stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Κρήτη - Έργα & Οράματα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu May 15, 2008 12:26 am    Post subject: Reply with quote

Μα αν είχαμε όλοι την ίδια άποψη φίλε Johnmit τότε δε θα έιχαμε forum αλλά ένα site με ανακοινώσεις που θα έγραφε κάποιος ότι πρέπει να γίνει σιδηρόδρομος πάει και τέλειωσε και όλοι οι άλλοι θα τον χειροκροτούσαμε.
Εγώ παρόλο που είμαι θετικός στην δημιουργία σιδηρόδρομου στην Κρήτη θέλω πολύ να ακούσω και την αντίθετη άποψη γιατί μόνο έτσι μπορείς να έχεις μια πιο σφαιρική άποψη για ένα θέμα. Η αντίθετη άποψη μόνο καλό κάνει σε μια συζήτηση αν θες τη συμβουλή μου.

P.S Όλοι αγαπάμε την Κρήτη, όπως όλοι αγαπάμε την Ελλάδα και ζητάμε κάτι καλύτερο γι αυτή τη χώρα, δεν είναι θέμα ποιος αγαπάει περισσότερο τον τόπο του από τον άλλο.

Πάντα φιλικά, και χωρίς καμιά διάθεση παρεξήγησης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu May 15, 2008 12:53 am    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω να υπάρξει μελέτη που θα προκρίνει ως ασύμφορο τον Σιδηρόδρομο στην Κρήτη.
Έδειξα παραδείγματα νήσων (ακόμα και μικρότερου) που διαθέτουν.
Το πρόβλημα έγκειται στους ίδιους τους Κρήτες.
Έχουν εθιστεί στην χρησιμοποίηση του ΙΧ και τα ΚΤΕΛ είναι πανίσχυρα (με πολιτικές διασυνδέσεις).
Επίσης λόγω ανυπαρξίας σιδηροδρομικού διαδρόμου υπάρχει το ΜΕΓΑ θέμα των αναγκαίων απαλλοτροιώσεων που θα δημιουργήσουν μεγάλες αντιδράσεις.
Η μοναδική λύση είναι η δημουργία ισχυρού μετώπου υπέρ του Σιδηροδρόμου που θα αναδείξει τις σκοπιμότητες και τα συμφέροντα αυτών που αντιδρούν (μιλάμε για τους ιδιοτελείς).
H προσπάθεια ήδη ξεκίνησε:
http://cretanrail.wordpress.com/
Back to top
View user's profile Send private message
sonugr
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Nov 2004
Posts: 76
Location: Docklands-London,Heraklion-Crete

PostPosted: Thu May 15, 2008 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
δε με νοιαζει αν ειναι αργος-γρηγορος-απο που ακριβως θα περνα,αν ειναι απο μεταχειρησμενα υλικα-ποσο πλατος θα εχουν οι ραγες του,αν θα τρυπησουμε το χ ή το ψ βουνο)!


Τι σε νοιάζει τότε? Να λες ότι έχουμε στην Κρήτη σιδηρόδρομο και ας μην χρησημοποιείται? Δεν σε νοιάζει που μπορεί να υπάρχει ένα έργο που μπορεί να καταλήξει σαν την ολυμπιακή και να το πληρώνει ο φορολογούμενος? Και πες ότι η ολυμπιακή κλείνει. Τουλάχιστον, αν βέβαια μπορέσουν να απορροφηθούν οι υπάλληλοι, θα μπορέσουν να πωληθούν και τα αεροπλάνα. Αν ο σιδηρόδρομος αποδειχθεί πλήρης αποτυχία οι ράγες τι θα γίνουν? Ένας ακριβός διάκοσμος?

johnmit wrote:

Το οτι δεν πιστηκες οπως λες για το εγχειρημα αυτο,ειναι αποροια μιας αντικειμενικης και πανω απ'ολα
επιστημονικα τεκμηριωμενης αποψης μετα απο ενδελεχη μελετη?

προσπαθώ να ακριβολογώ johnmit. Αφού δεν έχω δει μελέτη, όχι πως η μελέτη από μόνη της καθιστά ένα εργο βιώσιμο ή όχι, δεν μπορώ να πειστώ. Και επειδή πρώτος ζήτησα να δω κάποια στοιχεία για να ενημερωθώ αμέσως εξαιρώ τον εαυτό απο την σφαίρα της παντογνωσίας που αρκετά επιθετικά με κατέταξες.
Αφού αυτό δεν κατέστει δυνατό τότε εμμένω στις αρχικές μου απόψεις.

johnmit wrote:
σε ρωτω,θες να κλεισω
το στομα μου?

Αν επειδή εξέφρασα την αγανάκτηση μου όταν μου επιτέθηκες λέγοντας οτι θεωρώ τον εαυτό μου παντογνώστη, εσύ κατάλαβες ότι σε προτρέπω να κλείσεις το στόμα σου πραγματικά απορώ!!

johnmit wrote:

Δυστοιχως ή ευτυχως οτι αισθανομαι να θελω να περασω στους αλλους ως μηνυμα,θα το κανω.

Λίγο φασιστικό μου ακούγεται αυτό. Για ψάξτο. Ελπίζω μόνο να έκανες λάθος στην έκφραση, γιατί αν το νόημα που ηθελες να βγεί είναι αποτυπωμένο στην πρόταση αυτή, τότε λυπάμαι ξανά

johnmit wrote:

Εγω δεν λεω οτι θα ειναι οπως και δηποτε βιωσιμο αυτο το εργο,αλλα τουλαχιστο δεν
αμφιβαλω για αυτο!

Αυτό πάλι δεν το κατάλαβα...Αρκετά αντιφατική πρόταση

Και εν πάσει περιπτώση, επειδή η μόνη σου συμπάθεια όπως λες είναι η Κρήτη, το οποίο βέβαια κατατάσει τους διαφωνούντες στους μη συμπαθόύντες, καλό θα ήταν να θέταμε καποιες προταιρεότητες σε αυτό το thread.
Και επειδή αρκετό χρόνο έχω αφιερώσει σε ένα έργο που δεν πρόκειται να γίνει καθόλου σύντομα είτε το θέλουμε είτε όχι, για μένα , προσωπική άποψη είναι, ότι κάθε μεγάλο έργο στην Κρήτη είναι ελλάσονος σημασίας αν δεν δούμε πρώτα αεροδρόμιο.
Και ο παραλληλισμός γίνεται γι αυτό ακριβώς το κόστος που από οτι έχω καταλάβει από τα στοιχεία του Nozomi είναι εφάμμιλο
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri May 16, 2008 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε sonugr εγώ δεν πρόκειται να μπω στην διαδικασία σύγκρισης Σιδηρόδρομος vs Αεροδρόμιο.
Εγώ απλώς ως Σιδηροδρόμοφιλος επιζητώ να δω Σιδηρόδρομο.
Σίγουρα το Αεροδρόμιο προέχει αν το υπάρχων έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα (δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα-δεν γνωρίζω).
Ξαναλέω, (χωρίς να είμαι Κρητικός) ότι το ελληνικό κράτος κατά κάποιο τρόπο χρωστά ένα τέτοιο μεγάλο έργο στην Κρήτη.

Οι προτάσεις που έγιναν (εμπλοκή της Αττικό Μετρό κτλ.) έγιναν με ΜΟΝΑΔΙΚΟ σκοπό το βιώσιμο του εγχειρήματος.
Ουδείς επιζητεί να δημιουργηθεί μια Διεύθυνση Κρήτης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να "βολευτούν" εκεί οι Κρήτες ΟΣΕτζήδες και να καταστρέψουν την όλη προσπάθεια (ξέρουν αυτοί τον τρόπο).
Δεν πιστεύω να είμαστε τόσο ΑΝΙΚΑΝΟΙ πια ως χώρα ώστε να μην μπορούμε να δημιουργήσουμε μια "νοικοκυρεμένη" σιδηροδρομική εταιρία (αν και η εμπειρία είναι εξόχως αρνητική ...)
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon May 19, 2008 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Τι σε νοιάζει τότε? Να λες ότι έχουμε στην Κρήτη σιδηρόδρομο και ας μην χρησημοποιείται? Δεν σε νοιάζει που μπορεί να υπάρχει ένα έργο που μπορεί να καταλήξει σαν την ολυμπιακή και να το πληρώνει ο φορολογούμενος? Και πες ότι η ολυμπιακή κλείνει. Τουλάχιστον, αν βέβαια μπορέσουν να απορροφηθούν οι υπάλληλοι, θα μπορέσουν να πωληθούν και τα αεροπλάνα. Αν ο σιδηρόδρομος αποδειχθεί πλήρης αποτυχία οι ράγες τι θα γίνουν? Ένας ακριβός διάκοσμος?

Με το οτι δε με νοιαζει εννοω οτι δεν ειμαι ο καταλληλος να αποφασισω τα τεχνικα χαρακτηριστικα του εργου!

Quote:
Αν επειδή εξέφρασα την αγανάκτηση μου όταν μου επιτέθηκες λέγοντας οτι θεωρώ τον εαυτό μου παντογνώστη, εσύ κατάλαβες ότι σε προτρέπω να κλείσεις το στόμα σου πραγματικά απορώ!!

Αλλα λογια να αγαπιωμαστε!! Σταματα τις φιλοσοφιες man!! Δεν ασχοληθηκα μαζι σου. Δε σε ξερω και δε θεωρω κνα απο'δω μεσα ουτε ιντερνετικο φιλο ουτε τιποτα αλλο. Εσυ μυγιαστηκες! Απλα λεγονται διαφορα απο τον καθενα σε μια προσπαθεια επιδειξης του εγω,αντιπροτασοντας αντικειμενικες αναγκες του τοπου χωρις ουσιαστικα επειχειρηματα. ΣΑΦΩΣ και χρειαζεται μελετη!!!! Σαφως και χρειαζεται αεροδρομιο! ΣΑΦΩΣ και δε χρειαζεται η σταση αρνητικοτητας απο τον καθε εναν ασχετο! Ο σιδηροδρομος ηταν αναγκη να γινει απο τα χρονια που η Κρητη ηταν αυτονομη με δικη της βουλη,νομισμα,χωροφυλακη κτλ. Νοιαζεσαι να μη πανε χαμενα τα κρατικα χρηματα. Ε ας τους αφησουμε να τα τρωνε σε ηλιθια πραγματα και να μη προσφερουν σε εναν τοπο που προσφερει!! Δε σου επιτεθηκα. Αναμεσα σε οσους εξεφρασαν αποψη παρομοια με τη δικη σου,μονο εσυ αντεδρασες και ελπιζω αυτο να οφειλονταν σε μια κακια στιγμη της διαθεσης σου.

Quote:
Αυτό πάλι δεν το κατάλαβα...Αρκετά αντιφατική πρόταση

Θα το ξαναπω γιατι οντως βιαζομουν τοτε,οπως και τωρα Arrow
Εγω δεν λεω οτι θα ειναι οπως και δηποτε βιωσιμο αυτο το εργο(απο το ξεκινημα της λειτουργειας του),αλλα τουλαχιστο δεν
αμφιβαλω για αυτο(οτι δηλαδη θα ειναι βιωσιμο εν τελη)! Εδω μπορεις να με κατηγορησεις ως ξερολα,γιατι δεν εχω στοιχεια για αυτα που λεω,απλα αισιοδοξω.


και ενα ασχημο νεο για το μουσειο φυσικης ιστοριας. Βρεθηκαν αρχαια και αν περασει τελικα απο το Κ.Α.Σ. το εργο δεν θα υλοποιηθει ποτε λογω απενταξης απο το ΄Γ ΚΠΣ που λεγει στο τελος του τρεχοντος ετους.
Παλι η αρχαιολογινα!! Laughing Laughing Laughing
http://www.patris.gr/articles/133238/75108
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Tue May 20, 2008 9:03 am    Post subject: Reply with quote

Δεν γίνεται να περάσει με συνοπτικές διαδικασίες; Να δοθεί κάποια προτεραιότητα ούτως ώστε να μην καθυστερήσουν και να προλάβουν να γίνουν τα έργα;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue May 20, 2008 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Βρε παιδιά νομίζω είναι λίγο άκυρο να θέλετε να γίνει σιδηρόδρομος στο νησί επειδή σας αρέσουν τα τρένα.

Το βασικό ερώτημα είναι το εξής: αν ο σιδηρόδρομος είναι η βέλτιστη μεταφορική λύση και ποιές είναι οι επιπτώσεις του σε ένα κλειστό σύστημα όπως η Κρήτη.

Και αν είναι η καλύτερη λύση, κανένα πρόβλημα. Αυτό είναι το θεμελιώδες ερώτημα και είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για εμπάθεια από τους "αντίθετους" συνομιλητές απέναντι στο νησί.

Γιατί στο τέλος κάποιος θα πρέπει να το πληρώσει. Έτσι αν το κόστος είναι απαγορευτικό θα έχουμε δύο σοβαρά μειονεκτήματα:
-ή οι υπόλοιποι έλληνες θα πληρώνουν για να έχετε εσείς τρένα,
-ή ακόμα και έτσι να είναι, αυτά που θα πληρώνουν θα έχουν χαμηλότατη απόδοση ως προς τη χρησιμότητα τους. Δηλαδή ακόμα και οι υπόλοιποι έλληνες να πλήρώνουν, μπορεί να υπάρχει καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue May 20, 2008 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν σε καταλαβαίνω worldofjustice (σε επίπεδο επιχειρημάτων πάντα).
Στην Ελβετία (που διαβιείς) όταν τέθηκε στο Νταβός σε επίπεδο τοπικού δημοψηφίσματος το δίλημμα τραίνο ή αυτοκίνητο για το τούνελ της Vereina οι Ελβετοί (ως έχοντες σιδηροδρομική παιδεία) προτίμησαν τον Σιδηρόδρομο και εσύ μας λες ότι ο Σιδηρόδρομος είναι a priori ελειμματικός παρότι μιλάμε για "νοικοκυρεμένη" εταιρία εκμετάλλευσης και όχι ελεεινές καταστάσεις τύπου ΟΣΕ (ηπειρωτικής χώρας) ?

Οι Κρήτες έχουν το λαμπρό παράδειγμα της MINOAN LINES και αυτό πρέπει να ακολουθήσουν και στο θέμα της εταιρίας εκμετάλλευσης.
Εταιρία που θα στηθεί απ' το μηδέν, συνθήκες εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας, πελατοκεντρική φιλοσοφία.
Δεν θα φτιάξουμε άλλη μια ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να "τακτοποιήσουμε" τους Κρήτες υπαλλήλους της ... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue May 20, 2008 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αν πρόκειται για ιδιωτική εταιρία, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, ακόμα και αν είναι επιδοτούμενη από την ΕΕ ή το Ελληνικό κράτος, η την περιφέρεια Κρήτης.

Είναι πολύ δύσκολο όμως να στήσει ιδιώτης δικτυακές υποδομές, γιατί είναι δύσκολη η απόκτηση γης σε συνεχείς εκτάσεις, ιδιαίτερα με τη μορφολογία του νησιού. Ενώ επιπλέον, το γεγονός ότι μέχρι τώρα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο ή κάποια προσπάθεια, αποδεικνύει και το παρατραβηγμένο του εγχειρήματος.

Αν πάντως τα καταφέρει, είμαι φουλ μαζί του. Γιατί μια ιδιωτική εταιρία έχει σκοπό το κέρδος. Δηλαδή ποντάρει στο γεγονός ότι οι άνθρωποι θα γουστάρουν τόσο πολύ τις υπηρεσίες που προσφέρει, θα εξυπηρετούνται τόσο καλά, που θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσο ώστε και να καλύψουν τα έξοδα του εγχειρήματος και να προσδώσουν κέρδος.

¶ρα αυτό που θα έχει δημιουργηθεί θα είναι aligned με το κοινωνικό όφελος και όχι ένα κεντρικό σχεδίασμα για ψηφοθηρικούς λόγους ή για εξυπηρέτηση διαπλεκόμενων συμφερόντων.


Όσο για τις διαφορές της Ελβετίας σε πυκνότητα πληθυσμού, βιομηχανική παραγωγή, κεντρική θέση hub ανάμεσα στις χώρες γίγαντες της Ευρώπης από την Κρήτη, αυτές είναι τεράστιες. Ενώ επιπλέον η οικονομική ισχύ της χώρας της δίνει τη δυνατότητα και για ορισμένες "πολυτέλειες", ακόμα και αν δεν είναι σε κάποιο τοπικό επίπεδο οικονομικά συμφέρουσες.


Από την άλλη, τρείς φορές έχει γίνει δημοψήφισμα στη Ζυρίχη και έχουν απορρίψει την πρόταση για μετρό. Ακριβώς γιατί το βασικό στοιχείο της παιδείας τους δεν είναι οι σιδηρόδρομοι αλλά η αποδοτικότητα και η χρηστικότητα (έχουν ήδη βέβαια τρομακτικό δίκτυο τραμ, υπέργειο σιδηρόδρομο, λεωφορεία και τελεφερίκ).


Τέλος να συμπληρώσω ότι στην Ελβετία οι σιδηρόδρομοι ξεκίνησαν ως ιδιωτικές προσπάθειες - για το λόγο αυτό και το δίκτυο επεκτάθηκε σχεδόν παντού - και έπειτα κρατικοποιήθηκαν.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed May 21, 2008 5:49 am    Post subject: Reply with quote

Πρασινο φως για το μουσειο φυσικης ιστοριας. Ομως υπαρχουν ακομη καποια μικροτερα προβληματα που εχουν να κανουν με τον περιβαλοντα χωρο.
http://www.patris.gr/articles/133356/75234
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon May 26, 2008 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργασιες για τις νεες φυλακες στη Νεαπολη Λασιθιου θα ξεκινησουν τον Ιουλιο και θα κοστισουν 18 εκ.ευρω! Να υπενθυμισω θα μεταφερθουν εκει και οι φυλακες Ν.Αλικαρνασσου(ενα παγειο αιτημα χρονων των κατοικων της).
http://www.2810.gr/site/news/article/47128
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Tue May 27, 2008 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεκαθαρίζει το θέμα των ενστάσεων για τον Αλμυρό ποταμό που θα λυσει το υδρευτικό και αρδρευτικό πρόβλημα του πολεοδομικού συγκροτήματος του Ηρακλείου(Γάζι,Ν.Αλικαρνασσός,Ηράκλειο).
http://www.patris.gr/articles/133802/75539
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue May 27, 2008 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Το 2009 η δημοπράτηση του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλλι. Πηγή:'Ναυτεμπορική-27.05.2008'

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/05/27/1517399.htm

¶λλα έργα στην Κρήτη: (Οδικοί άξονες-Βόρειος ¶ξονας-Νότιος ¶ξονας, Επεκτάσεις προβλήτων λιμανιών, Εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας, κ.ά.)
Πηγή: 'Ναυτεμπορική-27.08.2008'

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/05/27/1517383.htm
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue May 27, 2008 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Τίποτα για Σιδηρόδρομο ωρέ παλικάρια ?
Α, ξέχασα πρέπει να το διεκδικούμε τα επόμενα 50 χρόνια για να το δουν κάποια στιγμή τα εγγόνια μας.
ΖΗΤΩ το ελληνικό κράτος και οι προτεραιότητές του ... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Wed May 28, 2008 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Πριν δυο μέρες που ταξίδευα για χιλιοστή φορά από Ηράκλειο για Χανιά με το Κτελ σκεφτόμουν τη συζήτηση που είχαμε εδώ για το κατά πόσο βιώσιμος θα ήταν ο σιδηρόδρομος στην Κρήτη. Θέλω απλώς να ρωτήσω αν σε όλα τα υπόλοιπα σημεία της Ελλάδας που συνδέονται με σιδηρόδρομο(εκτός Πάτρας-Αθηνών-Θεσσαλονίκης) υπάρχει τόσο έντονη κίνηση αυτοκινήτων (τεράστια από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο) 2 λεωφορεία ανά ώρα και από Χανιά για Ηράκλειο και αντίστροφα 2 από Ηράκλειο για Χανιά ανά ώρα, συνεχής αυξημένη κίνηση κάθε λογής φορτηγού (όλο το 24ωρο), και κανείς άλλος τρόπος σύνδεσης εκτός από τον ΒΟΑΚ (δεν υπάρχει επιλογή αεροπλάνου όπως στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή καράβι όπως στο Ηράκλειο-Αθήνα).
¶ρα έχουμε δύο σχετικά μεγάλες πόλεις(για τα δεδομένα της Ελλάδας) με πολύ μεγάλη οικονομία που συνδέονται μόνο οδικώς μεταξύ τους σε ένα κορεσμένο οδικό δίκτυο πολύ κακών προδιαγραφών.. Και όλα αυτά με τα τωρινά δεδομένα, με όρθιους στο ΚΤΕΛ να κινδυνεύουν να σκοτωθούν επειδή δεν υπάρχει θέση να κάτσουν.

Δεν είμαι ειδικός αλλά νομίζω ότι τουλάχιστον θα άξιζε να "σπαταληθούν"¨χρήματα για μια σοβαρή μελέτη για το αν είναι ή όχι βιώσιμος ο σιδηρόδρομος στην Κρήτη. Το μόνο τροχοπέδη είναι η απαλλοτριώσεις (αλλά θα υπάρχει κάποια χρυσή τομή στο ζήτημα αυτό θέλω να ελπίζω).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed May 28, 2008 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ χρησιμο αυτό που μας ανέφερες για την εμπορική κίνηση (φορτηγά) mfotinakis.
Παρόμοια αναφέρω σε φίλους αυτοκινητάκηδες. Μπορεί δηλαδή να μην καβαλήσεις ΠΟΤΕ το τραίνο αλλά θα ήταν καλό να το υποστηρίξεις απ' την στιγμή που θα σε απαλλάξει από ένα μεγάλο μέρος των φορτηγών στον δρόμο που προκαλούν τα τροχαία δυστυχήματα.
Πιστεύω ότι απ' την μελέτη θα αναδειχθεί και το αιώνιο ζήτημα που διχάζει (το εύρος).
Εν ολίγοις (χωρίς να το αναλύουμε διεξοδικώς).

Πάμε σε κανονικό εύρος αν:

- θέλουμε ταχύτητες άνω των 160.
- θέλουμε να μεταφέρουμε αγροτικά προϊόντα από και προς την ηπειρωτική Ελλάδα.

Απ' την άλλη το μετρικό εύρος έχει τα εξής θετικά:

- επεκτείνεις το δίκτυο ακόμα και εκεί που δεν δικαιολογείται κανονικού εύρους τραίνο.
- μπορείς να φτιάξεις scenic train προσελκύοντας τους τουρίστες υιοθετώντας περισσότερο εντυπωσιακή χάραξη.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να στρωθεί σχετικά βαριά επιδομή ώστε να επιτρέπονται αξιοπρεπή φορτία κατ' άξονα (τουλάχιστον 22t/άξονα) που θα βοηθήσουν την κυκλοφορία φορτηγών τραίνων.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed May 28, 2008 11:41 pm    Post subject: Reply with quote

Αν διαπιστώσετε ότι η συζήτηση τείνει να οδηγηθεί σε μία "καθαρόαιμη σιδηροδρομική" κατεύθυνση, παρακαλώ να μεταφερθείτε στο αντίστοιχο topic των υποδομών.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu May 29, 2008 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Χθες πέρασα από το κομμάτι της παραλιακής που γίνονται τα έργα διαπλάτυνσης/διαμόρφωσης κλπ. Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα, έχουν διαμορφωθεί κυκλικοί κόμβοι και πεζοδρόμια, γίνεται ασφαλτόστρωση και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την πεζογέφυρα. Δε μπόρεσα να διακρίνω κάπου τα έργα της αρχαιολογίας που λέγαμε πάντως.

Επίσης ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ συνεχίζονται ξανά τα έργα στις ράμπες στο Γιόφυρο και ελπίζω να κάνουν μια καλή προσπάθεια να τελειώνουμε και με αυτές τις ράμπες.

Τέλος στην Εθνική οδό στον κόμβο της Παπαναστασίου έχουν αρχίσει και φτιάχνουν αερογέφυρα αν κατάλαβα καλά από τα υποστυλώματα που είδα. Πάντως κι εκεί είδα αρκετή κινητικότητα. Μήπως ξέρει κάποιος ακριβώς πως θα γίνει ο κόμβος εκεί; Κάποιο σχέδιο ίσως;

Θα προσπαθήσω να βγάλω μερικές φωτογραφίες από την παραλιακή και το Γιόφυρο κάποια στιγμή για να διαφωτιστούμε περισσότερο.

Πάντως όταν τελειώσουν αυτά τα τρία έργα, που είναι ζήτημα χρόνου όπως φαίνεται και μαζί με τον κόμβο της Κνωσσού νομίζω πως κλείνει ένας κύκλος μεγάλων παρεμβάσεων που σίγουρα θα βελτιώσουν κατά πολύ την κίνηση των αυτοκινήτων περιφερειακά της πόλης. Μετά θα μένει ένα τραμ και τέλος! Καλά σταματάω Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Thu May 29, 2008 11:06 am    Post subject: Reply with quote

mfotinakis wrote:

Τέλος στην Εθνική οδό στον κόμβο της Παπαναστασίου έχουν αρχίσει και φτιάχνουν αερογέφυρα αν κατάλαβα καλά από τα υποστυλώματα που είδα. Πάντως κι εκεί είδα αρκετή κινητικότητα. Μήπως ξέρει κάποιος ακριβώς πως θα γίνει ο κόμβος εκεί; Κάποιο σχέδιο ίσως;


To είχαμε βάλει παλιότερα...

Δες το εδώ... Το έχω επεξεργαστεί λιγάκι για να φαίνεται καλύτερα η κίνηση των οχημάτων.
Back to top
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Thu May 29, 2008 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Η επισκεψη του Σουφλια στο Ηρακλειο!
Ολα τα εργα.

Αεροδρομιο ως το 2015 προυπολογισμου 1,5 δις!(για το αεροδρομιο τονισε πως δε θα γινουν ξανα λαθη του παρελθοντος και τονισε πως η αρχιτεκτονικη δε θα ειναι καθολου αδιαφορη)

Φραγμα αποσελεμη που υλοποιηται ηδη αξιας 220εκ ευρω με τις απαλοτριωσεις.

Οδικοι αξονες.

Λοιπες υποδομες και 1,5 εκ στο Καστελλι!

ΠΟΛΥ σημαντικο αρθρο. Χρησιμοποιηστε ολα τα λινκς!!

http://www.patris.gr/articles/133866/75578
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu May 29, 2008 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Για ποιο λογο να χτιστει νεο αεροδρομιο στο Ηρακλειο ;
Μπορουμε να ανακαινισουμε ΠΛΗΡΩΣ το υπαρχον αεροδρομιο "Νικος Καζαντζακης" !
Γιατι να πεταμε εκατομμυρια ευρω στα "σκουπιδια" Evil or Very Mad
Μηδεν οργανωση Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Thu May 29, 2008 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Πολυ πονεμενη ιστορια! Το Ν.Καζαντζακης ειναι κολλημενο στη πολη και συγκεκριμενα σε εναν πυκνοκατοικημενο δημο,αυτον της Ν.Αλικαρνασσου! Οποτε θα καταλαβαινεις τι ηχοριπανση δημιουργηται καθε 5 λεπτα που προσ- και απογειωνενεται ενα αεροπλανο. Δεν υπαρχει δυνατοτητα επεκτασης του αεροδρομιου γιατι ειναι διπλα στη θαλασσα. Οι κτηριακες υποδομες του αεροδρομιου ειναι γελειες και η ταλαιπωρια στις ουρες αβασταχτη. Ειναι το δευτερο σε κινηση αεροδρομιο της χωρας και ολα τα παραπανω σταματανε την περεταιρω αναπτηξη του-ενω οχι μονο υπαρχουν προθεσεις(για αναπτυξη),αλλα πιεσεις απο παντου προς αυτη τη κατευθυνση. Αυτα ειναι μερικα απο τα προβληματα που γνωριζω εγω και σιγουρα κανουν επιβεβλημενη τη μεταφορα του. Αλλα σιγουρα δεν θα ειναι μονο αυτα.
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu May 29, 2008 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστά όλα αυτά, και επίσης να προσθέσω οτι το καζαντζάκης είναι αρκετά σύγχρονο μιας και είναι πρόσφατα ανακαινισμένο, δεν θυμάμαι ακριβώς είτε 99 ή 2000, και σίγουρα έχουν εξαντληθεί οι δυνατοτητές του να εξυπηρετήσει επιπλέον κόσμο.
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Thu May 29, 2008 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ανακαινιστηκε πριν το Athens 2004.
ΟΚ εχεις δικιο johnmit...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:25 am    Post subject: Reply with quote

Ειδα με χαρα οτι και στη Λαρισα φτοιαχνουν αστυνομικο μεγαρο!
Ομως αξιζει πραγματικα να δειτε το υπο κατασκευη αστυνομικο μεγαρο του Ηρακλειου.
Εχει γυμναστηριο,σαουνα,μαλλον και μασερς,γηπεδο ποδοσφαιρου, παιδικο σταθμο για τα παιδια των αστυνομικων και των κρατουμενων, τεσσερα φρουρια, παρκινγκ,μεγαλο εστιατοριο και το πιο συγχρονο σκοπευτηριο της χωρας! εχει κοιτωνες με τουαλετες,εχει υπογειο και 2 οροφους γενικοτερα. Το κτηριο ειναι τεραστιο και επιβλητικο (φαινεται απο τον παλιο και τον καινουργιο εθνικο δρομο προς Αγιο Νικολαο. Το αρθρο εχει και φωτο!!
http://www.protothema.gr/content.php?id=8991
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
Page 12 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr