stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 12:17 am    Post subject: Reply with quote

ΟΛΑ ΕΡΓΟΣΕ
Άλλο ένα επεισόδιο στο σήριαλ του ΟΣΕ !
Με τροπολογία η ΕΡΓΟΣΕ αναλαμβανει διευρυμένο ρόλο στον ΟΣΕ. Αυτή θα διαχειρίζεται εφεξής ΟΛΑ τα έργα του ΟΣΕ (έως τώρα είχε υπό την εποπτεία της μόνο τα χρηματοδοτούμενα απ' την Ε.Ε), την παροχή διαφόρων υπηρεσιών του, ακόμα δε και (άκουσον-άκουσον) την ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ της ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ του ...Shocked
Ειληκρινά δεν μπορεί ΟΥΔΕΙΣ να κατανοήσει με ποιά λογική γίνεται κάτι τέτοιο, απ' την στιγμή που είναι μια εταιρεία ανάθεσης μελετών και εργολαβιών.
Με ΠΟΙΑ λογική εν τέλει επιβραβεύεται η ΕΡΓΟΣΕ ?
- Για το ότι δεν μας έχει παραδώσει ΟΥΤΕ ένα σιδηροδρομικό έργο εγκαίρως ?
- Για το ότι ξεκίνησε τα έργα για την Ηλεκτροκίνηση το 1998, και μόλις πρόσφατα εδόθησαν κάποια κομμάτια στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπό τάση ?
- Για το ότι προκηρύσσει σπαστές εργολαβίες δίδοντας στον ΟΣΕ προβληματικές προς εκμετάλλευση γραμμές ?

Τα άτομα που διαμορφώνουν την σιδηροδρομική πολιτική της χώρας είναι απλώς μαθητεύομενοι μάγοι, και με τις ενέργειες τους έχουν καταστεί επικίνδυνοι.
Ουδείς σεβασμός στα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Οπωσδήποτε Nozomi εσύ ξέρεις πολύ περισσότερα, αλλά έχω την αίσθηση οτι κάτι πάει ν' αλλάξει στον ΟΣΕ, παρ' όλα τα λάθη που πιθανόν να συνεχίζονται. Κάνω λάθος?
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Nozomi,

ξέρεις ποιές είναι ΟΛΕΣ οι θυγατρικές του ΟΣΕ και ποιές εξ αυτών λειτουργούν υπό το καθεστώς του ιδιωτικού δικαίου ;

Για την ΕΡΓΟΣΕ ειμαι σίγουρος ότι έτσι είναι .
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε damianos, όντως γίνονται αλλαγές αλλά δεν διαφαίνεται ότι είναι προς το καλύτερο.
Είμαι ο τελευταίος που θα πω ότι πίσω από όλα κρύβονται τα "σατανικά" ΚΤΕΛ και ότι κοτζάμ υπουργός Μεταφορών δουλεύει για την πάρτη τους, αλλά στην καλύτερη (γι' αυτούς) περίπτωση αυτοσχεδιάζουν.
Δεν μπορείς να εγκαταλείψεις όλο το περιφερειακό δίκτυο, ακόμα και προσφάτως ανακαινισμένες γραμμές (Κόρινθος-Τρίπολη), με δικαιολογία-πρόφαση τα ελλείματα.
Ας δοκίμαζαν να ρίξουν το κόστος λειτουργίας της γραμμής με τρόπους που αναφέραμε σε άλλα ποστ και τότε ας βλέπαμε την ζημιά που προκαλεί στον ΟΣΕ το περιφερειακό δίκτυο (μάλλον θα γελάγατε ...)
Τώρα τι μας λένε ουσιαστικά ?
"Επειδή δεν μπορούμε να εξυγιάνουμε το κυρίως σώμα (διοικητικές αλλαγές που χρειάζεται άμεσα ο ΟΣΕ), θα κόψουμε τα άκρα (περιφερειακές γραμμές).
Και θα υπενθυμίσω ότι τις προσλήψεις στον Προαστιακό τις έκανε ο κ.Βερελής και συνέχισε ο κ.Λιάπης.
Δεν φταίει ο Προαστιακάριος μηχανοδηγός που καθαρίζει 2 χιλιάρικα ενώ επί της ουσίας είναι άσχετος. Άλλοι τον διόρισαν εκεί και αυτοί είναι οι κυρίως υπεύθυνοι.


Υ.Γ
Κατά την γνώμη μου ευθύνη έχουν και οι διάφοροι ΣΦΣ.
Ενώ έπρεπε να βγούν εγκαίρως να προτείνουν διάφορες λύσεις για την αναδιάρθρωση του εθνικού operator, αυτοί αρκούνταν σε ομφαλοσκόπηση και στο χόμπυ τους.
Όσοι δε φωνάζαμε ότι ο ΟΣΕ θα κλείσει με το ισχύον καθεστώς λειτουργίας κατηγορούμασταν ως εχθροί του τραίνου.
Φαίνεται ότι η σιδηροδρομοφιλία κάποιων εξαντλείται στην φωτογραφία των τραίνων !
Τι να πεις ...

-edit-
Αν θυμάμαι καλά η ΕΡΓΟΣΕ όντως διέπεται απο καθεστώς εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου.
Κοίτα φίλε losada7, η ΕΡΓΟΣΕ τελευταίως "ρολάρει" τα έργα.
Απλά χρειάστηκε άνω της 10ετίας (δεν υπήρχε το know-how βλέπεις) για να συμβεί αυτό και διατηρώ ισχυρές αμφιβολίες αν έμαθε απ' τα λάθη της και προκυρήσσει πια κομπλέ γραμμές έτοιμες προς εκμετάλλευση.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 10:23 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δεν φταίει ο Προαστιακάριος μηχανοδηγός που καθαρίζει 2 χιλιάρικα ενώ επί της ουσίας είναι άσχετος.


Σε καθε συναλλαγη φταινε και οι δυο!Οι εργαζομενοι λενε φταιει η κυβερνηση και η κυβερνηση δειχνει τους εργαζομενους...Όλοι φταινε !
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Πως μπορείς να κατηγορήσεις τον επαρχιώτη νέο που πάει στο πολιτικό γραφείο του κ.Βερελή αναζητώντας δουλειά για το ότι ο κ.Βερελής τον διορίζει στο Τραμ ή στον Προαστιακό ? Όταν με τα προσόντα του είναι ζήτημα αν μπορεί να βρεί εργασία με 700 ευρώ, και ο πολιτικός τον "τακτοποιεί" με 1.300 και 2.000 ευρώ, ξέρεις πολλούς που θα αρνούνταν κάτι τέτοιο ?
Τώρα για την μετέπειτα συμπεριφορά ορισμένων (βλ. τους απολυμένους ηλεκτροδηγούς της ΤΡΑΜ), φυσικά ευθύνονται οι ίδιοι (και όχι ο εκάστοτε πολιτικός που τους διόρισε), αλλα επαναμβάνω το πρόβλημα είναι στην κορυφή.
Όσο δεν αλλάζουμε συμπεριφορά στις εκλογές και επιβραβεύουμε το ρουσφέτι, δεν βλέπω πως μπορεί να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Πως μπορείς να κατηγορήσεις τον επαρχιώτη νέο που πάει στο πολιτικό γραφείο του κ.Βερελή αναζητώντας δουλειά για το ότι ο κ.Βερελής τον διορίζει στο Τραμ ή στον Προαστιακό ?


Αυτα τα πραγματα είναι κύκλος...Για να μην σπαει καπου σημαινει ότι φταιει και ο "επαρχιωτης " που γλυφει κατουρημενες ποδιες-κομματα για να να παιρνει λεφτα παραπανω απο τη δουλεια που κανει...Η γενικη νοοτροπια παρακμης όταν υπαρχει υπαρχει σε όλους τους ανθρωπους ,πολιτικους και απλους ανθρωπους και αυτη κανει τη ζημια...Φαυλος κυκλος...Οι άνθρωποι γενικα πρεπει να γινουν καλυτεροι για να σπασουν οι άρρωστοι κυκλοι..Οι πολιτικοι καποτε ήταν απλοι άνθρωποι,μην το ξεχναμε...
Back to top
View user's profile Send private message
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 596
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Oct 03, 2008 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ελεύθερη η φωτογράφιση χωρίς άδεια των σιδηροδρομικων σταθμών και τροχαίου υλικού,σύμφωνα με παρέμβαση του Συνήγορου του Πολίτη...
Σχετικός σύνδεσμος..
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_03/10/2008_250802
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Oct 03, 2008 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Χαράς ευαγγέλια για τα απανταχού "παλτά" (αργκό χαρακτηρισμός στους Έλληνες σιδηροδρομόφιλους για τους φωτογράφους τραίνων) ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat Oct 04, 2008 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν γνώριζα ότι απαιτείται άδεια, και ευτηχώς κανείς δεν φρόντισε να μου το επισημάνειSmile
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 9:15 am    Post subject: Reply with quote

pilotos wrote:
Δεν γνώριζα ότι απαιτείται άδεια, και ευτηχώς κανείς δεν φρόντισε να μου το επισημάνειSmile

Στην Αθήνα μένεις ? Μια βόλτα ως τον Σταθμό Λαρίσης θα σε πείσει ...

Ευτυχώς οι Ηπειρώτες πήραν χαμπάρι αυτό που λέμε και γράφουμε τα τελευταία 4 χρόνια. Εφημερίδα "Νέοι Αγώνες":

http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5413&Itemid=41

"Τρένο είναι, αν όχι απίθανο, εξαιρετικά δύσκολο να … σφυρίξει στα Γιάννινα μετά την παραπομπή του έργου στο μέλλον"

Όσον αφορά το έργο τι να πρωτοθυμηθεί κανείς απ' τα έργα και τις ημέρες του ΠΑΣΟΚ !
Ο ΟΣΕ σε διαφημιστικό φυλλάδιο που εξέδωσε το 1999 με τα προγραμματιζόμενα έργα δεν ανέφερε ούτε την ανακαινιζόμενη (τότε) γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου, ενώ οι εξαγγελίες για το έργο έγιναν τον Μάρτη του 2004 (παραμονές εκλογών) ...


Last edited by Nozomi on Tue Oct 07, 2008 9:21 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
66.Panahaiki
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 May 2005
Posts: 84
Location: ΠΑΤΡΑ-Καρδίτσα

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:37 am    Post subject: Ενημερώνω καθυστερημένα! Reply with quote

Αν και διαβάζω πολλά θέματα εδώ μέσα, δεν έχω την δυνατότητα να γράψω! Τώρα που την βρήκα για λίγο θα ήθελα να σας ενημερώσω γιατί δεν είχαν πάει καλά τα δρομολόγια που είχαν βάλει πριν χρόνια (κάπου στο 2000 με 2001) γύρω από την Πάτρα και προς αυτή. Exclamation Το είχατε φέρει και ως σύγκρισή με κάτι παρόμοιο που πάνε να κάνουνε στην Καλαμάτα! Confused Τύχανε, επειδή με βόλευε απίστευτα, να παίρνω αυτή την συγκοινωνία, γιατί έμενα σε προάστιο της Πάτρας και πήγαινα τότε στο σχολείο μου που ήταν συγκεκριμένα στην έξω Αγυιά, πάνω ακριβώς από την εκεί στάση. Wink Τα δρομολόγια άρχισαν να έχουν σιγά σιγά κίνηση, αλλά αυτό δεν φαινόταν στην πραγματικότητα! Rolling Eyes Και γιατί θα μου πείτε δεν φαίνονταν; Question Επειδή οι εργάτες του ΟΣΕ όταν είχε κίνηση, δεν έκοβαν εισιτήρια με σκοπό να φανεί πως δεν είχε τίποτα! Shocked Μια ή άλλη, αυτοί οι εργάτες τα ίδια λεφτά θα παίρνανε είτε αν γινότανε το δρομολόγιο, είτε και αν δεν γινόταν και βρήκαν τον τρόπο έτσι ώστε να μην κάνουν τίποτα. Mad Πάντως, μια τέτοια κίνηση πάλι στην Πάτρα, θα πιάσει γιατί οι υπόλοιπες αστικές συγκοινωνίες απλά δεν υπάρχουν… Λεωφορεία που σιχαίνεσαι να μπεις (που τα έχουνε και ιδιώτες) και δεν είναι ποτέ στην ώρα τους, δρομολόγια σε μακρινά προάστια που αν θέλουν οι οδηγοί πάνε και όλα τα γνωστά! Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε 66.Panahaiki, χαίρομαι που μας ανέφερες την μαρτυρία σου, γιατί εξ΄όσων γνωρίζω και εγώ το εγχείρημα δεν πήγε διόλου άσχημα και υπονομεύθηκε εκ των έσω.
BTW, τα ίδια συμβαίνουν στον Προαστιακό Αθηνών, όσοι επιθυμείτε πάτε μια βόλτα ως την Κόρινθο, δεν σας κοστίσει τίποτα (προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕLaughing) !
Ευτυχώς ο lkilint αναφέρει ότι στον Προαστιακό της Καλαμάτας τα πράγματα δεν είναι έτσι και οι ελεγκτές βρίσκουν τον τρόπο να κάνουν τον έλεγχο, ακόμα και όταν το τραίνο είναι γεμάτο. Wink
Πάντως η αλητεία κάποιων ΟΣΕτζήδων φτάνει στο σημείο να μην καταλαβαίνουν ότι υπονομεύουν οι ίδιοι την δουλειά τους, απ' την στιγμή που με βάση το μηχανογραφημένο σύστημα του ΟΣΕ, στην Καρόλου γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή πόσα εισητήρια κόβονται στο δίκτυο και έτσι (πλασματικά μικρή επιβατική κίνηση σε κάποιες γραμμές) δίνονται επιχειρήματα σε αυτούς που υποστηρίζουν ότι το έλλειμα του ΟΣΕ προκαλείται απ' τις περιφερειακές γραμμές.
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Νέα από Αγγλία. Και επίσημα την προηγουμενη εβδομάδα οι Συντηρητικοί ανακοίνωσαν ότι αν κερδίσουν τις εκλογές(που 99.99% θα τις πάρουν) να προχωρήσουν στην κατασκευή HS2 γραμμής από το Λονδίνο μέχρι το Leeds με ενδιάμεσες στάσεις Birmingham και Manchester. Βεβαια με την ταχύτητα που γίνονται τέτοια έργα στην Αγγλία μάλλον θα τελειώσει το 2040 αλλα τουλάχιστον για πρώτη φορα επίσημα αναφέρθηκε η ανάγκη για την κατασκευή HS2 γραμμής η οποια θα μείωση σε 30 λεπτά το ταξίδι Birmingham - Λονδίνο (από 1:15 που είναι σήμερα) και 1:10 λεπτά Manchester - Λονδίνο
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Μιλάμε για Pendolino SOUL_13 ?
Ποιά εταιρεία θα εκμεταλλεύεται την γραμμή ? Η Virgin ?
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

H υπονόμευση εκ των έσω είναι δεδομένη από κάποιους από τους εργαζόμενους του ΟΣΕ...και εξηγούμε...γιατί εδώ μεσα είναι γενικού περιεχομένου forum και όχι σιδηροδρομικό...
Επι κλειστού σταθμού το εισητήριο εκδίδεται από το Συνοδό στο Τραίνο με χειρόγραφο τρόπο....
Φυσικά τα σαίνια της Τραινοσε και κυρίως οι ψηλά...δεν έχουν σκεφτεί ότι
pda με gps και θερμικό εκτυπωτή (η ακόμη και αυτόματα εκδοτήρια με ακυρώτικά) θα τους γλύτωνε....από τα σχετικά...
Τη σημαίνει χειρόγραφος τρόπος...εκαθάριση και στατιστική επεξεργασία των εισπράξεων από εισητήρια συνοδών...μετά από 1 ή 2 χρόνια...
Και εδώ μπαίνω στο ζουμί της υπόθεσης...π.χ. Καλαμάτα-Μεσσήνη διαδρομή....
Φαίνονται στην Καριόλου...μόνο τα εισητήρια του σταθμού Καλαμάτας γιατί αυτός είναι μηχανογραφημένος...άρα φαίνονται μόνο τα μισά ..η ίσως και λιγότερα...από όσα έχει η γραμμή..
Από τη Μεσσήνη προς Καλαμάτα δεν φαίνεται τίποτα...γιατί αυτά θα επεξεργαστούν μετά από 1-2 χρόνια...
Τα ίδια και στο ΤΕΙ τα ίδια και στον Άρι...και στα υπόλοιπα τοπικά της Καλαμάτας...
Και βγαίνει ο @@@@@@ας ο διευθήνων της Τραινοσε και λέει τα δικά του...ότι δεν έχει κόσμο...
2. Πατατιά..ο ευγενής κλάδος των Σταθμαρχών της Εδισυ αλλά και οι Προιστάμενοι της Τραινοσε (κοινώς στη γλώσα των σιδηροδρομόφιλων μπαούλα) ευτυχώς όχι αυτοί που δουλεύουν στην Μεσσηνία..τους οποίους μετά απο κράξιμο τους έχουμε φέρει στα ίσια,...επειδή δεν παίρνουν κάποιο κωλοεπίδομα...(άλλη @@@@@@@@ και αυτή με την επιδοματική πολιτική στο Δημόσιο..) σε κάθε ευκαιρία βρίσκουν τον τρόπο να κάνουν ζημιά...
Βλέπε από τους σταθμάρχες λευκή απεργία πέρυσι στη διάρκεια του πανηγυριού της Μεσσήνης κτλ...
Οι προιστάμενοι δεν δέχονται π.χ. να κάνουν έλεγχο ή έκδοση εισητηρίων....ευτυχώς αυτό δεν συμβαίνει στη Μεσσηνία
Οι ανωτέρω κύριοι και οι δύο κλάδοι.. ειδικά για την Μεσσηνία διαμαρτύρονται τα δύο τελευταλία χρόνια ότι δουλεύουν...κοινώς επειδή έχει πολλά δρομολόγια και πρέπει να είναι στην τσίτα στη βάρδια τους..ενώ πρώτα τα ξύνανε μέτα συγχωρήσεως...και βρέξει χιονίσει θα πληρωθούν...
Οι πιο πάνω από αυτούς γενικώς στην Καριόλου απλά περιμένουν να φύγουν με σύνταξη......και οι πάνω πάνω..ειδικά στην Τραινοσε είναι πάρτον ένα και βάρα τον άλλον...
Ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο....καλωπισμός ισολογισμών...
Ρε ουστ....διαβάστε ρε κανα Railway gazzete......για το πως αναγεννάς περιφερειακές γραμμές...
Και για όσους έχουν διάθεση ας διαβάσουν αυτό που μεταφέρεται από άλλο forum...

ρε ιαπωνες και γερμανοί που μας χρειάζονται μπας και βάλουμε μυαλό....
όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν...
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μιλάμε για Pendolino SOUL_13 ?
Ποιά εταιρεία θα εκμεταλλεύεται την γραμμή ? Η Virgin ?


Αν και έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μέχρι την επιλογή των τρένων, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι Pendolino. Βασικά μέσα στο 2009 θα παρθεί η απόφαση στον μεγαλύτερο διαγωνισμού για την επιλογή τροχαίου υλικού στην ιστορία των Βρετανικών σιδηροδρομων. Το πρόγραμμα ονομάζεται (ΊΕΡ) Intercity Express Program και στην ουσία η εταιρία που θα το κερδίσει θα έχει την αποκλειστικότητα παροχής τροχαίου υλικού στην Βρετανία για τα επόμενα 30 χρονια (παραγγελια 500-2000 συνολικά τρένων).

http://www.dft.gov.uk/pgr/rail/pi/iep/summaryandoverview?page=2#a1003

Η μάχη αυτήν την στιγμή είναι μεταξύ:
Alstom, Express Rail Alliance (Bombardier/ Siemens) και Hitachi Europe
.Aρα ο νικητής μάλλον θα πάρει και το συμβόλαιο για την HS2

Τώρα για την Virgin και αυτό δεν το πολύ βλέπω γιατί μου φαίνεται ότι θα αποσυρθεί από τους βρετανικούς σιδηροδρομους μέσα στα επόμενα 5 χρονια
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Το ποστ του Λεωνίδα έβγαλε "ψωμί" ...

lkilint wrote:
H υπονόμευση εκ των έσω είναι δεδομένη από κάποιους από τους εργαζόμενους του ΟΣΕ.

Χαίρομαι που το γράφεις φίλε μου. Στο άλλο φόρουμ νομίζω πως θα μας την έπεφταν οι ΟΣΕτζήδες αν το κάναμε ...
Επισης χαίρομαι που ο απλός χρήστης (66.Panahaiki) των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει αυτή την ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ καταγγελία.
Μήπως θα έπρεπε να επιληφθεί κάποτε η Δικαιοσύνη (παράβαση καθήκοντος) γι' αυτούς τους ρεμπεσκέδες που δεν σέβονται το ψωμί που τρώνε ?
Βαρείς χαρακτηρισμοί, αλλά γίνομαι έξαλλος όταν κάποιοι χαραμίζουν τον ιδρώτα κάποιων (και κάτι ξέρω απ' την προσπάθεια που κάνατε στην Καλαμάτα).
Εμείς τα ξέραμε αλλά είναι σημαντικό να το γράφουν τρίτοι γιατί προσωπικά με έχουν κατηγορήσει για εμπάθεια κατά του ΟΣΕ.

lkilint wrote:

Φυσικά τα σαίνια της Τραινοσε και κυρίως οι ψηλά...δεν έχουν σκεφτεί ότι
pda με gps και θερμικό εκτυπωτή (η ακόμη και αυτόματα εκδοτήρια με ακυρώτικά) θα τους γλύτωνε....από τα σχετικά...
Τη σημαίνει χειρόγραφος τρόπος...εκαθάριση και στατιστική επεξεργασία των εισπράξεων από εισητήρια συνοδών...μετά από 1 ή 2 χρόνια...

Καλά, εγώ έχω αναλώσει τους χαρακτηρισμούς μου για τα άτομα.
Είναι ανίκανοι, άσχετοι ή απλώς τα γράφουν όλα στα φρύδια τους ?
Δεν γνώριζα ότι παίρνει 1-2 χρόνια γι' αυτήν την δουλειά (να εμφανιστούν οι εισπράξεις στα κεντρικά).
Νόμιζα ότι μιλάμε για χρονικό διάστημα της τάξης του μήνα ...
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να εκσυγχρονιστούν ή απλά δεν μπορούν ?
Λογικά δεν φταίνε αυτοί που έχουν μέσο όρο ηλικίας 55 ετών !

lkilint wrote:

Και βγαίνει ο @@@@@@ας ο διευθήνων της Τραινοσε και λέει τα δικά του...ότι δεν έχει κόσμο...
2. Πατατιά..ο ευγενής κλάδος των Σταθμαρχών της Εδισυ αλλά και οι Προιστάμενοι της Τραινοσε (κοινώς στη γλώσα των σιδηροδρομόφιλων μπαούλα) ευτυχώς όχι αυτοί που δουλεύουν στην Μεσσηνία..τους οποίους μετά απο κράξιμο τους έχουμε φέρει στα ίσια,...επειδή δεν παίρνουν κάποιο κωλοεπίδομα...(άλλη @@@@@@@@ και αυτή με την επιδοματική πολιτική στο Δημόσιο..) σε κάθε ευκαιρία βρίσκουν τον τρόπο να κάνουν ζημιά...
Βλέπε από τους σταθμάρχες λευκή απεργία πέρυσι στη διάρκεια του πανηγυριού της Μεσσήνης κτλ...
Οι προιστάμενοι δεν δέχονται π.χ. να κάνουν έλεγχο ή έκδοση εισητηρίων....ευτυχώς αυτό δεν συμβαίνει στη Μεσσηνία
Οι ανωτέρω κύριοι και οι δύο κλάδοι.. ειδικά για την Μεσσηνία διαμαρτύρονται τα δύο τελευταλία χρόνια ότι δουλεύουν...κοινώς επειδή έχει πολλά δρομολόγια και πρέπει να είναι στην τσίτα στη βάρδια τους..ενώ πρώτα τα ξύνανε μέτα συγχωρήσεως...και βρέξει χιονίσει θα πληρωθούν...
Οι πιο πάνω από αυτούς γενικώς στην Καριόλου απλά περιμένουν να φύγουν με σύνταξη......και οι πάνω πάνω..ειδικά στην Τραινοσε είναι πάρτον ένα και βάρα τον άλλον...
Ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο....καλωπισμός ισολογισμών...

Τραινοσέ το μεγαλείο σου.
Δεν θα έπρεπε να μάθει ο ελληνικός λαός ότι π.χ τα μαστόρια (μηχανοδηγοί) πληρώνονται τα ρεπό που δουλεύουν 250 ευρώ ?
Λογικό είναι να μην πολυκαίγονται να γίνουν νέες προσλήψεις γιατί έτσι δεν θα έχουν τους μισθούς των 4,000 ευρώ που απολαμβάνουν τώρα ...
Γιατί δεν αναφέρεις και το άλλο, που μείωσαν τα δρομολόγια το καλοκαίρι για να πάρουν άδειες ?
Ειληκρινά δεν ξέρω πόσο μπορούμε να περιμένουμε να μας φτιάξουν Σιδηρόδρομο αυτά τα άτομα.

Εγώ περιμένω την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μας "αδειάσει την γωνιά" στην Μεσσηνία, και να δημιουργηθεί ένα σχήμα με ιδιώτες-Τοπική Αυτοδιοίκηση-ΕΔΙΣΥ, που θα εκμεταλλευτεί τον Προαστιακό Καλαμάτας.
Έχουμε την ωριμότητα για κάτι τέτοιο ?
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Oct 09, 2008 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Για να διελευκάνω και να ενημερώσω και τους μη σιδηρομόφιλους εδώ μέσα γνωρίζω και τους 20 μηχανοδηγούς της Καλαμάτας....και οι 20 διαμαρτύρονται ότι δεν αντέχουν άλλο......θέλουν κόσμο να προσληφθεί..
Αυτοί παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα στα πασάγια...κατ' ελάχιστον..
Μέσος όρος ηλικίας 45-50...
Τα ίδια ισχύουν και στο υπόλοιπο δίκτυο..
Δεν τους ενδιαφέρει πια τα χρήματα αλλά να δουν τους δικούς τους...το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους εργαζόμενους πρώτης γραμμής...κοινώς προσωπικό κίνησης...
Δεύτερο αυτά που έγραψα εδώ τα γράφω και τα λέω και αλλού και πιό σκληρά και σε επίσημες επιστολές που πάνε στον Υπουργό Μεταφορών και στη Διοίκηση του ΟΣΕ και της Τραινοσε....αλλά και στις εφημερίδες με ονοματεπώνυμο.....ο Νοών Νοείτο...
Τρίτον αυτό που εκαθαρίζεται σε 1-2 μήνες είναι οι εισπράξεις του συνοδού ο οποίος μπορεί να μπεί και σε 5 διαφορετικούς προορισμούς στη βάρδια του......υπάρχει ξεχωριστή διαδικασία...η διαδικασία μεταφοράς των εισητηριών από τα μπλοκ για στατιστικούς λόγους γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς και δεν ξέρω αν γίνεται πια....
Υπάρχει απλούστατος τρόπος ελέγχου των πληροτήτων αλλά για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε δεν τηρείται....
Δεν είμαι ΟΣΕτζής ούτε πρόκειται να γίνω στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία...είμαι νοήμον πολίτης που προσπαθώ για το καλό της ιδιαίτερης πατρίδας μου από όποιο μετερίζι βρεθώ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 10:22 am    Post subject: Reply with quote

Να ρωτήσω τον lkilint (που προφανώς θα γνωρίζει).

Πόσες λωρίδες ανά κατεύθυνση θα έχουν οι σχεδιαζόμενοι αυτοκινητόδρομοι στην Πελλοπόνησο ?
Δεν θα είναι τουλάχιστον 2x2 ?
Δεν θα είχε βάση (σε μια σοβαρή χώρα) να κατασκευαστεί στην μέση η νέα γραμμή για Καλαμάτα (μέσω Τρίπολης και Πύργου) ?
Θα πρότεινα μετρική γραμμή με προδιαγραφές (περιτύπωμα-ταχύτητες) κανονικής ώστε να είναι εύκολη η μετάβαση σε περίπτωση μελλοντικής απόφασης για κανονικοποίηση ...

Γιατί πρέπει να γίνονται 2 (οδική τώρα και μελλοντικά σιδηροδρομική) χαράξεις για έργα σε προβληματικές εκ των πραγμάτων περιοχές, που θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τις απαλλοτροιώσεις όπως ανάφερετε στο αντίστοιχο τόπικ για τα οδικά έργα ?
Ταχύτητα χάραξης θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τα 120, με μπετόν στρωτήρες και ΣΣΣ.
Και μετά ξυπνήσαμε (θα μου πείτε) ...
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως είναι γνωστό είναι πολύ δύσκολη η χάραξη αυτοκινητοδρόμου με τη μεσαία λωρίδα να είναι σιδηροδρομικός διάδρομος...λόγω του προβλήματος των κλίσεων...ο σιδηρόδρομος αντέχει με κλίσεις έως και 20-22 τις χιλιοίς...
Στους αυτοκινητοδρόμους αυτή είναι η ελάχιστη κλίση..
Αυτό που κυνηγάει η τοπική αυτοδιοίκηση εντός νομού Μεσσηνίας...είναι το εξής...έαν και ποτέ γίνει ο δυτικός άξονας...να είναι ¨:
ή μεικτού εύρους με τους υπάρχοντες σταθμούς στα όρια των οικισμών όπως είναι σήμερα χωρίς πολλά πολλά...
Ετσι και αλλιώς η χάραξη στο πεδινό κομμάτι της Μεσσηνίας είναι 120 αρα+...και σε κανονική γραμμή μπορεί να πάει 160+ και υπάρχουν απαλλοτριώσεις..
Το δεύτερο πιθανό σενάριο που συζητάμε...είναι κανονική γραμμή διπλά από τη μετρική....με συναρμογές εκεί που πρέπει...
Και τα δύο σενάρια προβλέπουν πολύ λίγα προβλήματα...κυρίως στη Βαλύρα και μεταξύ Κοπανάκι Καλό-Νερό...
Οι χαράξεις των αυτοκινητοδρόμων είναι παντού 2+2+Λεα...αλλά ελάχιστα θα δουλέψουν για τοπική κυκλοφορία....Λόγω κόστους διοδίων..
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Σόρυ, δεν το διευκρίνισα.
Ομιλούσα για επιλεγμένα κομμάτια που συμφέρει να έχεις κοινό διάδρομο.
Π.χ φανταστείτε τι όφελος θα είχε ο Σιδηροδρομος αν είχαμε μαζί με την κατασκευή της σήραγγας του Αρτεμισίου, την υπόγεια διέλευση και του τραίνου.
Στο διά ταύτα.
Χαίρομαι που ακούω αυτές τις θέσεις, γιατί προφανώς η κανονική γραμμή (όταν γίνει) δεν θα είναι η πανάκεια (δείτε τι γίνεται τώρα στον Προαστιακό) και σε κάθε περίπτωση το μετρικό δίκτυο πρέπει να διατηρηθεί (για καθαρά πρακτικούς-προαστιακούς λόγους).
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Διευκρινίζω...λοιπόν στο Νομό Μεσσηνίας δεν θέλουμε ΣΓΥΤ....ούτε διπλό διάδρομο ούτε τίποτα...Η χάραξη του αυτοκινητοδρόμου είναι στη μέση του πουθενά και δυσκολεύει τα πράγματα...ούτε εξυπηρετεί τα χωριά μας...και τις κωμοπόλεις...
Λογικές Προαστιακού με τους σταθμούς στη μέση του πουθενά δεν τους θέλουμε...
Νεο λιμάνι για την Καλαμάτα δεν το βλέπω...να γίνεται ούτε σε 200 χρόνια..άρα...μένουμε στον υπάρχοντα διάδρομο της σιδηροδρομικής γραμμής και τον παραλάσουμε εκεί που έχει πρόβλήματα...κοινώς Βαλύρα-Σκάλα και Κοπανάκι-Καλό Νερό...
Ενημερωτικά προσομοίωσεις έχουν δείξει ότι στην τοπική κίνηση δεν προσφέρει τίποτα ο νέος αυτοκινητόδρομος..π.χ. Ζευγολατιό-Καλαμάτα...γιατί το μπες βγες διόδια κτλ..είναι πολύ περισσότερο από το χρόνο να πας από την επαρχιακή οδό...
Το μετρικό τρενάκι μετά την ανακαίνιση επιδομής που γίνεται τώρα και εφόσον τα σαίνια της Τραινοσε η αμην και πότε ιδιώτη οperator...θα κάνει π.χ. Καλαμάτα-Ζευγολατιό 24 λεπτά και από τον αυτοκινητόδρομο με το ΙΧ θα θές κάπου 20-25....
Σήμερα ενδεικτικά Καλαμάτα-Ζευγολατιό...από τον Συνδυασμό 7ης επαρχιακής οδού-Ε.Ο. Ε952 θες 28 λεπτά με το τρένο και 30+ με το αυτοκίνητο...
Έτσι για να έχουμε μέτρο σύγκρισης...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

Να συμπληρώσω τον φίλο lkilint.

Ο μοναδικός τρόπος να έχεις ανταγωνιστικό χρόνο στο Αθήνα-Καλαμάτα είναι μέσω Τρίπολης.
Σ' αυτήν την περίπτωση χρειάζεσαι ΣΓΥΤ στο τμήμα Κόρινθος-Καλαμάτα η οποία με συντηρητικούς υπολογισμούς θα κόστιζε γύρω στα 2 δις ευρώ (εκτίμηση Γιαννακού).
Η συγκεκριμένη χάραξη δεν δικαιολογείται από ΚΑΜΜΙΑ οικονομοτεχνική μελέτη (εδώ δεν δικαιολογούνταν ακόμα και στο Κόρινθος-Πάτρα ...), οπότε θα έπρεπε να δοθεί η έμφαση στα παρακάτω:

- συρμούς μεταβλητού εύρους (από Ιαπωνία μεριά), που θα έλυναν οριστικά το πρόβλημα της μετεπιβίβασης (που γίνεται τώρα στην Κόρινθο).
Υπάρχουν κάποια τεχνικά ζητήματα (καθότι π.χ οι Ιάπωνες έχουν στα μετρικά τους το περιτύπωμα που έχουμε εμείς στα κανονικού εύρους), αλλά ίσως θα άξιζε να εξεταστεί ως λύση.

- ανάπτυξη των τοπικών δικτύων, όπως αυτό της Καλαμάτας, αλλά επιτέλους με κάποιες απαραίτητες επενδύσεις (Σηματοδότηση).
Είμαι πεπεισμένος ότι ο Προαστιακός της Καλαμάτας αν λειτουργήσει όπως πρέπει να λειτουργεί μια περιφερειακή γραμμή με σκοπό τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους (με υιοθέτηση Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης-One Man Operation-λειτουργία μόνο των απολύτως απαραίτητων Σταθμών) θα έριχνε κατακόρυφα το κόστος σε βαθμό που να μπορεί να καλύπτεται σε επίπεδο Περιφέρειας ...

-edit-
Μιάς και μιλάμε για Προαστιακό Καλαμάτας απολαύστε μιά τριπλή διασταύρωση στο Καλό Νερό:
http://www.youtube.com/watch?v=sqp_mW_D1NM

Απλά εξαιρετικό.
Φανταστείτε "λαμπιόνια" (Σ/Δ), και (γιατί όχι) καλώδια (Η/Κ) ...
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Oct 24, 2008 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Άρθρο στην εφημερίδα 'Αγγελιοφόρος' για την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Λάρισας. Ο αρθρογράφος αναλύει τον προαστιακό σε σχέση με άλλα ανάλογα δίκτυα σταθερής τροχίας στην Ευρώπη και υποστηρίζει ότι για να θεωρηθεί προαστιακός, πρέπει να έχει πιο πυκνά δρομολόγια και να περνάει μέσα από οικισμούς όπως στην παλιά χάραξη, δηλαδή το Λιτόχωρο, Πλαταμώνα, Σκοτίνα, Αγαθούπολη, Μακρύγιαλο και άλλους οικισμούς στην Πιερία και στην Λάρισα.

Εφημ. Αγγελιοφόρος 24.10.08: Δεύτερη παράθεση: http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/24/2008&page=0
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Next
Page 5 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr