stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μια πολυκατοικία στην παραλία ( η μόνη όμορφη σε όλο το παραλιακό μέτωπο )

http://picasaweb.google.com/fotinakis/Others/photo#5184687089431295890

Βασικα ειναι ξενοδοχειο Very Happy Ειναι το παλιο Αμερικανικο προξενειο το οποιο ειχε αγορασεο ο Μητυληναιος για να το κανει γραφεια για τις εταιριες του, μετα ειδε οτι δεν τον συνεφερε το πουλησε για να γινουν διαμερισματα αλλα ουτε και παλι τους βγηκε και τελικα το αγορασε ο Δαϊος και το εκανε ξενοδοχειο..

http://www.daioshotels.com/
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 02, 2008 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

mfotinakis wrote:

P.S 50 εκ ευρώ δεν είναι πάρα πολλά για το νέο δημαρχείο;


Τα 22 εκ ευρώ που καταχράστηκαν από τα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης, από κάπου πρέπει να βγούν.
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 3:10 am    Post subject: Reply with quote

mfotinakis wrote:


Μια πολυκατοικία στην παραλία ( η μόνη όμορφη σε όλο το παραλιακό μέτωπο )

http://picasaweb.google.com/fotinakis/Others/photo#5184687089431295890



Θα αστειεύεσαι βέβαια...
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 3:19 am    Post subject: Reply with quote

Από αυτές που έχω δει είναι η πιο όμορφη κατά την άποψη μου. Έχεις κάτι καλύτερο στο μυαλό σου;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 9:36 am    Post subject: Reply with quote

Μάλλον θα συμφωνήσω με τον mfotinakis. Αν και δεν θυμάμαι όλες τις οικοδομές του παραλιακού μετώπου, αυτή σίγουρα έχει κάποιο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Έτυχε να μπώ και μέσα και το εσωτερικό είναι εξαιρετικά διαμορφωμένο. Αν η ένσταση του jackoharas αφορά τις οικοδομές της πλατείας Αριστοτέλους, δεν μου φαίνεται οτι έχουν κάποιο ενδιαφέρον.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 11:31 am    Post subject: Reply with quote

Θα πω κάτι γενικό για την εντύπωση που δίνουν οι Ελληνικές πόλεις (εκτος από τρεις τέσσερις περιπτώσεις) σε κάποιον που τις επισκέπτεται.
Η εντύπωση λοιπόν που του μένει είναι ότι πρόκειται για τσιμεντουπόλεις (σιγά το νέο θα μου πείτε) και γενικά οι πόλεις μας είναι δυστυχώς πολύ άσχημες...χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς δρόμους (παντού στενοί και μονόδρομοι) αν και είναι σχετικά νέες πόλεις...σαράντα, πενήντα ετών το πολύ.... Sad
Θα μου πείτε ότι η αντιπαροχη....κ.λ.π.
Τι να πεις, ακόμα και νέες περιοχές που χτίζονται τώρα, χωρίς ένα παρκάκι,χωρίς ένα πεζοδρόμιο της προκοπης...φαίνεται δεν μάθαμε από τα λάθη....και δεν φταίνε μονο οι εργολάβοι...αυτοί στο κάτω κάτω την δουλειά τους κάνουν..δεν είναι αυτοί που σχεδιάζουν τις πόλεις.
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Μα αυτό φίλε μου είναι και το τραγικότερο όλων.. Περνάς από γειτονιές που φτιάχνονται τώρα και πάλι τα ίδια λάθη..
Πρέπει να πέσει πολύ γκρέμισμα για να δούμε άσπρη μέρα Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 11:54 am    Post subject: Reply with quote

δε θα συμφωνήσω ότι το μπουτίκ-ξενοδοχείο είναι η μόνη όμορφη πολυκατοικία στο παραλιακό μέτωπο....μου αρέσουν οι παλιές(μέγαρο Τόττη, παλιό Γκέτε(σπάνιο δείγμα αρ ντεκό στην πόλη) και κάποιες άλλες), ενώ και με τις πιο πρόσφατες το πρόβλημα δεν είναι τόσο η αρχική αισθητική τους όσο το γέρασμα τους στο χρόνο και η μη συντήρησή τους.....

για τα νέα οικοδομικά τετράγωνα που χτίζονται εκτός κέντρου, είναι σίγουρα εκ πρώτης όψεως πιο ευχάριστα και με κάπως περισσότερο ζωτικό χρόνο......μόνο μένει να δούμε πώς θα καταντήσουν σε ορισμένα χρόνια....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Apr 03, 2008 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μια διευκρίνηση. Μιλούσα για τις οικοδομές που βρίσκονται επί της παλιάς παραλίας, από το λιμάνι μέχρι τον λευκό πύργο.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Fri Apr 04, 2008 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Θα έλεγα πως η παραλία (η παλιά ασφαλώς) έχει μερικά απο τα καλύτερα νεοκλασσικά και αρτ ντεκό της πόλης. Θα έλεγα μάλιστα πως όλες οι πολυκατοικίες της παλιάς παραλίες είναι αξιοπρεπέστατες και δύσκολα βρίσκεις άσχημο κτίριο. Όσο για το κτίριο του Μητυληναίου είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον αλλά χάνεται στην παράταξη (αν και γωνιακή). Ενώ αν ήταν πανταχώθεν ελεύθερη....
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Fri Apr 04, 2008 12:43 am    Post subject: Reply with quote

Τι να πω.. Ξανακοίταξα όλο το παραλιακό μέτωπο με το bird view μήπως και έχασα κάτι όταν ήμουν εκεί και δε νομίζω ότι σε αυτό το σημείο της πόλης βρίσκονται τα καλύτερα νεοκλασικά. Να έλεγες ότι βρίσκονται στην Όλγας να συμφωνούσαμε Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

To post μπορεί να ενταχθεί στο topic των σιδηροδρόμων οπότε το μεταφέρω εκεί - Losada
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα το απόγευμα που κατέβηκα στο κέντρο της πόλης, είδα κάτι διαφορετικό στα εργοτάξια του μετρό. ΑΚΙΝΗΣΙΑ. Μέχρι τώρα δούλευαν τουλάχιστον σε διπλή βάρδια. Μήπως η σημερινή εικόνα έχει σχεση με το πρόβλημα της ΑΕΓΕΚ?
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Sat Apr 19, 2008 10:04 am    Post subject: Reply with quote

Όχι όχι, κάθε πρωί τα εργοτάξια δουλεύουν στο φουλ. Εξαρτάται σε ποιό κατεβηκες. Στου Συντριβανίου και στης Βενιζέλου νομίζω ότι έχουν τελειώσει με τους διαφραγματικούς τοίχους, ενώ στης Στης Αγίας Σοφίας ακόμα προσπαθούν να μεταφέρουν έναν αγωγό.Έτσι δεν προκύπτει λόγος για να δουλεύουν απόγευμα. Τα μόνα έργοτάξια που μπορεί να το κάνουν αυτό είναι του Σταθμού και της Πλατεία Δημοκρατίας. Πάντως πιστεύω ότι η καθυστέρηση μέχρι τώρα είναι δεδομένη καθώς ενώ οι μετροποντικες έπρεπε να έχουν πιάσει δουλεία το αργότερο από το Σεπτέμβρη του 2007 ακόμα δεν γίνεται τίποτα Sad και μας ενημερώνουν για αυτό το Σεπτέμβρη..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mech.eng
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2007
Posts: 5
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 2:59 am    Post subject: Reply with quote

Στο εργοτάξιο του ΝΣΣ συνεχίζονται οι εργασίες εκσκαφής στο όρυγμα του TBMshaft όπου θα μπουν και θα συναρμολογηθούν οι μετροπόντικες (TBM). Ταυτόχρονα, τοποθετείται και η τελευταία από τις τρείς σειρές αντηρίδων που χρησιμοποιούνται για την προσωρινή αντιστήριξη των διαφραγματικών τοίχων μέχρι να γίνει η κατασκευή, αργότερα, των πλακών (ορόφων) του σταθμού. Η εκσκαφή έχει φτάσει σε βάθος 14-15 μ περίπου και αναμένεται να κατέβει άλλα 3-4μ ώστε να φτάσει στο τελικό επίπεδο όπου θα συναρμολογηθούν οι μετροπόντικες.

Στο εργοτάξιο της Πλ.Δημοκρατίας συνεχίζεται η εκσκαφή των διαφραγματικών τοίχων, τόσο του ίδιου του σταθμού, όσο και της διακλάδωσης η οποία θα χρησιμοποιηθεί αργότερα για την ένωση με τη μελλοντική γραμμή για Σταυρούπολη.

Στη Βενιζέλου όντως έχει τελειώσει η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων και αυτή τη στιγμή γίνονται εργασίες πασσαλόπηξης στα σημεία όπου θα γίνουν, αργότερα, οι είσοδοι – σκάλες του σταθμού, στο βόρειο και νότιο πεζοδρόμιο της Εγνατίας. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών πασσαλόπηξης, θα ακολουθήσει η εκσκαφή της επιφάνειας που περικλείεται από τους διαφραγματικούς τοίχους (εκεί που θα είναι ο σταθμός ουσιαστικά, δηλαδή το οδόστρωμα της Εγνατίας). Φυσικά και σ αυτή την περίπτωση οι εκσκαφή θα γίνει σε δύο φάσεις ώστε να μην κλείσει εντελώς η Εγνατία. Ωστόσο, επειδή κατά την εκσκαφή αναμένεται να αποκαλυφθούν αρχαιολογικά ευρήματα και το σκάμμα θα παραδοθεί στους αρχαιολόγους, ο ολοκλήρωση της εκσκαφής αναμένεται να καθυστερήσει.

Στην Πλ. Αγίας Σοφίας, ξεκίνησαν οι εργασίες για την μετατόπιση βορειότερα (στο βόρειο πεζοδρόμιο της Εγνατίας) του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού της πόλης (πυρίκαυστου) αφού η σημερινή του θέση εμποδίζει την κατασκευή του σταθμού. Τον επόμενο μήνα αναμένεται να γίνει νέα φάση κατάληψης εργοταξιακού χώρου στο μέσον της Εγνατίας και συνεπώς θα υπάρξουν νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Στο εργοτάξιο της Πλ. Συντριβανίου, έχει ολοκληρωθεί το 60% περίπου των διαφραγματικών τοίχων. Ωστόσο, εδώ και ένα μήνα περίπου έχουν σταματήσει οι εργασίες κατασκευής τους στη νότια πλευρά του σταθμού, λόγω της εύρεσης τάφων της ρωμαικής περιόδου στο συγκεκριμένο σημείο. Έτσι, μέχρι να ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες και να δοθεί το ΟΚ από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο για την αποξήλωσή τους δεν αναμένονται να συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού.

Στο εργοτάξιο του CROSSOVER (μπροστά από τη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ) ξεκίνησε η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων.

Στο εργοτάξιο του πανεπιστημίου (μπροστά στη φοιτητική λέσχη) γίνονται εργασίες μετατόπισης δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας (ΟΚΩ) (ΔΕΗ,φυσικό αέριο ΟΤΕ κλπ).

Τέλος, έγινε κατάληψη και περίφραξη του εργοταξιακού χώρου όπου αναμένεται να κατασκευαστεί ο σταθμός στον Ευκλείδη.

Και μερικές φωτογραφίες απο το TBMshaft. Είναι λίγο παλαιότερες και δεν φαίνεται η δεύτερη σειρά αντηρίδων η οποία έχει ήδη τοποθετηθεί, ενώ σήμερα το βάθος είναι 3 μ πιο κάτω.







Η τελευταία μέσα από το σκάμμα.

Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Apr 20, 2008 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες, μπράβο Mech.eng. Να ρωτησω κάτι άλλο; Υπάρχει πληροφόρηση για την αρχιτεκτονική διαμόρφωση των σταθμών; Είχα την ελπίδα οτι θα δούμε κάτι ενδιαφέρον αλλά πλέον είμαι μάλλον απαισιόδοξος.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 22, 2008 7:48 am    Post subject: Reply with quote

Πράγματι πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες και σ΄ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου. Θα σε παρακαλούσα αν γνωρίζεις να μας πληροφορήσεις σχετικά με τη διακλάδωση μελλοντικά των γραμμών προς Σταυρούπολη, Καλαμαριά κλπ. Οι γραμμές στους σταθμούς θα βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα?
Back to top
View user's profile Send private message
mech.eng
Visitor
Visitor


Joined: 14 Dec 2007
Posts: 5
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 22, 2008 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο σε ότι αφορά την αρχιτεκτονική των σταθμών, Ωστόσο αν έχω κάτι σχετικό θα σας ενημερώσω.Σχετικά με τις διακλαδώσεις, η γραμμή από Σταυρούπολη θα διασταυρώνεται ανισόπεδα (θα περνά από κάτω) με την κύρια γραμμή και αμέσως μετά θα στρίβει και θα ανέρχεται για να φτάσει στο επίπεδο της τελευταίας με την οποία και θα ενώνεται. Παρακάτω φαίνεται ένα πρόχειρο σκαρίφημα που έφτιαξα και δείχνει την όλη λογική. Φυσικά οι σχετικές αποστάσεις και οι καμπυλότητες είναι κατά προσέγγιση. Σε ότι αφορά τη διακλάδωση για Καλαμαριά στο σταθμό Πατρικίου, δεν είμαι σίγουρος για τον τρόπο σύνδεσης. Έχω την εντύπωση ότι οι γραμμές θα διασταυρώνονται ισόπεδα (Crossover) αλλά θα πρέπει να το επιβεβαιώσω πρώτα.


Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 23, 2008 12:57 am    Post subject: Reply with quote

Το Μετρό της Θεσσαλονίκης κατασκευάζεται απ' την Αττικό Μετρό, η οποία πήρε το know how απ' την γαλλική σχολή η οποία αποθαρρύνει τις διασταυρώσεις στο ίδιο επίπεδο ...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

Παρ' όλα αυτά, στο μετρό του Παρισιού δεν επιβεβαιώνεται αυτή η άποψη! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 12:48 am    Post subject: Reply with quote

@damianos
Δεν είναι δική μου η άποψη και δεν έγραψα ότι απαγορεύονται αλλά ότι αποθαρρύνονται σε αντίθεση π.χ με την Γερμανική και άλλες.

Π.χ στην αρχική μελέτη (για το Μετρό της Αθήνας) προβλέποταν διακλάδωση για Σταθμό Λαρίσης και όχι όπως τώρα που η γραμμή κάνει κάποιους είδους "κοιλιά" και περνάει από εκεί.
Ο Γάλλος σύμβουλος όμως το απέκλεισε.
Ίσως και καλύτερα έτσι γιατί όπου λειτουργεί δημιουργεί κάποια προβλήματα στην κυκλοφορία παρά το ότι γίνεται σε κράτη σοβαρότερα απ' την Ελλάδα ...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 8:43 am    Post subject: Reply with quote

Δε χρειάζεται να απολογείσαι φίλε Nozomi, δεν υπάρχει καμμιά αιχμή για σένα, άλλωστε πρέπει να σου πω οτι σε διαβάζω με ιδιαίτερη προσοχή εκτιμώντας τις γνώσεις αλλά και την κριτική σου ικανότητα. Καλό Πάσχα σε όλους μας.
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδη θα ειναι σε ενα "επιπεδο" οι δυο σταθμοι, οχι οπως στο Μετρο της Αθηνας... Γκρμφ, δεν μ' αρεσει αυτο, κριμα...



Και επισης ακομα φτιαχνουν δηλαδη τα τοιχη για να μπουν οι μετροποντικες; Ενω καποτε λεγανε οτι Σεπτεμβριο 2007, αντε Φεβρουαριο 2008 θα αρχιζαν οι μετροποντικες την εκσκαφη... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad



Ποτε περιπου τελικα αναμενεται να ολοκληρωθει η εκσκαφη του ΤΒΜShaft; Απ' οτι διαβασα λεμε για 3-4 μετρα ακομα; Δηλαδη ποσος καιρος; Και η συναρμολογηση;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Fri Apr 25, 2008 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

aristidis wrote:
Δηλαδη θα ειναι σε ενα "επιπεδο" οι δυο σταθμοι, οχι οπως στο Μετρο της Αθηνας... Γκρμφ, δεν μ' αρεσει αυτο, κριμα..


δεν αφορά τους σταθμούς αλλά τον σιδηρόδρομο

-------------------------------------------------------------------------------------

Εχθές ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθηγητής Γιώργος Τσιότρας, υπέγραψε τη σύμβαση για την εκπόνηση της μελέτης του λεγόμενου οδικού άξονα βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης. Ο νέος δρόμος θα έχει μήκος 7,5 χιλιόμετρα και θα χαραχθεί παράλληλα και μεταξύ της εσωτερικής και εξωτερικής περιφερειακής. Θα συνδέει την οδό Λαγκαδά (από το ύψος του κόμβου Ωραιοκάστρου) με την περιοχή των ΕΛΠΕ (παλαιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης-Κιλκίς)

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=16475
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 292
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Apr 29, 2008 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ καταλαβαίνω ότι ο σταθμός Δημοκρατίας θα είναι ένας και απλώς άλλοι συρμοί θα πηγαίνουν προς Σταυρούπολη, άλλοι προς ΝΣΣ. Η διακλάδωση είναι μετά τις αποβάθρες. Θέμα δυο σταθμών με αποβάθρες σε διαφορετικά επίπεδα δεν υπάρχει. Δεν είναι διασταύρωση δυο διαφορετικών γραμμών όπως στην Ομόνοια ή στο Σύνταγμα στην Αθήνα, αλλά διακλάδωση της ίδιας γραμμής (πολλές τέτοιες διακλαδώσεις σε γραμμές υπάρχουν στο μετρό του Λονδίνου).

Τώρα το άλλο με την "κοιλιά" που κάνει το μετρό της Αθήνας στο Σταθμό Λαρίσης δεν το καταλαβαίνω. Από την προμελέτη των αρχών του 80 δεν υπήρχε διακλάδωση προς τον Σταθμό Λαρίσης αλλά διέλευση κοντά από αυτόν. Στην περιοχή υπήρχε πάντα η διακλάδωση μονής υπηρεσιακής γραμμής προς τον ΗΣΑΠ, η οποία από προμελέτη σε οριστική απλώς άλλαξε διάταξη, όπως συνέβη και με την υπηρεσιακή σύνδεση μεταξύ των δυο γραμμών στο Σύνταγμα. Λογικά ανάλογη σύνδεση θα υπάρξει κάπου και με τη γραμμή 4. Αν βέβαια πάμε πολύ παλιά στη μελέτη Wilbur Smith γύρω στο 1973-1974 όπου γινόταν προκαταρτική διερεύνηση του δικτύου μετρό είχε διερευνηθεί μια ακόμα γραμμή από Σταθμό Λαρίσης - Βικτώρια - Λ. Αλεξάνδρας που εγκαταλήφθηκε επειδή δεν θα προσέλκυε αρκετή κίνηση. Μιλάμε όμως για πολύ παλιά όταν έπαιζε ακόμη αν η γραμμή 3 θα ακολουθούσε την Κηφισίας ή τη Μεσογείων.

Συγγνώμη για το λίγο off topic δεν συνεχίζω Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 89, 90, 91  Next
Page 69 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr