stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Στο χάρτη της εγνατίας στη σελίδα, στην Ήπειρο δείχνει έναν κόμβο, τους Ανηλίου, στη θέση μεταξύ σήραγγας Ανηλίου και Μετσόβου. Προβλέπεται κάτι τέτοιο? Καινούριο τούτο.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Και σε αυτα που λεει ο Beethoven θα προσθεσω την απουσια φωτισμου τουλαχιστον στους κομβους. Ημουν το καλοκαιρι για το Πανευρωπαικο και καθε φορα που νοικιαζαμε αυτοκινητο ειχαμε τα ματια μας 114 για να δουμε που θα στριψουμε(δεν ειχαμε και gps..)
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
(...)Το θέμα μου δεν είναι να μιλήσω για τους δρόμους της Αυστρίας αλλά να δούμε και λίγο παραπέρα να έχουμε μια ιδέα παραπάνω εκτός της κατάστασης στην Ελλάδα.

Πιάνομαι από το τελευταίο σχόλιο του Beethoven για να πω την προσωπική μου μαρτυρία για τον Καναδά...Μια πολύ ανεπτυγμένη χώρα με πολύ καλό κοινωνικό σύστημα, μέλος των G7...

Η κατασκευή δημοσίων έργων και δη αυτοκινητοδρόμων είναι πολύ ακριβή εδώ, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το κόστος κατασκευής...Σε σχέση με την Ελλάδα, το κόστος είναι τριπλάσιο πιο ακριβό...Και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο...

1. Ο εργάτης σε ένα δημόσιο έργο πληρώνεται περίπου περίπου 20 δολλάρια Καναδά (περίπου 15 Ευρώ) την ώρα, και αυτό οφείλεται εν μέρει στα υψηλά ειδοδήματα (ελάχιστη πληρωμή για μια 1 ώρα εργασίας->10 δολάρια την ώρα), αλλά και...
2. Στα παντοδύναμα εργατικά συνδικάτα (και μάλιστα σε μια ελεύθερη αγορά) τα οποία είναι πανίσχυρα...Είναι χαρακτηριστικό ότι μεγάλα ξενοδοχεία προριμούν να κλείσουν απ'ότι να υποχωρήσουν στις απαιτήσεις των καθαριστών που βοηθούνται από τα συνδικάτα...
3. Οι τιμές των ακινήτων είναι λίγο πιο αυξημένες από τις τιμές των ακινήτων στην Ελλάδα (χωρίς να δικαιολογούν σε αυτό και μόνο το υπέρογκο κόστος)...Και μάλιστα σε μια αυτάρκη πετρελαϊκά χώρα...
4. Οι κατασκευαστικες εταιρίες προτιμούν να έχουν λιγότερους υπαλλήλους και να κατασκευάσουν το έργο σε μεγαλύτερο χρόνο...

Ίσως με τους μισθούς στην Ελλάδα, είμαστε λίγο 'τυχεροί' που εκτελούνται τα έργα σε μικρό σχετικά χρόνο και προπαντώς με χαμηλότερο κόστος...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Nov 17, 2008 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Στο χάρτη της εγνατίας στη σελίδα, στην Ήπειρο δείχνει έναν κόμβο, τους Ανηλίου, στη θέση μεταξύ σήραγγας Ανηλίου και Μετσόβου. Προβλέπεται κάτι τέτοιο? Καινούριο τούτο.


Tον Ιούνιο που είχα κάνει το οδειπορικό από την Πεδινή μέχρι το Κηπουρειό, είχε συζητηθεί και ξέχασα να το αναφέρω. Οι τοπικοί άρχοντες μαζί με τους βουλευτές των Ιωαννίνων είχαν ζητήσει κόμβο μεταξύ των σηραγγών Μετσόβου και Ανηλίου για να εξυπηρετηθεί το χιονοδρομικό κέντρο Ανηλίου που πρόσφατα κατασκευάστηκε. Αν θυμάμαι καλά όμως είχαν πει για ημικόμβο. Να χρησιμοποιηθεί για την κυκλοφορία από και προς τα Ιωάννινα, ενώ αυτοί που θα έρχονται από Θεσ/νίκη να χρησιμοποιούν τον Α/Κ Μετσόβου.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 10:55 am    Post subject: Reply with quote

καλημέρα
να πω και εγώ μια γνώμη
αποκλείεται να έκανε τέτοια δήλωση ο Σουφλιάς ότι σε 2 μήνες θα διασχίζει την Εγνατία απ'άκρη σε άκρη και να υπάρχει τότε μεγάλο άφτιαχτο τμήμα.
Άρα και εγώ καταλήγω ότι στην χειρότερη περίπτωση σε κάποια τμήματα θα υπάρχει αμφιδρόμηση μονού κλάδου και σε άλλα ¨τρύπες¨ κάποιων τεχνικών με μικρές παρακάμψεις των 3-4 χιλιομέτρων που παλεύονται για δικαιολογίες.
Όσον αφορά τον δρόμο κιλκίς -Σάντας είναι απαράδεκτος γιατί κόψανε την βοηθητική λωρίδα από το τελικό έργο και όποιος σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο κινδυνεύει άμεσα. Μπορεί να έχει όριο 110 αλλά αποτελεί μία ευθεία 10 χιλ. και το 140-150 είναι το σύνηθες.
Επίσης να επισημάνω την μεγάλη καθυστέρηση στους ΣΕΑ της Εγνατίας. Τα ενιαία τμήματα της Εγνατίας είναι πολύ μεγάλα πλέον και αναγκαζόμαστε να βγούμε από την Εγνατία για τουαλέτα και ένα καφέ. Βέβαια αυτό τον ρόλο τον εξυπηρέτησαν μέχρι τώρα πολύ καλά το ....δάσος μετά την Κρανιά και η κοπελιά με την καντίνα.
Άκουσα για τους πρώτους ΣΕΑ στη Βέροια και στην Παραμυθιά που μου φαίνονται άχρηστοι αυτή την στιγμή γιατί εγώ που ξεκινάω από Θεσσαλονίκη δεν χρειάζομαι στάση 1 ώρα μετά την αφετηρία και 40 λεπτά πριν την Ηγουμενίτσα. Εκεί Γρεβενά, Μέτσοβο δεν προβλέπεται τίποτα?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά μ'αυτά που λέει ο kostis αλλά και όλοι μας παραπάνω , παραθέτω ένα σχετικό αρθρο ενός στενοχωρημένου αλλά και γνώστη των έργων αρθογράφου.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5878&Itemid=58&myarchive=2008

Μου θυμίζει τις επικές συζητήσεις που έχουμε κάνει όλοι μας εδώ μέσα στο παρελθόν. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζετε ότι έχει βγει φωτογραφικό λεύκωμα για τα έργα στην Εγνατία...αν δεν έχει πρόβλημα ο admin μπορώ να πω και λεπτομέριες...
Ένα ακόμα νέο... στον ανισόπεδο της Τούζλας έχουν φύγει και οι σκαλωσίες και ετοιμάζονται για ασφαλτοστρώσεις..όσο για την αντιολισθηρή απο Χρυσούπολη έως Καβάλα έχουν κλείσει το ένα ρεύμα αλλά οι ρυθμοί τους ειναι τουλάχιστον γελοίοι
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

ξεμπλοκαρουν ιονια και Ε65

http://ypodomes.blogspot.com/2008/11/blog-post_17.html
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Το ασχημο στο αρθρο που αναφερει ο corfu ειναι πως,αν καταλαβα σωστα,θα αργησει η γεφυρα στο Βενετικο οποτε δε θα δωθει συντομα και το Βενετικος-Κηπουρειο. Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Tolis7

Χωρις παρεξηγηση, το blog που μας επισυναπτεις εχει λιγοτερη πληροφορια από αυτή που μπορείς να βρεις στο δικο μας topic...
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, αλλά το blog αυτό το διατηρεί ένας άνθρωπος μόνος του, ενώ εδώ μέσα συμμετέχουμε καμιά 20αριά άτομα και μάλιστα ορισμένα είναι αρκετά εξειδικευμένα σε θέματα υποδομών των μεταφορών. Είναι αξιέπαινη προσπάθεια σε ό,τι αφορά το εύρος της πληροφορίας που καλύπτει.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

Εκτος από τους ΒΛΑΚΕΣ της ΝΔ που κυβερνανε υπάρχουν και οι επίσης ΒΛΑΚΕΣ του ΠΑΣΟΚ που περιμενουν να κυβερνησουν...

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20862&Itemid=32
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Τι άλλο θα ακούσουμε... Rolling Eyes

----------------------------------------

chr.04 wrote:
110 km/h
Πρόχειρος χάρτης σε google

Πατήστε Εδώ

Ευχαριστώ φίλε. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Nov 18, 2008 10:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα ενδιαφέρον άρθρο που αφορά την Εγνατία και δημοσιεύτηκε προχθές για την κίνηση των αυτοκινήτων στα τμήματά της...Ως προσωπικό συμπέρασμα για το άρθρο, καταδεικνύεται ότι θα κορεστεί σε σύντομο διάστημα το τμήμα της Εγνατίας στην Θεσσαλονίκη στο ύψος της Ευκαρπίας, όπως και στο τμήμα Νέας Ιωνίας-Ευκαρπίας...

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28363

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Εγνατίας Οδού, η χρονοαπόσταση με την ολοκλήρωση του έργου θα είναι Ηγουμενίστα-Κήποι 6 ώρες και 38 λεπτά, ενώ σήμερα με ολοκληρωμένα τα 570χλμ από τα 670 χλμ (σσ. Εφ.'Μ.',562 χλμ λέει ότι είναι στην κυκλοφορία το site της Εγνατίας), η χρονική διάρκεια είναι 7 ώρες και 43 λεπτά (από 11 ώρες και 30 λεπτά πριν την αρχή της κατασκευής του άξονα)...
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 12:00 am    Post subject: Reply with quote

ΕΤΟΙΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2009 Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ (ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ)
"(...)..ενώ προχωρούν οι άλλοι δύο άξονες που θα συνδέουν τη Βουλγαρία με τον αυτοκινητόδρομο, στο ύψος της Κομοτηνής και της Ξάνθης.Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο πρόεδρος της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», Απόστολος Γούλας, σε αντιπροσωπεία της βουλγαρικής κυβέρνησης και αυτοδιοικητικών παραγόντων από τη γειτονική χώρα(...)"

Παράλληλα εξελίξεις αναμένονται και στους υπολοίπους 'παγωμένους' υπό μελέτη' ή υπό κατασκευή κάθετους άξονες της Θράκης.

(...)Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε, πέρα από τον άξονα του Προμαχώνα, παρατηρείται σημαντική πρόοδος στην πορεία των εργασιών του άξονα Κομοτηνή - Νυμφαία - ελληνοβουλγαρικά σύνορα, που ξεκίνησε πέρυσι.(...)Ο άξονας Ξάνθη - Εχίνος - ελληνοβουλγαρικά σύνορα βρίσκεται στο στάδιο πριν από την ανάθεση και ως το τέλος του 2009 θα ξεκινήσουν οι εργασίες.(...)"

Περισσότερα Εφημ. Έθνος 18.11.2008: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8787&pubid=1874839


Άντε, να ακούμε καλά νέα και για τους κάθετους άξονες που βρίσκονται υπό κατασκευή...Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους λησμονισμένους ....Confused Ιωάννινα-Κακαβιά, Σέρρες-Αμφίπολη-Στρυμόνας και Κοζάνη-Νίκη Φλώρινας, αν και για το τελευταίο ακούγεται ότι θα ενταχθεί σε άλλο έργο με κατασκευή αναβαθμισμένου δρόμου Λάρισα-Ελασσόνα-Σέρβια(Wink-Κοζάνη-Πτολεμαϊδα-Νίκη Φλώρινας...
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Θεσσαλονίκη Προμαχώνας 2009

Τυπογραφικό λάθος, αναφορά στο σύνολο των καθέτων αξόνων ή τό'χει ρίξει ο κος. Γούλας στην κολοκυθιά με τον υπουργό;

Δηλώσεις Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ 01/09/08 από: www.express.gr/news/ellada/69908oz_2008090169908.php3

"Ως το τέλος του 2008 θα έχει ολοκληρωθεί όλος ο άξονας εκτός από οκτώ χιλιόμετρα στην περιοχή Χριστού - Στρυμωνικού, το οποίο θα παραδοθεί το πρώτο εξάμηνο του 2009."
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 5:47 am    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να χουμε επίκαιρες πληροφορίες, τα τμήματα Δερβένι-Δορκάδα και Κ. 'Αμπελα-Πετρίτσι θα πρεπε κανονικά να'χαν παραδοθεί, τουλάχιστον οι εργασίες από διάφορες πληροφορίες και πηγές ήταν σε προχωρημένο στάδιο. Τώρα αν υπάρχουν ελλείψεις, πχ η σήραγγα Δορκάδας μήκους 450μ περ. τι γίνεται δεν γνωρίζουμε. Όποιος περνάει απ'τα μέρη μπορεί να μας πει δυο πράγματα. Το Στρυμονικό-Λευκώνας-ΑΚ Χριστού απ'ότι είδαμε τελευταία είναι πίσω και θα αργήσει ακόμα. Θα ναι μάλλον αυτά τα 8 χλμ. απ΄τα 22 στο σύνολο της εργολαβίας, που ανέλαβε η ΑΤΤΙΚΑΤ, μάλλον θα φύγαν σχεδόν όλοι από κει και πήγαν στην αρκούδα να τελειώνουν.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 6:36 am    Post subject: Reply with quote

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι ασφαλτώσεισ στο τμήμα της καφέ αρκούδας μέχρι εχθές ειχαν στρωθεί τα πρώτα 3 χλμ και συνεχίζουν.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 10:45 am    Post subject: Reply with quote

φίλε Beethoven το Δερβένι-Δορκάδα το είδα έτοιμο εκτός από τα πρώτα 2 χιλ. όπου τώρα ξεκίνησαν τα χωματουργικά για σύνδεση με Εγνατία και κόμβο. Το Στρυμωνικό-Χριστός πράγματι είναι πολύ πίσω αλλά δεν βλέπω ιδιαίτερη δυσκολία στην κατασκευή του. Ήδη η γέφυρα του Στρυμώνα που είναι το πιο δύσκολο έχει προχωρήσει αρκετά.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 10:48 am    Post subject: Reply with quote

αχιλλέα για να κάνουμε μία περίληψη ποιο κομμάτι από την αρκούδα θα ασφαλτοστρωθεί τώρα? αφορά και τους δύο κλάδους?
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Πολλές πληροφορίες υπάρχουν για την φάση κατασκευής του σημαντικού οδικού άξονα,αλλά ας πάμε λίγο παραπέρα, στην λειτουργία της Εγνατίας Οδού

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
"(...) Στόχος όλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσων είναι η σύμβαση αυτή να αποτελέσει την αρχή πολλών προσπαθειών για έργα που θα στηρίζονται σε κοινές δράσεις των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων προσδοκώντας θετικά αποτελέσματα για την Χώρα (...)"
Πηγή Καβάλα Νετ 18.11.08: http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1227045659.php

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
"(...)Η αρχική σκέψη ήταν να τεθεί σε λειτουργία και ταυτόχρονα το σύνολο των σταθμών διοδίων, ωστόσο αυτό έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η επιβολή των διοδίων θα γίνει σταδιακά, ανάλογα και με την ολοκλήρωση παράπλευρων έργων ανά περιοχή(...)Αλλαγές όμως υπήρξαν και σε ό,τι αφορά το τίμημα των διοδίων, αφού η αρχική σκέψη να μπουν διόδια ανάλογα με το κόστος συντήρησης του έργου που είναι ακριβό έχει επίσης εγκαταλειφθεί και το αντίτιμο των διοδίων θα είναι ανάλογο με αυτό των υπόλοιπων διοδίων που διαχειρίζεται ακόμη το Δημόσιο και σήμερα είναι 2 ευρώ(...)"
Πηγή Trikki News Gr 16.11.08: http://news.trikki.gr/content/view/12874/1/

Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
"(...)Σιγά σιγά όλο το... μεταπολεμικό οδικό δίκτυο της Ηπείρου αντικαθίσταται με νέο, υπερσύγχρονο και ασφαλές. Η Εγνατία Οδός προχωρά με γοργούς ρυθμούς (σχεδόν ολοκληρώθηκε), η Ιόνια Οδός, αν και με αρκετές δυσκολίες, βρίσκεται σε καλό δρόμο, ενώ άλλα πολλά μικρότερα επαρχιακά οδικά δίκτυα έχουν συντομεύσει τις αποστάσεις και έχουν διευκολύνει τη ζωή των οδηγών κατά πολύ.(...)Οι οδικοί άξονες για να μπορεί να φτάσει κανείς σε όλα τα αξιοθέατα γίνονται. Λείπει ο κεντρικός σχεδιασμός για να αξιοποιηθεί ο Ηπειρωτικός πλούτος. Με σεβασμό στην φύση και τον πολιτισμό μας. Είμαστε μια πλούσια περιοχή, την οποία πρώτα εμείς οι ίδιοι πρέπει να την «εκμεταλλευτούμε», και να την αναδείξουμε για να ωφεληθούμε(...)"
Πηγή Πρωϊνός Λόγος Ηπείρου 17.11.08: http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=9150


Είναι καιρός λοιπόν όλοι οι νομοί τους οποίους διαπερνά ή εξυπηρετεί η οδός, να εφαρμόσουν πολιτικές ώστε να εκμεταλευτούν όλα τα προτερήματα που διαμορφώνονται από την ολοκλήρωση της Εγνατίας, αλλά και πολιτικές για ολοκλήρωση και των άλλων καθέτων ώστε να υπάρξει συνολική πολιτική ανάπτυξης της Βορείου Ελλάδας, από την Ήπειρο έως την Θράκη...
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

ειχα πει οτι μειναν αλλα 108 χλμ. για να ολοκληρωθει ο κεντρικος αξονας της εγνατιας.

5 κομματια ειναι στην ουσια:

Τύρια - Ιωάννινα 3 χλμ.
'Αραχθος - Περιστέρι 11 χλμ (περιλαμβανει και την γεφυρα Αραχθου)
Μέτσοβο - Ανατ. Α/Κ Γρεβενών 46 χλμ.
Στρυμόνας-Αγ. Ανδρέας (μεσόγεια χάραξη) 41 χλμ.
Χρυσούπολη - Βανιάνο 7 χλμ.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 5:19 pm    Post subject: Reply with quote

φιλε kostis μιλαμε αρχικα για ένα κλάδο.Αφού τελειώσουν τον ένα κλάδο θα ασφαλτωθούν και ορισμένα κομμάτια που έιναι έτοιμα στον άλλο κλάδο στην δεύτερη εργολαβία της αττικατ μετά την Συρτου.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 9:53 pm    Post subject: Reply with quote

Σε αναζήτηση άρθρων για τον άξονα κεντρικής Ελλάδας Ε-65, μαθαίνουμε μία εξέλιξη που δεν αναφέρθηκε στο φόρουμ...
(Θεσσαλοί δραστηριοποιηθείτε...Επιτρέψτε μου ένα αστείοWink ->Μικρές Αγγελίες: Φόρουμ με θέμα τόπικ, 'Υποδομές και Έργα' στην Ελλάδα, προσκαλεί επίδοξους και εθελοντές φορουμίστες, από την περιοχή των νομών Τρικάλων, Καρδίτσας και Φαρσάλων Λαρίσης, Δομοκού Φθιώτιδας και Λαμίας, και αναζητεί πληροφορίες πάνω στον Ε-65, πληροφορίες και εγγραφές στο φόρουμ 'Στάδια.Gr`, p.s. θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, βιογραφικό αποστείλατε εντός... Cool )

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
"Τον προσδιορισμό των δημόσιων ή ιδιωτικών εκτάσεων(...)ζητά η Εγνατία Οδός Α.Ε. (Υπεύθυνη για δικαιώματα και υποχρεώσεις Δημοσίου) από τη Νομαρχία Τρικάλων και το δασαρχείο Τρικάλων προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες χαρακτηρισμού των εκτάσεων για την κατασκευή του οδικού άξονα Ε-65(...)Εντός αποκλειστικής προθεσμίας 24 μηνών ο Παραχωρησιούχος οφείλει να έχει ολοκληρώσει το τμήμα από ΠΑΘΕ μέχρι την σύνδεση με την Εθνική Οδό Λαμία –Καρπενήσι ενώ σε προθεσμία 45 μηνών το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα- Εγνατία. Η προθεσμία περαίωσης για το σύνολο του έργου είναι εξήντα έξι (66) μήνες."

Πηγή 'Έρευνα' 12.11.08: http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=50359.0000
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα μικρό update και από μένα:

Άραχθος (άρχισε η προβολοδόμηση στο τελευταίο βάθρο) και η γέφυρα πριν:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6927.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6928.jpg

http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6929.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6930.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6932.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6931.jpg

http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6933.jpg


Ασφαλτοστρωμένη η έξοδος από τον κόμβο Ζαγορίου (!!!!):
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6926.jpg
και φωτιστικά έτοιμα στο ίδιο σημείο:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6925.jpg

ένας καινούριος δρόμος που οδηγεί προς το χωρίο «Δεμάτι»:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6924.jpg
που περνάει πάνω από το δυτικό στόμιο της Τ6, οπότε ένα μικρό ανάχωμα που είχε δείξει ο corfu λίγο πιο κάτω (ανάμεσα σε ΑΚ Ζαγορίου και Τ6, έχει φύγει (η φωτό είναι πάνω από την Τ6:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6947.jpg


Το ανάχωμα ανάμεσα σε Τ6 και Τ8:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6923.jpg


Συνολικό πλάνο πάνω από την ανατολική έξοδο της Τ8:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6948.jpg


Ερώτηση για όποιον ξέρει. Τι είναι αυτή η σήραγγα:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6948a.jpg

Έξοδος από Τ8 (ξέρει κανείς τι μήκος είναι αυτή η σήραγγα?). Στο σημείο αυτό γίνεται η μικρή παράκαμψη, μέχρι να γίνουν οι Τ9-Τ11.

http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6921.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6920.jpg

και εδώ στο σημείο που φτάνει στον υπάρχοντα δρόμο, ένα μικρό άνοιγμα από την πάνω μεριά:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6949.jpg

από την κάτω μεριά:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6950.jpg

ένα cut and cover λίγο πιο κάτω που είχε επισημάνει ο corfu έτοιμο:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6951.jpg

και εδώ μία παράκαμψη καινούρια πάνω από το δρόμο που καταλήγει ακριβώς στην Τ10:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6952.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6954.jpg

και Τ10 (μένουν δύο μόνο ανοίγματα να καλυφθούν, ενώ τα τμήματα όπου έχουν μπει οι δοκοί, έχει γίνει από πάνω και η κάλυψη ώστε να στρωθεί το οδόστρωμα.
Αρχή:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6953.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6957.jpg

ενδιάμεσο:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6956.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6958.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6961.jpg

αριστερό τμήμα:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6959.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6955.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6960.jpg


Η ασφαλτόστρωση από το σημείο αυτό μέχρι το Περιστέρι πολύ εντατική:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6962.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6963.jpg


Metsovitikos Bridge (ενώθηκε και ο δεξιός κλάδος και έφυγε η σκαλωσιά):
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6964.jpg

Και από άνω διάβαση Κηπουριού:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6966.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 419, 420, 421  Next
Page 33 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr