stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

Η μείωση των τροχαίων πιστεύω ότι κυρίως θα επέλθει αν λειτουργήσουν πολλά μέτρα και στραητηγικές σε συνδυασμό.
Η κατασκευή αυτοκινητόδρομων και εθνικών οδών στο μέλλον θα αναδείξει νέες συνοικίες και προάστεια που ήταν στην αφάνεια. Θα διεκολύνει την ανάπτυξη ολόκληρων νομών, θα κάνει ευκολότερες τις συγκεκριμένες διαδρομές.
Τα περισσότερα όμως και πιο θανάσιμα ατυχήματα γίνονται εντός των πόλεων και όχι στις εθνικές οδούς. Έτσι ο κόσμος θα συνεχίζεται να σκοτώνεται στις κωμοπόλεις, στα προάστεια της Αθήνας κτλ.

Τρανό παράδειγμα, οι δρόμοι στα δυτικά προάστεια(και όχι μόνο) όπου σε αρκετές συνοικίες και προάστεια είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Κατέβηκα προχθές την Θηβών και παρατηρούσα όλο το οδόστρωμα ως τον Πειραιά. Η άσφαλτος έχει ρωγμές, ανά μικρή απόσταση, με σχήμα όπως το αστέρι της Βεργίνας. Δεν ξέρω αν έγινε από το χιόνι, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι αν οι δήμοι δεν πάρουν μέτρα οι δρόμοι αυτοί αλλά και άλλοι παρόμοια ποιότητας ασφάλτου, θα ανοίξουν και θα δημιουργηθούν κρατήρες παντού. Confused

Τα υλικά που συνήθως χρησιμοποιούν οι δήμοι είναι κατά πολύ υποδυέστερα από αυτά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για την κατασκευή αυτοκινητόδρομων.
Θυμάμαι την περίοδο που ασφαλτοστρώθηκε η λεωφόρος Κηφισίας και επίσης θυμάμαι πολύ καλά την αριστερή ολυμπιακή λωρίδα. Ακριβώς έτσι συνεχίζει να είναι ο δρόμος αυτός χωρίς να έχει ρωγμές και χωρίς 500 μπαλώματα διαφορετικής υψομετρικής διαφοράς από το αρχικό οδόστρωμα.

Αυτό δείχνει ότι για κάποιους λόγους κάποιοι δρόμοι κατασκευάζονται με τουλάχιστον καλής ποιότητας υλικά και κάποιοι άλλοι κατασκευάζονται με κακής ποιότητας υλικά και σχεδιασμό.

Η Εγνατία θα αναδείξει μικρές πόλεις και κωμοπόλεις και θα κατασκευαστούν μικρότεροι δρόμοι εκατέρωθεν της. Ενώ στην Εγνατία θα μειωθούν τα ατυχήματα, θα εμφανιστούν στους νέους "αστικούς" και επαρχιακούς δρόμους. Γι' αυτό μίλησα στην αρχή για συνολική στρατηγική και μέτρα που θα δόσουν μακροπρόθεσμα λύση στο πρόβλημα των θανατηφόρων.

Τέλος, αν κάποιοι έτυχε να κινούνται πριν 1-2 χρόνια στην Αττική Οδό, διαπίστωσαν ότι διανεμήθηκε στους οδηγούς ένα κατάμαυρο βιβλίο του Ιαβέρη. Το βιβλίο με τίτλο "Εθνικό Θέμα" αναφέρεται σε πολλά μελλανά σημεία του προβλήματος των ατυχημάτων στους δρόμους και μεταξύ αυτών αποκαλύπτεται ότι η συντρηπτική πλειοψηφία(πάνω από 45% - δεν μπορώ να βρω το βιβλίο ...) των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνεται στην διαδρομή από το σπίτι μας στην εργασία μας. Embarassed Το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων αντιστοιχεί στις επαρχιακές οδούς(π.χ. ο επαρχιακός δρόμος Δράμας-Καβάλας). Το τρίτο και μικρότερο ποσοστό θανάτων γύρω στο 10%(μόνο) γίνεται σε αυτοκινητόδρομους και εθνικές οδούς.

edit

Μόλις βρήκα το βιβλίο του Ιαβέρη. Δείτε περισσότερα στο topic των βιβλίων στο πολιτικό κλουβί
!


Last edited by losada7 on Sun Mar 23, 2008 2:56 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

radja wrote:
Περιπτωση να δοθει μεχρι τελους του ετους ο ενας κλαδος στο
Μετσοβο - Παναγια δεν υπαρχει?


Επίσης, η γέφυρα Άραχθου ποτε θα είναι έτοιμη για παράδοση;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Μια κουφη και άσχετη ερωτηση.Έχει υπαρξει ποτε προταση ή ιδεα για τουνελ υποθαλασσιο Ελλαδα- Ιταλια ή Αλβανια-Ιταλία?Σιδηροδρομικο ή οδικο?Για γρηγορη ένωση με Δυτικη Ευρωπη ξεπερνωντας τα Βαλκανια...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Μα φίλε μου υπάρχει ένωση με την ευρωπαική ένωση μέσω της Βουλγαρίας. Είναι πλέον μέλος της Ευρωπαικής ένωσης!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θα ήταν πιο γρηγορη η ένωση με ένα τετοιο τουνελ?(ίσως απο τα καινουρια που σχεδιαζουν οι Ιταλοι που επιπλεουν στο νερο σε καποιο βαθος..)Απλα λέω, αν το έχει σκεφτει κανεις και αν θα άξιζε...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ για την υποθαλάσια της ΄Μάγχης κάναν τόσα χρόνια και τόσα λεφτά ξόδεψαν....
Νομίζω πως προς το παρόν κάτι τέτοιο μου φαίνεται επιστημονική φαντασία...
Ειδικά όταν υπάρχει δια ξηράς οδός.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

passat wrote:
radja wrote:
Περιπτωση να δοθει μεχρι τελους του ετους ο ενας κλαδος στο
Μετσοβο - Παναγια δεν υπαρχει?


Επίσης, η γέφυρα Άραχθου ποτε θα είναι έτοιμη για παράδοση;


To να δωθεί ο ένας κλάδος στην αρκούδα έως το τέλος του έτους κατασκευαστικά το θεωρώ αδύνατο. Το ξέρω πως είναι παλιές δηλώσεις Γούλα αυτές, αλλά εδώ που τα λέμε ο άνθρωπος έχει κάνει virtual παραδόσεις σε άλλα τμήματα πολύ πιο εύκολα που ακόμα περιμένουμε να παραδωθούν. Twisted Evil Τέλος πάντων.
Πάντως αν ρίξετε μια καλύτερη ματιά στις φωτο, θα δείτε πως σε όλα τα τεχνικά στο Παναγιά - Μέτσοβο ο αριστερός κλάδος έχει μια προτεραιότητα κατασκευής έναντι του δεξιού.

Όσο αναφορά τη γέφυρα Αράχθου, τα πράγματα δείχνουν να επιβραδύνουν μετά τα εσωτερικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ.
Πετάξαν έξω από το Δ.Σ. τους δύο ιδιοκτήτες και τη διοίκηση ανέλαβαν οι τράπεζες. (Δεν είναι καλό αυτό).
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/300315/Article.aspx
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Το καλό είναι ότι θα έχουμε σύντομα το Ιωάννινα-Μπαλντούμα και την Παραμυθιά οπότε απο Ηγουμενίτσα θα μπορεί να βγεί κανένας κατευθείαν Μπαλντούμα (αν εξαιρέσουμε την Σ2 πριν Τύρια). Κάποτε αυτό ήταν επιστημονική φαντασία.

Αλλά αν τελειώσει και το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι Γρεβεννά σε 2-3 χρόνια
δεν είναι και πολύς καιρός.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 9:44 pm    Post subject: Reply with quote

Εψαξα στο Google Earth να βρω το ιχνος του κομματιου Πεδινη- Μπαλτουμα αλλα τελικα δεν καταφερα και πολλα. Ειναι ευκολο απο τους πιο γνωστες της Εγνατιας να σχεδιασουν ενα ιχνος για να δουμε τι γλιτωνουμε Question Question Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα γρήγορο που έκανα είναι αυτό. Πάνω δεξιά είναι η σήραγγα Δρίσκου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/pedini-baldouma.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ο.Υ.Σ.Τ. wrote:
Εψαξα στο Google Earth να βρω το ιχνος του κομματιου Πεδινη- Μπαλτουμα αλλα τελικα δεν καταφερα και πολλα. Ειναι ευκολο απο τους πιο γνωστες της Εγνατιας να σχεδιασουν ενα ιχνος για να δουμε τι γλιτωνουμε Question Question Very Happy Very Happy


Φαίνεται πολύ καλά, αν και πρέπει να είναι 2-3 χρόνια πριν τραβηγμένες οι εικόνες. Συγκεκριμένα φαίνεται η είσοδος και η έξοδος της σύραγγας Δρίσκου και επίσης φαίνονται πολύ καλά είσοδος και έξοδος απο τις σύραγγες Τ6 και Τ8 μετά τη Μπαλντούμα.
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Ρε συ Passat οχι και δεν είναι πολύ 2/3 χρόνια να τελειώσουν το υπόλοιπο κομμάτι της Ηπείρου...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Άρχισαν σιγά σιγά να λέγονται οι αλήθειες. Sad

Οι υπεύθυνοι της Εγνατίας οδού εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τους ρυθμούς του έργου, επισήμως δηλώνουν ότι "στόχος είναι να παραδοθεί το 2008", όμως ανεπισήμως ομολογούν ότι "αυτό είναι ανέφικτο" και "ορισμένα δύσκολα τμήματα θα πάνε μέχρι το 2010".

http://www.fatsimare.gr/trikala_news/p2_articleid/11030
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

iceman_13 wrote:
Ρε συ Passat οχι και δεν είναι πολύ 2/3 χρόνια να τελειώσουν το υπόλοιπο κομμάτι της Ηπείρου...


Δεν είναι πολύ, αν σκεφτεί κανείς ότι ένα κομμάτι της εγνατίας 15 χλμ. μετα την Παραμυθιά ήταν έτοιμο στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και ότι η σύραγγα του Δρίσκου έχει τουλάχιστο 4 χρόνια που έχει διανυχθεί και περιμέναμε να γίνουν όλα τα υπόλοιπα.. για να μην αναφερω και τη σύραγγα μετά το Μέτσοβο που διανύχθηκε αν δε κανω λάθος, το 1990.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Mε καθυστέρηση και από εμένα συγχαρητήρια σε corfu, beethoven και starlet για τα φοβερά φωτορεπορτάζ! Αν υπήρχαν διαθέσιμα, θα επισύναπτα τα emoticons "master" και "respect" πολλές φορές... Laughing

Συμφωνώ ότι ενιαία Εγνατία θα δούμε κατά το 2010. Και κάτι ως προς την αρίθμηση των κόμβων στην Εγνατία: Ξεκινάει με το 1 αλλά στην πορεία υπάρχουν αρκετοί κόμβοι με την προσθήκη του α, σαν να μπήκαν εκ των υστέρων. Αυτό γίνεται και στο εξωτερικό καμιά φορά όταν μετά από χρόνια προστεθεί κόμβος στο σύστημα, αλλά στην Εγνατία που ακόμα καλά - καλά δεν έχει λειτουργήσει δεν μπορούσαν να κάνουν μια επαναρίθμηση των κόμβων; Αναφέρω επίσης ότι στην Αττική Οδό "λείπουν" δυο αριθμοί κόμβων, γιατί θα προστεθούν στο μέλλον (κόμβος με αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας - Θήβας και κόμβος με οδό Ελληνικού - Σήραγγας Υμηττού - Πικερμίου). Στην Εγνατία δεν ήξεραν πού θα γίνουν έστω μελλοντικά κόμβοι;

Και κάτι ακόμα. Προ ημερών (18/3) πλήρωσα διόδια σε Αφίδνες και Σχηματάρι και πάνω - πάνω αντί ΤΕΟ έλεγε "Νέα Οδός ΑΕ" έδρα Θεμιστοκλέους 87, Αθήνα. Ανέλαβε ο παραχωρησιούχος; Πάντως στην ευθεία της Θήβας δεν κινείται τίποτε. Στην Υλίκη όμως σαν να είδα διάνοιξη εργοταξιακής οδού πίσω από τη "βραχοπαγίδα", το τοιχείο δηλαδή μεταξύ οδού και βράχων, στο ρεύμα προς Αθήνα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ιδιωτες θα αναλαβουν (ή ήδη ανελαβαν) τα διοδια και τη συντηρηση όλων των αυτοκινητοδρομων?Και της Εγνατιας?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Από τις 16 Μαρτίου έχουν αναλάβει οι ιδιώτες.
Στην εγνατία η υπεύθηνη θα είναι η Εγνατία οδός Α.Ε.
Τώρα όσον ανάφορά την αρίθμηση των κόμβων στην εγνατία από τον αρχικό σχεδιασμό προκύπτουν νέοι κόμβοι από την πίεση που ασκούν οι τοπικοί άρχοντες στο ΥΠΕΧΩΔΕ ή στην κυβέρνηση. Παράδειγμα που έμαθα τελευταία ο Α/Κ Νοτ. Γρεβενών όπως και ο Α/Κ Βενέτικου έγιναν χάρη στον τωρινό υπουργό κ. Φώλια. Που για μένα πολύ σωστά έγιναν. Γιατί ο μεν πρώτος θα εξυπηρετήσει αυτούς που θέλουν να πάνε στην Καλαμπάκα, ο δε δεύτερος, αυτούς για το ανερχώμενο και πολλά υποσχώμενο χιονοδρομικό κέντρο Βασσιλίτσας.
Για να σας πω και το άλλο που κανένας δεν το ξέρει ακόμα.
Πρόκειται να γίνει νέος ημικόμβος ανάμεσα στη γέφυρα Νέστου και της σήραγγας Θαλασσιάς, για να εξυπηρετήσει τα τοπικά χωριά. Μάλλον το εργοστάσιο μπαταριών της εταιρείας ''Γερμανός'' θα έλεγα εγώ. Shocked
Και ο νοών νοείτο Wink .
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Η εγνατια αε είναι καθαρα ιδιωτικη επιχειρηση?

Θα είναι όπως και η Αττικη οδος ΑΕ απο ότι καταλαβα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu

O κόμβος της Εγνατίας οδού για την εξυπηρετηση του "Γερμανού" υπάρχει ήδη και είναι αυτός του Βανιάνου (XANTHI WEST) εκεί όπου τώρα σταματά η Εγνατία όπως ερχόμαστε από Κομοτηνή.
Ο κόμβος στο Νέστο θα εξυπηρετήσει μάλλον τους Τοξότες και τα χωριά δίπλα στο Νέστο από το ίχνος της σημερινής εθνικής οδού μέχρι τη θάλασσα (Εράσμιο, Μάγγανα κλπ). Ποιό οφελημένη στη περίπτωση αυτού του κόμβου έχω την εντύπωση πως θα είναι η χαρτοποιία "DIANA". Επίσης και για λόγους τουριστικούς ειναι πολύ χρησιμος εκεί, αφού από τους Τοξοτες ξεκινά το μονοπατι διπλα στο ποταμο Νεστο (διαδρομη τεραστιου φυσικου καλους) που βγαζει στα Λιβερα και στη Σταυρουπολη και πηγαινει δίπλα στην σηδηροδρομικη γραμμη.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 7:53 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer μου τα είπες λίγο ανάποδα.

Για κάποιον που έρχεται από τη Θεσ/νίκη και θέλει να πάει στον Γερμανό, θα στρίψει αμέσως μετά την γέφυρα Νέστου στην παλαιά εθνική, στο ύψος δηλαδή του χωριού Τοξότες. Εκεί δηλαδή που θέλουν να γίνει ο νέος κόμβος στην εγνατία.
Αντίθετα για την χαρτοποιία θα πάρεις τον δρόμο για Εράσμιο που είναι κοντά στον κόμβο του Βανειάνου. Αλλά εν πάσει περιπτώση είτε για τη μια είτε για την άλλη ο κόμβος γίνεται για τις βιομηχανίες.
Τώρα σιγά μην το κάνανε για λόγους τουριστικούς. Το να πας στο Βανειάνο και μετά να γυρίσεις στους Τοξότες (ένας ερχόμενος από Θεσ/νίκη μεσω εγνατίας με ΙΧ) δεν κάνει ούτε 5 λεπτά. Μια νταλίκα όμως φορτωμένη... είναι τελείως διαφορετικό.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu

Έχεις δίκιο. ο "Γερμανός" είναι στο Νεο Ολβιο και όχι κοντά στην Ξάνθη.
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

δεν λέω πολλά απλά ότι επέστρεψα και παρακολουθώ....

φιλικούς χαιρετισμούς. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι Corfu kai beethoven κοίταξα με μεγάλη προσοχή τις φωτό σας και θα ήθελα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση για τις γέφυρες απο μέτσοβο ως ΑΚ βενετικου.
Γ1 αμέσως μετά σηρ Μετσόβου πριν σηρ Μαλακασίου Α πρόδρομες εργασίες.
Γ7 μεταξύ σηρ Κωσταράκου-σηρ Μαλακασίου Β προβολοδόμηση έτοιμος ο ένας κλάδος, 20% ο άλλος.
Γ8 αμέσως πριν Μαλακασίου Γ προβολοδόμηση σχεδόν έτοιμος ο ένας κλάδος, μόλις ξεκίνησε ο άλλος.
Γ1 αμέσως πριν σηρ Παναγίας προκατασκευασμένοι κιβωτ. δοκοί έτοιμα 9/18 ανοίγματα.
Γ2 κολλημένη ανάμεσα σηρ Παναγίας σηρ Συρτού προβολοδόμηση τελειωμένη εκτός απο ακρόβαθρα.
Γ1 μετά την σηρ Συρτού προς σηρ αγ.Τριάδος αρχικό στάδιο μάλλον προκατασκευασμένοι κιβ. δοκοί.
Γ2 μεταξύ σηρ Βελανιδίων σηρ Νίκα προβολοδόμηση τελειωμένη.
Γ3 μεταξύ Σηρ Νίκα και σηρ Λαγκαδίων έτοιμα τα βάθρα με τις κεφαλές μάλλον προκατασκευασμένοι δοκοί.
Γ4 μεταξύ σηρ Λαγκαδίων και σηρ Ζίγκρα στην αρχή των βάθρων.
Γ5 μετά σηρ Καρατζά προς Βενέτικο έτοιμα 4/8 ανοίγματα προκατασκευασμένοι δοκοί.
Γέφ. Βενέτικου προβολοδόμηση α κλάδος τελειωμένος β κλάδος 95%
Γεφ μετά σηρ Βενέτικου προς κόμβο Βενέτικου α κλάδος τελειωμένος β κλάδος 70%.
Όλα καλά... αλλά σε ένα χάρτη του Beethoven(τον μοναδικό διαθέσιμο) υπάρχει τεχνικό(γέφυρα) ανάμεσα σηρ Πριονίων σηρ Βελανιδίων.Που είναι???
Οι αριθμήσεις είναι δικές μας ή έτσι αναφέρονται στα τεχνικά δελτία.Γιατί αν είναι δικές μας και υπάρχει η γέφυρα που δεν ανέφερα μάλλον η αρίθμηση πάει στράφι..
Φίλε Beethoven αν μπορούσες να κάνεις ένα νέο χάρτη απο Παναγία ως Ακ Βενέτικου θα ήσουν Θεός...
ps φίλε engineer σε βλέπω πολύ ενημερωμένο για τα ωραία του τόπου μας
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 1:51 am    Post subject: Reply with quote

Όχι Jimmara είναι σίγουρο 100% πως δεν υπάρχει γέφυρα μεταξύ των δύο σηραγγών που ανέφερες.
Και η αρίθμηση των γεφυρών είναι σωστή, την έχω πάρει από τεχνικές αναφορές της εγνατίας οδού ΑΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Ένα γρήγορο που έκανα είναι αυτό. Πάνω δεξιά είναι η σήραγγα Δρίσκου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/pedini-baldouma.jpg


corfu, μήπως μπορείς να μας δώσεις μια ανάλογη χάραξη απο το
google earth για το κομμάτι απο την έξοδο της σήραγγας Τ8 μέχρι
τον κόμβο Περιστερίου; και επίσης αν υπάρχουν γέφυρες ή σήραγγες
σ' αυτό το κομμάτι;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 152, 153, 154  Next
Page 142 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr