Καλαμάτας και στο σταθμό στο Πλατύ. Οπως ανακοινώθηκε, δεν θα γίνουν δρομολόγια στη γραμμή Καλαμάτα - Μεσσήνη και Καλαμάτα - Αρις. Στο τμήμα Καλαμάτα - Ζευγολατιό τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1351, 1358, Ιντερσίτι 21, Ιντερσίτι 24, 302, 350, 7308 και 7309 θα εκτελούνται από λεωφορεία, που θα πραγματοποιούν στάσεις στους σταθμούς στο Ασπρόχωμα, στον Αρι, στο Πλατύ, στη Βαλύρα, στη Σκάλα και στο Μελιγαλά.
Οι αναχωρήσεις των λεωφορείων για το Ιντερσίτι 21 και τα 1351 και 7309 θα πραγματοποιούνται 10 λεπτά νωρίτερα από την καθιερωμένη ώρα αναχώρησής τους. Αντίστοιχα, στις 6.33 και στις 5.49 το πρωί και στις 10.02 το βράδυ. Οι αναχωρήσεις των λεωφορείων για τα υπόλοιπα δρομολόγια θα παραμείνουν όπως έχουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 3:36 am    Post subject: Reply with quote

Ας φύγουμε από την Πελοπόννησο και ας πάμε στην Βόρεια Ελλάδα...

Εκδρομή με το Περιβαλλοντικό Τρένο του Νέστου
"(...)Η μικρή αυτοκινητάμαξα που εκτελούσε την εκδρομή έχει χαλάσει, ενώ ο ΟΣΕ δεν είναι σε θέση να διαθέσει άλλη άμαξα, χαμηλού κόστους, για την πραγματοποίηση του ταξιδιού(...)Τον Μάιο του 2008 όμως ο ΟΣΕ αύξησε 100% την τιμή της εκδρομής με αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετές ακυρώσεις.(...)Η βλάστηση, πλούσια και πυκνή, πλαισιώνει τη διαδρομή όσο η αμαξοστοιχία τρέχει σε κάποια από τις 26 σήραγγες που διασχίζουν τα έγκατα των βουνών(...)"

Επειδή έχω πάει στους Τοξότες Ξάνθης (αν θυμάμαι καλά το χωριό) όπου ξεκινά η διαδρομή, είναι κρίμα να υπάρχει αυτή η κατάσταση, που αντί ο ΟΣΕ να ενθαρρύνει και να δημιουργεί πολιτικές που θα αυξήσουν το επιβατικό κοινό, αντίθετα προβαίνει σε ακατανόητες αποφάσεις...
....Τα σχόλια δικά σας...

Κόμβος του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων για την ελληνική Αυτοδιοίκηση 01.12.08: http://www.ota.gr/article/32912.html
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Στο site της Νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας αναφέρεται ότι τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου συνεδριάζει το νομαρχιακόσυμβούλιοκι ένα από τα θέματα ( το 2ο ) είναι για σύνδεση της Αιτωλοακαρνανίας και Δυτικής Ελλάδας με σιδηρόδρομο.
http://www.aitnia.gr/Default.aspx?id=289

Και ρωτάω σαν απλός πολίτης. Τόσα χρόνια ,γιατί δεν οργανώνεται επιτέλους κοινή δράση από όλους τους νομάρχες του Δυτικού και παρατημένου τμήματο της Ελλάδας( Θεσπρωτία,Ιωαννίνων,Άρτας,Πρέβεζας,Αιτωλοακαρνανίας,Λευκάδας ). Πρώτοι οι νομάρχες,οι δήμαρχοι των μεγάλων πόλεων,αλλά κι άλλων μικρότερων,φορείς ,κάτοικοι. Σίγουρα κάποιο κέρδος θα υπήρχε.
Λένε "η ισχύς εν τη ενώσει". Αλλά εδώ κοιτάνε ποιος θα πάρει περισσότερα από τον άλλο. Ένα πράγμα δεν έχουν καταλάβει τόσα χρόνια.Ότι περισσότερα είναι αυτά που ενώνουν,παρά αυτά που χωρίζουν. Γιατί τώρα ίσως είχε προχωρήσει ο σιδηρόδρομος. Με το να βγαίνει να διαμαρτύρεται καθένας χωριστά δε γίνεται δουλειά. Θα φτάσουμε 70 χρονών και θα γράφουμε ακόμα σε φόρουμ για έργα που απλά, ονειρευόμασταν όταν ήμασταν πιο νέοι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

H Μεσσηνία από πλευράς έργων πάει καλά...εδώ δεν είναι σιδηροδρομικό φορουμ για λεπτομέρειες.....εχτές σκάναρα όλη την περιοχή..και έχω ιδία άποψη...
Έργα εκτελούνται από σήμερα μεταξύ Διαβολιτσίου και Χράνων (κύριο μέτωπο εργασίας).....μιας και ολοκληρώθηκε εχθές η γέφυρα Σαφλά...
Όταν ξαναανοίξει το εξειδικευμένο σιδηροδρομικό φόρουμ θα ενημερωθείτε πιο καλά εκεί..
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδια..
αν πω το ονομα του "εξειδικευμενου σιδηροδρομικου φορουμ" τι θα παθω? Laughing Laughing Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 125

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά να φανταστώ πως το συγκεκριμένο forum έχει δεχτεί καποια μήνυση ;

κρίμα ,δεν ξερω τι λετε ,παντως είχε πολυ σημαντικες πληροφοριες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:

αν πω το ονομα του "εξειδικευμενου σιδηροδρομικου φορουμ" τι θα παθω? Laughing Laughing Cool Cool

Εσύ τίποτα.
Οφείλουμε όμως να σεβόμαστε τον χώρο που μας φιλοξενεί.
Όχι, μήνυση δεν έχουν "φάει" σ' εκείνο το φόρουμ (αν και με τις πρακτικές τους ίσως μπορούσαν), απλά ο ιδιοκτήτης του χώρου τον έκλεισε γιατί συνέβησαν κάποια γεγονότα που τον εξέθεσαν. Όποιος ενδιάφερεται για περαιτέρω πληροφορίες με πμ.

Εγώ θα καταθέσω την άποψή μου για κάτι σοβαρότερο που συνέβη τον τελευταίο καιρό στον χώρο των Ελλήνων Σιδηροδρομόφιλων.
Το εν λόγω φόρουμ ξεκίνησε σαν ένα φόρουμ για το Train Simulator και στην πορεία κάλυψε ένα εμφανές κενό ενημέρωσης (δεν υπήρχε φόρουμ για τον Σιδηρόδρομο), και άρχισαν να συμμετέχουν railfans απ' όλη την Ελλάδα.
Άρχισαν να διοργανώνουν εκδρομές, να τυπώνουν μπλουζάκια (δεν γνωρίζω άλλο φόρουμ του οποίου τα μέλη να κυκλοφορούν με μπλουζάκια... Shocked ), και γενικά να συν-υπάρχουν παράλληλα με τον επίσημο φορέα του χώρου, που είναι ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου.
Επίσημα δεν έχουν κάποια φιλοδοξία υποκατάστασης του ΣΦΣ, αλλά τελευταία (κάποια φαεινά μυαλά) έφτασαν στο σημείο να αναρτούν αφίσες που διαφημίζουν εκδήλωση του ΣΦΣ και από κάτω να γράφουν "για περαιτέρω πληροφορίες www...(το εν λόγω φόρουμ)".

Εξ' όσων γνωρίζω αυτή η κατάσταση έχει ενοχλήσει σφόδρα πολλούς στον ΣΦΣ-Αθηνών, γιατί μπορεί μεν ένα website να έχει δικαίωμα ο καθείς ν' ανοίξει, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν δικαιούται να αυτοπροσδιορίζεται ως κάτι που δεν είναι, ήτοι "Η ιντερνετική κοινότητα των Ελλήνων Σιδηροδρομόφιλων".
Όλα αυτά ανεπίσημα φυσικά γιατί στην αρχική τους σελίδα δεν γράφουν κάτι τέτοιο.

Η κατάσταση αυτή δεν πρόκειται να συνεχιστεί για πολύ, γιατί αφενός υπάρχει στα σκαριά μια άλλη προσπάθεια να ανοίξει ένα δημοκρατικό σιδηροδρομικό φόρουμ, και αφετέρου στον ΣΦΣ πλησιάζουν εκλογές για νέο Δ.Σ και ίσως οι συσχετισμοί (και οι ανοχές σε τέτοια φαινόμενα), αλλάξουν.

Για όσους θλίβονται (...) που έκλεισε έχουμε καλά νέα, γιατί οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι θα ξανανοίξει ...

Ελπίζω να μην είμαι off topic, υπέθεσα ότι τα τεκταινόμενα στον χώρο των Σιδηροδρομόφιλων απασχολούν κάποιους.


Last edited by Nozomi on Thu Dec 04, 2008 9:53 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Dec 04, 2008 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
... να τυπώνουν μπλουζάκια (δεν γνωρίζω άλλο φόρουμ του οποίου τα μέλη να κυκλοφορούν με μπλουζάκια... Shocked )

Off topic, αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω αναπάντητο!
http://briefcases.pathfinder.gr/download/513216
Laughing
Και για όσους θέλουν να θυμηθούν τα παλιά: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=269
Τέλος του off topic!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Dec 05, 2008 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:

Και ρωτάω σαν απλός πολίτης. Τόσα χρόνια ,γιατί δεν οργανώνεται επιτέλους κοινή δράση από όλους τους νομάρχες του Δυτικού και παρατημένου τμήματο της Ελλάδας( Θεσπρωτία,Ιωαννίνων,Άρτας,Πρέβεζας,Αιτωλοακαρνανίας,Λευκάδας ). Πρώτοι οι νομάρχες,οι δήμαρχοι των μεγάλων πόλεων,αλλά κι άλλων μικρότερων,φορείς ,κάτοικοι. Σίγουρα κάποιο κέρδος θα υπήρχε.
Λένε "η ισχύς εν τη ενώσει". Αλλά εδώ κοιτάνε ποιος θα πάρει περισσότερα από τον άλλο. Ένα πράγμα δεν έχουν καταλάβει τόσα χρόνια.Ότι περισσότερα είναι αυτά που ενώνουν,παρά αυτά που χωρίζουν. Γιατί τώρα ίσως είχε προχωρήσει ο σιδηρόδρομος. Με το να βγαίνει να διαμαρτύρεται καθένας χωριστά δε γίνεται δουλειά. Θα φτάσουμε 70 χρονών και θα γράφουμε ακόμα σε φόρουμ για έργα που απλά, ονειρευόμασταν όταν ήμασταν πιο νέοι.


1) Είναι ανίκανοι, αυτό σου αρκεί ?

2) Τριαντάρισαμε και ακόμα να δούμε έστω και τον οριζόντιο άξονα, Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα ...
Εντάξει, δεν αντιλέγω, είναι δύσκολο έργο (με αρκετές σήραγγες), αλλά εδώ έχουμε μείνει στις μελετες απ' το 2004 !

Τα ΚΠΣ τελειώνουν, εμείς με το ζόρι θα δούμε (μετά από αρκετά χρονάκια) τον ΠΑΘΕ τελειωμένο, και κατά τα άλλα "σεμνά και ταπεινά".
Μιλαμε για εμπαθείς αντισιδηροδρομικές κυβερνήσεις που ενθυμούνται το τραίνο κάθε φορά που πλησιάζουν εκλογές.

Δυστυχώς "έχουμε αυτούς που μας αξίζουν" ...

Υ.Γ
Admin, ωραίο το μπλουζάκι ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Fri Dec 05, 2008 9:16 pm    Post subject: Πολλοί σφσ και όχι μόνο ένας Reply with quote

Μία μικρή διόρθωση και ενημέρωση για όσους δεν ξέρουν τα σιδηροδρομοφιλικά...
Υπάρχουν πολλοί Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και όχι μόνο της Αθήνας...
Ενδεικτικά στη Μεσσηνία, στη Θεσαλλονίκη, στην Λάρισα, στα Τρίκαλα, στην Καρδίτσα..για να αναφερθώ στους πιο δραστήριους τουλάχιστον αυτούς που φαίνονται σε εκδηλώσεις σε προσπάθειες διαμέσω του τοπικού τύπου κτλ.....στην Τρίπολη κτλ...
Τώρα το τι μπορεί να κάνει ένα forum και δεν μπορεί να κάνει ένας σύλλογος είναι αυτονόητο...άλλο να μιλάω έγω με τον πρόεδρο του συλλόγου και 5 μέλη και να ξέρουμε τι γίνεται στο μικρόκοσμο μας και άλλο να ακούγονται 500 φωνές...
Το κράξιμο του σχεδίου περί συρίκνωσης δρομολογίων και το ξετιναγμά του πονήματος....έγινε εντός forum...και όχι στα γραφεία των κατά τόπους συλλόγων....
Αυτά το ολίγα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Dec 05, 2008 9:53 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ νομίζω ότι έκανα σαφές ότι μιλάω για τον ΣΦΣ-Αθηνών και το "καπέλωμά" του, από μιά άσχετη μ' αυτόν κατάσταση.

Υπόψιν ότι κάποιοι έχουμε ιστορία άνω της δεκαετίας στον χώρο και βλέπουμε να αυτοπροβάλλονται μ' αυτή την ιστορία (φόρουμ) άτομα που μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν γνώριζαν αν στην Πελλοπόνησο έχουμε μετρική ή κανονική γραμμή ... Shocked

Στον ΣΦΣ-Μεσσηνίας έχω αναφερθεί πολλές φορές επαινετικά (αν και δεν έχω ουδεμία σχέση) γι' αυτά που κατάφερε (Προαστιακός Καλαμάτας), όπως και για την επιρροή που ασκεί στην τοπική κοινωνία, υπέρ του Σιδηροδρόμου πάντα.

Επίσης (και για να μην κατηγορηθώ για μηδενισμό) έχουμε αναφερθεί πολλάκις θετικά στο δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ, που είναι η μόνη σοβαρή διεκδικητική προσπάθεια αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.
Δυστυχώς ενώ είναι επιδιωκόμενο η ενότητα στον χώρο, οι ενέργειες κάποιων (που έχουν άλλα κίνητρα), μόνο σ' αυτή την κατεύθυνση δεν συντείνουν ...

Υ.Γ
Θα συμφωνήσω ότι ένα ιντερνετικό φόρουμ έχει μεγαλύτερο "κοινό" και επιρροή, αλλά το ζητούμενο είναι να υπάρχουν κάποιες αρχές στην λειτουργία του, και όχι παρασκήνιο όπως φάνηκε πρόσφατα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Dec 11, 2008 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Να ξεφύγουμε λίγο απ' την μιζέρια μας.

Η Nagoya είναι η 4η μεγαλύτερη βιομηχανική πόλη της Ιαπωνίας.
Είναι έδρα βιομηχανικών κολοσσών, όπως η TOYOTA.
Στον ουρανό της όμως κυριαρχούν (σαν τοπόσημο της πόλης) τα κτίρια σιδηροδρομικής εταιρείας, της JR-Central.

Είναι δύο ουρανοξύστες με ύψος 245 μέτρα ο καθένας.

http://www.pbase.com/cityflyer/image/75388458/original.jpg

Φαίνεται το σύμπλεγμα των γραμμών, κοντά στον Σ.Σ της Nagoya:
http://www.pbase.com/cityflyer/image/75388459/original.jpg

Μετρήστε γραμμές ! Εγώ υπολόγισα κοντά στις 6 !
Και ο διάδρομος ΕΠΙΓΕΙΟΣ !
(Τι γίνεται στην Nagoya ? Δεν έχουν κάτοικους Σεπολίων να ζητούν υπογειοποίηση ? Λέτε να λείπει στους Ιάπωνες το "μαρουλάκι"... Laughing ?)
http://www.pbase.com/cityflyer/image/75388455/original.jpg

Ο Σταθμός την Nagoya το 1950 ήταν έτσι:
http://www.pbase.com/cityflyer/image/75388481/original.jpg

Και σήμερα:
http://www.pbase.com/cityflyer/image/75388483/original.jpg

Πως έγινε με τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Αθήνας ?
Ε, ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ... Wink


Last edited by Nozomi on Thu Dec 11, 2008 11:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Dec 11, 2008 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Μια και η κουβέντα έφτασε στον ΣΣ Αθήνας:

Χτες πηγαίνοντας να πάρω ημερολόγιο του ΣΦΣ βρέθηκα στην Κωνσταντινουπόλεως κάτω από τον σταθμό Λαρίσης και με έκπληξη είδα την είσοδο μιας κάτω διάβασης που παλιότερα είχα δει κυκλωμένη με προστατευτικό πλέγμα να είναι ελεύθερη. Δίπλα της υπάρχει πινακίδα φωτεινή όπως στο μετρό και τον ΗΣΑΠ που λέει ΟΣΕ. Είχα σκεφτεί ότι είχαν ετοιμάσει σαν δείγμα για τους κατοίκους μια τυφλή είσοδο του μελλοντικού ΣΣ Αθήνας για να δουν πως θα είναι αισθητικά όταν ολοκληρωθούν τα έργα.

Παρκάρω και κατεβαίνω τα σκαλιά (δεν έχει ράμπα) και βλέπω μια έτοιμη διάβαση που καταλήγει (λίγο τεθλασμένα) στην υπάρχουσα πεζοδιάβαση του σταθμού που υπήρχε από παλιά και επεκτάθηκε πριν τους Ολυμπιακούς μέχρι την 4η γραμμή. Υπάρχουν και αναμονές για σκάλες και ασανσέρ προς τις μελλοντικές αποβάθρες. Δεν θυμάμαι πάντως να υπήρχε διάβαση με αυτή τη μορφή σε κάτι σχέδια του σταθμού που είχα δει παλιά.

Ξέρει κανείς τίποτα περισσότερο;

Κατά τα άλλα τα έργα συνεχίζονται στην κάτω διάβαση με τα καταστήματα και τις υπερκείμενες αποβάθρες και στην νέα άνω διάβαση της οδού Σιδηροδρόμων - Πέλοπος. Υπολογίζω την άνοιξη να μεταφερθεί η κυκλοφορία από τις πρώτες 4 γραμμές στις νέες γραμμές 6 έως 10.

Βορειότερα στον νέο ΣΣ Αγίων Αναργύρων συνεχίζονται τα έργα (δυτικό μισό κτίριο σταθμού) ενώ στρώνεται γραμμή και προετοιμάζεται ηλεκτροκίνηση στο υπόγειο τούνελ. Οι γέφυρες προς το ΣΚΑ ξεκουφίζονται από κάτω και παίρνουν μορφή. Δεν αποκλείεται λοιπόν κατά το καλοκαίρι να έχουμε παράδοση του δυτικού ημιδιαδρόμου σε χρήση μέχρι το ΣΚΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Dec 11, 2008 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Βορειότερα στον νέο ΣΣ Αγίων Αναργύρων...


χμμμ Rolling Eyes είναι τα έργα που βλέπω να γίνονται όταν περνάω δίπλα από το παλιό στρατόπεδο εκεί που έχει μία μεταλλική αερογέφυρα ;

Περνάω από εκεί κάποιες φορές οπότε ίσως τραβήξω καμιά πανοραμική από τη γέφυρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Next
Page 10 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr