stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Mar 08, 2008 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ίσως συντηρηται έτσι καλυτερα ο δρομος ,όπως και η Αττικη οδος.Νομιζω ότι αν όλοι οι εθνικες οδοι συντηρουνται απο ιδιωτες δεν θα ξαναδουμε τα χαλια της Κορινθου-Πατρων(παρατημενο το οδοστρωμα για χρονια! Evil or Very Mad Evil or Very Mad )Άλλωστε στην πραξη φανηκε ότι γιαυτη τη δουλεια είναι πολυ αργο,δυσκινητο και αναποτελεσματικο το κρατος(συμφωνα με σουφλια οι εθνικες οδοι θα συντηρουνται με ιδιωτες απο εδω και περα και αφου περασουν τα 30-40 χρονια παραχωρησης ,μετα θα τις δωσει σε άλλες εταιρίες.Έτσι και αλλιως στην Γαλλια και στην περισσοτερη Ευρωπη έτσι γινεται.Λες στην εταιρια:Παιρνε τα διοδια(που το κρατος δεν τα γυριζε στους δρομους) και συντηρησε το δρομο..Έτσι απλα..


Και μια άλλη ερωτηση:Ξερετε αν θα γινει ποτε αυτοκινητοδρομος ο δρομος Αντιρριο -Ιτεα -Λαμια?Η βελτιωση που λενε ότι θα κανουν εκει τι ακριβως θα είναι ;
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sat Mar 08, 2008 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos wrote:
Pavel δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μη ολοκλήρωσης της μίνι περιμετρικής. Μην ξεχνάς ότι πρόσφατα άρχισαν οι απαλλωτριώσεις και το γκρέμισμα των κτιρίων στο τρίτο και τελευταίο κομμάτι του δρόμο που καταλήγει στο νοσοκομείο του Αγίου Αντρέα. Πριν από μερικές βδομάδες είχα ακούσει σε τοπικό τηλεπτικό κανάλι από εκπρόσωπο της περιφέρειας δυτικής Ελλάδος που έκανε αυτοψία στο έργο ότι η ολοκλήρωσή του αναμένεται την άνοιξη του 2009.


E τότε η αποτύπωση αυτού του αρχαίου υδραγωγείου κρίνεται απαραίτητη, γιατι ο μόνος τρόπος να ξεπεραστεί το εμπόδιό του είναι γκρέμισμα....

Εχε γεια μικρο μας υδραγωγείο.... αρκετά έζησες.... Confused
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Mar 08, 2008 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Θα μπορούσαν να φτιάξουν μια μικρή γέφυρα από πάνω του. Δε νομίζω ότι είναι δύσκολο ούτε ιδιαίτερα δαπανηρό
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Mar 09, 2008 5:49 am    Post subject: Reply with quote

Ας ελπισουμε!!!! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Mar 09, 2008 7:50 am    Post subject: Reply with quote

http://www.michaniki.gr/sitenew/index.cfm?pageid=15&category=construction&lang=1
http://www.michaniki.gr/sitenew/index.cfm?lang=1&pageid=102&category=finance
Δείτε την ανανεωμένη σελίδα της μηχανικής, καθώς και τα έντυπα των απολογισμών της. Πολλές φωτογραφίες (στους απολογισμούς επίσης) καινούριες, και τα έργα της φαίνεται να είναι σε καλό στάδιο.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Sun Mar 09, 2008 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Εχουν θεμελιώσει κάποια βάθρα προφανώς για την γέφυρα που λες οτι θα περάσει από πάνω απο το υδραγωγείο. Όμως σχεδόν ακουμπάνε στην αρχαία κατασκευή.... και μη μου πεις οτι δε μπορούσαν να τα πάνε τα βάθρα πιο πέρα.... Ελεος, τι άνοιγμα θα φτιάξουν??? 2 μέτρα???? Ισα ισα για το φράγμα???
Ιδού και φωτό από το κινητό μου,


παρακάτω στην προέκταση του άξονα υπάρχουν κιάλλα ερείπια...
Γενικά το μέρος μου προξένησε ένα μικρό δέος....Ελπίζω ο νέος δρόμος να το σεβαστεί και να μη προσποιηθεί ότι το σέβεται....
Ορίστε και τα ερείπια....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Mar 09, 2008 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Η σελίδα της Μηχανικής έχει ανανεωθεί και έχει πολλές φωτογραφίες.

Η κάλυψη του χείμμαρου Διακονιάρη στην Πάτρα και η δημιουργία σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινάει από το καινούργιο λιμάνι και θα καταλήγει στην μεγάλη περιμετρική φαίνεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο.

http://www.michaniki.gr/sitenew/index.cfm?pageid=15&category=construction&lang=1
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Mar 09, 2008 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

Να σημειώσω ότι οι 3 τελευταίες φωτογραφίες που βρίσκονται στο έργο "Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πατρών με το νέο Λιμάνι και την Εθνική Οδό με την Κατασκευή Παραγλαύκων Αρτηριών στην Πάτρα" είναι από τα έργα για την ολοκλήρωση του κόμβου Κ1 της μεγάλς περιμετρικής (σύνδεση με την νέα εθνική οδό στο ύψος του Τόφαλου) και ολοκλήρωση της διαπλάτυνσης του δρόμου μέχρι τον ισόπεδο κόμβο της toyota.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon Mar 10, 2008 12:37 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο μέχρι τον πάσχα αρχίζει η κατασκευή των πέντε οδικών αξόνων!!!!
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=28580
Αντε να δούμε!!!!

Για την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης λέει:
Οι κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των προσφυγών στη Δικαιοσύνη.
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Mon Mar 10, 2008 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτοκινητόδρομος με έργα δύο ταχυτήτων και ο “Μορέας” στα διόδια από τις 17 Μαρτίου, είναι οι εξελίξεις στο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα/Σπάρτη.

www.eleftherianews.gr φύλλο Κυριακής 9 Μαρτίου σελίδα 5.

Φαίνεται πως το πράγμα επιτέλους επιταχύνεται αφού το χρήμα πλέον ρέει ανεμπόδιστο! Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Mar 10, 2008 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα άρθρο σχετικό με την εξέλιξη των έργων:
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=28580.

Ούπς! Το λίνκ υπάρχει και πιο πάνω!!!Γράψτε λάθος.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Δυο βιντεάκια.

Το πρώτο είναι από τον κόμβο της Νέας Σάντας μέχρι πριν τον κόμβο Πολυκάστρου στο Κιλκίς.

Το δεύτερο είναι λίγο πριν την γέφυρα του Γαλλικού μέχρι τον κόμβο Νέας Σάντας.

Τα έργα αν και αργά, σιγά σιγά προχωράνε.

http://www.youtube.com/watch?v=LYVxJqT3ykE

http://www.youtube.com/watch?v=pL7c4RCjpn4

ΥΓ νομίζω ότι σχόλια για τα μουσικά χαλιά, είναι περιττά.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ξεχάστε το "Εθνική οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης".
Ξεχάστε και το ...ΠΑΘΕ.
Πλέον, μια πινακίδα κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη αμέσως μετά τον κόμβο προς Βέροια (στο χωριό Κλειδί), από όπου αρχίζει και η σύμβαση για το Μαλιακός Κλειδί (βλέπε, Τέμπη και Πλαταμώνας) μια πινακίδα μας καλωσορίζει στον ..."Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου"!!??!! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

Απο εδω->http://www.capital.gr/news.asp?Details=319684
Αυτοκινητόδρομος αιγαίου ονομάστηκε η εταιρία που συστάθηκε για να παραχωρηθεί ολοκληρωση και η συντήρηση κτου ΠΑΘΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Το Μαλιακός-Κλειδί οκ ρε παιδιά, θα γίνουν τα τμήματα που πρέπει (Τέμπη-Πλαταμώνας) θα συντηρηθούν και θα βελτιωθούν τα τμήματα όπου υπάρχει ήδη αυτοκινητόδρομος... το αμαρτωλό πια τμήμα Θεσσαλονίκη-Κλειδί (38 χλμ) τι θα γίνει; Απ' ότι έχω καταλάβει το εν λόγω τμήμα θα ανήκει στη δικαιοδοσία της Εγνατίας Οδού αν και είναι κοινό τμήμα με τον ΠΑΘΕ.

Πάντως το τμήμα αυτό θεωρώ ότι είναι πια σε απαράδεκτη κατάσταση αφού έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο 20 χρόνια πριν και οι τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι μόνο στα χαρτιά, αφού η ΛΕΑ που έχει είναι υποτυπώδης. Επίσης ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος όπως και η σήμανση. Όλα αυτά σε έναν δρόμο με τρομερά μεγάλη κίνηση, αφού είναι η είσοδος της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας και αποτελεί κοινό τμήμα των δύο σημαντικότερων αξόνων της χώρας (Εγνατία, ΠΑΘΕ). Να μην ξεχάσω και τον απαράδεκτο κόμβο Αξιού (διασταύρωση με τον δρόμο που πάει για Ευζώνους) με τις εξόδους από τα αριστερά!!!
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

ευτηχός σε αυτό το τμήμα έχει διαχωρισμό των δύο ρευμάτων και αρκετό φάρδος.
Ειδάλλος δεν θα είχε καμιά διαφορά απο το Αθηνων-Πατρων σε ότι συνεπάγεται αυτό!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 7:22 am    Post subject: Reply with quote

Ε καλά όχι κι έτσι ρε συ, έτσι δε συγκρίνεται, πάντως αυτό συμπεριλαμβάνεται στη μελέτη μετατροπής του τμήματος Κλειδί-Πολύκαστρο-Ευζώνοι σε αυτοκ/μο που είναι φαντάζομαι σε εξέλιξη.
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερινό δημοσίευμα σχετικά με τις εργασίες Κόρινθος-Πάτρα

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=28850
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

30-40 χιλ την ωρα με μποτιλιαρισμα..τέλεια!Τα ατυχηματα θα μειωθουν σιγουρα.Ψιλοτσουγκρισματα θα έχουμε.Έτσι για να μαζευτουν και οι διαφοροι παλαβοι στο δρομο(με διαφορες φιγουρατζιδικες αυτοκινηταρες)Θα το ευχαριστηθω:Στρααααάτα, στρατουυυύλα. Laughing Laughing Cool Και όσοι έχουν μυαλο ας πανε απο την Παλαια Εθνικη , να κανουν τον ίδιο χρονο και ευχαριστηθουνε και το τοπιο.....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 10:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ελεος με τις μαλακίες που γράφει το κάθε πληρομένο νούμερο που θεωρεί τον εαυτό του δημοσιογράφο. Αυτά που γράφει δεν ισχύουν σε καμια περιπτωση.

Δείτε μερικές φωτό από τα έργα στο Κόρινθος - Καλαμάτα που τράβηξα το τριήμερο που μας πέρασε

Προσεγγίζοντας τα στόμια της νέας σύραγγας στο Νεοχώρι πριν την σύρραγα Αρτεμησίου. Προσέξτε το στηθαίο τύπου new jersey που έχουν κατασκευασει ωστε να μην κυνδυνευεις να ερθεις σε επαφη με εργοταξιακο οχημα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ApproachingNeoxoriTunel.jpg

Τα στόμια

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeoxoriTunels.jpg

Εδω τραβηξα μονο το αριστερο. Λόγω του τριημέρου δεν υπάρχει κίνηση στο εργοταξιο ενω ο φυσητήρας που στελνει φρεσκο αερα μεσα στην υπο κατασκευη συραγγα ειναι κλειστος

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeoxoriLeftTunel.jpg

Πανοραμική αποψη οπου φαινεται και ο υπαρχον αυτοκινητοδρομος και μας δινει την δυνατοτητα να φανταστουμε το μελλον

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeoxoriPanoramicView.jpg

Στην συνεχεια φτανουμε στη συραγγα Αρτεμησίου και βλεπουμε τον δευτερο κλαδο που επισης διανοιγεται. Ας σημειωθεί ότι αυτη η συραγγα προς το παρον δουλευεται μονο από το μετωπο της Τριπολης και οχι από την μερια της Κορινθου.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArtemisionnewtunelviewfromMoreasoff.jpg

Τα φορτηγα του Ακτωρα λιγα μετρα πιο κατω

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArtemisionTunelAktorTrucks.jpg

Τα γραφεία της κοινοπραξιας ΜΟΡΕΑΣ που βρισκονται στο ρευμα προς Τριπολη αμεσως μετα την εξοδο απο την συραγγα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArtemisionTunelAktorTrucks.jpg

Και τέλος μια φωτο από τα εργα που ξεκινησαν προσφατα στη θεση Καλογερικο λιγο μετα την Τριπολη. Στο σημείο αυτο θα κατασκευαστει η συραγγα Καλογερικου. Πλην ομως και καθοτι δεν εχω στα χερια μου την τελικη χαραξη της οδου στο σημειο αυτο και δεδομενης της υψομετρικης θεσης του σημειου αυτου σε σχεση με το σημειο που τελειωνει ο αυτοκινητοδρομος 5 Κμ πιο πισω οπως ερχομαστε απο Τριπολη, μου ειναι δύσκολο να εξηγησω την ακριβη χρηση της παρακαμψης που εχουν ξεκινησει να κατασκευαζουν. Η φωτο που βλεπουμε εχει τραβηχτει ενώ εχω κανει αναστροφη και επιστρεφω στην Τριπολη. Την ωρα που περασα διπλα απο τα εργα αυτα με κατευθυνηση την Καλαματα δεν μπορεσα να δω το παραμικρο λογω οπτικης γωνίας. Επισης εδω δεν υπαρχει επαρκης χωρος για σταματημα προς το παρον.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/KalogerikoTunelPreparation.jpg

Τωρα που αρχισε και επισημα να μετρα ο χρονος τα πραγματα θα επιταχυνθουν (λογικα παντα)
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 10:38 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτα που δειχνεις (που τα είδα και εγω αρχες Φεβρουαριου που πηγα και ηρθα 2 φορες στην Τριπολη)είναι σηραγγες πλαι στο δρομο.Δεν είναι νεος δρομος που φτιαχνεται πανω στον παλιο,που είναι ο θεοστενος στο μεγαλυτερο μερος Πατρων Κορινθου.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο φίλε Engineer, έχω να κατέβω πολύ καιρό προς τα κάτω και δεν είχα εικόνα της πορείας των έργω εκεί.
Καλά δείχνει να τα πηγαίνουν...

***********************************
chr.04 wrote:
Δυο βιντεάκια.

Το πρώτο είναι από τον κόμβο της Νέας Σάντας μέχρι πριν τον κόμβο Πολυκάστρου στο Κιλκίς.

Το δεύτερο είναι λίγο πριν την γέφυρα του Γαλλικού μέχρι τον κόμβο Νέας Σάντας.

Τα έργα αν και αργά, σιγά σιγά προχωράνε.

Αυτός ο δρόμος πιστεύω να θεωρείται «Οδός ταχείας κυκλοφορίας» και όχι «Αυτοκινητόδρομος»...
Αν κρίνω από την οδοσήμανση το πρώτο πρέπει να ισχύει.

***********************************
superas wrote:
Πάντως το τμήμα αυτό θεωρώ ότι είναι πια σε απαράδεκτη κατάσταση αφού έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο 20 χρόνια πριν και οι τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι μόνο στα χαρτιά, αφού η ΛΕΑ που έχει είναι υποτυπώδης. Επίσης ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος όπως και η σήμανση. Όλα αυτά σε έναν δρόμο με τρομερά μεγάλη κίνηση, αφού είναι η είσοδος της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας και αποτελεί κοινό τμήμα των δύο σημαντικότερων αξόνων της χώρας (Εγνατία, ΠΑΘΕ). Να μην ξεχάσω και τον απαράδεκτο κόμβο Αξιού (διασταύρωση με τον δρόμο που πάει για Ευζώνους) με τις εξόδους από τα αριστερά!!!

Λογικά όπως είπε και ο φίλος Beethoven θα ανακατασκευαστεί μαζί με το τμήμα από τον κόμβο μέχρι τους Ευζώνους.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Mar 14, 2008 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

Για Βορειοδυτικη Οδο Πελοποννησου(Αθηνα Τσακωνα)δειτε εδω:
link
(απο αυτα τι καταλαβαινετε;και τα δυο ρευματα θα περασουν απο την Παναγοπουλα ή το ένα ρευμα θα είναι η σημερινη εθνικη;-γιατι δεν έχω καταλαβει ακομα)Καποιοι λεγανε ότι θα είναι δυο λωριδων και ότι υπολογιζαν την ΛΕΑ(έκτακτη λωριδα) για τριτη και μας δουλευαν.Τα απλα δυο λωριδων τουνελ(όπως περιμετρικης Πατρων πχ) είναι 8 μετρα πλατος σαν αυτο link

ενω στις της νεας εθνικης θα είναι 12.75 τα <600μετρα και 10.25 >600 μετρα άρα θα έχουν τα τουνελ τουλαχιστον 3 λωριδες(ίσως λιγο πιο στενες απο το κανονικο).Η ουσια είναι ότι θα γινει ο δρομος και τα τουνελ αναμεσα της Αθηνων Κορινθου και της Εγνατιας σε πλατος.Δεν είναι καλο να κυκλοφορουν ψευτικες και υποπτες φημες για τόσο μεγαλα έργα που θα αλλαξουν πραγματικα τη ζωη των Ελληνων προς το χειροτερο στην αρχη λογω έργων Laughing Laughing -και προς το πολυ καλυτερο μετα με έτοιμους πια τους δρομους...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Mar 14, 2008 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αδερφε το έχουμε επισημάνει σε αυτό το forum, εγώ τουλάχιστον μια φορά. Το Κορινθος - Πάτρα - Τσακωνα θα είναι όπως είναι το Λαμία - Λαρισα σήμερα με δύο λωρίδες ανακατεύθυνση και ΛΕΑ. Απλως ο Υπουργός και οι συν αυτώ τσάτσοι έχουν καταφέρει να πείσουν τον κόσμο ότι ο δρόμος θα έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Αλλά όπως είναι γνωστό σε όλους στην ΛΕΑ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ παρα μονο σταματαμε οταν υπαρχει αναγκη. Εχει ληφθεί προνοια έτσι ωστε τα έργα που θα κατασκευαστούν γεφυρες - συραγγες, να έχουν τετοια χαρακτηριστικά έτσι ωστε στην επομενη αναβαθμιση της οδου να μην χρειαζεται να ξανακατασκευαστουν απο την αρχή. Ετσι θα τα κατασκευασουν αρχικα με ΛΕΑ (πχ μια συραγγα θα εχει τρεις λωρίδες δηλαδη 2 + ΛΕΑ και μετα από καποια χρονια που θα γίνει διαπλατυνση από 2 + ΛΕΑ σε 3 + ΛΕΑ ανα ρευμα κυκλοφορίας (λεμε τωρα), η εν λογω σύραγγα θα αλλαξει απλως διαγραμμιση και απο 2 + ΛΕΑ θα γινει 3 ΧΩΡΙΣ ΛΕΑ. Τοσο απλα !
Μιλαμε για μεγαλο δουλεμα ομως απο το κρατος και οι τοπικες κοινωνιες της Δυτικης Ελλαδας αργησαν να το καταλαβουν...
Κατα την προσωπικη μου αποψη ο δρομος απο Κορινθο μεχρι Ριο θα επρεπε να κατασκευαστει εξαρχης με 3 + ΛΕΑ ανα ρευμα κυκλοφοριας.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Mar 15, 2008 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Με αυτο ακριβως που λες διαφωνω!2+λεα είναι νομιζω η Εγνατια:24.5 μετρα πλατος.Ενω το κορινθος Πατρα 26.5 πλατος και 33 μετρα πλατωμα για τεταρτη λωριδα.Οι λωριδες δεν έχουν συγκεκριμενο πλατος παντα.Εσυ τι λες δηλαδη?Οτι το Πατρα Κορινθος θα είναι σαν τη Περιμετρικη Πατρων και σαν το υπολοιπο προς Τσακωνα?Δεν θα φανει η κοροιδια?Εγω νομιζω για 3+λεα λωριδες απλα με μικροτερο συνολικο και πλατος λωριδων.Μπορει να είναι λιγο μικροτερη λεα και λιγο μικροτερη λωριδα .Δηλαδη ο δρομος θα είναι λιγο μικροτερος απο τον Κορινθου Αθηνων.Το πλατος μετραει, που θα είναι μεγαλυτερο απο τον κλασσικο αυτοκιν..Το που θα βαλουν τις γραμουλες θα το βρουν αυτοι.Και οι σηραγγες θα είναι πιστευω 3 λιγο κουτσουρεμενες λωριδες χωρις λεα(στην περιμετρικη και στις περισσοτερες σηραγγες δεν υπαρχει λεα,μονο στη κακια σκαλα).Αυτο θα κανουν για να μην φανει σαν κοροιδια .Απλα όλος ο δρομος θα έχει 3 λωριδες και μικροτερη λεα απο ότι συνηθως .Δηλαδη τριχεςΑμαν πια με την γκρινια. Evil or Very Mad Evil or Very Mad



12.75 στις συραγγες <600 μετρα μηκος/12,75=1.5 λεα+3*3.75 η καθε λωριδα.Αψογα βγαινει.Και 10.25 για >600 μετρα/10.25/3=3,42.Λιγο κουτσουρεμενη αλλα ενταξει .Αυτα συμφωνα με αυτο:
http://www.etae.gr/cat.asp?catid=575&subid=2&pubid=66848Όλα βγαινουν!!!!!!!!!!!!!!! Cool Cool Wink



26.5=6*3,75+2*1,5+διαζωμα=25,5+1.Ποσο μεγαλο να είναι το διαζωμα επιτελους?

Και μια ασχετη διαπιστωση.Η Παναγοπουλα θα τρυπηθει απο ότι καταλαβα σε 4 περιπου παραλληλες γραμμες σηράγγων!Δυο οδικες και δυο σιδηροδρομικες!Σουρωτηρι θα την κανουνε!(πραγματικα τα τουνελ θα στριμωχτουνε αρκετα) Shocked Shocked Rolling Eyes Cool Ζω πλαι και βλεπω ότι δεν έχει και πολυ χωρο επειδη είναι μια σχετικα στενη λωριδα λοφων παραλληλη στην ακτη...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 152, 153, 154  Next
Page 139 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr