stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. που ισχύει στην Ελληνική επικράτεια στους αυτοκινητοδρόμους διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας όπως η Αττική Οδός πρέπει να οδηγούμε στην δεξιά λωρίδα και να αλλάζουμε λωρίδα μόνο για να προσπεράσουμε ένα πιο αργό όχημα που προπορεύεται στην ίδια λωρίδα. Έτσι σταδιακά μπορούμε να πάμε και στην μεσαία ή και στην αριστερή. Πάντα όμως αφού τελειώσουμε τα προσπεράσματα πρέπει να επιστρεψουμε στην δεξιά. Αυτό ισχύει για τα αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τονους. Τα φορτηγά και οι νταλίκες πρέπει αποκλειστικά να πηγαίνουν μόνο στην δεξιά λωρίδα. Τα λεωφορεία μπορούν να πηγαίνουν στην δεξιά και στην μεσαία. Επίσης όχημα που δεν μπορεί να υπερβεί τα 50 χιλιόμετρα την ώρα (τρακτερια, ποδηλατα) απαγορεύεται να εισελθουν στον αυτοκινητοδρομο. Συνεπώς εσύ μια χαρά οδηγείς αλλά τα υπολοιπα ειναι η οδυνηρη ελληνικη πραγματικοτητα.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Κατά τη γνώμη μου αυτός που κινείται με 120 χλμ δεν πρέπει να κινείται στην δεξιά λωρίδα για τους εξής λόγους.

* Εκεί κινούνται τα παπιά, τα σκουτεράκια και τα μεγάλα-αργά οχήματα ή όποιος έχει προσωρινά μειώσει ταχύτητα γιατί πρόκειται να βγει στην επόμενη έξοδο του αυτοκ/δρόμου.

* Για ποιο λόγο κάποιος που πάει με 120χλμ, δηλαδή πολύ κοντά αν όχι ακριβώς στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας(δεν περνάω συχνά και δεν θυμάμαι ποσο είναι), να κινείται στην δεξιά λωρίδα και κάθε φορά που βρίσκει ένα αργό όχημα να πρέπει να αλλάξει λωρίδα. Οι πολλές και άσκοπες εναλλαγές λωρίδας αυξάνουν την πιθανότητα ατυχήματος.

* Όταν τρέχεις με 120 δηλαδή είσαι στο μέγιστο όριο ταχύτητας του αυτοκινητοδρόμου δεν καθυστερείς κανένα αυτοκίνητο που είναι πίσω σου άρα δεν υπάρχει πρόβλημα να μείνεις σε αυτή τη λωρίδα.
Όποιος δεν έχει τα κυβικά και την εμπειρία να πάει με 120 ας κάνει δεξιά και ας πηγαίνει παρέα με τα φορτηγά.
Όποιος βιάζεται πολύ και των τρώει η τσέπη του για πρόστιμο, υπάρχει η αριστερή λωρίδα στην οποία δύστυχώς αρκετοί κινούνται με αστρονομικές ταχύτητες. Στην τελευταία αυτή περίπτωση όταν θα περάσεις μία ομάδα οχημάτων και δεις μπροστά σου άδεια την μεσαία λωρίδα μπορείς να μπεις ξανά στην μεσαία διατηρώντας σχετικά υψηλή ταχύτητα και αφήνοντας την αριστερή για τους υπόλοιπους προσπερασάκηδες και την δεξιά για όσους πάνε αργά ή θέλουν κάποια στιγμή να βγουν από τον αυτοκινητόδρομο.

Νομίζω ότι είναι ο πιο βέλτιστος τρόπος κίνησης με την προυπόθεση ότι κάποιος θέλει να κινείται διατηρώντας συνεχώς ταχύτητα κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμονο όριο ενός αυτοκινητόδρομου 3 λωρίδων.

Τέλος ξέχασα να αναφέρω ότι όταν κάποιος κινείται σε άδειο δρόμο(π.χ ώρα 4π.μ) τότε εννοείται ότι πάει τέρμα δεξιά γιατί δεν υπάρχει κανένα όχημα εμπρός ή πίσω να τον εμποδίσει. Όμως στην Α.Ο. και σε ώρα με σχετική κίνηση πιστεύω ότι αυτός που κινείται με 120 πρέπει να κάθεται στην μεσαία.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Νέες μελέτες για βελτίωση υπαρχόντων και νέων έργων.
http://express.gr/index.php?selida_id=102&article=99374&categ=2&lang_id=1
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Παίδες γεια σας, είμαι νέος χρήστης του φόρουμ αν και το διαβάζω πολύ καιρό τώρα!Γράφω στο συγκεκριμένο τόπικ γιατί-αν και όχι γνώστης τεχνικών έργων- με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα οδικά έργα και ειδικά στο κομμάτι της εγνατίας απο Ηγουμενίτσα μέχρι Θεσσαλονίκη μια και το χρησιμοποιώ συχνότερα!
Θέλω να ρωτήσω κάτι, ένω στην επίσημη ιστοσελίδα της εγνατίας (την οποία τη θεωρώ πολύ κυνική και μη λειτουργική) αναφέρεται ότι το κομμάτι Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος είναι έτοιμο, γιατί δεν παραδίδεται στην κυκλοφορία?
Αν δν κάνω λάθος ήταν να παραδοθεί το σεπτέμβη μαζί με αυτό των Γρεβενών!
Επίσης μήπως ξέρετε πότε περιμένουμε παραδόσεις τμημάτων στην Ήπειρο?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Στον πολιτισμένο κόσμο φίλε μου, οδηγάς πάντα δεξιά.
Αν υπάρχει αργό όχημα, το προσπερνάς και ξαναγυρνάς δεξιά...

Αυτό το πράγμα εδώ στην Ελλάδα που βγάζουμε δικούς μας κανόνες είναι απίστευτο!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι αν σκεφτείς πόσα οχήματα κινούνται καθημερινά στην δεξιά λωρίδα της Α.Ο. και οδηγήσεις σε αυτή θα συνειδητοποιήσεις και εσύ ότι εκ των πραγμάτων είναι επικίνδυνο να οδηγείς στην δεξιά λωρίδα όταν κινείσαι με 100-120.

Στην Α.Ο. κινούνται χιλιάδες οχήματα διαφορετικού τύπου ακόμα και τέτοια που δεν έχουν δυνατότητα να τρέξουν.
Οι εθνικές οδοί είναι άλλου χαρακτήρα δρόμοι.
Δεν πρόκειται δηλαδή να ξεκινήσει ένα παπάκι, που δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από 60 χ.α.ω, από την Κόρινθο για να πάει στη Τρίπολη(Σε δρόμο με δύο λωρίδες). Οπότε δεν υπάρχουν εμπόδια στο να κινείσαι στη δεξιά λωρίδα με 80 ως 120 χ.α.ω . Μάλιστα στην Α.Ο. ο κανόνας είναι ότι θα δεις εκατοντάδες μηχανάκια και φορτηγάκια (κτλ.) να βρίσκονται μονίμως στην δεξιά λωρίδα γιατί εκεί είναι ο φυσικός δρόμος κίνησης τους, βάσει της ισχύος του κινητήρα τους.
Αν κάποιος ακολουθήσει πιστά τον κανόνα μένω δεξιά και κάθε 5-10'' κάνω προσπέραση και ξαναμπαίνω δεξιά, τότε απλά η μέση ωριαία του ταχύτητα θα είναι πολύ κάτω από τα 120 χ.α.ω. Επίσης θα έχεις κάνει πολλές προσπεράσεις με κίνδυνο ατυχήματος.
Αν παρατηρήσεις μάλιστα στα ΣΚ τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου ζευγάρια με παπιά-σκουτεράκια κατακλείζουν της παραλίες προς πόρτο ράφτη, θα παρατηρήσεις ότι η δεξιά λωρίδα είναι κλειστή από τα δίκυκλα οχήματα τους.

Είναι απλά προσαρμογή στις ιδιαίτερες συνθήκες της Α.Ο.
Back to top
View user's profile Send private message
dimi
Full Member
Full Member


Joined: 08 May 2004
Posts: 319
Location: Leuven Belgium

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ο κώδικας οδήγησης λέει ρητά ότι οδηγούμε στην δεξιά λωρίδα και δεν αλλάζουμε λωρίδα παρά μόνο για προσπέραση. (Προσπέραση μόνο από αριστερά). Αυτό είναι το σωστό.

Ωστόσο σε δρόμους με 3 και παραπάνω λωρίδες υπάρχει μία πρακτική δικαιολογία να οδηγεί κανείς στη μεσαία λωρίδα: Έχεις το περισσότερο χώρο για να κρατήσεις το αμάξι στο δρόμο σε περίπτωση που κάτι συμβεί. Εάν κάτι συμβεί στα δεξιά υπάρχει χώρος να κινηθείς αριστερά και το ανάποδο. Εδώ στην Αμερική είναι πολύ συνηθισμένο να οδηγούν στη μεσαία λωρίδα για αυτό το λόγο, ακόμη και εάν ο δρόμος είναι απολύτως άδειος.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Kerkyra_thessaloniki wrote:

Θέλω να ρωτήσω κάτι, ένω στην επίσημη ιστοσελίδα της εγνατίας (την οποία τη θεωρώ πολύ κυνική και μη λειτουργική) αναφέρεται ότι το κομμάτι Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος είναι έτοιμο, γιατί δεν παραδίδεται στην κυκλοφορία?
Αν δν κάνω λάθος ήταν να παραδοθεί το σεπτέμβη μαζί με αυτό των Γρεβενών!
Επίσης μήπως ξέρετε πότε περιμένουμε παραδόσεις τμημάτων στην Ήπειρο?

Το κομάτι που αναφαίρεσαι, θα παραδωθεί πριν το Πάσχα. Ίσως και τέλη Μάρτη. Το άλλο κομάτι στην Παραμυθιά θα παραδωθεί αρχές καλοκαιριού.

Πήγα σήμερα μετά από περίπου ενάμιση χρόνο να πετάξω. Έβγαλα και μερικές φώτο της εγνατίας μέχρι τα Ιωάννινα. Δεν είναι όμως και τόσο καλές γι' αυτό και ανεβάζω τις πιο εμφανίσημες. Την άλλη φορά Τάσο θα πάμε μαζί, γιατί πιλότος και φωτογράφος μαζί δεν γίνεται.
Η πρώτη είναι από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας απ' όπου ξεκινά και η εγνατία οδός.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08001.jpg

εδώ γέφυρα Κρυσταλοπηγής και σήραγγα Νεοχωρίου (ένας κλάδος).
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08002.jpg

εδώ μετά την έξοδο της σηρ. Νεοχωρίου είναι ορύγματα που καταλήγουν στη σήραγγα Κρυσταλοπηγής. Δεξιά της φώτο υπάρχει τεχνικό (κάτω διάβαση) για τοπική κυκλοφορία.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08005.jpg

Γ2 (ένας κλάδος)
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08007.jpg

Γ4
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08009.jpg

από εδώ και μέχρι τη σκάλα Παραμυθιάς είναι όλο το κομάτι ασφαλτοστρωμένο. Στο βάθος Σ2.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08011.jpg

κι εδώ είναι στο βάθος ο προσωρινός κόμβος στη σκάλα Παραμυθιάς. Αν δείτε εκατέρωθεν της εγνατίας υπάρχει πολύ χώρος. Είναι το σημείο που θα γίνουν τα ΣΕΑ Ελευθεροχωρίου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08016.jpg

Σήραγγα Σ2 στην Αγία Αναστασία.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08024.jpg

Σήραγγα Δωδώνης.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08028.jpg

Γέφυρα Κατούνας και σήραγγα Δρίσκου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08035.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08037.jpg

Το cut & cover πριν τη γέφυρα Κατούνας.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08036.jpg

Το πηγάδι (σήραγγα εκκαπνισμού), περίπου στο μέσο της σήραγγας Δρίσκου (από πάνω).
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08039.jpg

Τ6 και Τ8.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08045.jpg

Και τέλος δείτε τη σούπα που επικρατούσε πάνω από το λεκανοπέδιο Ιωαννίνων.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E15-01-08054.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Μα καλά εκεί στο Νεοχώρι τι γίνεται? Μετά τη σήραγγα Νεοχωρίου απ'ότι φαίνεται λείπει ο ένας κλάδος και στη Γ2 λείπουν και οι δύο!! Τόσο πίσω είναι ακόμα εκεί? Σα να μην έχουν κάνει τίποτα. Μετά τη Γ2 στον ίδιο κλάδο φαίνεται να χάσκει πολύ στο κενό, θα το μπαζώσουν όλο εκείνο?? Πολύ ωραίες πάντως οι φωτογραφίες corfu, να βρούμε κι ένα φωτογράφο να βοηθήσει λίγο την κατάσταση Wink , μετά τη Γ4 δηλ ο δρόμος είναι έτοιμος? Τότε απομένει το τμήμα απ'την έξοδο σήρ. Νεοχωρίου μέχρι κει και είναι γύρω στα 3,5 χλμ. Δεν είναι λίγα, 9 χλμ τα παλεύουν 4 χρόνια τώρα, η Γ4 θέλει ακόμα δουλειά και στις προσβάσεις. Η Σ2 στην Αγ. Αναστασία τι τελείωσε? Και τα c&c στα στόμια είναι έτοιμα, δεν ήταν έτσι πριν. Το τμήμα στο Δρίσκο φαίνεται να πηγαίνει καλά, έχει πέσει κι άσφαλτος στον έναν κλάδο στην Κατούνα? Πάντως κοντεύει να τελειώσει, με τη σήραγγα εκκαπνισμού έχουν ακόμη πρόβλημα? Στην Τ6 και Τ8 δε φαίνεται να κινείται τίποτα.

Στις μελέτες βελτίωσης που συγχρηματοδοτεί η ΕΕΕ ενδιαφέρον έχει η βελτίωση τμημάτων του Θεσσνίκη-Προμαχώνα γιατί όντως για το τμήμα ΑΚ Χριστού-Κ. Άμπελα αν θυμάμαι καλά, μήκους 14 χλμ 2+2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ δεν προβλέπεται τίποτα και είναι κρίμα. Για το άλλο πάλι το Ριζιανά-Στρυμονικό που κατασκευάστηκε κι αυτό στο παρελθόν κι είναι πολύ χειρότερο, με 2+2, ας πούμε διαχωριστικό στηθαίο, πολλές στροφές και χωρίς ΛΕΑ, προβλέπεται βελτίωση στην εργολαβία που δουλεύει τώρα, προβλέπεται δηλ η διαπλάτυνσή του και η πλήρης αναβάθμιση?
Για την αναβάθμιση πάλι του άξονα Ηγουμενίτσα-Αντίρριο-Αθήνα-Σόφια-Μόσχα-Ουλάν Μπατόρ τι ακριβώς προβλέπουν?

http://www.flickr.com/photos/nikos974/page8/
Ποστάρω πάλι ένα άλμπουμ ενός από άλλο φόρουμ με φωτογραφίες απ'το δρόμο Θεσσνίκη-Σέρρες και την ανατολική εγνατία γενικά.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 1:35 am    Post subject: Reply with quote

Μπράβο corfu...
Σας παραθέτω τρεις φωτο απο την μεσόγεια χάραξη(δυστηχώς το όχημα μου είναι αρκετά χαμηλωμένο για να μπορέσω να μπώ μέσα στο έργο αλλά θα κανονίσω να πάω μια μέρα με αγροτικό
Διαστάυρωση με επαρχιακή οδό ποδοχώρι ακροπόταμος

στο ύψος του πλατανοτόπου


Σας πληροφωρώ ότι σε ορισμένα τμήματα τοποθετείται στηθαίο ενω απο κατω διάβαση ακροποτάμου έως σύραγγα συμβόλου τα περισσότερα χωματουργικά τελειώνουν.
τέλος στο κομμάτι αγ.ανδρέας-σύμβολο πέρασα σάββατο στις 17:00 κι ακόμα δούλευαν...
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 1:57 am    Post subject: Reply with quote

Σωστός ο corfu και
ωραίος ο jimaras!!
Στηθαίο σημαίνει ότι ο δρόμος περνάει στην τελική του φάση=μορφη/ Οι προσβάσεις φυσικά καθυστερουν- (Βλέπε περιοχή στρυμώνα/σύρραγα συμβόλου)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 3:48 am    Post subject: Reply with quote

Καλά μην πανικοβάλεσαι αυτό δεν είναι και πολύ δουλειά, εδώ δουλεύουν 35 χλμ δρόμου εδώ και 1,5 χρόνο και έχουν τελειώσει σχεδόν τα χωματουργικά, όσο δεν τρέχουν κάποια τμήματα στην Ήπειρο πχ Νεοχώρι τόσο κοντεύει να τελειώσει η μεσόγεια. Φανταστείτε να μην είχε μπλοκάρει με τις απαλλοτριώσεις θα 'χαν κερδίσει ακόμη ένα χρόνο δουλειάς!! Νομίζω ότι ήταν ταχύτατοι.
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Wed Jan 16, 2008 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε και συμπατριώτη corfu ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις σου!
Πραγματικά απίστευτες οι φωτογραφίες σου και ιδιαίτερα αυτή τις σύραγγας δρίσκου πολύ εντυπωσιακή, ανυπομονώ να την διασχίσω! Very Happy
Οι προσβάσεις στην γέφυρα της κατούνας είναι έτοιμες?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Jan 17, 2008 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Φυσικά αυτό που κάνεις εσύ.
Γιατι αν εγώ πάω με το όριο (130) στη δεξιά γιατί έτσι μαρέσει και επιτρέπεται και εσύ πας με 90 στη μεσαία, θα πρέπει να βγώ τέρμα αριστερά για να σε περάσω. Αν πάω ευθεία και σε περάσω από τα δεξιά σου θα παρανομήσω. Πόσο πιο απλό είναι να πας δεξιά και απλά να βγώ στη μεσαία και να σε προσπεράσω ????
Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Jan 17, 2008 1:52 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνα με τον κοκ οταν εισαι στη λωριδα σου (πχ δεξια) και υπαρχει ενα πιο αργο αυτοκινητο στη μεσαια λωριδα συνεχιζεις και τον περνας απο τη δεξια λωριδα. Αυτο λεγεται περασμα και οχι προσπερασμα. Και λογικα να το δεις δεν εχει νοημα να βγεις απο τη δεξια λωριδα μεχρι την αριστερη και μετα να ξαναπας ατη δεξια. Αυτο που απαγορευεται ειναι οταν εισαι ατη μεσαια λωριδα η την αριστερη να βγεις στη δεξια η τη μεσαια λωριδα αντιστοιχα
Back to top
View user's profile Send private message
Sinodiporos
New Member
New Member


Joined: 14 Apr 2007
Posts: 20

PostPosted: Thu Jan 17, 2008 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Engineer θα πρέπει να τις δείξω σε πολλούς γνωστούς μου. Πάντως και πρακτικά μου είναι πιο εύκολο να πρέπει να ελέγχω μόνο τον ένα καθρέφτη.
dimi έναν άλλο λόγο που μπορώ εγώ να σκεφτώ είναι ότι πηγαίνοντας δεξιά μπορεί να σε σταματήσει το μπλόκο της αστυνομίας κάτι που δεν γίνεται αν βρίσκεσαι στη μέση ή αριστερά.
Έχω παρατηρήσει ότι τουλάχιστον στο τμήμα που χρησιμοποιώ εγώ πιο συχνά δηλ. από Κατεχάκη μέχρι αεροδρόμιο, αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής που και οι τρεις λωρίδες έχουν κίνηση, συνήθως πιο εύκολα πιάνω το όριο και λιγότερες φορές χρειάζεται να αλλάξω λωρίδα για να κάνω προσπέραση όταν κινούμαι στη δεξιά παρά όταν είμαι στη μεσαία κι αυτό γιατί οι Ι.Χ.δες και οι ταξιτζήδες που είναι η πλειοψηφία των οχημάτων που κινούνται στην Αττική Οδό την δεξιά την έχουν ουσιαστικά καταργήσει.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 17, 2008 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Γεια σου ρε corfu. Το πες και το κανες! Απίστευτες φωτογραφίες. Όντως και εμένα μου φαίνονται πολύ πίσω τα έργα προς Ηγουμενίτσα.

Και μερικές χθεσινές δικές μου.

Βενέτικος:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6663.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6664.jpg

Κηπουριό:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6665.jpg

Άραχθος:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6669.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN6670.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Jan 17, 2008 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Eνημέρωση από τον φίλο μηχανικό της εγνατίας οδού:

* Ξεκινάει σήμερα η προώθηση 3η φάση του Αρ. Κλ. της Γ4 (έχει καθυστερήσει κατά 1 μήνα).
* Πριν το Πάσχα θα δοθούν και οι δύο κλάδοι του τμήματος Α/Κ Ιωαννίνων - Μπαλντούμα (Ε.Ο. Ιωαννίνων - Μετσόβου).
Back to top
View user's profile Send private message
Stratis
New Member
New Member


Joined: 25 Jun 2004
Posts: 51
Location: Chaidari/Peania

PostPosted: Fri Jan 18, 2008 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

Γειά σας!

Σύντομη ερώτηση, εαν γνωρίζει κανείς, μπορώ να πάω Ξάνθη από Βουλγαρία? Υπάρχει κάποιο πέρασμα? Βασικά δεν θέλω να ξαναγυρίσω στη Σόφια. Σε Βουλγάρικο χάρτη, φαίνεται να υπάρχει πέρασμα κάπου κοντά στον Εχινο......

Ευχαριστώ πολύ!
Στρατής
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Fri Jan 18, 2008 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα

Δεν μπορείς να περάσεις νόμιμα τα σύνορα με αυτοκινητο από το μέρος που λες καθότι δεν υπάρχει συνοριακός σταθμός και βέβαια ούτε άσφαλτος μέχρι το σημείο που λες.

Από την άλλη μεριά βέβαια πλέον η έννοια των συνόρων με την Βουλγαρία έχει χάσει το νόημα με της αφού πλέον ανήκουμε και οι δύο στο ίδιο κράτος που λέγεται Ενωμένη Ευρωπη. Οπότε λογικά και να σε σταματήσουν τίποτα συνοριοφύλακες εκατέρωθεν των συνόρων δεν μπορούν να σε κατηγορήσουν για κάτι.

Τώρα πως θα φτάσεις στο περιβόητο σημείο.
Από την πλατεία της Ξάνθης παίρνεις την ανηφόρα που πάει για το Champion Μαρινόπουλος και το 412 ΓΣΝΞ με τον τουρκομαχαλά στα δεξιά. Φτάνεις στο φανάρι και συνεχίζεις τον ανήφορο για Δράμα και Εχίνο όπως γράφουν οι ταμπέλες. Περίπου 7 Κμ αργότερα φτάνεις στην Διαστάυρωση για Σμίνθη και Εχίνο και ακολουθείς την επαρχιακή οδό. Μετά απο την εξαιρετικά πανέμορφή διαδρομή 30 λεπτών max φτάνεις στον Εχίνο - Προσοχή στη δύσκολη κατωφέρεια 4 χιλόμετρα πριν το χωριό. Φτάνοντας στην είσοδο του χωριού μπροστά στο Τ.Ε. (γαμω τις σκοπιές μου και το κρυο τους) θα πας αριστερά. Θα περάσεις την πρώτη διαστάυρωση που θα συναντήσεις που λεει προς Θερμες και φαίνεται ωραίος δρόμος με νεα ασφαλτο αλλά εσυ δεν θα πας από εκει. Εσύ θα συνεχίσεις ευθεία στον δρόμο που ήσουν. Η επόμενη διαστάυρωση είναι προς Πάχνη αλλά εσύ συνεχίζεις ευθεία. Μετά από λίγο ο δρόμος θα στενέψει πάρα πολύ και θα γίνει ανηφορικός πολύ και θα σε βγάλει σε ένα χωριουδάκι που λεγεται Δημαριο όπου και τελειωνει η ασφαλτος. Ο χωματόδρομος που ψάχνεις είναι 3 χιλιομετρα πριν το το Δημαριο. Δεν θα τον βρεις εύκολα και από όσο θυμαμαι δεν παει το αυτοκίνητο εύκολα μεχρι τι συνοριακη γραμμη. Ο σταθμός (φυλακιο του στρατού) πλέον δεν επανδρώνεται. Οτι βρεις θα είναι από την Βουλγαρικη μεριά. Δεν νομίζω να καταφέρεις να περάσεις χωρίς να σπασεις το αμαξι σου. Καλυτερα να πας βόλτα όπου έχει ασφαλτο και να θαυμάσεις την ομορφιά της οροσειράς της Ροδόπης. Ειδικά το Δημάριο θυμίζει τοπίο από την βόρεια Ευρώπη. (Μετά θα δεις και τον μιναρε και θα συγκλονιστεις)

Σε τρια χρόνια από σήμερα που θα γίνει ο κάθετος άξονας να τα ξαναλεμε...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Fri Jan 18, 2008 9:48 pm    Post subject: Reply with quote

Τυπικά, η Βουλγαρία θα μπει στο Σένγκεν σε περίπου 3 με 4 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα υπάρχουν σύνορα και πρέπει να περάσεις από έλεγχο... Οπότε αν σε σταματήσουν μπορούν να σε κατηγορήσουν ότι περνάς τα σύνορα παράνομα και να φας πρόστιμο...
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri Jan 18, 2008 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα απο τα μεγαλυτερα αναπτυξιακα εργα του Νομου Ηρακλειου πηρε σαρκα και οστα με την υπογραφη της συμβασης Αγ.Βαρβαρα-Απομαρμα μηκους 7,6 χλμ. Ηδη εδω και ενα χρονο δουλευεται το κομματι Απομαρμα-Καστελι Μεσαρας 7,5χλμ. Οποτε τελη 2010 θα εχουμε ενα κομματι 15,1χλμ ολο ευθεια(πραγμα εντελως προτοτυπο για τη Κρητη) με 1 μεγαλο και 1 μικρο τουνελ και 4 μεγαλες κοιλαδογεφυρες με δυσκολη στηρηξη συνολικης αξιας 108 εκ ευρω!.
http://[url]www.2810.gr/site/news/article/44528[/url]
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 7:13 am    Post subject: Reply with quote

Shocked Τι λέτε ρε παιδιά! 15 χιλιόμετρα 108 εκατ. ευρώ? Τι θα φτιάξουν?? Τόσο κοστίζουν οι εργολαβίες στην καφέ αρκούδα. Μιλάμε για αυτοκ/μο σίγουρα ε? Αλλά απ'το να μην απορροφήσουν το Γ'ΚΠΣ ας είναι να κάνουν αυτοκ/μο και στο Καστελόριζο.
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Sat Jan 19, 2008 8:52 am    Post subject: Reply with quote

Οχι φιλε μου,ο δρομος Ηρακλειο-Μεσαρα Ηρακλειου ηταν ενα οραμα δεκαετιων!Η Μεσαρα δεν ειναι ΄'Καστελοριζο''. Η πεδιαδα της Μεσαρας περιλαμβανει τις Μοιρες(10.000κατοικοι),το Τυμπακι(10.000κατ οπου μαλλον θα γινει το λιμανι του νοτου ισο σε μεγεθος με το μεγαλυτερο της χωρας) και εκατονταδες χωριουδακια και επικοινωνει με δεκαδες διασημα αξιοθεατα οπως Αγ.Γαληνη Ρεθυμνου,Ματαλα(χυπιδες)και πολλα αλλα,δεκαδες πανεμορφες,αγνες παραλιες,αλλα και αρχαιοτητες οπως το Μινωικο παλατι της Φαιστου με τον Λαβυρινθο του. Ηταν ενα εργο που πρεπει να μας κανει υπερηφανους και να μη ντρεπομαστε στα χιλιαδες-εκατομμυρια των τουριστων. Οσον δε αφορα το κοστος,δε μπορει να γινει κλεψια γιατι πρεπει να εγκριθει απο ενα σωρο επιτροπες και πανω απόλα αυτη της Ε.Ε.Μη πω για ΥΠΕΧΩΔΕ,περιφεριες και δημους. Γιατι να κανουν πλουσιο εναν εργολαβο απο τη στιγμη που μονο ο νομος Ηρακλειου χρειαζεται τρεις καθετους(Ηρακλειο-Μεσαρα,Ηρακλειο-Αρκαλοχωρι-Καστελι Πεδιαδος βλ.νεο αεροδρομιο-Ηρακλειο-Βιανος)??Σου υπενθυμιζω πως αυτες οι περιοχες τυγχανουν μεγαλης αγροτικης και τουριστικης καθε ειδους αναπτυξης. Με καλυτερους δρομους εχουμε φθηνοτερα αγροτικα και κτηνοτροφικα προιοντα για τη κεντρικη και βορεια Ελλαδα.Επισης δε πρεπει να ξεχναμε την ασφαλεια που παρεχουν. Οσο για τη τιμη των 15 χλμ δε νομιζω πως ειναι και τοσο τσιμπημενη σε ενα αμιγως βουνισιο νησι. Η Κρητη ειναι πολυ rocky... Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sun Jan 20, 2008 1:14 am    Post subject: Reply with quote

Έπρεπε πρώτα να φτιάξουν τον ΒΟΑΚ φίλε johnmit και μετά οτιδήποτε άλλο..

Βρήκα στο Πρώτο Θέμα ένα άρθρο για την Αττική οδό και το πόσο αυξάνεται η κίνηση των αυτοκινήτων κάθε χρόνο

http://www.protothema.gr/content.php?id=1860

Μου έκανε και πολύ μεγάλη εντύπωση ο ημερίσιος τζίρος το 2007

700.000 ευρώ ο ημερήσιος τζίρος για το 2007, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, μας κάνουν 255 εκ ευρώ το χρόνο...

Το συνολικό κόστος κατασκευής της Αττικής οδού ήταν 1,3 δις ευρώ σύμφωνα με το επίσημο site της εταιρίας εκ των οποίων η εταιρία έβαλε από την τσέπη της τα 880 εκ ευρώ, τα υπόλοιπα τα έβαλε το κράτος.

Αυτό που θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε είναι για πόσα παίρνει από τα διόδια η εταιρία και για πόσα χρόνια ακόμα.

Πάντως φαίνεται ότι είναι μια φοβερά επικερδής εταιρία..Απορώ γιατί δεν ανέλαβε το κράτος κατά 100% την κατασκευή της οδού και να πήγαιναν όλα τα λεφτά στο κράτος.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 152, 153, 154  Next
Page 133 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr