stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Thu Dec 20, 2007 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Αντιγράφω τα κομμάτια που επέλεξα από το Τεύχος 16 (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2006-2007 - έτσι γράφει οπότε δεν ξέρω ακριβώς πότε γράφτηκε) της τριμηνιαίας έκδοσης του ΟΣΕ «Διαδρομές» - άρθρο της Βασιλείας Ζερβού - το περιοδικό το βρήκα μέσα σε αμαξοστοιχία Intercity:

Έργα εκσυγχρονισμού: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με την ολοκλήρωση των έργων μέχρι το 2013...
...Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων «Τιθορέα-Λιανοκλάδι» που περιλαμβάνει και τη σήραγγα Καλλιδρόμου αναμένεται να είναι παραδοθεί τον Ιανουάριο 2010... Η νέα χάραξη διασχίζει το όρος Καλλίδρομο σε δίδυμη σήραγγα μήκους 9 χλμ έκαστη, και μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού καταλήγει στο Λιανοκλάδι. Έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες 200 χλμ/ώρα και με την παράδοση της το 2011, θα μειώσει κατά 2 χλμ τη διαδρομή και κατά 25 λεπτά το χρόνο του ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Την ολοκλήρωση του έργου έχει αναλάβει η κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ-Τέρνα-Άκτωρ (με ποσοστό έκπτωσης 25,25%) από τον αρχικό προϋπολογισμό 239 εκατ. ευρώ...
... Το νέο έργο Λιανοκλάδι-Δομοκός, μήκους 54 χλμ με διπλή γραμμή και νέα χάραξη που διασχίζει το όρος Όθρυς και περιλαμβάνει διπλή σήραγγα 6,38 χλμ. Ακολουθεί τη διαδρομή μέσω της Ξυνιάδας, διασχίζει τον ορεινό όγκο του Δομοκού και καταλήγει στον ομώνυμο σταθμό. Η ταχύτητα της γραμμής έχει σχεδιαστεί για 160 χλμ/ώρα και μειώνει τη διαδρομή κατά 2 χλμ και το χρόνο της κατά 30 λεπτά.
Εντός του έτους αναμένεται να υπογραφεί και η σχετική σύμβαση για την κατασκευή του έργου υποδομής (από το 14ο έως το 25ο χλμ της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός) αρχικού προϋπολογισμού 324 εκατ. ευρώ. Προσωρινός ανάδοχος είναι η εταιρεία «Άκτωρ».

Πολλές υποσχέσεις με συγκεκριμένες ημερομηνίες - όπως πάντα η νεκροψία θα δείξει αν μπορούν να τηρηθούν... Κάνοντας νέα χάραξη στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός δεν θα ήταν λογικό να σχεδιαστεί για μεγαλύτερες ταχύτητες ή δεν γίνεται αυτό λόγω μορφολογίας εδάφους ?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Dec 21, 2007 4:21 am    Post subject: Reply with quote

Η χάραξη της νέας γραμμής απ'το Λιανοκλάδι μέχρι τη Δομοκό ακολουθεί την πορεία της υφιστάμενης γραμμής απλά είναι πιο ευθυγραμμισμένη, μετά το 14ο χλμ τουλάχιστον γιατί μέχρι εκεί ανεβαίνει προφανώς τον Όθρυ και έχει τις στροφές του αν και νέα χάραξη. Απογοητεύτηκα όταν είδα ότι θα τον χαράξουν έτσι γι'αυτό άλλωστε και η νέα γραμμή θα μειώσει την απόσταση μόνο κατά 2 χλμ, αλλά το μέτρησα στο δορυφορικό χάρτη με τα υψόμετρα και για να το πάνε ευθεία απ'το Λιανοκλάδι μέχρι τη Δομοκό, ή έστω πιο ανοιχτή καμπύλη πρέπει να κατασκεύαζαν σήραγγα όσο όλος ο Όθρυς δηλ τουλάχιστον 20 χλμ γιατί η πεδιάδα που βρίσκεται στη μέση του Όθρυ (πώς λέγεται) είναι σε μεγάλο υψόμετρο και δεν ξέρω αν θα ταν δυνατόν να επιτρέψουν τέτοια κλίση στη γραμμή για να καλύψουν υψομετρική διαφορά μερικών εκατοντάδων μέτρων. Οπότε γι'αυτό μάλλον προτίμησαν αυτή τη μέτρια εκ πρώτης όψεως χάραξη και με τα πολλά τεχνικά που διαθέτει, που ωστόσο 54 πανάκριβα χιλιόμετρα, 700 εκατ. ευρώ. Πόσο θα μπορούσε να στοιχίσει μια σήραγγα 20-25 χλμ? Χώρια ότι θα μείωνε περίπου στο μισό την απόσταση του τμήματος. Ευρωπαϊκά ρεκόρ βέβαια βλέπουμε μετά. Αν τρέχουν με 170-200 τα τρένα δεν είναι και τόσο άσχημο. Στην Αυστρία τουλάχιστον δύο μικρά τμήματα στα πεδινά κοντά στη Βιέννη έχω δει που τρέχουν κάπου εκεί, στο υπόλοιπο δίκτυο που έχω πάει κι είναι μεγάλο μέρος του συνόλου γύρω στα 80-120 κινούνται κι είναι ηλεκτρικά. Είχα εντυπωσιαστεί κάπως με την ταχύτητα του ic από Κατερίνη μέχρι Δομοκό, και μετά την Τιθορέα βέβαια, τι γίνεται στην Ελλάδα γκαζώνουν πολύ κι εδώ είναι λίγο αργόστροφοι?
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri Dec 21, 2007 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή παρακολουθώ και σιδηροδρομικό φόρουμ από αυτά που ξέρω είναι ότι υπήρχαν 3 επιλογές για την χάραξη του Λειανοκλάδι - Δομοκός. Η μια είναι αυτή που κατασκευάζεται, μια άλλη με μεγαλύτερη σήραγγα και μια ακόμα με σήραγγα πολλών χιλιομέτρων που θα τρυπούσε όλον τον Όθρυ. Όταν φωνάξανε ξένους μηχανικούς όμως, αυτοί απάντησαν πως αν πάτε για μεγάλη σήραγγα "θα μπείτε και δεν θα ξαναβγείτε" . Το πρόβλημα ήταν γεωλογικής άποψης, περίπου αντίστοιχο με αυτό στο Καλλίδρομο όπου τόσα χρόνια σκάβουνε και ακόμα προκοπή δεν βλέπουμε, λόγω νερών και αν δεν κάνω λάθος "κακού πετρώματος". Όπως καταλαβαίνεις η λύση αυτή μάλλον είναι πιο σύντομη κατασκευαστικά και σίγουρα πιο φθηνή.

Όσο για τις ταχύτητες koeman μπορώ να σου πω ότι οι ταχύτητες στη διαδρομή Πάτρα - Θεσσαλονίκη θα είναι σχεδιασμένες για 200 χλμ/ώρα και 160 χλμ/ώρα στα δύσκολα τεχνικά κομμάτια. Άρα λογικά το τμήμα αυτό είναι από τα δύσκολα μορφολογικά. Όσο για τις ημερομηνίες νομίζω ότι αυτές είναι το 2012 για το Τιθορέα - Λειανοκλάδι και 2013 για Λειανοκλάδι - Δομοκός και νομίζω ότι ειναι πραγματικές αν κρίνω απο την πορεία των έργων μέχρι τώρα. Οι ημερομηνίες που αναφέρεις εσύ νομίζω ότι αναφέρονται στην ολοκλήρωση της υποδομής και όχι και της επιδομής.

ΥΓ Beethoven μάλλον αναφέρεσαι στην πεδιάδα της Ξυνιάδας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

μιας και ειπαμε για πατρα ξερετε ποτε θα φθασει ο προαστιακος σε ξυλοκαστρο και το χρονοδιαγραμμα για συγχεονο τρενο μεχρι τη πατρα? φνατζομαι για μεχρι τη καλαματ ειναι πολυ μακρινος στοχος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 8:09 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοείται ότι ο προαστιακός δεν μπορεί να φτάσει Πάτρα. Ο προαστιακός είναι είδος δρομολογίου - δηλ. μια υπηρεσία όχι απαραίτητα σε νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας. Φυσικά πάνω σε μια νέα γραμμή μπορεί κάποιος να δρομολογήσει και προαστιακό, αλλά διαδρομή πάνω από μια ώρα χωρίς κράτηση θέσης, χωρίς WC, με στενά και σκληρά καθίσματα, χωρίς μπαρ και Α΄θέση δεν είναι άνετη. Εν πάσει περιπτώσει το Ξυλόκαστρο θεωρείται οριακό για προαστιακό αν όχι τραβηγμένο. Άρα ας μιλάμε απλώς για "νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας" και όχι για "προαστιακό".

Η νεα γραμμή Κιάτο - Αίγιο ήδη κατασκευάζεται σχεδόν σε όλο το μήκος της, όπως θα διαπιστώσει όποιος οδηγήσει στη ΝΕΟ. Ο Λιάπης είχε υποσχεθεί Ξυλόκαστρο το 2009, ήδη λένε για το 2010 που είναι πιο λογικό, αλλά δεν έχουν δρομολογηθεί ακόμα εργολαβίες σταθμών, στρώσης γραμμής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης για μετά το Κιάτο, οπότε και το 2010 είναι λίγο οριακό. Μέχρι το Αίγιο η νέα γραμμή θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2012, ενώ μέχρι την Πάτρα το 2013. Για παραπέρα η ΕΡΓΟΣΕ έχει προκηρύξει μελέτη βελτίωσης και μετατροπής σε κανονικο εύρος της γραμμής Πάτρα - Πύργος - Ολυμπία/Κατάκωλο (μονή γραμμή), ενώ ακούγεται ότι θα προκηρυχθεί και το τμήμα Πύργος - Καλαμάτα.

Παρεμπιπτόντως δουλεύεται η εργολαβία ηλεκτροκίνησης μέχρι Κιάτο, οπότε το 2009 ίσως δούμε Desiro EMU's στη διαδρομή Αεροδρόμιο - ΣΚΑ - Κιάτο.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Και ενώ θέλουν να προωθήσουν τον προαστιακό και στην Βόρεια Ελλάδα, στην γραμμή προς Έδεσσα κόβονται Σαββατοκύριακα και αργίες 5 δρομολόγια...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 3:39 am    Post subject: Reply with quote

Λογικά με την ολοκλήρωση της γραμμής υψηλής ταχύτητας του ΟΣΕ μέχρι την Πάτρα θα δούμε και την αγορά νέων συρμών που θα αντικαταστήσουν τα intercity
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue Jan 08, 2008 11:42 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Εννοείται ότι ο προαστιακός δεν μπορεί να φτάσει Πάτρα. Ο προαστιακός είναι είδος δρομολογίου - δηλ. μια υπηρεσία όχι απαραίτητα σε νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας. Φυσικά πάνω σε μια νέα γραμμή μπορεί κάποιος να δρομολογήσει και προαστιακό, αλλά διαδρομή πάνω από μια ώρα χωρίς κράτηση θέσης, χωρίς WC, με στενά και σκληρά καθίσματα, χωρίς μπαρ και Α΄θέση δεν είναι άνετη. Εν πάσει περιπτώσει το Ξυλόκαστρο θεωρείται οριακό για προαστιακό αν όχι τραβηγμένο. Άρα ας μιλάμε απλώς για "νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας" και όχι για "προαστιακό".

Η νεα γραμμή Κιάτο - Αίγιο ήδη κατασκευάζεται σχεδόν σε όλο το μήκος της, όπως θα διαπιστώσει όποιος οδηγήσει στη ΝΕΟ. Ο Λιάπης είχε υποσχεθεί Ξυλόκαστρο το 2009, ήδη λένε για το 2010 που είναι πιο λογικό, αλλά δεν έχουν δρομολογηθεί ακόμα εργολαβίες σταθμών, στρώσης γραμμής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης για μετά το Κιάτο, οπότε και το 2010 είναι λίγο οριακό. Μέχρι το Αίγιο η νέα γραμμή θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2012, ενώ μέχρι την Πάτρα το 2013. Για παραπέρα η ΕΡΓΟΣΕ έχει προκηρύξει μελέτη βελτίωσης και μετατροπής σε κανονικο εύρος της γραμμής Πάτρα - Πύργος - Ολυμπία/Κατάκωλο (μονή γραμμή), ενώ ακούγεται ότι θα προκηρυχθεί και το τμήμα Πύργος - Καλαμάτα.

Παρεμπιπτόντως δουλεύεται η εργολαβία ηλεκτροκίνησης μέχρι Κιάτο, οπότε το 2009 ίσως δούμε Desiro EMU's στη διαδρομή Αεροδρόμιο - ΣΚΑ - Κιάτο.


Mike σωστά τα λες , μη μπερδεύουμε τη νέα γραμμή και τον προαστιακό που είναι απλά ΧΡΗΣΤΗΣ της γραμμής. Και συμφωνώ ότι είναι ήδη οριακό ακόμα και το Κιάτο. Πρόσφατα ταξίδεψα σχεδόν μέχρι Κόρινθο χωρίς θέση, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
Αυτό που έγραψες όμως για την εργολαβία ηλεκτροκίνησης μπορείς να ενημερώσεις λίγο παραπάνω?

Augale μακάρι να δούμε νέους συρμούς , τα intercity είναι πλέον ξεπερασμένα.
Μη δούμε όμως τίποτα αίσχη όπως τα κακάσχημα τρενάκια ελληνικής κατασκευής που δρομολογήθηκαν πριν κανα χρόνο σε κάποιες γραμμές (χαλκίδα κτλπ).


Last edited by Pelops on Tue Jan 08, 2008 11:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ - ΔΟΜΟΚΟΣ
13,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο!
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=77715792
Το έργο χωρίζεται σε τρία τμήματα, με το πρώτο, που εκτείνεται σε μήκος 14 χλμ., να εμφανίζει και τη μεγαλύτερη πρόοδο καθώς έχει ήδη ολοκληρωθεί το ένα τρίτο των εργασιών. Στο τμήμα που περιλαμβάνονται και οι σήραγγες της Οθρυος έχει κατασκευαστεί μόλις το 6,5%, ενώ η σύμβαση για το τρίτο τμήμα μήκους 27 χλμ. υπεγράφη τον περασμένο Νοέμβριο.

Πολύ δεν είναι έξι χρόνια? Έχει μεν πολλά τεχνικά αλλά σε έξι χρόνια θα τελειώσουν, και καλά, την ιονία και άλλα έργα μαζί. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι γίνεται με το τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο-Πάτρα? Το τμήμα Μελίσσι-Αίγιο-Ροδοδάφνη είναι ήδη υπό κατασκευή, και φαίνονται εδώ και καιρό ξεκάθαρα οι δύο σήραγγες Πλατάνου και Τράπεζας που είναι άλλη παλαιότερη εργολαβία, βρίσκονται η μία απέναντι απ'την άλλη, έχουν διαμορφωθεί πλήρως και τα στόμια με cut and cover μόνο δεν έχει γίνει τίποτα ακόμη για τη γέφυρα Πλατάνου που θα ενώσει αυτές τις σήραγγες. Επίσης στην ίδια εργολαβία (ή σε ξεχωριστή) είναι και η σήραγγα Αιγίου μήκους γύρω στα 3.000μ και κάτι, που βρίσκεται ακριβώς δίπλα και πάνω απ'την ΕΟ αλλά το στόμιο δεν έχει καν διαμορφωθεί, μόνο χωματουργικά. Στο τμήμα Μελίσσι-Ροδοδάφνη φαίνονται λίγα πράγματα ακόμα, κάτι τοίχοι αντιστήριξης, λίγα χωματουργικά εδώ κι εκεί, αλλά η Μηχανική στην ιστοσελίδα της έχει 3-4 φωτό που δείχνουν έργα σε εξέλιξη. Είναι μεγάλο σε μήκος, νομίζω γύρω στα 70 χλμ, γιατί το έδωσαν όλο έτσι μονοκόμματο?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

H ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ - Κιάτο δουλεύεται αφανώς δηλ. γίνεται κάτι σαν οριστική μελέτη, με βάση την οποία καθορίζονται οι θέση και τύπος των στύλων, παραγγέλλονται οι στύλοι, οι μετασχηματιστές, διακόπτες κλπ. Το εργοτάξιο βρίσκεται εντός του χώρου του Θριασίου (όπου υπάρχει άνετος χώρος για απόθεση υλικών και εκκίνηση των ειδικών συρμών που (κατά στάδια) ανοίγουν θεμέλια, τοποθετούν τον οπλισμό, σκυροδετούν, τοποθετούν τους στύλους και αναρτούν τη γραμμή επαφής. Ειδικά η σκυροδέτηση έχει μεγάλη πλάκα γιατί στην ουσία φορτώνουν μια μπετονιέρα σε ένα βαγόνι-πλατφόρμα και τη σέρνουν από τρύπα σε τρύπα (μέση απόσταση 60μ). Εννοείται ότι θα υπάρξουν μονογραμμήσεις κατά τμήματα όταν γίνονται τα έργα. Θα υπάρχουν δυο υποσταθμοί έλξης: ο 1ος αμέσως μετά τα διόδια Μάνδρας (Ελευσινίων) δεξιά πριν την είσοδο της σήραγγας Ευταξία ή Τρικέρατου, ο 2ος παρά τον νεό ΣΣ Κορίνθου, οι οποίοι θα συνδεθούν με την υψηλή τάση 150 kV της ΔΕΗ. Στη Μάνδρα θα περάσουν καλώδια πάνω από τον αυτοκινητόδρομο.

Τα γαλαζομπλε τρενάκια που κυκλοφόρησαν πέρσι-πρόπερσι είναι στην ουσία επέκταση της σύμβασης του 1990 με τα Ναυπηγεία (τα μπλε-κόκκινα ΜΑΝ), έχουν τον ίδιο σχεδιασμό εξ ού καλούνται και ΝΕΟΜΑΝ. Μόνη διαφορά η μούρη που είναι λιγότερο γωνιώδης και ο κλιματισμός, εντάξει και τα καθίσματα. Δυστυχώς τα τρενάκια αυτά δεν μπορούν να σταθμεύσουν σε υψηλές αποβάθρες! π.χ. στο Αεροδρόμιο - Κιάτο, για αυτό πάνε Χαλκίδα και σε περιφερειακές γραμμές. Στο σταθμό Δεκέλειας η νέα αποβάθρα έχει δυο τμήματα: ένα με χαμηλό και ένα με υψηλό κρηπίδωμα! Αυτό συμβαίνει επειδή οι πόρτες τους ανοίγουν προς τα έξω.

Όσον αφορά το Λιανοκλάδι - Δομοκός δεν είναι πολλά τα έξι χρόνια για 6,5 χλμ σήραγγα, κατασκευή σταθερής επιδομής όπως στα Τέμπη, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης. Αν δεν τελείωσει η σήραγγα δεν μπορεί να μπει μέσα άλλο συνεργείο. Τα πρώτα 14 χλμ πάνε σχετικά καλά και ήδη στρωτήρες για τη στρώση των πρώτων 9 χλμ (σύνδεση με υφιστάμενη γραμμή) ντανιάζονται στην περιοχή, οπότε κατά το 2010 θα υπάρξει μικρό όφελος για τα δρομολόγια (2-3 λεπτά).

Το τμήμα Ροδοδάφνη - Πάτρα βρίσκεται στη φάση έγκρισης χρηματοδότησης και απαλλοτριώσεων και νομίζω ήδη προκηρύχθηκε κάποια εργολαβία μέχρι Αραχωβίτικα. Οι σήραγγες Αιγίου κλπ. δουλεύονται ήδη και από ενδιάμεσα μέτωπα μέσω των σηράγγων διαφυγής. Πράγματι η εργολαβία Μελίσσι - Ροδοδάφνη είναι μεγάλη αλλά έτσι πρέπει. Εκκρεμεί όμως λόγω περιβαλλοντικών η υποδομή στο τμήμα Διακοπτό - Ελαιώνας - Ελίκη μήκους 6-7 χλμ που οδεύει κάπως μακριά από τη ΝΕΟ.

Με την ευκαιρία σας ενημερώνω για κάποια έργα που δεν είναι πολύ γνωστά και αφορούν την ανακαίνιση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Κόρινθος - Άργος/Ναύπλιο - Τρίπολη - Καλαμάτα. Η γραμμή έχει κλείσει εδώ και 4 χρόνια αλλά επίκειται η επενέναρξη δρομολογίων μέχρι Τρίπολη. Άλλαξαν όλοι οι στρωτήρες (ως επί το πλείστον με ολόσωμους από μπετόν) και σιδηροτροχιές, ενώ έγινε και συνεχής συγκόλληση (τέρμα το ντούκου-ντούκου) και έτσι θα αυξηθεί η ταχύτητα στις ευθείες (Μυκήνες, Άργος, Τρίπολη , Ασέα) στα 120 χαω από 85-90 χαω πριν, ενώ αυξάνεται η άνεση και φυσικά η ασφάλεια. Ο χρόνος από Αθήνα για Ναύπλιο με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό στην Κόρινθο θα είναι αρκετά ελκυστικός, περίπου 2 ώρες. Δυστυχώς οι φωτιές του καλοκαιριού έκαψαν εκτός από κτίρια και όσους ξύλινους στρωτήρες συνάντησαν, μέχρι και ελαστικά υποθέματα των τσιμεντένιων στρωτήρων. Τα έργα συνεχίζονται στο τμήμα Χράνοι - Διαβολίτσι - Ζευγολατείο, όπου θα αντικατασταθεί και η γέφυρα Σαφλά με νέο ζευκτό. Φωτογραφίες των έργων υπάρχουν στο site www.sfsm.gr των φίλων σιδηροδρόμου Μεσσηνίας.

Άσχετο: με τέτοια σεντόνια που σας γράφω εδώ και 1,5 χρόνο ακόμα νέο μέλος είμαι;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς φίλε Mike το σύστημα μετράει τον αριθμό των Posts και όχι το περιεχόμενο και το μέγεθος... Keep posting Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Μιke ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

Αναρωτιέμαι πάντως πόσο πιο ακριβό θα ήταν να άλλαζαν όλη την μετρική γραμμή για Τρίπολη σε κανονική αντί να χαραμίζουν χρήματα για την μετρική καθότι φαντάζομαι ότι το τελικό σχέδιο είναι να γίνει όλο το δίκτυο με κανονική διατομή...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 4:22 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Alkis
Φαντάζεσαι. Εδώ καλά καλά δεν υπάρχει κάποιο τελικό στάδιο για το σιδηροδρομικό δυτικό άξονα, ποιος χ..ηκε για μια γραμμή Κορίνθου-Τρίπολης κλπ, ας ανακαινίσουν τώρα αυτό που ήδη υπάρχει, εξάλλου η ανάπτυξη κανονικής γραμμής από μετρική θέλει γενικότερη ανακατασκευή. Mike φαίνεται να τα ξέρεις καλά, υπενθύμισε λίγο πότε υπογράφηκαν τα πρώτα 14 χλμ? γιατί φαίνεται οι εργασίες να είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο, στο ένα τρίτο λέει τώρα η ελευθεροτυπία αλλά ξέρω γω, αυτή ώρες ώρες γράφει ότι θέλει, και όχι μόνο αυτή δηλ, άσε που κάνει καμιά φορά αδίστακτη αντιπολίτευση όσον αφορά τα έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jan 22, 2008 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασα το παρακάτω άρθρο και νομίζω πως τα πράγματα πάνε πολύ καλά.
Το λέω αυτό γιατί είναι κάτι που πολλοί κορο'ι'δεύουν, αλλά τελικά οι μελέτες άλλα λένε. Σίγουρα είναι κάτι το μακρινό, αλλά πλέον η τεχνογνωσία υπάρχει από την οδική εγνατία και μιλάω πιο πολύ για τη γεωλογία των εδαφών που τόσο καθυστέρησαν το οδικό έργο.
Βέβαια υπάρχει και το άλλο που είναι το πιο βασικό απ' όλα. Η χρηματοδότηση. Τρία δις ευρώ δεν είναι και λίγα.
Δείτε το άρθρο.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=6&pid=307
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Jan 22, 2008 9:50 pm    Post subject: Reply with quote

@ Beethoven: Τα πρώτα 14 χλμ του Δομοκού υπογράφτηκαν Δεκ 2006, το τμήμα χλμ. 14 - χλμ. 25 τον Απρ 2007 και το τμήμα χλμ. 25 - χλμ. 52 τον περασμένο Νοέμβριο.

Η μετατροπή της γραμμής Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας σε κανονική δεν είναι εφικτή πάνω στην ίδια χάραξη, γιατί τα τρένα της κανονικής γραμμής δεν μπορούν να ακολουθήσουν τόσο κλειστές καμπύλες (ακτίνας έως και 110 μ.), ούτε να περάσουν από τις υπάρχουσες σήραγγες (δεν χωράνε) και γέφυρες (δεν αντέχουν το βάρος). Άρα πρέπει να γίνει νέα χάραξη δηλ. μελέτες 6 χρόνια, απαλλοτριώσεις κατασκευές κατι σαν το Καλαμπάκα - Ηγουμενίτσα δηλαδή. Νομίζω ότι έγινε ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει για τα επόμενα 15 - 20 χρόνια. Η γραμμή ήταν άκρως επικίνδυνη και έπρεπε να κλείσει. Τώρα θα ξαναλειτουργήσει και έχουμε όλον τον καιρό να βάλουμε κάτω τις προτεραιότητες της χώρας σε σιδηροδρομική υποδομή. Παρεμπιπτόντως ακούγεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ θα προκηρύξει μελέτη κανονικοποίησης της γραμμής Κορίνθου - Άργους - Τρίπολης. Επίσης σας ενημερώνω ότι την Παρασκευή έγινε δοκιμαστική διαδρομή με αυτοκινητάμαξα από Κόρινθο - Τρίπολη. Η διαδρομή μέχρι Άργος ήταν εξαιρετική από άποψη άνεσης, αλλά δυστυχώς συνέβησαν δύο εκτροχιασμοί στην επόμενη εργολαβία στον Αχλαδόκαμπο και το Ελαιοχώρι. Το τρένο εντροχιάστηκε με ίδια μέσα και με βοήθεια παρευρισκόμενου προσωπικού του εργολάβου. Προφανώς η γραμμή δεν ήταν έτοιμη και για αυτό άλλωστε δεν έχει παραδοθεί από τον εργολάβο. Όμως η Ελευθεροτυπία το μεγάλωσε το θέμα, Μπουγάτσου είναι αυτή με γνωστά αντιΟΣΕτζίδικα αισθήματα. Πάντως μέχρι το Πάσχα θα παραδοθεί σε χρήση η γραμμή μέχρι το Ναύπλιο (εκκρεμεί η επαναλειτουργία των συστημάτων φύλαξης των ισόπεδων διαβάσεων) και μέχρι το Μάη θα δοθεί μέχρι την Τρίπολη-Μεγαλόπολη. Η σύνδεση με Ζευγολατειό - Καλαμάτα θα γίνει με την ανακατασκευή της γέφυρας Σαφλά κατά τον Σεπτέμβρη ίσως.

Πληροφορήθηκα ότι η ηλεκτροκίνηση θα επεκταθεί νοτίως Λιτοχώρου μέχρι Λάρισα εντός του Μαΐου και μέχρι Δομοκό τον Ιούλιο. Μέχρι τέλος του 2008 θα λειτουργήσει και η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αχαρνές - Οινόη - Τιθορέα. Νοτίως Αχαρνών το χάος... Επίσης στο Δ΄ ΚΠΣ θα ηλεκτροκινηθούν οι γραμμές Λάρισα - Βόλος και Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Fri Jan 25, 2008 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

@mike σε ευχαριστούμε για τις εμπεριστατωμένες απαντήσεις σου και τις πληροφορίες.

Quote:
Τα γαλαζομπλε τρενάκια που κυκλοφόρησαν πέρσι-πρόπερσι είναι στην ουσία επέκταση της σύμβασης του 1990 με τα Ναυπηγεία (τα μπλε-κόκκινα ΜΑΝ), έχουν τον ίδιο σχεδιασμό εξ ού καλούνται και ΝΕΟΜΑΝ. Μόνη διαφορά η μούρη που είναι λιγότερο γωνιώδης και ο κλιματισμός, εντάξει και τα καθίσματα. Δυστυχώς τα τρενάκια αυτά δεν μπορούν να σταθμεύσουν σε υψηλές αποβάθρες! π.χ. στο Αεροδρόμιο - Κιάτο, για αυτό πάνε Χαλκίδα και σε περιφερειακές γραμμές.


Αληθεύει ότι αυτά τα τρενάκια τα έβαλαν πρόσφατα στην γραμμή Κιάτο-Αθήνα;; Πως σταθμεύουν στους ενδιάμεσους σταθμούς; Επιπροσθέτως αυτά τα τρενάκιαείναι απαράδεκτα και από αισθητικής πλευράς (εκτός του ότι ο θόρυβος είναι πολύ δυνατός και η ποιότητα κατασκευής πολύ κατώτερη των desiro). Ντιζελοκίνητα ντεζιρό δεν υπάρχουν καθόλου μετά τη λήξη της σύμβασης ή απλά τα χρησιμοποιούν αλλού;;

Quote:

H ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ - Κιάτο δουλεύεται αφανώς δηλ. γίνεται κάτι σαν οριστική μελέτη, με βάση την οποία καθορίζονται οι θέση και τύπος των στύλων, παραγγέλλονται οι στύλοι, οι μετασχηματιστές, διακόπτες κλπ. Το εργοτάξιο βρίσκεται εντός του χώρου του Θριασίου (όπου υπάρχει άνετος χώρος για απόθεση υλικών και εκκίνηση των ειδικών συρμών που (κατά στάδια) ανοίγουν θεμέλια, τοποθετούν τον οπλισμό, σκυροδετούν, τοποθετούν τους στύλους και αναρτούν τη γραμμή επαφής


Εγώ πάντως που ταξίδεψα σχετικά πρόσφατα δεν είδα στήλους στο κομμάτι προς κόρινθο, πόσο παίρνουν αυτές οι μελέτες;; Χρονοδιάγραμμα υπάρχει;;
Και αν ναι για πότε υπολογίζεται να τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτροδοτούμενο κομμάτι; (με δεδομένο ότι η εργοσε πέφτει πάντα έξω)
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 30, 2008 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

Pelops wrote:

Αληθεύει ότι αυτά τα τρενάκια τα έβαλαν πρόσφατα στην γραμμή Κιάτο-Αθήνα;; Πως σταθμεύουν στους ενδιάμεσους σταθμούς; Επιπροσθέτως αυτά τα τρενάκιαείναι απαράδεκτα και από αισθητικής πλευράς (εκτός του ότι ο θόρυβος είναι πολύ δυνατός και η ποιότητα κατασκευής πολύ κατώτερη των desiro). Ντιζελοκίνητα ντεζιρό δεν υπάρχουν καθόλου μετά τη λήξη της σύμβασης ή απλά τα χρησιμοποιούν αλλού;;

Εγώ πάντως που ταξίδεψα σχετικά πρόσφατα δεν είδα στήλους στο κομμάτι προς κόρινθο, πόσο παίρνουν αυτές οι μελέτες;; Χρονοδιάγραμμα υπάρχει;;
Και αν ναι για πότε υπολογίζεται να τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτροδοτούμενο κομμάτι; (με δεδομένο ότι η εργοσε πέφτει πάντα έξω)


Πράγματι τα ΜΑΝ2000 ή ΝΕΟΜΑΝ δρομολογήθηκαν και στη γραμμή προς Κιάτο μετά από μια μετατροπή στις πόρτες που ανοίγοντας χτύπαγαν στις υψηλές αποβάθρες. Έτσι αποδεσμεύτηκαν AEG Intercity που είχαν μπει μετά τη λήξη της μίσθωσης των ντηζελοκίνητων Desiro. Δυστυχώς επειδή η μίσθωση των Desiro είχε θεωρηθεί σκάνδαλο από τη δημοσιογράφο Μπουγάτσου (η οποία γενικά διαπνέεται από αντισιδηροδρομικό μένος δεν μας έχει πει ας πούμε για σκάνδαλο στις προμήθειες των ΚΤΕΛ ή των συρμών μετρό) κανείς δεν τόλμησε να προτείνει παράταση ή νέα μίσθωση. Αναγκαστικά λοιπόν θα υπομένουμε τα ΜΑΝ2000 (τεχνολογίας 1990) μέχρι την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης το 2009 (προς το τέλος του). Με την ολοκλήρωση του νέου κλάδου στο ΣΚΑ στο προσεχές διάστημα και επομένως την κατάργηση της παλινδρόμησης στη Νερατζιώτισσα/Κηφισιάς θεωρητικά είναι δυνατή και η δρομολόγηση ελκόμενων συρμών με ντηζελάμαξες Adtranz Πειραιάς - Κιάτο.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Jan 31, 2008 2:45 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Με την ολοκλήρωση του νέου κλάδου στο ΣΚΑ στο προσεχές διάστημα και επομένως την κατάργηση της παλινδρόμησης στη Νερατζιώτισσα/Κηφισιάς

Υπάρχει πιο ακριβής πληροφόρηση, έστω και ανεπίσημη, για αυτό το "προσεχές διάστημα";
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Από όσο γνωρίζω η γραμμή στον απ' ευθείας κλάδο είναι εδώ και αρκετές μέρες έτοιμη (στρωμένη). Ο ΟΣΕ δεν την χρησιμοποιεί ακόμα επειδή το ΣΚΑ είναι πλέον ένας περίπλοκος κόμβος και χωρίς σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση είναι επικίνδυνο να διαχειριστεί τοπικά από έναν σταθμάρχη και μερικούς κλειδούχους. Δείτε τη σχετική φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο amnizia station forum και δείχνει την πρόοδο των έργων πριν ενάμιση μήνα:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=n3yzyuu3h5gh33hq5lc1.jpg
(Οι απευθείας γραμμές προς Κόρινθο φεύγουν προς τα αριστερά.)
Επομένως μάλλον περιμένουν την παράδοση της σηματοδότησης ή έστω τον ηλεκτροκίνητο τηλεχειρισμό των αλλαγών τροχιάς.
Back to top
View user's profile Send private message
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 5:44 pm    Post subject: Reply with quote

Parousiasthke to AGV, o diadoxos tou TGV...
Pio grhgoro, euruxwro k oikonomiko apo to TGV, kuriws logws ths idiomorfias oi kinhthres na briskontai se ka8e bagoni kai oxi mono sta akra twn syrmwn !!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7227807.stm

kai videaki apo thn parousiash:
http://www.bbc.co.uk/mediaselector/check/player/nol/newsid_7220000/newsid_7228400?redirect=7228472.stm&news=1&bbram=1&nbram=1&bbwm=1&nbwm=1&asb=1
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 1:16 am    Post subject: Reply with quote

Πρωτη προσπαθεια στα σιδηροδρομικα εργα, γι αυτο παρακαλω την ανοχη και των ειδικων και φυσικα τις παρεμβασεις τους οπου τις κρινουν αναγκαιες. Με το παθος που γραφετε για τα καλά και στραβα των Ελληνικων σιδηροδρομων με τσιγκλισατε να κοιταξω απο πιο κοντα πως παει η προσπαθεια ξαναδημιουργιας ενος σωστου και συγχρονου δικτυου μετα τα χρονια του Τρικουπη.
Το θεμα εχει να κανει με μια περιηγηση και φωτογραφικο υλικο για τις εργασιες στο αξονα Σταθμος Λαρισης - ΣΚ Αχαρνων. Κυρια αφορμη το οτι διαβαζα για ΣΚΑ και ΣΚΑ δεν ηξερα που ειναι. Οποτε μια και δυο, τις τελευταιες ηλιολουστες Κυριακες πηρα το αυτοκινητο και την καμερα ανα χειρας ανηφορισα την Λεωφορο Δημοκρατιας (ο δρομος που ξεκιναει απο το Κηφισσο, περναει απο Αγ. Αναργυρους και καταληγει στις Αχαρνες) και ξεκινωντας απο τις Τρεις Γεφυρες εβλεπα, φωτογραφιζα και σας ενημερωνω.

Το οδοιπορικο αρχιζει λιγο πριν τους Αγ. Αναργυρους (απεναντι απο το στρατοπεδο της ΑΒΥΠ) εκει οπου ξεκινουν τα εργα κατασκευης του τετραπλου σιδηροδρομικου διαδρομου μεχρι τον ΣΚΑ και η υπογειοποιηση των γραμμων.
Με κατευθυνση προς Αθηνα
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/01.jpg
Με κατευθυνση προς Αγ. Αναργυρους
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/02.jpg
Στο ιδιο σημειο με ενα ομορφο τραινο που πηγαινει προ Αθηνα
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/04.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/03.jpg
Απο την πλατεια των Αγ. Αναργυρων εχουν σκαψει και κατασκευασει το Cut & Cover (μονο τα μπετα) για την αριστερη πλευρα του διαδρομου, ενω η δεξια εναι αυτη με τις δυο γραμμες που χρησιμοποιουν τα τραινα.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/05.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/06.jpg
Μια εικονα της σηραγγας που κατασκευαζουν
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/07.jpg
Και συνεχιζει ο διαδρομος των γραμμων, οπου στη δεξια πλευρα οπως βλεπουμε την φωτο ειναι η οροφη του C&C
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/08.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/10.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/09.jpg
Εδω ειναι η εξοδος της σηραγγας και στη συνεχεια οι γραμμες οδευουν προς ΣΚΑ υπεργεια.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/11.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/12.jpg
Η διαπλατυνση του διαδρομου αριστερα και δεξια της αρχικης διπλης χαραξης γινεται με τεχνικα εργα οπως αυτο η με τοιχεια που πληρωνονται με χωμα.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/14.jpg
Κατασκευη κατω οδικης διαβασης λιγο πρν το ΣΚΑ
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/15.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/16.jpg
Εδω οι γραμμες γινονται πλεον 4 και καθως πλησιαζουν την Αττικη Οδο αρχιζουν τις διακλαδωσεις. Επισης απο εδω ξεκινουν και οι στυλοι γαι την εναερια γραμμη του ηλεκτρικου ρευματος.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/17.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/18.jpg
Οι 2 γραμμες στο ακρο δεξια πηγαινουν προς αεροδρομιο, οι αμεσως μετα στα αριστερα τους ειναι της ΣΓ προς Αχαρνες-Θεσ/νικη, αυτες στο κεντρο καταληγουν στο ΣΚΑ και οι δυο αριστερα ειναι της ΣΓ προς Κορινθο
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/19.jpg
Πλησιαζοντας ΣΚΑ η γεφυρα των σιδηροδρομμικων γραμμων πανω απο την Αττικη Οδο.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/20.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/21.jpg
Και εδω μπαινουμε στο χωρο του ΣΚΑ οπου υπαρχει ενα τεραστιο σκαμα. Οπως με ενημερωσε ενας εργολαβος που εκτελουσε οικοδομικες εργασιες, στο τερμα του σκαμματος που φαινεται στην τελευταια φωτογραφια, θα διανοιχθουν σηραγγες (διακρινονται τα μετωπα τους σε δυο επιπεδα) που θα στειλουν τις σιδ. γραμμες κατω απο τις Αχαρνες προς Τατοι κλπ. Οι ειδικοτεροι στο θεμα μπορουν να επιβεβαιωσουν αν αυτος ειναι ο σχεδιασμος.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/22.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/24.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/23.jpg
Στη αριστερη πλευρα αυτης της αλανας και σε πιο πανω επιπεδο παιρνουν οι γραμμες προς Κορινθο. Εκει βρισκεται το κτιριο του Σταθμου και του Κεντρου Ελεγχου ενω κατασκευαζονται και οι αποβαθρες για σταση τραινου.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/25.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/26.jpg
Εδω φωτογραφια του κτιριου του Κεντρου Ελεγχου
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/30.jpg
Μερικες πανοραμικες του χωρου κατασκευαζεατι στο ΣΚΑ. Φαινονται οι στρωμενες γραμμες προς Κορινθο, ο διαδρομος των γραμμων απο Κορινθο προς θεσσ/κη (δεν εχουν στρωθει), και το μικρο τουνελ που μπαινουν οι γραμμες στην εξοδο τους προς Κορινθο.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/27.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/28.jpg
Μια άλλα φωτο του χωρου απο βορεια (Αχαρνες). Βουνα το χωμα.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/33.jpg
Στη δεξια πλευρα της σκαμμενης αλανας παιρνουν οι γραμμες προς Θεσσαλονικη. Εκει κατασκευαζεται και μια σταση τραινου, πριν αυτο μπει στις Αχαρνες, η οποια θα ειναι ετοιμη την Ανοιξη.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/31.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/32.jpg

Τελος λιγες φωτογραφιες απο τις διακλαδωσεις-πορειες των γραμμων εξω απο το ΣΚΑ. Πρωτα ειναι η εξοδος των γραμμων απο Αθηνα προς Αεροδρομιο
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/34.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/36.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/37.jpg
Εδω τα τεχνικα για την εισοδο των γραμμων απο αεροδρομιο προς ΣΚΑ
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/38.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/39.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/40.jpg
Η μονη γραμμη που συνεχιζει κατευθειαν απο Αεροδρομιο προς Κορινθο, και συνανταει τις γραμμες απο ΣΚΑ προς Κορινθο.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/42.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/ska/43.jpg

Ελπιζω να εδωσα μια κατατοπιστικη εικονα. Το εργο μου φαινεται πολυ μεγαλο και περιπλοκο. Υπαρχει ενημερωση για τα χρονοδιαγραμματα παραδοσης ?
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίος ρε μεγάλε! Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου και κατατοπιστικό το ρεπορτάζ! Για χρονοδιαγράμματα κάπου είχα διαβάσει, πιθανώς σε ένα σιδηροδρομικό φόρουμ, αλλά δεν θυμάμαι επ' ακριβώς. Σίγουρα θυμάμαι ότι η ηλεκτροκίνηση του ΣΚΑ Κόρινθος θα είναι έτοιμη το 2009. Και επίσης γνωρίζω ότι έχει μπλοκαριστεί απο το ΣτΕ το τμήμα Σταθμός Λαρίσης - Τρεις Γέφυρες γιατί οι κάτοικοι ζητάνε να είναι υπογειοποιημένο το εν λόγω τμήμα καθώς και ο Σταθμός Λαρίσης (!), οπότε θα καθυστερήσει ακόμα περισσότερο να μπει ηλεκτρικό τρένο στην Αθήνα.Αυτος είναι και ο λόγος που περισσότερο απο ένα εξάμηνο στο σταθμό δεν γίνεται καμία εργασία. Αν και από ξέρω μπορεί απο φέτος κιολας να φτάνει απο Θεσσαλονίκη η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Δομοκό και από Τιθορέα μέχρι ΣΚΑ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 2:49 am    Post subject: Reply with quote

Χίλια μπράβο! Τολμώ να πω ότι είναι ανάλογο των επικών Post του Corfu από την Εγνατία Very Happy

Επιτέλους ΣΚΑ λέγαμε και ΣΚΑ δε βλέπαμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 3:25 am    Post subject: Reply with quote

Μπράβο και από μένα starlet! Εξαιρετικό αφιέρωμα!!! Είχαμε τον Corfu, τώρα έχουμε και σένα. Το έχει η Κέρκυρα φαίνεται! Laughing Laughing Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Καταπληκτικό post! Άξιος starlet!!! Επιτέλους βλέπουμε κι εδώ δημοσιεύσεις αντάξιες των ... Οδικών Έργων! Very Happy Ελπίζω να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και να τελειώσει γρήγορα το εν-Αττική τμήμα του προαστιακού. Βέβαια με το θέμα της υπογειοποίησης δεν έχω καταλάβει τι θα γίνει. Θα μείνει έτσι προς το παρόν και βλέπουμε ή θα πάμε για υπογειοποίηση το συντομότερο δυνατό; Αμ και για το κομμάτι Πειραιάς - Στ.Λαρίσης που πρακτικά είναι .. τραμ, θα κάνουν ποτέ κάτι;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 49, 50, 51  Next
Page 44 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr