View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 10:11 am Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. που ισχύει στην Ελληνική επικράτεια στους αυτοκινητοδρόμους διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας όπως η Αττική Οδός πρέπει να οδηγούμε στην δεξιά λωρίδα και να αλλάζουμε λωρίδα μόνο για να προσπεράσουμε ένα πιο αργό όχημα που προπορεύεται στην ίδια λωρίδα. Έτσι σταδιακά μπορούμε να πάμε και στην μεσαία ή και στην αριστερή. Πάντα όμως αφού τελειώσουμε τα προσπεράσματα πρέπει να επιστρεψουμε στην δεξιά. Αυτό ισχύει για τα αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τονους. Τα φορτηγά και οι νταλίκες πρέπει αποκλειστικά να πηγαίνουν μόνο στην δεξιά λωρίδα. Τα λεωφορεία μπορούν να πηγαίνουν στην δεξιά και στην μεσαία. Επίσης όχημα που δεν μπορεί να υπερβεί τα 50 χιλιόμετρα την ώρα (τρακτερια, ποδηλατα) απαγορεύεται να εισελθουν στον αυτοκινητοδρομο. Συνεπώς εσύ μια χαρά οδηγείς αλλά τα υπολοιπα ειναι η οδυνηρη ελληνικη πραγματικοτητα. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 11:12 am Post subject: |
|
|
Κατά τη γνώμη μου αυτός που κινείται με 120 χλμ δεν πρέπει να κινείται στην δεξιά λωρίδα για τους εξής λόγους.
* Εκεί κινούνται τα παπιά, τα σκουτεράκια και τα μεγάλα-αργά οχήματα ή όποιος έχει προσωρινά μειώσει ταχύτητα γιατί πρόκειται να βγει στην επόμενη έξοδο του αυτοκ/δρόμου.
* Για ποιο λόγο κάποιος που πάει με 120χλμ, δηλαδή πολύ κοντά αν όχι ακριβώς στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας(δεν περνάω συχνά και δεν θυμάμαι ποσο είναι), να κινείται στην δεξιά λωρίδα και κάθε φορά που βρίσκει ένα αργό όχημα να πρέπει να αλλάξει λωρίδα. Οι πολλές και άσκοπες εναλλαγές λωρίδας αυξάνουν την πιθανότητα ατυχήματος.
* Όταν τρέχεις με 120 δηλαδή είσαι στο μέγιστο όριο ταχύτητας του αυτοκινητοδρόμου δεν καθυστερείς κανένα αυτοκίνητο που είναι πίσω σου άρα δεν υπάρχει πρόβλημα να μείνεις σε αυτή τη λωρίδα.
Όποιος δεν έχει τα κυβικά και την εμπειρία να πάει με 120 ας κάνει δεξιά και ας πηγαίνει παρέα με τα φορτηγά.
Όποιος βιάζεται πολύ και των τρώει η τσέπη του για πρόστιμο, υπάρχει η αριστερή λωρίδα στην οποία δύστυχώς αρκετοί κινούνται με αστρονομικές ταχύτητες. Στην τελευταία αυτή περίπτωση όταν θα περάσεις μία ομάδα οχημάτων και δεις μπροστά σου άδεια την μεσαία λωρίδα μπορείς να μπεις ξανά στην μεσαία διατηρώντας σχετικά υψηλή ταχύτητα και αφήνοντας την αριστερή για τους υπόλοιπους προσπερασάκηδες και την δεξιά για όσους πάνε αργά ή θέλουν κάποια στιγμή να βγουν από τον αυτοκινητόδρομο.
Νομίζω ότι είναι ο πιο βέλτιστος τρόπος κίνησης με την προυπόθεση ότι κάποιος θέλει να κινείται διατηρώντας συνεχώς ταχύτητα κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμονο όριο ενός αυτοκινητόδρομου 3 λωρίδων.
Τέλος ξέχασα να αναφέρω ότι όταν κάποιος κινείται σε άδειο δρόμο(π.χ ώρα 4π.μ) τότε εννοείται ότι πάει τέρμα δεξιά γιατί δεν υπάρχει κανένα όχημα εμπρός ή πίσω να τον εμποδίσει. Όμως στην Α.Ο. και σε ώρα με σχετική κίνηση πιστεύω ότι αυτός που κινείται με 120 πρέπει να κάθεται στην μεσαία. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 2:12 pm Post subject: |
|
|
Παίδες γεια σας, είμαι νέος χρήστης του φόρουμ αν και το διαβάζω πολύ καιρό τώρα!Γράφω στο συγκεκριμένο τόπικ γιατί-αν και όχι γνώστης τεχνικών έργων- με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα οδικά έργα και ειδικά στο κομμάτι της εγνατίας απο Ηγουμενίτσα μέχρι Θεσσαλονίκη μια και το χρησιμοποιώ συχνότερα!
Θέλω να ρωτήσω κάτι, ένω στην επίσημη ιστοσελίδα της εγνατίας (την οποία τη θεωρώ πολύ κυνική και μη λειτουργική) αναφέρεται ότι το κομμάτι Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος είναι έτοιμο, γιατί δεν παραδίδεται στην κυκλοφορία?
Αν δν κάνω λάθος ήταν να παραδοθεί το σεπτέμβη μαζί με αυτό των Γρεβενών!
Επίσης μήπως ξέρετε πότε περιμένουμε παραδόσεις τμημάτων στην Ήπειρο? |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 3:23 pm Post subject: |
|
|
Στον πολιτισμένο κόσμο φίλε μου, οδηγάς πάντα δεξιά.
Αν υπάρχει αργό όχημα, το προσπερνάς και ξαναγυρνάς δεξιά...
Αυτό το πράγμα εδώ στην Ελλάδα που βγάζουμε δικούς μας κανόνες είναι απίστευτο! |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 4:00 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι αν σκεφτείς πόσα οχήματα κινούνται καθημερινά στην δεξιά λωρίδα της Α.Ο. και οδηγήσεις σε αυτή θα συνειδητοποιήσεις και εσύ ότι εκ των πραγμάτων είναι επικίνδυνο να οδηγείς στην δεξιά λωρίδα όταν κινείσαι με 100-120.
Στην Α.Ο. κινούνται χιλιάδες οχήματα διαφορετικού τύπου ακόμα και τέτοια που δεν έχουν δυνατότητα να τρέξουν.
Οι εθνικές οδοί είναι άλλου χαρακτήρα δρόμοι.
Δεν πρόκειται δηλαδή να ξεκινήσει ένα παπάκι, που δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από 60 χ.α.ω, από την Κόρινθο για να πάει στη Τρίπολη(Σε δρόμο με δύο λωρίδες). Οπότε δεν υπάρχουν εμπόδια στο να κινείσαι στη δεξιά λωρίδα με 80 ως 120 χ.α.ω . Μάλιστα στην Α.Ο. ο κανόνας είναι ότι θα δεις εκατοντάδες μηχανάκια και φορτηγάκια (κτλ.) να βρίσκονται μονίμως στην δεξιά λωρίδα γιατί εκεί είναι ο φυσικός δρόμος κίνησης τους, βάσει της ισχύος του κινητήρα τους.
Αν κάποιος ακολουθήσει πιστά τον κανόνα μένω δεξιά και κάθε 5-10'' κάνω προσπέραση και ξαναμπαίνω δεξιά, τότε απλά η μέση ωριαία του ταχύτητα θα είναι πολύ κάτω από τα 120 χ.α.ω. Επίσης θα έχεις κάνει πολλές προσπεράσεις με κίνδυνο ατυχήματος.
Αν παρατηρήσεις μάλιστα στα ΣΚ τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου ζευγάρια με παπιά-σκουτεράκια κατακλείζουν της παραλίες προς πόρτο ράφτη, θα παρατηρήσεις ότι η δεξιά λωρίδα είναι κλειστή από τα δίκυκλα οχήματα τους.
Είναι απλά προσαρμογή στις ιδιαίτερες συνθήκες της Α.Ο. |
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
|
Ο κώδικας οδήγησης λέει ρητά ότι οδηγούμε στην δεξιά λωρίδα και δεν αλλάζουμε λωρίδα παρά μόνο για προσπέραση. (Προσπέραση μόνο από αριστερά). Αυτό είναι το σωστό.
Ωστόσο σε δρόμους με 3 και παραπάνω λωρίδες υπάρχει μία πρακτική δικαιολογία να οδηγεί κανείς στη μεσαία λωρίδα: Έχεις το περισσότερο χώρο για να κρατήσεις το αμάξι στο δρόμο σε περίπτωση που κάτι συμβεί. Εάν κάτι συμβεί στα δεξιά υπάρχει χώρος να κινηθείς αριστερά και το ανάποδο. Εδώ στην Αμερική είναι πολύ συνηθισμένο να οδηγούν στη μεσαία λωρίδα για αυτό το λόγο, ακόμη και εάν ο δρόμος είναι απολύτως άδειος. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 11:49 pm Post subject: |
|
|
Μα καλά εκεί στο Νεοχώρι τι γίνεται? Μετά τη σήραγγα Νεοχωρίου απ'ότι φαίνεται λείπει ο ένας κλάδος και στη Γ2 λείπουν και οι δύο!! Τόσο πίσω είναι ακόμα εκεί? Σα να μην έχουν κάνει τίποτα. Μετά τη Γ2 στον ίδιο κλάδο φαίνεται να χάσκει πολύ στο κενό, θα το μπαζώσουν όλο εκείνο?? Πολύ ωραίες πάντως οι φωτογραφίες corfu, να βρούμε κι ένα φωτογράφο να βοηθήσει λίγο την κατάσταση , μετά τη Γ4 δηλ ο δρόμος είναι έτοιμος? Τότε απομένει το τμήμα απ'την έξοδο σήρ. Νεοχωρίου μέχρι κει και είναι γύρω στα 3,5 χλμ. Δεν είναι λίγα, 9 χλμ τα παλεύουν 4 χρόνια τώρα, η Γ4 θέλει ακόμα δουλειά και στις προσβάσεις. Η Σ2 στην Αγ. Αναστασία τι τελείωσε? Και τα c&c στα στόμια είναι έτοιμα, δεν ήταν έτσι πριν. Το τμήμα στο Δρίσκο φαίνεται να πηγαίνει καλά, έχει πέσει κι άσφαλτος στον έναν κλάδο στην Κατούνα? Πάντως κοντεύει να τελειώσει, με τη σήραγγα εκκαπνισμού έχουν ακόμη πρόβλημα? Στην Τ6 και Τ8 δε φαίνεται να κινείται τίποτα.
Στις μελέτες βελτίωσης που συγχρηματοδοτεί η ΕΕΕ ενδιαφέρον έχει η βελτίωση τμημάτων του Θεσσνίκη-Προμαχώνα γιατί όντως για το τμήμα ΑΚ Χριστού-Κ. Άμπελα αν θυμάμαι καλά, μήκους 14 χλμ 2+2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ δεν προβλέπεται τίποτα και είναι κρίμα. Για το άλλο πάλι το Ριζιανά-Στρυμονικό που κατασκευάστηκε κι αυτό στο παρελθόν κι είναι πολύ χειρότερο, με 2+2, ας πούμε διαχωριστικό στηθαίο, πολλές στροφές και χωρίς ΛΕΑ, προβλέπεται βελτίωση στην εργολαβία που δουλεύει τώρα, προβλέπεται δηλ η διαπλάτυνσή του και η πλήρης αναβάθμιση?
Για την αναβάθμιση πάλι του άξονα Ηγουμενίτσα-Αντίρριο-Αθήνα-Σόφια-Μόσχα-Ουλάν Μπατόρ τι ακριβώς προβλέπουν?
http://www.flickr.com/photos/nikos974/page8/
Ποστάρω πάλι ένα άλμπουμ ενός από άλλο φόρουμ με φωτογραφίες απ'το δρόμο Θεσσνίκη-Σέρρες και την ανατολική εγνατία γενικά. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 12:35 am Post subject: |
|
|
Μπράβο corfu...
Σας παραθέτω τρεις φωτο απο την μεσόγεια χάραξη(δυστηχώς το όχημα μου είναι αρκετά χαμηλωμένο για να μπορέσω να μπώ μέσα στο έργο αλλά θα κανονίσω να πάω μια μέρα με αγροτικό
Διαστάυρωση με επαρχιακή οδό ποδοχώρι ακροπόταμος
στο ύψος του πλατανοτόπου
Σας πληροφωρώ ότι σε ορισμένα τμήματα τοποθετείται στηθαίο ενω απο κατω διάβαση ακροποτάμου έως σύραγγα συμβόλου τα περισσότερα χωματουργικά τελειώνουν.
τέλος στο κομμάτι αγ.ανδρέας-σύμβολο πέρασα σάββατο στις 17:00 κι ακόμα δούλευαν... |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 12:57 am Post subject: |
|
|
Σωστός ο corfu και
ωραίος ο jimaras!!
Στηθαίο σημαίνει ότι ο δρόμος περνάει στην τελική του φάση=μορφη/ Οι προσβάσεις φυσικά καθυστερουν- (Βλέπε περιοχή στρυμώνα/σύρραγα συμβόλου) |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 2:48 am Post subject: |
|
|
Καλά μην πανικοβάλεσαι αυτό δεν είναι και πολύ δουλειά, εδώ δουλεύουν 35 χλμ δρόμου εδώ και 1,5 χρόνο και έχουν τελειώσει σχεδόν τα χωματουργικά, όσο δεν τρέχουν κάποια τμήματα στην Ήπειρο πχ Νεοχώρι τόσο κοντεύει να τελειώσει η μεσόγεια. Φανταστείτε να μην είχε μπλοκάρει με τις απαλλοτριώσεις θα 'χαν κερδίσει ακόμη ένα χρόνο δουλειάς!! Νομίζω ότι ήταν ταχύτατοι. |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 4:23 pm Post subject: |
|
|
Φίλε και συμπατριώτη corfu ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις σου!
Πραγματικά απίστευτες οι φωτογραφίες σου και ιδιαίτερα αυτή τις σύραγγας δρίσκου πολύ εντυπωσιακή, ανυπομονώ να την διασχίσω!
Οι προσβάσεις στην γέφυρα της κατούνας είναι έτοιμες? |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 12:12 am Post subject: |
|
|
Φυσικά αυτό που κάνεις εσύ.
Γιατι αν εγώ πάω με το όριο (130) στη δεξιά γιατί έτσι μαρέσει και επιτρέπεται και εσύ πας με 90 στη μεσαία, θα πρέπει να βγώ τέρμα αριστερά για να σε περάσω. Αν πάω ευθεία και σε περάσω από τα δεξιά σου θα παρανομήσω. Πόσο πιο απλό είναι να πας δεξιά και απλά να βγώ στη μεσαία και να σε προσπεράσω ????
 |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 12:52 am Post subject: |
|
|
Συμφωνα με τον κοκ οταν εισαι στη λωριδα σου (πχ δεξια) και υπαρχει ενα πιο αργο αυτοκινητο στη μεσαια λωριδα συνεχιζεις και τον περνας απο τη δεξια λωριδα. Αυτο λεγεται περασμα και οχι προσπερασμα. Και λογικα να το δεις δεν εχει νοημα να βγεις απο τη δεξια λωριδα μεχρι την αριστερη και μετα να ξαναπας ατη δεξια. Αυτο που απαγορευεται ειναι οταν εισαι ατη μεσαια λωριδα η την αριστερη να βγεις στη δεξια η τη μεσαια λωριδα αντιστοιχα |
|
Back to top |
|
 |
Sinodiporos New Member


Joined: 14 Apr 2007 Posts: 20
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 9:42 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Engineer θα πρέπει να τις δείξω σε πολλούς γνωστούς μου. Πάντως και πρακτικά μου είναι πιο εύκολο να πρέπει να ελέγχω μόνο τον ένα καθρέφτη.
dimi έναν άλλο λόγο που μπορώ εγώ να σκεφτώ είναι ότι πηγαίνοντας δεξιά μπορεί να σε σταματήσει το μπλόκο της αστυνομίας κάτι που δεν γίνεται αν βρίσκεσαι στη μέση ή αριστερά.
Έχω παρατηρήσει ότι τουλάχιστον στο τμήμα που χρησιμοποιώ εγώ πιο συχνά δηλ. από Κατεχάκη μέχρι αεροδρόμιο, αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής που και οι τρεις λωρίδες έχουν κίνηση, συνήθως πιο εύκολα πιάνω το όριο και λιγότερες φορές χρειάζεται να αλλάξω λωρίδα για να κάνω προσπέραση όταν κινούμαι στη δεξιά παρά όταν είμαι στη μεσαία κι αυτό γιατί οι Ι.Χ.δες και οι ταξιτζήδες που είναι η πλειοψηφία των οχημάτων που κινούνται στην Αττική Οδό την δεξιά την έχουν ουσιαστικά καταργήσει. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jan 17, 2008 2:11 pm Post subject: |
|
|
Eνημέρωση από τον φίλο μηχανικό της εγνατίας οδού:
* Ξεκινάει σήμερα η προώθηση 3η φάση του Αρ. Κλ. της Γ4 (έχει καθυστερήσει κατά 1 μήνα).
* Πριν το Πάσχα θα δοθούν και οι δύο κλάδοι του τμήματος Α/Κ Ιωαννίνων - Μπαλντούμα (Ε.Ο. Ιωαννίνων - Μετσόβου). |
|
Back to top |
|
 |
Stratis New Member


Joined: 25 Jun 2004 Posts: 51 Location: Chaidari/Peania
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 1:07 pm Post subject: |
|
|
Γειά σας!
Σύντομη ερώτηση, εαν γνωρίζει κανείς, μπορώ να πάω Ξάνθη από Βουλγαρία? Υπάρχει κάποιο πέρασμα? Βασικά δεν θέλω να ξαναγυρίσω στη Σόφια. Σε Βουλγάρικο χάρτη, φαίνεται να υπάρχει πέρασμα κάπου κοντά στον Εχινο......
Ευχαριστώ πολύ!
Στρατής |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:46 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα
Δεν μπορείς να περάσεις νόμιμα τα σύνορα με αυτοκινητο από το μέρος που λες καθότι δεν υπάρχει συνοριακός σταθμός και βέβαια ούτε άσφαλτος μέχρι το σημείο που λες.
Από την άλλη μεριά βέβαια πλέον η έννοια των συνόρων με την Βουλγαρία έχει χάσει το νόημα με της αφού πλέον ανήκουμε και οι δύο στο ίδιο κράτος που λέγεται Ενωμένη Ευρωπη. Οπότε λογικά και να σε σταματήσουν τίποτα συνοριοφύλακες εκατέρωθεν των συνόρων δεν μπορούν να σε κατηγορήσουν για κάτι.
Τώρα πως θα φτάσεις στο περιβόητο σημείο.
Από την πλατεία της Ξάνθης παίρνεις την ανηφόρα που πάει για το Champion Μαρινόπουλος και το 412 ΓΣΝΞ με τον τουρκομαχαλά στα δεξιά. Φτάνεις στο φανάρι και συνεχίζεις τον ανήφορο για Δράμα και Εχίνο όπως γράφουν οι ταμπέλες. Περίπου 7 Κμ αργότερα φτάνεις στην Διαστάυρωση για Σμίνθη και Εχίνο και ακολουθείς την επαρχιακή οδό. Μετά απο την εξαιρετικά πανέμορφή διαδρομή 30 λεπτών max φτάνεις στον Εχίνο - Προσοχή στη δύσκολη κατωφέρεια 4 χιλόμετρα πριν το χωριό. Φτάνοντας στην είσοδο του χωριού μπροστά στο Τ.Ε. (γαμω τις σκοπιές μου και το κρυο τους) θα πας αριστερά. Θα περάσεις την πρώτη διαστάυρωση που θα συναντήσεις που λεει προς Θερμες και φαίνεται ωραίος δρόμος με νεα ασφαλτο αλλά εσυ δεν θα πας από εκει. Εσύ θα συνεχίσεις ευθεία στον δρόμο που ήσουν. Η επόμενη διαστάυρωση είναι προς Πάχνη αλλά εσύ συνεχίζεις ευθεία. Μετά από λίγο ο δρόμος θα στενέψει πάρα πολύ και θα γίνει ανηφορικός πολύ και θα σε βγάλει σε ένα χωριουδάκι που λεγεται Δημαριο όπου και τελειωνει η ασφαλτος. Ο χωματόδρομος που ψάχνεις είναι 3 χιλιομετρα πριν το το Δημαριο. Δεν θα τον βρεις εύκολα και από όσο θυμαμαι δεν παει το αυτοκίνητο εύκολα μεχρι τι συνοριακη γραμμη. Ο σταθμός (φυλακιο του στρατού) πλέον δεν επανδρώνεται. Οτι βρεις θα είναι από την Βουλγαρικη μεριά. Δεν νομίζω να καταφέρεις να περάσεις χωρίς να σπασεις το αμαξι σου. Καλυτερα να πας βόλτα όπου έχει ασφαλτο και να θαυμάσεις την ομορφιά της οροσειράς της Ροδόπης. Ειδικά το Δημάριο θυμίζει τοπίο από την βόρεια Ευρώπη. (Μετά θα δεις και τον μιναρε και θα συγκλονιστεις)
Σε τρια χρόνια από σήμερα που θα γίνει ο κάθετος άξονας να τα ξαναλεμε... |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 8:48 pm Post subject: |
|
|
Τυπικά, η Βουλγαρία θα μπει στο Σένγκεν σε περίπου 3 με 4 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα υπάρχουν σύνορα και πρέπει να περάσεις από έλεγχο... Οπότε αν σε σταματήσουν μπορούν να σε κατηγορήσουν ότι περνάς τα σύνορα παράνομα και να φας πρόστιμο... |
|
Back to top |
|
 |
johnmit Full Member

Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 8:58 pm Post subject: |
|
|
Ενα απο τα μεγαλυτερα αναπτυξιακα εργα του Νομου Ηρακλειου πηρε σαρκα και οστα με την υπογραφη της συμβασης Αγ.Βαρβαρα-Απομαρμα μηκους 7,6 χλμ. Ηδη εδω και ενα χρονο δουλευεται το κομματι Απομαρμα-Καστελι Μεσαρας 7,5χλμ. Οποτε τελη 2010 θα εχουμε ενα κομματι 15,1χλμ ολο ευθεια(πραγμα εντελως προτοτυπο για τη Κρητη) με 1 μεγαλο και 1 μικρο τουνελ και 4 μεγαλες κοιλαδογεφυρες με δυσκολη στηρηξη συνολικης αξιας 108 εκ ευρω!.
http://[url]www.2810.gr/site/news/article/44528[/url] |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 6:13 am Post subject: |
|
|
Τι λέτε ρε παιδιά! 15 χιλιόμετρα 108 εκατ. ευρώ? Τι θα φτιάξουν?? Τόσο κοστίζουν οι εργολαβίες στην καφέ αρκούδα. Μιλάμε για αυτοκ/μο σίγουρα ε? Αλλά απ'το να μην απορροφήσουν το Γ'ΚΠΣ ας είναι να κάνουν αυτοκ/μο και στο Καστελόριζο. |
|
Back to top |
|
 |
johnmit Full Member

Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 7:52 am Post subject: |
|
|
Οχι φιλε μου,ο δρομος Ηρακλειο-Μεσαρα Ηρακλειου ηταν ενα οραμα δεκαετιων!Η Μεσαρα δεν ειναι ΄'Καστελοριζο''. Η πεδιαδα της Μεσαρας περιλαμβανει τις Μοιρες(10.000κατοικοι),το Τυμπακι(10.000κατ οπου μαλλον θα γινει το λιμανι του νοτου ισο σε μεγεθος με το μεγαλυτερο της χωρας) και εκατονταδες χωριουδακια και επικοινωνει με δεκαδες διασημα αξιοθεατα οπως Αγ.Γαληνη Ρεθυμνου,Ματαλα(χυπιδες)και πολλα αλλα,δεκαδες πανεμορφες,αγνες παραλιες,αλλα και αρχαιοτητες οπως το Μινωικο παλατι της Φαιστου με τον Λαβυρινθο του. Ηταν ενα εργο που πρεπει να μας κανει υπερηφανους και να μη ντρεπομαστε στα χιλιαδες-εκατομμυρια των τουριστων. Οσον δε αφορα το κοστος,δε μπορει να γινει κλεψια γιατι πρεπει να εγκριθει απο ενα σωρο επιτροπες και πανω απόλα αυτη της Ε.Ε.Μη πω για ΥΠΕΧΩΔΕ,περιφεριες και δημους. Γιατι να κανουν πλουσιο εναν εργολαβο απο τη στιγμη που μονο ο νομος Ηρακλειου χρειαζεται τρεις καθετους(Ηρακλειο-Μεσαρα,Ηρακλειο-Αρκαλοχωρι-Καστελι Πεδιαδος βλ.νεο αεροδρομιο-Ηρακλειο-Βιανος)??Σου υπενθυμιζω πως αυτες οι περιοχες τυγχανουν μεγαλης αγροτικης και τουριστικης καθε ειδους αναπτυξης. Με καλυτερους δρομους εχουμε φθηνοτερα αγροτικα και κτηνοτροφικα προιοντα για τη κεντρικη και βορεια Ελλαδα.Επισης δε πρεπει να ξεχναμε την ασφαλεια που παρεχουν. Οσο για τη τιμη των 15 χλμ δε νομιζω πως ειναι και τοσο τσιμπημενη σε ενα αμιγως βουνισιο νησι. Η Κρητη ειναι πολυ rocky...  |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 12:14 am Post subject: |
|
|
Έπρεπε πρώτα να φτιάξουν τον ΒΟΑΚ φίλε johnmit και μετά οτιδήποτε άλλο..
Βρήκα στο Πρώτο Θέμα ένα άρθρο για την Αττική οδό και το πόσο αυξάνεται η κίνηση των αυτοκινήτων κάθε χρόνο
http://www.protothema.gr/content.php?id=1860
Μου έκανε και πολύ μεγάλη εντύπωση ο ημερίσιος τζίρος το 2007
700.000 ευρώ ο ημερήσιος τζίρος για το 2007, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, μας κάνουν 255 εκ ευρώ το χρόνο...
Το συνολικό κόστος κατασκευής της Αττικής οδού ήταν 1,3 δις ευρώ σύμφωνα με το επίσημο site της εταιρίας εκ των οποίων η εταιρία έβαλε από την τσέπη της τα 880 εκ ευρώ, τα υπόλοιπα τα έβαλε το κράτος.
Αυτό που θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε είναι για πόσα παίρνει από τα διόδια η εταιρία και για πόσα χρόνια ακόμα.
Πάντως φαίνεται ότι είναι μια φοβερά επικερδής εταιρία..Απορώ γιατί δεν ανέλαβε το κράτος κατά 100% την κατασκευή της οδού και να πήγαιναν όλα τα λεφτά στο κράτος. |
|
Back to top |
|
 |
|