stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Embarassed Δεν είμαι καλός γνώστης της περιοχής και μου γεννάται η απορία, θα φτιάξουν το δρόμο στο "πέταλο" και ταυτόχρονα επιθυμούν να φτιάξουν και γέφυρες που θα τον παρακάμπτουν ; Rolling Eyes

Για ποιό λόγο δεν κάνανε εξ αρχής τις γέφυρες ;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Υποθαλασσια προκατασκευασμενα τουνελ όπως του ακταιου δεν είναι πιο εύκολα?Ποσο απεχει ο κολπος,πιο πολυ απο ριο αντιρριο(3χιλ περ.)?Γιατι δυο γεφυρες/Μια σαν τη Ριου αντιρριου δεν φτανει?Παντος το κοψιμο 70 επικινδυνων χιλ ακουγεται τελειο.......


Quote:
Για ποιό λόγο δεν κάνανε εξ αρχής τις γέφυρες ;



Υποθετω γιατι έτσι και αλλιως θα φτιαχναν το πεταλο για την επικοινωνια της Λαμιας με την εθνικη.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά όταν μιλάμε για διπλή ζεύξη, ενωούμε πως η πρώτη γέφυρα θα γίνει από τον Αγ. Κωνσταντίνο (περίπου) προς την Ευβοια κι από εκεί με δεύτερη γέφυρα θα πάει βορειότερα και θα βγει κάτι χιλιόμετρα μετά τις Ράχες. Δείτε εδώ τον σχετικό χάρτη όπου έχει και την απλή ζεύξη.



Εδώ και το σχετικό αρθρο.
http://star-online.gr/%CE%B7ews_2008_ana.asp?aa=1393
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ουαου!!!!Έτσι ίσως θα ενωσουν και τον βορειο αυτοκινητοδρομο στην ευβοια που θελουν να φτιαξουν( η αριστερη χαραξη είναι η παλια?) .............

Last edited by Agg3los on Sat Apr 05, 2008 4:49 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Kαι ακόμα καλύτερα δείτε αυτό το παλιό δημοσίευμα που γράφει και τα μήκη των γεφυρών αλλά και τα συγκεκριμένα σημεία απ' όπου θα κατασκευαστούν οι γέφυρες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 5:05 pm    Post subject: Reply with quote

Η διπλή ζεύξη του Μαλιακού είναι η είδηση της χρονιάς εάν όντως ισχύει. Βάλε κανά χρόνο για να ωριμάσει η ιδέα και άλλον ένα χρόνο για να το εξαγγείλει το ΥΠΕΧΩΔΕ και ένα χρόνο για το διαγωνισμό. Εντάξει από το 2011 το ξαναζητάμε...
Σοβαρά τώρα. Εκτός από τους Βολιώτες που θέλουν να κατεβάσουν την διαδρομή Αθήνα Βόλο από τρισήμιση ώρες σε δυόμιση υπάρχει κανένας άλλος που να καίγεται? Μακάρι να προχωρήσει η ιδέα γιατί τα ωφέλη θα είναι πολλά, ειδικά στην οικονομία και στην ανάπτυξη αλλά αν κρίνω από την κατάλληξη του εγχειρίματος για να προχωρήσει η απλή ζεύξη, που κράτησε από το 1993 εώς το 2000, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η ζεύξη του Μαλλιακού συζητιότανε για πολλά χρόνια και ήταν αυτή που τελικά θα κατεσκευαζότανε για να αποφευχθεί το φονικό Πέταλο του Μαλλιακού. Ήταν να γίνει υποθαλάσσια από όσο θυμάμαι αλλά δεν προχώρησε γιατί θεωρήσανε ότι θα ήταν δύσκολη κατασκευαστικά και θα υπήρχαν τυχόν προβλήματα.

Quote:
Για ποιό λόγο δεν κάνανε εξ αρχής τις γέφυρες ;


Ούτως η άλλως σε αυτό τμήμα είτε κατασκευαζόταν η ζεύξη έιτε όχι θα έπρεπε να υπάρχει κλειστός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας, γιατί δεν πάνε όλοι απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, αλλά υπάρχει μεγάλη κίνηση για Λαμία για Στυλίδα, Καμμένα Βούρλα, τα χωριά της Φθιώτιδας, αλλά και να μην ξεχνάμε ότι θα υπάρξει σημαντική κίνηση στον Ε65 για όλη την η. Θα ήταν παράλογο να υπάρχει Αυτοκινητόδρομος μέχρι Αγ. Κωνσταντίνο, μετά επαρχιακός και μετά ξανα Αυτοκινητόδρομος μέχρι πχ Γρεβενά.

Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει θέμα ζεύξης. Η χρηματοδότηση πλέον είναι αισθητά μικρότερη. Δεν υπάρχει χρήμα για τις επεκτάσεις του μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που είναι σημαντικότερες, ή η επέκταση του Τραμ πέρα από τον Πειραιά και αποκλείω να "σπαταλήσουνε" λεφτά για ένα τέτοιο έργο. Σκεφτείτε ότι δεν είναι θέσεις του Υπουργείου, αλλά τμημάτων του ΤΕΕ αυτές στο ρεπορτάζ. Η μόνη πιθανή περίπτωση κατ' εμέ είναι το ΣΔΙΤ, αλλά χλωμό το βρίσκω και πάλι...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ειχα γραψει κ παλιοτερα οτι εφοσον η διπλη ζευξη δεν εγινε εξ'αρχης, δεν εχει πλεον νοημα να γινει...
Εκτος απο τα τρελα λεφτα που απαιτει η κατασκευη, κ τα πανακριβα διοδια, νομιζω οτι προωθειται μονο για λογους οικονομικους (δεν ειναι τυχαιο που το προωθουν κυριως το ΤΕΕ κ οι κατασκευαστικες κ οχι τοπικοι φορεις)...
Τα 70 χιλιομετρα του Μαλλιακου μπορουν να τα γλυτωσουν αν ενωσουν τον Αυτοκινητοδρομο Κεντρ.Ελλαδας απο Σοφαδες Καρδιτσας μεχρι Λαρισα, και ετσι γλυτωνουν την 'κοιλια' του ΠΑΘΕ απο Λαμια σε Αλμυρο (ή με δρομο απο Δομοκο-Φαρσαλα-Λαρισα)...
Αυτο μπορει να γινει με ελαχιστα λεφτα (καμπος) και θα εξυπηρετηθουν κ σημαντικες περιοχες της Θεσσαλιας..

Ριξτε μια ματια στο χαρτη:
http://www.greek-motorway.net/assets/images/Greec_A3_Map2.gif
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 6:04 pm    Post subject: Re: A71 A73 Reply with quote

Draminos wrote:
για σου φιλε σταυρο και χαιρετώ βεβαια όλη την παρέα, και εγώ δεν είμαι σίγουρος για την A71, για να είμαι ειλικρινής, αλλα μου δόθηκε η πληροφορία από την τοπική αυτοδιοίκηση σας από την κυρια μποναζούντα(Tripoli), ότι πιθανόν να κατάληξη δυτικά τις σπάρτης για να ενωθεί στον μελλοντικά προβλεπόμενο δρόμο Σπάρτη - Καλαμάτα.

Επειδή είναι από τη Σπάρτη και γνωρίζω, πολύ χλωμό να τον βγάλουν εκεί. Για να είμαι ειλικρινής πρώτη φορά ακούω για νέο δρόμο Σπάρτης - Καλαμάτας. Rolling Eyes
Αν τώρα όντως τον συνδέσουν με αυτόν, θα πρέπει να φτιάξουν και ένα δρόμο (το κομμάτι με φούξια χρώμα), κάτι σαν περιμετρική Σπάρτης, ο οποίος να συνδέει τον τέλος του αυτοκινητόδρομου με την Ευρεία Παράκαμψη Σπάρτης, διότι ο υπάρχον δρόμος έτσι όπως είναι τώρα δεν δύναται να εξυπηρετήσει τέτοια κίνηση.

Ορίστε και χάρτης με την Παράκαμψη Σπάρτης καθώς και με άλλα σημαντικά οδικά έργα: http://img204.imageshack.us/img204/5071/001vl9.jpg

Quote:
Και το Νούμερο A71 δεν είναι σίγουρο γιατί μπορεί να δοθεί σε ένα επίσης πολύ μελλοντικό έργο (Κόρινθος Ναύπλιο) και έτσι να ονομαστεί A73 (Τα νούμερα μεγαλώνουν προς δύση και νότο). υπάρχουν δυστυχώς πολλές απορίες με δρόμους που δεν έχουν μπει καν επίσημα σε σχέδιο γιατί η αναλυτική χάρτες βγαίνουν σχετικά αργά (εκτος από την εγνατία A.E.)
το A39 δεν μπορώ να το φανταστώ, το A39 αν δοθεί θα είναι γύρο από την Α3. Παρόμοια τις Αττική οδού Α6 και συνεχίζουμε με 62 64 κλπ.
Δεν είναι απαραίτητο πάντα να παίρνει ένας αυτοκινητόδρομος ένα νούμερο από εθνική οδός. Γιατί και η εθνική οδός 6 βρίσκετε από βόλο προς τρίκαλα και η Α6 στην Αθηνα. Τα νούμερα ακολουθούν την λογική που ανάφερα από βορά προς νότο και από δύση προς ανατολή.

Καταλαβαίνω τι λες και πως έτσι είναι το σωστό (συμφωνώ), αλλά μην ξεχνάς... στην Ελλάδα βρισκόμαστε!Laughing

Quote:
το ότι αφορά την φωτογραφία τις A2 μου έχει σταλεί όπως πολλές που ενσωμάτωσα (ξέρεις από ποιο σημείο είναι και εξής κάποιο σχέδιο από την παράκαμψη σπάρτης).

Είναι από το τμήμα Κοζάνης - Γρεβενών.
Τώρα ποια γέφυρα και ποια σήραγγα είναι αυτή που απεικονίζει δεν γνωρίζω.
Είμαι σίγουρος πως ο corfu ξέρει και θα μας δώσει τα φώτα του.


losada7 wrote:
Embarassed Δεν είμαι καλός γνώστης της περιοχής και μου γεννάται η απορία, θα φτιάξουν το δρόμο στο "πέταλο" και ταυτόχρονα επιθυμούν να φτιάξουν και γέφυρες που θα τον παρακάμπτουν ; Rolling Eyes

Για ποιό λόγο δεν κάνανε εξ αρχής τις γέφυρες ;

Δεν πάει χαμένος.Rolling Eyes
Θα αποτελεί τον συνδετήριο τμήμα του ΠΑΘΕ με τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος, καθώς θα συνδέει και τη Λάμια με τον ΠΑΘΕ με αυτοκινητόδρομο.


Last edited by Stavros86 on Sat Apr 05, 2008 7:44 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 6:21 pm    Post subject: Re: A71 A73 Reply with quote

Stavros86 wrote:


Quote:
το ότι αφορά την φωτογραφία τις A2 μου έχει σταλεί όπως πολλές που ενσωμάτωσα (ξέρεις από ποιο σημείο είναι και εξής κάποιο σχέδιο από την παράκαμψη σπάρτης).

Είναι από το τμήμα Κοζάνης - Γρεβενών.
Τώρα ποια γέφυρα και ποια σήραγγα είναι αυτή που απεικονίζει δεν γνωρίζω.
Είμαι σίγουρος πως ο corfu ξέρει και θα μας δώσει τα φώτα του


Σωστά είναι η γέφυρα στο ρέμα Τρουμπέτα και στο βάθος είναι η σήραγγα Ταξιάρχη.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

ευχάριστο stavros86 και corfu, η αλλαγή στο www.Greek-Motorway.Net έγινε. Θα ήθελα να πω κάτι για τον κόλπο του μαλιακού και την Α3 , η γέφυρες ωραίες και καλές αν γίνουν,
το κόστος υπερβολικά μεγάλο, απόλυτη αυτοχρηματοδότηση δεν υπάρχει,
στο Örezund (Δανία) που ημερησία το περνάνε 220.000 Αυτοκίνητα και το κόστος ανά διαδρομή ανέρχεται στα 28 Euro δεν μπορούν να καλύψουν την κατασκευή.
Γεγονός είναι ότι η A1 μέσο Λαμιας συνδέεται με την Α3 και έτσι διευκολύνει 500.000 Ανθρώπους στην διαδρομή για Αττική εκτος τους δυτικό-θεσσαλικούς νομους Καρδίτσα και Τρίκαλα, ευνοεί και τους νομους Γρεβενά , Κοζάνη και Καστορια η οποιοι μέσο τις A2 έχουν νότια, πρόσβαση προς Α3.

Αλλα αυτό που περιμένω με αγωνια και πόθο να γίνει κάποτε είναι η ανακοίνωση κατασκευής αυτοκινητοδρομου από λαμία μέσο αμφιλοχίας για Αντίρριο για νά έχει η γέφυρα νόημα και για τους βορειοελλαδίτες και για τους ανθρώπους στα παραλια του αιγαίου. δυστυχώς ως σήμερα δεν έχω ακούσει τίποτα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Οι δρομοι που οι κατασκευαστικες σκεφτονται να φτιαξουν μετα το 2014, είναι ο καθετος αξονας ευρυτανιας και ο (απιστευτα χρησιμος για την δυτικη πελοποννησου) αντιρριο-Ιτεα-Λαμια(αλλα και προς Θηβα).
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Sat Apr 05, 2008 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Nα πω και 'γω τα δυσάρεστα.
Όπως καταλαβαίνετε η ημερομηνία παράδοσης του Α/Κ Ιωαννίνων - Μπαλντούμα για τις 20 Απριλίου, πάει περίπατο.


Αυτό είναι κλασσικό για την Εγνατία. Για τη σήραγγα Δρίσκου είχαν πει το Δεκέμβρη, μετά ο Γούλας είπε μέσα Φεβρουαρίου, μετά 20 Απριλίου, τώρα πάει κι' αυτό περίπατο!

Γι' αυτό και εγώ λέω ότι αν τελειώσει η Εγνατία το 2010 θα είναι θαύμα.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 3:07 am    Post subject: Reply with quote

Πριν απο λιγες μερες, έκραζα για τις αυξήσεις των διοδίων. Σήμερα λοιπόν το πρωί, στην περήφημη μεγάλη ευθεία έξω από Θήβα, μία νταλίκα με κατεύθυνση προς Αθήνα, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα, σπάζοντας τις σιδεριές που υπάρχουν μεταξύ των δύο ρευμάτων. Ειλικρινά μόνο από θαύμα δεν βρήκε έγινε μετωπική με άλλο αμάξι, διότι από ότι έχω καταλάβει, μετά το περσυνό ατύχημα με τους 7 νεκρούς στον ίδιο δρόμο, όλοι πηγαίνουν δεξιά-δεξιά. Στην επιστροφή, το απόγευμα, έπεσα πάνω σε απίστευτη βροχή. Ο δρόμος ήταν γεμάτος νερά, τα μπαλώματα έκαναν το αμάξι να κολλάει κατα φάσεις σε μία ή σε δύο ρόδες, και γενικότερα αν πήγαινες πάνω απο 70-80, υπήρχε κίνδυνος να καταλλήξεις στο απέναντι ρεύμα. Να χαίρονται λοιπόν τις αυξήσεις τους.
Πρώτα φτιάχνεις τον δρόμο και μετά τα παίρνεις για τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
Τουλάχιστον μέχρι τα δεύτερα διόδια, έχουν περάσει με φρέσκια μπογιά τις διαγραμμίσεις. Πιάσαν τόπο δηλαδή τα πρώτα μας λεφτά.

Υ.Γ.: Κάτι πρέπει να γίνει πάντως και με την κατάσταση των δρόμων, αλλά και με την παιδέια μας σαν οδηγοί. Σήμερα λοιπόν από τις 7 το πρωί είδα, μία νταλίκα να περνάει στο αντίθετο στην εθνική, ένα αμάξι τούμπα εξω από την Αράχωβα, ένα άλλο κολλημένο σε έναν τοίχο μερικά μετρά πιο κάτω, μία BMW στα χωράφια στην Μαλακάσα, ένα άλλο διαλυμενο μετά από τούμπες στην Αττική Οδό, και ένα τρίτο με τον ουρανό στην άσφαλτο, το βράδυ μέσα στην μέση της Κηφισσίας. Αν είναι έτσι ρε παιδιά να γίνεται απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε φορά που πέφτουν ψιχάλες.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:42 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Σταυρο, πριν απο μια βδομαδα περιπου ειχα κατεβει Σπαρτη και ειδα οτι οι εργασιες για την παρακαμψη σελλασιας ειχαν σταματησει (?) αν και το εργο εχει προχωρησει αρκετα (φαινοταν να βρισκονται λιγο πριν την φαση ασφαλτοστρωσης) μηπως γνωριζεις ποτε υπολογιζουν να την παραδωσουν στην κυκλοφορια και ποτε θα ολοκληρωθει η παρακαμψη Σπαρτης...; (καταληγει μετα το στρατοπεδο ΚΕΕΜ, σωστα; )
Για το Σπαρτη καλαματα μεσω ταϋγετου το ακουσα κι εγω, συζητιεται τωρα, οπως και για διορθωσεις της Ε963 στο τμημα Γυθειο Γερολιμενα και Καλαματα-Αρεοπολη.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 754

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Στο link που σας επισυναπτω ειναι το site της εταιρείας που εκτέλεσε την τελευταία μελέτη για την διπλή ζευξη του Μαλιακού κόλπου την οποία συζηταμε και την οποία παραγειλε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησιας:

http://www.enviroplan.gr/

Ειδικά η περίληψη της συγκεκριμένης μελέτης βρίσκεται σε αυτό εδώ το link:

http://www.enviroplan.gr/files/greek/others/malliakos.pdf

Από μια πρόχειρη ματιά που της έριξα, έχω την γνώμη ότι με σκοπό να κρατηθεί η εκτίμηση του συνολικού κόστους του προτεινόμενου έργου χαμηλά ώστε να προσεκλύσει το ενδιαφέρον από κατασκευαστές, ΥΠΕΧΩΔΕ κλπ, περιλαμβανει κάποιες λύσεις οι οποίες είναι είτε περιβαλλοντικά μη αποδεκτές πχ το μπάζωμα μεταξύ της μικρής νησίδας και της Εύβοια ώστε να αποφευχθεί η κατασκευή τρίτης κρεμαστής γέφυρας αντί των τριών συμβατικών που προτείνονται, αλλά και κάποιες κακές τεχνικές επιλογες όπως η κατασκευή τριών λωρίδων κυκλοφορίας αλλά με συνολικό πλάτος καταστρώματος 9 μέτρα ανά κατεύθυνση. Κατά την τεχνική μου άποψη αυτό το προσχέδιο τεχνικής περιγραφής δεν προχωράει με τίποτα. Είναι όμως μια πρώτη προσπάθεια για να δούμε τι θα επρεπε να γίνει με κριτηρια τις σωστες τεχνικες επιλογες και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικων επιπτωσεων. Επίσης εκτός από τις γέφυρες υπάρχουν και οι σύραγγες. Και για να προλαβω τυχον απορίες ή επισυμανσεις περι σεισμικότητας, το πιο ασφαλές σημείο στην Ελλάδα σε επερχομενο σεισμό είναι οι συραγγες του Metro στην Αθήνα. Γιατί απλά κουνιούνται μαζι με το σεισμό και δεν διεγειρονται απο αυτόν όπως οι υπεργειες κατασκευες. Συνεπώς ?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Apr 06, 2008 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Φίλε Σταυρο, πριν απο μια βδομαδα περιπου ειχα κατεβει Σπαρτη και ειδα οτι οι εργασιες για την παρακαμψη σελλασιας ειχαν σταματησει (?) αν και το εργο εχει προχωρησει αρκετα (φαινοταν να βρισκονται λιγο πριν την φαση ασφαλτοστρωσης) μηπως γνωριζεις ποτε υπολογιζουν να την παραδωσουν στην κυκλοφορια

Έχω να κατέβω Σπάρτη από τις εκλογές οπότε μου διαφεύγουν αρκετά πράγματα.
Η αλήθεια είναι πως τώρα ακούω ότι έχουν σταματήσει οι εργασίες.Confused
Για το πότε θα την παραδώσουν δεν το γνωρίζω, αυτό που γνωρίζω είναι πως θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί αρκετό καιρό πριν, αλλά λόγω του ότι συνάντησαν μεγάλα προβλήματα καθιζήσεων και σαθρών εδαφών υπήρξαν κάποιες παραλλαγές στη χάραξη του δρόμου με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις.

Quote:
και ποτε θα ολοκληρωθει η παρακαμψη Σπαρτης...; (καταληγει μετα το στρατοπεδο ΚΕΕΜ, σωστα; )

Τώρα όσο αφορά την Ευρεία Παράκαμψη Σπάρτης, απ ο,τι ξέρω αλλά και έχω ενημερωθεί προχωρεί με καλούς ρυθμούς.
Το πότε θα παραδοθεί δεν το γνωρίζω αυτή τη στιγμή.

Σωστά, θα καταλήγει μετά το ΚΕΕΜ, για την ακρίβεια θα τερματίζει στο σημείο που αρχίζει το τμήμα του κόμβου Δαφνίου.
Δες και σχετικό χάρτη: http://img204.imageshack.us/img204/5071/001vl9.jpg

Quote:
Για το Σπαρτη καλαματα μεσω ταϋγετου το ακουσα κι εγω, συζητιεται τωρα, οπως και για διορθωσεις της Ε963 στο τμημα Γυθειο Γερολιμενα και Καλαματα-Αρεοπολη.

Να σου πως πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Όσο αφορά τον E-961 ΕΟ39 γνωρίζω πως θα υπάρξουν γενικά βελτιώσεις. Τι ακριβώς θα κάνουν δεν το ξέρω. Θα μάθω και θα το αναφέρω. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Άκουγα το πρωι στο ραδιόφωνο συνέντευξη ενός μηχανικού-εκπροσώπου της εγνατίας οδόύ, ο οποίος επέμενε ότι η σύραγγα Δρίσκου θα παραδοθεί 20 Απρίλη και τέλος Δεκεμβρίου θα παραδοθεί η εγνατία στο σύνολο της!
Επίσης είπε ότι μέσα ιουνίου θα είναι έτοιμη η Παραμυθιά!
Ρε παιδιά μας κοροιδεύουν, δεν ξέρουν και οι ίδιοι, η κάτι μας διαφεύγει?
Όσο για τα διόδια στην κοζάνη, είπε ότι δεν θα τεθούν σε λειτουργία πριν το καλοκαίρι!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Tι να πω βρε πατριώτη, όλα δείχνουν σταματημένα και σε αναμονή.
Για την ιστορία εσύ σε ποιο δαδιοφωνικό σταθμό το άκουσες?

Ένα άλλο ευχάριστο νέο είναι πως θα δωθεί η παράκαμψη στις Κρηνίδες στις αρχές Καλοκαιριού. Είναι στην ΕΟ Καβάλας - Δράμας, όπου ο υπάρχον δρόμος περνάει μέσα από τα χωριά Κρηνίδες και Λυδία και διασχίζει και τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων με το καταπληκτικό θέατρο.
http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=385080
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

Στον ΑΚ Στρυμώνα η κυκλοφορία γίνεται απο την νέα γέφυρα για να φτιαχτεί κι άλλος κλάδος. Φωτό με ΑΚ Στρυμώνα και άλλα τεχνικά αύριο.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Αντε βρε Jimmara μπας και δούμε τίποτα. Αν είχες κάτι κι από Νέστο θα είσουν Super.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Ένα άλλο ευχάριστο νέο είναι πως θα δωθεί η παράκαμψη στις Κρηνίδες στις αρχές Καλοκαιριού. Είναι στην ΕΟ Καβάλας - Δράμας, όπου ο υπάρχον δρόμος περνάει μέσα από τα χωριά Κρηνίδες και Λυδία και διασχίζει και τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων με το καταπληκτικό θέατρο.
http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=385080

Άντε επιτέλους!
Η αλήθεια είναι πως αυτό το σημείο που παρακάμπτεται είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, ιδιαίτερα τις περιόδους υψηλής τουριστικής κίνησης. Κατά τα άλλα ο υπόλοιπος οδηγείται άνετα.
Ορίστε και σχετική φωτογραφία:


Με κόκκινο είναι η παράκαμψη, με πράσινο η οδοί που συνδέουν τη παράκαμψη με τις Κρηνίδες και τη Λυδία.

************************************************************

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ: Εντονες διαμαρτυρίες για τη χάραξη της Ιόνιας Οδού
&
Σε κινητοποιήσεις για τις αυξήσεις στα διόδια καλεί η Ν.Ε. Μεσσηνίας του Συνασπισμού
http://www.eleftherianews.gr/
Φύλλο: 7 Απριλίου 2008
Σελίδα: 3
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:54 pm    Post subject: Reply with quote

Προχωρά το έργο του Διακονιάρη
(07/04/2008)
Παραδίδεται τέλος του καλοκαιριού. Διαβάστε το στο Πάτρα-πολιτιστική πρωτεύουσα.

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=3
φύλλο της Δευτέρας 7-4 σελ. 3
Το μόνο βέβαιο είναι ότι κάποιος δεν πάει καλά. Τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι οι κάτοικοι είναι δεν ξέρω. Έντονες αντιδράσεις για τη χάραξη της Ιονίας οδού στο Καλό Νερό, στο ύψος της Κυπαρισσίας για όσους δεν γνωρίζουν. Θα συντονιστούν μάλιστα με τους Ηλείους της Ζαχάρως για ανατολικότερη χάραξη στον Καιάφα και τη Ζαχάρω. Ρε μπελάς... Μακριά από μας, μη σώσουν και δουν αυτοκ/μο ποτέ τους. Τι θα γίνει μ'αυτούς τους Ζαχαριώτες? Το μόνο που υποθέτω είναι ότι όταν γίνονταν οι μελέτες κοιμούνταν όρθιοι, γιατί δηλ στην Αμαλιάδα μας έκαναν ανατολική χάραξη και επικαλεστήκαμε μόλις λόγους αποκοπή της πόλης απ'την παραλία και φτηνότερες απαλλοτριώσεις, αν και δεν ξέρω συνολικά αν η ανατολική χάραξη θα βγει αισθητά οικονομικότερη αν και μικρότερη σε μήκος γιατί σε όλο της το μήκος κινείται σε έντονο λοφώδες ανάγλυφο, σε αντίθεση με το πεδινό της δυτικής χάραξης και του απλού διπλασσιασμού της υπάρχουσας εο. Αλλά κι αυτό το ΥΠΕΧΩΔΕ μήπως έκανε την πιο εύκολη δουλειά κι ότι γίνει? Δε φτάνει που θα δουν αυτοκ/μο εκεί κάτω των Αγίων Πάντων κάντε καμιά αντίδραση όταν θα τελείωσει ο δρόμος να σας κάνουν καινούριο.

Τι έγινε ρε Σταύρο πότε το πόσταρες και δεν το είδα?? Smile Ποια εφημερίδα διαβάζεις τώρα μη γράψουμε τα ίδια??

Μια ερώτηση, κάποιος είχε ποστάρει πριν λίγο καιρό, γύρω στη σελίδα 140 εκεί με τις φωτογραφίες απ'την εγνατία, ένα λινκ στα αγγλικά αν δεν κάνω λάθος ή στα γερμανικά που μέσα είχε και τις σήραγγες στο Πάτρα-Κόρινθος και τώρα δεν το βρίσκω, μήπως έχει κανείς ιδέα? Engineer ή Agellos το ποστάρατε μήπως εσείς? Ελπίζω να μην το βρήκα και πουθενά αλλού...

ΤΟ ΒΡΗΚΑ!! Very Happy Very Happy Shocked Άγγελε εσύ το πόσταρες στη σελ 39 το έψαχνα για ώρες και πέρασα πόσες φορές απ'τη σελίδα αυτή αλλά τόσο μικρό που ήταν με τη λέξη link! πού να το δω!
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Tue Apr 08, 2008 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχίζω απο τον ΑΚ Στρυμώνα νέος και παλιός κλάδος
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0827.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0829.jpg
Γέφυρα στρυμώνα
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0830.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0831.jpg
Κατάσταση της άνω διάβασης
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0828.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0832.jpg
Άρα για 1 χιλ η κυκλοφορία απο το νέο κλάδο ώστε να ανακασκευαστεί ο παλιός (βελτίωση γεωμετρικών χαρακτηριστικών).Στην μεγάλη ευθεία μετά στο στάδιο του χαλικιού.
Άνω διάβαση δρόμου Αμφίπολης προς Τούζλα (ΕΟ2). Υπάρχουν 2 ανοίγματα και τώρα τελειώνει το πρώτο. Εδώ σμίγει η νέα εγνατία με την παραλιακή.
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0826.jpg
Άνω διάβαση δρόμου Τούζλας προς γαληψό (ΕΟ2).
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0834.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0835.jpg
και μέτωπο προς ΑΚ Ορφανίου στο ύψος της γέφυρας.
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0836.jpg
μετωπο απο ΑΚ Ορφανίου προς προηγούμενη θέση(μεγάλη βελτίωση απο την προηγούμενη φορά).
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0837.jpg
και ΑΚ Ορφανίου
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0838.jpg
και για επιδόρπιο φωτό απο την εργολαβία της ΦΙΛΙΠΠΟΣ
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0839.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0840.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0842.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0843.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 12:16 am    Post subject: Reply with quote

Aπ' ότι βλέπω Jimmara έχουν προχωρήσει αρκετά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν τις κλίσεις στον παλιό κλάδο πριν από τη γέφυρα Στρυμώνα ερχόμενος από Θεσ/νίκη. Και ο νέος κόμβος ωραίος σε σχέση με τον παλιό. Η ακτίνα της στροφής έχει μεγαλώσει κι έγινε πιο ανοιχτή.
Κι εκεί στον Αγ. Ανδρέα βλέπω διαφορές. Προχώρησαν ακόμη λίγα μέτρα με τα χωματουργικά. Αλλά βλέπω και στο κομάτι μετά την κάτω διάβαση να έχουν μεταφέρει σκύρα για το υπόστρωμα.
Μπράβο Jimmara εύγε. Μας χρειαζόταν κάτι τέτοιο για να ανασάνουμε.

Κι έρχωμαι με τα τελευταία και πολύ σημαντικά νέα από την Ήπειρο.
Ξεκινάνε και πάλι από αύριο οι εργασίες στο τμήμα Πεδινή - Μπαλντούμα.
Τα μπικικίνια έπεσαν από τις τράπεζες. Η Alpha Bank κατέβαλε 7.500.000 ευρώ και η Πειραιώς 5.000.000 ευρώ. Μετά από αυτά ο νέος προγραμματισμός για παράδοση του τμήματος είναι για τις 15 Μα'ί'ου.
Υπολοίπονται ασφαλτόστρωση 10 χιλ. Και για να το κάνω πιο λιανά, είναι 2 στρώσεις επί 1,4 χιλ. ασφαλτόστωση από το cut & cover μέχρι τη σήραγγα Δρίσκου, επί 2 οι κλάδοι μας κάνουν 6,4 χιλ. Από την ανατολική πλευρά του Δρίσκου, έχουμε 0,8 χιλ. επί 2 στρώσεις, επί 2 οι κλάδοι μας κάνει 3,2 χιλ. Σύνολο 9.6 βάλτε και τους συνδετήριους μας κάνουν σύνολο 10 χιλ.
Τώρα για τη γέφυρα Αράχθου έχουμε έτοιμα και καλουπωμένα 2.000 κυβικά μέτρα μπετόν, που ξεκινούν από αύριο να πέφτουν. Αυτό σε εργατοημέρες μεταφράζονται σε 10 μέρες δουλειά.

Το αποκλειστικό νέο όμως που σας μεταφέρω είναι αυτό.
Η ΑΕΓΕΚ πωλείται και την παίρνει Έλληνας και μάλιστα επτανήσιος.
Μαντέψτε ποιος?
Το αφεντικό της Ιόνιος ο κ. Μαρούλης Γιάννης.

Καλά ο πούσ_ης τι πηγές έχω? Μήπως από αύριο πρέπει να γράφω σε καμιά οικονομική φυλλάδα των Αθηνών? Laughing
Πάντως έστω και έτσι πρέπει να σώνεται η ΑΕΓΕΚ. Βέβαια απ' ότι μου είπε η πηγή μου, η πώληση δε θα γίνει σε μια μέρα, αλλά θα χρειαστούν περίπου 40, οπώτε έχουμε να συζητάμε αυτόν τον καιρό επ' αυτού του θέματος.
Έχω κι άλλα να σας πω, αλλά να μην τα εξανλήσουμε ολα τα θέματα σ' αυτό το ποστ.
Έπονται και άλλα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 152, 153, 154  Next
Page 146 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr