stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri May 30, 2008 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Οκ, συγγνώμη, το αλλάζω...

Μετά την μεγάλη επιτυχία του τραμ στην Αθήνα, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει και στην Θεσσαλονίκη.
Οι λεωφόροι της Θεσαλονίκης με τις 5 λωρίδες ανά διέυθυνση μπορούν πλέον να παραχωρήσουν την 1 στο τραμ.....
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 30, 2008 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Εγώ θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να πεζοδρομηθεί η παραλιακή για να κάνουμε τον περίπατό μας χωρίς να κινδυνεύουμε απ' τον 6μετρο (SUV) κουβά του κάθε νεόπλουτου Θεσσαλονικέα σε συνδυασμό με την εμφύτευση πρασίνου (φοινίκων?).
Επί του πεζόδρομου θα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ Τραμ που λόγω της προβλεπόμενης κίνησης τους δεν αποτελούν κίνδυνο για τους πεζούς.

Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ...
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri May 30, 2008 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ...

Όπως είπε και κάποιος που δυστυχώς δεν θυμάμαι.....
Ευεργέτης στην σημερινή Ελλάδα δεν είναι (μονο) αυτός που χτίζει...αλλα αυτός που γκρεμίζει!!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 30, 2008 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Απ' ότι έχω ακούσει το μπετόν έχει μια ορισμένη διάρκεια ζωής (50-70 χρόνια?).
Οι πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά παλαιές.
Μήπως θα μπορούσε στα πλαίσια ενός γενικότερου πολεοδομικού σχεδιασμού στην πόλη όσες γκρεμιστούν για ανακαίνιση να απαγορευτεί να ξανασηκωθούν πενταόροφες και να πάμε σε 25όροφες ?
Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ?


O Λευκός Πύργος..! Laughing Laughing Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Εγώ θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να πεζοδρομηθεί η παραλιακή για να κάνουμε τον περίπατό μας χωρίς να κινδυνεύουμε απ' τον 6μετρο (SUV) κουβά του κάθε νεόπλουτου Θεσσαλονικέα σε συνδυασμό με την εμφύτευση πρασίνου (φοινίκων?).
Επί του πεζόδρομου θα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ Τραμ που λόγω της προβλεπόμενης κίνησης τους δεν αποτελούν κίνδυνο για τους πεζούς.

Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ...


Οκ, δεκτό, αλλά δεν ξέρω πόσο λειτουργικό είναι ένα τραμ ΜΟΝΟ κατά μήκος της παραλίας και ποιους πραγματικά θα εξυπηρετήσει...Δηλαδή το φαντάζεσαι ας πούμε από λιμάνι μέχρι μέγαρο μουσικής?
Αν ναι, ουσιαστικά απευθύνεται σε ένα πολύ μικρό κομμάτι του κόσμου και δεν ξέρω πόσο πρακτικό θα είναι...

Εμένα η πρότασή μου για την παραλία (λιμάνι έως Λευκό Πύργο) είναι μπάζωμα για 10 μέτρα της παραλίας, 3-4 λωρίδες να γίνει ο δρόμος για να αναπνεύσει και πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με πράσινο και πολλούς φοίνικες για βόλτα...και ας μπει η θάλασσα 10 μέτρα μέσα...
Και μια και λέμε για φοίνικες , δεν υπάρχει κανείς στο δήμο να φυτέψει μερικούς μέσα στην πόλη που μας έχουν γεμίσει με τα καχεκτικά δεντράκια της πλάκας ?
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Απ' ότι έχω ακούσει το μπετόν έχει μια ορισμένη διάρκεια ζωής (50-70 χρόνια?).
Οι πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά παλαιές.
Μήπως θα μπορούσε στα πλαίσια ενός γενικότερου πολεοδομικού σχεδιασμού στην πόλη όσες γκρεμιστούν για ανακαίνιση να απαγορευτεί να ξανασηκωθούν πενταόροφες και να πάμε σε 25όροφες ?
Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ?

Και με τους σεισμούς τι γίνετε;
Θα μου πεις και αλλου που γίνονται σεισμοί υπάρχουν τέτοια κτίρια...
Είναι όμως ένα θέμα οι σεισμοί!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοείται ότι δεν θα είναι ΜΟΝΟ κατά το μήκος της παραλίας αλλά θα την εξυπηρετεί.
Αν δεν γίνει να πεζοδρομηθεί ολόκληρη η παραλία τουλάχιστον σε περίπτωση μπαζώματος μέρους της θα παράσχει επαρκές πλάτος για την λειτουργία Τραμ σε αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας.
Προφανώς οι Ισπανοί στην Βαρκελώνη κάτι ήξεραν που επέλεξαν αυτήν την πρόταση (φώτο απ' την εταιρία εκμετάλλευσης του Τραμ της Βαρκελώνης):
http://www.tramvia.org/galeria/050405-trambaix/DSCN5628.jpg
Διάδρομος σε γκαζόν:
http://www.tramvia.org/galeria/050630-trambesos/DSCN6764.jpg

Αυτό είναι κάτι που οραματιζόμαστε και για την Θεσσαλονίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri May 30, 2008 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

Απλώς να προσθέσω κι εγώ στη συζήτηση ότι δεν είναι λογική να μπαζώσουμε 10 μέτρα από την παραλία για να αυξήσουμε τις λωρίδες κυκλοφορίας..Όσο φτιάχνεις δρόμους τόσο θα γεμίζουν, μετά από 20 χρόνια θα πρέπει να μπαζώσουμε άλλα 10 μέτρα για να βάλουμε κι άλλες λωρίδες κλπ κλπ..

Ο μόνος τρόπος είναι να αναπτύξεις ένα σύνολο από ΜΜΜ που να είναι πολύ καλά οργανωμένα και με συχνά δρομολόγια, που να καλύπτουν πολλές περιοχές της πόλης θα δημιουργήσουν στον πολίτη την παιδεία να αφήσει σιγά σιγά το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιεί το ΤΡΑΜ/λεωφορείο/μετρό κλπ..

Αλλά αυτά θέλουν καιρό, υπομονή, και όχι πολιτικές made in Greece του στυλ θα σας κάνουμε μια υποθαλάσσια και μια γραμμή μετρό για να λέμε ότι κάναμε κάτι..

Όσο για τις παλιές πολυκατοικίες εκεί είναι που θέλει χρόνο και πολιτικό ρίσκο..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri May 30, 2008 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω παλι θα προτεινα το τραμ να ξεκιναει καπου απο τα κτελ και να καταληγει αν οχι στο αεροδρομιο τουλαχιστον στην περιοχη της μικρας η του ΙΚΕΑ. Επισης για μενα σαν απο ανθρωπο χωρις γνωσεις συγκοινωνιολογιας θα μου αρεσε περισσοτερο να δω μια θεσσαλονικη με υπεργειο σιδηροδρομο πανω απο τις κεντρικες αρτηριες παρα το μετρο
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat May 31, 2008 8:46 am    Post subject: Reply with quote

Αντί να σκέφτεστε το τραμ στην παραλία, σκεφτείτε τι θα γίνει και στην υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.

Αφού στο κέντρο θα υπάρχει το Μετρό και επέκταση προς περιοχές όπως Εύοσμο, Αμπελόκηπους, η περιοχή πάνω από τον περιφερειακό, Συκιές, Νέαπολη, Τούμπα, Τριανδρία δεν προβλέπεται, ίσως θα μπορούσε να γίνει μια γραμμή τραμ σε αυτές τις περιοχές, περιφερειακά της γραμμής του μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat May 31, 2008 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Γι' αυτόν τον λόγο chr.04 επιθυμούσαμε κάποιοι Light Rail για την Θεσσαλονίκη.
Γιατί θα το επεκτείναμε στα προάστια χωρίς "τρελό" κόστος.
Με το κλασσικό "βαρύ" Μετρό (που δεν είναι και τόσο βαρύ αν δεις τους συρμούς...) που επέλεχθη η επέκταση θα κοστίσει αρκετά και θα τραβήξει και χρονικά.
Τεσπά, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η ανάπτυξη ενός Δικτύου Τραμ στην Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνει συμπληρωματικά του Μετρό ώστε να αλληλοτροφοδοτούνται.
Το θέμα της χάραξης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (και δυστυχώς όχι μόνο συγκοινωνιακών-δες Πειραιά).
Αυτό που πρέπει πάντως να γίνει ξεκαθαρο είναι ότι το Μετρό όχι μόνο δεν αποτελεί πανάκεια αλλά θα είναι και άσκοπη σπατάλη χρημάτων αν δεν συνοδευτεί με άλλο ένα επίγειο μέσο Σταθερής Τροχιάς όπως και με πλήθος απαραίτητων συνοδευτικών δράσεων (αναδιάρθωση λεωφορειακών γραμμών, υπόγεια πάρκινγκ κ.α)
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

μα light rail φτιάχνεται στη Θεσσαλονίκη...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Το Light Rail ορίζεται ως επιφανειακό Μέσο Σταθερής Τροχιάς που έχει σε κάποια τμήματα υπόγεια διαδρομή.
To Μετρό της Θεσσαλονίκης μπορεί να είναι light rail από πλευράς οχημάτων αλλά θα έχει αποκλειστικά υπόγεια διαδρομή και θα χρησιμοποιεί εξεζητημένες τεχνικές λύσεις (ATO).
Δυστυχώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ΑΤΟ σε light rail ...
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 1:05 am    Post subject: Reply with quote

ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

Προς επαναχάραξη της υποθαλάσσιας κινούνται έπειτα από το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων: Μεγαλύτερο Βάθος->Χρήση Μετροπόντικα, Έξοδος πέρα από το Μακεδονία Παλλάς και Ίσως να απαιτηθεί νέα μελέτη Π.Ε. με την νέα χάραξη. Φόβοι για διεύρενση της δαπάνης του έργου, απόσυρση τραπεζών που χρηματοδοτούν τον ανάδοχο και ματαίωση έργου.

Άρθρο της εφημερίδας 'Μακεδονία'.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=18380

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ & ΕΦΗΜ. ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΥ-ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ:

Άρθρο του 'Αγγελιοφόρου':
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=6/1/2008&page=41
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 2:07 am    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

Προς επαναχάραξη της υποθαλάσσιας κινούνται έπειτα από το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων: Μεγαλύτερο Βάθος->Χρήση Μετροπόντικα, Έξοδος πέρα από το Μακεδονία Παλλάς και Ίσως να απαιτηθεί νέα μελέτη Π.Ε. με την νέα χάραξη. Φόβοι για διεύρενση της δαπάνης του έργου, απόσυρση τραπεζών που χρηματοδοτούν τον ανάδοχο και ματαίωση έργου.




επαναχάραξη??.....πολύ ωραία, δε ξέρω για τον κόσμο, εγώ πάντως από το 2005 ακούω για αυτό το έργο (ότι παίρνει bros δηλαδή...). το αποτέλεσμα 3 χρονια αργότερα....επαναχάραξη.

Laughing συχωρέστε με αν αρχίζω και το ξεγράφω σιγά σιγά...

μου φαίνεται στην ελλάδα περνάνε τα χρονια και της δεκαετίες για μήνες μερικοί.... Evil or Very Mad Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

ποιό 2005....Έγω από όταν ήμουνα στο λύκειο πριν το 2000 ακόμα θυμάμαι που λέγαν ότι θα ξεινήσει σε κανά χρόνο να κατασκευάζεται....
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

άλλη μία χρήση των "βράχων" της παραλίας θεσσαλονίκης!

Πρόσεξα πάντως ότι θα ηλεκτροφοτηθούν!
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω για την Θεσσαλονικη θα ηθελα κατι τετοιο:

http://i297.photobucket.com/albums/mm230/ktsafis/432742598_1f87b61c5b.jpg
Εναεριος σιδηροδρομος πανω απο τις κεντρικες αρτηριες της πολης. Η φωτο ειναι απο τον σιδηροδρομο του Σικαγο. Σαν κατασκευη ειναι ασυγκριτως φθηνοτερη, ευκολοτερη κατασκευαστικα, και φυσικα φθηνοτερη.
Εχω και προταση για 4 κεντρικες γραμμες και μια τραμ:

ΓΡΑΜΜΗ 1 - Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ-ΒΟΥΛΓΑΡΗ(Μοναστηριου, Εγνατια, Κ.Καραμανλη) με δυνατοτητα επεκτασης προς Κορδελιο.

ΓΡΑΜΜΗ 2 - ΛΙΜΑΝΙ-ΦΟΙΝΙΚΑΣ(Τσιμισκη, Β.Ολγας, Εθν.Αντιστασεως) με δυνατοτητα επεκτασης προς αεροδρομιο και κτελ

ΓΡΑΜΜΗ 3 - ΛΙΜΑΝΙ-ΝΙΚΟΠΟΛΗ(Λαγκαδα, Αμαξοστασιο ΟΑΣΘ Σταυρουπολεως) με δυνατοτητα διακλαδωσης απο το δημαρχειο Σταυρουπολης και μεσω της οδου Καραολη Δημητριου στον Ευοσμο

ΓΡΑΜΜΗ 4 - Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΙΚΑ(Α.Δημητριου, Κατσιμιδη, Γρ. Λαμπρακη)

ΓΡΑΜΜΗ ΤΡΑΜ - ΚΤΕΛ-ΚΡΗΝΗ (Παραλια, Μεγαρο Μουσικης Θ. Σοφουλη)
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

αυτό που λές είναι πολύ δύσκολο. εδώ με το ζόρι η Αθήνα και θα έχει 3 γραμμές μετρό και 1 ηλεκτρικό, θα έχει η Θεσσαλονίκη 4? ποιο μεγάλη είναι η Θεσσαλονίκη? κατα την γνώμη μου η γραμμή του μετρο που κατασκευάζεται στην Θεσσαλονίκη μαζί με τις επεκτάσεις είναι μια χαρά. εκτός αυτού τα λεωφορεία τι θ'απογίνουν?
κι ενα βίντεο για το μετρό Θεσσαλονίκης. http://www.youtube.com/watch?v=XTdvAEV9tVA
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Jun 02, 2008 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνοι ειναι πιο πολλες οι γραμμες. Αλλα μιλαμε για τον μισο χρονο και το μισο κοστος και την μιση οχληση στο κυκλοφοριακο, οπως και να το κανουμε αλλο να σκαβεις στα 20 μετρα κατω και αλλο να μπηγες πασσαλους και γραμμες πανω απο τον δρομο.

ΥΓ. Μηπως τη συγκεκριμενη κουβεντα θα επρεπε να την συνεχισουμε στο αλλο τοπικ για την Θεσσαλονικη; Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
teris3
New Member
New Member


Joined: 07 Mar 2006
Posts: 64

PostPosted: Tue Jun 03, 2008 9:04 am    Post subject: Reply with quote

NIKOS LARISSA wrote:
αυτό που λές είναι πολύ δύσκολο. εδώ με το ζόρι η Αθήνα και θα έχει 3 γραμμές μετρό και 1 ηλεκτρικό, θα έχει η Θεσσαλονίκη 4? ποιο μεγάλη είναι η Θεσσαλονίκη? κατα την γνώμη μου η γραμμή του μετρο που κατασκευάζεται στην Θεσσαλονίκη μαζί με τις επεκτάσεις είναι μια χαρά. εκτός αυτού τα λεωφορεία τι θ'απογίνουν?
κι ενα βίντεο για το μετρό Θεσσαλονίκης. http://www.youtube.com/watch?v=XTdvAEV9tVA


Προφανώς θα αστειέυσαι ή δεν έχεις ζήσει Θεσσαλονίκη καθόλου...
Η γραμμή του μετρό (μαζί και με τις επεκτάσεις) δεν καλύπτει καθόλου "μια χαρά" όπως λες...
Πρώτα από όλα αφήνει εκτός μια αχανή και πυκνοκατοικημένη περιοχή που λέγεται Ανω και Κατω Τούμπα με πληθυσμό που αν γινόταν ξεχωριστός δήμος θα ήταν μέσα στους 5-6 μεγαλύτερους της Ελλάδας...
Δυτικά γίνεται Ο πανικός από πυκνοκατοίκηση και η επέκταση αφορά μόνο την Σταυρούπολη , ενώ υπάρχει πολύς κόσμος σε περιοχές όπως Ευσοσμος, Πολίχνη, Κορδελιό, Αμπελόκηποι κτλ...Μιλάμε για ολόκληρους δήμους τώρα, όχι για απλές περιοχές...
Και να μην αναφέρω καν ότι αφήνει εκτός σχεδίου σταθμούς Κτελ, αεροδόμιο, τεράστια εμπορικά κέντρα με πολλή κίνηση στα ανατολικά...

Υπάρχει πολλή δουλειά για το μετρό στην Θεσσαλονίκη...
Ελπίζω (όπως και στην Αθήνα) ότι η βασική γραμμή με τις επεκτάσεις θα είναι ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ, και ότι θα κατασκευάζεται μετρό για πολλά χρόνια ακόμα...
Back to top
View user's profile Send private message
NIKOS LARISSA
New Member
New Member


Joined: 16 Mar 2008
Posts: 40

PostPosted: Tue Jun 03, 2008 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

όντος τώρα που το ξαναβλέπω, αφήνει πολλά κενά: http://img365.imageshack.us/img365/9453/metrothess43106fhgp7.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jun 03, 2008 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

@ NIKOS LARISSA: Σε παρακαλώ να δεις τα PM σου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Wed Jun 04, 2008 9:02 am    Post subject: Reply with quote

25όροφες οικοδομές προς κατοικία στο κέντρο μιας πόλης δεν είναι ότι καλύτερο και δεν ταιριάζει στην ευρωπαϊκή ιδιοσυγκρασία.....
είπαμε να γίνουν σε συγκεκριμένη περιοχή ουρανοξύστες πού μπορούν να στεγάσουν και γραφεία και κατοικίες αλλά όχι στο κέντρο
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 89, 90, 91  Next
Page 71 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr