View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Oct 30, 2008 5:37 pm Post subject: |
|
|
Καταπληκτικα !
Ελπιζω να τα συντηρησει σωστα ο Δημος Θεσσαλονικης. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Oct 30, 2008 7:00 pm Post subject: |
|
|
Προσοχή στο ΑΡΘΡΟ 5 ! <<<
και συγκεκριμένα στη τελευταία παράγραφο που σχετίζεται με την μέγιστη ανάλυση των εικόνων που δημοσιεύετε. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Oct 31, 2008 9:09 pm Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Αν ψαξεις απο τα πρωτα μου ποστ ειχα γραψει οτι αντι για μετρο ηθελα εναεριο σιδηροδρομο πανο απο τις κεντρικες αρτηριες της πολης και τραμ απο κτελ μεχρι κρηνη το οποιο θα ηταν πανω στο πλακωστρωτο της παραλιας. Σαν πιο ειδικος στα τρενα νομιζεις οτι θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο? |
Ομιλείς για monorail προφανώς.
Προσωπικά είμαι κατά για αισθητικούς αλλά και πρακτικούς λόγους.
Υπάρχει σε κάποιες πόλεις όπως το Βούπερταλ, το Σίδνευ και αλλού.
Πέρα απ' το ότι είναι πολύ άσχημο αισθητικά, έχεις και εκεί πρόβλημα χώρου γιατί κάπου πρέπει να μπουν οι στύλοι που θα το στηρίζουν.
Θεωρώ ως λύση το Μετρό που κατασκευάζεται σε συνδυασμό με επιφανειακά μέσα (Τραμ-Προαστιακό) και με επέκταση των λεωφορειοδρόμων. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Nov 01, 2008 1:16 am Post subject: |
|
|
Συμφωνω απολυτως.....Υπογεια και επιγεια γινεται σωστη η δουλεια.... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 01, 2008 11:05 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα πήγα μια βόλτα στην παραλία και όντως είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Πολύ ωραία. Μ'αρεσε η κατασκευή γύρω από το αντλιοστάσιο της ΕΥΑΘ, και υποθέτω ότι θα λειτουργήσει σαν καφετέρια.
Μου άρεσε πολύ ο χώρος μπροστά από το κτήριο της Εθνικής τράπεζας. Ο μωβ φωτισμός. Εκπληκτικό.
_
Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσουν! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Nov 02, 2008 5:03 am Post subject: |
|
|
H φράση, 'Ουδέν Νεότερο' θα μπορούσε να αντικαταστήσει την καταχώρηση της 'Αττικό Μετρό' για το Μετρό Θεσσαλονίκης για τον μήνα Οκτώβριο. Οι αρχικές καθυστερήσεις, όσο και αν τελευταία βλέπουμε μια κινητικότητα, δύσκολο είναι να μην επιβραδύνουν την κατασκευή και την λειτουργία του έργου.
Quote: | Οκτώβριος 2008
- Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η συναρμολόγηση του πρώτου Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων.
- Σύντομα ολοκληρώνεται η κατασκευή (86%) των διαφραγματικών τοίχων στο Συντριβάνι.
- Στο χώρο του πρώην Ορφανοτροφείου «Μ.Αλέξανδρος» ξεκίνησαν οι εργασίες εκσκαφής προκείμένου να κατασκευαστεί με δαπάνη της Αττικό Μετρό το κτίριο που θα στεγάσει το 1ο Εργααστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Θεσ/νίκης.
- Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης των Λουτρών «Φοίνιξ» που αποτελεί τον χώρο αποθήκευσης, συντήρησης και φύλαξης των αρχαιολογικών ευρημάτων της 9ης ΕΒΑ. |
Πηγή:'Αττικό Μετρό': http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=420
|
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 04, 2008 7:33 pm Post subject: |
|
|
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ Ανατροπές φέρνει το μετρό
"Τα πάνω κάτω και στην Καλαμαριά θα φέρουν σύντομα οι εργασίες του μετρό, καθώς για τη γραμμή επέκτασής του, μήκους 6 χλμ. και τη δημιουργία νέων σταθμών θα… ξηλωθεί υποχρεωτικά το κεντρικό εργοτάξιο όπου συντηρείται ο στόλος των δημοτικών οχημάτων."
Πηγή Εφημ. Μακεδονία 04.11.08: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=27549
Δεν αναφέρεται σε κάτι νεότερο όσον αφορά τον χρόνο έναρξης κατασκευής της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά, αλλά αξίζει να αναφερθεί το δημοσίευμα για λόγους αρχείου αφού αποτελεί ένα από τα ελάχιστα άρθρα που αφορούν αυτό το έργο. Δυστυχώς δεν 'ανακάλυψα' κάποιο δημοσίευμα που αφορά την εγκατάσταση εργοταξίων της επέκτασης στον Τύπο. Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω;
Υπενθυμίζω, σύμφωνα με δημοσίευμα του Αγγελιοφόρου στις 19 Απρ. 2008, σε εξέλιξη όλες οι απαιτούμενες μελέτες για την επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά (τοπογραφική, εδαφοτεχνική, συγκοινωνιακή κ.λπ.) ενώ αναμένονται οι απαλλοτριώσεις και οι αποχαρακτηρισμοί του τερματικού σταθμού στην Μίκρα με την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου με ΦΕΚ από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Από αυτό το δημοσίευμα έχουν περάσει περίπου επτά (7) μήνες...Υπάρχει νεότερη εξέλιξη; Δεν μπορούν να αρχίζουν να κατασκευάζονται οι σταθμοί και στην Καλαμαριά ώστε να είναι έτοιμοι όταν περάσουν οι μετροπόντικες; Το Δ' Κοινοτικό Πλαίσιο, από το οποίο χρηματοδοτείται η επέκταση έχει ήδη αρχίσει...
Παλαιό Δημοσίευμα Εφημ. Αγγελιοφόρος 19.04.08: http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/19/2008&page=15 |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 04, 2008 9:22 pm Post subject: |
|
|
Είμαστε πολύ μακριά νομίζω. Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα αρχίσουν γεωτρήσεις. Θα κατασκευαστούν 5 σταθμοί. Υποτίθεται ότι η επέκταση θα είναι έτοιμη το 2015. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 10:09 am Post subject: |
|
|
Συγνώμη παιδιά! Πότε δημοπρατήθηκε το έργο της επέκτασης του μετρό προς Καλαμαριά και δεν το πήρα είδηση? Εκτός κι αν δεν δημοπρατηθεί! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 8:02 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | πράγματι πολύ ωραια!!!
Ελπίζουμε φυσικά να διατηρηθούν έτσι οι ομορφιες για πολύ... |
chr.04 wrote: | ....Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσουν! |
ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ Βανδαλισμοί στα θεματικά πάρκα
"Ακόμη και το ενδεχόμενο να καταφύγει στη λύση της πρόσληψης ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης εξετάζει το τελευταίο διάστημα ο δήμος Θεσσαλονίκης, για να διασφαλιστεί η περιφρούρηση του χώρου της νέας παραλίας"
Πηγή: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=27618 |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 9:28 pm Post subject: |
|
|
Τελικά αυτή η πόλη έχει ότι της αξίζει.... |
|
Back to top |
|
|
SpyroTheDragon Full Member
Joined: 04 Jun 2004 Posts: 249 Location: Chicago - Ilioupolis
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 10:23 pm Post subject: |
|
|
Kala, den to skeftikan pos tha ginoun bandalismoi; An einai dinato! Tosa lefta ri3ane... vale kai merikes cameres kai 5-6 astinomikous... aisxos kai ilithiotita! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 11:35 pm Post subject: |
|
|
Δεν το περιμέναν αυτό1!
Βλέπετε οι "φιλαθλοι" του ΜΠΑΟΚ και του ΑΡΗ είναι καλά παιδια!
κρέμασμα θέλουν οι βάνδαλλοι και δημιουργία θεματικού πάρκου με κρεμασμένου βανδαλιστες!! |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 1:07 am Post subject: |
|
|
Και γιατι δηλαδη πρεπει να ειναι οπαδοι αυτοι που εκαναν τις ζημιες? Δεν μπορουν να ειναι αναρχικοι, αντιεξουσιαστες η κακομαθημενα κωλοπαιδα? Εκτος και αν ειναι οπαδοι αυτοι που τα σπανε στα πανεπιστημια καθε βραδυ |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 4:03 am Post subject: |
|
|
100 εκατ. ευρώ έχουν ήδη εκταμιευτεί για το μετρό Θεσσαλονίκης-Επιτάχυνση μετρό από το 2009
"(Ο επικεφαλής του Τμήματος Δανειοδοτήσεων της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων-ΕΤΕπ για την Ελλάδα, επισήμανε ότι)...κεφάλαια άνω των 100 εκατ. ευρώ έχουν ήδη εκταμιευτεί ... για το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, ... (και) εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι εργασίες θα εντατικοποιηθούν το 2009, επικαλούμενος τις σχετικές διαβεβαιώσεις της διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, σε πρόσφατη συνάντησή τους.
Ο κ.Κουβαράκης διατύπωσε εξάλλου την εκτίμηση ότι, έστω με μικρές αποκλίσεις, θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, που προβλέπει παράδοση του βασικού κορμού του το 2012 (σ.σ. και των πρώτων επεκτάσεων το 2015).
Σε ό,τι αφορά την υποθαλάσσια αρτηρία, η σύμβαση χρηματοδότησης του έργου δεν έχει ενεργοποιηθεί και κονδύλια δεν εκταμιεύτηκαν, αν και ο κ.Κουβαράκης επεσήμανε ότι δεν είναι απαισιόδοξος σχετικά με την τύχη του έργου (σ.σ. που πολλές πλευρές θέλουν να εγκαταλείπεται οριστικά)."
Πηγή: Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων 04.11.08: http://stock.ana-mpa.gr/articleview1.php?id=12865 Ακόμη Εφημ. Μακεδονία: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=27654 |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 10:20 pm Post subject: |
|
|
SpyroTheDragon wrote: | Kala, den to skeftikan pos tha ginoun bandalismoi; An einai dinato! Tosa lefta ri3ane... vale kai merikes cameres kai 5-6 astinomikous... aisxos kai ilithiotita! |
Ελεος ρε φίλε...
Ενα ωραίο έργο κάνουν και πρέπει να το γεμίσουν με κάμερες και σεκιουριτάδες?Αν ο λαός δεν το καταλαβαίνει, καλά να πάθει...
Και εννοείται καμία σχέση με οπαδούς και αναρχικούς, κάτι κωλόπαιδα Graffitάδες ήταν που γράφανε με spray παντού ήταν... |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
|
Να περιμενουμε δηλαδη εργασιες επι 24ωρου βασεως? Θετικο νεο γιατι η αγορα δεν θα αντεξει για πολυ ακομα. Και μην ξεχναμε οτι ειναι περιπου 6-12 μηνες πισω. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 11:36 am Post subject: |
|
|
Το μετρό θα φτάσει μέχρι τη Μίκρα
"Η διοίκηση της Αττικό Μετρό αποδέχτηκε σχετική πρόταση του δήμου Καλαμαριάς, καθώς η επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής θα διευκολύνει μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το αεροδρόμιο. Στην περιοχή της Μίκρας και συγκεκριμένα σε έκταση 130 στρεμμάτων που αποδέσμευσε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού πρόκειται τελικά να κατασκευαστεί ο τερματικός σταθμός της γραμμής επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά μήκους 6 χλμ. (...) και αποφάσισε να βάλει σε πρώτη προτεραιότητα την επέκταση της γραμμής για την Καλαμαριά. (...) Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου καθορίστηκαν οι θέσεις των σταθμών και ονομάσθηκαν 'Καλαμαριά - Αρετσού - Ν. Κρήνη - Μίκρα' (...)"
Πηγή Εφημ. Μακεδονία 08.11.2008: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=27852
Άντε να προχωρούν και λίγο τα πράγματα... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 9:08 pm Post subject: |
|
|
ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο 'ΚΩΣΤΙΚΑΣ'
"Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε χθες ο πρώτος μετροπόντικας που αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του ερχόμενου Δεκεμβρίου το υπόγειο ταξίδι του για τη διάνοιξη μίας εκ των δύο σηράγγων του μετρό Θεσσαλονίκης(...)Τις επόμενες ημέρες θα συνεχιστούν οι δοκιμές, ώστε να καταγραφούν τυχόν μηχανικά προβλήματα που θα προκύψουν. “Γίνονται δοκιμές και εξετάζεται η λειτουργία του, με σκοπό να ξεκινήσει κανονικά στα μέσα Δεκεμβρίου”, αναφέρει στη “Μ” ο κ. Χάρης Τσιματζής, εκπρόσωπος της Αττικό Μετρό Α.Ε.(...)Εφόσον προχωρήσει ο “Κωστίκας” υπογείως, θα ξεκινήσει η συναρμολόγηση του δεύτερου μετροπόντικα, του “Γιωρίκα”, ο οποίος θα ακολουθήσει, ανοίγοντας τη δεύτερη παράλληλη σήραγγα του έργου.(...)Σήμερα λειτουργούν εννιά εργοτάξια του μετρό στους σταθμούς Σιδηροδρομικού Σταθμού, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Σιντριβανιού, Πανεπιστημίου, Παπάφη, Ευκλείδη και Φλέμιγκ. Μέχρι το τέλος του 2008 αναμένεται να δημιουργηθούν τα επόμενα πέντε ανατολικά εργοτάξια Αναλήψεως, Πατρικίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία και Πυλαία(...)"
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί δεν έκαναν ταυτόχρονη συναρμολόγηση και του δεύτερου μετροπόντικα 'Γιωρίκα' (δυστυχώς η αστεία ονοματοδοσία των μετροπόντικων έμεινε...), αφού γνωρίζουμε ότι θα ξεκινήσουν μαζί σε απόσταση ο ένας από τον άλλο....Εγώ πάντως αναμένω την έναρξη της εκσκαφής και των δύο μηχανημάτων, ώστε να πούμε ότι όλα βαίνουν καλώς...
Πηγή Εφημ. Μακεδονία 18.11.08: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28486 |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 9:33 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάλι γιατί τόσα χρόνια τους μετροπόντικες τους θυμάμαι σαν Κάσσανδρος και Θεσσαλονίκη...τι να πώ...ζούσα μάλλον σε παράλληλο σύμπαν... |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 11:11 pm Post subject: |
|
|
Kωστίκας και Γιωρίκας, έλεος! |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 11:43 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Εγώ πάλι γιατί τόσα χρόνια τους μετροπόντικες τους θυμάμαι σαν Κάσσανδρος και Θεσσαλονίκη...τι να πώ...ζούσα μάλλον σε παράλληλο σύμπαν... | Το έχω επισημάνει κι εγώ αυτό το θέμα chr.04 σε προηγούμενο Post μου, αλλά κανείς τότε δεν έκανε κάποιο σχόλιο!!! Κάλλιο αργά όμως, παρά ποτέ!
Όσον αφορά το γιατί δεν ξεκινά η συναρμολόγηση και του δεύτερου μετροπόντικα, έχω κι εγώ την ίδια απορία και εικάζω οτι μπορεί να χρησιμοποιούν το ίδιο φρεάτιο εκκίνησης. Να μη ξεχνάμε οτι έχουν 90 μέτρα μήκος. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 20, 2008 12:15 pm Post subject: |
|
|
Γιατί ούτως ή άλλως ο δεύτερος μετροπόντικας (ο Γιωρίκας), θα ξεκινήσει να σκάβει απ'τον Ιούνιο για να απομακρυνθεί ο πρώτος ώστε να μην σκάβουν παράλληλα και διαταράξουν τη γεωλογία και εξαφανιστεί κανα περίπτερο από προσώπου γης όπως έγινε στην Αθήνα. Πού το διάβασα αυτό τελευταία δεν θυμάμαι. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 20, 2008 10:04 pm Post subject: |
|
|
Περίπτερο το λιγότερο θα είναι να φύγει!
Αν αρχίσουν να πέφτουν οι πολυκατοικίες στην Εγνατία να δείτε γέλια (λέμε τώρα).
Πάντως -δεν το θυμάμαι- η παρέλαση της 28ης γινόταν στην Εγνατία και η εξέδρα ήταν στο άγαλμα του Βενιζέλου. Μετά τον σεισμό μεταφέρθηκε στην Μεγ. Αλεξάνδρου επειδή φοβήθηκαν οτι το τρέμουλο από τα άρματα ίσως να επηρέαζε τα κτήρια.
Φήμες; Θα δείξει! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Nov 21, 2008 1:54 am Post subject: |
|
|
Υπήρξε παλαιότερα μια έρευνα που θεωρούσε ως επικίνδυνες περιοχές για την σταθερότητα των κτιρίων κατά μήκος της Οδού Εγνατίας...Θυμάμαι ότι έκρινε ότι πιο επικίνδυνο το κομμάτι είναι από Αγίας Σοφίας μέχρι το Συντριβάνι, με ποιο επικίνδυνο σημείο ειδικά από την στάση της Ιασωνίδου μέχρι την ΕΥΑΘ...Οι μελέτες έχουν γίνει σε όλα τα κτίρια...
Πάντως η Αττικό Μετρό υποχώρησε ως όφειλε στο αίτημα του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, αφού στην σύμβασή της υποχρεώνεται να φροντίσει για την αποθήκευση και φύλαξη των αρχαιολογικών ευρημάτων...Τα ευρήματα θα φιλοξενηθούν στο Καλοχώρι...
Πηγή 'Το Έθνος' 20.11.08: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11380&subid=2&tag=8334&pubid=1884810
Προχώρησε η 'τακτοποίηση' των χρεών της ΑΕΓΕΚ, βασικής εταιρίας στον όμιλο κατασκευαστικών που κατασκευάζει το Μετρό στην Θεσσαλονίκη... Στο δημοσίευμα μ'άρεσε πολύ η πρόταση..."Εγκρίθηκε επίσης η έκδοση ομολογιακού δανείου, ύψους ευρώ 60.000.000,00 κατ' ανώτατο όριο, με σκοπό(...)τη χρηματοδότηση των γενικών επιχειρηματικών σκοπών της." Εδώ είναι η πηγή της είδησης' Εφημ. 'Ναυτεμπορική' 20.11.08: http://www.nafteboriki.gr/news/static/08/11/20/1594614.htm
Χθες δημοσιεύτηκε μια έρευνα για την συμπεριφορά του κατοίκου της Θεσσαλονίκης, όπου καταδεικνύεται ότι ο μέσος πολίτης"(...)Δεν χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς, πηγαίνει στη δουλειά του μόνος χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητό του, κλείνει την τηλεόραση με το τηλεκοντρόλ και δεν συμμετέχει σχεδόν ποτέ σε προγράμματα εθελοντισμού σχετικά με το περιβάλλον(...)" Πρέπει να αλλάξει συμπεριφορά ο Έλληνας, γιατί όσο και αν χτίζουμε μέσα σταθερής τροχιάς, ο Σαλονικιός δύσκολα θα αφήσει το αυτοκίνητό του και το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί...
Πηγή Εφημ. 'Καθημερινή' 19.11.08: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_19/11/2008_256822 |
|
Back to top |
|
|
|