stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 150, 151, 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 9:13 am    Post subject: Reply with quote

ξέρετε τι δεν μου αρέσει?
Ο δρόμος δεν έχει μεγάλη, σχεδόν καθόλου, υψομετρική διαφορά απο τα χωράφια. Δε θυμάμαι να το έχω δει αλλού αυτό κατα μήκος της Εγνατίας και αναρωτιέμαι αν γιατί ή αν κάνω λάθος. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Στο φύλο της Ελευθεριας του Μεγάλου Σαββάτου 26 - 4 2008 σελ 20-21 το οποίο κυκλοφόρησε στο Internet από σήμερα Μεγαλη Παρασκευη υπάρχει εκτενές ρεπορταζ με ωραιες φωτογραφιες από το Κορινθος - Τριπολη - Καλαματα

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=20
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=21
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing Τι είναι τούτο , ο ένας μπερδεύει τον άλλο.

Μάλιστα !! Τελικά η δεύτερη σήραγγα του Αρτεμησίου - δίπλα από την υπάρχουσα, είναι υπο κατασκευή και όχι σε λειτουργία. Ωραία μέχρι εδώ.

Εγώ δυστυχώς επεσήμανα μόνο το τσιμεντένιο ημικύκλιο(Νότιο άκρο-στόμιο σήραγγας) πριν τις επικίνδυνες στροφές(με κατεύθυνση προς Κόρινθο) και σαφώς πριν τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας. Δεν πρόσεξα να υπήρχε άλλο εργοτάξιο από την άλλη πλευρά. Δεν αποκλείω όμως να το προσπέρασα και να μην το κατάλαβα.

Επίσης το παρακάτω
Quote:
Τέλος, εκτεταμένες εργασίες επιδιόρθωσης του οδοστρώματος γίνονται μεταξύ του κόμβου της Σπάρτης και της Νεστάνης στο ρεύμα προς Κόρινθο.

το οποίο υπάρχει στο προπροηγούμενο post μου, σχετίζεται με την φωτογραφία που υπάρχει στο pdf αρχείο του Engineer, όπου φαίνονται διαχωριστικά και κώνοι με αποτέλεσμα το ρεύμα προς Κόρινθο να έχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας και να έχει οριστεί ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας τα 60 χ.α.ω.

Κάτι άλλο που ξέχασα στο προηγούμενο post να αναφέρω είναι ότι η υπάρχουσα-παλαιά-σε λειτουργία σήραγγα του Αρτεμησίου, πρέπει να ασφαλτοστρώθηκε εκ νέου μετά το καλοκαίρι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τους ενοχλητικούς θορύβους από τις αναρτήσεις του οχήματος μου όταν πέρασα από την σήραγγα το καλοκαίρι. Με μία δόση υπερβολής θύμιζε βομβαρδισμένο αεροδιάδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Sun Apr 27, 2008 9:48 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

Όπως φαίνεται και στις φωτό αυτές με την άσφαλτο πολύ πλάτος έκαναν στο δρόμο παρόλο που δεν ασφαλτοστρώθηκε όλο, γιατί άραγε?

Στην επεξηγήσεις έκανα λάθος ..είναι ο ΑΚ Μουσθένης άρα το πλάτωμα είναι οι είσοδοι έξοδοι του αυτοκινητόδρομου.
Corsakia σωστά παρατήρησες ότι δεν υπάρχει μεγάλη υψομετρική απο τα χωράφια... προφανώς όμως αυτό θα βασίζεται σε γεωλογικές μελέτες.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 28, 2008 2:59 am    Post subject: Reply with quote

Καλύτερα που είναι στο έδαφος γιατί θα χρειάζονταν περισσότερο χρόνο να κατασκευάσουν επίχωμα, εξάλλου μια πεδιάδα είναι όλο και δεν υπάρχει ψυχή γύρω. Στο ότι έχει πέσει η άσφαλτος σε μήκος 10-12 χλμ δεν κάνεις λάθος έτσι?
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Apr 28, 2008 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο να κατασκευάσουν επίχωμα, αλλά ισως η βιασύνη αρχίζει να φέρνει υποχωρησεις στις κατασκευαστικές προδιαγραφες και λεπτομέρειες των δρόμων?
Φανταστείτε να φυσάει και να έρχεται η σκόνη ή λοιπα αντοικίμενα πο τα παρακείμενα χωράφια μέσα στο δρόμο.
Υπάρχει άλλο σημειο της εγνατίας με παρόμοια κατασκευή?
Δεν θυμάμαι να έχω δει...
Θα μου πειτε, η πλειοψηφία των χιλιομέτρων είναι σε βουνά και λαγκαδια...
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Mon Apr 28, 2008 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι λέγαμε για τις εκπτώσεις στην τιμή των έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Apr 28, 2008 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

Δε νομίζω ότι το θέμα είναι τόσο σοβαρό. Καταρχήν ο κύριος λόγος να υπάρχει επίχωμα κάτω από τον αυτοκινητόδρομο είναι οταν χρειάζεται να κατασκευαστούν φρεάτια για χειμάρους που διασχίζουν κάθετα το δρόμο ή για κάτω διαβάσεις, έτσι δεν είναι? Όσο αναφορά τα αντικείμενα που πιθανόν να φέρνει ο αέρας θυμίζω ότι όλοι σε όλους τους αυτοκινητόδρομους πρέπει να υπάρχει περίφραξη εκατέρωθεν του του δρόμου για να μην εισέρχονται ζώα στο δρόμο. Υποθέτω πως αυτό είναι αρκετό για να μην μπορεί ο αέρας να κουβαλίσει κλαδιά, θάμνους κλπ μέσα στο δρόμο. Τώρα για τη σκόνη ούτως ή άλλως δε νομίζω ότι μπορούν να γίνουν και πολλά, άμα φυσάει δυνατά όσο ψηλός και να είναι ο δρόμος κλάφτα χαράλαμπε Razz
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά σε όλους!

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι τοποθετήθηκαν οι πρώτες ενημερωτικές πινακίδες για το έργο της Ιονιας Οδού! Για την ακρίβεια, η πρώτη βρίσκεται στα φανάρια μετά τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου και τη δεύτερη την τοποθετούσαν στην είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο. Επίσης μετά τα φανάρια της γέφυρας έχουν αρχίσει χωματουργικά για να διαπλατύνουν το δρόμο (στο ύψος του Olympus Plaza). Όλα αυτά την Μεγάλη Πέμπτη που ταξίδεψα για Άρτα. Φαίνεται πως αρχίσανε τα έργα...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη, και απ'ότι φαίνεται ιονία ανέστη αν και νομίζω bocomolech μετά τα φανάρια η ιόνια οδός θα έπρεπε να αλλάξει πορεία προς τα δυτικά αν και δεν έχουμε ακριβή στοιχεία πού και πώς. Όσο για την εγνατία και γενικά υπάρχουν και τα ορύγματα που υπάρχουν ατελείωτα στην εγνατία πχ η ευθεία από Αρδάνιο μέχρι Κήπους που είναι βασικά αλληλουχία ορυγμάτων και επιχωμάτων.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

Χριστός Ανέστη!

Επειδή ρώτησε προ ημερών κάποιος για φωτογραφίες της νέας γέφυρας του ΠΑΘΕ στην Ανθήλη πάνω από την νέα σιδηροδρομική γραμμή και τον κλάδο Αθήνα – Τρίκαλα του Ε65, σας επισυνάπτω μερικές που τράβηξα λίγες μέρες πριν δοθεί ο ένας κλάδος της σε κυκλοφορία (στρωνόταν ο τελευταίος ασφαλτοτάπητας, η λεγόμενη στρώση κυκλοφορίας που είναι και αντιολισθηρή). Να αναφέρω επίσης ότι κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ και πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα του ΠΑΘΕ, μακρύτερη και από τις γέφυρες Αξιού και Αλιάκμονα, που επιβλήθηκε από μελετο – εργολαβικά κυκλώματα που ισχυρίστηκαν ότι αν γίνονταν επιχώματα θα έπρεπε να αφεθούν να καθιζάνουν για δυο χρόνια, ενώ ως γνωστόν ο Σουφλιάς βιαζόταν.
Κοιτώντας προς το μέσον της γέφυρας αριστερά ο υπό κατασκευή κλάδος:


Κοιτώντας προς Αθήνα:


Ο υπό κατσκευή κλάδος:




Στην περιοχή κατασκευάζεται επίσης από την ΕΡΓΟΣΕ άνω διάβαση της «παλαιάς» ΕΟ 3 Λαμία – Λειβαδιά πάνω από τη νέα γραμμή και τον Ε65 στην περιοχή Κόμμα. Στο βάθος η Λαμία:
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι βαζουν σιδερα κατω απο το οδοστρωμα της γεφυρας?Έτσι γινεται σε όλες τις γεφυρες?Στις οδικες(κοιλαδογεφυρες ιδιως) νομιζα ότι είναι όλο ενισχυμενο τσιμεντο!Είναι μακρυτερη και απο όλες τις κοιλαδογεφυρες που θα φτιαχτουν στον παθε?
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 10:45 pm    Post subject: Reply with quote

Λογικα θα πρεπει να γινεται για οικονομια χρονου και χρηματων
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, αλλα μηπως έχει αυξημενους κραδασμους και φθορες....λέω τωρα...
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

βασικά χρόνου και όχι χρημάτων.....

δεν έχει καμία στατική διαφορά...και προσωπικά πιστεύω και καλύτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 7:35 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως, είναι ιδέα μου ή ο Σουφλιάς όντως "ξεμπλόκαρε" χρονίζοντα οδικά έργα;

Βέβαια, είναι αδικαιολόγητος για το ότι μας πήραν με τις ντομάτες όσον αφορά τα περιβαλλοντικά θέματα, αλλά τουλάχιστον αρχίζουμε να έχουμε ένα κάποιο οδικό δίκτυο...

Ή κάνω λάθος;
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ μαζί σου! Ειδικά εμείς οι Θεσσαλονικείς, είδαμε μετά από πάρα πολλά χρόνια να ξεκινούν πραγματικά μεγάλα έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Χριστός Ανέστη και πολλές ευχές σε όλους!!

Δε νομίζω ότι είναι πρόβλημα το ύψος του δρόμου στη μεσόγεια. Σε λίγα κομμάτια της Εγνατίας που επίσης κατασκευάστηκαν σε κάμπο (γιατί για τέτοιο πρόκειται), όπως είναι το Κοζάνη-Πολύμυλος και ίσως τμήματα μετά τη Κομοτηνή, έτσι έγινε. Δε καταλαβαίνω γιατί αυτό θα πρέπει να αφορά έκπτωση στη ποιότητα του δρόμου.

Η μεσόγεια όντως πάει σφαίρα. Και παρακάτω, μετά τη μεγάλη γέφυρα στο ποδοχώρι, η χάραξη φαίνεται καθαρότατα πλέον στη πλαγιά του βουνού.

Μην εκπλαγείτε, και αυτό που θα πω δεν είναι δική μου άποψη μόνο, αν έχουμε τίποτα εγκαίνια στη ΔΕΘ. Αν όχι όλης, ενός μεγάλου τμήματος.

Επίσης η κυκλοφορία στο Στρυμόνα γίνεται πλέον από το νέο κλάδο, για να "φρεσκαριστεί" και η παλιά γέφυρα (δε θυμάμαι αν έχει αναφερθεί).

Τέλος, έτοιμος είναι και ο κόμβος στο Βαϊοχώρι (λίγο μετά τη Νυμφόπετρα). Έτοιμος ο δρόμος, και έχουν φύγει τα προστατευτικά που σε εμπόδιζαν να βγεις. Απλά δεν είχε διαγραμμίσεις ακόμα!?!


Last edited by Mozart on Fri May 02, 2008 9:05 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 11:58 am    Post subject: Reply with quote

sΣχετικα με το κόμβο στο Βαιοχώρι. Δεν είχε προβλεφθει αυτός ο κόμβος? Ή παραδοθηκε η εγνατια και άφησαν σε δεύτερο σκέλος αυτόν?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Apr 30, 2008 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας και Χριστός ανέστη κι από μένα.
Για το τμήμα Α/Κ Στρυμώνα - Τούζλα απ' ότι μίλησα πριν καμιά βδομάδα μένουν μόνο τ' ασφαλτικά και θα χρειαστεί περίπου δύο μήνες για την παράδοσή του.
Όσο για το τμήμα στην Μεσόγεια που δεν είναι υπερυψωμένο, ούτε συζήτηση πως θα υπάρχει πρόβλημα με πλυμήρες κλπ. Έχουν γίνει ένα σωρό υδραυλικά έργα με τεχνικά και οχετούς.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu May 01, 2008 10:03 am    Post subject: Reply with quote

bokomolech wrote:


Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι τοποθετήθηκαν οι πρώτες ενημερωτικές πινακίδες για το έργο της Ιονιας Οδού! Για την ακρίβεια, η πρώτη βρίσκεται στα φανάρια μετά τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου και τη δεύτερη την τοποθετούσαν στην είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο. Επίσης μετά τα φανάρια της γέφυρας έχουν αρχίσει χωματουργικά για να διαπλατύνουν το δρόμο (στο ύψος του Olympus Plaza). Όλα αυτά την Μεγάλη Πέμπτη που ταξίδεψα για Άρτα. Φαίνεται πως αρχίσανε τα έργα...


Φοβάμαι ότι τα χωματουργικά που είδες στο Olympous Plaza έχουν περισσότερη σχέση με το Olympous Plaza παρά με την Ιονία....
Η αλήθεια είναι ότι ταμπέλες δεν έχουν τοποθετηθεί μόνο στα σημεία που ανέφερες αλλά και στα Γιάννενα και στο ύψος των Φυτειών. (Είναι το σημείο στο οποίο ενώνεται η Παράκαμψη Αγρινίου με την Παλιά Ε.Ο.)
Από ότι έχω δει εγώ τουλάχιστον τα μόνα έργα που γίνονται είναι στο βόρειο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου. Επίσης έργα γίνονται και στην παράκαμψη Άρτας (νότιο τμήμα που δεν έχει παραδοθεί) αλλά αυτά νομίζω ότι έχουν σταματήσει λόγω προσφυγής στο ΣτΕ. Να θυμίσω ότι αυτά τα δύο έργα γίνονται από το Ελληνικό Δημόσιο και θα παραχωρηθούν έτοιμα στην κοινοπραξία.
Με βάση όλα τα παραπάνω δυστυχώς η κοινοπραξία EUROIONIA δεν έχει εγκαταστήσει ακόμη εργοτάξιο... πράγμα όμως που θα γίνει σύντομα σύμφωνα με εργαζόμενο στην κατασκευάστρια στο Μεσολλόγγι.
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu May 01, 2008 7:09 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:


Φοβάμαι ότι τα χωματουργικά που είδες στο Olympous Plaza έχουν περισσότερη σχέση με το Olympous Plaza παρά με την Ιονία....


Μα είναι από την απέναντι πλευρά Smile
Βασικά αυτό που είδα και σήμερα που πέρασα πηγαίνοντας προς Πάτρα, είναι μπουλντόζες να καθαρίζουν παραπλήσια του δρόμου για περίπου 200 μέτρα...

prevezanos wrote:

Επίσης έργα γίνονται και στην παράκαμψη Άρτας (νότιο τμήμα που δεν έχει παραδοθεί) αλλά αυτά νομίζω ότι έχουν σταματήσει λόγω προσφυγής στο ΣτΕ.


Τα έργα στην παράκαμψη Άρτας, συνεχίζονται κανονικά, το μόνο πρόβλημα που υπάρχει, είναι στον κόμβο Αγίου Δημητρίου Πέτα (εκεί που σταματάει το υπάρχον κομμάτι της παράκαμψης).
Νομίζω υπάρχουν προσφυγές για απαλλοτριώσεις καθώς επίσης και από κατοίκους του οικισμού για το αν θα περνάει η Ιονία από πάνω και ο δρόμος Άρτα - Πέτα από κάτω ή το αντίστροφο. Πάντως πριν ένα μήνα έγινε συνάντηση φορέων με τον Σουφλιά για αυτό το θέμα και μάλλον θα βρεθεί λύση.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu May 01, 2008 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ σε κάθε περίπτωση ψηφίζω bokomolech αλλά ρε συ 200μ ξεχορτάριασμα δεν είναι αρκετό για να πούμε ότι ξεκίνησε η ιονία...μπορεί ξέρω γω να φτιάχνουν ράμπα για καινούριο βενζινάδικο Rolling Eyes . Οι πινακίδες που τοποθέτησαν αφορούν την ιονία ή την παράκαμψη Αγρινίου? Αν ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες για τη χάραξη μετά τη γέφυρα ας διαφωτίσει, μάλλον η χάραξη μετά τη γέφυρα και πριν τη μεγάλη στροφή που μετά τελείωνει η νησίδα και ενώνεται με την παλαιά εο πρέπει να συνεχίζει ευθεία και δυτικά της εο.
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Fri May 02, 2008 12:43 am    Post subject: Reply with quote

έχουμε κανένα νέο για σήραγγα Δρίσκου; θα δοθεί σε 2 εβδομάδες
ή πάμε και για άλλη καθυστέρηση;
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 02, 2008 7:13 am    Post subject: Reply with quote

Κατά τη διάρκεια των γιορτών πέρασα από το τμήμα Μέστη-Μάκρη στην Εγνατία οδό. Στο ύψος της Συκορράχης, όπως είναι γνωστό, υπάρχει παράκαμψη λίγων χιλιομέτρων μέχρι τα Δίκελλα, αφού το τμήμα αυτό μετατρέπεται σε αυτοκινητόδρομο. Με μια μικρή... παρασπονδία κατάφερα και μπήκα στο υπό κατασκευή τμήμα (κερδίζοντας και πολύ χρόνο, αφού απέφυγα τα στροφιλίκια της παράκαμψης) και διαπίστωσα ότι τα έργα προχωράνε με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό! Ουσιαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα το βουνό έχει φαγωθεί, έχουν μπει και τοιχεία στήριξης ενώ ο δρόμος έχει ασφαλτοστρωθεί. Μόνο σε ένα τμήμα περίπου 500 μέτρων προς την Συκορράχη ακόμα φαγώνεται το βουνό, όμως φαίνεται ότι σύντομα θα τα έχουν τελειώσει και αυτά. Νομίζω ότι είναι εφικτότατη η παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος μέσα στο καλοκαίρι!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 150, 151, 152, 153, 154  Next
Page 151 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr