stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Sep 30, 2008 9:49 am    Post subject: Reply with quote

Εγκρίθηκαν δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την χρηματοδότηση των έργων της Αττικό Μετρό στην Θεσσαλονίκη (250 εκατ. Ευρώ), καθώς και για την επέκταση της γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στον Πειραιά (500 εκατ. Ευρώ-50% Χρηματοδότηση έργου). Μια ερώτηση: Πρόκειται για την βασική γραμμή του Μετρό θεσσαλονίκης ή για τις επεκτάσεις προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη;

29.09.2008 Πηγή: ΕΞΠΡΕΣ http://www.express.gr/news/finance/80856oz_2008092980856.php3
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Sep 30, 2008 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Πρόκειται για την εκταμίευση της δεύτερης δόσης του δανείου για την κατασκευή του βασικού έργου. Όσον αφορά τις επεκτάσεις, αυτή προς Καλαμαριά έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση απο το ΕΣΠΑ με 400 εκ. ευρώ, ενω για την αντίστοιχη προς Σταυρούπολη δεν υπάρχουν μέχρις στιγμής κονδύλια.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 7:33 am    Post subject: Reply with quote

Ανανεώθηκε η ιστοσελίδα της Αττικό Μετρό για την πρόοδο του Μετρό Θεσσαλονίκης κατά τον μήνα Σεπτέμβριο.
Quote:

Σεπτέμβριος 2008

- Στα τέλη του έτους αναμένεται να ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση του πρώτου Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων και να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία του.
- Παράλληλα εντός του Δεκεμβρίου προβλέπεται να ξεκινήσει η συναρμολόγηση και του δεύτερου «Μετροπόντικα».
- Ξεκίνησαν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την εγκατάσταση του αναδόχου στους Σταθμούς ΕΥΚΛΕΙΔΗ και ΦΛΕΜΙΝΓΚ.

........
Ερώτημα: Διάβασα τα άνωθεν και κάτι δεν μ'άρεσε...Απ'όσο γνωρίζουμε καιοι δυο μετροπόντικες θα ξεκινήσουν μαζί την κατασκευή των σηράγγων, με απόσταση ο δεύτερος από τον πρώτο. Αν η συναρμολόγηση του πρώτου μετροπόντικα, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο, δηλαδή 4 μήνες, τότε δεν απαιτείται ο ίδιος χρόνος για την συναρμολόγηση του δευτέρου που θα αρχίσει τον Δεκέμβριο; Συνεπώς μιλάμε για έναρξη εκσκαφής του 'Κωστήκα΄ και του 'Γιωρήκα', αρχές-μέσα άνοιξης 2009. Συγνώμη, μπερδεύτηκα....Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Για πότε λένε επίσημα για έναρξη εσκαφών; Μήπως από την έναρξη του μετροπόντικα στις αρχές του φετινού καλοκαιριού μιλάμε για καθυστέρηση ενός χρόνου, από έξι μήνες που ξέραμε, λόγω προβλημάτων που είχε-έχει η ΑΕΓΕΚ;
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Ο μετροπόντικας θα κατασκευάζει περίπου 10 μέτρα σήραγγας την ημέρα και κατά συνέπεια 300 μέτρα το μήνα, όσα και η απόσταση που θα υπάρχει μεταξύ των 2 μηχανημάτων. Βάλε τώρα και τη δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου που υποθέτω οτι θα διαρκέσει κανένα μήνα, συν την εμπειρία απο την 1η συναρμολόγηση που θα επισπεύσει τα πράγματα και πιστεύω πως πήρες την απάντηση σου. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Oct 02, 2008 8:22 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
"Καθυστερήσεις στα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ, που φθάνουν μέχρι τα είκοσι λεπτά, σημειώνονται το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της ανάπτυξης των εργοταξίων του μετρό Θεσσαλονίκης."....
"Εντός του Οκτωβρίου δημιουργείται εργοτάξιο στη Φλέμιγκ και αρχίζουν οι εργασίες μετατόπισης των δικτύων κοινής ωφελείας. Λόγω της ανάπτυξης του εργοταξίου, θα απομείνει μία λωρίδα ανά ρεύμα κυκλοφορίας στην οδό Δελφών, η οποία αποτελεί βασικό άξονα της πόλης, ενώ προβλήματα θα δημιουργηθούν και στις οδούς Φλέμινγκ, Βαρόνου Χιρς, Μακεδονίας και Καλλιδοπούλου."....
"Μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα εγκατασταθούν τα υπόλοιπα εργοτάξια του μετρό προς τα ανατολικά."


02.10.2008 Εφημ. Μακεδονία: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=25522

Πρέπει να οπλιστούμε με πολύ υπομονή, όχι μόνο για την ταλαιπωρία, αλλά και από την διαφαινόμενη καθυστέρηση του έργου...Και ας λένε ότι θα τελειώσει το 2012...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 03, 2008 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Τι κολυμβητήριο και κακό πια στην Δυτική Θεσσαλονίκη.
Στην Σταυρούπολη υπάρχει ένα μισοτελειωμένο, η πισίνα είναι κατασκευασμένη, τα κτήρια αποδυτήρια/γραφεία είναι έτοιμα χωρίς κουφώματα. Άνηκε στο Ελλάδα 2004 αλλά η καταστασή του από τότε είναι έτσι.

Στον Δήμο Ευόσμου θεμελιώθηκε κολυμβητήριο πάνω από τον περιφερειακό, το οποίο υποτίθεται θα είναι έτοιμο το 2010.

Και στους Αμπελόκηπους ο δήμαρχος διαλαλεί για το κολυμβητήριο ολυμπιακών διαστάσεων που θα κτίσει στο στρατόπεδο Μεγ. Αλεξάνδρου.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ο ανδριάντας του Κωνσταντίνου Καραμανλή του πρεσβύτερου, ο Δήμος Θεσσαλονίκης και το Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων.

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/5/2008&page=24

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θέλει να τοποθετήσει εντός των επομένων 10 μηνών στην Πλ. Αριστοτέλους μεταξύ Τσιμισκή και Μητροπόλεως ανδριάντα του Κων/νου Καραμανλή που ήδη κατασκευάζεται («ευθυτενής, αγέρωχος, κλασικός και κομψός, σε στάση σχεδόν Κούρου, η οποία και τον χαρακτήριζε». Με το αριστερό χέρι ακουμπά στο έδρανο του Κοινοβουλίου, ενώ στο δεξί χέρι κρατά τη Συνθήκη της ένταξης της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ενωση).

Όμως δεν έχει πάρει έγκριση από το Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημέιων το οποίο δεν πρόκειται να δώσει έγκριση γιατί υπάρχει δυσαρμονία του μνημείου με τον περιβάλλοντα χώρο.

'Ανάμεσα στις προϋποθέσεις που είχε θέσει τότε το Συμβούλιο ήταν να διατηρηθεί η φιλοσοφία του σχεδιασμού του άξονα της Αριστοτέλους από τον Ερνέστο Εμπράρ, καθώς και να μην περιορίζεται η θέα από τη μία στοά της Αριστοτέλους στην άλλη. Και στις δύο προϋποθέσεις αυτές έρχεται κόντρα το νέο σχέδιο του δήμου Θεσσαλονίκης για την τοποθέτηση του τρίμετρου ανδριάντα.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ακύρωση φαίνεται ότι οδηγείται το έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας Θεσσαλονίκης, καθώς νέα απόφαση του υπουργού Πολιτισμού θέτει επιπλέον όρους για την κατασκευή της, που αυξάνουν σημαντικά το κόστος και τη δυσκολία ολοκλήρωσης.

Εφημερίδα Μακεδονία, 7.10.2008 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=25856

"....Σύμφωνα πλέον και με την απόφαση του υπουργού Πολιτισμού, η κατασκευή του έργου μπορεί να γίνει μόνο με τη μέθοδο του μετροπόντικα και η υποθαλάσσια να βρίσκεται 25 μέτρα κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας και όχι στα 15 που προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός. Επίσης πρέπει να γίνει εκ νέου Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και όλες οι μελέτες που αναφέρονται στους όρους. Σύμφωνα με μηχανικούς, τα νέα δεδομένα, εκτός του ότι δημιουργούν σημαντική καθυστέρηση στο έργο, προσθέτουν επιπλέον κόστος και γεννούν εμπόδια που οδηγούν στην ακύρωση το έργου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι για τη σύνταξη της νέας περιβαλλοντικής μελέτης απαιτούνται τουλάχιστον δύο μήνες, και δύο μήνες πρέπει να είναι αναρτημένη στις αρμόδιες υπηρεσίες για να δοθεί η δυνατότητα ενστάσεων σε θιγόμενους φορείς. Εφόσον υπάρξουν ενστάσεις, τότε μπορεί η καθυστέρηση να ξεπεράσει τα δύο χρόνια...."
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

Τα είχαμε ξαναπεί(-γράψει) ότι είναι τελείως out-of-date η κατασκευή νέων αυτοκινητοδρόμων στις ήδη κορεσμένες πόλεις μας.
Μπορεί το Μετρό να προχωρά (παρά τα προβλήματα), αλλά τα χρήματα που θα δίνονταν για την υποθαλάσσιας θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να πάνε στην κατασκευή γραμμών Τραμ με παράλληλη ανάπλαση του κέντρου της πόλης (πεζοδρομήσεις-δενδροφυτεύσεις κ.α), αλλά κάτι τέτοιο θα προϋπόθετε ριζική αλλαγή της προσέγγισης μετακινήσεων των Θεσσαλονικέων (αφήνεις το ΙΧ σπίτι για μετακινήσεις εντός της πόλης), κάτι που δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι επιθυμούν να κάνουν.

Επίσης θα έπρεπε να εξεταστεί σοβαρότερα το ζήτημα του Προαστιακού με μελέτες για το εφικτό (σε επίπεδο επιβατικής κίνησης) συνδέσεων όπως αυτές για Μουδανιά-Γιαννιτσά-Χαλκιδική.
Επιτέλους θα πρέπει να σταματήσει να αντιμερωπίζεται ο Σιδηρόδρομος στην χώρα ως ανέκδοτο λόγων των ελεεινών επιδόσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Π.χ στην Θεσσαλονίκη θεωρώ ότι θα μπορούσε κάλλιστα να τεθεί το ερώτημα στους πολίτες (διά μέσου τοπικού δημοψηφίσματος) για το αν επιθυμούν να επενδυθούν τα χρήματά τους σε νέους οδικούς άξονες ή στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (και ως τούτα δεν λογίζεται μόνο το Μετρό).

Υ.Γ
Λίγος σεβασμός στην βούληση των πολιτών δεν θα έβλαπτε, καθώς δεν είναι "ώριμοι" (το γνωστό επιχείρημα περί "ανωριμότητας" που επικαλούνται ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) μόνο όταν πάνε να ψηφίσουν στις εθνικές εκλογές ...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Δημοψήφισμα; Μα τι νομίζετε ότι ζούμε σε καμιά δημοκρατική χώρα που θέλουν να μάθουν την γνώμη του λαού τόσο σε σοβαρά όσε και σε καθημερινά ζητήματα;

Χαίρομαι που από ότι φαίνεται (και όπως όλοι διαισθανόμασταν εδώ καιρό) η υποθαλάσσια δεν θα κατασκευαστεί.

Ας τολμήσουν να κάνουν μια γέφυρα στον Θερμαϊκό από Περαία/Καλαμαριά προς Καλοχώρι.
Ας κάνουν την θαλάσσια συγκοινωνία, ας απαγορέψουν το παρκάρισμα οπουδήποτε στο κέντρο της πόλης παρά μόνο σε πάρκινγκ, να δούμε τότε ποιος θα κατεβαίνει με το ΙΧ.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Oct 17, 2008 12:36 am    Post subject: Reply with quote

Στις 29 Οκτωβρίου τα εγκαίνια της Νέας Παραλίας στη Θεσσαλονίκη.

Η νέα παραλια αποτελείται από δυο θεματικά πάρκα (Κήπος της Μουσικής, του Νερού, της Μνήμης, των Ρόδων και του Ήχου) και εκτείνεται κατά μήκος 1,5 χιλιομέτρου από το Μέγαρο Μουσικής έως τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/10/2008_252567
.....
Ελπίζω αυτά οι κήποι να συντηρηθούν μετέπειτα...σκεφτείτε το πράσινο που φυτεύθηκε στους Ολυμπιακούς της Αθηνας που τελικά ξεράθηκε....Βέβαια το θέμα είναι τώρα κατά πόσο αυτά τα δέντρα θα ποτιστούν κατάλληλα για να μην ξεραθούν όπως τα δέντρα στη περιοχή Καυτατζογλείου...

Ένα έργο που καθυστέρησε, όπως πολλά άλλα έργα στην Ελλάδα...Αλήθεια, η κατασκευή της υποθαλασσίας εφόσον γίνει φυσικά το έργο, θα ξεκινάει από το Macedonia Pallas ή από την Καλαμαριά; Υπάρχει νεότερη εξέλιξη;
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Oct 19, 2008 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα με έπιασε το φανάρι μπροστά στο Λευκό Πύργο και σκεφτόμουν τα ώραια ότι θα αναδειχθεί το μνημείο θα ψηλώσει 1,5 μέτρο, θα φανεί το τείχος, θα φωτιστεί και όλα αυτά τα ωραία, αλλά τελικά μια τρύπα!

Η υποθαλάσσια μας τέλειωσε, καιρός να τελειώνει και ο δήμαρχος τώρα (κακίες βραδυάτικα)
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

Η υποθαλάσσια μας τέλειωσε, ...
Τουλάχιστον όχι επίσημα...

'Ενα ενδιαφέρον άρθρο του Αγγελιοφόρου που συνοψίζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο 'μέτωπο' της υποθαλάσσιας αρτηρίας...

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/21/2008&page=14

Ο δημοσιογράφος εκφράζεται θετικά στο έργο και 'υπενθυμίζει' τα οφέλη κατασκευής αυτού του άξονα καθώς και αναλύει τις πληροφορίες για 'μυστικές' συσκέψεις στο Υπεχωδέ για ακύρωση του έργου και απευθείας ανάθεση στην κοινοπραξία άλλου έργου ως αντάλλαγμα...Κατατίθεται η επίσημη θέση του Υπουργείου πάνω σε αυτό το τελευταίο ζήτημα και άλλες εξελίξεις...
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 1:51 am    Post subject: Reply with quote

«Τελειώνει πριν ακόμη ξεκινήσει το μεγάλο έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης, αφού –όπως αναφέρουν πληροφορίες του Capital.gr– η σύμβαση παραχώρησης των 472 εκατ. ευρώ πρόκειται να ακυρωθεί και το ΥΠΕΧΩΔΕ, σε συνεργασία με τους φορείς της συμπρωτεύουσας, θα αναζητήσει και θα προωθήσει την υλοποίηση εναλλακτικών υποδομών για τη βελτίωση της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της πόλης.»

Πηγή: 20.10.2008 Ιστοσελίδα Capital.gr=> http://www.capital.gr/news.asp?Details=600461

Πρόκειται βέβαια για παλαιότερο δημοσίευμα, το οποίο αναμένεται να διαψευθεί ή να επιβεβαιωθεί στο μέλλον...Υπενθυμίζεται ότι το κόστος της ακύρωσης του έργου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα επιβαρύνει το ελληνικό δημόσιο περί τα 100 εκατ. Ευρώ.

Και το παρόν δημοσίευμα, μαζί με το προηγούμενο του Αγγελιοφόρου στις 21.10.08 καταδεικνύουν την σύνχυση που υπάρχει από το πλήθως δημοσιευμάτων, φημών και παραπληροφόρησης, και τελικά του Υπουργείου που δεν λαμβάνει επίσημη θέση για την εξέλιξη του έργου...Ακούγονται πολλά παρασκήνια για κλειστές πόρτες και μυστικές συσκέψεις για ακύρωση του έργου και ανάληψη άλλου στην κοινοπραξία...Είδωμεν... Exclamation


Last edited by Squirrel on Tue Oct 28, 2008 2:57 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
Υπενθυμίζεται ότι το κόστος της ακύρωσης του έργου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα επιβαρύνει το ελληνικό δημόσιο περί τα 100 εκατ. Ευρώ.

Κάπου 200 εκατ. κόστισαν οι 2 γραμμές του Τραμ της Αθήνας, αν θυμάμαι καλά.Crying or Very sad

Κοιτάξτε, ας μην "θρηνούμε" για την ματαίωση κατασκευής ενός εξαρχής προβληματικού έργου που προκάλεσε τόσες αντιδράσεις.

Κατά την γνώμη μου αντί νέων αυτοκινητοδρόμων θα έπρεπε να ενθαρρυνθεί η ΜΗ ΧΡΗΣΗ του Ι.Χ στο κέντρο.

Συγκεκριμένα θα έπρεπε το κέντρο της πόλης να μετατραπεί σε περιοχή ελεγχόμενης κυκλοφορίας Ι.Χ με μέτρα όπως τα κάτωθι:

- δημιουργία νέων υπόγειων χώρων στάθμευσης στα όρια του κέντρου τη πόλης (για park and ride).
- κατασκευή γραμμών τραμ, που θα καλύπτουν ΕΠΑΡΚΩΣ το κέντρο της πόλης και σταδιακά θα επεκτείνονται στην περιφέρεια.
- πεζοδρόμηση αρκετών κεντρικών δρόμων για αποκλειστική κυκλοφορία τραμ.

Δεν νομίζω να είναι εξωπραγματικά τα ανωτέρω, και βασίζονται στην εμπειρία της Αθήνας, που στους νέες οδικές αρτηρίες που κατασκευάστηκαν παρατηρείται κορεσμός (βλ. Κηφισός, Αττική κ.α)
Το μοναδικό προαπαιτούμενο είναι η ΑΛΛΑΓΗ της κουλτούρας μετακινήσεων των Θεσσαλονικέων, πράγμα που δεν είναι εύκολο.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 3:38 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε nozomi σε μια πολη του 1 εκ κατοικων με μονο μεσο το λεοφωρειο νομιζω πως καταλαβαινεις οτι ειναι δυσκολο να αλλαξει η νοοτροπια απο τη μια μερα στην αλλη.. Αν ψαξεις απο τα πρωτα μου ποστ ειχα γραψει οτι αντι για μετρο ηθελα εναεριο σιδηροδρομο πανο απο τις κεντρικες αρτηριες της πολης και τραμ απο κτελ μεχρι κρηνη το οποιο θα ηταν πανω στο πλακωστρωτο της παραλιας. Σαν πιο ειδικος στα τρενα νομιζεις οτι θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο?
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

Εναέριος σιδηρόδρομος; Και να χαλάσει η οπτική εικόνα της πόλης με τα 7όροφα εκτρώματα;

Ρεαλιστικά να το δείτε, το θέμα είναι καμμένο στην Θεσσαλόνικη. Δρόμοι δεν μπορούν να γίνου στο κέντρο. Τραμ και τα σχετικά δεν έχουν χόρο να περάσουν.

Οι κυβερνόντες είναι άτολμοι και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με την πόλη γιατί τρέχουν στα παράθυρα ολημερίς.

Καμμένοι!
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι! Ευκολοτερη, γρηγοροτερη, φθηνοτερη κατεασκευη και δεν κολλας σε αρχαια. Μπορει να παει σε περιοχες που το μετρο δεν μπορει να παει. Ισα ισα που λογω των αρχαιων και των τοσων καθυστερησεων που προκαλουν ηταν προτιμοτερη λυση και για την Αθηνα ακομη.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Οι υπογειοι σιδηροδρομοι είναι μονιμοι και δεν επηρεαζουν καθολου τις πολεις ενω οι εναεριοι έχουν ήδη ξηλωθει απο αρκετες πολεις στο εξωτερικο..γιατι χαλανε την εκονα και τη λειτουργια της πολης...κανεις δε θελει μακροπροθεσμα ένα skyrail τα μουρα του... καθε μερα...Οποτε υπογεια ή υπεργεια ,αλλα όχι εναέρια...αν δε θελουμε ξυλωμα μετα...Αληθεια ξυλωθηκε ποτε κανενα υπογειο μετρο?Απο τη στιγμη που γινει αφηνει ανεπηρεαστη τη πολη και διαρκει ακομα και αιώνες...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Οποτε υπογεια ή υπεργεια ,αλλα όχι εναέρια...

Υπέργεια αν δεν κάνω λάθος σημαίνει...εναέρια. Επίγεια προφανώς εννοείς.
Very Happy
Συμφωνώ όμως κατά τα λοιπά μαζί σου. Οι υπέργειες κατασκευές δημιουργούν διάφορα περιβαλλοντολογικά και όχι μόνον προβλήματα και κατά συνέπεια πρέπει να μελετώνται πολύ προσεκτικά όσον αφορά την ανάγκη υλοποίησης των.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:17 am    Post subject: Εγκαίνια τμήματος νέας παραλίας. Reply with quote

Χτές το απόγευμα, έγιναν τα προαναγγελθέντα εγκαίνια του πρώτου τμήματος της ανακατασκευής της νέας παρσλίας Θεσσαλονίκης, απο το ύψος του Μεγάρου Μουσικής μέχρι τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο.
Back to top
View user's profile Send private message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.imageshack.gr/files/h83dmv3mpjgeqd7j630l.jpg
http://www.imageshack.gr/files/tlpx4a6yirba9csz8orv.jpg
http://www.imageshack.gr/files/oglyby6lu2xu9li919u3.jpg
http://www.imageshack.gr/files/01lxt64ic0ylifmihesu.jpg
http://www.imageshack.gr/files/wwaqs11ng9u6qnvlzf5c.jpg
http://www.imageshack.gr/files/6jwuww84g09w6q7rg1kn.jpg
http://www.imageshack.gr/files/kbinbv6h6z8iofr9pmlv.jpg
http://www.imageshack.gr/files/cnp88hcebdrkbj1b9as5.jpg
Επεξεργασία - Μέγιστη επιτρεπόμενη ανάλυση εικόνας καθ' οποιαδήποτε διάσταση της¨, 640 εικονοστοιχεία - Προσοχή στο άρθρο 5 του κανονισμού λειτουργίας του φόρουμ. - Lodada
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Καθόλου άσχημα ε;
Μπράβο στη Θεσ/νίκη Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά όλα τα έργα όταν εγκαινιάζονται είναι τέλεια! Από συντήρηση πάσχουμε... Άμα κάτι το αφήνεις στη τύχη του άστα να πάνε....
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

πράγματι πολύ ωραια!!!
Ελπίζουμε φυσικά να διατηρηθούν έτσι οι ομορφιες για πολύ...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 89, 90, 91  Next
Page 75 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr