View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 2:16 pm Post subject: |
|
|
Λογικά είναι η ΕΟ Ιωαννίνων - Άρτας - Αντιρίου.
Η έξοδος είναι ο αριθμός 5 της εγνατίας οδού. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 3:59 pm Post subject: Re: No. 7 |
|
|
Φίλε Δραμινέ, πρόκειται για κλασσικό λάθος (για να μη πω τίποτα άλλο ) στην αρίθμηση.
Το πλαίσιο που έχουν βάλει το 7 παραπέμπει σε Εθνική Οδό (όχι σε αυτοκινητόδρομο), έλα όμως που η εθνική οδός 7 είναι στη Πελοπόννησο...
Επίσης και η αγγλική μετάφραση είναι δίπλα και όχι από κάτω από την ελληνική ονομασία. Ήμαρτον!
Και μια τελευταία λεπτομέρεια, ούτε και η γραμματοσειρά είναι η σωστή. Δεν συνάδει με το πρώτυπο Din 1451...  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 7:36 pm Post subject: |
|
|
Corfu περάσατε μέσα απ'τη σήραγγα Παναγιάς έτσι? Έχει γίνει η τελική επένδυση μέσα?? Γιατί απ'έξω στα στόμια εδώ και καιρό φαίνεται όπως ήταν πάντα, δηλ ένα γιαπί. Στη σήραγγα Συρτού τι ισχύει? έχει αρχίσει η σκυροδέτηση? Όταν λες στη Γ9-11 και Γ10 μεταλλικό φορέα, όπως στη Γ4?? Αυτό γενικά είναι γρηγορότερο απ'τις δοκούς? Αν ήταν να τελειώσει η εγνατία το 2008 τότε θα έδιναν και κανα χρονοδιάγραμμα παραπάνω. Την άλλη την Τ8 πριν τη γέφυρα Αράχθου την είδες καθόλου, πώς πάει? Και το 7ο βάθρο στην Αράχθου?? Αυτά μόνο!!  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 8:29 pm Post subject: |
|
|
Οι σηραγγες πρεπει να είναι παντα γυμνες ,μονο με την τσιμεντενια επενδυση?
Στην περιμετρικη πατρων αρχιζει και φαινεται εντονη λιγδα καυσαεριων στς λευκα τοιχωματα...Δεν θα μπορουσαν να βαφτουν,με ωραια χρωματα ,ή να γινει ζωγραφικη ,graffiti?Σας κούφανα ,έτσι ?
Φανταστειτε σηραγγα βαμμενη σαν ουρανος τη νυχτα ή διαστημα(και με νανοχρωματα πχ που υπαρχουν ήδη και δεν πιανουν βρωμα για πιο εύκολο καθαρισμα)!Εμπειρια ,έτσι?Πως βαφουνε τα κτηρια και τα σχολεια? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 26, 2008 9:33 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Corfu περάσατε μέσα απ'τη σήραγγα Παναγιάς έτσι? Έχει γίνει η τελική επένδυση μέσα?? Γιατί απ'έξω στα στόμια εδώ και καιρό φαίνεται όπως ήταν πάντα, δηλ ένα γιαπί. Στη σήραγγα Συρτού τι ισχύει? έχει αρχίσει η σκυροδέτηση? Όταν λες στη Γ9-11 και Γ10 μεταλλικό φορέα, όπως στη Γ4?? Αυτό γενικά είναι γρηγορότερο απ'τις δοκούς? Αν ήταν να τελειώσει η εγνατία το 2008 τότε θα έδιναν και κανα χρονοδιάγραμμα παραπάνω. Την άλλη την Τ8 πριν τη γέφυρα Αράχθου την είδες καθόλου, πώς πάει? Και το 7ο βάθρο στην Αράχθου?? Αυτά μόνο!!  |
Στη σήραγγα Παναγιάς έχει ξεκινήσει η σκυροδέτηση αλλά αν θυμάμαι καλά έχει φτάσει μέχρι τη μέση.
Στη σήραγγα Συρτού χειρότερα. Προς το τέλος κάνουν ακόμη την εσκαφή της Β' φάσης.
Στη Γ10 θα γίνει ακριβώς όπως και στην Γ4.
Το ίδιο και στην γέφυρα Τ8 πριν τον Άραχθο.
Απ' ότι μου είπαν άλαξαν τα σχέδια για να πάρουν περισότερα λεφτά οι ετειρείες. Αλλά πολύ σωστα όπως είπες θα τελειώσουν πιο γρήγορα.
Το 7ο βάθρο στον Άραχθο δηστυχώς είναι ακόμη στον πάτο. Και όπως μου είπε και ο φίλος μηχανικός είναι πολύ στρατηγικό. Διότι αν τελειώσει αυτό σχεδόν τελείωσε και η γέφυρα, γιατί όλα θα περνούν από εκεί. Εννοώ τα φορτηγά οι μπετονιέρες για τις σκυροδετήσεις και για τον άλλο κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό. |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 12:02 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι έχουμε μια αρκετά θετική εξέλιξη..
http://www.aegek.gr/
Δείτε στις ανακοινώσεις, ότι υπήρξε συμφωνία με κάποιον Μαρούλη για αγορά μετοχών της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική απο τη εταιρεία του, ΠΡΟΜΑΧΟΣ Α.Ε (τη έχετε ακουστά?) Άντε να επιταχυνθούν και τα οδικά, και τα έργα μετρό της εταιρείας!! |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Jun 27, 2008 4:24 am Post subject: |
|
|
Μπράβο corfu για το ρεπορτάζ του στα εγκαίνια του τμήματος της σήραγγας Δρίσκου, που επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις σου.
Quote: | Corfu Έγραψε(ς)
Πάντως ο κ. Μαρούλης της Ιόνιος είναι στο παραπέντε να πάρει την ΑΕΓΕΚ και ρωτούσε τους μηχανικούς της ΕΟΑΕ για το πόσο χρόνο χρειάζεται για να τελείωσει. |
http://www.protothema.gr/content.php?id=10990
Ελπίζω αυτή η συμφωνία να αποτελέσει εμφαλτήριο για την επίσπευση των έργων υποδομής που έχει αναλάβει η ΑΕΓΕΚ και εμφάνιζαν πολλές καθυστερήσεις. Είδομεν...
Ιδού κάποια έργα από την Ιόνιο Α.Ε. του κ. Μυλωνά. Από τα σημαντικότερα οδικά έργα που έχει αναλάβει η κατασκευαστική είναι η παράκαμψη Γρεβενών και ένα τμήμα Γρεβενών-Κοζάνης Εγνατίας Οδού, τμήματα καθέτων Εγν. Οδ. Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής και Αρδάνιου-Ορμένιου, τμήμα αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας.
http://www.ionios-sa.gr/gr/frames.htm |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 10:44 am Post subject: |
|
|
Προχθες πηγα Κιατο και είδα να κυκλοφορει(για πρωτη φορα), ενα αυτοκινητο ελεγχου κυκλοφοριας με τη φωτεινη πινακιδα(που ήταν σβηστη) ,και την επιγραφη στο πλαι Ολυμπια Οδος! Άντε ,ποτε θα έρθουν και οι μπουλντοζες?Μεσα Ιουνιου είχαν πει !Μηπως αλλαζουν τα σχεδια λιγο για κανουν με 3+1 τον δρομο(να διαπλατυνουν τωρα και όχι στο μελλον άν χρειαστει-ο χορος επιπλεον λωριδας βεβαια είχε ήδη υπολογιστει-...)?Επισημως διαβασα ότι το μελετουν σοβαρα επειδη βλεπουν αυξημενη κινηση-μην τη πατησουν σαν τη αττικη οδο... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 7:59 pm Post subject: |
|
|
Και εγω πριν περιπου μια εβδομάδα είδα ένα κίτρινο αυτοκίνητο (νομίζω fiesta, corsa ή κάτι τέτοιο) στην αττική οδό με ζωγραφισμένο το σήμα Ολύμπια Οδος ΑΕ.
Αν κάποιος δει και μπουλντόζα με το ίδιο λογότυπο, τότε ναι τα έργα θα χουν ξεκινήσει.  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 12:38 pm Post subject: |
|
|
Το διάβασα στην αρχή και τρόμαξα.
Εικονικό τροχαίο ατύχημα στο πλαίσιο άσκησης στην Σήραγγα του Δρίσκου.
http://news.ert.gr/local/news.asp?id=403104
Δε μας είπαν όμως πως αναπαράστησαν και την υπό κατασκευή σήραγγα εκκαπνισμου. Θα μαζεύτηκαν όλοι μαζί και θα φυσούσαν προς τα πάνω για να φύγει ο καπνός.  |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 2:23 pm Post subject: |
|
|
το ΣτΕ μπλοκάρει προσωρινά για μια ακόμη φορά το νότιο κλάδο της Ιονίας Οδού (τμήμα της Βορειοδυτικης Οδού Πελοποννήσου)
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=29458880
Σε άλλο αναλυτικότερο άρθρο αναφέρεται ότι ζητείται από το Ναυτικό όμιλο Ζαχάρως η αναστολή της σύμβασης παραχώρησης της ΒΔ Οδού Πελοποννήσου (και όχι Ιονίας οδού όπως λανθασμένα αναφέρεται στον τίτλο του άρθρου) http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=915496&lngDtrID
Πιστεύετε ότι θα υπάρξουν και νέες καθυστερήσεις στον πολύπαθο αυτό άξονα; Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 3:04 pm Post subject: |
|
|
Καθε μερα που η Βδ οδος πελοποννησου καθυστερει σημαινει επιπλεον νεκροι
στην ασφαλτο ....Για μενα αυτοι οι "προοδευτικοι "-οικολογοι δηθεν και οι διαφοροι με συμφεροντα που εμποδιζουν την εναρξη της κατασκευης του δρομου είναι απλα δολοφονοι.... Ειδικα αυτος ο δρομος έχει ποτιστει με αίμα ,που για χαρη του προτιμω να πατηθει λιγο χορταρι και να φαγωθουν μερικα δενδρα(αφου θα γινει υπογειοποιηση ,τι άλλο θελουν?)..Καλα τα φυτα και το περιβαλλον αλλα πανω απο όλα είναι ο άνθρωπος..τα δεντρα θα ξαναφυτρωσουν καποτε ,οι οι άνθρωποι όμως που σκοτωθηκαν στην ασφαλτο δεν θα ξαναγεννηθουν...Στον κoρινθου πατρων παω πολυ συχνα και απορω ,....Ο κορινθου Τριπολης έχει ξεκινησει και άλλοι άξονες , με λιγοτερη κινηση και νεκρους..Γιατι αυτος ο άξονας έχει τοση αδρανεια στο να ξεκινησει?(γιατι θα γινει , ...)...
Έχουν ξεκινησει τα έργα στον Καιαφα? |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 3:27 pm Post subject: |
|
|
Φίλε μου και εγω με αυτά τα κριτήρια "ψευτοπροοδευτικός και ψευτοοικολόγος" είμαι. Προτιμώ να μην κοπεί κανένα δέντρο και να κάνεις μια ώρα παραπάνω να φτάσεις εκεί που πας, από το να μη μείνει τίποτα από όσο περιβάλλον έχει απομείνει. Το εναλλακτικό δεν είναι ο θάνατος, όσο και αν αυτό προσπαθούν να πασάρουν αυτοί που έχουν συμφέροντα στην κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων. Και αυτοί δεν είναι μονο αυτοί που τος χρισιμοποιούν, αλλά κυρίως αυτοί που τους κατασκευάζουν. Εκτός και αν πιστεύει κανεις οτι η φασαρία γίνεται για μερικά δεντράκια. Θυμάστε την πορεία που ακολούθησε πέρισι η μεγάλη φωτιά στην πελοπόνησο. Έτυχε απλά να συμπίπτει με τον υπο κατασκευή άξονα!
Και αν πεθαίνουν άνθρωποι, αυτοί πεθαίνουν λόγω κακής συντήρησης των υπαρχόντων δρόμων, μη τήρησης των κανόνων και γενικευμένης ατιμωρησίας. Καλώς ή κακώς υπάρχουν νόμοι και κανόνες και με αυτούς υποτίθεται οτι λειτουργούμε.
Αλλά τί μαλακίες κάθομαι και λέω! Σε μια χώρα που ο υπουργός περιβάλλοντος έχει αυθαίρετο, πού να ψάξω λογική; |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 3:53 pm Post subject: |
|
|
Η διαφωνια είναι στο που θα περασει ο δρομος σον Καιαφα?Ας γινουν ειλικρηνεις συζητησεις να βρεθει η καλυτερη λυση(ας γινει μεγαλυτερη και βαθυτερη υπογειοποιηση ,πχ),αλλα πρεπει οι νεοι αυτοκινητοδρομοι να γινουν ,γιατι έτσι θα ελαχιστοποιηθει ο παραγων δρομος για τα ατυχηματα,κοινως θα μειωθουν παρα πολυ οι νεκροι(η πατρων κορινθου θελεις να γινει?ή σου αρεσουν οι νεκροι ?)Οι μοντερνοι αυτοκινητοδρομοι έχουν το μικροτερο ποσοστο νεκρων απο καθε άλλο δρομο...Οποτε πρεπει η χωρα να εχει πληρες δικτυο ......Σε σωστη συνυπαρξη με το περιβαλλον βεβαια.....Αυτοκινητοδρομος προς καλαματα σημαινει αναπτυξη επικοινωνια και τουρισμος για τους ντοπιους και πολυ λιγοτερα ατυχηματα...........
Μην κυνηγατε τους δρομους ,για τις φωτιες ,όλοι ξερουμε ότι οι μεζονετες ,τα συγκροτηματα κατ σπιτακια -αυθαιρετα-και απλων ανθρωπων-χτιζονται στα καμμενα...Οι δρομοι είναι συγκεκριμενοι,χτιζονται και τελειωσε(και κανουν δεκαετιες να χτιστουν καινουριοι) ,δεν είναι καρκινωμα σαν τα πολλαπλασιαζομενα σπιτακια του καθενος........... |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 3:59 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που λέει ο lucretius είναι το αυτονήτο. Φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Αν όλοι πηγαίναμε σοφά και όχι σαν επίδοξοι σουμάχερ πόσα ατυχήματα θα είχαμε???? Σε πληροφορώ πολύ λιγότερα. Αμα πας με 200 ούτε το διπλό τσιμεντένιο στηθαίο δεσε σώζει. Αμαν πια με τις υπερβολές. Ας γίνει ο δρόμος στη κόρινθο αλλά ας μη χάσουμε όυτε δεντρο. Οι μόνοι που λυπάμαι είναι όσοι πεθαίνουν χωρίς να φταίνε επειδή τους ήρθε κάποις από απέναντι. Ας πυκνώσουν τα μπλόκα. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 4:04 pm Post subject: |
|
|
Οι επαναλαμβανομενες κλειστες στροφες χωρις ορατοτητα και ο στενος δρομος με 1 λωριδα χωρις στηθαιο συν το μεγαλο φορτο φορτηγων,άρα προσπερασεις κλπ δεν είναι κυριος παραγοντας ατυχηματων?μετωπικη συγκρουση =θανατος.....Αμαν με τις οικολογικες υπερβολες....Εσεις απο ότι καταλαβα δεν θεωρειται ότι είναι χρησιμος ο Νεος πατρων κορινθου ,(δεν καταργειται και αυτος?Αφου κοπηκαν δεντρα για να γινει.. )
Αν μπροστα σου πηγαινει ένα φορτηγο σαν κοτα ,και εσυ πρεπει να προσπερασεις και να κινδυνευσεις ,με μια μονο λωριδα....Φταιει η παιδεια σου?
Υπαρχουν οι παραγοντες:ανθρωπος,αυτοκινητο και δρομος,σε διαφορετικα ποσοστα.δεν πρεπει να χαμηλωνουμε τον καθενα σιγα σιγα?Ο παραγοντας δρομος χαμηλωνει-εως και μηδενιζεται πρακτικα σε καποιες περιοχες και περιπτωσεις,πχ Πατρων Κορινθου-με τους νεους αυτοκινητοδρομους-Οι άλλοι παραγοντες με την παιδεια ,αστυνομευση ,κλπ μπορουν να βελτιωθουν... |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 4:38 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν ευθειες φίλε μου. Τα ατυχήματα γίνονται πάνω σε στροφές. Τότε φταίει το ηλίθιο μυαλό σου.
Δε λέω ότι δε θέλω να γίνει δρόμος με όλες τις ασφαλείς προδιαγραφές. Παραδέχομαι ότι ο υφιστάμενος δρόμος είναι ελεεινός. Όμως μη βάζουμε την ασφάλεια σαν δικαιολογία. Η ταχύτητα ίσως. Αλλά η ασφάλεια μπορεί να διατηρηθεί και με αυτές τις συνθήκες μέχρι ναγίνει ο καινούριος. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 5:12 pm Post subject: |
|
|
Ο δρομος έιναι προδιαγραφων του 70 και δεν αντεχει ασφαλως τη σημερινη κινηση...Όλα τα άλλα είναι δικαιολογιες.... |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 5:29 pm Post subject: |
|
|
Εχεις ενα μονοπάτι με αγκάθια και αγριολουλούδια και εναν καθαρισμένο.
Η ψευτο-οικολογία λέει οτι καλός ειναι και ο δρόμος με τα αγκάθια αρκει να πατάς με προσοχή, να πηγαίνεις αργά, και να απολαμβάνεις τα λουλούδια.
Η αλήθεια ειναι ομως οτι καλύτερος ειναι ο δρόμος καθαρός χωρίς αγκάθια και τα λουλούδια δεξιά και αριστερά και να φτασεις μια ώρα νωρίτερα να κανεις κα καμμια αλλη δουλειά. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 5:49 pm Post subject: |
|
|
Φίλε μου προέχει το να πας με ασφάλεια στον προορισμό σου. Και αυτό συμβαίνει είτε μάσα από τα αγκάθια είτε από το πλακωστρωμένο. Απλά επιδεικνύεις περισσότερη προσοχή. Δηλαδή στην Εγνατία ή στους αυτοκινητοδρόμους δεν έχουμε ατυχήματα; Έχουμε και μάλιστα κατά κανόνα θανατηφόρα επειδή αναπτύσσονται διπλάσιες ταχύτητες. Δεν φτάνω στο άλλο άκρο (της οικοχονδρίας) που λέει οτι δεν πρέπει να πειραχτεί ούτε η αγριαγκαθιά της Πίνδου αλλά δεν μου αρέσουν τα ψευτοδιλήμματα "δρόμος ή νεκροί". Για τους παλιότερους ακούγεται σαν το "Καραμανλής ή τανκς". Και φια την συγκεκριμένη περίπτωση, αν φταίει κάποιος είναι η κοινοπραξία που προχωρά στην κατασκευή ενός έργου χωρίς μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και μάλιστα σε περιοχή όπου και λόγω των περσινών πυρκαγιών και Natura 2000 πρέπει να υπάρχει διπλάσια προσοχή. Είναι ακριβώς το ίδιο με την μελέτη της υποθαλάσσιας στην Θεσσαλονίκη όπου βγαίνει ο Σουφλιάς αυτάρεσκα και δηλώνει "ας γίνει με το καλό και μετά βλέπουμε το θέμα της κυκλοφορίας" |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 6:34 pm Post subject: |
|
|
Συγνώμη αλλα έχεις ακουσει οτι η αττική οδός ειναι απο τους πιο ασφαλείς δρόμους της ευρώπης και ο πιο ασφαλής στην Ελλάδα;
Επίσης έχεις δει πως τρέχουν διαφοροι τρελλοί στην αττική οδό;
Ο ασφαλής δρόμος πρέπει να ειναι υπολογισμένος και φτιαγμενος για να προστατεύει και τους "τρελλούς"... |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 7:15 pm Post subject: |
|
|
1. Όχι. Το είχα διαβάσει για το αεροδρόμιο.
2. Ναι. Και στην Εγνατία που κυκλοφορώ σχεδόν καθημερινά. Η τροχαία τί κάνει; Χτες ένας ηλίθιος είχε σταματήσει στην λωρίδα επιβράδυνσης της εξόδου προς Ασπροβάλτα, κρυμμένος από στροφή και με το τριγωνάκι στα 10 μέτρα. Το πώς τον γλίτωσα τον μαλάκα ήταν θαύμα
3. Ο τρελος δεν προστατεύεται, ο δρόμος αφ' εαυτού του δεν έχει μαγικές ιδιότητες. Όπως είπε και ο Pavel αν τρέχεις με 200 (και με 150 σου λέω εγώ) και χάσεις τον έλεγχο, δεν σε ζώσει ούτε το τσιμεντένιο στηθαίο. |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 7:52 pm Post subject: |
|
|
Βέβαια και έχει διαφορά.Ο τρελλός που τρέχει με 200 δεν θα "φάει λάχανο" τους απέναντι που πηγαίνουν όμορφα και ωραία στη δουλίτσα τους.
Για να γίνουν δρόμοι όλο και κανα δέντρο πρέπει να κοπεί,ας είμαστε ρεαλιστές.
Το θέμα είναι να είναι οσο το δυνατόν πιο μικρή η ζημιά στον τομέα του περιβάλλοντος.
Σ αυτο το θέμα δεν υπάρχει ασπρο και μαυρο.
Ειναι καλύτερο για το περιβάλλον για την ίδια διαδρομή να "καίω" διπλάσια ποσότητα βενζίνης επειδή πάω το πολύ με τρίτη; |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 8:11 pm Post subject: |
|
|
Πάντως για να επανέλθουμε στην αρχή της κουβέντας, δεν πιστεύω ότι θα επηρεαστούν τα έργα στο κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα. Ούτως η άλλως έχει διαφορετικό χρονοδιάγραμμα παράδοσης από τον υπόλοιπο δρόμο |
|
Back to top |
|
 |
|