stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ) 2
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
saturn
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2004
Posts: 90

PostPosted: Fri Sep 26, 2008 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Αμήν και πότε ..

ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση της επέκτασης του μετρό από το Χαϊδάρι στον Πειραιά, ενώ με μεγάλη ταχύτητα προχωρούν οι διαδικασίες μελέτης και δημοπράτησης της καινούργιας γραμμής μετρό από το Γαλάτσι στο Σύνταγμα και από εκεί στο Μαρούσι, συνολικού μήκους 20 χιλιομέτρων.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=941600&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Fri Sep 26, 2008 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση ότι όταν θα κατασκευαστεί η γραμμή 4-U θα ανασάνει πλήρως η Αθήνα αφού θα έχουμε ικανοποιητική κάλυψη του Λεκανοπεδίου.Αμά συνδυαστεί και με πλήρη σχεδιασμό από τα επίγεια ΜΜΜ τότε οι μετακινήσεις με ΙΧ θα είναι πραγματικά περιττές
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Sep 27, 2008 2:22 am    Post subject: Reply with quote

Ωραίος ο Σαρακατσάνος ...
Αφού το κόστος της επέκτασης εκτοξεύτηκε με την κατασκευή της γραμμής εξ' ολοκλήρου υπόγεια (την στιγμή που προβλέποταν επίγεια), τώρα θριαμβολογεί για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.
Παραλείπει όμως να μας πεί γιατί το Υπουργείο του μπλοκάρει το πράσινο "κύμα" του Τραμ εμποδίζοντας ουσιαστικά την πλήρη δυναμική ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς που κόστισε δισεκατομμύρια στους Έλληνες φορολογούμενους.
Επίσης δεν μας λέει κουβέντα για το πάγωμα των μελετών ανάπτυξης Τραμ σε πόλεις της ελληνικής Περιφέρειας (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος), στις οποίες προφανώς δεν μπορούμε προφανώς να κατασκευάσουμε Μετρό.
Ελπίζω κάποτε να τα απαντήσει.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Sep 27, 2008 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Παντως η τραμ αε ,είπε ότι συντομα μεχρι τελος του έτους θα ξεκινησει η μελετη για το τραμ στην Πατρα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Sep 28, 2008 12:42 am    Post subject: Reply with quote

Μελέτες υπάρχουν για αρκετές πόλεις.
Ενδεικτικά αναφέρω το Ηράκλειο (2 Γραμμές) και την Καλαμάτα (εκεί αναφέρονταν σε "ηλιακό" τραμ-άλλη μπούρδα που θα δοκιμάζαμε πρώτοι εμείς...)
Το θέμα είναι, υλοποίηση πότε θα δούμε ? Να μην ξεχνάμε ότι το Τραμ της Αθήνας κατασκευάστηκε (όπως κατασκευάστηκε) εσπευσμένα γιατί συμπεριλαμβάνονταν στον φάκελο διεκδίκησης των Ο.Α του 2004 και αφού είχαν περάσει κάμποσα χρόνια διαλόγου και αντιδράσεων (ειδικά στο Π.Φάληρο).
Δυστυχώς (και παρότι δεν πιστεύω στις συνωμοσιολογίες) πέρα απ' τα οδικά έργα δεν παρατηρείται ιδιαίτερη ζέση για τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (εκτός Μετρό), παρά τις όποιες μεγαλοστομίες κατά καιρούς εκστομίζονται.
Η όποια πρόοδος παρατηρείται (όπως στην Η/Κ Θεσσαλονίκη-Λάρισα πρόσφατα), είναι αποτέλεσμα του εξωτερικών πιέσεων και του κινδύνου επιστροφής των κοινοτικών κονδυλίων.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Sep 28, 2008 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δυστυχώς (και παρότι δεν πιστεύω στις συνωμοσιολογίες) πέρα απ' τα οδικά έργα δεν παρατηρείται ιδιαίτερη ζέση για τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (εκτός Μετρό), παρά τις όποιες μεγαλοστομίες κατά καιρούς εκστομίζονται.


Παρολ' αυτα ο παθεπ συνεχιζεται σταθερα και εγω πιστευω ότι θα τελειωσει το 2014 το πολυ..
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 11:01 am    Post subject: Reply with quote

Κάτι με αφορμή τις απεργίες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που έλαβαν χώρα την περασμένη Δευτέρα και Τετάρτη:

Ε Λ Ε Ο Σ πλέον με τις απεργίες αυτές! Δεν με ενδιαφέρει πλέον αν αυτοί οι κύριοι έχουν δίκιο ή άδικο! Δεν με ενδιαφέρει καθόλου! Για μένα έχουν απόλυτο άδικο! Δεν γίνεται κάθε φορά που θέλουν κάτι να παραλύει όλη η πόλη! Δεν γίνεται κάθε φορά που η ΓΣΕΕ θέλει να δείξει την αγωνιστικότητά της να ταλαιπωρούνται οι υπόλοιποι! Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αντίδρασης!

Και κατά τα άλλα, ακόμα και τα μέσα που δεν απεργούσαν υπολειτουργούσαν! Το τρόλλεϋ είχε απεργία από τις 5 το πρωί ως τις 8 και από τις 10 το βράδυ και μετά! Περίμενα στη Βεϊκου από τις 9:10 μέχρι τις 10 παρά 10 και δεν πέρασε ούτε ένα!

Εν πάσει περιπτώσει, καλά όλα αυτά που λέμε για κοινωνική δικαιοσύνη και κράτος δικαίου! Αλλά από τους τεμπέληδες που πληρώνω εγώ ποιος με προστατεύει; Ήμαρτον πλέον!!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Τους τεμπέληδες που είναι διορισμοί Λαλιώτη (Μετρό) και Βερελόπαιδα (Τραμ Προαστιακός) ?
Ατύχησες φίλε μου ! Πάρε Ι.Χ, εσύ βασίζεσαι στις εξαγγελίες τους περί Αθήνας με λιγότερα Ι.Χ ? Rolling Eyes
Γιατί δεν μας λένε οι ρέμπελοι Αιτωλοακαρνάνες του Τραμ (που τους έκανε ανθρώπους ο κ.Βερελής) ποιά είναι τα "οικονομικά και θεσμικά αιτήματά τους" ?
Μήπως το δικαίωμα στο να καπνίζουν μαύρο εν ώρα εργασίας και να μην έχουν συνέπειες αν πιαστούν ?
Ο δε κ.Λιάπης απλώς επέκτεινε τα πρόνομιά τους ...
Κατά τα άλλα ο ελλ.λαός ψήφισε Καραμανλή για να "επανιδρύσει" το κράτος !
Απολαύστε "επανίδρυση" ...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 11:37 am    Post subject: Reply with quote

τι να σου κάνει φιλε ο κάθε καραμανλής όταν έχεις να κανεις με ολόκληρο κράτος, την αντιπολίτευση(ο θεός να την κάνει..) και διεφθαρμένους υπουργούς...;

οποιος σηκώνει κεφάλι τον τρώνε..
Rolling Eyes
να είχε της plates της μαφίας σαν τον μπερλουσκόνι να καταλάβω...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Που μπορω να βρώ αναλυτικά νούμερα για την κίνηση των επιβατών των γραμμών του μετρό, προαστιακού, τραμ στην Αθήνα?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιζω οτι το Υπουργειο Μεταφορων και Συγκοινωνιων ειναι αρμοδιο για τα νουμερα κινησης επιβατων των Συγκοινωνιων.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Fri Oct 10, 2008 1:26 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Πάρε Ι.Χ...


IX έχω αλλά προσπαθώ να μην το παίρνω το ρημάδι για να έχω την ψυχική μου υγεία! Δυστυχώς φαίνεται πως μάταια προσπαθώ! Γιατί αν περιμένω από τους πολιτικούς (δεξιούς, αριστερούς, κεντρώους) ή τους βολεμένους τους τότε την έχω πολύ άσχημα!

Απλά έχω σιχαθεί να ακούω (εκτός των άλλων) όλους αυτούς τους "αδικημένους" που κατά τα άλλα έχουν βολευτεί μια χαρά και κάνουν αυτό το κράτος έτσι όπως είναι! Γι'αυτό λέω, το πρόβλημα ξεκινάει από το σπίτι και την παιδεία του καθενός...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

Ερευνώ τα δίκτυα και την εξάπλωσή τους στην Αθήνα και στα Μεσόγεια για το πανεπιστήμιο.
Μήπως ξέρετε πού μπορώ να βρώ στοιχεία για τις χρονοαποστάσεις των σταθμών?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Oct 23, 2008 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Alius wrote:
Γι'αυτό λέω, το πρόβλημα ξεκινάει από το σπίτι και την παιδεία του καθενός...


...και από την παιδεία στο σχολείο. Αυτά πρέπει να συνδυάζονται γιατί διαφορετικά δεν υπάρχει αποτέλεσμα.

Σκεφτείτε ένα παιδί που από το σπίτι του έχει σωστές αρχές αλλά στο σχολείο παίζει με σαϊτες την ώρα του μαθήματος και κανένας δεν του μιλάει γιατί ο καθηγητής κακοπληρώνεται ή βαριέται να ασχοληθεί μαζί του.

Εάν ο μαθητής δεν σέβεται τον καθηγητή του ή δεν τον έμαθαν να σέβεται τον καθηγητή του και το συμμαθητή του, τότε πως περιμένουμε να σέβεται το επιβατικό κοινό όταν θα κάτσει στη θέση οδήγησης ενός συρμού, όταν ενηλικιωθεί;

Τεσπα, ακροβατώ μεταξύ παιδείας και ΜΜΜ, οπότε το κόβω ... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 12:16 am    Post subject: Reply with quote

Μετρό: Από Γενάρη σταματούν τα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο
"Στις 15 Ιανουαρίου, προγραμματίζεται να διακοπούν τα δρομολόγια των συρμών του Μετρό προς το Ελ. Βενιζέλος (Εθνική Άμυνα-Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο), ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού της Αγίας Παρασκευής που περιλαμβάνεται στην επέκταση της γραμμής προς Χολαργό-Νομισματοκοπείο."

Ακόμη:

Επεκτάσεις προς Πειραιά

"Στο άλλο μεγάλο μέτωπο που αφορά τις επεκτάσεις του Μετρό προς Πειραιά ύψους 570 εκ. ευρώ, η διοίκηση της Αττικό Μετρό τελεί εν αναμονή της απόφασης της Κομισιόν σχετικά με τις ενστάσεις που έχουν υποβληθεί εναντίον της κοινοπραξίας της Μηχανικής και της Παντεχνικής.

Όπως αναφέρουν πηγές στην Αττικό Μετρό η απόφαση αναμένεται να βγει από μέρα σε μέρα ώστε η εταιρεία να προχωρήσει στην επόμενη φάση του διαγωνισμού που είναι η κατάθεση των οικονομικών προσφορών. Αν όλα πάνε καλά, ο προσωρινός ανάδοχος του έργου εκτιμάται ότι θα βγει μέσα στην Άνοιξη του 2009."

Γραμμή 4

"Τροχάδην προχωρούν και οι μελέτες για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό ( Γαλάτσι-Μαρούσι), οι οποίες υπολογίζεται να τελειώσουν μέσα στην Άνοιξη. Η Αττικό Μετρό υπολογίζει ότι θα βγάλει τα τεύχη δημοπράτησης σε ένα περίπου χρόνο αλλά μεγάλο αγκάθι παραμένει η χρηματοδότηση του έργου που αγγίζει τα 2,3 δις. ευρώ."

Πηγή: "Πρώτο Θέμα" : http://www.protothema.gr/content.php?id=17222

Χάρτης του μετρό με τις ανωτέρω επεκτάσεις από την Βικιπαίδεια: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1:Attica_2007_el.png


Last edited by Squirrel on Tue Nov 04, 2008 12:50 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Θέλω να δω πως θα ανταποκριθεί η Γενική Διεύθυνση του ΟΣΕ που λέγεται Προαστιακός στην κατάσταση που θα δημιουργηθεί!

Καιρός να τον γνωρίσουν και άλλοι στην εν λόγω διαδρομή εκτός των Σιδηροδρομόφιλων ... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Απορώ πώς κανεις δεν έχει σκεφτεί το αυτονόητο:

να κλείσει η Γραμμή 4 και να γίνει κυκλική.

Απαιτούνται 5 χλμ νέας σύραγγας και μπορούν να γίνουν 5 νέοι σταθμοί.
Τα οφέλη....πολύ μεγάλα.

Δειτε την πρότασή μου στη συνημμένη εικόνα.



Με τον υπάρχοντα σχεδιασμό ο Γαλατσιώτης θα πρέπει να κάνει 20 στάσεις για να πάει στο Μαρουσι.

Εάν κάποιος έχει προσβάσεις στο ΥΠΕΧΩΔΕ, ας τους το πει... εκτός εάν το εχουν αφήσει για το μέλλον. Οπως τη Γλυφάδα, ας πούμε.
Χιλιομετράκι χιλιομετράκι, που θα πάει θα το χτίσουμε σε καμια 40 χρόνια. Αλήθεια πόσο παραπάνω μας κοστίζουν οι χωριστές εργολαβίες 1-2 χλμ. μετρό; Γιατί δεν τις κάνουν μαζί με τη βασική γραμμή;
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 8:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραία η γενική ιδέα και θα βοηθήσει συνολικά το δίκτυο. Ενώ παρέχει και εναλλακτικές διαδρομές σε περιπτώσεις εκτεταμμένων εργασιών συντήρησης ή ατυχημάτων.


Οι δύο σταθμοί Βύρωνος και Σπ.Λούη μου φαίνονται υπερβολικοί.

Δλδ, ο Σπ. Λούη απέχει 600 μέτρα από τον Ειρήνης δια μέσου μισο-ακατοίκητης περιοχής (Ολ.Στάδιο) και υπάρχει και η Καποδιστρίου που είναι γύρω στα 800μ μακριά. Το ίδιο επιχείρημα και με το σταθμό "Βύρωνος", αλλά με περισσότερα ελαφρυντικά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσως ο προτεινόμενος σταθμός Σπ.Λούη είναι κοντά στο σπίτι του...Laughing Πέρα από την πλάκα, μπορεί να ενώνεται η Γραμμή 4 πέρα από τον σταθμό Μαρούσι, και στον σταθμό Ειρήνη στην Γραμμή 1, συμφωνώ δηλαδή για κατασκευή μετά τον σταθμό Βείκου, στην Καποδιστρίου και ανταπόκριση στον σταθμό του ηλεκτρικού Ειρήνη...Μπορεί έπειτα να χρησιμοποιηθεί σαν κυκλική τροχιά η υπάρχουσα γραμμή 1 από Ειρήνη μέχρι Μαρούσι.

Οι υπόλοιποι σταθμοί Πεύκη, Μαρούσι και βεβαίως Σπύρου Λούη μου φαίνονται υπερβολικοί, καθώς το Μαρούσι και η Πεύκη εξυπηρετούνται από άλλους σταθμούς που είναι σε λειτουργία ή υπό μελέτη με την γραμμή 4 (Με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν μένω στην περιοχή).
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Nov 04, 2008 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Squirrel το πέτυχες! όντως μένω στην περιοχή, αλλά κοντά στην Ειρήνη και γνωρίζω καλά την περιοχή. Ισως να έχετε δίκαιο και η στάση Σπ. Λούη να είναι περιττή (δε με βολεύει άλλωστε, για το σπίτι μου! Laughing) Ομως εκεί υπάρχουν πολλές εταιρίες και είναι αναπτυσσόμενη περιοχή. Επι πλέον έχει πολύ χώρο για να δημιουργηθούν πολύ μεγάλοι χώροι πάρκινγκ και σταθμοί μετεπιβίβασης.
Το ίδιο και στην Ειρήνη, όπου θα υπάρχει ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ, όπου το διπλανό μεγάλο parking που έγινε για τους ολυμπιακούς παραμένει 4 χρόνια κλειστό !!!!! Evil or Very Mad ενώ τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πλημμρίζουν τη Νερατζιωτίσσης.

Η γραμμή 4 θα είναι εξ' ολοκλήρου υπόγεια και θα τερματίζει (σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό) στο Μαρούσι. Άρα δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γίνει και ο ΗΣΑΠ κυκλικός. Ο σταθμός Μαρούσι αλλά και ο Βεϊκου προβλέπονται στον υπάρχοντα σχεδιασμό και θα κατασκευαστούν έτσι κι αλλιώς.

Τέλος η Πεύκη δεν εξυπηρετείται σήμερα από μέσο σταθερής τροχιάς. Η στάση που προτείνω είναι στο κέντρο, πολύ κοντά στο Δημαρχείο.

Για να γίνω πιο κατανοητός, στην επόμενη εικόνα χρησιμοποίησα τον επίσημο χάρτη της γραμμής 4 και έβαλα με καφέ την προτεινόμενη επέκταση. Αφαίρεσα τη στάση Σπ. Λούη.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Nov 05, 2008 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Μία μικρή διόρθωση: η Πεύκη εξυπηρετείται (μερικώς έστω) από τον σταθμό ΚΑΤ.

Και my two cents για τον σχεδιασμό της γραμμής 4: αντί για το Μαρούσι (που ήδη εξυπηρετείται από δύο μέσα σταθερής τροχιάς), πιστεύω ότι πολύ προτιμότερο θα ήταν η γραμμή να συνέχιζε προς Μελίσσια. Από τη συμβολή Κηφισίας με Αττική Οδό, βόρεια προς τη διασταύρωση Μελισσίων (επί της Κηφισίας) και μετά ανατολικά προς Μελίσσια-Βριλήσσια. Στάσεις: "Μαρούσι" (στη διασταύρωση Μελισσίων, ουσιαστικά 200 μέτρα από το εμπορικό κέντρο του Αμαρουσίου), "Μελίσσια" (στη Λεωφόρο Δημοκρατίας, στο κέντρο του δήμου), "Βριλήσσια" (στη Λεωφόρο Πεντέλης).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Nov 05, 2008 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Admin, σίγουρα τα Βριλήσσια χρειάζονται επειγόντως καλύτερη συγκοινωνία.
Θα προτιμούσα να τα δω να εξυπηρετηθούν με διακλάδωση της μπλε γραμμής από το σταθμό Νομισματοκοποίο είτε από τη Δ. Πλακεντίας. Αυτή η διακλάδωση θα έπρεπε να φτάσει μέχρι τη Πεντέλη / Ν. Πεντέλη και ίσως μέχρι το Κεφαλάρι μέσω Μελησσίων.
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Wed Nov 05, 2008 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Προς διευκρίνηση. Αυτή την στιγμή την Βείκου και μέχρι την Καποδιστρίου την διασχίζει το λεωφορείο Αθήνα-Γαλάτσι και το τέρμα είναι πάνω στην Καποδιστρίου. Επίσης από τον σταθμό Νέας Ιωνίας ξεκινάει το λεωφόρειο Ν.Ιωνία-Σταθμός Πανόρμου (602) που διασχίζει την Καποδιστρίου και συνεχίζει Κηφισίας, αλλά υπάρχει και λεωφορείο που κάνει την διαδρομή Νέα Ιωνία - Αγία Παρασκευή. Συνεπώς τα δύο δίκτυα αλληλοσυμπληρώνονται και ενώνουν τις διάφορες γραμμές μεταξύ τους και τώρα και στο μέλλον. Όπως και θα έπρεπε κανονικά. Βέβαια αυτό που προτείνει ο vas8, θα ήταν η καλύτερη λύση
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Nov 05, 2008 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβή βέβαια. Η επιπλέον διαδρομή είναι 6-7 χιλιόμετρα, με 4 σταθμούς. Δλδ, σύνολικο κόστος πρέπει να αγγίζει το 1δις$ (Υπό την έννοια μήπως μπορούμε να τα δώσουμε για επέκταση του δικτύου σε άλλα σημεία). Δεν ξέρω αν είναι τόσο απαραίτητη, αλλά σίγουρα θα ήταν καλό να υπάρχει τουλάχιστον μια μελλοντική πρόβλεψη και σχεδιασμός για πιθανή επέκταση.

Δηλαδή αν είναι να φτιάξουμε κάτι σαν ring δεν πρέπει να γίνει στο βέλτιστο σημείο? Εγώ θα πρότεινα το εξής (και βοηθάει και το πρόβλημα σύνδεση Γαλάτσι - Ειρήνη, εμμέσως).



(υποτίθεται τώρα ότι αυτό δεν είναι ακριβό... ) Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Wed Nov 05, 2008 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι αυτό που προτείνεις την σύνδεση του σταθμού Χολαργού με Βείκου, Νέα Ιωνία και τέλος Ελαιώνας, ήταν κάτι που σχεδιαζόταν να γίνει (σε παραπλήσια χάραξη-μπροστά από την Σπύρου Λούη) αλλά για κάποιο λόγο κόπηκε λίγο πριν ολυμπιάδα του 2004.
Αν θυμάται καλύτερα κάποιος να το αναφέρει
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 5 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr